Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Volgens mij kwam hij eerder jou tegen ipv andersom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een maatje die wel in is voor een potje survival.
Altijd als ik via internet iemand join is het meestal iemand die gewoon als kip zonder kop gaat rondrennen.

Ik hou meer van het bij elkaar plakken en strategisch samenwerken zodat je hoger komt als wave 10..
Iemand zin?

DM mij, of add me direct op steam: Jndoo

Totzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ga eerst even een andere router halen volgende week.
Want ik word helemaal gek ervan dat ik niemand kan joinen.

+Vandaag ik had alleen maar LAG..en slechte verbindingen.
Dan zie ik iemand de hoek omkomen en schiet ik hem helemaal kapot maar ga ik dood.
Kijk ik in de killcam dat hij eerst de hoek omkwam en mij doorzeefde, en zo ging het heel de dag.

Dus ik heb hem even opgeborgen , en ik ga pas weer verder zodra ik een nieuwe router heb.
Ik kan van nature al heel slecht tegen men verlies , maar als het dan op zon manier gaat hoeft het even niet meer.
(Voor de rest is het gewoon een hele toffe game hoor , eindigde nog steeds elk potje bovenaan ongeveer..Maar wil gewoon ook vrienden kunnen joinen en dat gaat gewoon heel moeilijk :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 21:11
Ok, weekend, dus gametijd.
Mensen die zin hebben samen te spelen, voeg me toe op PSN, me ID is zelfde als username hier (Gtoniser dus). Vermeld even GoT in bericht.
Ben te vinden in multiplayer, vooral TDM/kill confirmed nu, ook best veel S&D gedaan in mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:59:
Nee ik ga eerst even een andere router halen volgende week.
Want ik word helemaal gek ervan dat ik niemand kan joinen.

+Vandaag ik had alleen maar LAG..en slechte verbindingen.
Dan zie ik iemand de hoek omkomen en schiet ik hem helemaal kapot maar ga ik dood.
Kijk ik in de killcam dat hij eerst de hoek omkwam en mij doorzeefde, en zo ging het heel de dag.

Dus ik heb hem even opgeborgen , en ik ga pas weer verder zodra ik een nieuwe router heb.
Ik kan van nature al heel slecht tegen men verlies , maar als het dan op zon manier gaat hoeft het even niet meer.
(Voor de rest is het gewoon een hele toffe game hoor , eindigde nog steeds elk potje bovenaan ongeveer..Maar wil gewoon ook vrienden kunnen joinen en dat gaat gewoon heel moeilijk :(
Ik heb de Linksys E4200 en ik heb nergens problemen mee.
Het ding is een echte aanrader en niet zo heel duur.

Een prachtig beest(je) : lol :

http://home.cisco.com/nl-eu/products/routers/E4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 17:33
Yep die heb ik ook. Prachtige router en bloedsnel. In BO had ik meestal een ping van 21 en nu had ik tot nu toe ook nergens last van.

Nu wil Steam alleen het hele spel niet meer opstarten...

Edit:
Hij zegt:
"This game is currently unavailable.
Please try again at another time"

En dat zegt die al de hele dag.

[ Voor 24% gewijzigd door eXsownur op 11-11-2011 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

GVD! :(
Ik start MW3 op op mijn PC, zegt hij dit!
Afbeeldingslocatie: http://i28.lulzimg.com/d13599dfe8.jpg

Waar betaal ik voor!!!???

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Laatst online: 04-11-2024
HardCoreGamer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:27:
[afbeelding]

Dat is hier ook het geval, dacht dat het kwam omdat hij updates voor de dedicated server aan het downloaden was, maar dat is nu voorbij en nog werkt het niet. Och dan straks maar proberen hé :9

Gezellig is het bij Steam:
Dear Steam Users and Steam Forum Users:

Our Steam forums were defaced on the evening of Sunday, November 6. We began investigating and found that the intrusion goes beyond the Steam forums.

We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

We don’t have evidence of credit card misuse at this time. Nonetheless you should watch your credit card activity and statements closely.

While we only know of a few forum accounts that have been compromised, all forum users will be required to change their passwords the next time they login. If you have used your Steam forum password on other accounts you should change those passwords as well.

We do not know of any compromised Steam accounts, so we are not planning to force a change of Steam account passwords (which are separate from forum passwords). However, it wouldn’t be a bad idea to change that as well, especially if it is the same as your Steam forum account password.

We will reopen the forums as soon as we can.

I am truly sorry this happened, and I apologize for the inconvenience.

Gabe.
Maar daar heeft bovenstaande over MW3 niks mee te maken hoor!

[ Voor 64% gewijzigd door srdevil op 11-11-2011 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Pffff bijna mijn gouden cammo binnen voor UMP45....laatste stuk xp binnen halen duurt lang...hehe :9
Heerlijk wapen overigens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Zou het kunnen dat het iets te maken heeft met die steam "hack?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
Nee lijkt me niet want andere steam games die ook mp zijn kan ik wel spelen. Zoals Cod Black Ops en BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Volgens mij krijg je die melding vaak als Steam op de achtergrond ergens mee bezig is... wordt er misschien al een update gepushed? Check de download-sectie in Steam even... of forceer een check van de bestanden.

[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 11-11-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXsownur
Nee ook helemaal up to date...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Bij mij crashte hij met: "Modern Warfare 2 error code_post_gfx_mp.ff failed to load."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:57:
[...]

Bij mij crashte hij met: "Modern Warfare 2 error code_post_gfx_mp.ff failed to load."
Inclusief de 2? Dat zou wel een screenshotje waard zijn.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Frodo19 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:34:
Pffff bijna mijn gouden cammo binnen voor UMP45....laatste stuk xp binnen halen duurt lang...hehe :9
Heerlijk wapen overigens >:)
Ik vind die Golden Cammo niet echt mooi in MW3. Lijkt er meer op alsof die wapens aan het wegroesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:00:
[...]

Ik vind die Golden Cammo niet echt mooi in MW3. Lijkt er meer op alsof die wapens aan het wegroesten zijn.
Meer alsof je net van de intertoys komt , en daar een plastic gun van een tientje heb gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 17:57:
[...]

Interessant, de crack is namelijk deels gebaseerd op de MW2 code, toch maar even aanschaffen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:22
Mental schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:03:
[...]

Interessant, de crack is namelijk deels gebaseerd op de MW2 code, toch maar even aanschaffen dus?
Je kan geen MP met een illegale versie..hmm, interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
vinom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:04:
[...]

Je kan geen MP met een illegale versie..hmm, interessant.
En waar staat MP precies in de post die ik quote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mental schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:05:
[...]

En waar staat MP precies in de post die ik quote?
Kijk maar naar zijn error melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

superbassie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:00:
[...]

Ik vind het een beetje een gouden poep kleur :X

Inderdaad geen motivatie om voor de gold camos te gaan, zeker omdat lvl31 nogal een pita is om te halen kennelijk.

Ik vind de hexo camo op sommige wapens wel tof, maar eigenlijk speel ik liever zonder camo's :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
vinom schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:05:
[...]

Kijk maar naar zijn error melding.
Die file wordt ook gewoon gebruikt bij spec ops dus ik zie je punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik zie jou punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Laatst online: 15-09 09:57
Als je de melding krijgt dat je het spel niet kan spelen oid. Moet je de "Integriteit van spelcache controleren" Dit is te vinden in de spellen lijst bij de Eigenschappen van MW3.
De melding krijg je vaak als je het spel net heb geïnstalleerd en dan wil spelen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Mijn punt is dat de crack foutmeldingen geeft alsof het MW2 is, als hij crashed en je start het opnieuw op dan krijg je de safe mode vraag.. waar ook MW2 vermeld staat ipv MW3.
En ja, ik heb ook de cracked versie gespeeld voor ik hem bij de saturn opgepikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curva schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:16:
Als je de melding krijgt dat je het spel niet kan spelen oid. Moet je de "Integriteit van spelcache controleren" Dit is te vinden in de spellen lijst bij de Eigenschappen van MW3.
De melding krijg je vaak als je het spel net heb geïnstalleerd en dan wil spelen.
Ik heb dat nu al 3x gedaan en daarna steam afgesloten en opnieuw opgestart.
Ik heb ook geprobeerd me pc opnieuw op te starten maar hij blijft dezelfde melding geven :?
Enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Edit: Na de 4e x kreeg ik melding dat hij gedownload was en nu kan ik hem weer spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:26
Meer mensen problemen met xbox live en mw3? Ik krijg connection errors wanneer ik MP probeer te spelen. NAT is open dus dat is het probleem niet.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
arjen9551 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:46:
Meer mensen problemen met xbox live en mw3? Ik krijg connection errors wanneer ik MP probeer te spelen. NAT is open dus dat is het probleem niet.
Heb ik.nu ook. was.aan het spelen.en stopte.ineens. nu steeds connectie lost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 22-09 21:44
Omg lol, na vanmiddag de UMP een kans te hebben gegeven ben ik dr achter gekomen dat dit een schijt wapen is (vind ik dan :P). Ben nu aan het knallen met de PP90 en SJUUUS HEJ die is sterk. heb hem nu geequiped met rapid fire en een silencer.

Samen met sleight of hand, quickdraw en steady aim. hoef niet meer te mikken dus zo win je alle fights. Gaat echt goed tot nu toe.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mental schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:13:
[...]

Die file wordt ook gewoon gebruikt bij spec ops dus ik zie je punt niet.
Voortaan lekker je games kopen knul d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:22
net Tweakers MW3 gejoined op Steam :)

account: PdeBie
in-game: Patr!ck*

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik een support vraag ingediend bij Activision vanwege het feit dat ik geen enkele game kan joinen en alleen maar timeouts krijgt, ondanks dat ik port forwarding netjes hebt geconfigureerd en mijn NAT gewoon open is, krijg ik de volgende reactie :(

Since Tuesday’s launch, Modern Warfare 3’s multiplayer has been working great. In fact, the amount of players online is even higher than what it was this time last year for Black Ops. Have fun -- we hope you continue to enjoy MW3 to the fullest.

However, on Call of Duty Elite, we are having trouble scaling the service to meet demand. We're aware that many of you are currently experiencing problems with the Call of Duty Elite service. You’re frustrated, we know it, and we know we need to fix it. Our teams have been working non-stop to identify issues and resolve them as quickly as possible. Again, these issues have no impact on the performance of the game. If you have questions about the state of the Call of Duty Elite service, please go to http://www.callofduty.com/elitestatus.

Please note that we are experiencing heavier than normal volume. As a result, there may be a delay in receiving a response. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Your question has been received. Once we have a solution we will provide a response. Thank you.
To access your question from our support site, click here.

Ik heb met geen woord gerept over dat acherlijke Elite. Ik wil gewoon spelen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de hele wereld gewoon kan spelen en ik alleen maar met die schijt timeouts zit terwijl ik werkelijk alles hebt geprobeerd dat ik maar kan proberen. En dan wordt je met zo'n reactie afgescheept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 18:02:
[...]

Meer alsof je net van de intertoys komt , en daar een plastic gun van een tientje heb gekocht :P
Haha true :) vind de hex skin wel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:43:
Had ik een support vraag ingediend bij Activision vanwege het feit dat ik geen enkele game kan joinen en alleen maar timeouts krijgt, ondanks dat ik port forwarding netjes hebt geconfigureerd en mijn NAT gewoon open is, krijg ik de volgende reactie :(

Since Tuesday’s launch, Modern Warfare 3’s multiplayer has been working great. In fact, the amount of players online is even higher than what it was this time last year for Black Ops. Have fun -- we hope you continue to enjoy MW3 to the fullest.

However, on Call of Duty Elite, we are having trouble scaling the service to meet demand. We're aware that many of you are currently experiencing problems with the Call of Duty Elite service. You’re frustrated, we know it, and we know we need to fix it. Our teams have been working non-stop to identify issues and resolve them as quickly as possible. Again, these issues have no impact on the performance of the game. If you have questions about the state of the Call of Duty Elite service, please go to http://www.callofduty.com/elitestatus.

Please note that we are experiencing heavier than normal volume. As a result, there may be a delay in receiving a response. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.

Your question has been received. Once we have a solution we will provide a response. Thank you.
To access your question from our support site, click here.

Ik heb met geen woord gerept over dat acherlijke Elite. Ik wil gewoon spelen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat de hele wereld gewoon kan spelen en ik alleen maar met die schijt timeouts zit terwijl ik werkelijk alles hebt geprobeerd dat ik maar kan proberen. En dan wordt je met zo'n reactie afgescheept.
Komt op mij over alsof het een automatische reply is die iedereen krijgt, en dat ze (hopelijk voor jou dan) nog wat laten weten als ze iets meer weten (dat staat er letterlijk). Maar inderdaad is het een vreemd probleem, vooral als je NAT gewoon open is. Misschien eens starten als admin (ofwel steam, ofwel de game, of beide), je virus scanner en firewall uitzetten, etc?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

pdebie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:35:
net Tweakers MW3 gejoined op Steam :)

account: PdeBie
in-game: Patr!ck*

:)
Ik ben ook gejoined!

Account: rpaans007
In-game: NBG| G3kk0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:47:
[...]

Komt op mij over alsof het een automatische reply is die iedereen krijgt, en dat ze (hopelijk voor jou dan) nog wat laten weten als ze iets meer weten (dat staat er letterlijk). Maar inderdaad is het een vreemd probleem, vooral als je NAT gewoon open is. Misschien eens starten als admin (ofwel steam, ofwel de game, of beide), je virus scanner en firewall uitzetten, etc?
Zou best kunnen dat het een auto reply is nu ik het nog eens bekijk maar ik ben gewoon echt pissed of. Na de problemen met BO vorig jaar kon ik het toch niet laten nu MW3 te gaan doen, gezien het feit dat er vrij weinig problemen werden gemeld. Ik dacht dat het wel goed zat.
Mijn virusscanner en firewall heb ik idd al eens uitgehad. Heeft allemaal niet geholpen. Ik wacht nog maar ff verder af dan. Ben er voor nu ff klaar mee. Ik ga wel ff verder met SP. Ik hoop binnenkort weer met jullie mee te kunnen doen net als destijds in MW2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 18:33
[b][message=37120553,noline]

Ik denk eerder dat het aan jou pc cq netwerk ligt dan aan mw3, aangezien de miljoenen anderen weinig problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 10:14
[afbeelding]

Inmiddels al opgelost ik krijg hem nu ook met de MP de SP is wel gewoont te spelen.

_voor de 3e keer de spelcache checken heef toch geholpen:S blijft raar_

[ Voor 9% gewijzigd door RemcoINC08 op 11-11-2011 23:05 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Jongens in Vault he lukt het jullie om video's naar Facebook te uploaden? Of is er een manier waarop ik deze kan downloaden naar mijn iMac?

Share on Facebook button is namelijk niet aanklikbaar?

[ Voor 17% gewijzigd door nathanchunkie op 11-11-2011 23:20 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Werkt spec-ops voor jullie wel online op de PC?

Ik kan zonder problemen MP spelen en mijn Nat staat op open, maar ik krijg met spec-ops maar geen verbinding. Telkens krijg ik na 2 minuten connecten een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:25

ikt

CoD8 is echt een topspel qua graphics.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LCLhWh.png

En daar blijft het niet bij, de algemene afwerking is nog van CoD2. Black Ops deed het wel min of meer goed met zijn postprocessing. MW3 niet.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BrCxHh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T0VCxh.jpg

Raad welke de originele is en je wint een hele internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is een internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 13:14
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Hmm begin steeds beter te worden!

Steamnaam: [GoT] n0eliteNL## , voeg me toe. Misschien kan de OP worden aangepast? zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik moet na een paar avondjes gamen toegeven dat ik me aardig genaaid voel door de hele COD franchise. Ze hebben qua servers en matchmaking niets van de faal van BLOPS op de ps3 geleerd.

Het ene potje haal ik keurig een k:d van 2. Niets aan de hand, alles loopt soepel. En het andere potje heb ik ineens een dikke lag met m'n open NAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 09:06
Mijn copijtje van MW3 gaat morgen terug naar de gamestore...ik voel mij keihard genaaid. Ik heb pas 6 uurtjes MP erop zitten en ik klap bijna uit elkaar van frustratie. Ik kom nu al in de helft van de potjes in lobbies met mafketels terecht die al onmogelijk ver prestiged zijn en blijkbaar ogen in het achterhoofd hebben. Buiten dat, het is al tot vermoeiende toe gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer: dit is geen nieuwe game, deze game heb ik 2 jaar geleden ook al gekocht... dit is gewoon een uitgebreide mappack. Ik heb het altijd genegeerd die negatieve berichtgeving, maar ik heb het nu zelf mogen ervaren en ik ben gewoon diep teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Waar ik al bang voor was is uitgekomen _/-\o_ net als in MW2 waardeloze verbindingen met dat P2P of hoe het ook heet.

Midden in de game server lost connection enz...................

Tegen beter weten in toch de game gekocht :X

Volgende keer alleen maar weer downloaden met een crackje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
Directx has encountered an unrecoverable error... wtf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffft, speel al de hele dag Black Ops omdat MW3 weigert te werken.
de melding zoals vanmiddag door anderen gepost:
Je kunt dit spel niet spelen.
Probeer het op een ander moment nog eens.
Koop je dan zo'n game voor ':|

Edit. dat is dus de PC versie, iemand een idee wat het is? Steam download niets en alle andere games werken wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Spenker schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:32:
Ik moet na een paar avondjes gamen toegeven dat ik me aardig genaaid voel door de hele COD franchise. Ze hebben qua servers en matchmaking niets van de faal van BLOPS op de ps3 geleerd.
MW3 is de opvolger van MW2 niet van BO en werkt dus ook exact hetzelfde als MW2.
MicGlou schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:46:
Mijn copijtje van MW3 gaat morgen terug naar de gamestore...ik voel mij keihard genaaid. Ik heb pas 6 uurtjes MP erop zitten en ik klap bijna uit elkaar van frustratie. Ik kom nu al in de helft van de potjes in lobbies met mafketels terecht die al onmogelijk ver prestiged zijn en blijkbaar ogen in het achterhoofd hebben.
Mss meer oefenen ipv de helft van je medespelers vals te beschuldigen? Ik speel al sinds release en heb nog (g)een hackers gezien. En wat boeit iemand zijn rank/prestige level nu eigenlijk?
Buiten dat, het is al tot vermoeiende toe gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer: dit is geen nieuwe game, deze game heb ik 2 jaar geleden ook al gekocht... dit is gewoon een uitgebreide mappack. Ik heb het altijd genegeerd die negatieve berichtgeving, maar ik heb het nu zelf mogen ervaren en ik ben gewoon diep teleurgesteld.
Tja als je het toch koopt ondanks die "negatieve" berichten moet je achteraf niet gaan zeuren.
RoaDHouse schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:04:
Waar ik al bang voor was is uitgekomen _/-\o_ net als in MW2 waardeloze verbindingen met dat P2P of hoe het ook heet.

Als je de p2p verbindingen waardeloos vindt ga je toch lekker op de dedicated servers spelen? En zo erg is het toch niet? Ik heb in 4 avonden nu 1 of 2x een server time out gehad tijdens een p2p-match.

Man man, altijd dat geklaag over dezelfde punten. Hoe de game in elkaar zou zitten was allang bekend dus als je de game dan toch koopt moet je achteraf niet gaan zeiken...
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:28:
Pfffft, speel al de hele dag Black Ops omdat MW3 weigert te werken.
de melding zoals vanmiddag door anderen gepost:
Je kunt dit spel niet spelen.
Probeer het op een ander moment nog eens.
Koop je dan zo'n game voor ':|
Ik heb anders heel de avond met 5 man in een party kunnen spelen..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

RoaDHouse schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:04:

Geen last van, cheaters vallen ook wel mee vind ik, al hadden ze de controle na MW2 wel wat mogen verbeteren.
Na wat aanloopt problemen heerlijk weer wapens aan het unlocken, jammer dat je niet begint met scavanger, nu blijf ik steeds wapens oppakken omdat je in no time door je kogels heen bent (zeker met een shotgun), wat ik wel jammer vind is dat de M4A1 (3 kogels) geen instakill meer is, dat is juist nu het voordeel van de 3 kogels. Sommige wapens zijn way overpowered, maar iedereen klaagt over de UMP, daar vind ik het nu weer niet van, dat vind ik van dat nieuwe wapen met luchttank eronder.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Frentik:
Ik weet ook niet wat het is. Weet dat anderen wel kunnen spelen maar ben als ik zo rond lees lang niet de enige met dit probleem. Baal er een beetje van, eerste vrije dag sinds release dus had wel even zin in een potje schieten. Single player werkt wel, alleen multi niet. Echt heel apart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Ach ja...... mensen zeuren nu eenmaal .. ik dus ook :)

Maar ik ben gewoon goede games gewend zoals quake 2 3 en 4, BlackOps en dan MW3 valt voor mij dan toch weer tegen, met de MP de rest vind ik wel gaaf van MW3.

Komt denk ik ook dat de gameplay anders is dan BlackOps en nu kan ik niet constant winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 14:28
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:32:
@ Frentik:
Ik weet ook niet wat het is. Weet dat anderen wel kunnen spelen maar ben als ik zo rond lees lang niet de enige met dit probleem. Baal er een beetje van, eerste vrije dag sinds release dus had wel even zin in een potje schieten. Single player werkt wel, alleen multi niet. Echt heel apart!
Hier het zelfde probleem gehad, steam afgesloten, opnieuw gestart, wachtwoord gewijzigd, en toen werkte het weer. Of anders kan je nog 'Integriteit van spelcache controleren' proberen in Steam.

[ Voor 7% gewijzigd door SyphOn op 12-11-2011 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als hier geen aimbotting in voor komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

geinige achtergrond uitleg :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Nu online
Schijnbaar kunnen cheaters in MW3 gewoon hun gang gaan zonder gebanned te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
Frodo19 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 20:47:
[...]

Ik ben ook gejoined!

Account: rpaans007
In-game: NBG| G3kk0
ik ook!

Account: Lonestander
in-game: Gamoun

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ SyphOn:
Thnx, ik voel me zo'n noob maar 'Integriteit van spelcache controleren' was inderdaad de oplossing. Was ik zelf nooit op gekomen dus heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Goed vanmiddag mijn eerste ervaring met MW3 opgedaan. Ik moet zeggen, een aantal dingen waren bij mij zichtbaar beter tov MW2. Ten eerste had ik bijna direct een game toen ik joinde, waar je in MW2 nog rustig een pot koffie kon zetten en je moeder kon bellen voordat je aan de slag kon. Verder vond ik het geluid een stuk overtuigender, en voelt de game in sommige opzichten soepeler. Er zijn meer snipers en quickscopen is nog steeds fijn en lijkt zelfs qua feel een beetje terug te gaan naar MW1, mijns inziens een verbetering. Daarnaast heb ik minder mensen zien tuben maargoed met dat soort uitlatingen zal ik voorzichtig zijn.

Maar wat de rest betreft, dit is meer een uitgebreide expansion van MW2 dan een game op zichzelf. De mate waarin MW2 animaties, modellen, textures en items zijn gerecycled is bijna te schandalig voor woorden. Goed, het zal ze een hoop geld bespaard hebben gaan we maar van uit :/ Deze game is nochtans geen 60 euro of de noemer 'sequel' waard.

Waar ik me verder ongelofelijk aan stoor, is de mate van lag/framedrops die ik ervaar. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het mijn hardware is, maar mijn laptop met X9100 (2x3,06GHz) en GTX260M draaide MW2 op medium-high settings 1920x1200 constant boven de 50fps. In MW3 heb ik alles naar low geschroefd op 1680x1050, het grootste deel van de tijd duw ik volgens Fraps 91fps erdoorheen, maar ik heb ongelofelijke last van een laggy gevoel, bewegen gaat schokkerig en onvoorspelbaar. De game heeft zelfs een paar keer compleet gehangen (screenfreeze, om enkele momenten later verder te gaan). Zo kan je natuurlijk geen shooter spelen. Task manager opengezet, blijkt het CPU verbruik door het dak te gaan, 90-100% constant. Kennelijk heeft iW hier nog wat glad te strijken want dit kan gewoon niet met mijn hardware icm de settings. Het is net Black Ops bij launch dattegaat.

Heeft iemand anders met een minder krachtige setup nog last van veel lag, idioot hoog CPU verbruik of framedrops/freezes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 12:45

Bluebe

Roar

Ik vind het tot nu toe echt een vet spel. Ik heb echt genoten van de single player alleen vond het wel veel te kort, ik was er in 4 uur en 50 min. doorheen op de 3e moeilijkheids graad. Ik zie dat veel mensen een negatieve ervaring hebben met de multiplayer maar tot nu toe heb ik eigenlijk nog maar 2 potjes met wat lag gehad van de 30 die ik heb gedaan en dat vind ik nog wel acceptabel. Wat performance betreft ik speel op een Intel core 2 Quad 2.40 Ghz en een 8600 Gt en speel gewoon vloeiend op 1680x1050 met overal high settings (well shadows, smoke softing etc uit en 2x anti). Vind niet alle levels even leuk in de MP maar vermaak me prima tot nu ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:37:
[video]
Het sarcasme druipt er van af hahah....maar dit was wel erg hoor! Gelukkig zelf nog niet meegemaakt :) toch wel jammer dat er dit soort gasten rondlopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MP9 is ook wel een fijn wapen , alleen maakt ie helaas weinig damage in core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spenker schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:32:

Het ene potje haal ik keurig een k:d van 2. Niets aan de hand, alles loopt soepel. En het andere potje heb ik ineens een dikke lag met m'n open NAT.
Werkt bij mij anders prima op de PS3, net als BO. :)
MicGlou schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:46:
Mijn copijtje van MW3 gaat morgen terug naar de gamestore...ik voel mij keihard genaaid. Ik heb pas 6 uurtjes MP erop zitten en ik klap bijna uit elkaar van frustratie. Ik kom nu al in de helft van de potjes in lobbies met mafketels terecht die al onmogelijk ver prestiged zijn en blijkbaar ogen in het achterhoofd hebben. Buiten dat, het is al tot vermoeiende toe gezegd, maar ik zeg het toch nog een keer: dit is geen nieuwe game, deze game heb ik 2 jaar geleden ook al gekocht... dit is gewoon een uitgebreide mappack. Ik heb het altijd genegeerd die negatieve berichtgeving, maar ik heb het nu zelf mogen ervaren en ik ben gewoon diep teleurgesteld.
En je hebt er 6 uur op zitten? Vreemd, ik merkte binnen 2 uur al behoorlijke veranderingen op en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de game compleet anders aanvoelt dan MW2. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:37:
[video]
Nee hoor, hij is zoals het commentaar zei gewoon goed, het is dag 1 van de release, er kunnen nog geen hacks zijn.

//Sarcasm off

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:30:
[...]

Geen last van, cheaters vallen ook wel mee vind ik, al hadden ze de controle na MW2 wel wat mogen verbeteren.
Na wat aanloopt problemen heerlijk weer wapens aan het unlocken, jammer dat je niet begint met scavanger, nu blijf ik steeds wapens oppakken omdat je in no time door je kogels heen bent (zeker met een shotgun), wat ik wel jammer vind is dat de M4A1 (3 kogels) geen instakill meer is, dat is juist nu het voordeel van de 3 kogels. Sommige wapens zijn way overpowered, maar iedereen klaagt over de UMP, daar vind ik het nu weer niet van, dat vind ik van dat nieuwe wapen met luchttank eronder.
De M4 is vol automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Het ultimate noob wapen is er inmiddels ook al:
FMG9 akimbo met steady aim pro, SoH en rapid fire.

Range is ongelovelijk, spray is ongelovelijk. Ik hoef mijn primary niet meer te gebruiken...

Word tijd voor een nerf down...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 08:01:
De MP9 is ook wel een fijn wapen , alleen maakt ie helaas weinig damage in core.

[video]
Je filmpjes worden eigenlijk steeds kanslozer Dennis. Meer gecamp, en nu gebruik je die n00b attachment er ook nog eens bij. Ga is een keer op avontuur man. Probeer nieuwe combo's uit, flank de tegenstander, maak ons gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 08:42:
[...]

Je filmpjes worden eigenlijk steeds kanslozer Dennis. Meer gecamp, en nu gebruik je die n00b attachment er ook nog eens bij. Ga is een keer op avontuur man. Probeer nieuwe combo's uit, flank de tegenstander, maak ons gek.
Ik zal er hard aan werken om mijn spel te verbeteren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Zonde van je geld man ..Betaal je 60 euro voor een game om in een hoekje te gaan zitten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Mystikal schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 08:30:
Het ultimate noob wapen is er inmiddels ook al:
FMG9 akimbo met steady aim pro, SoH en rapid fire.

Range is ongelovelijk, spray is ongelovelijk. Ik hoef mijn primary niet meer te gebruiken...

Word tijd voor een nerf down...
En dan moet je striker met damage prof is als je primary gebruiken ;) is gewoon 1 shot 1 kill met best een zieke range :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Zal het eens proberen!!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Xenomorphh schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:05:
[...]

En dan moet je striker met damage prof is als je primary gebruiken ;) is gewoon 1 shot 1 kill met best een zieke range :)
FM9 akimbo heeft nog steeds veel meer range :)

De striker + damage of range is wel de beste shotgun, al was het maar omdat als je een pointblank hitmarker hebt, je snel nog een keer kan schieten voordat je volledig doorzeeft wordt.

De model1887 + damage heeft pas een 'zieke' range, maar heeft ook de pointblank hitmarker ziekte zoals alle andere shotties. :'(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Damn wat zijn die servers irritant op de 360. Omdat je blijkbaar per se bij mensen met ping <50 moet komen, kun je vaak rustig 5 minuten wachten voordat er 6 spelers in de server zitten. Jammer dat je steeds bij Nederlanders zit, ik vond de Engelsen altijd veel leuker schelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Frentik schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:29:
[...]
MW3 is de opvolger van MW2 niet van BO en werkt dus ook exact hetzelfde als MW2.
Laat maar zitten, mensen zaten bij MW2 eerst ook keihard te klagen over P2P etc, dat ebt wel weg :)

Ik vind het een heel vermakelijk spel. Ik heb MW2 gespeeld, BLOPS overgeslagen en nu weer deze en ben zeer tevreden. Er zijn potjes waar ik niks klaargespeeld krijg, dan weer potjes waar ik heel lekker ga. Ligt vaak ook aan het wapen bij mij.. Ik zorg dat ik de mindere wapens gewoon snel geleveld krijg, max weapon mastery zodat ik die niet meer hoef aan te raken :)

Ik vraag me trouwens af, wat is dat ene ronde ding dat uit een doosje steekt met de beschrijving dat het "2 enemy missiles pakt" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

[video]
Dat je het uberhaupt vol houdt om zo te spelen....ik zou gek worden...ik ben meer van de run en gun :) K/D ratio boeit me niet zo en is zeker niet top ofzo maar ik wil gewoon actie zien en niet de hele tijd op een stekkie gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:54:
[...]

Dat je het uberhaupt vol houdt om zo te spelen....ik zou gek worden...ik ben meer van de run en gun :) K/D ratio boeit me niet zo en is zeker niet top ofzo maar ik wil gewoon actie zien en niet de hele tijd op een stekkie gaan zitten.
Ieder zijn ding toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:51:
[...]

Laat maar zitten, mensen zaten bij MW2 eerst ook keihard te klagen over P2P etc, dat ebt wel weg :)

Ik vind het een heel vermakelijk spel. Ik heb MW2 gespeeld, BLOPS overgeslagen en nu weer deze en ben zeer tevreden. Er zijn potjes waar ik niks klaargespeeld krijg, dan weer potjes waar ik heel lekker ga. Ligt vaak ook aan het wapen bij mij.. Ik zorg dat ik de mindere wapens gewoon snel geleveld krijg, max weapon mastery zodat ik die niet meer hoef aan te raken :)

Ik vraag me trouwens af, wat is dat ene ronde ding dat uit een doosje steekt met de beschrijving dat het "2 enemy missiles pakt" ofzo?
Nooit gesnapt dit. Niemand verplicht je überhaupt om die wapens aan te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Aghanim schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:51:
Damn wat zijn die servers irritant op de 360. Omdat je blijkbaar per se bij mensen met ping <50 moet komen, kun je vaak rustig 5 minuten wachten voordat er 6 spelers in de server zitten. Jammer dat je steeds bij Nederlanders zit, ik vond de Engelsen altijd veel leuker schelden :)
PS3 is dat niet zo, maar wel veel Nederlanders inderdaad. Geen probleem opzich, wordt de kans alleen maar groter dat je lag-vrij kunt spelen :) En ik zet iedereen altijd op mute, in welke taal die dan ook blèrt.

[edit]
bram1984 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:03:
[...]

Nooit gesnapt dit. Niemand verplicht je überhaupt om die wapens aan te raken..
Nee, maar ik wil wel zoveel mogelijk callsigns vrijspelen dus speel ik gewoon met dat wapen. Je hoort mij ook niet klagen hoor, ik zeg alleen dat ik niet zo'n goede speler ben die met alle wapens goed kan spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Booth op 12-11-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Klopt het dat je de Golden versie bij wapen level 31 krijgt?

//Zie het al.

[ Voor 12% gewijzigd door nathanchunkie op 12-11-2011 11:23 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 15:49
Daar heb je helemaal gelijk in maat, alleen je filmpjes zijn (in mijn ogen) zo erg dat ik moet facepalmen als ik er naar kijk...

Voor de volgende keer post even een goed filmpje wil je en niet dit...

ontopic:
De mappen zijn wel lekker, alleen mission is met toch een partij gaar... de B bom ligt in de defeners zijn spawn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Weet iemand welke poorten je nou open moet zetten om ook de host te kunnen zijn? ik heb nu 3074 en 27000-27050 zijn dit ze allemaal? PC versie.

[ Voor 4% gewijzigd door RemcoINC08 op 12-11-2011 11:34 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoINC08 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:34:
Weet iemand welke poorten je nou open moet zetten om ook de host te kunnen zijn? ik heb nu 3074 en 27000-27050 zijn dit ze allemaal? PC versie.
TCP: 27014-27050, 3074
UDP: 27000-27030, 3074

Bij mij werkt het nu ook eindelijk :) Ben ook regelmatig host.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07

[video]
Dit filmpje geeft precies weer waarom ik geen COD speelt. Iedereen is met zijn kill-streak bezig en gaat daarom zitten campen als een mietje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:36:
[...]

Oke dat zijn toch wat andere getallen als wat ik heb. Zo ff proberen. Normaal nooit last met die poorten enzo behalve bij MW3

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Rendiertje schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:31:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in maat, alleen je filmpjes zijn (in mijn ogen) zo erg dat ik moet facepalmen als ik er naar kijk...

Voor de volgende keer post even een goed filmpje wil je en niet dit...

ontopic:
De mappen zijn wel lekker, alleen mission is met toch een partij gaar... de B bom ligt in de defeners zijn spawn...
Hey kleuter je hoeft niet te kijken hoor :) Vriendelijk zijn is ook een kunst.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MW2 heb ik het nooit hoeven doen. Werkte prima met open NAT. Ondanks dat ik nu ook open NAT had, werkte het pas wanneer ik deze poorten forward... vreemd. Ik heb nog steeds regelmatig dat wanneer ik een lobby join ik weer een time-out krijg na het laden van de map. Wanneer ik er eenmaal inzit werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Xenomorphh schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:42:
[...]

Hey kleuter je hoeft niet te kijken hoor :) Vriendelijk zijn is ook een kunst.
Vriendelijk blijven is uiteraard een kunst...
Maar er zijn al meer mensen geweest die hier wat over zeggen en wat je nu krijgt is dat mensen gaan reageren als in cod zijn er alleen maar campers etc... (dat is wat dennis aan het doen is tenslotte)...

Misschien een beetje te scherp maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Campen is wat echte soldaten ook doen hoor.
Die gaan echt niet door een onder vuur liggende straat rondrennen als bezetene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Jongens kan het kloppen dat de Mw3 video's (VAULT - Theater mode) worden opgeslagen op de HDD van je Xbox en dat je deze dan kan 'transporten' naar je Pc oid?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:58:
Campen is wat echte soldaten ook doen hoor.
Die gaan echt niet door een onder vuur liggende straat rondrennen als bezetene.
Waarom denk je dat ik spelletjes speel :)
In het echt gaat men ook niet quickscope 360's and whatever... maar het is wel fun... :)

Jij moet doen wat je leuk vind ik zal me er niet mee bemoeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:36:
[...]

Stomme vraag, maar hoe zie je het? (Ik heb lan altijd op moderate staan), ik had bij mw2 open staan en was ik ook regelmatig host.

[edit] Ik zie het al, dan staat er idd open ipv moderate.

[ Voor 7% gewijzigd door MeNTaL_TO op 12-11-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
nathanchunkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:58:
Jongens kan het kloppen dat de Mw3 video's (VAULT - Theater mode) worden opgeslagen op de HDD van je Xbox en dat je deze dan kan 'transporten' naar je Pc oid?
"Online" Vault. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Ja dat zag ik maar kunnen deze op een bepaalde manier ook worden overgezet naar een PC?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
@Frentik: Ik weet dat MW3 de opvolger is van MW2.. BLOPS andere ontwikkelstudie etc.
Maar ik snap niet dat ik keurig m'n NAT open heb en daarna zulke kutverbindingen heb in sommige potjes. Terwijl andere potjes zo soepel als een trein lopen.

Moet je naast je UPnP (ik heb nu al een Open NAT) ook nog porten forwarden, zal het helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
nathanchunkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:04:
[...]

Ja dat zag ik maar kunnen deze op een bepaalde manier ook worden overgezet naar een PC?
HDPVR. :)

Ik speel het op PC dus weet niet hoe het bij xdoos is, bij black ops had je de mogelijkheid om korte filmpjes te uploaden vanuit je fileshare dacht ik.

Theater is trouwens echt een chaos op het moment..
YouTube: Theater Mode makes me look like a bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Ja het is hier ook mogelijk om korte filmpjes te uploaden naar facebook.

http://www.facebook.com/v/319371738077053

ook 3x niks?

Filmpje van mij.

[ Voor 65% gewijzigd door nathanchunkie op 12-11-2011 12:13 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:00:
[...]

Stomme vraag, maar hoe zie je het? (Ik heb lan altijd op moderate staan), ik had bij mw2 open staan en was ik ook regelmatig host.

[edit] Ik zie het al, dan staat er idd open ipv moderate.
Wanneer bij de start van een rond je beeld zwart wit is en je de letters af ziet tellen. Wanneer je direct op tab drukt zie je als het goed is dat je een van de eerste bent. Je ping bar is dan ook volledig groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:36:
[...]

Dit filmpje geeft precies weer waarom ik geen COD speelt. Iedereen is met zijn kill-streak bezig en gaat daarom zitten campen als een mietje :>
Ja hoor dit filmpje geeft idd de gemiddelde codspeler weer. Campers zul je in bijna alle shooters wel tegenkomen dat is echt niet inherent aan cod...
Pagina: 1 ... 48 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty