Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:54:
Dennis, ga je je eerste keer sex ook op Tweakers posten?
hahaha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahaha!

Ik heb trouwens echt heel veel moeite met de multiplayer van MW3! Ik heb het gevoel dat ik steeds slechter word. Bij Call of Duty 4 stond ik vrijwel altijd bovenaan. Bij MW2 niet, maar dat kwam omdat ik om de seconde dood ging door een grenade launcher of een airstrike ofzo. Bij Black Ops ging het ook nog wel redelijk, maar ik was lang niet zo goed als met CoD 4. En nu, met MW3, lijkt het wel alsof ik niks kan raken. En ik ben niet de enige. Een vriend van me die in de top 5000 stond op de PS3 met MW2, is ook niet erg goed in MW3.

Dit is geen kritiek hoor. Het bewijst maar weer eens dat MW3 wel degelijk anders is dan BO, MW2 of CoD 4. Juist een positief punt, dat ik moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat heb ik een eeuw geleden vergeten te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Goed nieuws! De spas is geüpdatet en werkt nu veel beter, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:05:
[...]

[off-topic]Was het prone in een hoekje met je ogen strak op een muur gericht? :+

FFA kan ik goed. De rest gaat voor geen meter. Volgens mij gaat FFA ook alleen maar goed omdat d tegenstanders best dom rondrennen en ik lekker aan de zijkant blijf rushen. Bij elk andere gamemode maak ik een kill en word ik daarna direct in de rug geprikt of van de zijkant beschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51
Eerste prestige gedaan, level 80 viel dus toch nog aardig mee :)
maar pff wat zijn die standaard classes toch slecht zeg :P

[ Voor 31% gewijzigd door manmetdehamer op 13-11-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Voor de mensen die de game te snel vinden gaan, speel op de HC servers.. Heb je iets meer rust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 13:37

Zorian

What the fox?

Bijna level 31 met mijn M4A1, golden skin hier kom ik! :9
En ben qua voortgang bijna lvl 50, gaat goed. :)

Zodra de M4A1 31 is ga ik mijn UMP45 maar eens wat lesjes geven. O+

Weet iemand trouwens hoe ik asap Marksman Pro kan krijgen? (Die perk waarmee je vijanden van verre afstand kan zien)

[ Voor 54% gewijzigd door Zorian op 13-11-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 15:59:
[...]

Ik heb trouwens echt heel veel moeite met de multiplayer van MW3! Ik heb het gevoel dat ik steeds slechter word. Bij Call of Duty 4 stond ik vrijwel altijd bovenaan. Bij MW2 niet, maar dat kwam omdat ik om de seconde dood ging door een grenade launcher of een airstrike ofzo. Bij Black Ops ging het ook nog wel redelijk, maar ik was lang niet zo goed als met CoD 4. En nu, met MW3, lijkt het wel alsof ik niks kan raken. En ik ben niet de enige. Een vriend van me die in de top 5000 stond op de PS3 met MW2, is ook niet erg goed in MW3.

Dit is geen kritiek hoor. Het bewijst maar weer eens dat MW3 wel degelijk anders is dan BO, MW2 of CoD 4. Juist een positief punt, dat ik moet wennen.
Ik heb precies hetzelfde, ik raak (nog) geen drol, ben soms al dood voor ik de tegenstander zie terwijl ik in MW2 toch vrij aardig mee kan komen ;) .

Moet ook nog ff wennen aan al die killstreak slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

nathanchunkie schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:59:
Bijna een halve kilometer naast iemand schieten en toch een kill? Erg precies vind ik het niet.

[video]
Dit probleem wordt steeds erger en erger hebben jullie hier ook last van? Schoot net ruim boven iemand kop en boom headshot? Is niet normaal of is het zo dat mijn kogel een doorsnede van een kilometer heeft. :')

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hoe kom je aan Juggernaut? Zie er mensen mee rondlopen en die zijn domweg onmogelijk dood te krijgen lijkt het wel. Had 4 snipershots nodig door z'n hoofd en borst en later 2-3 magazijnen van de M4A1 voor ie dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut is 15 kills bij de Assault rewards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:56:
Juggernaut is 15 kills bij de Assault rewards :)
Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xereon schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:54:
Hoe kom je aan Juggernaut? Zie er mensen mee rondlopen en die zijn domweg onmogelijk dood te krijgen lijkt het wel. Had 4 snipershots nodig door z'n hoofd en borst en later 2-3 magazijnen van de M4A1 voor ie dood was.
Juggernaut is 18 bij de support. Je kan hem halen op support en dan class changed en dan uit de lucht laten komen vallen. Je kan ook juggernaut uit een carepackage krijgen. Dat is me net een keer gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Xereon schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:31:
Bijna level 31 met mijn M4A1, golden skin hier kom ik! :9
En ben qua voortgang bijna lvl 50, gaat goed. :)

Zodra de M4A1 31 is ga ik mijn UMP45 maar eens wat lesjes geven. O+

Weet iemand trouwens hoe ik asap Marksman Pro kan krijgen? (Die perk waarmee je vijanden van verre afstand kan zien)
1e 30 levels gaan snel....
level 31 is a bitch....
89800xp voor UMP! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

ASAP? Jullie willen dus powerlevelen, lamers...
Beetje genieten moet kunnen

[ Voor 23% gewijzigd door MrDummy op 13-11-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanHetEendje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:08
Krijgt iemand hier xbox controller aan de praat op pc? Ik niet namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 15:18
DaanHetEendje schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:50:
Krijgt iemand hier xbox controller aan de praat op pc? Ik niet namelijk :P
Handig, heb mw3 op 1 steam account, log ik erna in met account 2 en erna weer terug naar account 1. gaat hij op account 1 Mw3 weer opnieuw downloaden. Dit is al de 3e keer dat dit gebeurt dit weekend! terwijl ik wel gewoonn 14 gb in de install folder heb staan op steam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Dacuuu schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:05:
[...]

Handig, heb mw3 op 1 steam account, log ik erna in met account 2 en erna weer terug naar account 1. gaat hij op account 1 Mw3 weer opnieuw downloaden. Dit is al de 3e keer dat dit gebeurt dit weekend! terwijl ik wel gewoonn 14 gb in de install folder heb staan op steam..
Bij mij is hij wel MW2 ineens opnieuw aan het downloaden (terwijl de boel er gewoon al staat) :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Douwe63 schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:12:
[...]

Bij mij is hij wel MW2 ineens opnieuw aan het downloaden (terwijl de boel er gewoon al staat) :-( .
echt vervelend is dat, integriteit controleren ofzo heeft geen zin, blijft hangen op 99%..

Misschien helpt het als ik straks via steam een backup maakt van het spel. en dan het spel verwijderen en dan die backup terug zetten...

[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 13-11-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Dacuuu schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:16:
[...]

echt vervelend is dat, integriteit controleren ofzo heeft geen zin, blijft hangen op 99%..

Misschien helpt het als ik straks via steam een backup maakt van het spel. en dan het spel verwijderen en dan die backup terug zetten...
Nope, dat had ik gisteren gedaan (OS opnieuw geinstalleerd dus ook eerst een backup gemaakt). Ik dacht eerst dat het daar aan lag maar ik zie nu dat anderen hetzelfde probleem ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Douwe63 schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:22:
[...]

Nope, dat had ik gisteren gedaan (OS opnieuw geinstalleerd dus ook eerst een backup gemaakt). Ik dacht eerst dat het daar aan lag maar ik zie nu dat anderen hetzelfde probleem ook hebben.
Dus jij hebt het bij MW2? Ik heb het alleen bij MW3. Welke 'versie' van mw2 draai je? Euro of RU key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-09 16:32

Sargan

Filmfreak...

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:05:
[...]

:D d:)b

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Spas is toch gepatched zo te zien:
YouTube: MW3: Spas-12 After Patch Gameplay

Net gespeeld en had nog best vaak 2 schoten nodig. Welke wapen opties zijn er? Extra range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 00:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Versteegrob schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:28:
Spas is toch gepatched zo te zien:
YouTube: MW3: Spas-12 After Patch Gameplay

Net gespeeld en had nog best vaak 2 schoten nodig. Welke wapen opties zijn er? Extra range?
Je hebt de extra damage proficiency nodig om dat redelijk consistent te kunnen doen. En dan nog heb je af en toe nog wel de point blank hitmarker BS. De Striker heeft damage niet perse nodig om redelijk goed te zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

9/10 heel ver mis schieten ik irriteer me er gewoon aan.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam licht plat? of ben ik de enige met dit probleem? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:08
steam ligt inderdaad plat, of zijn wij de enige 2 met dit probleem :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:50
Bij mij ligt steam niet plat ik ben gewoon Modern warfare 3 voor de pc aan het downloaden dus nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 21:02
Hallo allemaal,

Om even met de deur in huis te vallen, ik heb onlangs MW3 gekocht, voor de PC ;) Helaas hebben al mijn vrienden hem voor de PS3 gehaald waardoor ik niemand heb om samen mee online te spelen :( Dus hierbij een oproep aan mensen op Steam om samen te spelen (misschien een GoT groep/community beginnen?).

Steam: supernova_tr
Ingame: CAMiLLE of inf3rno89 (met [GoT] :D)
Leeftijd: 22

Ik speel CoD sinds MW2. Black Ops gespeeld, maar niet veel. Daarna heb ik nog MW1 gehaald en ietwat gespeeld. Verder een beetje CS 1.6, UT99 e.d.

Ik speel altijd om te winnen, K/D ratio maakt niet uit voor mij, W/L wel

Dus, als het je aanspreekt of als er al een GoT MW3 groep/community is waar ik niet van op de hoogte ben, laat het mij weten

inf3rno

[ Voor 0% gewijzigd door inf3rno89 op 13-11-2011 20:09 . Reden: Darn, veel smilies gebruikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 11:24
Bij mij ook geen verbinding op het moment ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

nathanchunkie schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:44:
[video]
Wel grote hitbox ja, hoe je zo speelt vind ik te makkelijk gaan. In BF3 moet je veel meer mikken. Straks gaan iedereen voor sniper voor punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

MrDummy schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:15:
[...]

Wel grote hitbox ja, hoe je zo speelt vind ik te makkelijk gaan. In BF3 moet je veel meer mikken. Straks gaan iedereen voor sniper voor punten...
Inderdaad TE makkelijk. Vind het jammer maarja!

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Zo, kinderen in bed, moeders de vrouw ook even bezig, papa gaat lekker met een glaasje whisky ff zijn nieuwe MW3 spelletje spelen, NOT dus :( , steam weer plat. Krijg weer een deja vu, dit was met MW2 ook zo in het begin, zucht ;) .

We wachten rustig af 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

YouTube: N00b snipe montage 2 - Call of Duty Modern warfare 3 - Nathanchunkie

Kill op 0:17 raakte die gast niet? Moet een update voor komen vind ik..

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gundogan schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:31:
[...]

Je hebt de extra damage proficiency nodig om dat redelijk consistent te kunnen doen. En dan nog heb je af en toe nog wel de point blank hitmarker BS. De Striker heeft damage niet perse nodig om redelijk goed te zijn.
Ben al twee uur bezig om extra damage op de spas te krijgen. Ben nu level 19, nog 9 levels te gaan. Thnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op de inhoud en de taalgebruik van je posts, tevens is dubbelposten niet gewenst.

[ Voor 111% gewijzigd door Sn0wblind op 13-11-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ben nu ook een paar dagen bezig met dit spel (niet achter elkaar :) ) en dit is mijn eerste shooter die ik serieus op de console speel. Ff wennen zo zonder muis. Zit nu op level 21 en eindelijk verlaat ik de onderste regionen en kom ik nog weleens al 2e of 3e uit mijn team te voorschijn.

Kill and confirm vind ik echt een hele leuke afwisseling op TDM en zeker voor een mindere speler als ik uitdagend om dan maar punten te halen via confirmen of zorgen dat de tegenstander de tags niet te pakken krijgt. Snap alleen niet waarom iedereen zo ontzettend hard tegen campen is ? Op Xboxlive wordt je helemaal gek van die Brabantse Nederlanders die niks anders doen dan zeiken over campers dit , campers dat.

Nu Camp ik zelf niet ,maar als ik in een ruimte sta check ik toch ff elk raam en als er iemand aankomt wacht ik hem op. Noemen we dat ook al campen tegenwoordig ? Waarom is campen tegenwoordig zo not done ? In cod1 en 2 was het de normaalste zaak vroeger en lijkt me ook een stuk realistischer dan als een malloot in je 1tj naar voren te rennen ?

Verder vind ik de opties van je wapens nog best wel overweldigend. Wat is nou echt een lekker wapen om te masteren ? Speel meestal met assault riffles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Beakzz schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:41:
Wat is nou echt een lekker wapen om te masteren ? Speel meestal met assault riffles.
Ik speel graag met de P90 en UMP, longe range meer met de CM901 of M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nu volledig op de MP gericht, net ook de dedicated server optie gevonden, vreemd dat je die weer apart moest activeren (http://sledgehammergames.com/blog/view/98) maar waarom is het zo leeg op zondagavond... Ok de automatchmaking werkt redelijk maar als pc gamer ga je toch voor low latency (samen met lowes settings for maximum framerates) en dus dedicated? Is er een GoT server?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HwHyq.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:13:
Zo nu volledig op de MP gericht, net ook de dedicated server optie gevonden, vreemd dat je die weer apart moest activeren (http://sledgehammergames.com/blog/view/98) maar waarom is het zo leeg op zondagavond... Ok de automatchmaking werkt redelijk maar als pc gamer ga je toch voor low latency (samen met lowes settings for maximum framerates) en dus dedicated? Is er een GoT server?

[afbeelding]
Die is zo leeg omdat het unranked is en mensen dingen willen unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, ik was al bang dat MW3 dood was op de PC :P anyway enige wat ik will unlocken is m'n aim skills, doe ik liever op dedicated dan op peer2peer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 00:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:13:

[afbeelding]
Die server browser is nogal....vreemd, in ieder geval bij mij. Ik vind ook nauwelijks servers, maar na een paar keer refreshen opeens weer wel. Het zal zeker niet zo druk zijn als in BO of ranked MW3, maar er zijn wel spelers en redelijk volle servers.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:44:

[video]
Ik snap niet zo waarom je loopt te klagen? Je kan geen constant goede hit reg verwachten als je niet op een dedicated server speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Laatst online: 21-03-2024
waarschijnlijk een domme vraag maar weet het domweg niet! 8)7

Ik zie steeds meer spelers op de PS3 met een soort poppetje achter de naam met een kruisje in de buik
Wat betekend dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 13:24
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:52:
Aha, ik was al bang dat MW3 dood was op de PC :P anyway enige wat ik will unlocken is m'n aim skills, doe ik liever op dedicated dan op peer2peer.
Vind het desalniettemin tegenvallen dat maar <4% op de PC speelt. Had wel verwacht dat de consolegamers in de meerderheid zouden zijn, maar niet zo'n overweldigende meerderheid.. Gelukkig genoeg tegenstanders online voor de matchmaking, dus knallen zit er altijd wel in.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

NoepZor schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:20:
[...]

Vind het desalniettemin tegenvallen dat maar <4% op de PC speelt. Had wel verwacht dat de consolegamers in de meerderheid zouden zijn, maar niet zo'n overweldigende meerderheid.. Gelukkig genoeg tegenstanders online voor de matchmaking, dus knallen zit er altijd wel in.
Serieus??? Zo weinig?? Damn...had ook wel verwacht dat het meer zou zijn...
Snap niet dat zoveel mensen het zo fijn vinden om met een controller te spelen maar goed thats me...Ik aim uiteindelijk beter met een muis dan met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Frodo19 schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:36:
[...]

Snap niet dat zoveel mensen het zo fijn vinden om met een controller te spelen maar goed thats me...Ik aim uiteindelijk beter met een muis dan met een controller.
Met een controller spelen is heel erg wennen, zo ken ik er namelijk een paar die echt geen shooter op een PC kunnen spelen zonder onderaan te eindigen, terwijl ze echt dik winnen op een console.

Ik had iets gelezen dat van de totale mw3 verkoop op dag 1, 54% xbox was, 42% ps3 en 4% pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frodo19 schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:36:
[...]

Mwah er zijn voor beide consoles muizen te koop hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik heb weer een uitgebreide tweedelige review van Modern Warfare 3 geschreven; deel 1 en deel 2.

Klaar om afgebrand te worden door jullie ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 14-11-2011 08:15 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Vind het nog erg lastig online. Ik heb het afgelopen jaar bijna geen COD gespeeld.
Het komt mij zo vaak voor dat ik al dood ben voor dat ik kan richten op de tegenstander.

Maar vind het wel leuk online, en een uitdaging voor mij om beter te worden.

Wel wordt ik helemaal gek van die helikopters online :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:01:
Ik heb weer een uitgebreide tweedelige review van Modern Warfare 3 geschreven; deel 1 en deel 2.

Klaar om afgebrand te worden door jullie ;)
Lekker verhaal om ff mee wakker te worden op het werk! Allebeide links verwijzen overigens naar deel 2 van de review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:12:
[...]

Lekker verhaal om ff mee wakker te worden op het werk! Allebeide links verwijzen overigens naar deel 2 van de review...
Oeps nog niet helemaal wakker... nu moeten ze wel werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
Bij de snipers als ik in de match zo naast schiet als op de filmpjes hierboven telt het niet als een kill hoor. Maar op killcams en demorecs ziet het er wel vaak zo uit. Ik denk dat de latency gewoon een vertekend beeld geeft.

Wat je nu eigenlijk zou moeten doen is direct gameplay frapsen, zodat je een filmpje krijgt met precies wat je zelf ziet. Dat geeft een beter beeld van de hit detectie, nu heb je hit detectie + latency correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:16:
Bij de snipers als ik in de match zo naast schiet als op de filmpjes hierboven telt het niet als een kill hoor. Maar op killcams en demorecs ziet het er wel vaak zo uit. Ik denk dat de latency gewoon een vertekend beeld geeft.

Wat je nu eigenlijk zou moeten doen is direct gameplay frapsen, zodat je een filmpje krijgt met precies wat je zelf ziet. Dat geeft een beter beeld van de hit detectie, nu heb je hit detectie + latency correctie.
Inderdaad dat heb je namelijk ook met Counter Strike Source. Kan me niet voorstellen dat het spel zo'n lelijke hitbox heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

KingKoning schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:13:
[...]

volledig mee eens. Snipers zijn zwaar overpowered. En dan met name het quickscopen. Het slaat echt nergens meer op. Ik verlies met een sub of shotgun bijna al me close gevechtjes tegen snipers, omdat ze je gewoon in 1x neer kunnen knallen.

Spawns zijn idd ook niet helemaal top. Soms spawn je 3x achter elkaar op dezelfde plek tussen enemies.
Nou ik krijg vaak genoeg een hitmarker met de barret, dus zo overpowered vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 23:46
Dutch Renegade schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:15:

Ik zie steeds meer spelers op de PS3 met een soort poppetje achter de naam met een kruisje in de buik
Wat betekend dat??
Ja ik weet ook niet wat dat is? Op de 360 ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

inf3rno89 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:00:
Hallo allemaal,
Dus, als het je aanspreekt of als er al een GoT MW3 groep/community is waar ik niet van op de hoogte ben, laat het mij weten
En hoe beviel het gisteren ? ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24

MonkeySleeve

It's just Monkey business

wimpie007 schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:03:
[...]

Heb je een screenshot? Is dat op de playercard?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03

Wat betekend dat??
Is dat niet Elite premium?

Hoe staat dat eigenlijk met Elite? het is al 14 nov, vanaf 13 nov kon je toch upgraden. Heb nl. de hardened en wat daar op het moment nu de meerwaarde van is??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

inf3rno89 schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:00:

inf3rno
Die is er al :) http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3

[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 14-11-2011 09:28 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

je moet niet vergeten dat MW3 nog steeds met de engine werkt uit 2007.
dus hitboxen zijn zeker niet optimaal.

CoD wordt zeker niet veel gespeeld op de PC omdat het een rechtstreekste xbox360 poort is.
Dedicate servers werken custom class niet en kom je weer bij peer2peer en eigenlijk een not done op de PC.

WaW,MW2 en BO ondersteunde allemaal geen Dedicate server waardoor de pc markt redelijk is afgehaakt.
Je ziet nog wel dat CoD4 veel wordt gespeeld.

Daarnaast is Skyrim uitgekomen en verliezen ze al heel veel spelers en ze lopen maar 1000 spelers voor op Team Fortress 2.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 06-07 16:29
Pykow schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:28:
dus hitboxen zijn zeker niet optimaal.

CoD wordt zeker niet veel gespeeld op de PC omdat het een rechtstreekste xbox360 poort is.
Dedicate servers werken custom class niet en kom je weer bij peer2peer en eigenlijk een not done op de PC.

WaW,MW2 en BO ondersteunde allemaal geen Dedicate server waardoor de pc markt redelijk is afgehaakt.

Daarnaast is Skyrim uitgekomen en verliezen ze al heel veel spelers en ze lopen maar 1000 spelers voor op Team Fortress 2.
Wooo .. Waw en Bo ondersteunen wel Dedi's op de PC .. en de hitboxen uit CoD4 waren juist exact op het poppetje, terwijl ze in MW2/MW3 ondertussen 2x het formaat van het poppetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Wow...gister mn eerste nuke (MOAB) gehaald met kill secured, dat was echt bizar. Rende rond met silenced P90, en specialist. Uiteindelijk flink veel mensen aan het afmaken in Seatown, waarna ik de kills niet eens meer telde. Opeens hoor ik dan "MOAB STANDING BY", ding afvuren en hard lachen dan maar terwijl de dog-tags op het scherm verschijnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Wat is die MOAB? een killstreak? want hoe kan je die doen als je Specialist heb .....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 20:17

Ultismash

Whooptie Doo

Zen!th schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:39:
Wat is die MOAB? een killstreak? want hoe kan je die doen als je Specialist heb .....?
Is een "verborgen" killstreak die geldt voor alle strike packages. Als je 25 kills zelf haalt dan krijg je MOAB (Mother Of All Bombs).

[ Voor 0% gewijzigd door Ultismash op 14-11-2011 09:42 . Reden: Haald = met een T ]

Stille genieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ultismash schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:41:
[...]

Is een "verborgen" killstreak die geldt voor alle strike packages. Als je 25 kills zelf haalt dan krijg je MOAB (Mother Of All Bombs).
Zelf haald, dus dus zelf die 25 killsmaken? zodat dus predator kills e.d niet meetellen?
En dan is het rondje afgelopen? of gewoon iedereen dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

MOAB = nuke, maar anders dan in MW2. Het maakt je teamgenoten niet af, en eindigt de game niet. Ik had dus lekker 5 instant kills en overal op de map lagen dog tags :D

Oh; en je kan een nuke / moab ALLEEN met wapen kills krijgen. Killstreaks tellen NIET Mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oww okee, dan moet k toch is zon ding bij elkaar schieten ;d
Even specialist pakken volgende keer :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pykow schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:28:
dus hitboxen zijn zeker niet optimaal
/care, gaat om de gameplay en die is goed.
.CoD wordt zeker niet veel gespeeld op de PC omdat het een rechtstreekste xbox360 poort is.
De PS3 is toch ook een xbox360 poort, die wordt dan zeker ook niet veel gespeeld? En zo erg is p2p ook niet, het is niet optimaal dat geef ik toe maar slecht is het niet.
Je bent zeker geen PC speler, of je praat maar gewoon wat mensen na? WaW en BO hebben alleen dedicated servers (dus geen p2p).
Nah, die games boeien me niet. Waarom proberen de MW3 haters eigenlijk iedereen "om te praten"? Jammer dat MW3 je niet bevalt maar ga dan lekker een andere game spelen en kom dan gewoon niet meer in het MW3 topic zeuren......

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 14-11-2011 09:53 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 09:05
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:53:
[...]

@Ramsho... dat is vaag.. ik dus volledig bij MW3... ik heb via steam forum dit topic ook ontdekt. Het zou met de instelling te maken kunnen hebben van videokaart enzo... Ik ben er nu mee bezig. Gekke is dat ik wel een avond heb kunnen gamen toen ik het had aangeschaft.
Zie hier.
clientregistry.blob renamen, was bij mij de oplossing, beide versies starten nu weer keurig op...

Tnx voor de tip

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:45:

/care, gaat om de gameplay en die is goed.
Alsof de hitbox geen wezenlijk onderdeel van de gameplay is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
ramsho schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:50:
[...]

clientregistry.blob renamen, was bij mij de oplossing, beide versies starten nu weer keurig op...

Tnx voor de tip
Of even in de properties van MW3 Verify integritry of gamecache ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

bram1984 schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:48:
[...]

Mwah er zijn voor beide consoles muizen te koop hoor.
Ja moet toch maar eens naar die opties kijken. Maar goed voorlopig zit ik goed op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Meerdere mensen die niet kunnen inloggen op callofduty.com/theater ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:17:
[...]

Is dat niet Elite premium?

Hoe staat dat eigenlijk met Elite? het is al 14 nov, vanaf 13 nov kon je toch upgraden. Heb nl. de hardened en wat daar op het moment nu de meerwaarde van is??!
Als je je aanmeldt op www.callofduty.com/elite dan doet hij alles automatisch. Het was eigenlijk dat je je Elite premium voor 13 november moest registreren, maar die termijn is verlengd tot 30 november vanwege alle problemen met Elite. Als je Hardend hebt dan maakt het niet uit wanneer je registreert. Dat kaartje wat erbij zit kun je ten alle tijde gebruiken.

Dit bovenstaande is overigens voor Founder status (2 extra titels en embleems en een groen doodshoofdje naast je naam). Elite Premium mag je altijd kopen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Dj-sannieboy schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:14:
Meerdere mensen die niet kunnen inloggen op callofduty.com/theater ?
Die hele Callofduty.com site werkt niet fatsoenlijk...inloggen lukt mij bij dat Theater ook niet, en elite doet het ook nog steeds niet

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm en de founder status is bij mij nu ook verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Echt bagger dat Elite en Theater niet werken omdat de halve site plat ligt. Ik wil m'n filmpje op Youtube zetten en 2 uur Double XP krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:11

Wat betekend dat??
Volgens mij betekent het dat ze in een party zitten, maar dat weet ik niet zeker. Kan idd ook Elite Premium zijn.
Elite site werkt inderdaad gewoonweg bagger.
Eerst kon ik inloggen maar dan ben ik ineens ingelogd met het PSN van een ander, nu probeer ik het opnieuw en dan stuurt hij me door naar de registratie pagina? ...

[ Voor 20% gewijzigd door Gtoniser op 14-11-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtoniser schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:51:
[...]
Volgens mij betekent het dat ze in een party zitten, maar dat weet ik niet zeker. Kan idd ook Elite Premium zijn.
Volgens mij betekent het dat ze in een party zitten en in partychat itt gamechat. Althans zo ziet dat er ook uit op de Xbox. :) Elite Premium is een doodshoofdje. Groen als je founder bent.

Ik krijg elke keer dat ik naar de elite pagina ga het aanmeldingsformulier. Als ik doorklik kom ik op een tergend langzaam, tientallen flash plaatjes tellend gedrocht uit. Moet 15 seconden wachten op pageloads. Dat doe ik dus niet.

Krijg je nou ook 2x XP als je een filmpje uploadt? Of werd daarmee gedoeld op de 2 uur 2xXP voor founder aanmelding?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:51
wimpie007 schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:03:
[...]

dat poppetje betekend een groep waar je beide in zit, ik denk elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb geen dubbele XP gehad als Founder overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:38
Phusebox schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:06:
Ik heb geen dubbele XP gehad als Founder overigens...
Ik heb die sinds zaterdag gekregen (toen kreeg ik ook het doodshoofdje + extra emblem en callsign (van elk 1)), ik heb overigens niks gedaan met dat metalen kaartje waar die Founder status code achtig iets op staat. Is dat nodig?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 14:58
Ik heb het idee dat mijn TV te groot is om CoD echt lekker te kunnen spelen. Ik moet teveel bewegen met m'n hoofd om de map te bekijken en verlies dan m'n crosshair uit het oog. Meer mensen hier last van?

Vanavond m'n PS3 eens aansluiten op m'n PC monitor. Kijken of dat beter is.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:19:
[...]

Ik heb die sinds zaterdag gekregen (toen kreeg ik ook het doodshoofdje + extra emblem en callsign (van elk 1)), ik heb overigens niks gedaan met dat metalen kaartje waar die Founder status code achtig iets op staat. Is dat nodig?
Nope. Die is er voor mensen die na 30 november (eerst 13 november) Elite activeren en wel Hardend editie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appletje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
virtualJac schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:22:
Ik heb het idee dat mijn TV te groot is om CoD echt lekker te kunnen spelen. Ik moet teveel bewegen met m'n hoofd om de map te bekijken en verlies dan m'n crosshair uit het oog. Meer mensen hier last van?

Misschien helpt het als je iets verder van je tv af gaat zitten? Hij moet wel heel groot zijn als je telkens met je hoofd moeten bewegen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024

Moet je wat verder weg gaan zitten...

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:53
Zlat schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:
[...]

Moet je wat verder weg gaan zitten...
Ik heb nergens last van ik speel ook op de ps3 en heb een 50inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Zelfde als chimera2.
Gewoon wat verder af gaan zitten. Hoe groot is 'te groot'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
chimera2 schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:29:
[...]

Ik heb nergens last van ik speel ook op de ps3 en heb een 50inch scherm.
Zoiets is dan ook een beetje vreemd om als probleem te omschrijven. Ik het een 32inch scherm waar ik een meter vandaan ga zitten. Geen enkel probleem. Als ik een groter scherm zou hebben zou ik gewoon wat verder naar achteren gaan zitten ^^

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm kan niet echt zeggen dat ik hier last van heb, iig niet merkbaar, terwijl ik op één á anderhalf meter van mijn 50 inch scherm zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Is er trouwens ergens een lijst van mensen die het op de PS3 spelen in GoT? Anders misschien goed die te maken? Heb wel zin om wat party games te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Gtoniser schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:36:
Is er trouwens ergens een lijst van mensen die het op de PS3 spelen in GoT? Anders misschien goed die te maken? Heb wel zin om wat party games te doen.
Dit is al vaker gevraagd maar volgens mij doet de TS er niks mee. Ik denk dat het ook al even tijd is voor een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Nee, die gaat geloof ik wel gemaakt worden i.c.m. nieuw topicdeel.
Je mag mij wel toevoegen sowieso, TomRockanje

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dit is wat ik de laatste dagen krijg:
Mooi, die hardened editie....

Afbeeldingslocatie: http://i1142.photobucket.com/albums/n606/baronruud/Elite.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 14-11-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
de volgende lijst is van blops maar ik denk dat de meeste ook wel mw3 spelen:

Tweakers naam PSN
AK74uNL AK74uNL
amaterasu Amaterasu09
blitzkrieg hertogjandrinker
bull71 Bull1971
chimera2 Ch1mera2
DDR svN2k9
delaitinho delaitinho
Dutch Renegade Dutch_Renegade
Erulezz Erulezz
F41R F41R
Guusken[Bel] guusken
Izealia res1ght
JaWSnl JaWSnl
Just_jan Just_jan
KillaZ K_to_the_KillaZ
martijntjuhh Poelman2008
master_viper ViPeRNL2
MeijsteR MeijsteR
Mon0lith Monol1th23
naiko nicovc
ohno_nl Ohno_nl
Only TomRockanje
Oppie oppie2k8
Puurkool puurkooi
ReFresh F5 ReFreshF5
Rogierh unomomentodado
SoulRain DarkStriker576
Striptease Aslanboy1905
TheAshcat TheAshcat
TheBleeder Adfadwf
The DenMan Thedenman
Vince22 Vince_NL
Zlat Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:34:
[...]

Mmm kan niet echt zeggen dat ik hier last van heb, iig niet merkbaar, terwijl ik op één á anderhalf meter van mijn 50 inch scherm zit :P
Ik zit ook op 1 hooguit 1,5 meter van m'n 42" inch scherm en kan echt niet zeggen dat het te groot is. Als ik verder weg ga zitten vind ik het juist te klein :P Op de een of andere manier speel ik veel slechter als ik er verder vanaf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dj-sannieboy schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:58:
[...]

Ik zit ook op 1 hooguit 1,5 meter van m'n 42" inch scherm en kan echt niet zeggen dat het te groot is. Als ik verder weg ga zitten vind ik het juist te klein :P Op de een of andere manier speel ik veel slechter als ik er verder vanaf zit.
Misschien helpt dit ? ;)
http://www.google.nl/#scl...0948ad53&biw=1280&bih=866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gundogan schreef op zondag 13 november 2011 @ 18:31:
[...]

Hoe vindt jij het na de patch? Werkt wel steeds beter merk ik maar nog niet zo goed als het filmpje.
Pagina: 1 ... 50 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty