Yups. www.gotlive.nl. Helft speelt BF3. Andere helft MW3. En de ander helft allebei. WIj zijn zo heftig dat we drie helften hebben. Het voordeel van een aparte site is dat het gespam over wie vanavond gaat spelen niet in dit topic hoeft.ruurd v. schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:30:
[...]
Prestige mode in en met een paar potjes in die gehackte server ben je zo prestige 10..
Ben wel blij dat de consoles hier geen last van hebben!
Zijn er trouwens 'niet al te die-hard' xbox clans vanuit de mede tweakers?
een en al gezelligheidVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:46:
[...]
Yups. www.gotlive.nl. Helft speelt BF3. Andere helft MW3. En de ander helft allebei. WIj zijn zo heftig dat we drie helften hebben. Het voordeel van een aparte site is dat het gespam over wie vanavond gaat spelen niet in dit topic hoeft.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Werd hier al eerder gezegd dat je dan het proces gewoon moet killen.Intruder schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:17:
Xbox en ps3 hebben geen gehackte lobby's toch? Hoop dat ik die op de PC niet tegen kom btw, dan heb je helemaal niet meer het gevoel dat je alles zelf hebt gedaan.....
Alleen kom ik niet altijd in taskmanager als ik in cod zit
Waarom hebben ze in godsnaam het equipment systeem van Black Ops eruit gelaten? Hup, naast je lethals en tacticals ook nog equipment, veel logischer. Je kunt claymores niet eens meer oprapen nu. Belachelijk.
Heb nu ineens Double XP (PS3). Zal nu wel via m'n Elite gaan. Heb de Prestige Token namelijk niet gebruikt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat lijk ik altijd te hebben en andersom als ik met een groep iemand ambush, lijkt het alsof ze altijd alleen mij nog net kunnen doodschieten.gise schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:15:
Ik was zaterdag aan het spelen, mijn 3e potje MW3 en toen kwam ik dit tegen: 6 Enemies die tegelijk op me afkwamen in TDM
[afbeelding]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je kunt je claymore echt wel oprapen hoor. Bovendien is dit Modern Warfare, niet Black Ops. Dus twee verschillende ontwikkelaars die lang niet alles van elkaar overnemen.bram1984 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:12:
Waarom hebben ze in godsnaam het equipment systeem van Black Ops eruit gelaten? Hup, naast je lethals en tacticals ook nog equipment, veel logischer. Je kunt claymores niet eens meer oprapen nu. Belachelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door ElBarto op 15-11-2011 18:45 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ok semi vast wil ik wel,count me indelaitinho schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:09:
Voor de mensen die op ps3 spelen en semi-vast willen gamen in een clan, ik ben een clan aan het opzetten en doe dit voornamelijk met Speldje (voor de mensen die vaker in onze party zitten weten wie het is) en we noemen ons de Eagles.. (niet verzonnen maar ben er content mee;))
Deze is al aangemaakt op mlg en vanavond volgt Elite.
Wie zich geroepen voelt mag mij een PM sturen met PSN naam. Ik ga er vanuit dat de volgende mensen wss wel interesse hebben:
Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek
Voor de rest hoor ik het wel.
Nog 2 uurtjes werken.. buh buh
Ben helaas nog steeds geen ster
Verwijderd
Wow net Special Op ontdekt (raar dat het niet onder MP verschijnt) leuke game mode!!
Net weer MP gedaan, soms is het wel een beetje dit...

Net weer MP gedaan, soms is het wel een beetje dit...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 00:25 ]
Nee hoor. Tussen co-op en MP wordt altijd onderscheid gemaakt.
Wel? Okay, in spec-ops niet in ieder geval, maar in MP heb ik ze nog niet unlocked. Ik vind het sowieso jammer dat ze sommige dingen niet uit BO hebben overgenomen.ElBarto schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:45:
[...]
Je kunt je claymore echt wel oprapen hoor. Bovendien is dit Modern Warfare, niet Black Ops. Dus twee verschillende ontwikkelaars die lang niet alles van elkaar overnemen.
Edit: sorry voor de dubbelpost.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 15-11-2011 20:09 ]
Verwijderd
Wow! Een week geleden was ik ontzettend slecht. Het leek wel of ik niks kon raken. En nu eindig ik altijd met een positief k/d, vaak zelfs boven de 2.0! Jup, dat is goed voor mijn doen. No way dat ik zo'n hoge k/d ook echt ga vasthouden. Ik speel niet altijd goed, en ik wil ook gewoon soms kloten met een Riot Shield of Throwing Knife only of zo, voor de grap.
Twee belangrijke classes die ik aangemaakt heb zijn Assault en Support.
Assault heeft (je raadt het al) de Assault Package, met UAV, Care Package en Predator Missile. Zo haal je altijd wel killstreaks rewards die ook nog eens best goed zijn voor de killstreak die je ervoor moet halen. Hier komt bij Sleight of Hand (een must als je niet dood wilt gaan in gunfights, naar mijn mening), Hardline (na 3 kills al een Care Package? TOP!) en Stalker (ook weer handig in gunfights). Ik speel met de M16. Burst fire wapens werken echt geweldig voor een aanvallende rol als deze. Met RDS en Kick, maar dat is alleen maar omdat ik nog geen andere dingen heb unlocked.
Support heeft de Support Package, met de Airdrop Trap (gewoon omdat het heel leuk is!), Advanced UAV en de Recon Juggernaut. Een defensieve rol werkt super met de CM901. Het voelt net niet als een LMG aan. Geweldig wapen naar mijn mening. De Recon Juggernaut is voor mij vaak een beetje nutteloos, omdat ik 'm altijd krijg net voor het einde van het potje. Maar toch leuk om er mee rond te lopen, en daar gaat het voor mij om: fun!
Ik weet dat sommige mensen de Airdrop Trap niet gebruiken omdat niemand er in trapt. Ik geef toe dat het niet de beste killstreak reward is voor een hoge k/d, maar het is wel een erg leuke. Betere tactieken dan 'm gewoon in het kamp van de vijand te gooien zijn:
- Hem ergens neergooien waar jij ook staat (het liefst zo dicht mogelijk bij de vijand). Dan vlakbij de airdrop trap blijven staan en zoveel mogelijk mensen neerknallen. Tien tegen een dat als je dood gaat, de vijand de care package probeert open te maken. Als je 'm gewoon in het vijandelijke kamp gooit, dan weten ze natuurlijk meteen dat het een boobytrap is.
- Hem op een vlag gooien in Domination, waarvan je weet dat hij binnenkort gecapped gaat worden. Als ze daar toch liggen om die vlag te cappen, is er altijd wel eentje die het niet kan laten jouw care package open te maken.
Een grote irritaties op dit moment is dat het multiplayer menu (Xbox 360) soms ONTZETTEND traag gaat. De muziek schokt en het hele beeld staat om de seconde helemaal stil. Dit probleem heb ik niet bij Spec Ops en Campaign. Ik heb op internet wel meer mensen met dit probleem gevonden, maar nog niet erg veel. Ik neem aan dat het binnenkort gepatched wordt.
Andere dingen die me opvielen na een weekje spelen:
- Veel snipers? Helemaal niet. Veel assault rifles, dat wel, maar ik zie niet waarom dat een probleem is. Assault rifles zijn het meest "all-round". Wil je een wapen dat redelijk werkt in alle situaties, dan neem je een assault rifle. Een shotgun is natuurlijk veel en veel beter voor dichtbij, maar daar heb je niks meer aan op grote afstanden, terwijl een assault rifle nog wel eens wilt werken op een grote afstand
- Wat is het nut van pistols? Heb ik nooit begrepen. Niet dat het nieuw is: pistols zaten ook al in Black Ops en MW2. Maar met die machine pistols erbij in MW3 zie ik niet wat het nut is van een normale pistol. Alleen die high damage pistols zoals de magnum gebruik ik nog wel eens.
- Echt geweldig dat ze kill confirmed ook bij de mercenary playlist hebben gevoegd, en ook bij ground war.
Twee belangrijke classes die ik aangemaakt heb zijn Assault en Support.
Assault heeft (je raadt het al) de Assault Package, met UAV, Care Package en Predator Missile. Zo haal je altijd wel killstreaks rewards die ook nog eens best goed zijn voor de killstreak die je ervoor moet halen. Hier komt bij Sleight of Hand (een must als je niet dood wilt gaan in gunfights, naar mijn mening), Hardline (na 3 kills al een Care Package? TOP!) en Stalker (ook weer handig in gunfights). Ik speel met de M16. Burst fire wapens werken echt geweldig voor een aanvallende rol als deze. Met RDS en Kick, maar dat is alleen maar omdat ik nog geen andere dingen heb unlocked.
Support heeft de Support Package, met de Airdrop Trap (gewoon omdat het heel leuk is!), Advanced UAV en de Recon Juggernaut. Een defensieve rol werkt super met de CM901. Het voelt net niet als een LMG aan. Geweldig wapen naar mijn mening. De Recon Juggernaut is voor mij vaak een beetje nutteloos, omdat ik 'm altijd krijg net voor het einde van het potje. Maar toch leuk om er mee rond te lopen, en daar gaat het voor mij om: fun!
Ik weet dat sommige mensen de Airdrop Trap niet gebruiken omdat niemand er in trapt. Ik geef toe dat het niet de beste killstreak reward is voor een hoge k/d, maar het is wel een erg leuke. Betere tactieken dan 'm gewoon in het kamp van de vijand te gooien zijn:
- Hem ergens neergooien waar jij ook staat (het liefst zo dicht mogelijk bij de vijand). Dan vlakbij de airdrop trap blijven staan en zoveel mogelijk mensen neerknallen. Tien tegen een dat als je dood gaat, de vijand de care package probeert open te maken. Als je 'm gewoon in het vijandelijke kamp gooit, dan weten ze natuurlijk meteen dat het een boobytrap is.
- Hem op een vlag gooien in Domination, waarvan je weet dat hij binnenkort gecapped gaat worden. Als ze daar toch liggen om die vlag te cappen, is er altijd wel eentje die het niet kan laten jouw care package open te maken.
Een grote irritaties op dit moment is dat het multiplayer menu (Xbox 360) soms ONTZETTEND traag gaat. De muziek schokt en het hele beeld staat om de seconde helemaal stil. Dit probleem heb ik niet bij Spec Ops en Campaign. Ik heb op internet wel meer mensen met dit probleem gevonden, maar nog niet erg veel. Ik neem aan dat het binnenkort gepatched wordt.
Andere dingen die me opvielen na een weekje spelen:
- Veel snipers? Helemaal niet. Veel assault rifles, dat wel, maar ik zie niet waarom dat een probleem is. Assault rifles zijn het meest "all-round". Wil je een wapen dat redelijk werkt in alle situaties, dan neem je een assault rifle. Een shotgun is natuurlijk veel en veel beter voor dichtbij, maar daar heb je niks meer aan op grote afstanden, terwijl een assault rifle nog wel eens wilt werken op een grote afstand
- Wat is het nut van pistols? Heb ik nooit begrepen. Niet dat het nieuw is: pistols zaten ook al in Black Ops en MW2. Maar met die machine pistols erbij in MW3 zie ik niet wat het nut is van een normale pistol. Alleen die high damage pistols zoals de magnum gebruik ik nog wel eens.
- Echt geweldig dat ze kill confirmed ook bij de mercenary playlist hebben gevoegd, en ook bij ground war.
Ik haak even veel te laat in op een discussie, maar dit is niet de eerste keer dat zulke dingen voorkomen.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:11:
@Just_Jan ga maar snipen dan zie je dat wat je zegt onzin is. Je moet wel raak schieten. Dat je sneller inzoomt is feit. Het is makkelijker dan in BO maar het is geen god mode waarbij je niet hoeft te mikken.
Dat je op een killcam/theatremode een kogel achter iemand ziet inslaan is vertekend. Ze nemen het op met de verbinding van een spectator. Er zit lag in killcams/theatre. Dat mensen dit nog steeds niet door hebben is mij een raadsel.
Ik weet niet of veel mensen hier Counter-Strike hebben gespeeld? Je had namelijk vroeger de command ex_interp, waarvan je de waardes nog kon wijzigen eerst. Dit was volgens mij dat je, wanneer je last had van lag/lage fps, je kon compenseren ofzo.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OVQuySggwZ4]
Nu met Double XP gaat het wel rap! Hoelang blijft dat eigenlijk? Langer dan 2 uur in ieder geval..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Agh joh , ik ben ook geen ster erin dus dat maakt niet uitDutch Renegade schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:18:
[...]
Ok semi vast wil ik wel,count me in
Ben helaas nog steeds geen ster
Ik zoek ook mensen om samen mee te knallendelaitinho schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:09:
Voor de mensen die op ps3 spelen en semi-vast willen gamen in een clan, ik ben een clan aan het opzetten en doe dit voornamelijk met Speldje (voor de mensen die vaker in onze party zitten weten wie het is) en we noemen ons de Eagles.. (niet verzonnen maar ben er content mee;))
Deze is al aangemaakt op mlg en vanavond volgt Elite.
Wie zich geroepen voelt mag mij een PM sturen met PSN naam. Ik ga er vanuit dat de volgende mensen wss wel interesse hebben:
Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek
Voor de rest hoor ik het wel.
Nog 2 uurtjes werken.. buh buh
voeg met toe PSN: Qtz
pff begin me zelf echt te ergen aan die random mensen in multiplayer, mensen zin in een paar potjes PSN: manmetdehamer
Zo moet maar weer iets anders gaan verzinnen wat leuk is.
Zat net in een Negative XP hacked Lobby op hardcore Domination. Terug naar rank 1, maar wel met -400000000 XP erg vervelend. Haalt wel het spel plezier goed weg
Zat net in een Negative XP hacked Lobby op hardcore Domination. Terug naar rank 1, maar wel met -400000000 XP erg vervelend. Haalt wel het spel plezier goed weg
Verwijderd
Ik zou even een berichtje naar Activision/IW/SH/wie dan ook over gaat sturen. -400000000 XP? Ik neem aan dat ze wel iets voor je kunnen doen.LAZYDAD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:21:
Nog bedankt voor deze tip, had hem een paar keer opgepakt en kon er niet goed mee overweg (in mw2 heb ik de m16a4 als ranged weapon, in mw3 vond ik die niet echt lekker), maar idd type95 met silencer en rapid fire is echt een mega killer.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:03:
[...]
damn 2 shot kills, imba, toch maar lvlen
[video]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
P-Nut ik wil je clan ook wel joinen.
Serieuze teamspeler die een clan zoekt (ben de campers en lone wolfs een beetje zat bij TDM bijvoorbeeld), en veel speelt.
Ik kan je alleen geen PM sturen, ik join alvast in Elite
Serieuze teamspeler die een clan zoekt (ben de campers en lone wolfs een beetje zat bij TDM bijvoorbeeld), en veel speelt.
Ik kan je alleen geen PM sturen, ik join alvast in Elite
Serieus? Nu al hacked lobbies? Man...man....IW bakt er niks van met hun systeem.LAZYDAD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:21:
Yup heb ik gedaan, maar ik verwacht er niks van.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:34:
[...]
Ik zou even een berichtje naar Activision/IW/SH/wie dan ook over gaat sturen. -400000000 XP? Ik neem aan dat ze wel iets voor je kunnen doen.
Als je nu de leaderboards ziet, weet ik wel wat ze in de eerstvolgende patch weg kunnen halen. Onderaan allemaal mensen met negatieve XP en bovenaan allemaal scores die nog niet haalbaar zijn. Ofwel nu al waardeloos.
Darn, een paar uur lang zitten spelen (PC). Gelukkig werd ik uitgenodigd door .Tiger
Echt super gasten, spelen goed en leuk om samen te spelen i.p.v. als een loner je team aanmoedigen om te cappen. Veel ragequits gezien vandaag
THANKS .Tigers! specifiek Black, Grey, White, Red en Beany
Er was nog een andere [Got]ter, maar ben zijn nick vergeten

[ Voor 19% gewijzigd door inf3rno89 op 15-11-2011 23:08 ]
Zo, ik heb eindelijk een clan kunnen aanmaken... Maar nu vindt Elite dat ik geen vrienden heb om toe te voegen.
Hopelijk is aan het einde van deze week allemaal opgelost...
Hopelijk is aan het einde van deze week allemaal opgelost...
PSN: Leech1984
Hallo iedereen
even simpel gezegd,mw3 is een zeer leuk spel maar nets als in mw2 kampen we met het hosting systeem dat gewoon brak is. Op een of andere manier wil ik via een petitie/vote duidelijk makten aan activision & sledgehammer games dat een vote optie voor een nieuwe host noodzakelijk is. In hoeveel % van de games zit je gewoon rond te laggen omdat iemand een slechte pc/verbinding heeft?
Ik wou via deze poll de makers laten weten dat de community dit wilt.
(geen registratie nodig enz.)
bedankt als je stemt
even simpel gezegd,mw3 is een zeer leuk spel maar nets als in mw2 kampen we met het hosting systeem dat gewoon brak is. Op een of andere manier wil ik via een petitie/vote duidelijk makten aan activision & sledgehammer games dat een vote optie voor een nieuwe host noodzakelijk is. In hoeveel % van de games zit je gewoon rond te laggen omdat iemand een slechte pc/verbinding heeft?
Ik wou via deze poll de makers laten weten dat de community dit wilt.
(geen registratie nodig enz.)
bedankt als je stemt
Bij MW2 en MW3 lijkt het inderdaad wel alsof ze op goed geluk een host uitkiezen. Volgens mij zou het al een stuk beter zijn als degene met de laagste reactietijd en de hoogste bandbreedte host is. En dan kunnen voten als je alsnog een slechte host hebt, zou helemaal goed zijn (mijn stem heb je overigens!)
Wat me overigens ook opvalt: bij MW2 heb je heel vaak een slechte of middelmatige connectie (3 tot 5 streepjes), bij MW3 zie ik niet anders dan 4 groene strepen. Misleiding of verbetering?
Wat me overigens ook opvalt: bij MW2 heb je heel vaak een slechte of middelmatige connectie (3 tot 5 streepjes), bij MW3 zie ik niet anders dan 4 groene strepen. Misleiding of verbetering?
Verwijderd
Zie je wel dat Infinity Ward een slechte developer is!!11!!1vinom schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:44:
[...]
Serieus? Nu al hacked lobbies? Man...man....IW bakt er niks van met hun systeem.
Gister even met de type95 aan de slag gegaan dat ding is echt een rape monster gaat echt nergens over, vaak maar 1 burst nodig voor een kill soms 2.. echt heftig ding.
Aanrader!
Aanrader!
Verwijderd
Leuk he andere mensen irriteren?inf3rno89 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:04:
Veel ragequits gezien vandaagTHANKS .Tigers!

Ik had eens ergens gelezen dat het ook iets met de CPU te maken heeft. Of liever, de combinatie van bandbreedte en CPU. Weet alleen niet meer waar.ronald89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:20:
Bij MW2 en MW3 lijkt het inderdaad wel alsof ze op goed geluk een host uitkiezen. Volgens mij zou het al een stuk beter zijn als degene met de laagste reactietijd en de hoogste bandbreedte host is. En dan kunnen voten als je alsnog een slechte host hebt, zou helemaal goed zijn (mijn stem heb je overigens!)
Dat voten weet ik zo net nog niet. Ik denk dat je dan veel vaker te maken krijgt met host migrations als er straks om de haverklap een vote gehouden gaat worden die er doorheen komt. Een klein beetje lag is niet zo'n ramp, iedereen heeft er last van (behalve de host dan) maar als men straks lag ervaart dan is het gelijk VOTE. En van zo'n migration, die ook nog wel eens mislukt, wordt je ook niet echt vrolijk.
Ik gebruik hem ook veel. Voorheen veel de M16 maar de Type95 vind ik toch wat prettiger. Ben er alleen nog niet helemaal uit of rapid fire echt zin heeft. Ik merkte weinig verschil. Evenals een red dot. Hij heeft opzichzelf al een goede sight.Sjoerdiee schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:39:
Gister even met de type95 aan de slag gegaan dat ding is echt een rape monster gaat echt nergens over, vaak maar 1 burst nodig voor een kill soms 2.. echt heftig ding.
Aanrader!
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 09:15 ]
Ligt niet aan infinity ward -.- ligt aan mw2 (A) alle hacks enzo wat in mw2 werkte werkt net zo goed weer in mw3 -.-Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:24:
[...]
Zie je wel dat Infinity Ward een slechte developer is!!11!!1
1 op 1 kopie :d
Waar staat dat? Misschien hebben ze het andere team geen schijn van kans gegeven? Leuk hè, gehaaste conclusies trekken?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:11:
[...]
Leuk he andere mensen irriteren?![]()
[...]
Verwijderd
Ik heb gisteren even tegen ze gespeeld. Mijn zogenaamde gehaaste conclusie trek ik dus uit mijn ervaring over hoe deze gast speelde. En tegen de Tigers (die overigen echt goed zijn) maak je gewoon geen schijn van kans. Ik speel voor mijn plezier, dus ben ik weg gegaan om een andere lobby te joinen.bram1984 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:17:
[...]
Waar staat dat? Misschien hebben ze het andere team geen schijn van kans gegeven? Leuk hè, gehaaste conclusies trekken?
Dat krijg je ervan als je Hardcore Domination gaat spelen -.-LAZYDAD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:21:
Gisteren zat ik met een ( waarschijnlijke ) hacker.
Hij had 34-0 als score bij domination, geen enkele keer een flag gecaptured.
Leuke aan de nieuwe nuke, mensen in het zelfde team bleven wel levend.
Iedereen zat te bitche van enemie team in de lobby en 9/10 mensen hebben hem ook reported.
Jammer dat mensen zo zijn om te gaan hacken. Was blij dat ik bij hem in het team zat.
Edit: Zelf speel ik met alle wapens z'n beetje.
Ben geen typ dat een lange tijd op 1 plek kan zitten dus heb support strike aan staan.
Dit meet CUAV, Sam Turret en stealth bomber,
Als ik beetje geluk in een potje heb haal ik soms wel de 2e stealth
( domination )
Iedereen zat te bitche van enemie team in de lobby en 9/10 mensen hebben hem ook reported.
Jammer dat mensen zo zijn om te gaan hacken. Was blij dat ik bij hem in het team zat.
Edit: Zelf speel ik met alle wapens z'n beetje.
Ben geen typ dat een lange tijd op 1 plek kan zitten dus heb support strike aan staan.
Dit meet CUAV, Sam Turret en stealth bomber,
Als ik beetje geluk in een potje heb haal ik soms wel de 2e stealth
[ Voor 26% gewijzigd door Famous op 16-11-2011 09:27 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
34-0 is ook echt hacken jaFamous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:24:
Gisteren zat ik met een ( waarschijnlijke ) hacker.
Ben jij 1 van die mensen die denkt, hij heeft een "goeie" score DUS hij hackt? -.-
Jammer dat mensen zo zijn om te gaan huilen bij mensen die waarschijnlijk gewoon beter zijn ;d
Tipje voor antihackers : gebruik recon pro en een noobtube, stuns en spamtex ;d zodra die aimbotters schieten(doorgaans zonder silencer) staan ze mooi op je mapje op escape, insta tube die vent
(tube anti cheat is niet gay ;d)
[ Voor 13% gewijzigd door Zen!th op 16-11-2011 09:31 ]
Hmmmm.. Ook ik ben de dupe geworden van zo'n hacked server (PC).. Ik ging via matchmaking een HQ Pro server in, de eerste kill die ik maak 9999999999 XP, van rank 36 naar 70
Wat een gezeik zeg..
Ik heb direct een mail gestuurd naar IW, mocht ik een reactie krijgen zal ik dat hier uiteraard laten weten..
Ik heb direct een mail gestuurd naar IW, mocht ik een reactie krijgen zal ik dat hier uiteraard laten weten..
Nee, totaal niet !Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:27:
[...]
34-0 is ook echt hacken ja.... ahumniet
Ben jij 1 van die mensen die denkt, hij heeft een "goeie" score DUS hij hackt? -.-
Jammer dat mensen zo zijn om te gaan huilen bij mensen die waarschijnlijk gewoon beter zijn ;d
Had het zelf op de PC ook heel vaak.
Maar iedereen zat te bitchen en mensen gingen ook de hele tijd weg.
Zelf niet gemerkt, heb hem geen 1x gezien in game en zat bij hem in het team.
Heb hem zelf ook niet gereport, maar als mensen leaven en zelfs de nieuwe mensen gaat bitchen..
En daarbij, ik heb ook nog nooit op de consule iemand die een vol potje speelt die 0 deaths heeft en toch zoveel kills.
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 16-11-2011 09:31 ]
Verwijderd
Gisterenavond even 1 potje gespeeld bij een vriend van me.
Hij speelde de hele tijd kill confirmed (niet zo goed , telkens scores van tussen de 300 en 800 punten)
Dus ik gaf hem de hele tijd adviezen , tips... dus hij zegt op een gegeven moment Zeur niet zo alsof jij het beter kan
.
Dat had die nou net niet moeten zeggen.
Dus ik zei tegen hem wedden voor een flesje Green label dat ik een score haal van minimaal 3000.
En hoppa. men lievenlingsmap kwam voorbij (village) en haalde meteen een score van 3740 kill confirmed.(had meer kunnen halen maar zat zo'n anderhalve minuut rondjes te lopen in juggernaut kostuum wat niet zo snel ging
)
Maar de look op ze`n gezicht was geweldig
, maar wel een flesje green label verdiend
.
Hoop echt dat men router snel binnenkomt , kan ik tenminste ook weer lekker met jullie meeschieten
Hij speelde de hele tijd kill confirmed (niet zo goed , telkens scores van tussen de 300 en 800 punten)
Dus ik gaf hem de hele tijd adviezen , tips... dus hij zegt op een gegeven moment Zeur niet zo alsof jij het beter kan
Dat had die nou net niet moeten zeggen.

Dus ik zei tegen hem wedden voor een flesje Green label dat ik een score haal van minimaal 3000.
En hoppa. men lievenlingsmap kwam voorbij (village) en haalde meteen een score van 3740 kill confirmed.(had meer kunnen halen maar zat zo'n anderhalve minuut rondjes te lopen in juggernaut kostuum wat niet zo snel ging
Maar de look op ze`n gezicht was geweldig
Hoop echt dat men router snel binnenkomt , kan ik tenminste ook weer lekker met jullie meeschieten
Jammer dat jullie allemaal op de Ps3/xdoos mw3 doen -.-
Trouwens het effect na een nuke is wel vet.
Alles word beetje grijs / rood achtig, overal zie je papiertjes vliegen etc.
Veel beter als de nuke in MW2 waarna het potje meteen dood was.
Alles word beetje grijs / rood achtig, overal zie je papiertjes vliegen etc.
Veel beter als de nuke in MW2 waarna het potje meteen dood was.
Het idee achter een nuke, is dat het over is;p k vind die MOAB een beetje jammer
Hmm de iron sight is opzich wel ''OK'' vind ik, maar met de red dot heb je toch net wat meer zicht met je sight ( om je rode puntje heen dus) Bij je iron sight is het redelijk klein en soms wel lastig te zien vind ik..Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:11:
Ik gebruik hem ook veel. Voorheen veel de M16 maar de Type95 vind ik toch wat prettiger. Ben er alleen nog niet helemaal uit of rapid fire echt zin heeft. Ik merkte weinig verschil. Evenals een red dot. Hij heeft opzichzelf al een goede sight.
Hahaha, keep on walkingVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:31:
Gisterenavond even 1 potje gespeeld bij een vriend van me.
Dus ik gaf hem de hele tijd adviezen , tips... dus hij zegt op een gegeven moment Zeur niet zo alsof jij het beter kan.
Dat had die nou net niet moeten zeggen.![]()
En hoppa. men lievenlingsmap kwam voorbij (village) en haalde meteen een score van 3740 kill confirmed.(had meer kunnen halen maar zat zo'n anderhalve minuut rondjes te lopen in juggernaut kostuum wat niet zo snel ging)
Maar de look op ze`n gezicht was geweldig, maar wel een flesje green label verdiend
.
Maar wat waren jou issues precies jan?
Het is heel moeilijk om snel te bepalen welke host het meest geschikt is. De laagste reactietijd is afhankelijk van zowel client als server. Als ik nu naar iemand ping naar australie zal dat zorgen voor een lange reactietijd, maar als ik dezelfde host ping vanaf dezelfde ISP in Australie zal de reactietijd wel heel kort zijn. Oftewel, voor de 1 kan de host zeer goed zijn, terwijl deze voor de andere zeer slecht is.ronald89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:20:
Nu denk ik dat reactietijd niet eens het grootste probleem is. Het grootste probleem is glitches. Er wordt wel gekeken naar de bandbreedte van clients, maar dat is natuurlijk een momentopname. Stabiliteit wordt niet gemeten. Dat zou ook teveel tijd kosten. En iedereen moet zn torrentclient gewoon uitzetten.
Gisteren weer paar potjes gespeeld en heb mijn dubbele XP maar eens aangezet.
Krijg de tip om dan de Specialist killstreak aan te zetten omdat het meer XP's zou opleveren, heb niet echt het idee dat het heel erg geholpen heeft. Wat is eigenlijk de gedachte achter deze tip?
Daarbij snap ik echt niet hoe sommige zo enorm snel kunnen ranken, wat doen die anders dan ik? Is het trouwens ook slimmer om alle wapens een gedeelte vol te spelen of 1 wapen helemaal vol te spelen voor die 10k?
Krijg de tip om dan de Specialist killstreak aan te zetten omdat het meer XP's zou opleveren, heb niet echt het idee dat het heel erg geholpen heeft. Wat is eigenlijk de gedachte achter deze tip?
Daarbij snap ik echt niet hoe sommige zo enorm snel kunnen ranken, wat doen die anders dan ik? Is het trouwens ook slimmer om alle wapens een gedeelte vol te spelen of 1 wapen helemaal vol te spelen voor die 10k?
Klopt wel,Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:36:
Het idee achter een nuke, is dat het over is;p k vind die MOAB een beetje jammer
Maar als je dan b.v. met hackers te maken heb, wat nu al best veel gebeurd als ik dit zo al met die lobbies lees, dan kan je gewoon door spelen i.p.v. weer die 60 secondes te wachten en het weer opnieuw te beleven.
Verwijderd
Mijn issues waren dat ik een hele ouder router heb die een beetje op zijn laaste adem is.
Dus had na die update echt heel veel last van lag en nat type strict.
Dus ik kon eigenlijk gewoon niet meer spelen , dus beetje op internet gezocht voor een oplossing.
En een router waarbij je de instellingen makkelijk kan aanpassen.
Dus een routertje besteld , komt deze week als het goed is binnen. en dan weer lekker shooten.
vind het wel jammer , want ik was heel hard op weg om als eerste van tweakers te prestigen haha.
(had donderdag al kunnen prestigen haha).
Maarja , even paar dagen geduld.
En maybe dat dan de ergste noobs alweer van mw3 zijn afgestapt.
@Hierboven.
Het idee van die specialist package is dat je meerdere perks aanheb en dus meerdere challenges vrijspeelt.
Dus dan stroomt op een gegeven moment allle xp binnen.
Ik persoonlijk vind het het niet echt waard , omdat ik een uav en een auav toch waardevoller vind.
Dus ik kon eigenlijk gewoon niet meer spelen , dus beetje op internet gezocht voor een oplossing.
Dus een routertje besteld , komt deze week als het goed is binnen. en dan weer lekker shooten.
vind het wel jammer , want ik was heel hard op weg om als eerste van tweakers te prestigen haha.
@Hierboven.
Het idee van die specialist package is dat je meerdere perks aanheb en dus meerdere challenges vrijspeelt.
Ik persoonlijk vind het het niet echt waard , omdat ik een uav en een auav toch waardevoller vind.
Klopt, maar anti hackers spelen vind ik altijd wel leukFamous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:45:
[...]
Klopt wel,
Maar als je dan b.v. met hackers te maken heb, wat nu al best veel gebeurd als ik dit zo al met die lobbies lees, dan kan je gewoon door spelen i.p.v. weer die 60 secondes te wachten en het weer opnieuw te beleven.
Sowieso krijg je zon MOAB door zelf 25 kills te schieten, en niet door bijvoorbeeld 11 kills te halen, en de rest met een choppergunner te kleunen (zoals bij mw2 heerlijk simpel was)
dus wat dat betreft had het wel een echte nuke mogen zijn van mij
Dubbele xp heeft geen zin voor wapens perks etc.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:44:
Gisteren weer paar potjes gespeeld en heb mijn dubbele XP maar eens aangezet.
Dit kan je wel aan aanzetten en dan gaat het inderdaad hard, ( want als je elke x 6 killstreaks haal dan level je 6 perks i.p.v. 3 )
Levelen ligt aan je speltype onderandere.
Bij kill comfirmed kan je door bv weinig kills maar veel doggtaggs op te pakken toch veel xp krijgen.
Domination kan je vaak wat meer kills maken + flag capturen = ook meer xp.
En qua wapens, ik heb nu 4 classes en level en nog beetje alle 4 mee, van 48 naar 54 vond ik zelf daarom erg hard gaan. Kijk meestal ook voordat de game begin welke challenges ik nog niet. ( op de xbox op X drukken. ) Probeer die dan ook meestal te doen.
Klopt ook weer, ze bouwen niet op wat al erg scheelt.Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:48:
[...]
Klopt, maar anti hackers spelen vind ik altijd wel leukals ze maar gewoon obvious zijn, dan tube je gewoon de fuck uit hun ;d
Sowieso krijg je zon MOAB door zelf 25 kills te schieten, en niet door bijvoorbeeld 11 kills te halen, en de rest met een choppergunner te kleunen (zoals bij mw2 heerlijk simpel was)
dus wat dat betreft had het wel een echte nuke mogen zijn van mij
Maar als jij een goede hacker hebt lijkt het mij niet dat je hem zo 1, 2, 3, dood hebt.
Ik haal het sws nooit de ''nuke'' maar toch wel grappig dat ze het zo hebben gemaakt.
EDIT: kan me soms heel erg ergeren aan de spawn plekken.
Soms kom ik in een game die al bezig is, en dan word ik echt op de verkeerde plekken, soms ook nog in me eentje gespawnd, loop je naar rechts zitten ze links, visa versa.
Of krijg gewoon allemaal nades / ontplovende vaten.
Hierdoor is me ratio van 1.08 naar 0.998 gegaan in 4 potjes.
Werd en toen beetje ziek van en xdoos maar uit gezet ^^
[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 16-11-2011 09:53 ]
Klopt, de echte pest zijn van die mensjes die denken dat een torrentclient met 200 Kb/s geen invloed heeft op hun verbinding als ze eventueel host zijn. Trap het er lekker uit, als je zo nodig wil downloaden tijdens het gamen ga dan lekker de single player of spec ops doen...Hann1BaL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:44:
[...]
Nu denk ik dat reactietijd niet eens het grootste probleem is. Het grootste probleem is glitches. Er wordt wel gekeken naar de bandbreedte van clients, maar dat is natuurlijk een momentopname. Stabiliteit wordt niet gemeten. Dat zou ook teveel tijd kosten. En iedereen moet zn torrentclient gewoon uitzetten.
Ja inderdaad, speel voornamelijk ook hardcore omdat ik core echt lastig spelen vindt, moet zoveel lood in iemand pompen dat voor mij de lol eraf is.Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:49:
[...]
Dubbele xp heeft geen zin voor wapens perks etc.
Dit kan je wel aan aanzetten en dan gaat het inderdaad hard, ( want als je elke x 6 killstreaks haal dan level je 6 perks i.p.v. 3 )
Levelen ligt aan je speltype onderandere.
Bij kill comfirmed kan je door bv weinig kills maar veel doggtaggs op te pakken toch veel xp krijgen.
Domination kan je vaak wat meer kills maken + flag capturen = ook meer xp.
En qua wapens, ik heb nu 4 classes en level en nog beetje alle 4 mee, van 48 naar 54 vond ik zelf daarom erg hard gaan. Kijk meestal ook voordat de game begin welke challenges ik nog niet. ( op de xbox op X drukken. ) Probeer die dan ook meestal te doen.
Gisteren met Double xp's van level 62 naar bijna 67 geranked...
Ahh oke op die fiets.. ik had ook wat gelezen dat als je eerst MW3 erin doet.. daarna even MW2.. en dan weer MW3.. dat die dan vaak ook op open springt..Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:46:
Mijn issues waren dat ik een hele ouder router heb die een beetje op zijn laaste adem is.
@Hierboven.
Ik speel nu zelf meestal met Support en dan, SAM turret je krijgt echt lekkere XP als er een helicopter word neergeschoten vooral zon grote van Escort airdrop heb ook wel een Stinger meestal om even Blind Eye pro te halen.. Hierna Auav is gewoon fijn en helpt je hele team, en als laatste Stealth bomber omdat dat ding gewoon bruut is en hele teams in 1 x weg kan vagen =D
Die double XP is wel nice btw :)! ook gehad eergisteren van Elite.
Vraagje, wat doet iedereen met zijn Prestige tokens? Ik prestigde altijd in de vorige games voornaamlijk voor de uitdaging die je blijft hebben qua unlocken etc en ook ''Extra custom classes'' ik vind het zelf erg fijn als ik van sommige wapens 2 classes kan maken waarbij 1 stealth is en de ander niet bv.. Wat is jullie mening hierover?
Hmm rage quits?inf3rno89 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:04:
Darn, een paar uur lang zitten spelen (PC). Gelukkig werd ik uitgenodigd door .TigerEcht super gasten, spelen goed en leuk om samen te spelen i.p.v. als een loner je team aanmoedigen om te cappen. Veel ragequits gezien vandaag
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Meestal heb je geen goeie hackers, OF wallhackers (die boeie me HELEMAAL niets gewoon, lekker laten wallhacken inmaken doe je ze toch wel) of aimbotters, en die moet je gewoon stunnen als je weet waar ze zitten, of bunnyhoppen en hopen dat je tube dodelijk isFamous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:51:
[...]
Klopt ook weer, ze bouwen niet op wat al erg scheelt.
Maar als jij een goede hacker hebt lijkt het mij niet dat je hem zo 1, 2, 3, dood hebt.
Ik haal het sws nooit de ''nuke'' maar toch wel grappig dat ze het zo hebben gemaakt.
En wallhackers+aimbot is wat lastiger, hoewel je er dan met een riotshield op in ramt, daar doen ze niets tegen, want of hun aimbot blijft op de riot schieten, zodat je team em kan killen, of hij schiet rond, en beuk je em zen brains tegen de muur ;d
Dit had ik dus ook, maar als je core heb, zul je merken dat je nog een kans heb.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:51:
[...]
Ja inderdaad, speel voornamelijk ook hardcore omdat ik core echt lastig spelen vindt, moet zoveel lood in iemand pompen dat voor mij de lol eraf is.
Gisteren met Double xp's van level 62 naar bijna 67 geranked...
Je bent niet met 1 seconde dood als iemand een armpje ziet etc.
Ben zelf ook van HC naar core gegaan en vind het veel leuker en zit vaak met minder deaths.
Naja +1 voor Treyarch weer....Dedicated servers, weinig hackers en geen hacked lobbies. IW moet gewoon leren van hun fouten, maar dat doen ze maar voor 50%.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:24:
[...]
Zie je wel dat Infinity Ward een slechte developer is!!11!!1
Wie was eigenlijk de 1e ?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:46:
Ik heb er 1 besteed aan extra class de rest moet ik nog bekijkenSjoerdiee schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:52:
[...]
sommige wapens 2 classes kan maken waarbij 1 stealth is en de ander niet bv.. Wat is jullie mening hierover?
[ Voor 53% gewijzigd door chimera2 op 16-11-2011 09:58 ]
MW3 heeft dedicated servers.. Je hebt matchmaking + dedicated servers.vinom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:55:
[...]
Naja +1 voor Treyarch weer....Dedicated servers, weinig hackers en geen hacked lobbies. IW moet gewoon leren van hun fouten, maar dat doen ze maar voor 50%.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Jammer dat Treyarch gewoon saaie spellen maakt (codWaW en Bo) vond ik allebei geen flikker aan gewoon.vinom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:55:
[...]
Naja +1 voor Treyarch weer....Dedicated servers, weinig hackers en geen hacked lobbies. IW moet gewoon leren van hun fouten, maar dat doen ze maar voor 50%.
maar 200 uur gespeeld ofzo, toen had ik het wel weer gezien
Ja unranked, nee daar zijn we blij mee. 80% speelt waarschijnlijk toch ranked en heeft dus te maken met het crappy IWNet.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:56:
[...]
MW3 heeft dedicated servers.. Je hebt matchmaking + dedicated servers.
Is er een party vanavond op de pc die ik kan joinen? [GoT]Lonestander
Ik vind trouwens vooral kill confirmed geslaagd, en het schijnt dat ik daar nog redelijk in ben ook
Ik vind trouwens vooral kill confirmed geslaagd, en het schijnt dat ik daar nog redelijk in ben ook
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Ik probeer beide te spelen, maar ben vele male beter in HC...ga daar juist veel minder dood...maar blijf gewoon beide proberen! In core is het inderdaad wel prettig dat je soms net door kan lopen ookal wordt je geraakt.Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:54:
[...]
Dit had ik dus ook, maar als je core heb, zul je merken dat je nog een kans heb.
Je bent niet met 1 seconde dood als iemand een armpje ziet etc.
Ben zelf ook van HC naar core gegaan en vind het veel leuker en zit vaak met minder deaths.
maar soms heb ik het idee dat ik 20x iemand moet raken en die andere mij met 3 kogels horizontaal heeft

Wat is je steam? misschien kanje mee doenLonestander schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
Is er een party vanavond op de pc die ik kan joinen? [GoT]Lonestander
Verwijderd
Ik heb geen idee wie de eerste was , ik denk jij of rin Beertje.chimera2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:56:
[...]
Wie was eigenlijk de 1e ?ik weet wel dat ik de 1e was in mijn lijst
[...]
Ik heb er 1 besteed aan extra class de rest moet ik nog bekijken
Maarja ik liep volgens mij toep ik stopte minimaal 5 levels op iedereen voor
Alleen toen ik er was speelde jij niet zo vaak , en als jij speelde kon/mocht ik jou nooit joinen met team deathmatch
Voor degene die snel sitrep pro wilt hebben:
Doe FFA met trophy system, een frag nade en sitrep. Elke keer als je spawned zet je dat ding neer en cook je er een nade op. Ding gaat stuk en telt mee voor sitrep pro challenge
+ veel mensen gebruiken claymores en bouncing betties in FFA dus dat is ook mooi meegenomen.
bron
Doe FFA met trophy system, een frag nade en sitrep. Elke keer als je spawned zet je dat ding neer en cook je er een nade op. Ding gaat stuk en telt mee voor sitrep pro challenge
+ veel mensen gebruiken claymores en bouncing betties in FFA dus dat is ook mooi meegenomen.
bron
[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 16-11-2011 10:09 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Inderdaad, ik dacht ook... mooi, dedi's tot ik erachter kwam dat ik geen XP of wat dan ook verdiende. Waarom zouden ze eigenlijk unranked zijn? Beetje jammer is het wel.vinom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
[...]
Ja unranked, nee daar zijn we blij mee. 80% speelt waarschijnlijk toch ranked en heeft dus te maken met het crappy IWNet.
Dat komt omdat ze IETS moeten verkrachten aan CoD, bij BO was het heel het spel met uitzondering van die Dedi's ..Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:03:
[...]
Inderdaad, ik dacht ook... mooi, dedi's tot ik erachter kwam dat ik geen XP of wat dan ook verdiende. Waarom zouden ze eigenlijk unranked zijn? Beetje jammer is het wel.
Bij MW2 was het de dedi's, en bij MW3 ook weer de dedi's ..
En ofc de fmg9 akimbo noobs everywhere!
PURE noobwapens dat, nog erger dan Gay18 akimbo in MW2
Mijn steam naam is [GoT]Lonestander.Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:00:
[...]
Wat is je steam? misschien kanje mee doen
mijn accountnaam is Lonestander
Ik zit ook in the GoT community op steam.
[ Voor 8% gewijzigd door Lonestander op 16-11-2011 10:07 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Denk dat het ook een kwestie van wennen is.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
[...]
Ik probeer beide te spelen, maar ben vele male beter in HC...ga daar juist veel minder dood...maar blijf gewoon beide proberen! In core is het inderdaad wel prettig dat je soms net door kan lopen ookal wordt je geraakt.
maar soms heb ik het idee dat ik 20x iemand moet raken en die andere mij met 3 kogels horizontaal heeft
En ligt er ook aan waar je iemand raakt met welk wapen.
Anders probeer het eens met de type 95 van een beetje afstand zijn alle 3 kogels dodelijk.
Owkee, dan voeg k je vanaaf wel ff toe,Lonestander schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:05:
[...]
Mijn steam naam is [GoT]Lonestander.
mijn accountnaam is Lonestander
Zit je bij Oynke ofzo? of speelt ie geen mw3 ?
In core 3 kogels dodelijk? nouja het is het proberen waard natuurlijk.Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:06:
[...]
Denk dat het ook een kwestie van wennen is.
En ligt er ook aan waar je iemand raakt met welk wapen.
Anders probeer het eens met de type 95 van een beetje afstand zijn alle 3 kogels dodelijk.
Trouwens, als iemand mij nog wilt toevoegen op de xbox (verassend) maar Ricloo86 is mijn naam
Wat maakt dat uit? Je hebt alle wapens je kunt alles.. Dus geen dedicated servers is gewoon bullshit om te zeggen.vinom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
[...]
Ja unranked, nee daar zijn we blij mee. 80% speelt waarschijnlijk toch ranked en heeft dus te maken met het crappy IWNet.
Ja, ligt ook aan het wapen hoor.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:09:
[...]
In core 3 kogels dodelijk? nouja het is het proberen waard natuurlijk.
Trouwens, als iemand mij nog wilt toevoegen op de xbox (verassend) maar Ricloo86 is mijn naam
Qua fire rate en damage. ( en eventuele range )
ACR heb je er ook niet heel veel nodig.
Zo is SMG bv heel goed voor dichtbij en assault voor iets meer range.
* p.s. toegevoegd. app van xbox voor android, hopelijk werkt het goed.
Ja, ff 2 wapens naar de 750kills toe rammen en dan de acr maar eens gaan gebruiken...vindt hem minder fijn als in MW2 (heb er al mee geschoten, want was me favo wapen in MW2).Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:11:
[...]
Ja, ligt ook aan het wapen hoor.
app voor de xbox? vertel heb zelf htc dus ook android
Ik vind de ACR juist fijner in MW3. Haha smaken verschillen.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:14:
[...]
Ja, ff 2 wapens naar de 750kills toe rammen en dan de acr maar eens gaan gebruiken...vindt hem minder fijn als in MW2 (heb er al mee geschoten, want was me favo wapen in MW2).
app voor de xbox? vertel heb zelf htc dus ook android
App heet "Xbox Live statistics"
Op wifi werkt het perfect alleen soms op het netwerk geeft hij wel alles weer maar werkt niet alles helemaal 100%. zegt hij Authorization Failed
Handige apps je kan er van alles mee, vrienden, punten en games zien.
Mensen toevoegen en messages verzenden etc etc.
Ben benieuwd dan..Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:11:
[...]
Ja, ligt ook aan het wapen hoor.
nieuws: Activision stelt mobiele versie Call of Duty: Elite uit
Volgens dat bericht kan je nog niet veel op het moment..
*Payback steekt hand op*inf3rno89 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:04:
Darn, een paar uur lang zitten spelen (PC). Gelukkig werd ik uitgenodigd door .TigerEcht super gasten, spelen goed en leuk om samen te spelen i.p.v. als een loner je team aanmoedigen om te cappen. Veel ragequits gezien vandaag
Ik bak er niet zo veel van maar het vind het wel super vet om met een groep te spelen. Maakt het veel leuker.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Bedoelde die app ook niet.Sjoerdiee schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:19:
[...]
Ben benieuwd dan..
nieuws: Activision stelt mobiele versie Call of Duty: Elite uit
Volgens dat bericht kan je nog niet veel op het moment..
Deze app is voor xbox zelf en dus niet voor een specifiek spel
haha ja smaken verschillen zeker!Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:18:
[...]
Ik vind de ACR juist fijner in MW3. Haha smaken verschillen.
App heet "Xbox Live statistics"
Op wifi werkt het perfect alleen soms op het netwerk geeft hij wel alles weer maar werkt niet alles helemaal 100%. zegt hij Authorization Failed
Handige apps je kan er van alles mee, vrienden, punten en games zien.
Mensen toevoegen en messages verzenden etc etc.
Ok, ga ik er ook even op zetten...thnx voor de tip
Kan dus ook vrienden die nu wel kunnen gamen irriteren
Verwijderd
Voor een game die je niks aan vind is 200 uur spelen wel erg veel.Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:56:
[...]
Jammer dat Treyarch gewoon saaie spellen maakt (codWaW en Bo) vond ik allebei geen flikker aan gewoon.
Dat is geen bullshit, dan mag jij aan mij verklaren waarom zoveel mensen ranked spelen via IWNet i.p.v. de unranked dedis.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:10:
[...]
Wat maakt dat uit? Je hebt alle wapens je kunt alles.. Dus geen dedicated servers is gewoon bullshit om te zeggen.
Haha inderdaad !Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:21:
[...]
haha ja smaken verschillen zeker!
Ok, ga ik er ook even op zetten...thnx voor de tip
Kan dus ook vrienden die nu wel kunnen gamen irriteren
Weet alleen nog niet waar ik soms Authorization Failed krijg,
heb gewoon H verbinding en toch kan ik nu geen vrienden toevoegen ..
Ontopic:
Weet iemand trouwens of er een GoT xbox ''clan'' bestaat ?
Lol invergelijking met MW2 (1500 uur) vind ik 200 uur voor BO meevallenVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:23:
[...]
Voor een game die je niks aan vind is 200 uur spelen wel erg veel.
Omdat een heleboel van die kinderen niet weten dat je ze eerst aan moet zetten en alleen op play drukt.vinom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:23:
[...]
Dat is geen bullshit, dan mag jij aan mij verklaren waarom zoveel mensen ranked spelen via IWNet i.p.v. de unranked dedis.
is die app van Nicolas Ortiz?Famous schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:23:
[...]
Haha inderdaad !
Weet alleen nog niet waar ik soms Authorization Failed krijg,
heb gewoon H verbinding en toch kan ik nu geen vrienden toevoegen ..
Ontopic:
Weet iemand trouwens of er een GoT xbox ''clan'' bestaat ?
http://www.gotlive.nl/forum/ is een clan.
Zit er zelf (nog) niet bij , maar bij hun kun je wellicht terecht
Same here!Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:56:
[...]
Jammer dat Treyarch gewoon saaie spellen maakt (codWaW en Bo) vond ik allebei geen flikker aan gewoon.
Heb ze allemaal veel gespeeld, behalve Waw & B-O.
Vooral UO vond ik echt heerlijk toen, hwas alleen minder nolife toen (A)art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:26:
[...]
Same here!
Heb ze allemaal veel gespeeld, behalve Waw & B-O.
Verwijderd
Voor de meesten maakt dat alles uit. Het leuke is juist xp verdienen en dingen unlocken; wapens, updagrades, challanges e.d. Je speelt echt ergens voor. Zonder dit zouden veel spelers het al snel saai gaan vinden denk ik.Xenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:10:
[...]
Wat maakt dat uit? Je hebt alle wapens je kunt alles.. Dus geen dedicated servers is gewoon bullshit om te zeggen.
UO was geniaal inderdaad!
Vooral de Zombie mod
Toch heb ik meer Cod1 gespeeld dan UO
Vooral de Zombie mod
Ik heb MW3 dit keer - in tegenstelling tot Black Ops en MW2 - op de Xbox gekocht maar nu valt me op dat ik bij multiplayer niet of nauwelijks wordt gematched in een game. Ik blijf hangen in de lobby (heel lang > 10 minuten) en ik word nooit gematched? Ik heb al wel een keer online gespeeld, maar dat was ook nadat ik erg lang moest wachten in de lobby. Weet iemand hoe dit kan?
App is inderdaad van hem. De live lite versie.Ricloo86 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:25:
[...]
is die app van Nicolas Ortiz?
http://www.gotlive.nl/forum/ is een clan.
Zit er zelf (nog) niet bij , maar bij hun kun je wellicht terecht
Mischien dat de betaalde beter is maar geen zin om ervoor te betalen als de lite nog niet 100% werkt.
Oke, bedankt ga ik een op die site kijken !
Dat is een bijkoment punt. Hij zegt er zijn geen dedicated servers, maar die zijn er gewoon wel. Als je niet kunt spelen op IWnet ga dan op een dedicated.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:27:
[...]
Voor de meesten maakt dat alles uit. Het leuke is juist xp verdienen en dingen unlocken; wapens, updagrades, challanges e.d. Je speelt echt ergens voor. Zonder dit zouden veel spelers het al snel saai gaan vinden denk ik.
Gisteren was het wel weer drama met die verbinding zeg, hoop potjes met de nodige lag en host migrations moeten spelen..
Jan, denk niet dat een nieuwe router heel veel goeds gaat doen
Hier is eerder UPC gewoon de beperkende factor, zeker met dat graf modem..heb boven nog een mooie Sitecom WL-309 liggen, heb ik ook niks meer aan op dit moment +)
Jan, denk niet dat een nieuwe router heel veel goeds gaat doen
Hier is eerder UPC gewoon de beperkende factor, zeker met dat graf modem..heb boven nog een mooie Sitecom WL-309 liggen, heb ik ook niks meer aan op dit moment +)
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
En daarom spelen nog steeds mensen Cod1, UO en Cod2?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:27:
[...]
Voor de meesten maakt dat alles uit. Het leuke is juist xp verdienen en dingen unlocken; wapens, updagrades, challanges e.d. Je speelt echt ergens voor. Zonder dit zouden veel spelers het al snel saai gaan vinden denk ik.
Ik vind dat al die unlocks/challenges/perks/killstreak shit de serie wel verziekt hebben.
Ik ben er nu aangewend, maar toch..
Cod is veel meer arcade nu.
Ik speel zo realistisch mogelijk, lees: geen vage wapens met nog vreemdere attachments, geen perks die onmogelijk zijn etc.
De een vind dat en de andere dit.art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:29:
[...]
En daarom spelen nog steeds mensen Cod1, UO en Cod2?
Ik vind dat al die unlocks/challenges/perks/killstreak shit de serie wel verziekt hebben.
Ik ben er nu aangewend, maar toch..
Cod is veel meer arcade nu.
Ik speel zo realistisch mogelijk, lees: geen vage wapens met nog vreemdere attachments, geen perks die onmogelijk zijn etc.
Ik vind het bijvoorbeeld wel weer leuk.
Heb CoD1 en CoD2 ook erg veel gespeeld.
Maar toch vind ik de perks en streaks ook leuk.
Ik vond in UO het sprinten en nade cooken een grooote vooruitgang ;d dus gewoon cod1 heb ik amper gespeeld.art1fex schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:28:
UO was geniaal inderdaad!
Vooral de Zombie mod
Cod2 vond ik ook niet heel leuk ofzo, maar cod4 heb ik ik ook plat gespeeld
Ik vond UO persoonlijk leuker dan 1, maar aangezien Cod1 actiever was heb ik dit toch voornamelijk gespeeld.Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:32:
[...]
Ik vond in UO het sprinten en nade cooken een grooote vooruitgang ;d dus gewoon cod1 heb ik amper gespeeld.
Cod2 vond ik ook niet heel leuk ofzo, maar cod4 heb ik ik ook plat gespeeld
Heb wel 1x een tijdje echt alleen maar UO gespeeld en ook met een clan aan een ladder mee gedaan.
2 vond ik ook wat minder, mijn volgorde van meeste speeluren:
- Cod1
- Cod4
- UO
- MW2
- Cod2
- MW3
- Black-Ops
- WaW
Mijn Fav lijstje:
1. Call od Duty 4: Modern Warfare
2. Call of Duty - United Offensive
3. Call of Duty 2
4. Call of Duty Modern Warfare 3
5. Call of Duty
6. Call of Duty Black Ops
7. Call of Duty World At War
8. Call of Duty Modern Warfare 2
1. Call od Duty 4: Modern Warfare
2. Call of Duty - United Offensive
3. Call of Duty 2
4. Call of Duty Modern Warfare 3
5. Call of Duty
6. Call of Duty Black Ops
7. Call of Duty World At War
8. Call of Duty Modern Warfare 2
[ Voor 82% gewijzigd door Tweaker1987 op 16-11-2011 10:48 ]
Haha dat was later, toen ik met meerdere.Tigers ging spelenXenomorphh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:54:
[...]
Hmm rage quits?Kvond jou en black tiger anders niet zo goed. (soepballetje hier) jullie stonden maar net positief:P Dus dat jullie zorgen dat mensen rage quiten hmmm kan t me niet echt voorstellen!
En volgens mij hebben we maar een round gespeeld tegen jou? (Of was het twee).
Maar het maakt de ervaring er niet minder op hoor. Ik kan goed tegen mijn verlies. Als ik erg hard mijn best doe en nog steeds verlies dan vind ik het niet erg. Ik heb alles gegeven maar als team zijn we outplayed. DAT zijn juist die spannende rounds
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty