Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er trouwens een holographic sight in de game? Ik meen deze tijdens de SP gezien te hebben, maar in de MP zie ik 'm in geen een filmpje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:19:
Zit er trouwens een holographic sight in de game? Ik meen deze tijdens de SP gezien te hebben, maar in de MP zie ik 'm in geen een filmpje terug.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Vrijdag schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:16:
Heeft er al iemand gold "camo" op zijn wapen(s)? Je moet dan het max level halen maar erg veel nut heeft dat verder niet geloof ik, aangezien je al best snel op maximale proficiency zit.
Ja ik, ik heb gouden UMP. Laatste lvl is echt hell Q_Q 89900 exp voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39

Vrijdag

De Zwarte

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:28:
[...]

Ja ik, ik heb gouden UMP. Laatste lvl is echt hell Q_Q 89900 exp voor nodig...
Holy handgrenade Batman! :P Nuja, dan heb ik voorlopig even wat om te doen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Haha ach de 1na laatste cammo, "autumn" vind ik persoonlijk echt spuugelijk. Blauw en Rood zijn daarintegen ubervet, maar goud is gewoon :D
Zal is kijken of ik wat screenshots kan maken straks als ik klaar ben met werk (als mensen dit leuk zouden vinden)

Verder ga ik misschien verder met een ander wapen: ik ben goed met UMP short-mid range, maar long range ga ik elke keer door door iedereen...dat wordt wel vervelend -_-

Overigens heb ik nu een grenade launcer, dat ding is FIJN!! (Rank 51 ofzo)
Schiet niet met een boog maar RECHT vooruit, dat je iemand om een hoekje makkelijk kan pakken of als ik bijv mn UMP heb iemand die heel ver is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Zojuist even de singleplayermode uitgespeeld :D was weer heerlijk achtbaanritje :P In elk geval mooi einde weer hehe :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ik speel de SP als de MP begint de vervelen! Tot nu toe vermaak ik me goed met de MP, lekker hoge rank vergeleken met de rest (ben bijna altijd de hoogste in de match) en gemiddelde KD:R van 2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
HaseMike schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:36:
Wat er slecht is aan Steam : Simpel, je kan je games niet meer verkopen als je er mee klaar bent, of er niets aan vind. Een miskoop is snel gemaakt, maar ebay/marktplaats bieden dan oplossingen. Met een Steam game, is je geld definitief verschwunden. Je koopt niet zozeer een product, maar een recht om een game te gebruiken bij 1 steam account.

Kortom : Waardeloos, en des te ergen dat het nergens op de verpakking staat. Misschien iets voor Radar ;)
Bij elke software koop je in principe slechts een recht om het te gebruiken. Geloof dat er best veel software is dat je niet zomaar door mag verkopen. Enige verschil met Steam is dat het praktisch onmogelijk is om een Steam app door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:43:
Wat zijn de ervaringen trouwens met Riot shield? Als ik iemand zie met dat kreng is ie gewoon NIET dood te krijgen...nog erger: zag iemand met Juggernaut (dat armor) en Riot shield...op een gegeven moment stond er 5 man (!!!) inc. ikzelf te schieten op die kerel die in een hoekje stonden...alle clips leeg en die gast was NIET dood...WHAT THE )!@$#*(? Vervolgens loopt ie naar iemand toe en ramt ie hem dood O__O

Ik had echt een brainfart daar...ging nergens over. Heb hem wel is aangedaan maar dan ga ik zelf wel gelijk dood >_>

Dus: ideeën / meningen / ervaringen met Riot shield?
Een echt troll wapen is het als je het goed kan. Ik heb hem nu geupgraded naar level 7 maar mijn K/D gaat er wel gruwelijk van naar beneden. Goed als je kill confirmed doet en een beetje teamplayed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zo net wel last van "de typische kut koter" (sorry als ik kut niet mag zeggen) van 12 jaar op COD. Hij zei onder andere dat ik een kk kind was omdat ik zogenaamd campte. Ik campte niet eens ik rushte gewoon niet. Zo frustrerend dat soort mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:47:
Ik speel de SP als de MP begint de vervelen! Tot nu toe vermaak ik me goed met de MP, lekker hoge rank vergeleken met de rest (ben bijna altijd de hoogste in de match) en gemiddelde KD:R van 2! :)
Hehe begrijpelijk :) maar ja ik wilde vooral het verhaal verder spelen wat ik toch wel geinig vindt :) MP speel je weer heel jaar lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Error - buffer overflow.

Opeens werd mijn spel onderbroken met die foutmelding :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Frodo19 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:12:
[...]

Hehe begrijpelijk :) maar ja ik wilde vooral het verhaal verder spelen wat ik toch wel geinig vindt :) MP speel je weer heel jaar lang ;)
Hier hetzelfde.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Asgaro schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:09:
[...]

Koop je maar een console...

Stilstand is achteruitgang, zeggen ze. Blijkbaar ben jij het daar niet mee eens en hoopt dat Activision deze CoD engine blijft gebruiken tot in de eeuwigheid.
Have fun, my friend.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, laat dit topic dan met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Laatst online: 15-10 10:28
Yzord schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:26:
[...]

Als je niks zinnigs te zeggen hebt, laat dit topic dan met rust.
het was zinnig. stilstand = achteruitgang en mensen moeten niet zo zeuren dat ze telkens een nieuwe videokaart moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manman, wat is er mis met de mouse sensitivity??? Veeeel te snel, echt raar gewoon. De acceleratie curve is echt debiel? Lijkt wel die van OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:34:
Manman, wat is er mis met de mouse sensitivity??? Veeeel te snel, echt raar gewoon. De acceleratie curve is echt debiel? Lijkt wel die van OSX.
Newsflash: Apple klaagt Activision aan wegens inbreuk op het mouse sensitivity patent. :+

Hier niets raars gemerkt aan de muisbesturing.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:41
People heb even hulp nodig met het openen van mijn routerpoorten. Hoop dat iemand er vanaf weet.

Wil er voor zorgen dat mijn NAT open staat voor Modern Warfare 3.

Heb de stappenplan gevolgd volgens portforward (vrij makkelijk eigenlijk) alleen nu moet ik het koppelen met mijn ps3 zeg maar, alleen probleem is dat ik mijn ps3 niet kan vinden tussen de verbonden apparaten op mijn Router..

Heb een hele lijst met verbonden apparaten waaronder mn iphone, die ik overigens direct zie als zijnde iphone van xxx. Alleen kan ik de ps3 niet vinden dus.. :S Iemand een idee hoe ik hierachter kom?

Ps3 heeft verder ook geen problemen met verbinding maken oid verbind namelijk direct

[ Voor 5% gewijzigd door BigF25 op 09-11-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe,

Net even gespeeld, wat een afknapper dit spel. We zijn weer mooi opgelicht met het matchmaking system .. En van mijn part hadden ze de dedicated spek en bonen servers eruit gelaten, beetje nutteloos omdat het unranked is en zo'n beetje alle TDM servers score limits van 7500 aanhouden.

Verder lijken zo'n beetje alle maps op een vuilnisbelt of oostblokghetto, overal ligt troep en zo'n beetje alle maps zijn klein en zeer chaotisch ingericht.

De laatste CoD die ik gekocht heb.

Achteraf had CoD4 of World at War mijn laatste CoD moeten zijn.

Ik ben zeer teleurgesteld in de makers, die nu vrolijk voor de 55eu die ik eraanuitgegeven heb een dikke Cubaanse sigaar opsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.... kan wel een goeie patch gebruiken dit spel. 'Haper' spikes als je een hoek om komt, of neer word geschoten. Muis sensitivity. En ja ook alleemaal op een dedicated server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:54:
Pfoe,

Net even gespeeld, wat een afknapper dit spel. We zijn weer mooi opgelicht met het matchmaking system .. En van mijn part hadden ze de dedicated spek en bonen servers eruit gelaten, beetje nutteloos omdat het unranked is en zo'n beetje alle TDM servers score limits van 7500 aanhouden.
En dit had je allemaal niet van te voren kunnen verzinnen? Dit is allang bekend, ook als je je niet echt had verdiept, had je dit geweten.

Je kan toch niet opgelicht zijn, door iets wat de makers al een maand geleden hebben laten weten?

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:55
Bv202 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:18:
Error - buffer overflow.

Opeens werd mijn spel onderbroken met die foutmelding :s
http://www.mapmodnews.com...W3-Errors-Freezes-Crashes

Of zoek het topic even door, heb deze link al eens genoemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:53:

Heb een hele lijst met verbonden apparaten waaronder mn iphone, die ik overigens direct zie als zijnde iphone van xxx. Alleen kan ik de ps3 niet vinden dus.. :S Iemand een idee hoe ik hierachter kom?

Ps3 heeft verder ook geen problemen met verbinding maken oid verbind namelijk direct
Stond je PS3 aan toen je in je router zat te rommelen?

Zo ja, vreemd. Kijk eens op je PS3 wat het IP adres is op dat moment. Kun je hem op die manier opsporen in je router.

Tijd voor een MW3 problemen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:41

j4y

echt stom dat er al weer geen lean in zit

+ geen console
+ geen lagometer / fpsmeter
+ geen fov 90

p2p stoor ik me nog niet eens zo veel aan, als er een keertje promod komt gaat toch iedereen op dedi's spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21
Bij mij doet de Elite app op de PS3 het nog steeds niet. Connection error als ik wil inloggen... :(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Rivanov schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:15:
Bij mij doet de Elite app op de PS3 het nog steeds niet. Connection error als ik wil inloggen... :(
Bekend probleem. Servers kunnen het niet aan.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:58

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

tekken4111 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:32:
[...]

het was zinnig. stilstand = achteruitgang en mensen moeten niet zo zeuren dat ze telkens een nieuwe videokaart moeten kopen.
Ik zeur over een videokaart wanneer ik dat wil. Jullie zeuren over perks die niet juist zijn afgesteld of n00btubers...alsof dat nieuw is. Get a life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Knip, doe nou eens volwassen

[ Voor 72% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Trollen gelieve niet te voeren

[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 19:22 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:22:
[...]

Het oog wil ook wat, lijkt net of ik een upscaled 800x600 resolutie zit te spelen.
overdrijven is ook een vak, natuurlijk ziet BF3 er mooier uit maar om nou zo extreem te gaan vind ik ook weer overbodig (ik haal BF3 er trouwens alleen even bij voor het argument)
maar als je een spel zo snel delete dan betekend het waarschijnlijk dat je hem hebt gedownload, dus dan moet je niet zeiken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben het met unfor eens, spel ziet er voor een AAA titel uit 2011 niet uit. Ik kan met mijn bescheiden specs alles op Ultra spelen. Singleplayer is wel weer episch, maar dat had ik ook niet anders verwacht van COD. Maar vind dat ze voor dit product niet de volle prijs hadden mogen vragen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:32
klopt het dat de xbox controller voor de pc niet werkt bij MW3 ???...ik zit altijd op mijn tv te gamen maar de krijg de xbox controller nog niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:23:
[...]

overdrijven is ook een vak, natuurlijk ziet BF3 er mooier uit maar om nou zo extreem te gaan vind ik ook weer overbodig (ik haal BF3 er trouwens alleen even bij voor het argument)
maar als je een spel zo snel delete dan betekend het waarschijnlijk dat je hem hebt gedownload, dus dan moet je niet zeiken ook.
Waarom is dat overdrijven? Het ziet er serieus uit alsof er ge-upscaled word, terwijl dat bij Black Ops en andere MW games niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NoFearCreations schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:24:
Ben het met unfor eens, spel ziet er voor een AAA titel uit 2011 niet uit. Ik kan met mijn bescheiden specs alles op Ultra spelen. Singleplayer is wel weer episch, maar dat had ik ook niet anders verwacht van COD. Maar vind dat ze voor dit product niet de volle prijs hadden mogen vragen.
Singleplayer valt me enorm tegen. Die van bijvoorbeeld Uncharted is 100x epischer. De grahics lopen bizar hard achter, het geluid is om te janken en de AI soms ook. Maar goed, het is wel weer leuk om een weekje te spelen :D
unfor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:26:
[...]

Waarom is dat overdrijven? Het ziet er serieus uit alsof er ge-upscaled word, terwijl dat bij Black Ops en andere MW games niet zo is.
Ja, de graphics zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Vooral de 'grassprietjes' als je op de grond ligt zijn om te janken!

[ Voor 23% gewijzigd door DennusB op 09-11-2011 19:26 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:26:
[...]

Welk platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PC natuurlijk, consoles worden sowiezo al upscaled.
Knip. Commentaar mag via DM

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:54
Er word ook geupscaled op de PC, als je image quality niet op native zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

vinom schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:29:
Er word ook geupscaled op de PC, als je image quality niet op native zet.
Dit. Een setting daaronder kan nog net, maar verder is niet-native echt heel blurry alsof je inderdaad op een niet-native resolutie speelt. Geen idee waarom het zo gedaan is.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD is een slap aftreksel van sof 2 ,bf is een beter spel voor campers .COD 3 heefd de zelde server instelingen als sof 2 ,kan je nagaan hoe oud dit al moet zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Meer mensen slechte prestaties met crossfire x ?

had even in de config de command voor dualgpu gezocht en op 1 gezet ( net als cod4 etc etc )
maar dan flipt mijn hele game :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Marsjee schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:15:
Meer mensen slechte prestaties met crossfire x ?

had even in de config de command voor dualgpu gezocht en op 1 gezet ( net als cod4 etc etc )
maar dan flipt mijn hele game :O
Ik kan me niet voorstellen dat je SLI of CFX nodig zou hebben, had 20% GPU usage met 1 6950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
unfor schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:16:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je SLI of CFX nodig zou hebben, had 20% GPU usage met 1 6950.
Nou, ik speel met de ATI 5770 op 1920x1200 en heb soms het idee bij drukke acties dat het wat minder soepel loopt. Vandaar. nu zie ik dat de 2e kaart niet tot amper gebruikt wordt. De optie dualgpu heeft altijd gewerkt in cod4 en mw2, maar nu als deze aangezet wordt handmatig in de config, gaat alles schrokken alsof het bugged is :P

[ Voor 23% gewijzigd door Marsjee op 09-11-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah allereerste potje online: 15-3 TDM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Vliegen in MW3 mogelijk

Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage2.instagram.com/4b03732c0b0b11e19896123138142014_7.jpg

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
Voor de mensen die op psn spelen add: Manmetdehamer om wat potjes te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 03:03
Van mij mogen ze stoppen met CoD games op de PC uit te brengen.. Sinds CoD4 is het sterk achteruitgegaan en eigenlijk zijn het consolegames geport naar de PC.. Er zit ook totaal geen vernieuwing meer in qua tech etc, MW, MW2, MW3, het is 1 pot nat.. Sinds de beste mensen bij IW weg zijn heb ik er ook geen vertrouwen meer in dat we ooit nog een echt goede PC versie van een CoD game zullen zien voorlopig.. Dus stop er maar mee, de consolegamers mogen het hebben.. Wel jammer, want toen CoD nog PC exclusief was was het wel een goede FPS game, maar nu is het commerciele bagger geworden.. Goed op de consoles, bagger op PC dat is het eigenlijk..

Het is dat BF3 uit is anders hadden we niks nieuws te spelen op de PC.. En ook die game heeft zo z'n issues.. FPS gaming is er wat dat betreft er niet echt beter op geworden de laatste jaren.. De FPS topjaren op PC van eind jaren 90 en begin deze eeuw zullen we vrees ik voorlopig niet meer terugzien.. Of Valve moet met een brilliante HL3 komen ofzo, maar zelfs die zal vrees ik niet PC exclusief zijn en dus ook lijden onder het geport naar de budget consoles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:45
Voor xbox mensen: beunhaasbaas

Ben nu nog bezig met de single player. Echt episch <+:)
Daarna weer lekker online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hm, net zoals bij Black Ops is Theater Mode weer lekker buggy. Loopt niet erg synchroon en de gameplay ziet er totaal anders uit dan wanneer je speelt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik MW3 op de PC met mijn Xbox Controller kan spelen?
Werkt niet out-of-the-box...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:09
Lol, ben er net achter gekomen dat je wapen level 31 maken toch best tegen valt. Level 1 t/m 30 ging echt heel snel, maar nu krijg ik voor mn gevoel echt geen exp meer :D. Ik wil die gouden cammo echt graag xD

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:25
monnick schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:30:
Waarom zou je dat in vredesnaam willen ? Dan heb je wel een erg grote handicap tegen de muis /key combo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:03
Beakzz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:37:
[...]

Waarom zou je dat in vredesnaam willen ? Dan heb je wel een erg grote handicap tegen de muis /key combo ?
Dat is niet het antwoord op zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Leuk is dat: tweede potje dat ik speel, lekker op dreef..15-10 ofzo..boom, host migration. Oke, niets aan de hand, we gaan vrolijk verder....

...inderdaad, vrolijk verder en ik ben de enige die al zijn kills en punten kwijt is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:31

Satom

Verzamel ervaringen

Whieh uiteindelijk toch maar een RU key gekocht (voor nog geen 20 euries) en vervolgens broertjes (retail) DVDs gebruikt. Geen problemen met patches of language files^^

Net survival mode gedaan, erg leuk! Juggies zijn vervelend maar blijft leuk, helaas tot wave 20, morgen nog een keer proberen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGanseij
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Vliegtuig02 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:42:
Whieh uiteindelijk toch maar een RU key gekocht (voor nog geen 20 euries) en vervolgens broertjes (retail) DVDs gebruikt. Geen problemen met patches of language files^^

Net survival mode gedaan, erg leuk! Juggies zijn vervelend maar blijft leuk, helaas tot wave 20, morgen nog een keer proberen^^
waar heb jij die russische key gekocht? was dat soms van http://www.cdkeysgames.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whoa die map in New York is echt vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Intruder schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:33:
Lol, ben er net achter gekomen dat je wapen level 31 maken toch best tegen valt. Level 1 t/m 30 ging echt heel snel, maar nu krijg ik voor mn gevoel echt geen exp meer :D. Ik wil die gouden cammo echt graag xD
Zelfde probleem :+ Ik dacht even Scar te halen op gold. 6 uur gedaan om tot level 30 te komen. Nu blijkt gold nog even 4x zover weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Vliegtuig02 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:42:
Bleek achteraf ook niet nodig te zijn omdat steam automatisch de Engelse bestanden download. Onder properties en dan bij de Language tab kun je de taal veranderen naar Engels. Iedereen in het begin moeilijk doen, blijkbaar had niemand daar nog naar gekeken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Wordt flink agressief van dit spel. Waarom hebben ze de spas zo hard verneukt?? Moest soms drie keer schieten voordat iemand dood is, WTF ! Zo jammer want dat wapen was juist zo vet!

Of kunnen er wel mensen goed spelen met dit wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 15-10 11:56
Singleplayer ( uurtje of 5) net uit gespeeld en was er nog best tevreden over. Begin vond ik minder, maar het einde maakt het wel goed. Ik heb ook de singleplayer van BF3 gespeeld en als ik ze zou moeten vergelijken zijn ze even goed qua verhaal en gameplay. Er was er geen die er boven uit schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:07
Wow, ik word steeds minder geowned op PS3! :o Heb nog wel problemen als ik direct langs een enemy loop. Dan wil het kniven niet echt werken, en ik draai te langzaam, maar verder gaat het wel steeds wat beter. :)

Wat is Kill Confirmed btw een toevoeging zeg! _/-\o_ Misschien wel mijn favoriete gamemode omdat ik er maar weinig campers tegenkom. De meeste willen toch wel die tags pakken.
Wat me alleen wel opvalt is dat zeker niet iedereen dat doet. Sommige lopen er gewoon steeds straal langs. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kill Confirmed is inderdaad echt tof! Brengt hele andere gameplay met zich mee en die piepjes zijn nu al verslavend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:35
Hoe werkt dat levelen van je gun nou precies? Welke xp die je haalt telt nou mee? Ik kan ook nergens een overzicht vinden van mijn gun level en hoeveel xp ik nog nodig heb om een level omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Jup, Kill Confirmed is een erg goeie toevoeging geweest!

Verder is mijn KD 0.7 nog iets... Maar mijn team heeft wel constant een UAV of CUAV in de lucht...

Wederom ben ik weer aan het twijfelen of prestigen weer een toevoeging is... Voorgaande spellen ben ik max 2e prestige geworden omdat er verder weinig nieuws erbij kwam.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randojongen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:17
Zijn er eigenlijk al prestige hacks, aimbots of wallhacks gesignaleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:43
Over hergebruikte modellen gesproken.

Wie herkent dit gebouw ?
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/6724/2011110900001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 18:20

OMD

Randojongen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:13:
Zijn er eigenlijk al prestige hacks, aimbots of wallhacks gesignaleerd?
wallhack wel (PS3), ook al tegen gekomen tijdens online spelen helaas...

Tot nu toe vind ik MW3 erg tegenvallen, het is allemaal zo chaotisch, veels te veel kill streaks etc etc.

Matchmaking is een ramp, misschien moeten ze even bij Treyarch kijken hoe het wel moet?
Kijk, dat er nu veel lag is en veel connection time-outs enzo dat is begrijpelijk, maar keer op keer op keer in een potje terecht komen waarbij je alleen nog 1 seconde van de ronde meemaakt en er wel een loss bij je stats wordt geschreven is echt zooooo hinderlijk.

Grafisch is het spel prima, heb alleen wel het gevoel dat ik minder ver weg kan kijken, soort fog of war zeg maar in tegenstelling tot de andere delen.

Survival mode is gewoonweg fantastisch, heeel veel lol gehad met vrienden. Ga ik me komende tijd zeker nog vaker mee vermaken.

@ hierboven,

Ik ken het huisje niet zo 123, maar ik heb al wel in een map gezien dat ze een 1 op 1 kopie hebben gebruitk van een huis uit de overgrown map uit COD4 ( waar de headquarters altijd op de 1e etage was )

Vond ik wel redelijk verbazend eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door OMD op 09-11-2011 23:34 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de kaart van de ondergrondse nergens op slaat. Wilde op zoek naar bekende haltes terwijl ik onder vuur werd genomen. :P

Valt het jullie ook op dat Veteran veel makkelijker is? Zit nu net na de London level en ben geen enkele keer vast komen te zitten. Dat was in eerdere CoDs zeer zeker anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
UnFeX3 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:16:

Wie herkent dit gebouw ?
[afbeelding]
Pipeline! krijg ik nu een gratis exemplaar van MW3? afgaande van de reacties nog niet mijn geld waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 18:20

OMD

verrek, nou je het zegt... sorry, maar dat vind ik wel een beetje kansloos hoor.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 17:45
Boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:33:
Jammer dat de kaart van de ondergrondse nergens op slaat. Wilde op zoek naar bekende haltes terwijl ik onder vuur werd genomen. :P
lol zat het franse menu te lezen toen ik gefragged werd, soup du jour! De maps zijn inderdaad klein, bijna geen moment zonder actie :P

Heb nu ook de multiplayer uitgeprobeerd, vind vooral kill confirmed echt leuk! Alleen het matchmaking systeem een beetje omslachtigp, duurt vaak lang en allemaal vage termen terwijl je wacht... had liever een serverlist/lobby of iets statischer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 19:25
Artwido schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:39:
[...]

Dat is niet het antwoord op zijn vraag.
Dit is ook geen antwoord op mijn vraag...

Weet de oplossing niet dus stel uit interesse een vraag.. Forum.. Je weet wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Na paar potjes online (lvl 7-8 nu ofzo) gespeeld te hebben een kleine conclusie:
Speelt lekker weg als vanouds, maar te veel lag :-(

Kan pech gehad hebben in de paar potjes maar heb nog niet lag vrij kunnen spelen. Af en toe had ik het idee dat de eerste 10 kogels gewoon blanks waren en dat daarna pas echte schoten kwamen, hoop dat het beter wordt!

Kill confirmed is wel briljant, erg leuk!

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 09-11-2011 23:48 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:30:
Xpadder werkt wel redelijk. Alleen heb je dan geen analoge movement van je personage (de WASD-knoppen worden letterlijk gemapped naar je controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Versteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:28:
Wordt flink agressief van dit spel. Waarom hebben ze de spas zo hard verneukt?? Moest soms drie keer schieten voordat iemand dood is, WTF ! Zo jammer want dat wapen was juist zo vet!

Of kunnen er wel mensen goed spelen met dit wapen?
Het is een beetje hit or miss met de spas ja. Soms is het zoals in MW2, dan moet je 3x schieten point blank. Het had wel iets consistenter gemogen, maar er valt nog mee te werken maar andere wapens zijn wel beter en ook machine pistols zijn beter. De aa12 en usas zijn wel rommel. De striker en model1887 schijnen wel ok te zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de P90 ontdekt. maar wat een HEERLIJK wapen.
Waar je bij de UMP nogal eens moet herladen waardoor je soms in de moeilijkheden komt.
Kan je bij de P90 lekker door blijven sproeien zo'n groot magazijn heeft die.
Stop er een Red dot op met die anti recoil ding en hoppa perfect wapen.

Maar die connectie problemen wat een drama inderdaad zeg , soms ben je echt 10 minuten bezig om in een game te kopen met je party.

Maar gaat wel redelijk tot nu toe. k/d van 1.8
Sta op de domination scoreranglijst in de top 1500 dus gaat lekker zo.
En die juggernaut wat een heerlijkheid is dat ook zeg.

telkens als ik dat ding heb lekker meteen naar een vlag toe rennen , capturen onderweg mensen doodschieten met je pistooltje.
Ik snap niet dat mensen daar af en toe zo snel in dood gaan , ik zit er meestal zo'n half potje in.

Maar kortom , ik vind het tot nu toe beter dan mw2 en black ops.
Maar dat kan ook nog veranderen zodra , alle mensen de leuke plekjes kennen.
Alle exploits kennen , Ik ben op men best in dit spel als iedereen nog noob is :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:48:
[...]

Xpadder werkt wel redelijk. Alleen heb je dan geen analoge movement van je personage (de WASD-knoppen worden letterlijk gemapped naar je controller)
ik heb het opgelost met Pinnacle Game Profiler die ik ooit eens gekocht heb....maar nooit meer gebruikte.
en waarom ik met een gamepad speel...is dat ik gewoon in de huiskamer op de tv zit te gamen en dan is toetstenbord/muis combi onmogelijk....en voor single player werkt het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Qua connectie mag ik niet klagen op de Xbox. Heb nu na ruim 6 uur totaal geen lag gehad. Als ik een playlist kies, zit ik ook direct in het spel. Wat dat betreft hebben ze de matchmaking perfect voor elkaar.

EDIT : Was reactie op Just_jan

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavierk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 17:19
Ik heb last van een verschrikkelijk probleem met mijn splinternieuwe Steamversie van Modern Warfare 3.
Dit zijn mijn graphics settings: http://goo.gl/YYlbd
Maar het ziet er uit als dit: http://goo.gl/V6ULg
Zoals te zien is staat mijn Image Quality instelling op native (zoals door andere posters is aangeraden). Maar wat ik ook instel de game upscaled naar 1920x1200.

Ik heb een GTX580 videokaart met de nieuwste (285.62) drivers van nVidia.
De support van Activision is al gemailt, maar hier verwacht ik niet veel van. Zeker niet op korte termijn en gelet op het feit dat ik net deze reactie kreeg van ze:
Please note that we are experiencing heavier that normal volume. As a result, there may be a delay in receiving a response. We apologize for the inconvenience and thank you for your patience.
Heeft iemand enig advies? Dit soort games is niet goedkoop, en het is nogal frustrerend als je dan geconfronteerd wordt met dit soort bugs.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jefrim schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:32:
Singleplayer ( uurtje of 5) net uit gespeeld en was er nog best tevreden over. Begin vond ik minder, maar het einde maakt het wel goed. Ik heb ook de singleplayer van BF3 gespeeld en als ik ze zou moeten vergelijken zijn ze even goed qua verhaal en gameplay. Er was er geen die er boven uit schoot.
Oh god.
De sp blijft dus zo teleurstellend ? Want bf3 was echt een slechte sp. Leuk dat truukje met die hinds en minigun actie , maar dat hebben we nu al 3x gedaan ofzo.
En whats up met random nieuwe characters ? Yuri ? Sandman ? Wtf , ik wil gewoon met soap spelen! Niet " not some random pissed russian of random american soldier "
Tot nu toe nogal dissapoint in de sp.

Ook merk je dat er echt veel tijf is gestoken in wapen en character models , maar helaas minder in de omgeving. Vaak slechte textures op muren , helis die er van afstand blocky uitzien etc.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 03:15
UnFeX3 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:16:

Wie herkent dit gebouw ?
[afbeelding]
Ja van een multiplayer map in COD 4. Ze hebben ook props en dergelijke van andere COD games volledig opnieuw gebruikt. :)

De eindscene is ook hetzelfde met quicktime events.

Mijn rollercoasterrit zit er op kort en fun, verder met de multiplayer.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
xavierk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:56:
Ik heb last van een verschrikkelijk probleem met mijn splinternieuwe Steamversie van Modern Warfare 3.
Zoals te zien is staat mijn Image Quality instelling op native (zoals door andere posters is aangeraden). Maar wat ik ook instel de game upscaled naar 1920x1200.

De support van Activision is al gemailt, maar hier verwacht ik niet veel van. Zeker niet op korte termijn en gelet op het feit dat ik net deze reactie kreeg van ze:

[...]

Heeft iemand enig advies? Dit soort games is niet goedkoop, en het is nogal frustrerend als je dan geconfronteerd wordt met dit soort bugs.

Met vriendelijke groet,
Texture Quality kan je op extra zetten geloof ik waardoor de advanced opties zichbaar zijn, daar alles op extra zetten.

Maar moet zeggen dat de game er dan nog steeds graf lelijk uitziet :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:41

j4y

Verderf schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:03:
[...]

Texture Quality kan je op extra zetten geloof ik waardoor de advanced opties zichbaar zijn, daar alles op extra zetten.

Maar moet zeggen dat de game er dan nog steeds graf lelijk uitziet :'(
wtf boeien die graphics anyway...? alsof je tijd hebt om daarop te letten :D (of je bent zon noob die in een hoekje zit, dan zie je het wel natuurlijk...)

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Ik heb mijn machine niet gebouwd om naar 4 jaar oude textures te kijken :P

En tja, het oog wil ook wat.

[ Voor 17% gewijzigd door Verderf op 10-11-2011 00:08 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

xavierk schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:56:

[...]

Met vriendelijke groet,
bekend probleem, was zelf een fix tegen gekomen waarbij je in je config file de quality veranderd.
Ga naar je Call of Duty MW3 Map, open dan het mapje players2 en open dan config met notepad.
verander dan: seta r_imageQuality "0" naar: seta r_imageQuality "4" of: seta r_imageQuality "5"

Dat hielp bij mij.
en toevallig heb ik ook dezelfde Videokaart en drivers (W7 ultimate x64) dus ga er van uit dat het jou ook moet helpen :)

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik las al dat meer mensen last hadden van het matchmaking systeem?

Mijn NAT type is 'open' zegt MW3 en ik heb een 15mbps download en 0.9 mbps (wel laag dit? Telfort klant) upload.
De volgende problemen komen voor:

1. 2/3 van de games kick ie me eruit en geeft hij 'could not migrate host' of 'server connection error' aan.
2.Tevens komt het voor dat ik midden in games begin, lekker is dat met een chopper van de vijand boven je hoofd.
3.Een ander gevalletje vindt ik ook vaag. Dan start ik een game op, en dan heb ik het idee dat anderen op m'n verbinding meeliften (?). Volgens mij ben ik dan de host, ik zie erg lang 'waiting for other players' in het laadscherm en ben de eerste in het speelveld (een paar milliseconden eerder dan de rest). In deze games zien andere mensen me eerder dan ik hun zie (terugkijkend op de killcam komt het beeld niet overeen met wat ik zag). Lag dus.

Herkenbaar, of is het puur m'n upload snelheid wat te traag is?

Thnx!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

j4y schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:06:
[...]

wtf boeien die graphics anyway...? alsof je tijd hebt om daarop te letten :D (of je bent zon noob die in een hoekje zit, dan zie je het wel natuurlijk...)
In de SP zijn er zat momenten dat je niet als een kip zonder kop rondrent , bovendien zijn er mensen die nog wel vooruitgang willen zien ipv gewoon altijd tevreden zijn en dus nooit iets nieuws willen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:42
Vince22 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:00:
Nog steeds niet binnen... zijn er nog meer mensen die bij Zavvi besteld hebben?

iemand hier de MOAB al gehaald? :)
YouTube: MW3: WORLD'S FIRST MOAB IN KILL CONFIRMED!
Jazeker
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/613842195031866878/9649B4AC023D4777B62B853F445D73A68B133081/

• xavierk
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:07:
[...]

bekend probleem, was zelf een fix tegen gekomen waarbij je in je config file de quality veranderd.
Ga naar je Call of Duty MW3 Map, open dan het mapje players2 en open dan config met notepad.
verander dan: seta r_imageQuality "0" naar: seta r_imageQuality "4" of: seta r_imageQuality "5"

Dat hielp bij mij.
en toevallig heb ik ook dezelfde Videokaart en drivers (W7 ultimate x64) dus ga er van uit dat het jou ook moet helpen :)
Ok, de instelling stond bij mij niet op 0 maar op seta r_imageQuality "1". Ik heb hem meteen naar 5 verandert (wat is het verschil tussen 4 en 5?) en in game zegt hij dat het nog steeds "native" is, maar nu ziet het er een stuk beter uit. Nog steeds niet geweldig, maar dat had ik al verwacht. Zijn er nog wat instellingen die ik kan aanpassen om een beter beeld te krijgen?

EDIT: Het ziet er nu zo uit, doe ik iets verkeerd of hoort het er zo slecht uit te zien? http://goo.gl/COKci
Zijn er opties voor meer AA? (8x?) en ik zie überhaupt nergens een optie voor 16x AS staan.

[ Voor 13% gewijzigd door xavierk op 10-11-2011 00:39 ]

Verwijderd

Iemand zo/straks/nu nog paar potjes doen? :)
Voeg me toe @ steam: Vorenii

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:05
Wat kunnen mensen toch enorm zeuren over alles en nog wat.

MW-3 ziet er gewoon goed uit, de gameplay is gewoon zwaar ok. Ik ken maar weinig games die er goed uitzien en soepel draaien zoals MW-3.

Aan de P2P matchmaking shit kan ik me wel enorm aan irriteren, maar goed is niet anders dan. En de FOV is gewoon zwaar kloten :(

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:07
Hebben jullie al een favoriet wapen?
Ik gebruik nu veel de UMP, voelt altijd als vertrouwd aan. Ook de M4A1 ben ik aardig aan het levelen, maar er zal vast wel een betere AR te krijgen zijn op de wat lagere levels (<40).

• xavierk
RoaDHouse schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:41:
Wat kunnen mensen toch enorm zeuren over alles en nog wat.

MW-3 ziet er gewoon goed uit, de gameplay is gewoon zwaar ok. Ik ken maar weinig games die er goed uitzien en soepel draaien zoals MW-3.

Aan de P2P matchmaking shit kan ik me wel enorm aan irriteren, maar goed is niet anders dan. En de FOV is gewoon zwaar kloten :(
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken.
Als het geldt voor negatieve vergelijkingen dan ook voor positieve!

OT: Weet iemand wanneer er een patch voor de graphics options en CoD: Elite uitkomt?

Verwijderd

Het volgende is GEEN tutorial, het is zeker NIET om mensen aan te moedigen om het volgende uit te proberen
Dit is een demonstratie.

Doet u dit toch, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen.

Eerst en vooral begin ik met te zeggen dat Call Of Duty: Modern Warfare 3 even zwak is als Modern Warfare 2.
Hieronder komt u te weten hoe ik aan deze mening kom.

Het zit zo dat ik hier over de PC-versie praat.
Call Of Duty: Modern Warfare 3, is zoals de meesten het nu al weten Ranked zonder dedicated server.
Het is weer met Lobby's en IWNet dus.

Hiervoor gebruikte ik geen forums enkel eigen ervaring die ik had ivm een CoD:WaW server.
Ik dacht aan CoD:MW2: Daar waren er veel rank 'hacker'.
Ik dacht aan een CoD:WaW server die ik had: Server settings voor XP die je krijgt.

Na even browsen in mijn program files vond ik mijn multiplayer client config.
code:
1
C:/Program Files/Steam/steamapps/common/call of duty modernwarfare 3/players2/config_mp.cfg

Dit opende ik met Wordpad of andere texteditor.
Onderaan voegde ik dit lijntje toe.
code:
1
seta scr_dom_score_kill "9999"

Uiteraard sloeg ik dit op, en ging ik in-game via 'Find Match' een domination game spelen.
Toevallig was ik host, en kreeg iedereen in mijn lobby 9999XP per kill.

Nu stel ik de vraag aan IWNet, is het dan zo moeilijk om ... om dit te fixen?!

Conclusie -> Ze hebben niet eens geprobeert om die 'fouten' eruit te halen.
MW3 is MW2 all over again.

Heb je een opmerking, gelieve dit te PM'en.

Hieronder zie je nog een screenshot.
(de bovenste lijn is mijn score, en daaronder zie je de rest van de scores over heel de wereld.

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/878/2011111000001.png

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:07:
Het volgende is GEEN tutorial, het is zeker NIET om mensen aan te moedigen om het volgende uit te proberen
Dit is een demonstratie.

Doet u dit toch, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de gevolgen.

Eerst en vooral begin ik met te zeggen dat Call Of Duty: Modern Warfare 3 even zwak is als Modern Warfare 2.
Hieronder komt u te weten hoe ik aan deze mening kom.

Het zit zo dat ik hier over de PC-versie praat.
Call Of Duty: Modern Warfare 3, is zoals de meesten het nu al weten Ranked zonder dedicated server.
Het is weer met Lobby's en IWNet dus.

Hiervoor gebruikte ik geen forums enkel eigen ervaring die ik had ivm een CoD:WaW server.
Ik dacht aan CoD:MW2: Daar waren er veel rank 'hacker'.
Ik dacht aan een CoD:WaW server die ik had: Server settings voor XP die je krijgt.

Na even browsen in mijn program files vond ik mijn multiplayer client config.
code:
1
C:/Program Files/Steam/steamapps/common/call of duty modernwarfare 3/players2/config_mp.cfg

Dit opende ik met Wordpad of andere texteditor.
Onderaan voegde ik dit lijntje toe.
code:
1
seta scr_dom_score_kill "9999"

Uiteraard sloeg ik dit op, en ging ik in-game via 'Find Match' een domination game spelen.
Toevallig was ik host, en kreeg iedereen in mijn lobby 9999XP per kill.

Nu stel ik de vraag aan IWNet, is het dan zo moeilijk om ... om dit te fixen?!

Conclusie -> Ze hebben niet eens geprobeert om die 'fouten' eruit te halen.
MW3 is MW2 all over again.

Heb je een opmerking, gelieve dit te PM'en.

Hieronder zie je nog een screenshot.
(de bovenste lijn is mijn score, en daaronder zie je de rest van de scores over heel de wereld.

[afbeelding]
Dit is frontpage-waardig nieuws imho. Kijken wat activision gaat doen als dit overal bekend wordt!

• TheProf82
  • Laatst online: 17:45
Maar gelukkig zijn er geen ranked dedicated servers, want de ranked environment moet veilig blijven voor zulke perikelen!

• xavierk
TheProf82 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:45:
Maar gelukkig zijn er geen ranked dedicated servers, want de ranked environment moet veilig blijven voor zulke perikelen!
Ik zie in die lijst wel meer mensen die in één enkele game blijkbaar genoeg score hebben gehaald om bovenaan te komen in de wereldwijde ranking. Dit is echt diep en diep triest. Was er geen Punkbuster danwel VAC om dit te voorkomen aangekondigd? Inderdaad frontpage-waardig nieuws. Send it in, zou ik zeggen!

Verwijderd

Dit is lobby ranked, en geen dedicated unranked.

Normaal is er VAC, maar er bestaan genoeg tools om manieren om VAC te bypassen.

Verwijderd

superbassie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:42:
Hebben jullie al een favoriet wapen?
Ik gebruik nu veel de UMP, voelt altijd als vertrouwd aan. Ook de M4A1 ben ik aardig aan het levelen, maar er zal vast wel een betere AR te krijgen zijn op de wat lagere levels (<40).
Ben nadat ik de Scar unlockt heb daarmee aan de slag gegaan. Hipfire is redelijk brak maar voor de rest een prima ding.

Eerste AC-130 is binnen (5e TDM) daarna alleen maar geownd door level 60 gasten die lagen te campen met snipers. Moeten ze zelf weten, ze winnen maar hoe halen ze in hemelsnaam plezier eruit op deze manier? :P

Ben nu level 15 oid. Nog erg zoekende naar hoe de maps werken. Veel hoogte verschil is wel cool maar zorgt ervoor dat je geen idee hebt waar je moet kijken.
Pagina: 1 ... 41 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty