Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:21:
Ik speel het op de pc en heb een aantal problemen.
- Killstreaks zijn soms niet op te roepen, blijf ik maar op mijn klikkertje (hoe noem je zo'n ding) klikken maar niets gebeurd.
Alleen dit probleem heb ik 1x gehad. Ik wil zo'n care package gooien voor Juggernaut.
Moest eerst doodgaan en daarna deed ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw ohw, moet zeggen dat S&D echt weer heerlijk is op deze MW3.

Helaas ben ik pas level 18 of 19 ofzo, weinig gespeeld nog, maar echt
top! Veel boobytraps gelegd met die fake carepackage, 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas nog niet zoveel kunnen spelen, maar het is wel wennen voor mij tov blackops. Kom vaak 1 vs 1 dat ik het afleg waarbij ik t idee heb dat ik deze in BO in de meeste gevallen wel won. Erg frustrerend.... Ook ben ik nog veel zoekende in de mappen, waardoor ik veel in mijn rug word geschoten. Pff moet wel beter gaan anders vrees ik dat ik hier niet zoveel uurtjes in stop als in BO. Ik hoop maar dat t een kwestie van wennen is en dat ik de smaak nog te pakken krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat merk ik ook dat ik nog veel aan het zoeken ben in de levels!
maar dat went vanzelf, weet ik zeker.

En ik blijf gewoon doorgaan haha, gaat vanzelf wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
gise schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:18:
Misschien al 1000 keer gevraagd maar ik kan het niet vinden.. Wat zit er nou precies extra in de Hardened edition? Dat Elite kan me niet zoveel schelen maar ik vind sowieso steelcases altijd erg mooi en ik zie dat er een kaart bij zit voor double XP (is dit voor altijd? of een bepaalde duur?) en een kaart voor alle toekomstige mappacks, klopt dat? (360 versie)
Weet iemand dit? dan kan ik hem gaan bestellen ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:41:
Helaas nog niet zoveel kunnen spelen, maar het is wel wennen voor mij tov blackops. Kom vaak 1 vs 1 dat ik het afleg waarbij ik t idee heb dat ik deze in BO in de meeste gevallen wel won. Erg frustrerend.... Ook ben ik nog veel zoekende in de mappen, waardoor ik veel in mijn rug word geschoten. Pff moet wel beter gaan anders vrees ik dat ik hier niet zoveel uurtjes in stop als in BO. Ik hoop maar dat t een kwestie van wennen is en dat ik de smaak nog te pakken krijg...
Hier herken ik mij volledig in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:09
gise schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:49:
[...]

Weet iemand dit? dan kan ik hem gaan bestellen ;) :>
Nja het ziet er allemaal wat leuker uit, mooier hoesje enzo. Geloof ook dat je speciale versie van een wapen krijgt en je krijgt een jaar subscription op CoD elite. Weet niet zeker of er meer bij zit. ik heb zelf namelijk de normale versie gekocht.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 17:16
Kijk we krijgen er een maand extra elite bij omdat het zo slecht loopt de laaste tijd.
Dat doen ze dan toch wel netjes.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Bron? en krijgen de pc games ook nog iets dan? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:23
MicGlou schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:18:
YouTube: Yogscast - Call of Duty: Modern Warfare 3

Helaas op de eerste speeldag op de pc al aimbotters e.d.... zie het filmpje met heerlijk sarcastisch commentaar van Yogscast.

Jammer, zo jammer...
Top commentaar!! Zegt genoeg.....

Algemeen:
Waar ik mij het meest aan irriteer, is ook dat 1op1 schieten, ik ben 2sec aan het schieten, ik dood ga, zie ik op de killcam, dat ik misschien een 0,5 sec schiet.
(zijn geen exacte waardes, alleen maar om het tijdgevoel aan te geven)

Dit had ik niet met BO, wel met MW2
en mijn NAT is open..

[ Voor 27% gewijzigd door DeBaroN op 11-11-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-10 17:16
Als het goed is is je account per direct met 30 dagen verlengd.
Maar het werd vermeld op de site van gamekings.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
@ Intruder
Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:49:
However, you can check to see if your Elite subscription has been activated in the meantime. Courtesy of the Activision customer support team, here’s what you do: To check on PlayStation 3, go to Account Management>Transaction Management>Services List, and you can see your membership there. To check on Xbox 360, go My Xbox>Select your profile>Account Management>Manage Account> Your Memberships, and you should see the membership status there.

Bron: http://oneofswords.com/20...-founder-status-in-elite/

Straks maar even kijken dan..

Heb net ook gelezen dat bij iedereen zijn Elite premium word verlegent met 30 dagen ( dit is gratis ) en dat Founder status tot eind van de maand kan worden opgeist.

And for our premium members who are Founders, know that granting your status and delivering your in-game benefits in MW3 is a priority. Also, to ensure that every premium member receives their full money’s worth, we are immediately and automatically extending your membership to Call of Duty Elite by 30 days at no additional cost. If you’re still considering becoming a premium member, we’re going to extend Founder eligibility until the end of the month, and you will also receive the additional 30 days of access.

Bron: http://www.callofduty.com/elite/status

Ben weer gerust gesteld haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:11
Ik moest net op de ps3 updaten naar versie 1.03. Iemand idee wat de update inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MicGlou schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:18:
YouTube: Yogscast - Call of Duty: Modern Warfare 3

Helaas op de eerste speeldag op de pc al aimbotters e.d.... zie het filmpje met heerlijk sarcastisch commentaar van Yogscast.

Jammer, zo jammer...
Hahah die mensen die niet snappen dat het sarcasme is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 13:13
Dat elite werkt wel geweldig ja.
Facebook en PS3 is gelinked met me CoD account, probleem is dat het niet mijn PSN ID is (van iemand waar ik nog nooit van heb gehoord) en ook niet mijn facebook -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
OnnoS1991 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:07:
Ik moest net op de ps3 updaten naar versie 1.03. Iemand idee wat de update inhoudt?
http://www.callofduty.com/message/105951071

1 van de posts.. waarschijnlijk gewoon wat kleine fixjes etc

According to notes from another forum, It appears that the sound effects of the enemy's footsteps have been made louder.. & connection stability has been improved.

That's about all I've found out so far, there's probably alot more fixes/improvements

@ Gtoniser heb ik ook wel eens gehad gewoon even opnieuw de site openen en inloggen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag idem; hoe kun je dat handmatig linken? Of gaat alles automatisch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik heb toch maar Hardened Edition besteld, zie wel wat het allemaal inhoudt... Hopelijk komt hij morgen binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Unbreukable schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:45:
[...]

Als je een KPN ExperiaBox hebt kan je poorten open zetten tot je een ons weegt maar je NAT blijft strict...

Sta ook open voor toevoegingen op PSN:

PSN: Call_Of_Marty
ik ken een kameraad die de zelfde probleem had met zijn experiabox.
de oplossing voor hem was dacht ik dat je eerst mw2 in de ps3 doet dan weer mw3 in doen.
wel vaag maar zelfde oplossing geld de toen ook voor mw2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik ben echt ff klaar met die slechte verbinding (PS3). Zal wel door drukte komen of wat dan ook, want mn connection is goed. Maar kan amper lopen tijdens het spelen, loopt de hele tijd te haperen. Net een potje gespeeld met iets van 5 kills en 20 deaths... gewoon omdat ik amper kan bewegen en zodra ik iemand wil neerschieten kan je niet mikken en wordt je zelf neergeknald. Had net dat ik van achteren kwam aanlopen, iemand op 3 meter afstand door z'n hoofd schoot. 10x op zn hoofd geschoten en nog niet dood door haperen, kerel draait zich om en schiet mij neer. echt ff klotezooi. frustrerend als de malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00
ThePupD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:28:
Ik ben echt ff klaar met die slechte verbinding (PS3). Zal wel door drukte komen of wat dan ook, want mn connection is goed. Maar kan amper lopen tijdens het spelen, loopt de hele tijd te haperen. Net een potje gespeeld met iets van 5 kills en 20 deaths... gewoon omdat ik amper kan bewegen en zodra ik iemand wil neerschieten kan je niet mikken en wordt je zelf neergeknald. Had net dat ik van achteren kwam aanlopen, iemand op 3 meter afstand door z'n hoofd schoot. 10x op zn hoofd geschoten en nog niet dood door haperen, kerel draait zich om en schiet mij neer. echt ff klotezooi. frustrerend als de malle.
Dit heb ik ook als ik host ben.. als ik geen host ben is er niets aan de hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Die patch momenteel alleen nog voor de ps3 of ookal op andere platformen?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Kan je niet voorkomen dat je de host wordt?
Bijvoorbeeld door tijdens het opstarten van je game een download aan te zetten en deze gelijk weer uit te zetten wanneer je in een potje komt? Op basis waarvan wordt je host, door je snelle verbinding en open NAT toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt idd ik heb het ook op t moment dat ik host ben valt er niet fatsoenlijk te spelen. Dus leave ik t potje... Maar wel vreemd als iedereen hier last van heeft als die host is. Als ik leave, wordt iemand anders host, zal die bij die persoon dan ook weer niet laggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Misschien domme vraag maar hoe zie je sowieso dat je host bent? Ik let er namelijk echt nooit op en tot nu toe op de pc bijna tot geen lag ondervonden met de online potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eerste in de game komt, dus je ziet dan je eigen cursor als eerste in de hud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje hier voor de mensen die op de pc spelen. Krijgen jullie ook een steam error als je de multiplayer wilt opstarten? Zo ja weet iemand ook hoe dit te fixen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat reageerd die sentry gun traag zeg , van mij had dat ding veel sneller mogen reageren.
In het filmpje zie je gewoon iemand er langzaam aan voorbij lopen , recht voor de sentry gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Frodo19 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:53:
Misschien domme vraag maar hoe zie je sowieso dat je host bent? Ik let er namelijk echt nooit op en tot nu toe op de pc bijna tot geen lag ondervonden met de online potjes.
Ik zie het ook aan de ping.

Heb het config bestand aangepast zodat de pings worden weergeven in 10 bars van 20ms, ipv 4 van 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik heb ook vrij weinig last van lag.
Ping zit meestal rond de 40 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Heb nu al meerdere malen last gehad van een Error als ik een Find Match wil doen op Xbox Live.

Error:
Communication with the Xbox Live server has been interrupted.

Wordt nu gedwongen om hele tijd singeplayer te spelen. Verder met FIFA 12, Black Ops nooit last gehad van dit probleem. Meerdere mensen met dit probleem? Op google vind ik andere mensen met deze problemen, maar geen oplossing. Veel vrienden in me lijst zijn wel gewoon bezig met multiplayer :(

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zNHOKYip46g]

Leuk :/
Ook voor xbox en ps staat er, maar dat lijkt me nep eigenlijk. Maar dit op de PC ziet er wel echt uit...

[ Voor 24% gewijzigd door FireFoz op 11-11-2011 14:17 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Die idioten heb je altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:10:
Even een vraagje hier voor de mensen die op de pc spelen. Krijgen jullie ook een steam error als je de multiplayer wilt opstarten? Zo ja weet iemand ook hoe dit te fixen??
Ok ik heb het weer gefixed dankzij deze tip:
Can’t Get Online
If you cannot get online, then try the following.

– Disable your firewall
– Delete/rename ClientRegistry.blob and then restart your Steam client
– Enabled the “dedicated server” option
– Ensure your router is allowing the game to connect (putting it in game mode helps)

Apparently there are many problems with Orange Broadband and Netgear routers. If this is the case for you then update to the NEWEST FIRMWARE! Also, for Netgear (these directions are for DGN1000 model in particular, but easily can be applied to other routers) go to your ADSL settings area and set the multiplexing method so that it’s LLC-BASED. Also be sure to set the DSL Mode to ADSL2+. Thanks Chris Hewitt for posting the link!

Hoop dat jullie er wat aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Heerlijk om de UMP weer terug te hebben!

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jezus... Waarom snapt IW het principe van dedi's niet ?
Setting up game...
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/11/31408470586-orig.jpg

NAT is moderate en daar kan ik niks aan veranderen. :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:47:
Setting up game...
[afbeelding]

ik heb strict en niks aan de hand (met mw2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Setting up game...
[afbeelding]

Die krijg ik dus ook alleen maar met zelfs een open NAT. Heb nog geen één potje kunnen spelen. Werkt het bij jou soms wel of ook helemaal niet? Ik heb gisteren in totaal een keer of acht geprobeerd, vandaag nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Hoe zit het met jullie classes? Ik zal wel eens mijn noobie class laten zien:

Primary:

- UMP45 (Sub Machine Guns) Level 18

Als Proficiency heb ik attachments met Red Dot sight en Rapid Fire. Reticle Delta en Camouflage Hex.

Secondary:

- FMG9 (Machine Pistols)

Perks:

- Sleight of Hand
- Hardline
- Marksman

Strike Package:

Assault.

- UAV
- Predator missile
- Attack helicopter

Gewoon lekker basic dus.

Death streak:

- Revange

Mag dat hier? Vast wel he?

[ Voor 4% gewijzigd door nathanchunkie op 11-11-2011 14:55 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 23:22

RMX

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:
Het spawn gebeuren is ook nog niet helemaal goed.
Als je goed kijk zie je dat ik spawn vlak achter iemand :

[video]

Meteen mijn eerste predator missile.
Wow Dennis.
Wat een skills.
Blijf vooral die mooie filmpjes van te posten. Kan niet wachtten op de volgende!11!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:52:
[...]
Die krijg ik dus ook alleen maar met zelfs een open NAT. Heb nog geen één potje kunnen spelen. Werkt het bij jou soms wel of ook helemaal niet? Ik heb gisteren in totaal een keer of acht geprobeerd, vandaag nog niet.
Hij werkt soms. Meestal moet ik 10x wachten op server connection timed out, maar eens het lukt blijf ik gewoon in die party zodat ik niet weer 10x moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik zag in dit topic volgens mij wat over de Xperiabox en NAT op XBL/PSN voorbijkomen en ik had toen ik deze modem/router had ook problemen met Strict NAT terwijl de NAT configuratie gewoon correct was.

Bij mij was toendertijd de oplossing om de Xbox360 een adres via DHCP te laten toewijzen. Met een statisch adres bleef ik om e.o.a. een strict NAT houden. Geen idee waar dat aan lag, las ergens dat het mogelijk iets de UpNP implementatie te maken had o.i.d.

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar wellicht de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
AmonTobin schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:59:
Ik zag in dit topic volgens mij wat over de Xperiabox en NAT op XBL/PSN voorbijkomen en ik had toen ik deze modem/router had ook problemen met Strict NAT terwijl de NAT configuratie gewoon correct was.

Bij mij was toendertijd de oplossing om de Xbox360 een adres via DHCP te laten toewijzen. Met een statisch adres bleef ik om e.o.a. een strict NAT houden. Geen idee waar dat aan lag, las ergens dat het mogelijk iets de UpNP implementatie te maken had o.i.d.

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar wellicht de moeite waard om te proberen.
Ik zal dat eens gaan proberen van het weekend. Misschien helpt het inderdaad.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:27

nelizmastr

Goed wies kapot

nathanchunkie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:54:
Hoe zit het met jullie classes? Ik zal wel eens mijn noobie class laten zien:

Primary:

- UMP45 (Sub Machine Guns) Level 18

Als Proficiency heb ik attachments met Red Dot sight en Rapid Fire. Reticle Delta en Camouflage Hex.

Secondary:

- FMG9 (Machine Pistols)

Perks:

- Sleight of Hand
- Hardline
- Marksman

Strike Package:

Assault.

- UAV
- Predator missile
- Attack helicopter

Gewoon lekker basic dus.

Death streak:

- Revange

Mag dat hier? Vast wel he?
UMP is nogal OP, net zoals in mw2.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

je heb een heart beat sensor, die rode stippen die je ziet zijn enemies die in je range zijn, zo zie je dat ze eraan komen, en nog ga je erdoor dood. Daarna kost het je zowat een heel magazijn om iemand van ~2m neer te rossen. hieruit kan ik niet anders dan opmaken dat je vette skills hebt congratZ.

wanneer komt de volgende video :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Setting up game...
[afbeelding]

Ik heb exact hetzelfde... vreselijk! Hopelijk worden de dedicated servers ranked binnenkort :(

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:31
Leuk man, iemand bashen :/

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik heb een box van Kpn- Mijn nat type staat op strict. Ik lag ik elk potje wat kan ik hier aan doen? Kan niet echt iets vinden wat ik kan gebruiken om het op te lossen. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:01:
[...]

je heb een heart beat sensor, die rode stippen die je ziet zijn enemies die in je range zijn, zo zie je dat ze eraan komen, en nog ga je erdoor dood. Daarna kost het je zowat een heel magazijn om iemand van ~2m neer te rossen. hieruit kan ik niet anders dan opmaken dat je vette skills hebt congratZ.

wanneer komt de volgende video :D
jaja, jij bent rambo en headshot telkens iedereen.. grow up kerel.

[video]

Inderdaad. Spawns zijn afschuwelijk.. kill ik 3 mensen aan een node (in domination) spawned er doodleuk een 4e naast me..
Momenteel lijkt mijn domination dan ook meer op TDM.. enemies spawnen veeel te kort bij nodes die je aan't cappen bent of nodes die je onder controle hebt.. hell, zelfs al mee gemaakt zoals in de video hierboven dat de enemy een seconde nadat ik hem kill een paar meter achter mij spawned. In een fucking DOM game zou zo'n shit toch echt niet mogen gebeuren.

Heb zo uiteraard zelf ook al een paar easy caps/kills gehaald maar dat maakt het er nog steeds niet leuker op.

Ben trouwens ook al op zo'n hacked server terrecht gekomen. Kreeg voor elke kill ineens meer punten dan in die float (of whatever) passen. Kreeg na de game wel gewoon *ploof* level 80 (was 53) terwijl mijn score nu echt -1596516549658 is ofzoiets :(

[ Voor 26% gewijzigd door witchdoc op 11-11-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tuurlijk als je het een beetje onderbouwt :)

Ik gebruik nu eigen:

Spas12 met damage en extended mags (needz model1887!)
Extreme conditioning (eigenlijk niet eens zo nodig op de meeste maps, dus kan ook SoH pro), Quickdraw pro, Steady aim pro
Support package met alleen UAV en C-UAV (radar up and radar down for days!)

Submachine gun met silencer en range als ik het heb of anders focus
SoH pro, QD pro en Steady aim pro
Specialist package met Assassin pro, Blind eye pro en Blast shield pro (wordt Dead silence als ik het heb in ranked, gebruik het wel in unranked)

Assault rifle met silencer en focus
SoH pro, QD pro en Stalker pro (verrassend goede perk eigenlijk, je beweegt lekker snel in ADS ermee en claymores enzo zijn ook geen probleem meer)
Specialist package met Assassin pro, Blind eye pro en Blast shield pro (wordt Dead silence als ik het heb in ranked, gebruik het wel in unranked)

En een gebruikelijke anti-air class met stinger (en dan met een specialist package met SoH pro, QD pro en Stalker/steady aim pro) en de rest van de classes de FMG9 akimbo als secondary. Deathstreak is lekker boeie. Of juiced of die hollow points als ik het heb. Rest is lame en gebruik ik uit principe niet (jammer dat je dus de deathstreaks niet helemaal kan uitzetten vanuit jezelf)

Dit werkt eigenlijk wel goed in alle gamemodes. De spas class is leuk voor domination omdat je dus echt constant een UAV en C-UAV hebt terwijl je verder niet om je k/d hoeft te malen. Blast shield pro vind ik minder goed dan in de flak jacket/tact mask pro combo in BO. Ik ga nog steeds te vaak dood door een regen van nades en killstreaks en verder zijn tactical nades zijn nog steeds erg irritant terwijl je er bijna immuun voor werd in BO met tact mask pro.

De specialists classes zijn erg tof in KC/TDM. Lekker gebruikelijk aan de randen blijven van de map in superman mode :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witchdoc schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
[...]

jaja, jij bent rambo en headshot telkens iedereen.. grow up kerel.

Verder heeft ie groot gelijk.. spawns zijn afschuwelijk.. kill ik 3 mensen aan een node (in domination) spawned er doodleuk een 4e naast me..
Momenteel lijkt mijn domination dan ook meer op TDM.. enemies spawnen veeel te kort bij nodes die je aan't cappen bent of nodes die je onder controle hebt.. hell, zelfs al mee gemaakt zoals in de video hierboven dat de enemy een seconde nadat ik hem kill een paar meter achter mij spawnd. In een fucking DOM game zou zo'n shit toch echt niet mogen gebeuren.
was in blops toch ook al. maar het klopt wel dat zoiets niet zou mogen gebeuren want das wel gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:23
witchdoc schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:13:
[...]
Momenteel lijkt mijn domination dan ook meer op TDM.. enemies spawnen veeel te kort bij nodes die je aan't cappen bent of nodes die je onder controle hebt.. hell, zelfs al mee gemaakt zoals in de video hierboven dat de enemy een seconde nadat ik hem kill een paar meter achter mij spawnd. In een fucking DOM game zou zo'n shit toch echt niet mogen gebeuren.
Normaal is het als A en B in handen zijn, de tegenspander spawned bij C....
Maar nu... Scotty beamed ze willekeurig ergens neer.
Voor mij geen DOM als dit niet anders wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afca123 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:09:
Ik heb een box van Kpn- Mijn nat type staat op strict. Ik lag ik elk potje wat kan ik hier aan doen? Kan niet echt iets vinden wat ik kan gebruiken om het op te lossen. Hopelijk kunnen jullie me daarbij helpen.
Ik had het zelfde probleem met mijn kpn experia box. Wat ik heb gedaan is dus ALLE poorten voor de playstaton open gezet ( weet niet meer precies welke het waren ).
Mijn NAT type werd daarna open en ik heb nooit lag/problemen terwijl ik altijd bijna host ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:16:
[...]

was in blops toch ook al. maar het klopt wel dat zoiets niet zou mogen gebeuren want das wel gaar
In BO kon je veel meer de spawns controleren in een gamemode als domination (na een snelle patch dat wel). Wat baronrruud zegt klopt inderdaad nu voor MW3. Het is nu nog te vaak een random spawn fest in domination. Kan door onwetendheid komen (iedereen rent kris kras door elkaar in de map) of kleine mapdesign waardoor dus een heel team snel verspreidt is over de map of het spawnsysteem is inderdaad echt broken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Gundogan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:22:
[...]
In BO kon je veel meer de spawns controleren in een gamemode als domination (na een snelle patch dat wel). Wat baronrruud zegt klopt inderdaad nu voor MW3. Het is nu nog te vaak een random spawn fest in domination. Kan door onwetendheid komen (iedereen rent kris kras door elkaar in de map) of kleine mapdesign waardoor dus een heel team snel verspreidt is over de map of het spawnsysteem is inderdaad echt broken.
In andere game modes ook hoor. Ik was net kill confirmed aan het spelen. Ik zag 3 dogtags liggen, en jawel, een kerel spawnt VOOR me, in 2 dogdags. En uiteraard met zijn gezicht naar mij, dus ik was nog dood ook... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 22:09

Meemzeh

Je weet wel

Nou hebben ze in-game een mooie optie die heet ; Vault .
Maaar, heel leuk dat je kunt knippen en plakken etc...
Alleen waar staan die filmpjes opgeslagen?

Waar kun je ze terug vinden?
Wat is immers dan het nut van die online vault ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Als je NAT type al open is door UPnP, heeft het forwarden van poorten dan nog extra nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:20:
[...]

Ik had het zelfde probleem met mijn kpn experia box. Wat ik heb gedaan is dus ALLE poorten voor de playstaton open gezet ( weet niet meer precies welke het waren ).
Mijn NAT type werd daarna open en ik heb nooit lag/problemen terwijl ik altijd bijna host ben.
forward port 3074 en range 27000-27050 naar het static IP van je game device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

witchdoc schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:26:
[...]

Hmm, die poorten komen me bekent voor idd. weet het niet zeker ben nu niet thuis om te kunnen kijken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 01:05
dennis585 is mijn nieuwe held.

Zo onschuldig, en zo aan het genieten van z'n spelletje! Ik wordt alleen maar chagerijnig van MW3 :(
I want to be newbie again!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 12:20

Silence

Godlike

ToasterxD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:33:
dennis585 is mijn nieuwe held.

Zo onschuldig, en zo aan het genieten van z'n spelletje! Ik wordt alleen maar chagerijnig van MW3 :(
I want to be newbie again!
Ik heb het ook black ops haalde ik allemaal wel goede scores(nooit MW2 gespeeld) nu met MW3 sta ik echt vaak 4-20 enzo ben er nu al 3 dagen chagrijnig van.

Mensen hadden spijt dat ze black ops hadden gekocht nou ik van MW3. Ziet er allemaal wel 10x beter uit maar ik schiet heel me magazijn leeg en de ander draait zich op en geeft 2 kogels en ik ben dood.

Komt waarschijnlijk nog wel en ik moet gewoon wennen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Silencex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:37:
[...]

Ik heb het ook black ops haalde ik allemaal wel goede scores(nooit MW2 gespeeld) nu met MW3 sta ik echt vaak 4-20 enzo ben er nu al 3 dagen chagrijnig van.

Mensen hadden spijt dat ze black ops hadden gekocht nou ik van MW3. Ziet er allemaal wel 10x beter uit maar ik schiet heel me magazijn leeg en de ander draait zich op en geeft 2 kogels en ik ben dood.

Dat is gewenning inderdaad. ik heb ook wel eens een slechte game namelijk, maar wissel die ook af met games waar het erg lekker gaat.

Mijn probleem: Ik ben meer een Unreal Tournament type, dan een COD type. Ik ren graag groepen mensen in om een doel te bereiken (denk aan CTF ofzo). Bij COD merk ik dus vaak dat mijn deaths sky-high gaan, en moet ik mezelf bedaren. Als ik dan wel dekking zoek etc, zijn de resultaten vaak meteen heel anders.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dus m'n eerste aimbot gezien, en daarmee ook de eerste MOAB tegen het lijf gelopen. Beetje een bittere nasmaak, was wel jammer, die man had zo'n obvious aimbot (57-*-2) dat het echt niet leuk meer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06:45

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

witchdoc schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:26:
[...]

Wat bedoel je met range 27000-27050? Is dit specifiek voor port 3074?

Zo ja, zou je mij misschien kunnen wijzen op een lijstje met ranges voor de poorten die je moe open zetten bij MW3?

Alvast bedankt!

hier ook iemand die voor zijn vrienden de poorten 'probeert' open te zetten in een KPN Experiabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 09:16
Mast3rWill schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:41:
[...]

Wat bedoel je met range 27000-27050? Is dit specifiek voor port 3074?

Zo ja, zou je mij misschien kunnen wijzen op een lijstje met ranges voor de poorten die je moe open zetten bij MW3?

Alvast bedankt!

hier ook iemand die voor zijn vrienden de poorten 'probeert' open te zetten in een KPN Experiabox.
Hij bedoelt dat je port 3074 en de portrange 27000 t/m 27050 open moet zetten en deze door laten verwijzen naar je xbox/pc ;)

http://portforward.com/cports.htm

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 08:38
Silencex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:37:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, heel frustrerend. Alsof ze me eerder zien of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Ehmm, waar kun je die Vault filmpjes downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

roymeems schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:47:
Ehmm, waar kun je die Vault filmpjes downloaden ?
Je moet eerst in Theater een filmpje maken en dat uploaden naar je Vault, anderen kunnen dit filmpje dan weer bekijken.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Had gisteren zelf ook bijna de MOAB te pakken. Had 24 kills en geen ammo meer over. Nja alleen nog een handgun. Ik dus overal langs sneaken om een fatsoenlijk wapen te vinden om iemand af te maken, word ik in me rug genakt :(. Nja helaas ^^. zou mijn eerste MOAB geweest zijn die ik zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

BeeJee78 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:47:
[...]

Het is wel zo dat als je lager in je level zit dat je minder opties hebt.

Ik was in mw2 altijd 1e of 2e, en nou moet ik er toch wel degelijk meer moeite voor doen.
Met black ops boven aan de lijst staan is helemaal easy.

Het verstandigste is om een stabiel wapen te kiezen met een hoge fire rate (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 01:05
KPN Experiabox is a No Go (heb de zwarte hier).

Zelf als ik:
Alle porten opzet 1-65535 udp en tcp.
Mijn windows firewall uitzet.

Geeft MW3 en MW2 doodleuk NAT: strict

Ik ben wel altijd de party leader, en iedereen kan mij wel gewoon joinen. Dus ik denk dat het een beetje buggy is.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:20:
[...]

Als jij host bent heb je nooit last van lag omdat de server lokaal draait op jouw PC.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:40:
[...]
Dat is gewenning inderdaad. ik heb ook wel eens een slechte game namelijk, maar wissel die ook af met games waar het erg lekker gaat.

Mijn probleem: Ik ben meer een Unreal Tournament type, dan een COD type. Ik ren graag groepen mensen in om een doel te bereiken (denk aan CTF ofzo). Bij COD merk ik dus vaak dat mijn deaths sky-high gaan, en moet ik mezelf bedaren. Als ik dan wel dekking zoek etc, zijn de resultaten vaak meteen heel anders.
Ik heb dit juist niet, ik speel unreal tournament 99 en 3 op de computer en COD op de ps3. In UT zoals in COD heb iik altijd een positief score en ik rush altijd. Zelfs in mijn eerste cod game stond ik iets van 15/3 ( wel beetje quickscope maar goed, dat hoort erbij toch?:P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb eindelijk mijn Golden Gun :) De eerste in CoD. Ik nam er nooit de moeite voor eigenlijk.

Heb een gouden Scar-L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-10 12:20

Silence

Godlike

BeeJee78 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:47:
[...]

+ op de xbox zoekt hij volgens mij alleen maar NL mensen bij black ops had je ook amerika en engeland en dan had je vaak van die kleine kinderen die je kon ownen :p.

NLers zijn meestal wel die hard gamers.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Net een review van EDGE gelezen, en hoewel ik ervan overtuigd was dat deze game de moeite niet waard zou zijn... Ben ik bang dat ik hem vanavond toch maar ga kopen :D

Tijgertjes... waar zijn jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door MicScott op 11-11-2011 15:52 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:49:
[...]
Als jij host bent heb je nooit last van lag omdat de server lokaal draait op jouw PC.
Ik speel op PS3. weet niet of dit verschild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:50:
[...]

Ik heb dit juist niet, ik speel unreal tournament 99 en 3 op de computer en COD op de ps3. In UT zoals in COD heb iik altijd een positief score en ik rush altijd. Zelfs in mijn eerste cod game stond ik iets van 15/3 ( wel beetje quickscope maar goed, dat hoort erbij toch?:P ).
Hehe, dat heb ik dus nog niet. Waar ik bij UT99 met iCTF flink kon huishouden tijdens het rushen, merk ik toch dat ik hier wat meer moeite heb ;-)

Maargoed. UT was natuurlijk snel. Ik heb gisteren wel mijn sensitivity hoger gezet en merkte meteen veel betere resultaten! Misschien draaide ik dus gewoon te langzaam (aangezien ik meestal wel een idee heb wie waar om me heen staat).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Silencex schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:51:
[...]

+ op de xbox zoekt hij volgens mij alleen maar NL mensen bij black ops had je ook amerika en engeland en dan had je vaak van die kleine kinderen die je kon ownen :p.

NLers zijn meestal wel die hard gamers.
Valt me op dat op de PS3 inderdaad ook bijna alleen maar nederlanders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeeJee78 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:53:
[...]

En elke nederlander heeft ook een microfoon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
BeeJee78 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:53:
[...]

Ja er wordt nu een hoop gescholden wat de tegenpartij begrijpt inderdaad... 8)
Vooral leuk als ze van te voren praatjes hebben en je sloopt ze met S&D gewoon 4-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Is ook wel logisch. Matchmaking zoekt de beste match qua ping enzo. Natuurlijk heb je de beste ping als een andere nederlander de game host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:56:
[...]

En elke nederlander heeft ook een microfoon :).
Ja er wordt een hoop slap geluld. Ben blij dat ik geen microfoon heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Intruder schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:57:
Is ook wel logisch. Matchmaking zoekt de beste match qua ping enzo. Natuurlijk heb je de beste ping als een andere nederlander de game host.
Was bij MW2 en Blackops anders niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:41
Wat een ongelofelijk zooi dit spel op de pc

Dat matchmaking moeten ze echt bij wet verbieden....

Wat een K zooi is dat zeg, veel te veel disconnects, lag etc etc

En dan in het spel zelf....

In normal (<> HC) mode moet je echt iemand 1000 keer raken soms zie in de deathcam dat je iemand 5-6 keer raakt en nog loopt die persoon gewoon door....

Echt een vreselijk onbalans... verziekt echt het spel dat is bij BO echt een stuk beter...

IN HC mode is het daar tenminste raken = dood hier moet je soms zelfs in HC mode iemand 3-4 keer raken..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 12:04

j4y

http://www.eurodomination.net/forum/viewtopic.php?t=11920

aan alle PC gamers in een team/clan -> sign up :)

met UAC3 dus ik hoop dat er nog geen hacks zijn die bypassed zijn ;p

[ Voor 24% gewijzigd door j4y op 11-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Het eerste wat ik doe bij een (nieuwe) cod game is mute all....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:56:
[...]

Ja er wordt nu een hoop gescholden wat de tegenpartij begrijpt inderdaad... 8)
Vooral leuk als ze van te voren praatjes hebben en je sloopt ze met S&D gewoon 4-0
zoiets als gistere dus :$, zo prachtig met die S!CK gasten tegen ons, zat onder een verhoginkje, springt er 3 man na beneden allemaal dood haha :D zo leuk om die reacties dan te horen!

Wat betreft alle NL'ers in de lobby, waarschijnlijk doen ze per region wel laten connecten etc om zo een goede verbinding te krijgen wel netjes vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Laatst online: 04-04 00:43
Ik las iets over een update op ps3 voor mw3, voor kleine bugfixes en dat soort kleinigheid... nu ga ik niet alle pagina's van dit topic af... Maar is er al een update voor mw3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
sbierman schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:09:
Ik las iets over een update op ps3 voor mw3, voor kleine bugfixes en dat soort kleinigheid... nu ga ik niet alle pagina's van dit topic af... Maar is er al een update voor mw3?
Toen ik de game voor het eerst opstarte kreeg ik gelijk een kleine update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuiGuro
  • Laatst online: 27-09 05:25
yoo ik heb net wave 29 gehaalt

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/9598/2011111100002.jpg

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik heb heel de spec-ops nog niet gespeeld |:(
Al mijn oude cod-maatjes spelen niet meer tegenwoordig :P

De spec-ops bij MW2 vond ik ook al geniaal.

[ Voor 18% gewijzigd door art1fex op 11-11-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meemzeh

Meemzeh

Je weet wel

Frentik schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:48:
[...]

Je moet eerst in Theater een filmpje maken en dat uploaden naar je Vault, anderen kunnen dit filmpje dan weer bekijken.
Wat heb je daar aan ?

lk wil ze uploaden naar Youtube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merken jullie wat aan de PS3 update? Is de connectie en het geluid beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid met silencer mogen ze ook wel aanpassen want dat is nu aardig ruk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Iemand survival mode ? Blasterus15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:04:
http://www.eurodomination.net/forum/viewtopic.php?t=11920

aan alle PC gamers in een team/clan -> sign up :)

met UAC3 dus ik hoop dat er nog geen hacks zijn die bypassed zijn ;p
lol competitieve mw3 scene... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 12:04

j4y

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:37:
[...]

lol competitieve mw3 scene... :X
njah goed, het moet ergens beginnen.... :D

ik denk wel dat er een keer een ProMod komt als het echt veel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Man man wat is die striker overpowered zeg :D zeker als je damage prof dinges erbij hebt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit mijn eerste quick scope vijand die ik tegen gekomen ben?
In Black Ops kwam ik ze nooit tegen met 28 dagen op de teller.

Pagina: 1 ... 47 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty