• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10 13:49
Welke shotguns zijn nu eigenlijk goed? Met MW2 was ik 1 van die irritantie gasten die soms potjes achter mekaar met de AA-12 aan het rondrennen was, geloof dat ik er 2000 kills mee had gemaakt ofzo :D. Maar moet zeggen dat ik hem in MW3 echt kut vind schieten. Dus heb er voor de rest niet meer naar om gekeken. de SPAS was idd erg goed in MW2.

Doet me een beetje aan dit filmpje denken YouTube: Ground War TDM with Guest Commentary by the Beast Known as El Presador
Hoe zit het met de model 1887? is die net zo sterk als mw2 in het begin (mensen op 50 meter afstand door de kop knallen dus :P) ofniet?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-10 19:50
n0elite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:45:
[...]

Welke website heb je die key gekocht als ik vragen mag?
Offtopic:

Zie dit draadje. Daar staat ook een website die een overzicht van alle prijzen geeft.

Verwijderd

Hebben mensen hier ook zo last van die connectie problemen op de ps3?
Soms moet ik 100x een game opnieuw ingaan om een keer te kunnen spelen :S
j4y schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:50:
[...]

obvious troll is obvious

of bedoel je dit serieus... dit soort mensen verzieken het spel tbh
Geloof me, dennis is bloedserieus. Check z'n youtube channel.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:56:
Ja, is vooral drukte volgens mij. Awating game... .8---9--10.... bam error.

Is vooral bij domonation, TD, als je FFA doet gaat het meestal wel goed is mijn ervaring.

Veel NL mensen ook ofnie?!

Verwijderd

Op de PC zijn er eindelijk dedicated serverd :D wooohooo :D
Alleen jammer dat niet niemand dat door heeft schijnbaar
Het kan in de opties aangezet worden :D

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:56:
Connection issues heeft iedereen last van, de game is pas een paar dagen uit en bij vorige COD's was dit in het begin ook een probleem. En ja je zit veel bij Nederlanders zal vast per regio gaan of iets ;)

al 20e x dat dit uitgelegt word

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:02:
Wij hosten wel eentje als clan, maar de servers zijn unranked, de reden daarvoor is dat level niks uitmaakt, omdat alles toch unlocked is. Wij gaan onze server voornamelijk voor ESL/CB S&D Matches gebruiken.

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:02:
[...]

Ja, is vooral drukte volgens mij. Awating game... .8---9--10.... bam error.

Is vooral bij domonation, TD, als je FFA doet gaat het meestal wel goed is mijn ervaring.

Veel NL mensen ook ofnie?!
Ja klopt dat heb ik ook.
Of er staat waiting for other players... En dan staat er opeens dat de connectie is verbroken met de server :S

Ja, als je in een game komt zit je met bijna alleen maar Nederlands! Dat is dan wel weer een pluspunt!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb juist een hekel aan alleen maar nederlanders.. de kankers vliegen over en weer...

blup

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

@Ricloo86: Kijk mijn onderschrift, en het wordt de laatste tijd steeds erger.

OT:
Is de SP nu zo makkelijk op Hardened, of ben ik zo goed? Speelt nog steeds wel lekker weg.
En als het goed is duurt AlterIWNet niet al te lang.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:04:
[...]

Wij hosten wel eentje als clan, maar de servers zijn unranked, de reden daarvoor is dat level niks uitmaakt, omdat alles toch unlocked is. Wij gaan onze server voornamelijk voor ESL/CB S&D Matches gebruiken.
Ja I know, heb het gezien dat lvl's niet echt uitmaken op die server.. opzich wel jammer natuurlijk, want het matchmaking system is absoluut om te huilen :O

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:06:
[...]

Ja I know, heb het gezien dat lvl's niet echt uitmaken op die server.. opzich wel jammer natuurlijk, want het matchmaking system is absoluut om te huilen :O
Ik heb met het matchmaking systeem geen problemen. Hij deelt je meestal in bij Nederlanders of Engelsen/Duitsers. Ik heb 1/10 potjes maar echt 'lagg' dat het onspeelbaar wordt.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:55:
Welke shotguns zijn nu eigenlijk goed? Met MW2 was ik 1 van die irritantie gasten die soms potjes achter mekaar met de AA-12 aan het rondrennen was, geloof dat ik er 2000 kills mee had gemaakt ofzo :D. Maar moet zeggen dat ik hem in MW3 echt kut vind schieten. Dus heb er voor de rest niet meer naar om gekeken. de SPAS was idd erg goed in MW2.

Doet me een beetje aan dit filmpje denken YouTube: Ground War TDM with Guest Commentary by the Beast Known as El Presador
Hoe zit het met de model 1887? is die net zo sterk als mw2 in het begin (mensen op 50 meter afstand door de kop knallen dus :P) ofniet?
De aa12 is echt heel slecht. Heb al meegemaakt dat een vol magazijn op korte afstand nauwelijks wat deed. Het is bij lange na niet de aa12 uit MW2.

'Goede' (lees: bruikbaar maar niet overpowered ofzo) shotties zijn de spas of 1887 met damage of de striker. Rest kan je links laten liggen.

@hieronder: de spas in MW3 is te vergelijken met de stakeout uit BO met misschien iets meer range. De striker is zoals de spas uit BO, maar dan ook met iets meer range. Ik zal eens de 1887 uittesten op een dedicated server :p

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 10-11-2011 12:13 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Apart
Gundogan schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:07:
[...]

De aa12 is echt heel slecht. Heb al meegemaakt dat een vol magazijn op korte afstand nauwelijks wat deed. Het is bij lange na niet de aa12 uit MW2.

'Goede' (lees: bruikbaar maar niet overpowered ofzo) shotties zijn de spas of 1887 met damage of de striker. Rest kan je links laten liggen.
Ik vind de spas ook niet zo super bijzonder.. je hebt nog steeds 3-4 hits nodig net als in black ops.

• Intruder
Hmm zal zo na me stage de striker en Spas even gaan proberen dan. Jammer dat ik de model 1887 nog niet kan. En idd, een vol magazijn is soms zelfs van dichtbij nog niet genoeg om met de AA-12 iemand af te maken.

Jammer, vond het altijd een gaaf wapen om mee te schieten. Tot ontzettend veel ergenis uit het andere team toe. Mja dat is meer een compliment :P betekend dat je goed bezig bent xD

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:07:
[...]

Ik heb met het matchmaking systeem geen problemen. Hij deelt je meestal in bij Nederlanders of Engelsen/Duitsers. Ik heb 1/10 potjes maar echt 'lagg' dat het onspeelbaar wordt.
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar het duurt bij mij zo lang op de pc voordat ik eindelijk in het match zit. ik krijg steeds de foutmelding van server is full of could not migrate ofzo

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:12:
[...]

Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar het duurt bij mij zo lang op de pc voordat ik eindelijk in het match zit. ik krijg steeds de foutmelding van server is full of could not migrate ofzo
Ja, ik heb wel opmerkingen voor IW als ze een patch maken, iemand in onze clan heeft 120Mbit internet, maar wordt nooit host, terwijl hij ook een beest van een computer heeft en zijn NAT staat op Open.. maargoed, ik heb verder geen probleme gehad thusfar met het spel.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:02:
:+

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoe zit het met het geluid heren, want al die kiddies spelen met kei harde muziek op de achtergrond en schreeuwen er dan zelf nog eens harder bovenuit. Maar de betere onder ons hebben iedere andere speler standaard gemute bij opties en gebruiken een headphone. Kun je goed op geluid spelen, vond dat in Blops een beetje minder dan in MW2.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Apart
NeoMe schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:19:
Hoe zit het met het geluid heren, want al die kiddies spelen met kei harde muziek op de achtergrond en schreeuwen er dan zelf nog eens harder bovenuit. Maar de betere onder ons hebben iedere andere speler standaard gemute bij opties en gebruiken een headphone. Kun je goed op geluid spelen, vond dat in Blops een beetje minder dan in MW2.
Het geluid vind ik top, je moet alleen wel geluid op 5:1 of Stereo zetten voor de beste kwaliteit, afhankelijk van wat je gebruikt natuurlijk. Voice Chat op Mute All. Ik moet toegeven ik was zelf gisteren ook beetje aan het ouwehoeren met voice chat.

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
Haha gisteren even lekker de challenges van m4a1 gedaan, nog geen seconde begonnen met noobtube attach (challenge is get 20 kills) of ze begonnen al te schelden...

Verder vind ik het wel weer heerlijk als van ouds spelen, graphics zijn verre van WAUW maar ben toch zo scheel als een varken die te vaak bij zijn krulstaart is gepakt dus ik vind het allemaal wel best.

• Apart
LijkjeNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:23:
Haha gisteren even lekker de challenges van m4a1 gedaan, nog geen seconde begonnen met noobtube attach (challenge is get 20 kills) of ze begonnen al te schelden...

Verder vind ik het wel weer heerlijk als van ouds spelen, graphics zijn verre van WAUW maar ben toch zo scheel als een varken die te vaak bij zijn krulstaart is gepakt dus ik vind het allemaal wel best.
Het valt mij wel op dat er bijna niemand meer speelt met die noobtubes, eindelijk van die troep af.

• Pannekoek_NL
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:24:
[...]

Het valt mij wel op dat er bijna niemand meer speelt met die noobtubes, eindelijk van die troep af.
Is een kwestie van tijd voordat ze dit gaan doen denk ik stiekem zelf, hopen dat ze niet gebruikt gaan worden! Al deed ik het vaak zelf wel even voor die challenge maar ik laat het nu achterwege

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

[...]

Ik ben ze ook nog niet tegen gekomen gelukkig :)
Wel al redelijk wat quickscopers gezien, best irritant :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• LijkjeNL
[...]

laten we hopen dat dat zo blijft, ben ook bang van niet maarja time will tell zeggen ze dan...

• Boeteloes
  • Laatst online: 11-02-2024
NeoMe schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:19:
Die kiddies heb je op de pc gelukkig niet en er is altijd de muteknop. Geluid is vergeleken met bf3 totaal anders. Tis maar waar je het mee vergelijkt. Heerlijke game, maar bf3 is dat ook.

Verwijderd

Ik gebruik die noobtube zelf alleen als ik voor een wapen alle challenges wil hebben.
Maar vind het minder irritand dan die quickscopers af en toe.

Spawn quickscope spawn quickscope pfff

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Weet iemand hoe je op de PC de record functie voor theather kan uitzetten?!?
Ik heb alles nagezocht maar ik kon het gewoon niét vinden :(

• Apart
Fiole schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:32:
Weet iemand hoe je op de PC de record functie voor theather kan uitzetten?!?
Ik heb alles nagezocht maar ik kon het gewoon niét vinden :(
Staat direct bij Options.. ?

• Anvesi

Anvesi

Ik kon het echt niet vinden... (zit op het moment overigens op werk: dus ik kan het nu niet na gaan)
Maar waar precies bij options dan? Klinkt heel erg globaal :p

• Apart
Fiole schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:37:
Ik kon het echt niet vinden... (zit op het moment overigens op werk: dus ik kan het nu niet na gaan)
Maar waar precies bij options dan? Klinkt heel erg globaal :p
Het staat direct bij Main Menu - Options - Theatermode aan de rechterkant van het scherm.

[ Voor 36% gewijzigd door Apart op 10-11-2011 12:41 . Reden: - ]

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Heb nu een dik uurtje gespeeld maar het valt me eigenlijk een beetje tegen..Natuurlijk moet je de levels nog leren kennen maar het valt me op dat de levels een beetje uit balans zijn.
Waar je bij MW1 en MW2 duidelijke levels hebt waar je elkaar als team tegenkomt lijken deze levels meer gemaakt om een beetje individueel door gangetjes rond te rennen. Geen duidelijke ontmoetingsplaatsen wat je als team moet veroveren. Ik vond dat eigenlijk altijd het sterke punt van MW.

Maar wellicht moet ik nog even een middag spelen.
Meer mensen die deze ervaring delen?

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:35
Nog een keer proberen:

Hoe werkt het levelen van je weapon? Ik kan het nergens vinden? Waar kan ik zien hoeveel xp ik nog nodig heb, om naar het volgende level van mijn gun te gaan? En hoe verdien ik xp voor mijn gun?

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Plint schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:40:
Heb nu een dik uurtje gespeeld maar het valt me eigenlijk een beetje tegen..Natuurlijk moet je de levels nog leren kennen maar het valt me op dat de levels een beetje uit balans zijn.
Waar je bij MW1 en MW2 duidelijke levels hebt waar je elkaar als team tegenkomt lijken deze levels meer gemaakt om een beetje individueel door gangetjes rond te rennen. Geen duidelijke ontmoetingsplaatsen wat je als team moet veroveren. Ik vond dat eigenlijk altijd het sterke punt van MW.

Maar wellicht moet ik nog even een middag spelen.
Meer mensen die deze ervaring delen?
Nee ik deel die ervaring niet. Domination als eens gespeeld?

• Apart
pelt schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:44:
Nog een keer proberen:

Hoe werkt het levelen van je weapon? Ik kan het nergens vinden? Waar kan ik zien hoeveel xp ik nog nodig heb, om naar het volgende level van mijn gun te gaan? En hoe verdien ik xp voor mijn gun?
Je gun levelt gewoon naarmate je er meer mee speelt. Zo krijg je geloof ik per kill die je maakt Experience voor het geweer waarmee je iemand dood. Daardoor speel je meer attachments vrij. Als je naar Create A Class gaat en het wapen selecteer kun je zien hoeveel Exp je wapen heeft en het level.

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:44:
[...]

Nee nog niet. Ik speel meestal TD. Domination dan moet je elkaar wel opzoeken natuurlijk, ben benieuwd. Wellicht dat de levels daar wel geschikter voor zijn.

Ik moet ook gewoon eerst even de tijd nemen om te spelen ;)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dj-sannieboy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:44:
[...]

Domination is juist behoorlijk slecht op dit moment in MW3. Juist omdat dus alles maar random lijkt te zijn neergezet. Geen duidelijk lineair mapdesign meer met wat langere flankroutes maar veel meer een driehoeksopstelling met inderdaad veel kleine weggetjes waardoor er behoorlijk wat random confrontaties her en der over de map ontstaan. Misschien moet iedereen de maps nog leren, maar op dit moment heb ik weinig plezier in domination (ook omdat mensen weer vergeten zijn om flags te cappen....jup....duidelijk een vervolg op MW2).

O en nog wat shotgun story telling wat ik was vergeten:

Spas zonder damage maar met range proficiency: eerst een point blank hitmarker. Kan gebeuren, had nog geen damage immers. Tweede schot: #$$%%$%$~@$#$243 FINAL STAND! Daarna vrolijk een hitmarker pointblank op de final stand gast....wtf.....tweede shot OOK een hitmarker.....W-T-F! Gelukkig schoot iemand anders hem toen neer...$1#!@#$#$# +10 ASSIST! :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Multiplayer loopt vandaag voor geen fuck..

Of ik zit in een lobby vol met tubers,
Of vol met campers.
Of vol met spawnrapers.

Ik ga maar even lekker de singleplayer uitspelen haha

Verwijderd

Voor het eerst een juggernaut suit , echt super relaxed , je kan bijna niet dood met zo een pak aan :

PS.ik post omdat mensen die op hun werk zitten ook misschien wat willen zien.

:P

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:04:
Voor het eerst een juggernaut suit , echt super relaxed , je kan bijna niet dood met zo een pak aan :

[video]

PS: ik heb net op je kanaal gekeken en je filmpjes zijn eigenlijk niet indrukwekkend iedere redelijke speler kan toch een care package halen?

Kijk, zo kan het ook

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 10-11-2011 17:18 ]

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:04:

[video]

Je wapen heeft 100 kogels, en nog reload je direct.. :P

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:05:
[...]

Je wapen heeft 100 kogels, en nog reload je direct.. :P
Klopt maar het was de eerste keer dat ik em had en het was nog vroeg in de ochtend.
Weinig slaap en weinig koffie :9

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Op de PC heb ik geen last van schreeuwende mensen, ik heb voice niet uitstaan maar ik hoor echt helemaal niemand, is er iets wat ik moet aanvinken, ik kan zelf niks 1,2,3 vinden?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:06:
[...]

Klopt maar het was de eerste keer dat ik em had en het was nog vroeg in de ochtend.
Weinig slaap en weinig koffie :9
Toch bedankt, verveel me kapot hier op mijn stage :P

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 20:08
same here... Tel de tijd af.. moet to 14u.. Daarna lekker knallen;)

• Anvesi

Anvesi

Tweaker1987 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:11:
same here... Tel de tijd af.. moet to 14u.. Daarna lekker knallen;)
Hah zelfde hier; moet wel tot 14:45 werken...dan lekker klaar en n00bs ownen en proberen mn kd:r van 2.01 te verbeteren :p

Heb nu trouwens ook claymores, was bijna vergeten hoe handig die dingen zijn als je ergens campt :)
Alleen snap ik niet waarom er én bouncing betty's zijn, én claymores...die bouncing dingen werken voor geen meter (vindt ik) gooi ze neer, en dan gaan ze pas 5 minuten later af :S

Verwijderd

Arrg ik moet tot 1700 werken verveel me dood nix te doen terwijl ik nu toch lekker mw3 zou kunnen spelen...

• DeBaroN
  • Nu online
Als Dennis585 ff nog meer van top filmpje upload, komen jullie de dag wel door tot 17:00uur.... :+

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Sm0k3r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:07:
Op de PC heb ik geen last van schreeuwende mensen, ik heb voice niet uitstaan maar ik hoor echt helemaal niemand, is er iets wat ik moet aanvinken, ik kan zelf niks 1,2,3 vinden?
Kennelijk iedereen die nu post zijn console spelers?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Anvesi

Anvesi

Sm0k3r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:17:
[...]

Kennelijk iedereen die nu post zijn console spelers?
Nope, pc hiero :)
Allen LIJKT het inderdaad of IEDEREEN die mw3 speelt, dat op xbox of ps3 doet :s

• Tweaker1987
Fiole schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:18:
[...]
Allen LIJKT het inderdaad of IEDEREEN die mw3 speelt, dat op xbox of ps3 doet :s
Hoezo dat dan?

• Apart
[...]
Wat is je Steam naam? Voeg mij anders toe, staat in me signature :-)

• Anvesi

Anvesi

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:19:
[...]

Wat is je Steam naam? Voeg mij anders toe, staat in me signature :-)
Haha, ik zit op werk dus dat gaat moeilijk.

Voor degene die het interreseert en samen wil spelen eventueel vandaag; mn steam is firebird160 :)

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Is er toevallig een tweakers clan op steam? zou misschien leuk zijn om met z'n alle in een clan te zitten en samen te spelen voor diegene die er behoefte aan hebben.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Verwijderd

Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:05:
[...]

PS: ik heb net op je kanaal gekeken en je filmpjes zijn echt kansloos iedere halve zool kan een care package halen -.-
Video or it didn't happen ;)

• Pannekoek_NL
-1 for you sir

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
[...]
klik hier op en dan zal je weten waarom.
http://www.vgchartz.com/a...est-industry-launch-ever/
met een mark aandeel van 4% samen met de wii :F kan je van uitgaan dat je weinig mensen zult vinden die de spel op de pc hebben.
maar dit is tweakers.net dus misschien ietjes grotere kans.

• Apart
Lonestander schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:22:
Is er toevallig een tweakers clan op steam? zou misschien leuk zijn om met z'n alle in een clan te zitten en samen te spelen voor diegene die er behoefte aan hebben.
http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3 =)

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24
Weet iemand welke combinatie van knoppen je moet gebruiken om te crouchen op de PS3?
In de handleiding kon ik dat niet terug vinden.

• Tweaker1987
Frijns.Net schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:30:
Weet iemand welke combinatie van knoppen je moet gebruiken om te crouchen op de PS3?
Game is not balanced for crouching on the PS3.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Frijns.Net schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:30:
is toch vierkantje blijven druken?
of is dat prone?

Verwijderd

Rondje is om te crouchen gewoon ingedrukt houden.

Weet iemand of je aimbots kan gebruiken op de ps3. ik zag me gister toch een paar gasten 3 a 4 man neer knallen met een super aim. ik krijg dat niet voor elkaar maar hun blijkbaar wel

• Anvesi

Anvesi

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:34:

Weet iemand of je aimbots kan gebruiken op de ps3. ik zag me gister toch een paar gasten 3 a 4 man neer knallen met een super aim. ik krijg dat niet voor elkaar maar hun blijkbaar wel
Je hebt dus GEPROBEERD hacks te installeren voor de ps3?!?!
...
Waarom in GODSNAAM zou je hacks willen? Hier heb ik dus echt GEEN medelijden mee: gelijk een ban geven deze kerel en nooit meer terug komen. Wat een (@$*(!@$*&(!@$*

Sorry hoor, maar mensen spelen dit spel voor hun plezier en dan krijg je dit soort mensen die te inompetent zijn om normaal te spelen dus gaan ze 'cheats' gebruiken om zich goed te voelen en daarmee het spel van andere verpesten
Rot maar lekker op van mijn part.

[ Voor 71% gewijzigd door Anvesi op 10-11-2011 13:39 ]

• Pannekoek_NL
Volgens mij zijn die er niet voor de ps3 en kwam je gewoon goeie gamers tegen. En dan nog als je wilt gaan hacken moet je vooral op tweakers posten.. NOT

• Intruder
Hij insinueert niet zelf de hacks te willen gaan gebruiken he? alleen maar of het daadwerkelijk mogelijk is. Gewoon even ter bevestiging. Geloof ik :D

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

[...]
Hoor jij mensen er doorheen brabbelen zoals in de filmpjes die je op YT ziet, ik niet of zijn PC mensen ouder en stiller ;).

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:34:

@ Intruder wat is dit dan xD?

• Apart
Sm0k3r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:40:
[...]

Hoor jij mensen er doorheen brabbelen zoals in de filmpjes die je op YT ziet, ik niet of zijn PC mensen ouder en stiller ;).
Voor een goede pc moet je wat meer centjes neertellen ;-P

• Intruder
Uhhmmmm, -.- ik las die zin echt anders net. my bad. In dat geval, helaas. Ik heb echt zo'n schijf hekel aan hackers -.-

• Pannekoek_NL
@ Intruder, kan gebeuren ;)

Zelfde als die Leaderbord hacks! Zo nutteloos en dit haalt ook het ''Prestatie gevoel'' bij de goede gamers weg die er veel tijd in steken om bovenaan te komen.

Verwijderd

Uhmm ik zoek zelf geen hax, dus beschuldig me niet want je kent me niet.

Ik vraag het alleen omdat ik gister dus iemand zag die zo goed kon aimen dat 3 a 4 man geen probleem voor m waren.

Ik krijg het niet voor ellkaar met de ps3 zo goed te aimen. waar ik dat op de pc wel kan.

Ik hoef geen hax om beter te worden. ik vroeg het me gewoon af,. maar goed. weer van die schreeuwerds op GOT dus ik blijf wel weg.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 13:44 ]

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:39:
Hij insinueert niet zelf de hacks te willen gaan gebruiken he? alleen maar of het daadwerkelijk mogelijk is. Gewoon even ter bevestiging. Geloof ik :D
Nee, hij zegt niet letterlijk ze zelf te gaan gebruiken maar dit insinueert hij wel.

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:43:
Uhmm ik zoek zelf geen hax, dus beschuldig me niet want je kent me niet.

Ik vraag het alleen omdat ik gister dus iemand zag die zo goed kon aimen dat 3 a 4 man geen probleem voor m waren
Volgende x je post misschien maar iets anders/beter formuleren dan!

Voor zover ik weet zijn er geen aimbot/wallhack hacks etc op de ps3. Enige waar ik van op de hoogte ben zijn de leaderbord hacks bij de vorige cod's en prestige lobby's etc..

Waarschijnlijk gewoon een uitzonderlijk goede aim dan?

• DeBaroN
  • Nu online
Blue_Fear schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:43:
[...]

Nee, hij zegt niet letterlijk ze zelf te gaan gebruiken maar dit insinueert hij wel.
Nee, hij bedoelt dat die mensen een super aim hebben, en dat hij dat ook wil en niet kan, het dus een aimbot moet zijn...

• Sebedees
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 07:45
Bedoelde hij niet dat hij zelf niet zo goed kan aimen, en dat hij daardoor vermoed dat er hackers zijn? Lijkt me wel heel dom om hier te vragen waar je hacks kan krijgen.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/tu4ztt-6.png[/img]

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:45:
[...]

Nee, hij bedoelt dat die mensen een super aim hebben, en dat hij dat ook wil en niet kan, het dus een aimbot moet zijn...
Nope, ik bedoel dat niet. ik hoef geen hax. ik vind het gewoon raar als iemand met een ps3 controler 3 a 4 man met verschillende afstanden zo makkelijk neer haalt terwijl mijn gun geen moer uitmaakt of ik m leeg schiet.

Verwijderd

Sebedees schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:45:
Bedoelde hij niet dat hij zelf niet zo goed kan aimen, en dat hij daardoor vermoed dat er hackers zijn? Lijkt me wel heel dom om hier te vragen waar je hacks kan krijgen.
zo interpreteerde ik zijn post ook.

• Apart
Het gaat een beetje offtopic hier,

Wat vinden jullie van de huidige mappen in MW3?

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:40:
[...]

Voor een goede pc moet je wat meer centjes neertellen ;-P
Dat heb ik al een poos bewezen dat PC gamers veelal ouder zijn want die hebben een vaste baan en kunnen dure gadgets kopen, mijn steam lijst zit vol met mensen van 28+

Maar dan alsnog mijn vraag, of heb je dat ook meteen beantwoord, jij hebt ook geen mensen erdoorheen zonder ernaar gevraagd te hebben, dus echt niemand hoor je.

• Anvesi

Anvesi

Er zijn inderdaad al hacks voor de ps3 en xbox (eventueel voor pc), en ook al rank hacks....spel is 1 dag uit en dan nu dit al: vindt het wel redelijk triest.

Als je wilt moet je gewoon op youtube zoeken: daar staan genoeg filmpjes van...het ergste is: mensen vinden ze leuk en prijzen het :s

• Pannekoek_NL
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:47:

Echte run & gun mappen. Allemaal met veel huizen en dicht op elkaar veel hoekjes/ramen/steegjes, ik mis een paar open mappen zoals Village, en Outpost maar dan nog net iets groter/opener.. Iemand die mijn mening deelt?

Verwijderd

Hoezo of topic. hax hebben wel degelijk met dit spel te maken dus...

Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is. ik heb zelf nog nooit gehaxed, en ik vraag er ook niet om. ik weet hues wel hoe ik aan hax kan komen. uit principe gebruik ik ze alleen niet.

maar goed, gaan jullie maar lekker schreeuwen. zo gaat t altijd op GoT

• Intruder
Erg kleine ruimtes waardoor je veel 1 op 1 gevechten hebt. Hoor veel mensen er over klagen maar ik vind het echt geniaal. Ik ren namelijk altijd rond om de map dus het past in mijn playstyle. 1 of 2 grotere maps hadden er van mij in gemogen maar ik ben erg tevreden over het huidige aanbod.

[ Voor 7% gewijzigd door Intruder op 10-11-2011 13:51 ]

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
Hoezo of topic. hax hebben wel degelijk met dit spel te maken dus...

Ik vroeg me alleen af of het mogelijk is. ik heb zelf nog nooit gehaxed, en ik vraag er ook niet om. ik weet hues wel hoe ik aan hax kan komen. uit principe gebruik ik ze alleen niet.

maar goed, gaan jullie maar lekker schreeuwen. zo gaat t altijd op GoT
Het ging over Modern Warfare 3, niet over Cheats en Hacks.
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:46:
[...]

Nope, ik bedoel dat niet. ik hoef geen hax. ik vind het gewoon raar als iemand met een ps3 controler 3 a 4 man met verschillende afstanden zo makkelijk neer haalt terwijl mijn gun geen moer uitmaakt of ik m leeg schiet.
Hier wel eens aan gedacht?

www.splitfish.com
www.tuact.com

Daarnaast zijn er zat gasten die verschrikkelijk goed zijn met een controller.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 17:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
Erg kleine ruimtes waardoor je veel 1 op 1 gevechten hebt. Hoor veel mensen er over klagen maar ik vind het echt geniaal. Ik ren namelijk altijd rond om de map dus het past in mijn playstyle. 1 of 2 grotere maps hadden er van mij in gemogen maar ik ben erg tevreden over het huidige aanbod.
Ik sluit me hierbij aan. Tot nu toe weinig last gehad van diehard campers/snipers enz.
Veel 1 op 1 gevechten.. Voorspellen waar mensen tevoorschijn komen en zorgen dat je met meer man bent etc etc.

Gisteren een uur of 2 gespeeld en ging erg lekker ondanks dat ik al maanden geen FPS shooter heb aangeraakt. Eigenlijk alleen Portal 2 gespeeld :)

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:52:
[...]

Hier wel eens aan gedacht?

www.splitfish.com
www.tuact.com

Daarnaast zijn er zat gasten die verschrikkelijk goed zijn met een controller.
Dat verklaart alles. Dit is mijn eerste ps3. altijd pc gamer geweest. Thnx

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:56:
[...]

Dat verklaart alles. Dit is mijn eerste ps3. altijd pc gamer geweest. Thnx
Waarschijnlijk staat je sensitivity gewoon nog op ''2'' en lijkt het dat ze hacken terwijl ze door dit te verhogen gewoon sneller kunnen draaien etc ;) heb ik het goed?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Er zijn voor de Xbox360 en PS3 een soort van adapters waar je een toetsenbord/muis in kan stoppen.
Deze geven een (oneerlijk?) voordeel tegenover spelers met een normale controller.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 09:22
Iemand die de controls aanpast op de PS3?

Buttons switchen? Sensitivity aanpassen? Muis gebruiken? etc

there's no tweak without the tweaker

• Pannekoek_NL
virtualJac schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:59:

Ik zet me buttons op ''Tactical'' hierdoor kun je ''dropshotten'' door op je rechter knuppeltje te klikken.
Sensitvity staat nu op het moment op, 7 denk ik kan er niet tegen als het zo langzaam draait..

Muis/toetsenbord lijkt me niks kan je beter op pc gaan gamen

Dropshot tutorial video: YouTube: MODERN WARFARE 3 DROP SHOT TUTORIAL - How to Dropshot in MW3

Is wel een xbox video overigens even willekeurig gepakt aangezien ik geen geluid heb op me pc op stage..

[ Voor 20% gewijzigd door Pannekoek_NL op 10-11-2011 14:04 ]

prutser001 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:59:
Er zijn voor de Xbox360 en PS3 een soort van adapters waar je een toetsenbord/muis in kan stoppen.
Deze geven een (oneerlijk?) voordeel tegenover spelers met een normale controller.
Kijk nou gewoon even naar de links die ik gepost heb.

Verder is dit niet de plek om dit soort controllers te bespreken.

• DeBaroN
  • Nu online
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:47:

Waardeloos! te weinig open, allemaal gangen, steegjes etc. Heb het ook al eerder vermeld, vooral de hoogteverschillen moet ik nog aan wennen.
Het is allemaal een beetje Favela-achtig.

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 10-11-2011 14:08 ]

Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:01:
[...]

Ik zet me buttons op ''Tactical'' hierdoor kun je ''dropshotten'' door op je rechter knuppeltje te klikken.
Sensitvity staat nu op het moment op, 7 denk ik kan er niet tegen als het zo langzaam draait..

Muis/toetsenbord lijkt me niks kan je beter op pc gaan gamen

Dropshot tutorial video: YouTube: MODERN WARFARE 3 DROP SHOT TUTORIAL - How to Dropshot in MW3

Is wel een xbox video overigens even willekeurig gepakt aangezien ik geen geluid heb op me pc op stage..
Dan ben je alleen wel altijd te laat met knifen, aangezien die op B / rondje zit bij Tactical.

• Pannekoek_NL
bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:08:
[...]

Dan ben je alleen wel altijd te laat met knifen, aangezien die op B / rondje zit bij Tactical.
Ik speel zelf op ps3 maar kon ff geen ps3 vid vinden.. mwuah dat valt best wel mee maar ik knife gewoon niet zo veel en ik vind dropshotten gewoon handig! :)

• LijkjeNL

Verwijderd

Nog mensen die ps3 mw3 spelen. voeg me maar toe KADAVER070

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

virtualJac schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:59:

Sensivitity heb ik direct naar 4 gezet. Inmiddels gewend aan 4 dus ga binnenkort denk naar 5.
Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:10:
[...]

Ik speel zelf op ps3 maar kon ff geen ps3 vid vinden.. mwuah dat valt best wel mee maar ik knife gewoon niet zo veel en ik vind dropshotten gewoon handig! :)
Daarom zeg ik ook B / rondje. ;)

Ik knife ook liever niet, maar als je elkaar om het hoekje tegen komt, dan zul je wel moeten. Ik denk dat dit me meer kills zal kosten dan opleveren.

edit: @ virtualJac

Ik gebruik een FragFX Shark op de PS3. Stuur maar een DM als je vragen of opmerkingen hebt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2011 14:21 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty