Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:30:
[...]

Ja hoor dit filmpje geeft idd de gemiddelde codspeler weer. Campers zul je in bijna alle shooters wel tegenkomen dat is echt niet inherent aan cod...
Als men niet tegen een enkele camper kan moeten ze maar lekker Quake spelen (wat ik soms ook doe, dus heb niks tegen Quake ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
StealthyPeanut schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:36:
[...]

Dit filmpje geeft precies weer waarom ik geen COD speelt. Iedereen is met zijn kill-streak bezig en gaat daarom zitten campen als een mietje :>
LOL...het geluid van dit spel is echt te slecht voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ach het is een strategie....en ik had ook geen kritiek verder op dennis ofzo want wat hij al zegt...ieder zijn ding. Ik zou het zelf alleen niet volhouden. Ik wordt dan ongeduldig hehe >:) maar campers heb je overal maar het hangt ook zeer af wat voor speltype je speelt. Kijk speel ik S&D en ik moet iets verdedigen dan camp ik ook wel. Maar in FFA of TDM tja dan vind ik zelf campers ook wel irritant maar ja het lukt soms eenmaal en bij de tweede maal straf ik ze af :P >:)

Maar het is aan ieder voor zich om te bepalen hoe hij speelt. Kijk het filmpje is misschien niet super boeiend qua actie. Ik zie bijvoorbeeld veel liever iemand op een rampage gaan ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Joepie! Eindelijk een class waarmee ik een beetje kan meekomen:

PP90 + Rapid Fire + Red dot + SoH + Quick Draw + Steady Aim
Sec: Stinger

Support streak: UAV, Sam Turret, Recon Drone

Haal vaak 3x per potje de Recon Drone.
Gewoon keihard rennen, kijken of je een paar kills kan maken en als je doodgaat gewoon weer opnieuw proberen.
Ondertussen wat airsupport van de tegenstander eruit knallen en wat dingen capturen...

KD is nu 0.88! Was gister nog 0.73.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is leuk om in groundwar met een support class en hardline pro te gaan voor de juggernaut en dan de als je de juggernaut hebt te veranderen naar de riotshield class :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:47:
Het is leuk om in groundwar met een support class en hardline pro te gaan voor de juggernaut en dan de als je de juggernaut hebt te veranderen naar de riotshield class :D
Ik heb ze idd rond zien lopen, met zo'n schild op hun rug!

Waar kun je je k/d ratio zien? Ik speel namelijk vaak alleen en dan gaat het redelijk goed.
Maar als ik met m'n vriendin speel gaat het bij mij een stuk slechter en zij haalt scores van 0 - 17 af en toe.
Vind ik helemaal niet erg hoor, ik geniet van de lol die zij uit het spel haalt ("oooooh nèt niet!" "wooooow!!" "jaaaa ik heb eeeem!!" O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste AH-6 overwatch , leuk ding maar presteerd niet echt veel.
Ik ben maar gaan rondrennen door het level , maar ik had er maar 1 kill mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Dat zweven door de lucht, hoort dat erbij? Wat is de bedoeling dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Booth schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:54:
[...]

Waar kun je je k/d ratio zien? Ik speel namelijk vaak alleen en dan gaat het redelijk goed.
Maar als ik met m'n vriendin speel gaat het bij mij een stuk slechter en zij haalt scores van 0 - 17 af en toe.
Vind ik helemaal niet erg hoor, ik geniet van de lol die zij uit het spel haalt ("oooooh nèt niet!" "wooooow!!" "jaaaa ik heb eeeem!!" O+ )
K/D kun je zien bij barracks. Wel top dat je een vriendin hebt die het ook speelt hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:54:
[...]

Haha herkenbaar. Mijn vriendin ook wel eens laten spelen maar die raakt op een gegeven moment bijna in paniek, nee die speelt dan liever een potje fifa. En fanatiek dat ze dan zijn, terwijl als ik af en toe eens een kut of iets in die geest tijdens cod uitsla, moet ik normaal doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:27:
[...]

Haha herkenbaar. Mijn vriendin ook wel eens laten spelen maar die raakt op een gegeven moment bijna in paniek, nee die speelt dan liever een potje fifa. En fanatiek dat ze dan zijn, terwijl als ik af en toe eens een kut of iets in die geest tijdens cod uitsla, moet ik normaal doen :)
Whahaha tja vrouwen he...
De mijne zat net even bij mij mee te kijken maar dat is voor haar genoeg.

Zijn er trouwens pc-spelers die straks in een groepje wat matches willen doen. Maakt niet uit wat. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Frodo19 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:29:
[...]

Whahaha tja vrouwen he...
De mijne zat net even bij mij mee te kijken maar dat is voor haar genoeg.

Zijn er trouwens pc-spelers die straks in een groepje wat matches willen doen. Maakt niet uit wat. 8)
Add me: [GoT] n0eliteNL##

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Oke bekend verhaal met wat ONTZETTEND veel campers. Als je kill cam checkt zie je ze gewoon de hele tijd wachten in een hoekje tot er iemand voorbij komt... ik snap dat echt niet.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Overdrijf je niet een beetje? Speel FFA op de PS3 en zie bijna geen campers. Ook vrij logisch omdat je vaak met zo'n strategie niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 08:01:
De MP9 is ook wel een fijn wapen , alleen maakt ie helaas weinig damage in core.

[video]
Dit moet wel een troll wezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 16:33
Speel MW3 nu een aantal dagen. De gameplay is op zich prima. Killstreaks per class ipv overall is een lang gekoesterde wens van mij, Kill confirmed is leuk, Spec ops ook. Maar ik heb wel wat kritiekpunten.

Ze hebben in feite gewoon MW2 gepakt en gekeken. Hoe kunnen we dit verbeteren? Op zich een prima strategie maar met Black Ops had Treyarch al een hoop verbeterd en dat hebben ze gewoon niet gebruikt! Ze hadden imo de best of both worlds kunnen nemen, maar ze hebben nu totaal niet gekeken naar BO. Erg jammer, ze maken op die manier een aantal missers imo.

- Final Stand, waarom zit het er uberhaupt in is al 1, maar dan krijgt ook nog degene die hem killt als ie al neer is de kill en niet degenie die hem in Final Stand schiet. In BO was dit juist na een tijdje eindelijk gepatched....

- Quickscopen. Een van de grootste fouten van COD imo. In BO was het heel moeilijk geworden, nu zie je ze gewoon weer close combat met die snipers. Ik snap dat COD arcade is, maar dit gaat mij te ver. Dan kunnen ze net zo goed de shotguns weer secondary maken....

- Spawnsysteem. Tjezus wat een drama. In FFA of TDM kan ik het begrijpen, maar ook in bijvoorbeeld Domination spawn ik soms midden tussen de enemies, ga ik dood, spawn ik weer op dezelfde plek, weer dood. In BO spawnde je meestal gewoon in de buurt van het Domation point van je eigen team waar het rustig was. Ik heb het idee dat het hier compleet random is.
Ik begrijp dat het in shooters zonder rounds lastig is om een werken spawnsysteem te implementeren, maar het slaat nu echt nergens op.

Op zich zijn bovenstaande puntjes nog wel te patchen, maar ik vind het jammer dat ze in eerste instantie niet gewoon iets beter hadden gekeken naar de kritiek die de fans op BO gaven, en de dingen die daar gepatched zijn.

Al met al vermaak ik me prima met knallen, alleen erger me af en toe wel aan bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Jongens, please help!!!
Ik kan MW3 nog niet spelen op de pc! :(

Afbeeldingslocatie: http://i28.lulzimg.com/2cf56ebf2f.jpg
Ik heb hier als sinds gisteren last van! Kan dus al 2 dagen niet spelen!
God wat baal ik, laatste keer COD voor mij!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb het weer gefixed dankzij deze tip:
Can’t Get Online
If you cannot get online, then try the following.

– Disable your firewall
– Delete/rename ClientRegistry.blob and then restart your Steam client
– Enabled the “dedicated server” option
– Ensure your router is allowing the game to connect (putting it in game mode helps)

Apparently there are many problems with Orange Broadband and Netgear routers. If this is the case for you then update to the NEWEST FIRMWARE! Also, for Netgear (these directions are for DGN1000 model in particular, but easily can be applied to other routers) go to your ADSL settings area and set the multiplexing method so that it’s LLC-BASED. Also be sure to set the DSL Mode to ADSL2+. Thanks Chris Hewitt for posting the link!

Hoop dat jullie er wat aan hebben
[/quote]
age=37123366,noline]HardCoreGamer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:52[/message]:[/b]
Jongens, please help!!!

[afbeelding]
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardCoreGamer schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:52:
Jongens, please help!!!

[afbeelding]
Hoezo bekrompen? Steam geeft een foutmelding en gelijk de laatste CoD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Jongens, please help!!!

[afbeelding]
Wat geert84 omschrijft:) Ik had het ook.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Jongens, please help!!!

[afbeelding]
Nop, de volgende koop je toch terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt IWnet er weer eens uit? Hij blijft hangen op Connecting to Online Services. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Heb net even geprobeerd of dezelfde aanpassing van de config mp weer leid tot dezelfde connectionbar aanpassing en dat is zo. Op zich ook logisch gezien dezelfde engine. Hieronder een quote van mijn post uit het MW2 topic met de aanpssingen.
Mystic Spirit schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:52:
Voor de spelers op de PC is onderstaande misschien een goed plan om in hun config_mp.cfg file op te nemen / te vervangen. Het heeft mij aardig wat frustratie bespaard 8)

Onderstaande stukje code zorgt ervoor dat de pingmeter onderverdeelt wordt in 10 stappen van 20ms. Helemaal vol (groen) betekent een ping van 20 of lager en een helemaal rood betekent een ping van 200 of hoger.
De taggs zijn al aanwezig en hebben al een waarde. Je moet het dus alleen aanpassen.
code:
1
2
3
4
5
6
seta cg_ScoresPing_BgColor "0 0 0 0"
seta cg_ScoresPing_HighColor "0.8 0 0 1"
seta cg_ScoresPing_Interval "20"
seta cg_ScoresPing_LowColor "0 1 1 1"
seta cg_ScoresPing_MaxBars "10"
seta cg_ScoresPing_MedColor "0.8 0.8 0 1"

Ook kan je er nog voor kiezen om onderstaande stukje code toe te voegen. Het heeft mogelijk een positief effect op je connectie.
code:
1
seta cl_maxpackets "100"

Je vindt de config file uiteraard onder \Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg
Kunnen we allemaal weer zien hoe "erg"het is met de laaaagggggg op de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 22:43
Jongens, please help!!!

[afbeelding]
ik had het ook .
Oplossing voor mij was simpel achteraf - rechtermuis op de game in steam - eigenschappen en dan local files .
Verify Integrity of game cache .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:44

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 11:58:
Campen is wat echte soldaten ook doen hoor.
Die gaan echt niet door een onder vuur liggende straat rondrennen als bezetene.
Haha mijn god. Vrolijk doorgaan met filmpjes posten en dergelijke. Ik zie nergens 0,0 skill en echte soldaten moeten doen wat echte soldaten doen. Dit is een spel en daar is dat wat echte soldaten doen in beperkte mate gesimuleerd. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er overigens gebeurt met campende soldaten. Daar worden geen levens mee geriskeerd, daar komt een F-16 met CAS missie en de campers zijn foetsie. Dat is het echte leven.

MW3 heeft een heel snelle feel en kan dus rustig snel gespeeld worden. Ben blij dat ik sinds gisteravond de hardcore mode unlocked heb want in de normale modes zitten er nogal eens lamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 08:35
Heeft de PC versie nou ook Elite of niet? Je wordt namelijk verplicht je account te koppelen met een Xbox Live of PSN account.

EDIT: Aha...

[ Voor 37% gewijzigd door Accesteam op 12-11-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik ga vanavond nog even een sessie proberen, maar ik denk dat MW3 voor mij de deur uit gaat.

Ik weet niet of het de level design is, of de netcode, maar ik blijf maar problemen hebben met mensen die constant uit het niets opeens in m'n 'blind spot' verschijnen. Het maakt niet uit waar ik kijk/aim, er komt er altijd een van de andere kant, of plots om het hoekje of achter (of allemaal tegelijk)...ik weet niet wat dit in hemelsnaam is.

Hier heb ik in COD4 en Black Ops dus echt geen last van, maar in MW2 en nu ook MW3 heb ik dat constant. Ik ben sowieso een run 'n gunner en daar lijk je in MW2/3 echt keihard voor gestraft te worden. In Black Ops en COD4 kwam je daarmee veel beter uit de voeten.

Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Och och wat is de MK14 een lekker wapen! Bijna golden cammo op m'n Barret :D (weapon lvl29) Heerlijke game

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 12-11-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Typhone schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:23:
[...]

Haha mijn god. Vrolijk doorgaan met filmpjes posten en dergelijke. Ik zie nergens 0,0 skill en echte soldaten moeten doen wat echte soldaten doen. Dit is een spel en daar is dat wat echte soldaten doen in beperkte mate gesimuleerd. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er overigens gebeurt met campende soldaten. Daar worden geen levens mee geriskeerd, daar komt een F-16 met CAS missie en de campers zijn foetsie. Dat is het echte leven.

MW3 heeft een heel snelle feel en kan dus rustig snel gespeeld worden. Ben blij dat ik sinds gisteravond de hardcore mode unlocked heb want in de normale modes zitten er nogal eens lamers.
Wat is het probleem toch dat een minder goeie speler filmpjes post? Hij laat zn gameplay zien zie ik jullie jongens met grote mond niet doen, noobs ofzo? Wordt is volwassen joh.

We zijn hier om MW3 te discussieren niet om spelers af te zeiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Xenomorphh op 12-11-2011 17:36 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste assault drone , erg geinig dingetje.
Heb je hier ook meerdere wapen types op?
Op de xbox 360 dan.

Ik vindt mw3 ook veel moeilijker dan black ops of world at war.
In black ops heb ik met 55000 kills een kill/death ratio van 2.08.
In mw3 heb ik een kill/death ratio van 1.78 nu met 400 kills.

Maar misschien wen ik nog wel aan mw3 zodra ik bouncing bettys of claymores heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:37:
Op de xbox 360 dan.

[video]

Maar misschien wen ik nog wel aan mw3 zodra ik bouncing bettys of claymores heb.
Haha mij favoriete killstreak is dat, maar 1 tip beweeg gewoon met da ding door het level hij is toch niet kapot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Xenomorphh schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:41:
[...]

Haha mij favoriete killstreak is dat, maar 1 tip beweeg gewoon met da ding door het level hij is toch niet kapot te krijgen.
Moet die ook maar eens proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Op de xbox 360 dan.

[video]

ik had er laatst een, maar aangezien hij binnen 10 seconde stuk was maar weer terug gegaan naar de AC130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijker is niet het woord. Je bent slechter in MW3 dan in BO. Voor jou is er namelijk iemand anders met die hoge KD. :P Ik ben het overigens niet. In BO domineerde ik potjes en haalde ik echt dikke scores zonder mijn best te doen. In MW3 wordt ik van alle kanten geowned. (Wekelijkse TDM leaderboard, vaak een KD van 4 in BO, in MW3 zit ik op 1.4 oid.) Misschien gewenning maar ik denk dat het eerder komt door gebrek aan recoil en minder goede nades. Waar je in BO on target moest blijven is dat bij MW3 helemaal niet. Beetje sproeien en de tegenstander is dood. Ben niet meer zo een broekie dus moet het minder van reactie hebben meer van aim. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

Op de xbox 360 dan.
[video]
Dennis, jezus, stop met campen :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:29:
[...]

Laat hem gewoon zijn gang gaan joh, ik bedoel je hoeft niet te kijken he? Als het jouw ding niet is prima, Dennis heeft er gewoon plezier in, en laten we wel wezen, zijn filmpjes zijn een welkome onderbreking tussen al het "klagen" over mw3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:16
Zijn er misschien mensen die eens zin hebben om samen spec ops te spelen? Vandaag even geprobeerd maar samenwerking is ver te zoeken...
Steam id is hetzelfde als mijn nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die P90 is wel echt chill. Net even wat FFA zitten doen (met 1 goede speler en de rest campende trutjes. Ik op 28-15, hij op 30-9 de rest onder de 10 kills, maar dat terzijde). Maar wat ragt dat ding lekker door. Waardeloos op long range maar briljant op short. Echt dikke lol gehad terwijl ik rushte en een beetje sproeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:42:
[...]

Laat hem gewoon zijn gang gaan joh, ik bedoel je hoeft niet te kijken he? Als het jouw ding niet is prima, Dennis heeft er gewoon plezier in, en laten we wel wezen, zijn filmpjes zijn een welkome onderbreking tussen al het "klagen" over mw3 toch?
Ik sluit mee aan bij deze reactie! Kijk ik ben geen heilige en vervloek af en toe ingame een camper maar het is ieder aan om zo te spelen zoals ie zelf wil.

Zal ook eens kijken of ik leuke filmpjes vanmezelf kan posten hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:42:
[...]

het filmpje kijken hoeft niet maar 20 keer per potje dood gaan door campers gebeurd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:14
Mavamaarten schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:29:
[...]

Mensen die commentaar hebben op campers vind ik nog veel irritanter.
Campers... just deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

Jongens, please help!!!

[afbeelding]
Steam -> Spellenlijst -> COD -> Eigenschappen -> Lokale bestanden -> Integeriteit van Spelcache controleren ;)

Had namelijk hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Vault kwaliteit is aardig maar hoelang mag een video nou zijn? Had net een video van 49 seconde en deze kon ik niet transferen naar Facebook om daarna op te slaan en op Youtube te dumpen?

[ Voor 32% gewijzigd door nathanchunkie op 12-11-2011 19:15 ]

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 18:22:
[...]

Moeilijker is niet het woord. Je bent slechter in MW3 dan in BO. Voor jou is er namelijk iemand anders met die hoge KD. :P Ik ben het overigens niet. In BO domineerde ik potjes en haalde ik echt dikke scores zonder mijn best te doen. In MW3 wordt ik van alle kanten geowned. (Wekelijkse TDM leaderboard, vaak een KD van 4 in BO, in MW3 zit ik op 1.4 oid.) Misschien gewenning maar ik denk dat het eerder komt door gebrek aan recoil en minder goede nades. Waar je in BO on target moest blijven is dat bij MW3 helemaal niet. Beetje sproeien en de tegenstander is dood. Ben niet meer zo een broekie dus moet het minder van reactie hebben meer van aim. :P
Ik vind de wapens eigenlijk minder accuraat dan in BO. Als je ernaast schiet en je probeert snel te corrigeren dan gaat dat mijnder makelijk dan in BO. Maar ik richt dan ook vooral door te strafen naast het richten zelf.

Maar heb nu sneller mij KD op pijl dan dat ik dat in BO had. Daarnaast al een killstreak van 23 gemaakt zonder killstreak rewards etc. Alleen als je hier iemand killed moet je ervanuit gaan dat er altijd nog 2 anderen achter je lopen die jou te pakken willen nemen :D.

De developers zeiden dan ook dat ze de levels zo wouden ontwerpen dat je van elke kant geflanked kan worden. Meestal maak ik dan maar een lange cirkel vanuit de grenzen van de map en pak ik er een paar van de zijkant en loop dan altijd terug om te voorkomen dat ze achter me spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 10:15
Ik word wel zwaar moe van nog steeds geen eyefnity support. Gebruik nu widescreen fixer. Maar ben nu niet in staat domination te spelen omdat de symbolen van A B C grotendeels in het midden van m'n scherm komen. Dan ben ik dus niet echt in staat nog iemand raak te schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sn0wblind schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:14:
De developers zeiden dan ook dat ze de levels zo wouden ontwerpen dat je van elke kant geflanked kan worden. Meestal maak ik dan maar een lange cirkel vanuit de grenzen van de map en pak ik er een paar van de zijkant en loop dan altijd terug om te voorkomen dat ze achter me spawnen.
Ze zeiden ook dat ze minder verticaliteit en gebouwen met meerdere verdiepingen wilden, maar dat was dus helaas een leugentje :(

Meerdere flankroutes is nog wel ok als het logisch in elkaar zit (nu is het echter soms een beetje te random in het lvldesign voor domination bijvoorbeeld), maar al die gebouwen waar je in kan en veel vantage points creëert vind ik maar niks.

Btw, voor de xbox (en ps3?) spelers: er zou een patch zijn geweest waar de spas wat sterker zou zijn gemaakt. True? Op de pc merk ik niet echt een verschil, dus hopelijk komt dat nog naar de pc :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Gundogan schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:06:
[...]

Ze zeiden ook dat ze minder verticaliteit en gebouwen met meerdere verdiepingen wilden, maar dat was dus helaas een leugentje :(

Meerdere flankroutes is nog wel ok als het logisch in elkaar zit (nu is het echter soms een beetje te random in het lvldesign voor domination bijvoorbeeld), maar al die gebouwen waar je in kan en veel vantage points creëert vind ik maar niks.

Btw, voor de xbox (en ps3?) spelers: er zou een patch zijn geweest waar de spas wat sterker zou zijn gemaakt. True? Op de pc merk ik niet echt een verschil, dus hopelijk komt dat nog naar de pc :)
Oh, ik vind dat juist leuk hoogte verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gundogan; heb een patch gehad. Spas voelde krachtiger aan. Nog niet iets wat ik wil gebruiken maar wel minder brak dan het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:35:
@gundogan; heb een patch gehad. Spas voelde krachtiger aan. Nog niet iets wat ik wil gebruiken maar wel minder brak dan het was.
Ahh ok, een stap in de goede richting dus :)

Maar ik denk dat de striker en model1887 nog wel de beste keus zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Snipers zijn qua 1shots bete dan shotties. Je hebt auto vuur nodig voor reliable kills. Tenminste in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51
hehe heb al aardig wat ctf gespeeld geloof ik ben lvl 74
En volgens de ctf leader boards sta ik 447 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

nathanchunkie schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:13:
Vault kwaliteit is aardig maar hoelang mag een video nou zijn? Had net een video van 49 seconde en deze kon ik niet transferen naar Facebook om daarna op te slaan en op Youtube te dumpen?

[video]

[video]
Hoe krijg je die filmpjes hier eigenlijk?? Heb er 2 ofzo...

Ondertussen wel gouden cammo gehaald voor ump45 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And the winner of worst map design for domination ever is... [tromgeroffel] ...MW3!

Damn, wat is het slecht. De positie van de vlaggen slaat echt nergens op.

In leuker nieuws. Net een AC-130 gehaald zonder een kill te maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Pfff ik wordt echt gek van de map ''Hard Hat'' wat een klote map is dat zeg!! Op die map presteer ik echt 3x niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
Moet je per se inloggen met facebook om filmpjes te renderen (PC)? Ik krijg er niks uit ....

edit: blijkbaar mag het totale filmpje maar 30 seconden zijn ook al render ik naar me lokale schrijf, dat is wel een misser hoor.

[ Voor 43% gewijzigd door DaitoX op 13-11-2011 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DaitoX schreef op zondag 13 november 2011 @ 02:13:
Moet je per se inloggen met facebook om filmpjes te renderen (PC)? Ik krijg er niks uit ....

edit: blijkbaar mag het totale filmpje maar 30 seconden zijn ook al render ik naar me lokale schrijf, dat is wel een misser hoor.
Fraps instaleren en je kan een hele game op video opnemen...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Frentik schreef op zondag 13 november 2011 @ 02:21:
[...]
Fraps instaleren en je kan een hele game op video opnemen...
Ja ik denk dat dat hem maar wordt, de kwaliteit is namelijk ook niet echt goed na het renderen. Met fraps kan ik gewoon pakken wat ik wil uit demo's ook en zal dus betere resultaten opleveren.

Had nu even snel dit maar gerenderd om te testen: YouTube: Kill streak

Niet super speciaal hoor, 6 kill streak ofzo (en niet campend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op zondag 13 november 2011 @ 02:13:

Als je Elite hebt mogen de filmpjes 60 seconden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaitoX schreef op zondag 13 november 2011 @ 02:27:
[...]

Ja ik denk dat dat hem maar wordt, de kwaliteit is namelijk ook niet echt goed na het renderen. Met fraps kan ik gewoon pakken wat ik wil uit demo's ook en zal dus betere resultaten opleveren.

Had nu even snel dit maar gerenderd om te testen: YouTube: Kill streak

Niet super speciaal hoor, 6 kill streak ofzo (en niet campend).
Hopelijk gaan ze dat ding nerfen, je hoeft niet eens te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren de XM25 unlocked.
dat is wel de ultimate noob tuber launcher.
al moet je om een heli neer te halen 4x reloaden... slappe hap.
loop tegenwoordig maar met stinger in de broekzak om al die heli shit neer te halen voordat ze al schieten:)

speel eigenlijk nu 2 kits:

Domination Kit
Primair
SCAR-L
KICK
reddot

Secundair
STINGER

Perks:
Scavenger Pro
Quickdraw Pro
Stalker Pro

en SMG bunny hop/CTF kit:

Primair
UMP45
KICK
Extended mag

Secundair
STINGER

Perks:
Extreme Conditioning Pro
Quickdraw Pro
Steady Aim Pro

iemand al eens de MOAB tegen gekomen in game?
das de MW3 "nuke" maar end de game niet

Config file met de hand getweaked.
nu 8x anti alias:)

config_mp.cfg
seta r_aaMaxQuality "8" --- this value works with the aaSamples value
seta r_aaSamples "4" --- this value works with the aaMaxQuality value

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 20:17

Ultismash

Whooptie Doo

Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:01:
[...]

Stond inderdaad in de activatie mail van elite iets over een 2 uur xp boost inderdaad maar die heb ik nooit meer terug gezien. Heb op het begin gewoon 1 van me Tokens gebruikt voor die 2 uur.
Bovenstaande heb ik volgens mij gisteravond gekregen. Had al 2 tokens gebruikt en ineens had ik weer 2uur double XP.

Kreeg ook een Emblem en dat achtergrond dingetje (ben even de naam kwijt) van Elite, dus lijkt erop dat ze het nu dat ze me Elite eindelijk geactiveerd hebben in MW3 :)

Edit:
Zie nu ook op de Elite site dat ik een groene schedel heb :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ultismash op 13-11-2011 09:44 ]

Stille genieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
bram1984 schreef op zondag 13 november 2011 @ 08:48:
[...]

Hopelijk gaan ze dat ding nerfen, je hoeft niet eens te richten.
Ik vind het prima, als ze dan ook maar akimbo wapens aanpakken. Die zijn nog veel erger close - medium range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer weet je of je de foundersstatus hebt?
Eerst had ik een rode schedel en toen een groene schedel.
Plus ik heb 2 Elite callsigns en emblems nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:53
Zo mijn eerste prestige is een feit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:03:
Zo mijn eerste prestige is een feit :D
Netjes ;) , ik was hard op weg om als eerste te gaan prestigen haha :P ..

Over het nerfen van wapens. hoeft er van mij maar 1 type wapen generfd te worden.
SNIPERS!!!!!.
Je kan 50 centimeter naast ze schieten en dan raak je ze nog , als iemand recht voor je vizier staat 250 meter vooruit en je hipfired dan gaat die kogel in 1 rechte lijn door ze`n kop heen.
Dat sniperen (Quickscopen in het bijzonder) is gewoon ZWAAR overpowered..

Voor de rest ben ik wel gewoon goed te spreken over het spel alleen 2 puntjes.
Spawnpunten blijven gewoon kut..
En het lijkt wel of die mappen speciaal zijn ontworpen voor campers met een assault rifle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

Ik krijg de melding: Steam Error, This game is currently unavailable, please try again at another time.

Ik heb dit nu al het hele weekend. Heef iemand een idee wat hier niet goed gaat? MW2 start namelijk wel gewoon op en kan ik spelen. Ik ben het onderwerp hier recent nog niet tegen gekomen.

Please help!!

Groetjes, Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2024
Ik heb een probleem met het conecten van de server. Ik krijg elke keer connectet server time oud.
Waarom kan ik niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

W-T-F, waarom kan je in theater mode niet meer andere spelers volgen in 1st person? Altijd handig om verdachte personen nog eens te bekijken of om te zien hoe goede spelers spelen. Geen awesome dollycam meer ok, maar dit zijn toch wel basis dingen. Niet alles wat Black Ops heeft is een erge ziekte zodat het weer totaal anders moet in MW3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:30:
[...]

Ja hoor dit filmpje geeft idd de gemiddelde codspeler weer. Campers zul je in bijna alle shooters wel tegenkomen dat is echt niet inherent aan cod...
COD beloont het campen door de focus te leggen killstreaks en k/d ratio's. Hierdoor is het campen bij COD wel degelijk veel erger dan bij welke andere online shooter dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Bijna een halve kilometer naast iemand schieten en toch een kill? Erg precies vind ik het niet.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WIETJUNK
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-03-2019
Grote tegenvaller is dat scavenger geen explosieven en flash granaten meer pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 16:33
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:16:
[...]

Netjes ;) , ik was hard op weg om als eerste te gaan prestigen haha :P ..

Over het nerfen van wapens. hoeft er van mij maar 1 type wapen generfd te worden.
SNIPERS!!!!!.
Je kan 50 centimeter naast ze schieten en dan raak je ze nog , als iemand recht voor je vizier staat 250 meter vooruit en je hipfired dan gaat die kogel in 1 rechte lijn door ze`n kop heen.
Dat sniperen (Quickscopen in het bijzonder) is gewoon ZWAAR overpowered..

Voor de rest ben ik wel gewoon goed te spreken over het spel alleen 2 puntjes.
Spawnpunten blijven gewoon kut..
En het lijkt wel of die mappen speciaal zijn ontworpen voor campers met een assault rifle :P
volledig mee eens. Snipers zijn zwaar overpowered. En dan met name het quickscopen. Het slaat echt nergens meer op. Ik verlies met een sub of shotgun bijna al me close gevechtjes tegen snipers, omdat ze je gewoon in 1x neer kunnen knallen.

Spawns zijn idd ook niet helemaal top. Soms spawn je 3x achter elkaar op dezelfde plek tussen enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
KingKoning schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:13:
[...]

volledig mee eens. Snipers zijn zwaar overpowered. En dan met name het quickscopen. Het slaat echt nergens meer op. Ik verlies met een sub of shotgun bijna al me close gevechtjes tegen snipers, omdat ze je gewoon in 1x neer kunnen knallen.
Allemaal gaan klagen, misschien dat ze het dan gaan aanpassen. Het is inderdaad erg overpowered en verre van leuk. Quickscopen moet er gewoon uit :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Quickscopen vind ik niet er, als het maar zoals in BO gaat, dus echt met skill snel accuraat richten. Maar sinds gister valt het me wel meer op die onzin. Soms letterlijk 3 meter ernaast van een afstand en zelfs dan 1 shot 1 kill.

Betreft campen, ik vind het net zo erg als in andere shooters zonder killstreaks, noem even geen namen om discussies te vermijden die hier niet horen tussen allerlei andere games. Maar zijn er zat waar mensen prone in de bosjes liggen te wachten tot er een slachtoffer voorbij loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:05
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:51:
Allen,

Ik krijg de melding: Steam Error, This game is currently unavailable, please try again at another time.

Ik heb dit nu al het hele weekend. Heef iemand een idee wat hier niet goed gaat? MW2 start namelijk wel gewoon op en kan ik spelen. Ik ben het onderwerp hier recent nog niet tegen gekomen.

Please help!!

Groetjes, Mike
Ik heb hetzelfde probleem, echter alleen met de single player, multiplayer werkt bij mij wel gewoon.

Heb een support call ingeschoten bij Activision (via de steam help). zal hier ook wel ff posten als ze met een fix komen.

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

nathanchunkie schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:59:
Bijna een halve kilometer naast iemand schieten en toch een kill? Erg precies vind ik het niet.

[video]
Deze is wel echt te erg zeg!!! Pfff...misschien moet ik maar ook even overstappen op een sniper >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
mja iederen zeurt over snipers, alleen met een sniper heb je 1 kans is het mis dan sprayed de persoon met het machinegeweer je dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manmetdehamer schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:44:
mja iederen zeurt over snipers, alleen met een sniper heb je 1 kans is het mis dan sprayed de persoon met het machinegeweer je dood...
je heb ook een paar snipers waarbij je kan schieten als een normale pistol he :P .
En je hoeft de persoon niet eens te raken zoals aangegeven.
als je maar een beetje in de buurt zit , doet het spel de rest voor je :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:50:
[...]

je heb ook een paar snipers waarbij je kan schieten als een normale pistol he :P .
Leuk, een shooter die totaal geen skill vereist
:/ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramsho schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:25:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, echter alleen met de single player, multiplayer werkt bij mij wel gewoon.

Heb een support call ingeschoten bij Activision (via de steam help). zal hier ook wel ff posten als ze met een fix komen.
@Ramsho... dat is vaag.. ik dus volledig bij MW3... ik heb via steam forum dit topic ook ontdekt. Het zou met de instelling te maken kunnen hebben van videokaart enzo... Ik ben er nu mee bezig. Gekke is dat ik wel een avond heb kunnen gamen toen ik het had aangeschaft.
Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:50:
[...]

maarja hoe vaak is het niet zo als je met een smg of assault rifle op de replay ziet dat je achter hem schiet en dat hij toch dood gaat, same thing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manmetdehamer schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:54:
[...]

maarja hoe vaak is het niet zo als je met een smg of assault rifle op de replay ziet dat je achter hem schiet en dat hij toch dood gaat, same thing :P
Nee dat vind ik toch iets anders , Als je met een SMG iemand in de loop schiet en daar 15 kogels in schiet dan heb ik nog het idee van .. OK weet je dat kan nog wel. maar daaruit heb je nog de kans om te ontsnappen. en je heb geen long range.

Als je met een sniper schiet is het 1 kogel DOOD..
Zoals al aangegeven in Black ops moest je echt richten.
Daar had je respect voor een goede quickscoop kill.

Maar nu gewoon niet meer...
Ik vind het spel leuker dan black ops dat zeker ...Maar je heb er zeker minder skill voor nodig dan dan in Black ops.

En ik weet zeker dat als je over 2 maanden Mw3 nog steeds opstart , dat minimaal 40% van de spelers die je tegenkomt allemaal quickscopers zijn. en in Search&Destroy minimaal 75%..

Grotendeels van de mensen kiezen toch voor de set up waar het minste skill voor nodig is. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:00:
[...]

Nee dat vind ik toch iets anders , Als je met een SMG iemand in de loop schiet en daar 15 kogels in schiet dan heb ik nog het idee van .. OK weet je dat kan nog wel. maar daaruit heb je nog de kans om te ontsnappen. en je heb geen long range.

Als je met een sniper schiet is het 1 kogel DOOD..
Zoals al aangegeven in Black ops moest je echt richten.
Daar had je respect voor een goede quickscoop kill.

Maar nu gewoon niet meer...
Ik vind het spel leuker dan black ops dat zeker ...Maar je heb er zeker minder skill voor nodig dan dan in Black ops.

En ik weet zeker dat als je over 2 maanden Mw3 nog steeds opstart , dat minimaal 40% van de spelers die je tegenkomt allemaal quickscopers zijn. en in Search&Destroy minimaal 75%..

Grotendeels van de mensen kiezen toch voor de set up waar het minste skill voor nodig is. Toch?
ik speel zelf veel CTF en gebruikte in blackops heel vaak de sniper. Maar ik ben nu overgestapt naar smg omdat het gewoon veel makkelijker is... als je iemand tegen komt is dropshot en hij is dood probeer dat maar eens met een sniper, mij is het nog niet gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeii net de SP uitgespeeld, speelt echt lekker weg! Alleen op het eind omdat ik het verschil tussen quick time events en cutscenes niet doorhad (pc gamer he :P) de hele tijd gefaald (lets call it alternate endings :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just_Jan ga maar snipen dan zie je dat wat je zegt onzin is. Je moet wel raak schieten. Dat je sneller inzoomt is feit. Het is makkelijker dan in BO maar het is geen god mode waarbij je niet hoeft te mikken.

Dat je op een killcam/theatremode een kogel achter iemand ziet inslaan is vertekend. Ze nemen het op met de verbinding van een spectator. Er zit lag in killcams/theatre. Dat mensen dit nog steeds niet door hebben is mij een raadsel.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
En met specialist modus is een smg gewoon beestachtig goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:11:
@Just_Jan ga maar snipen dan zie je dat wat je zegt onzin is. Je moet wel raak schieten. Dat je sneller inzoomt is feit. Het is makkelijker dan in BO maar het is geen god mode waarbij je niet hoeft te mikken.

Dat je op een killcam/theatremode een kogel achter iemand ziet inslaan is vertekend. Ze nemen het op met de verbinding van een spectator. Er zit lag in killcams/theatre. Dat mensen dit nog steeds niet door hebben is mij een raadsel.
Enige vereiste met MW3 is dat je enigzins in de richting richt maar het is wel te overdreven grote hitbox, de hitbox vergroot namelijk tijdens de zoom enorm, dat in combi met de soort van autoaim zodat de scope standaard enigzins in de buurt zit zorgt voor die enorm makelijke kill. Toch lopen quickscopers vaak niet goed qua hun KD omdat ze te makelijk geflanked kunnen worden. Maar toch is het zuur als je op zo'n knullige manier gekilled word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Sn0wblind schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:15:
[...]

Enige vereiste met MW3 is dat je enigzins in de richting richt maar het is wel te overdreven grote hitbox, de hitbox vergroot namelijk tijdens de zoom enorm, dat in combi met de soort van autoaim zodat de scope standaard enigzins in de buurt zit zorgt voor die enorm makelijke kill. Toch lopen quickscopers vaak niet goed qua hun KD omdat ze te makelijk geflanked kunnen worden. Maar toch is het zuur als je op zo'n knullige manier gekilled word.
+ probeer maar eens met een sniper +1 man te killen die op je af komen, lukt je niet of het moet zijn dat ze recht achter elkaar lopen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Lukt me wel, namelijk strafend schieten en dan direct erna terug strafen :D

Maar vooral vijanden die van de zijkant komen zijn lastig.

[ Voor 28% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Sn0wblind schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:27:
Lukt me wel, namelijk strafend schieten en dan direct erna terug strafen :D

Maar vooral vijanden die van de zijkant komen zijn lastig.
Mja kan misschien wel maar lang niet zo makkelijk als met een assualtrifle of een smg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste bouncing betty kill met 1 woord geweldig.
In Black Ops speelde ik altijd met de claymore.

Wat is eigenlijk beter in mw3 : de bouncing betty of de claymore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:33:
Mijn eerste bouncing betty kill met 1 woord geweldig.
In Black Ops speelde ik altijd met de claymore.

Wat is eigenlijk beter in mw3 : de bouncing betty of de claymore?

[video]
Bouncing betty's zie ik echt bijna nooit liggen maar ik ren ook als een dolle rond hehe :P
Claymore vind ik makkelijker te herkennen aan de laserbeam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
No offence, maar ik zie steeds niet wat er boeiend is aan jouw filmpjes. je eerste bouncing betty kill? er gebeurt toch niks speciaals? dat je iets post is leuk, maar het komt voor mij over dat je iets speciaals post en dat valt tot nu toe tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:36:
[...]

Bouncing betty's zie ik echt bijna nooit liggen maar ik ren ook als een dolle rond hehe :P
Claymore vind ik makkelijker te herkennen aan de laserbeam.
Ik denk dat de bouncing betty beter is doordat ie vanaf 360 graden er om heen getriggerd kan worden.
De claymore alleen aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
hehe ben nu lvl 80 maar damn die exp tot het einde van lvl 80 dat gaat nog wel even duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:38:
[...]

Ik denk dat de bouncing betty beter is doordat ie vanaf 360 graden er om heen getriggerd kan worden.
De claymore alleen aan de voorkant.
De betties worden delayed door stalker, weet niet of dat met claymores ook is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

manmetdehamer schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:41:
[...]

De betties worden delayed door stalker, weet niet of dat met claymores ook is?
Voor zover ik weet niet.....

Ben nu zelf lvl68 maar merk wel dat het nu wat langzamer gaat zeg.....ben er nog niet over uit of ik wil gaan prestigen. Choices.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ook claymores vertragen door stalker pro. Overigens hoef je alleen maar prone te gaan liggen tegen bouncing bettys

[ Voor 47% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis, ga je je eerste keer sex ook op Tweakers posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

bram1984 schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:54:
Dennis, ga je je eerste keer sex ook op Tweakers posten?
_/-\o_ :X _/-\o_
Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty