Mijn reactie was sarcastisch en doelde op een quote van o.a. infinity ward waarin men zegt dat dedicated servers niet samen gaan met ranked gameplay.
Een erg goeie vondst van je ThibiTB93.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:07:
Het volgende is GEEN tutorial, het is zeker NIET om mensen aan te moedigen om het volgende uit te proberen
Dit is een demonstratie.
Doet u dit toch, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen.
............
Je toont hier gewoon aan hoe belachelijk nonchalant er omgegaan wordt met beveiligen tegen cheaters.
Zo net de single player uitgespeeld, die oerigens erg kort was. Na 4 uur en 15 min was het al over, maar qua verhaal vond ik mw3 beter spelen en in elkaar zitten dan mw2. Tof!
Gisterenmiddag leuke potjes gespeeld, tactiek voor domination werkte goed, met als gevolg nu een streak van 11 wins. Die support killstreakrewards zijn zo snel en makkelijk te halen, voor je het weet heb je lekker 5 carepackages voor jezelf (+ misschien nog een paar van een teamgenoot).
Spec ops was ook leuk, wel erg pittig op een gegeven moment, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Ik denk ook dat Jan en ik wel aardig op hetzelfde niveau zitten, zowel in domination en spec ops, dat speelt dan wel lekker door.
Vanmiddag als ik wakker word denk ook nog wel paar potjes spelen
Spec ops was ook leuk, wel erg pittig op een gegeven moment, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Ik denk ook dat Jan en ik wel aardig op hetzelfde niveau zitten, zowel in domination en spec ops, dat speelt dan wel lekker door.
Vanmiddag als ik wakker word denk ook nog wel paar potjes spelen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
Mijn eerste kill in MW3 , heerlijk spel.
Hoe lange filmpjes voor youtube kun je eindelijk opnemen?
om de een of andere reden doet de MP me nog niet echt veel, SP was wel lekker
ik kijk iig uit naar de spec ops en survival, met een gozer die in MW2 echt helemaal kapot gespeeld
survival ff getest in m'n eentje, en dat word erg leuk co-op
ik kijk iig uit naar de spec ops en survival, met een gozer die in MW2 echt helemaal kapot gespeeld
survival ff getest in m'n eentje, en dat word erg leuk co-op
Nou...... heftig, ben er stil vanVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 05:47:
[video]

Verwijderd
Mijn eerste kill in mw3 , een mijlpaal.
Blijkbaar kan ik 1 minuut op youtube zetten.
Maar ik heb ook Elite.
Ik merk genoeg vooruitgang op, zowel SP als MP. Ik vraag me af waarom jij dit topic überhaupt nog opzoekt. Je hebt werkelijk niks positiefs te melden en alles is kut aan de game. Dat weten we nu wel. Doei.Jeroenneman schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:10:
[...]
In de SP zijn er zat momenten dat je niet als een kip zonder kop rondrent , bovendien zijn er mensen die nog wel vooruitgang willen zien ipv gewoon altijd tevreden zijn en dus nooit iets nieuws willen.
[sarcasm]Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 05:47:
[video]
Je hebt je speelstijl volledig gewijzigd, waarvoor hulde!
[/sarcasm]
Zo ff bijgelezen weer.
Gisteravond kon ik het toch niet laten en in plaats van te wachten op de levering van mn bestelling, de game maar los gekocht.
Mijn eerste indrukken:
MP ingame: als je geen lag hebt, wat in veel gevallen wel was, speelt het spel als vanouds en geeft het echt het CoD:MW gevoel weer terug, meer als MW2 imo. ff knallen met mn eigen party was wel weer gezellig, alleen de kills gingen nog niet zoals ik wou maar dat kwam omdat ik de maps weer helemaal moet leren. Niks mis mee verder..
Het grootste probleem dat ik gister had was toch wel dat Infinity Ward nu al zo lang bezig is om CoD multiplayergames te maken en nóg hebben ze het matchmaking niet voor elkaar, het uitvallen van hosts door ragequitters en de capaciteit van servers zoals die voor elite dit het niet aankunnen.
Echt waar wat frusterend is het als je een volle party in een lobby zit en dan serieus 5 minuten moet wachten voordat er mensen bijkomen. En ben je dan eens een keer in een game en ben je met je team hard aan het ownen, klapt het spel er ineens uit met een of andere foutmelding en sta je weer in de lobby te kijken. Geen host migration, geen foutmelding, niks.
Wat een bagger is dat zeg, ik vind dit wel zo kansloos als je zó een multimiljoenen game kunt uitbrengen waar de media zo van volstaan en zoveel van verkocht wordt, dat je dan het spul niet voor elkaar hebt.
Het geld kan hierbij geen issue zijn, er moeten gewoon grote knooierds aan hebben gesleuteld. Wát slecht is dit zeg.
En dan heb ik de foutmeldingen die ik gehad heb nog niet eens besproken, out of memory e.d.
Ik speel op de PS3 btw.
Gisteravond kon ik het toch niet laten en in plaats van te wachten op de levering van mn bestelling, de game maar los gekocht.
Mijn eerste indrukken:
MP ingame: als je geen lag hebt, wat in veel gevallen wel was, speelt het spel als vanouds en geeft het echt het CoD:MW gevoel weer terug, meer als MW2 imo. ff knallen met mn eigen party was wel weer gezellig, alleen de kills gingen nog niet zoals ik wou maar dat kwam omdat ik de maps weer helemaal moet leren. Niks mis mee verder..
Het grootste probleem dat ik gister had was toch wel dat Infinity Ward nu al zo lang bezig is om CoD multiplayergames te maken en nóg hebben ze het matchmaking niet voor elkaar, het uitvallen van hosts door ragequitters en de capaciteit van servers zoals die voor elite dit het niet aankunnen.
Echt waar wat frusterend is het als je een volle party in een lobby zit en dan serieus 5 minuten moet wachten voordat er mensen bijkomen. En ben je dan eens een keer in een game en ben je met je team hard aan het ownen, klapt het spel er ineens uit met een of andere foutmelding en sta je weer in de lobby te kijken. Geen host migration, geen foutmelding, niks.
Wat een bagger is dat zeg, ik vind dit wel zo kansloos als je zó een multimiljoenen game kunt uitbrengen waar de media zo van volstaan en zoveel van verkocht wordt, dat je dan het spul niet voor elkaar hebt.
Het geld kan hierbij geen issue zijn, er moeten gewoon grote knooierds aan hebben gesleuteld. Wát slecht is dit zeg.
En dan heb ik de foutmeldingen die ik gehad heb nog niet eens besproken, out of memory e.d.
Ik speel op de PS3 btw.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Hangt af van je accountstatus.**Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 05:47:
* RayNbow heeft geen limiet op z'n YouTube account en heeft zelfs een keer een 25 gieg filmpje van 2 uur geupload...
(** Standaard 15 minuten)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Speel zelf de PC versie en draait op zich lekker. Zijn alleen 2 dingen die ik me afvraag.
- Kun je de muziek ook uitzetten?
- Zijn er al manieren bekend om de FOV aan te passen, anders dan via een extra tooltje ? (widescreenfix)
- Zijn er al manieren bekend om de FOV aan te passen, anders dan via een extra tooltje ? (widescreenfix)
Damn bij de release paar uurtjes gegamed tot level 26. Starte ik gister MW3 weer op (ps3) was ik terug gezet naar level 13.....

Stand Alone Agent (GITS SAC)
Wat was precies het nut ervan om dat hier te posten?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 05:47:
(filmpje)
OnTopic:
Heerlijk spel, intussen veel gesniped! Merkte dat het quickscopen ook weer grootschalig gebruikt word door iedereen. Erger me alleen aan de traagheid van de servers, komt natuurlijk omdat iedereen massaal gaat spelen.
De muziek kan uitgezet worden het is gisteren gepost geloof ik kan het alleen ff niet terug vindenRenkie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:20:
Speel zelf de PC versie en draait op zich lekker. Zijn alleen 2 dingen die ik me afvraag.
WTF? waarom dat?TLM schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:26:
Damn bij de release paar uurtjes gegamed tot level 26. Starte ik gister MW3 weer op (ps3) was ik terug gezet naar level 13.....
En dat f*ing elite werkt nog steeds niet. Wat hebben ze al die maanden dat ze het in betatest hadden gedaan?
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2011 08:38 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
hallo wie kan mij helpen?? ik heb mijn NAT type op strict maar het lukt mij niet om het te fixen
ik heb zoals aangegeven staat in een guide: http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_3.htm een aantal porten geprobeerd open te zetten maar mijn nat type blijft strict. bij mijn router staat er uiteindelijk dit:
Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort
TCP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -
UDP 3074 - 3074 3074 - 3074 - -
TCP 27000 - 27050 27000 - 27050 - -
UDP 27000 - 27050 27000 - 27050 - -
iemand een idee hoe het beter moet?
Verwijderd
Dat maakt toch niet zo veel uit, iemand kan tussen de lippen door toch wel oftopic even een andwoord geven en ook wat over cod er bij vertellen?Excelb-boy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:31:
[...]
Wat was precies het nut ervan om dat hier te posten?![]()
OnTopic:
Heerlijk spel, intussen veel gesniped! Merkte dat het quickscopen ook weer grootschalig gebruikt word door iedereen. Erger me alleen aan de traagheid van de servers, komt natuurlijk omdat iedereen massaal gaat spelen.
Ik en ook wel benieuw naar zijn cod filmpje en de max upload is geloof 1,25gb
Ik heb op mijn router de de volgende poorten geforward:DutchElite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:42:
hallo wie kan mij helpen??
TCP: 443,3074,3478,3479,3658,5223
UDP: 3478,3479,3658,10070
Ook heb ik uPnP aangezet.
NAT type is open oftewel type 2
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik heb hetzelfde probleem. Heb ook een thomson alleen de Tg747. T'is mij ook helaas nog niet gelukt. Heel frustrerend want MP is nu niet te doenDutchElite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:42:
hallo wie kan mij helpen?? ik heb mijn NAT type op strict maar het lukt mij niet om het te fixenik heb zoals aangegeven staat in een guide: http://portforward.com/en...ty_-_Modern_Warfare_3.htm een aantal porten geprobeerd open te zetten maar mijn nat type blijft strict. bij mijn router staat er uiteindelijk dit:
Heb ondertussen een uur of 2 gespeeld, maar wat een drama zeg. Als ik eindelijk kan spelen heb ik erg veel last van lag of zelf haperingen, maar om te kunnen spelen moet ik eerst 10x proberen om een game te joinen. Ik wordt er steeds uit gegooid vanwege een time out of zo.
Ondanks dit gaat het niet slecht, maar ik hoop dat ze de lag en verbindings-problemen wel gaan oplossen (net zoals elite wat hier nog niet werkt).
Ik speel trouwens op de PS3
Ondanks dit gaat het niet slecht, maar ik hoop dat ze de lag en verbindings-problemen wel gaan oplossen (net zoals elite wat hier nog niet werkt).
Ik speel trouwens op de PS3
Verwijderd
@Just_Jan, Only
Ik ga vanavond ook weer ff aan me K/D ratio werken.
Gisteren lekker lopen verpesten, omdat ik bezig was met challenges halen voor bepaalde guns! Pfff
Dat ga ik niet meer doen haha
Het was zo gelukkig dat ik bij jan en beertje in the party zat en dat hun de game nog wonnen haha
Ik ga vanavond weer rond een uurtje of 9 pas!
Gisteren lekker lopen verpesten, omdat ik bezig was met challenges halen voor bepaalde guns! Pfff
Het was zo gelukkig dat ik bij jan en beertje in the party zat en dat hun de game nog wonnen haha
onderstaande is een mening, mijn mening en moet dus niet aangenomen worden als feit. Deze punten zijn willekeurig en niet in een bepaalde volgorde neergezet:
Ik vind MW3 een diepe teleurstelling.. van alle verbeteringen die in BO (zeker voor PC spelers) zijn doorgevoerd hebben ze gewoon 3/4 weer door de plee gespoelt. Mijn irritaties:
- Ultra kleine mappen. Ik kan in 10s van A naar B naar C rennen in 80% van de domination mappen. Je kan practisch een granaat van de ene vlag naar een ander gooien. Ik zeg niet dat je BF3 grote mappen moet hebben, maar 10x nuke town is iets te klein.
- Killstreaks die door gaan, je haalt een kill streak, nog een kill streak, gebruikt ze en je begint weer vrolijk opnieuw, je hoeft niet eens dood te gaan om weer je eerste killstreak te verdienen.
- Akimbo overpowered. Goh wat een verassing, alweer overpowered.
- Markers zijn te groot en zitten in de weg. Als iemand doodgaat voor mijn neus kan ik vaak de vijand niet eens meer zien omdat dat doodshoofdding in de weg zit, heeft niemand dit getest ofzo
- Matchmaking. Nadat ze met BO begrepen hadden dat de PC community toch echt graag dedicated servers wil, krijgen we weer matchmaking en alle crap die er bij hoort. Slechte hosts, crap verbindingen, lag, rubber banding etc etc etc. Ik heb in de paar uur dat ik multiplayer heb gedaan al te vaak gehad dat ik op iemand aan het schieten ben, hem toch echt geraakt zou moeten hebben, hij 180 graden omdraait en mij in 1x headshot (volgens mijn beeld) kijk ik de deathcam, blijkt hij al 5 minuten omgedraait te zijn en rustig op mijn hoofd aan het mikken
en dan nog een hoop kleinere bugs die ook irritant zijn, maar niet echt noemenswaardig.
Ben blij dat ik niet full price hiervoor betaald heb, die 20 euro door de plee voelt wat minder erg als 60.
en dit allemaal is voor de pc.
Ik vind MW3 een diepe teleurstelling.. van alle verbeteringen die in BO (zeker voor PC spelers) zijn doorgevoerd hebben ze gewoon 3/4 weer door de plee gespoelt. Mijn irritaties:
- Ultra kleine mappen. Ik kan in 10s van A naar B naar C rennen in 80% van de domination mappen. Je kan practisch een granaat van de ene vlag naar een ander gooien. Ik zeg niet dat je BF3 grote mappen moet hebben, maar 10x nuke town is iets te klein.
- Killstreaks die door gaan, je haalt een kill streak, nog een kill streak, gebruikt ze en je begint weer vrolijk opnieuw, je hoeft niet eens dood te gaan om weer je eerste killstreak te verdienen.
- Akimbo overpowered. Goh wat een verassing, alweer overpowered.
- Markers zijn te groot en zitten in de weg. Als iemand doodgaat voor mijn neus kan ik vaak de vijand niet eens meer zien omdat dat doodshoofdding in de weg zit, heeft niemand dit getest ofzo
- Matchmaking. Nadat ze met BO begrepen hadden dat de PC community toch echt graag dedicated servers wil, krijgen we weer matchmaking en alle crap die er bij hoort. Slechte hosts, crap verbindingen, lag, rubber banding etc etc etc. Ik heb in de paar uur dat ik multiplayer heb gedaan al te vaak gehad dat ik op iemand aan het schieten ben, hem toch echt geraakt zou moeten hebben, hij 180 graden omdraait en mij in 1x headshot (volgens mijn beeld) kijk ik de deathcam, blijkt hij al 5 minuten omgedraait te zijn en rustig op mijn hoofd aan het mikken
en dan nog een hoop kleinere bugs die ook irritant zijn, maar niet echt noemenswaardig.
Ben blij dat ik niet full price hiervoor betaald heb, die 20 euro door de plee voelt wat minder erg als 60.
en dit allemaal is voor de pc.
blup
K/D boeit toch niks? Of speel je daar alleen maar voor?Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:08:
@Just_Jan, Only
Beetje jammer dat jullie party heletijd vol was
ze hebben daar bij IW maar een kort geheugen. MW2 had ook gewoon gehackte lobbies waar je level 9999 werd na 1x schieten.. daar heb je echt geen dedicated server voor nodig.. het is gewoon weer een slap excuus om de pc gamers in de kouw te laten staan.. de pc gamers die IW groot hebben gemaakt.TheProf82 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:53:
Mijn reactie was sarcastisch en doelde op een quote van o.a. infinity ward waarin men zegt dat dedicated servers niet samen gaan met ranked gameplay.
blup
Muziek uit heb ik idd gevonden, thnx
Dan alleen nog de FOV aanpassen.... of ben ik de enige die hier last van heeft?
Dan alleen nog de FOV aanpassen.... of ben ik de enige die hier last van heeft?
k/d in 70% van de gametypes speel je inderdaad wel voor. Hoe minder jij dood gaat, hoe minder snel de vijand hun punten binnenhaalt om te winnen en hoe sneller jij je kills maakt, hoe sneller je wint.Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:12:
[...]
K/D boeit toch niks? Of speel je daar alleen maar voor?Stats don't mean shit tbh..
Beetje jammer dat jullie party heletijd vol was
blup
Verwijderd
@Sjoerdiee
Nee opzich niet maar is wel leuk als je een beetje kills haalt. En niet 9 15 eindigt haha
Oke ja moet je vanavond weer ff proberen zal vast wel lukken met joine dan & anders invite we je!
Nee opzich niet maar is wel leuk als je een beetje kills haalt. En niet 9 15 eindigt haha
Oke ja moet je vanavond weer ff proberen zal vast wel lukken met joine dan & anders invite we je!
Verwijderd
Zooo heerlijk, ik ben misschien wel nieuw in de COD wereld maar ik vind het een heerlijk spel. Ben nog niet zo hoog, maar heb ook niet de tijd ervoor gehad. Als iemand zin heeft in een potje vanavond moet je me maar even toevoegen! Kan vanaf 8 uur 
PSN: TheBabybreakerJr
PSN: TheBabybreakerJr
persoonlijk vind ik dit juist een grote +Bezulba schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:10:

zo vaak aan geïrriteerd dat je enorm hard loopt te ownen en je al je killstreaks al hebt gehad dat je dan geen beloning meer krijgt
zo vind ik het een stuk leuker spelen
en hoe vaak loop je nou zó hard te ownen dat je dus gewoon dubbele killstreaks haalt? dan moet je moeilijkere killstreaks aantikken imo
yup, had dat probleem ook, is ook een bekend probleem (google maar 's)fuz1on schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:48:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Heb ook een thomson alleen de Tg747. T'is mij ook helaas nog niet gelukt. Heel frustrerend want MP is nu niet te doen
een fix die werkt is je connectie testen (my Xbox>system settings>network settings>test Xbox LIVE connection)
zelf moet ik ook nog m'n router resetten voordat ik dat doe, maar de meesten reporten dat het zonder werkt
maar ja, is mooi *** dat ze het netwerk gedoe wéér niet hebben gefixed... die paar dedicated servers en dat beetje extra programmeer werk kost blijkbaar nét iets te veel voor ze

[ Voor 30% gewijzigd door godofal op 10-11-2011 09:22 ]
Nja ligt eraan wat je speelt.. Als je dit bij domination gaat doen ben je wel dom bezigBezulba schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:15:
[...]
k/d in 70% van de gametypes speel je inderdaad wel voor. Hoe minder jij dood gaat, hoe minder snel de vijand hun punten binnenhaalt om te winnen en hoe sneller jij je kills maakt, hoe sneller je wint.
( had er even net op gelet voor TDM FFA etc omdat ik zelf bijna alleen maar domination speel, mijn excuses
Haha ja klopt, ik ben vanavond pas wat later online me vriendin komt eerst nog langs..Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
@Sjoerdiee
Bezulba schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:10:
onderstaande is een mening, mijn mening en moet dus niet aangenomen worden als feit. Deze punten zijn willekeurig en niet in een bepaalde volgorde neergezet:
- Ultra kleine mappen. Ik kan in 10s van A naar B naar C rennen in 80% van de domination mappen. Je kan practisch een granaat van de ene vlag naar een ander gooien. Ik zeg niet dat je BF3 grote mappen moet hebben, maar 10x nuke town is iets te klein. Is me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Er zijn wel wat minder uitgestrekte open stukken, denk dat het daar vooral aan ligt. Ik hou ervan. Maar als je die NY map bijvoorbeeld pakt, das een flinke hoor.
- Killstreaks die door gaan, je haalt een kill streak, nog een kill streak, gebruikt ze en je begint weer vrolijk opnieuw, je hoeft niet eens dood te gaan om weer je eerste killstreak te verdienen. Vind ik eigenlijk goed juist. Hoe langer je blijft leven, hoe meer je beloond mag worden, wat mij betreft. Veel mensen deden altijd een suicide om zo weer opnieuw te beginnen, dat slaat toch nergens op?
- Akimbo overpowered. Goh wat een verassing, alweer overpowered. Op close range: logisch, je hebt 2 wapens vast. Hoewel ik gisteren de hele avond gespeeld heb, en geen een keer akimbo's ben tegengekomen.
- Markers zijn te groot en zitten in de weg. Als iemand doodgaat voor mijn neus kan ik vaak de vijand niet eens meer zien omdat dat doodshoofdding in de weg zit, heeft niemand dit getest ofzoPrecies hetzelfde als in de vorige CoD's. Geen last van, eerlijk gezegd.
- Matchmaking. Nadat ze met BO begrepen hadden dat de PC community toch echt graag dedicated servers wil, krijgen we weer matchmaking en alle crap die er bij hoort. Slechte hosts, crap verbindingen, lag, rubber banding etc etc etc. Ik heb in de paar uur dat ik multiplayer heb gedaan al te vaak gehad dat ik op iemand aan het schieten ben, hem toch echt geraakt zou moeten hebben, hij 180 graden omdraait en mij in 1x headshot (volgens mijn beeld) kijk ik de deathcam, blijkt hij al 5 minuten omgedraait te zijn en rustig op mijn hoofd aan het mikken. Blijft soms behelpen, en voor de PC spelers is het inderdaad kut. Hier moet ik ook aan toevoegen dat de verbindingen op de PS3 ook nog niet optimaal zijn. Ik kwam gisteren pas na 4 keer proberen in een potje terecht. Later klapte hij er nog een paar keer uit. Hopelijk wordt dit beter.
Wat mij een beetje tegen de borst stoot is dat ze zo onwijs veel verdienen en hebben verdiend aan de CoD franchise dat ze daar ook wel eens wat meer voor mogen doen, mbt bijv. dedicated servers, het goed regelen van de verbinding vanaf de launch, een nieuwe engine, etc. Ik snap de bedrijfsfilosofie.. waarom veranderen en en meer doen als het toch wel onwijs goed verkoopt, maar dat gaat ze hopelijk eens een keer opbreken.godofal schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:16:
[...]
maar ja, is mooi *** dat ze het netwerk gedoe wéér niet hebben gefixed... die paar dedicated servers en dat beetje extra programmeer werk kost blijkbaar nét iets te veel voor ze![]()
![]()
Met name het feit dat de launch altijd redelijk dramatisch is met betrekking tot netwerkissues is gewoon achterlijk. Je weet een jaar van te voren dat een enorm aantal spelers op launchdag gaan spelen. Zorg er dan voor dat het gewoon goed geregeld is. Investeer dan gewoon wat meer zou ik zeggen. Maarja, dit strookt natuurlijk niet met het feit dat mensen het spel toch wel kopen en blijven spelen, dus waarom zou je er als bedrijf iets van aantrekken
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2011 09:33 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gister slechts 1 uur online gespeeld. Vond het wel lekker spelen. De maps waren gewoon voor mij, sprong er niet 1 uit die ik super vond.
Wel leuk dat je nu ook een Afrikaanse militie online kan kiezen.
En leuk om te zien dat je heel veel Nederlanders online tegen komt, daardoor nog geen lag gezien.
En leuk om te zien dat je heel veel Nederlanders online tegen komt, daardoor nog geen lag gezien.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat ze toch bewust hebben gekozen om een beetje per regio te laten connecten ik ben alleen nog maar Nederlanders tegen gekomen..Mars18 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:34:
Gister slechts 1 uur online gespeeld. Vond het wel lekker spelen. De maps waren gewoon voor mij, sprong er niet 1 uit die ik super vond.
Word er wel gek van soms me psn is Pannekoek_NL dus ik kom in de game gelijk van die 14 jarige haaaa Pannekoek! Pannekoek in je onderbroek XD kut kindjes
Maar qua lagg/connectie is dit wel veeeel beter!
Off: Zit op stage en verveel me dood zit tijd in me 1tje en heb niks te doen dus ik kijk nu de machinimarespawn live stream YouTube: Kanaal van machinimarespawn alleen beetje jammer dat ik geen geluid heb op me pc :(!
Ik ga zo voor eerst online spelen op de pc maar hoop toch echt dat de connectie beetje te doen is anders hou ik het gauw weer voor gezien.
[ Voor 60% gewijzigd door G3kko0 op 10-11-2011 09:42 ]
Kan niks anders zeggen dan dat IW het erg goed heeft gedaan. Zonder vernieuwingen, oude engine, minimale investeringen en een leuke tv-trailer toch de Day One sales met 33% verhogen t.o.v. Black Ops.
http://www.vgchartz.com/a...est-industry-launch-ever/
Zeker na de aanfluiting van de laatste games, zijn er blijkbaar nog meer dan genoeg gamers die het wel leuk vinden. Mooi, dan blijven ze weg bij BF3
.
Zeker na de aanfluiting van de laatste games, zijn er blijkbaar nog meer dan genoeg gamers die het wel leuk vinden. Mooi, dan blijven ze weg bij BF3
gistere BF3 gaan hale, wou ze beiden eens proberen. Heel de avond mee bezig geweest om het werkende te krijgen ... niks. MW3 mag weinig vernieuwend zijn ... het werkt wel voor zo goed als iedereen. Iets anders dan die BF kutzooi met die kutorigin.StealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:44:
Kan niks anders zeggen dan dat IW het erg goed heeft gedaan. Zonder vernieuwingen, oude engine, minimale investeringen en een leuke tv-trailer toch de Day One sales met 33% verhogen t.o.v. Black Ops.
Zeker na de aanfluiting van de laatste games, zijn er blijkbaar nog meer dan genoeg gamers die het wel leuk vinden. Mooi, dan blijven ze weg bij BF3.
granted, Origin is op dit moment een beetje frustrerend om mee te werken maar toch liever dat dan fkin matchmaking (PC!)svperhmn_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:47:
[...]
gistere BF3 gaan hale, wou ze beiden eens proberen. Heel de avond mee bezig geweest om het werkende te krijgen ... niks. MW3 mag weinig vernieuwend zijn ... het werkt wel voor zo goed als iedereen. Iets anders dan die BF kutzooi met die kutorigin.
double pos
[ Voor 92% gewijzigd door Dragj op 10-11-2011 09:54 ]
idd, 1 minuut om origin aan de praat te krijgen vs elke keer 5 minuten wachten voordat een match start... ik weet wel welke ik kies.
blup
Hatsaa, vanochtend mijn UMP op goud gehaald! Het kost wat, maar dan heb je ook wel wat. Voornamelijk een kogelmagneet omdat iedereen dat ding kan zien maar ach, big pimpin

De recon drone is echt een van mijn favoriete speeltjes, lekker mannetjes marken
De recon drone is echt een van mijn favoriete speeltjes, lekker mannetjes marken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dan lekker bij je COD blijven met matchmaking en zonder ranked dedicated serversvperhmn_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:47:
[...]
gistere BF3 gaan hale, wou ze beiden eens proberen. Heel de avond mee bezig geweest om het werkende te krijgen ... niks. MW3 mag weinig vernieuwend zijn ... het werkt wel voor zo goed als iedereen. Iets anders dan die BF kutzooi met die kutorigin.
[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 10-11-2011 10:04 ]
Gister voor nop een Russische key gehaald. Gelukkig maar, want de game valt mij erg tegen. Het speelt op zich wel weer lekker, maar ik voel echt gewoon geen verschil met MW2 of BO. Het speelt gewoon precies hetzelfde, beetje run&gun eigenlijk.
Ik heb me eigenlijk helemaal niet verdiept in het gehele dedicated server gebeuren, maar heb wel veel op servers gespeeld bij BO. Dus ik zag hier in het menu staan: Server Browser en ben maar even gaan kijken. Leuke NL server uitgezocht en lekker gaan knallen..
Maar begon me na 3 uur toch wel af te vragen of ze die mooie animaties van "LEVEL UP" eruit hadden gesloopt ofzo... Blijkt dat je geen XP krijgt op dedicated server
Wie heeft dat nou weer verzonnen... Maar gelukkig voor 18 euro kan er wat mij betreft niks gemist worden..
Ik heb me eigenlijk helemaal niet verdiept in het gehele dedicated server gebeuren, maar heb wel veel op servers gespeeld bij BO. Dus ik zag hier in het menu staan: Server Browser en ben maar even gaan kijken. Leuke NL server uitgezocht en lekker gaan knallen..
Maar begon me na 3 uur toch wel af te vragen of ze die mooie animaties van "LEVEL UP" eruit hadden gesloopt ofzo... Blijkt dat je geen XP krijgt op dedicated server

Wie heeft dat nou weer verzonnen... Maar gelukkig voor 18 euro kan er wat mij betreft niks gemist worden..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Tzal wel moeten als ze het niet fixen eStealthyPeanut schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:59:
[...]
Dan lekker bij je COD blijven met matchmaking en zonder ranked dedicated server
wat werkt er niet? Heb je een russische versie met een language pack? Of krijg je andere problemen?svperhmn_ schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:04:
[...]
Tzal wel moeten als ze het niet fixen e
blup
Hoe vinden jullie het geluid? Ik heb voordat MW3 uitkwam maandag nog ff MW2 gespeeld en toen schrok ik me de pleuris toen er een nade naast me af ging, omdat mn sub een flinke dreun gaf. Bij MW3 heb ik dit gevoel niet echt. Oké, hij is wel aanwezig, maar niet zulke doffe klappen als bij 2.
Voor mensen die een PS3 noob op sleeptouw willen nemen in MW3, PSN: VirtualJac
Voor mensen die een PS3 noob op sleeptouw willen nemen in MW3, PSN: VirtualJac
there's no tweak without the tweaker
Ik heb mijn sub gisteren zachter moeten zetten, maar ik hou dan ook van hoog volume. Ik heb het idee dat er nog wel een patch voor het geluid komt, wat bij BO ook het geval was. Met name de silenced wapens vind ik matig klinken.
Verder is de omgeving wel veel beter hoorbaar dan in BO op het begin. Ik hoorde gisteren zelfs iemand z'n laptop dichtklappen na een predator, die zo'n meter of 20 schuin achter me zat.
Verder is de omgeving wel veel beter hoorbaar dan in BO op het begin. Ik hoorde gisteren zelfs iemand z'n laptop dichtklappen na een predator, die zo'n meter of 20 schuin achter me zat.
Het geluid van de guns vind ik beter dan MW2. Aangezien daar verschillende geluiden werden gebruikt in de SP en MP.bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:28:
Ik heb mijn sub gisteren zachter moeten zetten, maar ik hou dan ook van hoog volume. Ik heb het idee dat er nog wel een patch voor het geluid komt, wat bij BO ook het geval was. Met name de silenced wapens vind ik matig klinken.
Ik heb trouwens geen Mute all optie kunnen vinden op de PS3. Het lijkt net of iedereen ineens een headset op z'n kop heeft.
Voice volume op nul zetten bij optionsbram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:34:
Ik heb trouwens geen Mute all optie kunnen vinden op de PS3. Het lijkt net of iedereen ineens een headset op z'n kop heeft.
idd that does the trickbaronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:39:
[...]
Voice volume op nul zetten bij options
Net paar potjes online gedaan op de PC en tja het is wat al velen hier al gezegd hebben onwijs jammer dat ze toch aanhouden met dat matchmaking. Alle potjes die ik tot nu toe gedaan heb waren gelukkig zonder echte lag dus dat viel mij gelukkig nog mee tot nu toe.
Eind van de maand ga ik sowieso nog wel BF3 halen want ik speel toch altijd alle shooters maar goed tot MW3 is leuk om te doen maar dat matchmaking is echt fail!
Eind van de maand ga ik sowieso nog wel BF3 halen want ik speel toch altijd alle shooters maar goed tot MW3 is leuk om te doen maar dat matchmaking is echt fail!
Dat zal ik eens proberen want als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel jochies, die het spel nog niet eens mógen spelen, die lopen te janken door hun headset.baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:39:
[...]

Zijn dat de MP options? Gisteren echt zitten zoeken, maar deze heb ik niet zien staan.baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:39:
[...]
En als ik dan met een vriend speel, dan moet ik deze weer omhoog zetten natuurlijk, ook niet handig eigenlijk.
Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen niet standaard gemute wordt, en dat je gewoon andersom de mensen kan ont-muten die je wel wil horen. Toch veel logischer.
Of je mute ze gewoon.. zijn er meestal maar 2 of 3 in je team die headset hebbensuperbassie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:42:
[...]
Dat zal ik eens proberen want als ik ergens een hekel aan heb, dan zijn het wel jochies, die het spel nog niet eens mógen spelen, die lopen te janken door hun headset.
Op de pc heb je een instelling 'Mute Players' in de opties zitten.
Heb je onlangs op de PS3 gespeeld? Ik gisteren de hele avond (kill confirmed en TDM) en 80% van de teams zit te bleren door zo'n ding.
Verwijderd
Ben echt GEEN gamer. Enige wat ik speel is de MW-reeks. BO overgeslagen dus ook
en verder geen BF3. Denk dat ik deze week misschien ook vreemd ga en er BF3 bij ga
halen, omdat het er zó mooi uitziet, maar in deze (voor MW3) ben ik gewoon weer echt
tevreden. Vette, retevette game (MP dan met name). Voor mij hoeft het allemaal niet zo
moeilijk, wil gewoon ongegeneerd een potje kunnen schieten / Search & Destroyen op
de PS3
.
EDIT: maar snap heel goed dat het voor de doorgewinterde speler misschien een teleur-
stelling is allemaal (matchmaking etc etc etc). Op naar de volgende dus weer
en verder geen BF3. Denk dat ik deze week misschien ook vreemd ga en er BF3 bij ga
halen, omdat het er zó mooi uitziet, maar in deze (voor MW3) ben ik gewoon weer echt
tevreden. Vette, retevette game (MP dan met name). Voor mij hoeft het allemaal niet zo
moeilijk, wil gewoon ongegeneerd een potje kunnen schieten / Search & Destroyen op
de PS3
EDIT: maar snap heel goed dat het voor de doorgewinterde speler misschien een teleur-
stelling is allemaal (matchmaking etc etc etc). Op naar de volgende dus weer
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 10:47 ]
Het probleem is dat ze vaak ook weten wanneer ze irritant moeten gaan doen. Dat viel mij iig op. Nadat de teams zijn gemaakt werkt de mute functie niet meer. Dat was vaak ook het moment dat er opeens 4 man tegen mekaar begon te schreeuwen -.-
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Gisteren avond nog jabram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:45:
Heb je onlangs op de PS3 gespeeld? Ik gisteren de hele avond (kill confirmed en TDM) en 80% van de teams zit te bleren door zo'n ding.
haha
Wat ze beter konden doen aangezien ze miljoenen hebben verdiend is eigen servers beheren in de grote landen, dus dan kan er ook niet gekloot worden met de servers en kunnen ze wel ranked zijn, ze hebben genoeg centen.uchiha tijntje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:29:
[...]
Wat mij een beetje tegen de borst stoot is dat ze zo onwijs veel verdienen en hebben verdiend aan de CoD franchise dat ze daar ook wel eens wat meer voor mogen doen, mbt bijv. dedicated servers, het goed regelen van de verbinding vanaf de launch, een nieuwe engine, etc. Ik snap de bedrijfsfilosofie.. waarom veranderen en en meer doen als het toch wel onwijs goed verkoopt, maar dat gaat ze hopelijk eens een keer opbreken.
Met name het feit dat de launch altijd redelijk dramatisch is met betrekking tot netwerkissues is gewoon achterlijk. Je weet een jaar van te voren dat een enorm aantal spelers op launchdag gaan spelen. Zorg er dan voor dat het gewoon goed geregeld is. Investeer dan gewoon wat meer zou ik zeggen. Maarja, dit strookt natuurlijk niet met het feit dat mensen het spel toch wel kopen en blijven spelen, dus waarom zou je er als bedrijf iets van aantrekken
UK, GER, FR, RUS etc etc zulke landen en dan daar servers plaatsen.
Dat is pas dedicated server.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Heerlijk net een potje op outpost waar heel het vijandig team hun noobtube als primary gebruikte.
Word je toch ook doodziek van..
ik heb wel het idee dat de nade launcher is generferd
veel minder schade/blas radius
hij werkt nu vooral lekker om nét dat laatste beetje schade te doen als ze achter cover duiken
veel minder schade/blas radius
hij werkt nu vooral lekker om nét dat laatste beetje schade te doen als ze achter cover duiken
Ik heb nog zitten twijfelen om deze game te halen omdat vrienden hem toch wel zouden kopen maar de volgende dingen kan ik gewoon niet mee leven.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:50:
Heerlijk net een potje op outpost waar heel het vijandig team hun noobtube als primary gebruikte.
-De graphics op de pc zijn erg gedateerd, platte low res textures die zelfs rage next gen laat lijken
-Tubers zijn er nog steeds
-Quick scopes
-Kill streaks nog steeds over powered
-Match making systeem drama
-Nat drama
Sorry maar nee, deze game ga ik niet kopen

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 10-11-2011 10:57 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Man, wat wordt er veel gepost in dit topic. Het is echt niet meer bij te houden.
Voor de mensen die de poorten niet juist geopend krijgen:
Ik heb al jaren alleen port 3074 open staan en dat blijkt voldoende, maar ook de firewall uit.
Favo wapen: bij verre de Type 95.
Mening over het spel: Ik kan me niet voorstellen dat infinity ward 2 jaar nodig heeft gehad om met dit stukje geldklopperij op de proppen te komen, maar het is wel weer leuk COD. Confirmed kill maakt wel iets goed.
Edit: Wat erg opvalt op XBL is dat ik nog geen speler buiten Nederland ben tegen gekomen. Een klein minpuntje. Nederlanders zijn veel te goed
Voor de mensen die de poorten niet juist geopend krijgen:
Ik heb al jaren alleen port 3074 open staan en dat blijkt voldoende, maar ook de firewall uit.
Favo wapen: bij verre de Type 95.
Mening over het spel: Ik kan me niet voorstellen dat infinity ward 2 jaar nodig heeft gehad om met dit stukje geldklopperij op de proppen te komen, maar het is wel weer leuk COD. Confirmed kill maakt wel iets goed.
Edit: Wat erg opvalt op XBL is dat ik nog geen speler buiten Nederland ben tegen gekomen. Een klein minpuntje. Nederlanders zijn veel te goed
[ Voor 13% gewijzigd door xV0rtexx op 10-11-2011 11:06 ]
Textures op de PS3 zijn zeker beter dan Rage.Verderf schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:56:
[...]
Ik heb nog zitten twijfelen om deze game te halen omdat vrienden hem toch wel zouden kopen maar de volgende dingen kan ik gewoon niet mee leven.
-De graphics op de pc zijn erg gedateerd, platte low res textures die zelfs rage next gen laat lijken
-Quick scopes
-Nat drama
Sorry maar nee, deze game ga ik niet kopen(en ik heb echt alle cods tot nu toe, en zelfs mw2 op pc en xbox 360)
Gisteren van 6 tot 11 gespeeld, en welgeteld 1 tuber tegengekomen. Je dacht toch niet dat ze tubes helemaal uit de game zouden slopen hè?
Quickscopers welgeteld 0 keer tegengekomen.
Killstreaks zijn vooralsnog niet overpowered. Ik heb er geen last van gehad in ieder geval (ben geloof ik 3x door een chopper gepakt).
Wel een aantal disconnects, maar hier kun je na 2 dagen nog geen definitef oordeel over vellen.
Verwijderd
Laat ze die heli's maar oproepen , ik knal ze met 1 of 2 raketten meteen uit de lucht
fijn hoor die stinger.
En krijg er ook mooi 200-600 punten voor, lekker makkelijk levelen zo
Wat wel jammer is , is dat je de care package heli's niet meer uit de lucht kan halen, die zijn gewoon te snel, krijg er geen lock op
Vanavond weer lekker knallen,....... nu op mn werk, maar kan mn gedachten er niet bij houden..
Wat wel jammer is , is dat je de care package heli's niet meer uit de lucht kan halen, die zijn gewoon te snel, krijg er geen lock op
Vanavond weer lekker knallen,....... nu op mn werk, maar kan mn gedachten er niet bij houden..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 11:11 ]
Ik heb gister avond een eerste rondje gespeeld (op PC) en moet toch zeggen dat mijn eerste indruk goed is. Wat mij betreft is veel kritiek wat aan de overdreven kant.
- Ja er zijn tubers, maar de tube geeft niet zoveel schade meer. Dus overpowerd zijn tubes niet.
- Ja er zijn quick scopers en nee ik kan het niet..... maar dat ligt meer aan mij dan aan de game
- Matchmaking beviel mij al prima in MW2 en het loopt nu wat stroef, maar dat gaat goed komen (ik weet het ik ben één van de weinigen die dit vindt....
- Ik heb nog niet veel ervaring met killstreaks, maar had niet het idee dat ik constant onder vuur lag vanuit killstreaks
- De graphics zijn wat mij betreft wel een beetje gedateerd, maar wel prima. Kwaliteit op native gezet en verder alles op extra en 4x AA.
Verwijderd
Ik heb een sitecom router uit het duurdere segment, nooit problemen mee gehad.Mystic Spirit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:11:
Ik heb gister avond een eerste rondje gespeeld (op PC) en moet toch zeggen dat mijn eerste indruk goed is. Wat mij betreft is veel kritiek wat aan de overdreven kant.
Ja er zijn tubers, maar de tube geeft niet zoveel schade meer. Dus overpowerd zijn tubes niet.
Ja er zijn quick scopers en nee ik kan het niet..... maar dat ligt meer aan mij dan aan de game
Matchmaking beviel mij al prima in MW2 en het loopt nu wat stroef, maar dat gaat goed komen (ik weet het ik ben één van de weinigen die dit vindt....
Ik heb nog niet veel ervaring met killstreaks, maar had niet het idee dat ik constant onder vuur lag vanuit killstreaks
De graphics zijn wat mij betreft wel een beetje gedateerd, maar wel prima. Kwaliteit op native gezet en verder alles op extra en 4x AA.
Het NAT geheel ben ik nog niet helemaal uit. Vanavond maar eens onderzoeken. Het stond bij mij op moderate (wat dat ook mag betekenen). Het is dus geen strict, maar kennelijk ook niet open.
Misschien dat mensen een fatsoenlijke router moeten kopen?

Daar ligt het niet aan, verschilt per merk hoe ze zijn ingesteldVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:12:
[...]
Ik heb een sitecom router uit het duurdere segment, nooit problemen mee gehad.
Misschien dat mensen een fatsoenlijke router moeten kopen?
SAM turrets zijn ook leuke dingen, en je kan ook nog voor Predators dat anti raket dingetje gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:10:
Laat ze die heli's maar oproepen , ik knal ze met 1 of 2 raketten meteen uit de luchtfijn hoor die stinger.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je een router heb uit het wat betere segment heb je vaak iets meer mogelijkheden voor instellingen, zodat het niet meer aan het merk hoeft te liggen.Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:14:
[...]
Daar ligt het niet aan, verschilt per merk hoe ze zijn ingesteld
Ik heb ook een prima router van linksys. Moet waarschijnlijk even ergens iets met porten doen, want heb bewust de UPNP uitstaan.
Helemaal eensch...Verderf schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:56:
[...]
Ik heb nog zitten twijfelen om deze game te halen omdat vrienden hem toch wel zouden kopen maar de volgende dingen kan ik gewoon niet mee leven.
-Quick scopes
-Nat drama
Sorry maar nee, deze game ga ik niet kopen(en ik heb echt alle cods tot nu toe, en zelfs mw2 op pc en xbox 360)
Yup zo is hetMystic Spirit schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:17:
[...]
Als je een router heb uit het wat betere segment heb je vaak iets meer mogelijkheden voor instellingen, zodat het niet meer aan het merk hoeft te liggen.
Ik heb ook een prima router van linksys. Moet waarschijnlijk even ergens iets met porten doen, want heb bewust de UPNP uitstaan.
Precies: Gisteren deed ik HQ pro, waarbij de tegenstander allemaal uit dezelfde clan kwam.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:10:
Laat ze die heli's maar oproepen , ik knal ze met 1 of 2 raketten meteen uit de luchtfijn hoor die stinger.
Mijn team bakte er weinig van op het gebied van combat, dus binnen no-time allemaal choppers. Wat echter wel goed ging is het pakken van de HQ --> De clan ging het alleen maar om kills.
Heb dus zeker 7 choppers neergehaald....Plus we wonnen uiteindelijk met 400 - 320 o.i.d.
Lekker snel levelen zo
K to the KillaZ
Ik merk ook dat de K/D ratio minder belangrijk is. Soms zie ik mensen met 20 kills ergens halverwege en staan er mensen met minder kills (16 ofzo) bovenaan. Ik heb het idee dat support streaks beter en sneller levelen dan killstreaks. Zeker als je Kill Confirmed speelt waar de tags oppakken ook xp geeft.
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2011 11:26 ]
Of ze gaan meer voor de objectives wat ook lekker wat punten geeft!Vrijdag schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:25:
Ik merk ook dat de K/D ratio minder belangrijk is. Soms zie ik mensen met 20 kills ergens halverwege en staan er mensen met minder kills (16 ofzo) bovenaan. Ik heb het idee dat support streaks beter en sneller levelen dan killstreaks. Zeker als je Kill Confirmed speelt waar de tags oppakken ook xp geeft.
Al krijg je van ballistic vest 50 punte per x dat iemand zo'n vest pakt
Verwijderd
Ik ben tot mijn eigen verbazing al sinds de eerste game 100% in het dienst van het team aan het spelen.
Heb elk potje de accolade Dominator...en blijf maar met die uav's sproeien,
Heb elk potje de accolade Dominator...en blijf maar met die uav's sproeien,
Als geintje maak ik de volgende opmerking "Man wat gefrusteerd, valt MW3 tegen? wellicht BF3 een optie?"zeef schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 17:28:
[modbreak]In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty[/modbreak]
Krijg ik een pushbericht " Wil je echt een ban van 2 weken?"
nou moet niet gekker worden, het volgende maar even terug gestuurd:
Goedemorgen,
In mijn geheugen staat dat tweakers site van het jaar 2010 is geworden en weer op de nominatie staat.
Het forum is in mijn ogen bedoeld om met elkaar te discussieren en informeren over bepaalde onderwerpen.
Wanneer een moderator op deze manier te werk gaat, dwingend, aggresief en op zeer kinderlijke wijze mede fora gebruikers aanschrijft vervalt iedere vorm van plezier en kan een nominatie toch echt niet reeel zijn.
Wanneer u de discussie even ter ogen had genomen, had u kunnen waarnemen dat ik mede fora's al meerdere keren er op geattendeert heb dat BF3 en MW3 de welbekende appels met peren zijn. Waar u uit kan opmaken dat ik geen enkele intentie heb gehad dit te doen.
Als mijn reactie aan u niet in de goede keel is geschoten is dit mijn inziens uw gebrek aan humor danwel in het bezit zijn van een erg kort lontje.
Als u mij graag een ban van 2 weken wilt geven en daar een enorme voldoening uit gaat krijgen wil ik u dat zeker niet ontnemen.
Met vriendelijke groet,
R. Loots
Ohja ontopic: MW3 speelt prima weg
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ja inderdaad, het maakt mij ook niet zo gek veel uit wat mijn K/D ratio is, als ik maar bovenin de lijst terechtkom en met al die support en objectives gaat dat toch het snelsteSjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:26:
[...]
Of ze gaan meer voor de objectives wat ook lekker wat punten geeft!
Al krijg je van ballistic vest 50 punte per x dat iemand zo'n vest pakt
Ik was trouwens aan het zoeken naar de emblemen, hoe die er uit zien maar kan ze alleen vinden van MW2. Iemand misschien iets gevonden? Heb nu de Nederlandse vlag en het Stalker icoontje maar ben wel benieuwd naar de rest
Tijd om maar is deze week naar 80 te levele. Zit nu op 60
en heb dit weekend nog een lan party dus zal moeten lukken. Vindt het wel persoonlijk echt triest dat er NU alweer rank hacks en dingen zijn. Kijk maar naar de leaderboards: iemand die 2 uur gespeeld en heeft en al in 3rde prestige zit met een gemiddelde score van 1599247984 per match terwijl ikzelf op 1500 zit ongeveer? Klopt niets van. Zat gister ook in matchmaking ground-war (12-18 man) waarvan er gewoon 4 al hoger dan 2de prestige waren. Dit slaat echt nergens meer op (en het waren nog Nederlands ook uit, bleek uit chat). En dan vervolgens vraagt opeens 4 man hoe ze "ook snel ranks kunnen krijgen". Ik dacht dat in een promotie-filmpje Infinity Ward heeft gezegd deze mensen HARD aan te pakken, ik merk er niets van...
Ik heb er gisteren anders een uit de lucht geknald. Kreeg gelijk allemaal bonussen om m'n oren.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:10:
@Ricloo86
Als iedereen dat nou doet, wat jij deed.....Wat iedereen dus deed en daarom is die waarschuwing er nu.
(mooie zin he..
)
On topic: Die kill confirmed is toch echt mijn favoriet. Eerder was het domination, waar nu niet meer geldt als A & B in handen is de tegenstander spawned bij C.
Als iedereen dat nou doet, wat jij deed.....Wat iedereen dus deed en daarom is die waarschuwing er nu.
(mooie zin he..
On topic: Die kill confirmed is toch echt mijn favoriet. Eerder was het domination, waar nu niet meer geldt als A & B in handen is de tegenstander spawned bij C.
[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 10-11-2011 11:37 ]
Was met MW2 toen toch ook al redelijk vroeg al? Maar voor zover ik me kan herinneren hebben die mensen toen een ban gekregen ofniet? Ik vind het zelf ook echt jammer, je level is iets waar je trots op mag zijn omdat je het zelf berijkt hebtFiole schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:35:
Tijd om maar is deze week naar 80 te levele. Zit nu op 60en heb dit weekend nog een lan party dus zal moeten lukken. Vindt het wel persoonlijk echt triest dat er NU alweer rank hacks en dingen zijn. Kijk maar naar de leaderboards: iemand die 2 uur gespeeld en heeft en al in 3rde prestige zit met een gemiddelde score van 1599247984 per match terwijl ikzelf op 1500 zit ongeveer? Klopt niets van. Zat gister ook in matchmaking ground-war (12-18 man) waarvan er gewoon 4 al hoger dan 2de prestige waren. Dit slaat echt nergens meer op (en het waren nog Nederlands ook uit, bleek uit chat). En dan vervolgens vraagt opeens 4 man hoe ze "ook snel ranks kunnen krijgen". Ik dacht dat in een promotie-filmpje Infinity Ward heeft gezegd deze mensen HARD aan te pakken, ik merk er niets van...
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Cheaters hou ik ook niet van.
Ik cheat dan ook niet en heb met eerlijk spelen meer plezier.
2de potje mw3 was dit , met 1 woord geweldig :
Ik vindt zelf juist levelen (en nu dus ook wapens levelen) geweldig; elke keer iets nieuws en ik zit zelfs qua level voor op het merendeel. Snap ook echt niet waarom je in godsnaam in 1x alles uitgespeeld wilt hebben...waarom koop je dan het spel?!?! Hoop zeker dat deze mensen gebanned worden.
Je had je speelstijl toch aangepast, meen ik me te herinneren? Je zit de eerste 30 seconden in 1 hoek, en vervolgens ze je je turret neer en sla je je kamp op in een andere hoek.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[video]
Welke website heb je die key gekocht als ik vragen mag?Wiebbe schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:00:
Gister voor nop een Russische key gehaald. Gelukkig maar, want de game valt mij erg tegen. Het speelt op zich wel weer lekker, maar ik voel echt gewoon geen verschil met MW2 of BO. Het speelt gewoon precies hetzelfde, beetje run&gun eigenlijk.
Maar begon me na 3 uur toch wel af te vragen of ze die mooie animaties van "LEVEL UP" eruit hadden gesloopt ofzo... Blijkt dat je geen XP krijgt op dedicated server![]()
![]()
Dus je zat je in een hoekje te verstoppen en kreeg een carepackage? ;-)Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[video]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Haha, dat je uberhaubt de tijd neemt om dit op youtube te zetten....Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 05:47:
[video]
Prachtige kill hoor

EDIT:
Zie nu je 2e filmpie, jeez dat je het zo leuk spelen vindt zeg. Beetje in hoekjes campen. Bah bah!
Gelukkig maak ik het mijn sport om campers te owne, al moet ik je 4 keer opzoeken in het spel
[ Voor 20% gewijzigd door wimpie007 op 10-11-2011 11:56 ]
obvious troll is obviousVerwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[video]
of bedoel je dit serieus... dit soort mensen verzieken het spel tbh
Verwijderd
Zo! Dat zijn wel echte skills die je daar laat zien...Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[filmpje]
WTF! met 1 woord TRIEST!Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:38:
[video]
Zo eindelijk SPAS12 op lvl28 voor damage proficiency en extended mags. Nu nog maar point blank ironsighted hitmarkers in 90% van de gevallen en af en toe zie je een beetje weer de MW2 spas.
Misschien had ik het achteraf maar niet hoeven te levelen, de striker lijkt beter
Misschien had ik het achteraf maar niet hoeven te levelen, de striker lijkt beter

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Laten we terug gaan over de echt discussie en niet blijven hangen of iemand en troll of triest is; iedereen speelt zoals hij speelt en laat hem lekker in zijn waarde.
Gebruiken nog mensen hier specialist killstreak? Wat stellen jullie zoal in als je dat doet?
Gebruiken nog mensen hier specialist killstreak? Wat stellen jullie zoal in als je dat doet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty