• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frodo19 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:09:
[...]

Maybe dat hij op hardcore speelde....
Is geen hc, de crosshair is er nog. Misschien krijg je bij 8 kills ook stopping power? :D

(of hij was host + theater mode die het vertekent)

In superman mode wordt het in ieder geval wel wat makkelijker om kills te farmen in KC/TDM :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 10-11-2011 23:29 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:12
AmonTobin schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:05:
[...]

WTF, is die gast nou zo goed? Eén kogel maar ergens op het lichaam raak en het is een instant kill...
Net ook nog met dat wapen gespeeld, maar ik had dit keer de airsoft versie. ;(

Echt vaag hoe je sommige potjes iedereen gemakkelijk killed, en in andere potjes je kogels totaal geen damage lijken doen. Dan lopen ze zelfs door je kogelregen om je vervolgens te kniven...

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
superbassie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:44:

Echt vaag hoe je sommige potjes iedereen gemakkelijk killed, en in andere potjes je kogels totaal geen damage lijken doen. Dan lopen ze zelfs door je kogelregen om je vervolgens te kniven...
Ja dat heb ik nu ook, erg irritant en is lang niet altijd tot LAG terug te herleiden.

Zo nu maar gaan pitten morgen weer werken.

[ Voor 5% gewijzigd door LAZYDAD op 10-11-2011 23:47 ]

Verwijderd

Net weer een stukje SP gespeeld, zo vet! Het voelt wel een beetje als een michael bay movie aan (non stop actie, zero character development) :P Ben blij dat het allemaal super draait op m'n core i3 :D

Voor degenen met een lowtech laptop zo ziet het eruit op de mijne! ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IOdmE.jpg

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:49

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik heb even een avondje voor niets gespeeld, mijn internetverbinding klapte er even uit, ik krijg te zien dat de enemy forfait, ik krijg een win toegekend (room leeg, vreemd), ik ga terug in het menu en werd toen van PSN afgemeld. Weer aangemeld en ik had weer de rank die ik op het begin van de avond had... :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karsw84
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik begin al zo gewend te raken aan Kill Confirmed dat ik wanneer ik naar de filmpjes hier kijk continu zoiets heb van ren nou naar dat lijk toe als je hem geschoten hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:29

Bluebe

Roar

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:52:
Net weer een stukje SP gespeeld, zo vet! Het voelt wel een beetje als een michael bay movie aan (non stop actie, zero character development) :P Ben blij dat het allemaal super draait op m'n core i3 :D
Die single player staat echt als een huis, het verhaal is ook gewoon super. Ik vond hem alleen wel te kort, in minder dan vijf uurtjes was ik er op de 3e moeilijkheids graad door heen. Ik had echt momenten van zo vet, bijvoorbeeld het begin in New york so mooi, of het laatste level echt gewoon zoiets van WAT VET. Toch jammer dat ik er alweer doorheen ben, vermaak me natuurlijk goed met de multiplayer maar had nog wel een paar uurtjes extra kunnen spelen in de single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

karsw84 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:16:
Ik begin al zo gewend te raken aan Kill Confirmed dat ik wanneer ik naar de filmpjes hier kijk continu zoiets heb van ren nou naar dat lijk toe als je hem geschoten hebt
Same, ik heb tot op heden nog steeds geen andere MP mode gedaan.
Imo zou het KC concept TDM compleet moeten vervangen, forceer je iig meer teamplay door en voorkomt het campen ook voor een groot deel.
KC alleen al is voor mij de reden wat MW3 de moeite waard maakt om te spelen en ik verwacht ook dat elke serieuze online shooter dit concept gaat overnemen als TDM variant.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik zou juist eventjes wachten zodat ze proberen de kill teniet te doen en ze dan van een afstandje 1 voor 1 eruit te pakken, killstreak loslaten op ze en dan de badges pakken.

Afgelopen avond mijn eerste kill confirmed matches gedaan en is toch wel een frag festijn zeg. Gaat mijn KD ratio lekker opschroeven! Van het weekend maar al prestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Sn0wblind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 03:03:
[...]

Ik zou juist eventjes wachten zodat ze proberen de kill teniet te doen en ze dan van een afstandje 1 voor 1 eruit te pakken, killstreak loslaten op ze en dan de badges pakken.
Doe ik vaak zelf ook idd :) werkt vaak erg goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34

seninha

god's right foot

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:52:

Voor degenen met een lowtech laptop zo ziet het eruit op de mijne! ;)
[afbeelding]
Moet zeggen dat het spel top draait met een E8400 en een ATI 5870.
Enig probleem die ik heb kunnen vinden is dat tijdens het laden van een nieuwe level geluid af en toe weg valt en beelden een beetje schokken.
Maar in het spel zelf loop alles gewoon goed.

Heb het spel net binnen dus ben nog bezig met SP

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Misschien al 1000 keer gevraagd maar ik kan het niet vinden.. Wat zit er nou precies extra in de Hardened edition? Dat Elite kan me niet zoveel schelen maar ik vind sowieso steelcases altijd erg mooi en ik zie dat er een kaart bij zit voor double XP (is dit voor altijd? of een bepaalde duur?) en een kaart voor alle toekomstige mappacks, klopt dat? (360 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Meer mensen die MW3 voor de Xbox 360 hebben en die cd zwaar horen draaien ook al heb ik MW3 geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Ik doe ook bijna alleen maar Kill Confirmed, gisteren voor de verandering eens HQ gedaan en ik betrapte mezelf er inderdaad ook op dat ik naar de lijken rende om de badges op te pakken :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Oke elite werkt nu half bij mij op de PC .. ps3 nog niet geprobeert, kan al een deel Stats zien etc.. maar hoe zie je of je Premium geactiveerd is!?

[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-11-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 21:27
Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:36:
Oke elite werkt nu half bij mij op de PC .. ps3 nog niet geprobeert, kan al een deel Stats zien etc.. maar hoe zie je of je Premium geactiveerd is!?
er kwam toch geen premium voor pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
lalilaloe schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:42:
[...]

er kwam toch geen premium voor pc?
Ik bedoel dat ik via de cod elite site me stats kan zien, maar ik heb premium op PS3 aangeschaft ;)

Die 2 uur xp van de elite app op ps3 heb ik ook nog niet gehad =\

i know 13 november gaat founder status pas werken etc maar word er wel beetje moe van, pomp je er 50 euro in duurt het een week voor je resultaat krijgt

[ Voor 29% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-11-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:44:
[...]

Ik bedoel dat ik via de cod elite site me stats kan zien, maar ik heb premium op PS3 aangeschaft ;)

Die 2 uur xp van de elite app op ps3 heb ik ook nog niet gehad =\

i know 13 november gaat founder status pas werken etc maar word er wel beetje moe van, pomp je er 50 euro in duurt het een week voor je resultaat krijgt
ah k, Ik kan trouwens mijn steam nog steeds niet koppelen aan mijn account op Elite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
However, you can check to see if your Elite subscription has been activated in the meantime. Courtesy of the Activision customer support team, here’s what you do: To check on PlayStation 3, go to Account Management>Transaction Management>Services List, and you can see your membership there. To check on Xbox 360, go My Xbox>Select your profile>Account Management>Manage Account> Your Memberships, and you should see the membership status there.

Bron: http://oneofswords.com/20...-founder-status-in-elite/

Straks maar even kijken dan..

Heb net ook gelezen dat bij iedereen zijn Elite premium word verlegent met 30 dagen ( dit is gratis ) en dat Founder status tot eind van de maand kan worden opgeist.

And for our premium members who are Founders, know that granting your status and delivering your in-game benefits in MW3 is a priority. Also, to ensure that every premium member receives their full money’s worth, we are immediately and automatically extending your membership to Call of Duty Elite by 30 days at no additional cost. If you’re still considering becoming a premium member, we’re going to extend Founder eligibility until the end of the month, and you will also receive the additional 30 days of access.

Bron: http://www.callofduty.com/elite/status

Ben weer gerust gesteld haha :)

[ Voor 32% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-11-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16
Gisteren toch ook maar eens de game aangeschaft en gespeeld. Alleen een uurtje of 2MP gespeeld maar wel weer erg mooi. Heb black ops overgeslagen maar hiermee vermaak ik me voorlopig wel.

Enige vervelende was van de zeurende kids die niet kunnen spelen. Van de 10 potjes denk ik 3 gehad waar iemand zat te whinen. Voor de rest toch wel vermaakt. :)

Had alleen een vraagje, die quickscope, zit dat er nog steeds in? Leek gister namelijk wel zo bij anderen als ik de killcam zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Sn0wblind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 03:03:
[...]

Afgelopen avond mijn eerste kill confirmed matches gedaan en is toch wel een frag festijn zeg. Gaat mijn KD ratio lekker opschroeven! Van het weekend maar al prestigen.
Idd wel leuk dat kill confirmed en ik herken wel wat er gezegd word. Het is idd beter om die gasten als gieren met die dogtags bezig te zien en zelf er nog een paar neer te bossen.. 8)

Vanavond stappen met werk maar morgen ben ik er hele avond bij om te kijken of ik ook kan prestigen (level65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
MADG0BLIN schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:54:
Gisteren toch ook maar eens de game aangeschaft en gespeeld. Alleen een uurtje of 2MP gespeeld maar wel weer erg mooi. Heb black ops overgeslagen maar hiermee vermaak ik me voorlopig wel.

Enige vervelende was van de zeurende kids die niet kunnen spelen. Van de 10 potjes denk ik 3 gehad waar iemand zat te whinen. Voor de rest toch wel vermaakt. :)

Had alleen een vraagje, die quickscope, zit dat er nog steeds in? Leek gister namelijk wel zo bij anderen als ik de killcam zag.
jup quickscopen is er nog, zowat makkelijker dan mw2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:19
Dit vergt de nodige omschakeling als je eerst een tijd KC hebt gespeeld en vervolgens Domination.
De eerste paar keer direct over het lijk heen lopen lol...

Ik speel KC om zo hoog mogelijk op het leaderboard te komen :)
Leuke modus! Voorheen speelde ik 90% domination, nu 90% KC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Roodey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:06:
[...]

Dit vergt de nodige omschakeling als je eerst een tijd KC hebt gespeeld en vervolgens Domination.
De eerste paar keer direct over het lijk heen lopen lol...

Ik speel KC om zo hoog mogelijk op het leaderboard te komen :)
Leuke modus! Voorheen speelde ik 90% domination, nu 90% KC.
Ja maar die leaderboards gaan nergens over; degene die het meest speelt staat gewoon bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:08:
[...]

Ja maar die leaderboards gaan nergens over; degene die het meest speelt staat gewoon bovenaan.
Het zit anders: wie in zijn config de exp rate het hoogst heeft gezet (oftewel cheats) staat bovenaan :p
...Ze zijn er nu dus wél mee bezig deze mensen te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:08:
[...]

Hoe kun je anders boven aan komen?
Op basis van ratio? Dan aub wel met een minimum aantal kills confirmed, etc.
Ik heb niet veel tijd om te spelen, maar de tijd die ik speel steek ik in KC.

De schoolgangers/no lifers (werk+gamen+geen sport+geen vrienden) hebben normaal gesproken de meeste tijd (kijkend naar mijn eigen schoolperiode) en die zullen dan ook de leaderboards domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Baseren op win/loss ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
2 wins/ 0 losses en je staat bovenaan, schiet lekker op he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 09:33
Mhzz si er wat aan de hand of mis ik wat , Steam game is unavailable atm :S

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Roodey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:19:
[...]

Hoe kun je anders boven aan komen?
Op basis van ratio? Dan aub wel met een minimum aantal kills confirmed, etc.
Ik heb niet veel tijd om te spelen, maar de tijd die ik speel steek ik in KC.

De schoolgangers/no lifers (werk+gamen+geen sport+geen vrienden) hebben normaal gesproken de meeste tijd (kijkend naar mijn eigen schoolperiode) en die zullen dan ook de leaderboards domineren.
Neehoor, echt alleen score telt..Echt heel lame. K/d boeit me ook geen reet.. eigenlijk vind ik het alleen maar leuk om te quickscopen en met een party te spelen (en te winnen)... Daarnaast vind ik de nieuwe modi/guns/killstreaks ook wel leuk, maar ben toch minder enthousiast dan bij BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wel beter dat je gewoon op de xbox in de party kan blijven, scheelt weer een hoop irritante muziek en geschreeuw in me oor

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Nee, kill confirmed draait om het verzamelen van de dogtags.
Ik vind dat het daarvan moet afhangen in combinatie met het aantal kills dat je maakt.
Vervolgens moet je een bepaald aantal dogtags hebben om opgenomen te worden in de ranking/leaderboards (bijv. 2000).

Win/loss is niet doorslaggevend. Iemand kan in een slecht team zitten en daardoor kansloos verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:21:
[...]

2 wins/ 0 losses en je staat bovenaan, schiet lekker op he :P
Minimum invoeren voordat je opgenomen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:24:
[...]

Neehoor, echt alleen score telt..Echt heel lame. K/d boeit me ook geen reet.. eigenlijk vind ik het alleen maar leuk om te quickscopen en met een party te spelen (en te winnen)... Daarnaast vind ik de nieuwe modi/guns/killstreaks ook wel leuk, maar ben toch minder enthousiast dan bij BO.
Als je in je 1tje speelt gaat het veel moeilijker.. in MW2/Blops kon je dan nog steeds dik ownen maar valt nu toch echt tegen is mij opgevallen.. Misschien omdat veel Nederlanders ook altijd in party's spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:24:
[...]

Klopt, dat weten we, maar daar discussieren we over hoe dat beter kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Roodey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:26:
[...]

Klopt, dat weten we, maar daar discussieren we over hoe dat beter kan ;)
Shit ben er een dag niet op het forum en mensen gaan bijdehand doen;)
Ja ok, maar het kan niet beter toch? Je kunt nergens op sorteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:29:
[...]

Shit ben er een dag niet op het forum en mensen gaan bijdehand doen;)
Ja ok, maar het kan niet beter toch? Je kunt nergens op sorteren...
Kan wel beter. Nu is het vooral interessant als je veel tijd hebt om te spelen.
Ik heb niet zoveel tijd, maar vind de leaderboards wel heel interessant!
Dus ze mogen het interessanter maken voor mensen die iets minder tijd hebben om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:33
ik ga waarschijnlijk domme vraag stellen .

Maar ik ben altijd gewend om voor de pc versies van cod de fps te laten zien .

Nu kun je wel de console gebruiken op dedicated servers maar kun je ook een gewone console gebruiken om de fps te laten zien ?

let op heb het over de pc versie van mw 3 , en google helpt niet althans staan dezelfde vragen maar geen antwoorden :(

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
Roodey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:32:
[...]

Kan wel beter. Nu is het vooral interessant als je veel tijd hebt om te spelen.
Ik heb niet zoveel tijd, maar vind de leaderboards wel heel interessant!
Dus ze mogen het interessanter maken voor mensen die iets minder tijd hebben om te spelen.
De mensen die veel spelen hebben toch ook het recht om hoger te staan, aangezien ze meer tijd besteden aan het spel? Dit zijn dan wel meestal de schoolkinderen tot 14, maar toch :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ik had 'm op preorder staan en na een avondje spelen (xbox) kon ik maar niet wennen, alles leek zoveel sneller te gaan als in Black Ops, hier kwam ik vaak wel bovenin de scores en had wel veel moeite in MW3 dus legde hem ff neer voor een dagje (SKYRIM! Whoo :P )

Gisteravond weer opgepakt en ik kon eindelijk wennen. Kill Comfirmed is gewoon een heerlijke gamemodus dat geweldig kan zijn of zeer frustrerend (tripple kills maken niets uit als er nog een 4e persoon achter staat etc :P).

Ook een potje survival gedaan: Heerlijk! Hiermee zal ik me uren gaan vermaken.

Een paar dingen mis ik wel uit Black Ops:
Customizable Emblem - Hier kon ik me uren mee vermaken, jammer.
Red Dot Colour - De reticle veranderen vind ik eigenlijk helemaal niets, want met een klein stipje zie je toch het meest.
Contracts - Ik weet dat er daily challenges zijn, maar dit is gewoon niet hetzelfde. Een gemiste kans imo. Het voegt zeker iets toe.

Ik snap dat dit dingen zijn van Treyarch maar hadden ze het niet op hun eigen manier kunnen implementeren?

Kortom: Dit was het geld wel waard, alleen een beetje jammer van elite aangezien ik in de beta het gewoon kon gebruiken, maarja je kunt niet alles gelijk hebben hebben en ze hebben alles verlengd dus netjes opgelost voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Is er ook bij mw3 iets zoals de battlelog bij bf? of is dat die elite versie?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just_Jan gister was je party vol man haha kon er niet meer bij!
Gister ook ff Kill confirmed gedaan is wel tof!

Ik ben nu level 46?? haha vanavond vol aan de bak! Heb al een paar halve liters redbull gehaald.
En dan non-stop in het weekend kijken of ik misschien al kan prestigen.

Wie gaan er vanavond nog meer (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Apart schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:33:
[...]

De mensen die veel spelen hebben toch ook het recht om hoger te staan, aangezien ze meer tijd besteden aan het spel? Dit zijn dan wel meestal de schoolkinderen tot 14, maar toch :-)
Tuurlijk, ben ik deels wel met je eens. Maar ik heb net zo goed +- €50 betaald en vind de leaderboards interessant.
Laat ze meerdere sorteermogelijkheden inbouwen.
1 bijv. op aantal kills confirmed en 1 bijv. op % kills confirmed tov aantal kills die je hebt gemaakt.

Daarnaast vind ik het nu ook wel interessant om te zien hoe hoog ik kan eindigen met iets minder tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 22:36:
Wilde net voor het eerst multiplayer doen. Mijn NAT is open en ik kan gewoon een game joinen maar na het laden van de map blijft hij hangen op "Waiting for players" of "Setting up game" waarna ik een server time out krijg. Ik heb het nu 6 keer geprobeerd. Iemand hier ook last van? Aangezien mijn NAT open is lijkt het mij niet dat ik nog iets moet aanpassen aan mijn router instellingen.
Zijn er verder naast Spenker echt geen mensen die ook problemen hebben of hadden (PC) met verbinden naar MP games? Heb even gegoogled en veel mensen konden het verhelpen door in een config bestandje multi_gpu van 1 naar 0 te zetten. Hoe vreemd dat ook klinkt. Maar dit geldt volgens mij alleen voor als je SLI of Crossfire hebt en dat heb ik niet. Heb verder alles geprobeerd, port forwarding, ook al is mijn NAT 'open'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:39:

Ik ben nu level 46?? haha vanavond vol aan de bak! Heb al een paar halve liters redbull gehaald.

Ik ga denk ook nog wel ff spelen vanavond ID: manmetdehamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:08
spelen er nog mensen de PC versie? Ben pas lvl 28 ofzo, maar ga vanavond ff gamen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Tweaker1987 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:09:
spelen er nog mensen de PC versie? Ben pas lvl 28 ofzo, maar ga vanavond ff gamen;)
Jazeker, er is zelf een GoT groep: http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
(Niet op mijn status letten, ben er niet, pc staat nog aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

NAT type slaat nergens op...Heb zelf alle poorten al geopend (en getest; ze zijn echt open..) hiernaast anti-virus firewall uitgezet, en vooralsnog is mijn nat type strict. Ik wil dit echt HEEL graag op 'open' krijgen, want ik erger me helemaal kapot aan het feit dat ik af en toe wegren nadat iemand me tagd, en vooralsnog doodga omdat er zoveel lag-verschil is dat iemand me vooralsnog kan zien/neerschieten terwijl ik ALLANG aan de andere kant van de map ben...

@Tweaker1987: Speel zelf op ce PC en ben zelf rank 71 op het moment, vanavond/morgen probere te prestige...heb dit weekend een lan dus genoeg tijd om te spele :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Apart schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:10:
[...]

Moi is al lid: HD. ToxicTrojan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:26
Ik heb gisteren even lopen klooien met de PS3 elite gebeuren wordt tijd dat dit gewoon werkt je wordt er om de haverklap terug naar het beginscherm gezet maar dat terzijde.
Is hier eigenlijk al een GoT clan of groep aangemaakt ?
Of is iemand er mee bezig maar is het nog niet gelukt aangezien het nog niet soepel loopt ?

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
ProfoundValue schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:19:
Meer mensen die MW3 voor de Xbox 360 hebben en die cd zwaar horen draaien ook al heb ik MW3 geïnstalleerd?
Nee dat heb ik gelukkig niet ik heb zelf een 250Gb slim en alleen heel even bij het opstarten van de game dat ie draait, verder muisstil. Mijn voeding van mij xbox maakt meer geluid dan de xbox zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:41:
[...]

Zijn er verder naast Spenker echt geen mensen die ook problemen hebben of hadden (PC) met verbinden naar MP games? Heb even gegoogled en veel mensen konden het verhelpen door in een config bestandje multi_gpu van 1 naar 0 te zetten. Hoe vreemd dat ook klinkt. Maar dit geldt volgens mij alleen voor als je SLI of Crossfire hebt en dat heb ik niet. Heb verder alles geprobeerd, port forwarding, ook al is mijn NAT 'open'
Ik speel ook op de PC en had gister avond het zelfde probleem, ook time outs bij waiting for players, en bij een host migration knal ik eruit, mijn NAT type is nu restricted, vanavond even kijken of ik die gewoon op open kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
manmetdehamer schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:44:
[...]

Ik ga denk ook nog wel ff spelen vanavond ID: manmetdehamer
@ruwi: ja wilde je nog invite sturen maar er zijn teveel mensen aanwezig tegenwoordig op ps3;) Had gewoon 2 volle party's kunnen maken haha.

Ik ben er vanaf morgenmiddag weer, vanavond stappen.. Moet ook gebeuren! Kan moeilijk hele weekend aan me ps3 liggen en dan weer een week werken voel ik me ook zo'n loser.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spawn gebeuren is ook nog niet helemaal goed.
Als je goed kijk zie je dat ik spawn vlak achter iemand :

Meteen mijn eerste predator missile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:48
Leuke game, eigenlijk bijna hetzelfde als mw2, maar who cares!
Na black ops was ik hier wel aan toe! Wie samem wil gamen op de ps3.

Psn: Frankiefrank88

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Delaitinho

Oke is goed ja man bij mij ook echt veel mensen online me MW3.

Is goed haha, ik zie je wel online

laters

@manmetdehamer ik voeg je wel ff toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Apart schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:10:
[...]

Ga ik maar eens toevoegen dan hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 14-10 09:33
Zijn er mensen die nu wel op de pc spelen , ik krijg namelijk telkens een steam error .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:56
Fiole schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:11:
NAT type slaat nergens op...Heb zelf alle poorten al geopend (en getest; ze zijn echt open..) hiernaast anti-virus firewall uitgezet, en vooralsnog is mijn nat type strict. Ik wil dit echt HEEL graag op 'open' krijgen, want ik erger me helemaal kapot aan het feit dat ik af en toe wegren nadat iemand me tagd, en vooralsnog doodga omdat er zoveel lag-verschil is dat iemand me vooralsnog kan zien/neerschieten terwijl ik ALLANG aan de andere kant van de map ben...

@Tweaker1987: Speel zelf op ce PC en ben zelf rank 71 op het moment, vanavond/morgen probere te prestige...heb dit weekend een lan dus genoeg tijd om te spele :p
Als je een KPN ExperiaBox hebt kan je poorten open zetten tot je een ons weegt maar je NAT blijft strict...

Sta ook open voor toevoegingen op PSN:

PSN: Call_Of_Marty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Roodey schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:40:
[...]

Tuurlijk, ben ik deels wel met je eens. Maar ik heb net zo goed +- €50 betaald en vind de leaderboards interessant.
Laat ze meerdere sorteermogelijkheden inbouwen.
1 bijv. op aantal kills confirmed en 1 bijv. op % kills confirmed tov aantal kills die je hebt gemaakt.

Daarnaast vind ik het nu ook wel interessant om te zien hoe hoog ik kan eindigen met iets minder tijd.
Ze moeten de ranking gewoon op kdr doen en niet op score :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:

[video]

Eindelijk een filpje die wat toevoegd _/-\o_

Het spawnen is echt super belachelijk!

Gisteren liep ik een kamer in en precies voor me verscheen ineens een tegenstander.

En met verscheen bedoelde ik niet dat ie de kamer in kwam lopen ;-)
Werd daar gewoon recht voor mijn loop gespawnd, wel een makkelijke kill maar andersom is het dus ook zo... Ik heb veel te vaak dat ik spawn en dan gelijk weer door ben....

Echt zo triest, killstreaks halen boven de 5 zonder de support class is voor mij op de xbox bijna niet haalbaar
Ook het quickscopen is veel te makkelijk. Wat dat betreft had IW en Sledgehammer weleens naar Treyarch mogen kijken. (Dat ik dit nog eens zou zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Unbreukable schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:45:
[...]

Als je een KPN ExperiaBox hebt kan je poorten open zetten tot je een ons weegt maar je NAT blijft strict...

Sta ook open voor toevoegingen op PSN:

PSN: Call_Of_Marty
Dit dus...heb inderdaad kpn experiabox. Het domme ervan is dat KPN "gaming" aanprijst als een van hun sterke punten voor internet, terwijl ze dus nadat je een abbonement afsluit, je keihard blokkeren. Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Hebben jullie al een double xp activatiemail gehad van Activision?
Ik heb namelijk al enkele keren op de elite website op zo'n link geklikt maar nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Spenker schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:53:
Hebben jullie al een double xp activatiemail gehad van Activision?
Ik heb namelijk al enkele keren op de elite website op zo'n link geklikt maar nog niets ontvangen.
Welke link :P? haha heb nog geen double xp gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

MaFFia schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:44:
Zijn er mensen die nu wel op de pc spelen , ik krijg namelijk telkens een steam error .
Same here ziet er na uit da mw3 eruit ligt(pc).

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
het zal eens niet.. ben ik vroeg klaar. Kan ik nog niet gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:56
Fiole schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:49:
[...]

Dit dus...heb inderdaad kpn experiabox. Het domme ervan is dat KPN "gaming" aanprijst als een van hun sterke punten voor internet, terwijl ze dus nadat je een abbonement afsluit, je keihard blokkeren. Ongelooflijk.
Yup, wordt er zelf ook doodziek van, gisteren 20 min om een game te vinden en te joinen... Ga ook gelijk weg bij KPN als de glasvezel aansluiting gelegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

ProfoundValue schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:19:
Ja, enorm. Maar ik heb het ook opgelost ;) Ik heb een oudere Xbox met 120GB schijf overigens.

Ik heb in de opties het opnemen van de game uitgezet. Dat betekent dat je hem dus niet na kan kijken. Daarna was het geluid wel weg. Lijkt erop dat hij toch de disc gebruikt als hij de game opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:39:

Zoals Thierry al zei , er zijn zoveel mensen die on-line zijn.
Ik kan wel in 3 verschillende party's .
Als men connectie het toelaat tenminste.
Maar dat zal wel minder worden zodra mensen het weer zat zijn.

Maar vanavond ben ik er gewoon weer bij , nu level 76 dus lekker prestigen straks haha :P .
En kill confirmed is inderdaad fantastisch , je komt er bijna geen campers tegen geen noobs.
Het is tegen elkaar in rushen , en als ik 1 ding leuk vind ik mw3 dan is dat wel rushen met mijn P90 Vanochtend men topscore gehaald in kill confirmed 4450 :o

Word ook eindelijk af en toe uitgemaakt voor cheater en hacker. :*) Heerlijk haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:36:

[video]

De heartbeat sensor: een van de attachments waar ik nooit mee zal spelen en ook nog nooit mee gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:22:
[...]

Zoals Thierry al zei , er zijn zoveel mensen die on-line zijn.
Ik kan wel in 3 verschillende party's .
Als men connectie het toelaat tenminste.
Maar dat zal wel minder worden zodra mensen het weer zat zijn.

Maar vanavond ben ik er gewoon weer bij , nu level 76 dus lekker prestigen straks haha :P .
En kill confirmed is inderdaad fantastisch , je komt er bijna geen campers tegen geen noobs.
Het is tegen elkaar in rushen , en als ik 1 ding leuk vind ik mw3 dan is dat wel rushen met mijn P90 Vanochtend men topscore gehaald in kill confirmed 4450 :o

Word ook eindelijk af en toe uitgemaakt voor cheater en hacker. :*) Heerlijk haha :P
Was gisteren wel ff nasty ja dat ik tegen jullie speelde maar dan nog ging het opzich wel redelijk, werd wel stront ziek van je P90 pff haha. achja dropshotten gaat nog altijd lekker :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:25:
[...]

Was gisteren wel ff nasty ja dat ik tegen jullie speelde maar dan nog ging het opzich wel redelijk, werd wel stront ziek van je P90 pff haha. achja dropshotten gaat nog altijd lekker :)!
P90 O-) O-) ...Close tot medium range is het gewoon de beste wapen.
Vooral close range , kan zo een groepje van 5 man neerschieten voor men magazijn leeg is 8) .
Gewoon beste wapen ooit (ook omdat het de vaste wapen uit de Stargate Franchise is 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ik heb die nu ook unlocked maar moet er nog ff aan wennen, welke perks gebruik je hierbij?

Heb nu de M4 op lvl 28 ofzo is ook wel nice, silencer + extended mags en dan de perks om stealth te gaan :) i like (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

http://mp1st.com/wp-content/uploads/2011/11/N3N1V.jpeg

Rare damage als dit waar is :o

Bevestigd wel mijn vermoeden dat de meeste wapens inderdaad 3 shots voor een kill zijn op korte afstand en waarom de model1887 wel longshots kan doen en de spas niet. En ook waarom de FAD zo brak is.

O en de FMG9 is een 40-20 damage wapen met een firerate van 1034rpm. Dat verklaart een hoop waarom dit ding zo goed is |:(

[ Voor 70% gewijzigd door Gundogan op 11-11-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:27:
[...]

Vooral close range , kan zo een groepje van 5 man neerschieten voor men magazijn leeg is 8) .
Gewoon beste wapen ooit (ook omdat het de vaste wapen uit de Stargate Franchise is 8) )
QFT (Quoted For Truth!)

Speel zelf nu ook met dat ding, heeeeerlijk fijn wapen. Alleen jammer dat ik af en toe 20 kogels nodig heb om iemand neer te krijgen terwijl zijzelf er 3 kwijt zijn met een scar om mij af te schieten...Dead silence, p90 silenced, assasin en extreme conditioning, oh geweldig. Rushen en dan zie je de verbasing als je in 1x voor ze staat (of in mijn geval: achter ze)

Alleen jammer dat ik zoveel van die 'n00bs' achter aan heb lopen die dus GEEN assasin hebben en ze die dus zien op de radar, en dus mij gelijk ook pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:29:
Ik heb die nu ook unlocked maar moet er nog ff aan wennen, welke perks gebruik je hierbij?

Heb nu de M4 op lvl 28 ofzo is ook wel nice, silencer + extended mags en dan de perks om stealth te gaan :) i like (A)
Ik gebruik .

P90.
2 Attachments.
Red dot
Rapid Fire.

Desert Eagle.

Sleight of Hand Pro.
Assassin Pro.
Steady Aim Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Ik gebruik op dit moment Golden L118 met Kick met Magnum .44 :D. Marathon, Quickdraw en Steady Aim.

[ Voor 4% gewijzigd door Apart op 11-11-2011 11:36 . Reden: KICK ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:27:
[...]

De wapen? O-)

Ik vind dat ding echt spuuglelijk en denk niet dat ik ermee ga spelen, alleen daarom al ja. :)

Welke AR is eigenlijk het beste? Welke gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
SCAR-L & CM901 (maar ben pas lvl 28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:31:
[...]

Ik gebruik .

P90.
2 Attachments.
Red dot
Rapid Fire.

Desert Eagle.

Sleight of Hand Pro.
Assassin Pro.
Steady Aim Pro.
Snap dat je steady aim gebruikt maar pas maar op voor claymores/betty's maat.
Niet tijd dat je eens een sniper oppakt? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:49
M4 tot nu toe (gisteren gouden cammo unlocked). Ben nu bezig met de type 95 en dat bevalt me ook wel goed. Ik ga vanavond de hele avond met de pp90 knallen. Zie ik ook mensen ontzettend goed mee spelen.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Intruder schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:42:
M4 tot nu toe (gisteren gouden cammo unlocked). Ben nu bezig met de type 95 en dat bevalt me ook wel goed. Ik ga vanavond de hele avond met de pp90 knallen. Zie ik ook mensen ontzettend goed mee spelen.
Klopt, maar die heeft zo weinig kogels man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Elite werkt eindelijk voor de ps3. Nu nog kijken of het echt nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:49
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:43:
[...]

Daarom wil ik ook door spelen tot ik rapid fire + extended mags kan. Gisteren potje gezien van Sandy ravage en dat slaat echt helemaal nergens op wat die gast er mee kan.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:43:
[...]

Ik heb nu met Extended mags, is wel fijn! weet niet precies hoeveel er dan bij komen maar toch wel redelijk wat.

Weet niet wat het is maar ik heb een voorkeur aan full stealth te gaan qua perks en silencer.. merk dat als je wel herkent word door een UAV het toch wel kut is eigenlijk.. beetje jammer.. zo gebruik ik de andere perks bijna nooit

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 11-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:46:
[...]

Ik heb nu met Extended mags, is wel fijn! weet niet precies hoeveel er dan bij komen maar toch wel redelijk wat.

Weet niet wat het is maar ik heb een voorkeur aan full stealth te gaan qua perks en silencer.. merk dat als je wel herkent word door een UAV het toch wel kut is eigenlijk.. beetje jammer.. zo gebruik ik de andere perks bijna nooit
Wat ik nu doe is een submachine gun gebruiken met silencer en range met sleight of hand, quickdraw en steady aim en dan de specialist package met assasin, blind eye en dead silence. Werkt erg goed in KC/TDM en tegen de tijd dat je geen ammo meer hebt ben je meestal al superman en heb je ook nog scavenger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:41:
[...]

Snap dat je steady aim gebruikt maar pas maar op voor claymores/betty's maat.
Niet tijd dat je eens een sniper oppakt? :*)
Ik ga (nog) NIET sniperen.
Ik vind het gewoon zwaar overpowered sniperen.
En de P90 vind ik er gewoon gaaf uitzien 8)
En claymores en betty's tsjaah.
In Search & Destroy pak ik toch meestal een andere klasse dus dan heb ik er niet zoveel last van.
En in domination of Kill Confirmed is het toch veel te chaotisch...dus mensen leggen niet veel dingen neer in zo'n game behalve een I.M.S.

Maar ik ga het sniperen wel oefenen hoor , maar dan in die Spec ops Mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Gundogan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:49:
[...]

Wat ik nu doe is een submachine gun gebruiken met silencer en range met sleight of hand, quickdraw en steady aim en dan de specialist package met assasin, blind eye en dead silence. Werkt erg goed in KC/TDM en tegen de tijd dat je geen ammo meer hebt ben je meestal al superman en heb je ook nog scavenger :)
Ik heb daar nog niet veel mee gespeeld specialist package vind het maar beetje vaag :$ gebruik nu meestel Support, is het dan niet slimmer om eerst met stealth te beginnen en dan sleight of hand/quickdraw/steadyaim of ben je dan je voordeel kwijt ten opzichten van snel aimen/reloaden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Hoe zit het nu met Elite voor de PC? Dat er geen premium komt wist ik wel, maar ik had daar een tijdje geleden een account aangemaakt en toen kon je kiezen voor het linken van je xbox, ps3 of steam account. Helaas was de optie om je steam account te linken toen nog niet mogelijk. Nu heb ik zojuist weer even ingelogd en zie ik helemaal geen optie meer om je steam account te linken? Alleen nog maar xbox/ps3 of fb account...

Beetje jammer als die basis stats er ook niet voor de PC zouden komen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sjoerdiee schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:51:
[...]

Ik heb daar nog niet veel mee gespeeld specialist package vind het maar beetje vaag :$ gebruik nu meestel Support, is het dan niet slimmer om eerst met stealth te beginnen en dan sleight of hand/quickdraw/steadyaim of ben je dan je voordeel kwijt ten opzichten van snel aimen/reloaden etc
Niet echt. Met de 'goede' perks ben je meestal 'sneller' dan de rest (vooral quickdraw is zo handig op deze kleine maps) en met 2 kills heb je al assassin en dat is meestal sneller dan dat mensen een uav hebben en blind eye heb je na 4 kills wat meestal ook wel sneller is dan dat mensen de meeste lethal airsupport in de lucht hebben :)

Maar andersom kan ook natuurlijk als je in een game komt waar al support in de lucht is. En protip: neerschieten van airsupport of het kniven van turrets = pointstreak en dan gaat het halen van de extra perks helemaal snel :D

En nee ik speel op de pc :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gundogan op 11-11-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Gundogan schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:54:
[...]

Niet echt. Met de 'goede' perks ben je meestal 'sneller' dan de rest (vooral quickdraw is zo handig op deze kleine maps) en met 2 kills heb je al assassin en dat is meestal sneller dan dat mensen een uav hebben en blind eye heb je na 4 kills wat meestal ook wel sneller is dan de meeste lethal airsupport :)
Mm ja oke daar heb je een goed punt!

Ik ga het van het weekend eens proberen :) Zal mijn ervaring hier wel even posten..

Btw speel je op psn? Voeg me anders even toe PSN: Pannekoek_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07-2022
Frentik schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:53:
Hoe zit het nu met Elite voor de PC? Dat er geen premium komt wist ik wel, maar ik had daar een tijdje geleden een account aangemaakt en toen kon je kiezen voor het linken van je xbox, ps3 of steam account. Helaas was de optie om je steam account te linken toen nog niet mogelijk. Nu heb ik zojuist weer even ingelogd en zie ik helemaal geen optie meer om je steam account te linken? Alleen nog maar xbox/ps3 of fb account...

Beetje jammer als die basis stats er ook niet voor de PC zouden komen...
In de tekst zelf stond nog wel dat je de PC versie ook zou moeten kunnen linken, maar ik kon het ook nog niet vinden inderdaad.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Versteegrob schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:44:
Elite werkt eindelijk voor de ps3. Nu nog kijken of het echt nuttig kan zijn.
Het begint hier inderdaad ook tekenen van leven te tonen, maar het is gruwelijk traag...
We cool dat je je custom classes enzo ook kunt aanpassen hier :)

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 11-11-2011 12:01 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

fuz1on schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:00:
In de tekst zelf stond nog wel dat je de PC versie ook zou moeten kunnen linken, maar ik kon het ook nog niet vinden inderdaad.
ijskonijn schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:01:
Het begint hier inderdaad ook tekenen van leven te tonen, maar het is gruwelijk traag...
We cool dat je je custom classes enzo ook kunt aanpassen hier :)
Hmm misschien dat het door de drukte komt? Eerst ps3/xbox en dan later PC een keer. Alhoewel, als ik bij Support kijk, staat er dit:
You can register for Call of Duty ELITE using either of the following methods:

Registering via Call of Duty Website
1. Go to callofduty.com/elite and click "Sign Up".
2. Enter the information required and click "Next".
3. Register your Xbox LIVE Account and PlayStation Network Account by clicking the appropriate account link.
4. Click "Complete".
5. Accept the "Terms of Services".
Niks (meer) over steam dus

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 17:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Is Call of Duty ELITE coming to PC?

We’ve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, it’s difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:46
YouTube: Yogscast - Call of Duty: Modern Warfare 3

Helaas op de eerste speeldag op de pc al aimbotters e.d.... zie het filmpje met heerlijk sarcastisch commentaar van Yogscast.

Jammer, zo jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het op de pc en heb een aantal problemen.
- Killstreaks zijn soms niet op te roepen, blijf ik maar op mijn klikkertje (hoe noem je zo'n ding) klikken maar niets gebeurd.
- Mijn muis schiet ineens naar boven of ergens waar hij niet hoort en ben ik mijn oriëntatie kwijt, of erger, dood.
- Match making duurt tergend lang maar ik ben blijkbaar niet de enige bij wie dit is.

Heeft iemand toevallig oplossingen? (Ik volg dit topic vrij actief maar toch kan ik oplossingen over het hoofd hebben gezien)

Verder best een leuk spel, MW2 veel gespeeld, BO nog meer. Toch is dit weer wennen.
Spel loopt als een zonnetje, alles op max, 1920x1200, 2x AA. En dat op een 4870 met 512MB en een i7 860 @ stock snelheden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotcha92
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:21:
Verder best een leuk spel, MW2 veel gespeeld, BO nog meer. Toch is dit weer wennen.
Spel loopt als een zonnetje, alles op max, 1920x1200, 2x AA. En dat op een 4870 met 512MB en een i7 860 @ stock snelheden.
Komt omdat hij dezelfde graphics heeft als MW2. Volgens mij hebben ze ook veel models uit MW2 gebruikt :| want er komen een paar dingen heel bekend voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotcha92 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:27:
[...]

Komt omdat hij dezelfde graphics heeft als MW2. Volgens mij hebben ze ook veel models uit MW2 gebruikt :| want er komen een paar dingen heel bekend voor...
Ja dat dacht ik al, al vind ik het niet het einde van de wereld.
Pagina: 1 ... 46 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty