Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik mijn classes niet zien als ik een dedicated server join?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Jeroenneman schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:32:
[...]

BF3 is niet echt buggy (Niet op PC tenminste, velen kunnen net als ik prima spelen. MET player controlled vehicles, MET grote maps MET meer actie MET etc etc etc etc etc)
Dan raad ik je aan om dat gewoon te gaan doen.
MW3 is voor heel veel mensen gewoon wel een goede game, die vernieuwend genoeg is.
Ik snap die drang van mensen om een ander spel af te zeiken wat ze niet spelen of leuk vinden echt niet, ik speel geen BF3 dus ik post ook niet in het BF3 topic hoe kut het spel wel niet is.

En als je dan vraagt wat er is is kom je al vrij snel uit op 'ja maar ziet er niet zo mooi uit als bf3!!'
Nou wat een ramp!

MW3 heeft meer maps, veel meer modes en een veel snellere gameplay.
Als BF3 zo geweldig superallesoverheersend spel is vraag ik me af waarom je ook maar de discussie aangaat terwijl je superspel pas amper 2 weken uit is.
Of is de lol er al een beetje vanaf?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:37:
het kan zijn dat de host dit heeft uitgezet en alleen zijn classes kan gebruiken of het is een andere game mode zoals gungame ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malt007 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:35:
Lijkt wel of je op tweakers alleen maar BF3 cool mag vinden. De fanboys komen zelfs dit topic binnen om mw3 af te zeiken. Toch vreemd dat de meeste sites mw3 hoger waarderen dan bf3 (bron: gamerankings.com)
Ik kom hier inderdaad MW3 afzeiken, maar niet omdat ik BF3 cool vind, maar omdat ik enorm teleurgesteld ben in de COD serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:38:
[...]

Ik kom hier inderdaad MW3 afzeiken, maar niet omdat ik BF3 cool vind, maar omdat ik enorm teleurgesteld ben in de COD serie...
:O ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
[...]

k wegwezen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
[...]

Tipje: als je zo in het leven staan zullen heel veel mensen jou wel gaan teleurstellen. Misschien handig om daar (voor jezelf) iets aan te veranderen. 8)

Dit is toch het mw3 topic? Ik dacht dat mensen gebanned werden als ze er nog over begonnen? Staat toch ook in de Waarschuwing?

@hieronder, je mag best kritiek hebben maar dan over het spel zelf en niet de vergelijking trekken want dat doe je dus in het Mw3 vs Bf topic. :*) En daarbij; denk eens goed na.. het spel is stukken verbeterd t.o.v. mw2; perks/ noobtubes/nuke.. Optie voor killstreaks/ nieuwe modi. Als het te veel veranderen dan gaat het gros van de mensen het niet meer spelen en gaat hun omzet omlaag, dat is nou eenmaal hoe de wereld werkt. Never change a winning concept..

[ Voor 30% gewijzigd door delaitinho op 09-11-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus in dit topic mag je alleen maar positief zijn?? Beetje meten met 2 maten he vriend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:40:
[...]

Ik dacht dat mensen gebanned werden als ze er nog over begonnen?
Wat... als je niet positief over het spel bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalilaloe
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:41:
[...]

Dus in dit topic mag je alleen maar positief zijn?? Beetje meten met 2 maten he vriend :)
dat niet maar kijk is wat je schrijft
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 14:20
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:37:
Ga naar Play en maak ze in private match. Die classes kan je vervolgens in dedis gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lalilaloe schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:42:
[...]

dat niet maar kijk is wat hij schrijft

[...]
Die hij ben ik zelf...

en hoe moet ik het anders omschrijven dan? Mijn negatief uitlaten aangaande mijn niet bevredigende ervaring met MW3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:46:
[...]

Die hij ben ik zelf...

en hoe moet ik het anders omschrijven dan? Mijn negatief uitlaten aangaande mijn niet bevredigende ervaring met MW3?
Je zou kunnen beginnen met argumenten te noemen ipv 'ja is kut'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svperhmn_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Als dikke cod fanboy ( speel het al sinds cod1) moet ik toch ook zeggen dat deze zeer triestig is.
Black ops was al kut int begin... dat werd wel beter want heb ik nog van genoten. Maar dit is echt MW2 met een patch , wat het niet perse slecht maakt ... maar wel geen 50 euro waard is.

Ik heb uit miserie BF3 gekocht vandaag , maar ik weet nu al dat die trage actie , voze vehicles en veels te grote maps mij gaan irriteren. Hopelijk kan ik het wat combineren om me wat te amuseren ;)

Hopelek is de volgende Call of Duty 2 met upgraded graphics en modtools.

[ Voor 7% gewijzigd door svperhmn_ op 09-11-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, wat een gemier over bf3, keys, steam etc.
Is er niemand die al iets inhoudelijks over de MP-game heeft te vertellen; wat is de beste gun om mee te beginnen bijvoorbeeld?

(ik kan vanavond pas spelen *nailbite*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:34
Wat een zeik gedoe allemaal, speel gewoon wat je wil, klaar.
Voegt ook totaal niets toe om te komen melden dat je teleurgesteld bent in de game :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:46:
[...]

Je zou kunnen beginnen met argumenten te noemen ipv 'ja is kut'.
Wil ik best doen, maar je kan ook gewoon even een paar pagina's teruglezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:47:
Wat een zeik gedoe allemaal, speel gewoon wat je wil, klaar.
Voegt ook totaal niets toe om te komen melden dat je teleurgesteld bent in de game :O
Waarom niet.. omdat het alleen wat toevoegt als je positief over het spel bent?
Lekker serieus neem je jezelf, het spel en dit topic dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Beter zou ik deze laatste pagina niet lezen. Als ik allemaal lees wat er niet goed is word ik steeds verder weg geduuwt van mijn aankoop.

Dit weerhoud wss de echte fan boiz er niet van deze game aan te schaffen alleen om op de plank te hebben staan. Maar ik wacht dan ook liever dat hij richting die 40 eurootjes gaat 2de handsje misschien!

Ben wel benieuwd hoe de MP eruit ziet! Ik ga hem straks een uitproberen bij een vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:47:
Is er niemand die al iets inhoudelijks over de MP-game heeft te vertellen; wat is de beste gun om mee te beginnen bijvoorbeeld?

M4 unlock je zodra je eigen classes kan maken (op lvl4 of 5).
Totdat moet je het doen met die premade classes.
Maar dat is alles bij elkaar 15-20min gameplay.
Zou die gewoon aanhouden in het begin, de submachines en lms zijn wat slechter op afstand (Zeker zonder upgrades) en de maps zijn toch nog redelijk qua afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

Beginnen met de Recon class. Ump dus. Gewoon veel spelen en zelf ontdekken wat je het fijnst vindt?
Zou je wel aanraden om een keer een sniper class te proberen. Zelf speelde ik eerst met de L118 ofzo en nu met de AS50, heerlijke sniper.

Daarnaast gebruik ik ook nog steeds de M4A1 met silencer/extended mags.
En natuurlijk RIOT SHIELDEN! Lachen man, throwing knife erbij.. en gaan.

@hieronder: eindelijk.. thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Zo, en nu is het afgelopen. We dachten het dieptepunt wel gehad te hebben met het BF3 topic, maar nu gaan we hier verder.

Het verschil met het BF3 topic is dat er mensen kwamen die het spel in ieder geval nog leuk vonden. Hier komen kleuters om vooral te vertellen hoe vervelend alles toch wel weer is. Hoe MW3 er lelijker uit ziet dan Wolfenstein in zwart/wit, dat er sinds 20 jaar niks is veranderd in CoD, en dat ze gelezen hebben dat het allemaal weer hetzelfde is.

Vanaf nu kappen we hier mee, geen uitzondering. Iedereen mag hier MW3 bediscussiëren, positief en negatief. Dat doen we dan wel onderbouwd.

Als jij problemen hebt met de CoD serie, IW, Activision of kapitalisme in het algemeen, zit je hier dus niet goed. Ook hoef je dus niet te vertellen dat je het spel niet leuk vind, of dat je het niet gaat kopen, we hoeven het niet te weten.

De volgende die begint met de inmiddels enorm afgezaagde MW2.5, dat stagiaires het spel gemaakt hebben ( :O ) of over uitmelken begint, kan de komende dagen een andere hobby uitzoeken dan GoT.

Indien jij een enorme behoefte hebt aan een beschouwend topic over IW/CoD of wat dan ook, kan hier een topic voor openen na aanvraag bij de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben met de tweede standaard class begonnen, heb je een UMP met scavenger, red dot en rapid fire en nogwat-wat-ik-niet-uit-het-hoofd-weet :P

Als je eenmaal een hoger level bent kan je zelf experimenteren met wapens. Ik kan de Kill Confirmed mode aanraden om snel de eerste tien levels binnen te halen trouwens :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Mooi eindelijk een mod break, eindelijk tijd om mijn vraag te stellen :+

Hoe zit het op de PC met het connecten en de lag? Als ik het goed heb wordt er (voor ranked) nog steeds IWNet gebruikt net als in MW2, dus met parties en p2p connecties. Werkt dit goed? Met andere woorden, kun je gewoon altijd connecten, of word je er vaak uitgegooid? Hoe zit het met parties joinen, wat in MW2 ontiegelijk vaak fout ging (weet ff niet meer de foutmelding die je dan kreeg)? En ten slotte hoe is het met lag?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik vraag me af welke game-mode er het dichtste bij 'combat training' komt uit Black Ops.. Dat speel(de) ik vaak en vaak met veel plezier.. Zo kon ik de maps ontdekken en ook nog is beetje raggen.. Nu mist die game-mode in MW3, wat ik persoonlijk wel erg jammer vind.. Kan wat Specs-Op spelen ofzo en dan 'survivallen' maarja dat is geen (team) deatchmatch gevoel.. Is dit misschien wel te vinden in een andere game-modus of heb ik pech? :-(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

NickThissen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:55:

Hoe zit het op de PC met het connecten en de lag? Als ik het goed heb wordt er (voor ranked) nog steeds IWNet gebruikt net als in MW2, dus met parties en p2p connecties. Werkt dit goed? Met andere woorden, kun je gewoon altijd connecten, of word je er vaak uitgegooid? Hoe zit het met parties joinen, wat in MW2 ontiegelijk vaak fout ging (weet ff niet meer de foutmelding die je dan kreeg)? En ten slotte hoe is het met lag?
Gisteren geen problemen gehad met het vinden van matches, ook de lag viel me reuze mee, wel is het afwachten hoe het over een wwek of 2 is als de launch hype over is.

Zat trouwens wel een verbeteringverandering in de parties, als nu iemand de match verlaat kan je ervoor kiezen om alleen te gaan of om heel de party mee te nemen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, zie: Verwijderd in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 09-11-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
CLB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:55:
Ik vraag me af welke game-mode er het dichtste bij 'combat training' komt uit Black Ops.. Dat speel(de) ik vaak en vaak met veel plezier.. Zo kon ik de maps ontdekken en ook nog is beetje raggen.. Nu mist die game-mode in MW3, wat ik persoonlijk wel erg jammer vind.. Kan wat Specs-Op spelen ofzo en dan 'survivallen' maarja dat is geen (team) deatchmatch gevoel.. Is dit misschien wel te vinden in een andere game-modus of heb ik pech? :-(
Ik denk dat je pech hebt.. tenzij je in een private match de maps wilt gaan verkennen en rond rennen heb je niet veel opties dan gewoon online te gaan gamen denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Lag is tot op heden zeer minimaal, heb er eigenlijk nog geen last van gehad.
Hij zoekt ook op basis van Ping, wat dus ook als een gevolg heeft dat je veel tegen nederlanders en belgen zult spelen omdat die uiteraard een goede ping hebben in verhouding met je zelf.

Connecten zelf gaat wel goed, echter zou ik mensen wel afraden om te voten op maps.
Krijg een beetje het idee dat hij op basis van een mapvote soms volle servers gaat opdelen bij bijna lege servers.
Kan het ook fout hebben hoor en dat het puur toeval is maar het viel me wel op dat ik opeens in servers kwam waar de map draaide waar ik net op gevote had.

Met parties zelf geen ervaring mee, wel al gezien dat hij teamindeling op party samen gaat doen als dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:52

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:55:

White,

Wij hadden gisteren met 6man (!) in de party geen enkel probleem. Ik ben ervan overtuigd dat het wel afhankelijk is van de spelmodus.... Wij speelden gisteren Tag'm and Bag'm Boys, demolition, team defend. Geen probleem gehad. Af en toe een lag spike, maar dat mag geen naam hebben.

We zijn er maar 1 keer uitgegooid in het begin van de avond. Daarna nergens last van gehad.

Over het algemeen bevalt het ons alle 6 erg goed en jij weet dat wij al ERG lang COD spelen op divers niveau, maar wel met vol enthousiasme en een kritische blik.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, sorry had het niet gezien.

Ontopic: Ik vermaak me best goed met de MP.
Maar zijn er al tweaker servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-10 14:31
Het is in ieder geval een stuk minder chaos dan bij de launch van MW2. Vermaak me er wel mee, stuk sneller dan BF3.

Ligt het aan mij of zijn de graphics naar achteren gegaan t.o.v. MW2?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Joost1991 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:59:
Het is in ieder geval een stuk minder chaos dan bij de launch van MW2. Vermaak me er wel mee, stuk sneller dan BF3.

Ligt het aan mij of zijn de graphics naar achteren gegaan t.o.v. MW2?
Ik vind persoonlijk de graphics wat beter, mede omdat er wat levels tussen zitten in vol daglicht in de stad. Doet apart en nieuw aan. Al met al zeker geen slechte graphics. Maar goed, de actie is zo intens dat je ook niet de tijd neemt om even rond te kijken..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sjoerdiee schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:58:
Ik denk dat je pech hebt.. tenzij je in een private match de maps wilt gaan verkennen
en rond rennen heb je niet veel opties dan gewoon online te gaan gamen denk ik zo..
Hmm das best wel een bummer voor mij persoonlijk... Als ik het had geweten, misschien geen aanschaf..
Ander idee wat net in me opkomt: private match starten met niemand anders en alleen bots, zowel in mijn team als in het team van de tegenstanders? Zodat ik in m'n eentje speel en niemand kan joinen, of is er geen bot-mogelijkheid in MP?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-10 14:31
CLB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:01:
[...]

Hmm das best wel een bummer voor mij persoonlijk... Als ik het had geweten, misschien geen aanschaf..
Ander idee wat net in me opkomt: private match starten met niemand anders en alleen bots, zowel in mijn team als in het team van de tegenstanders? Zodat ik in m'n eentje speel en niemand kan joinen, of is er geen bot-mogelijkheid in MP?
Volgens mij kent de Modern Warfare serie geen bot-functionaliteit.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:01:
[...]

Volgens mij zijn er inderdaad geen bots.
Moet het even uitzoeken wil ik het 100% zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Frentik schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:57:
[...]
Gisteren geen problemen gehad met het vinden van matches, ook de lag viel me reuze mee, wel is het afwachten hoe het over een wwek of 2 is als de launch hype over is.

Zat trouwens wel een verbeteringverandering in de parties, als nu iemand de match verlaat kan je ervoor kiezen om alleen te gaan of om heel de party mee te nemen.
Mystikal schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:59:
[...]

White,

Wij hadden gisteren met 6man (!) in de party geen enkel probleem. Ik ben ervan overtuigd dat het wel afhankelijk is van de spelmodus.... Wij speelden gisteren Tag'm and Bag'm Boys, demolition, team defend. Geen probleem gehad. Af en toe een lag spike, maar dat mag geen naam hebben.

We zijn er maar 1 keer uitgegooid in het begin van de avond. Daarna nergens last van gehad.

Over het algemeen bevalt het ons alle 6 erg goed en jij weet dat wij al ERG lang COD spelen op divers niveau, maar wel met vol enthousiasme en een kritische blik.
Klinkt goed dan :) Zal inderdaad ook wel meespelen dat er nu heel veel mensen spelen, als dat straks minder is kom je natuurlijk weer tegen mensen die wat verder weg wonen en heb je kans dat je weer lag krijgt. Ik heb het gevoel dat in MW2 het kiezen van de host gewoon slecht was, hoe vaak komt het niet voor dat IEDEREEN in de server een slechte verbinding heeft, op de host na? Dan wordt die ene kapot gescholden en als hij dan uiteindelijk leaved dan komt er een host migration en ineens is alles goed, dus zat er toch een goeie host tussen die voor iedereen (of in ieder geval het merendeel) goed was. Als dat in MW3 beter in elkaar zit dan helpt dat al...

En leaven met je party is een goeie optie, al had ik liever gezien dat je als speler in een party gewoon een berichtje krijgt van "Speler 2 is gestopt, wil jij ook stoppen?", of iets dergelijks. Kan iedereen leaven en de hele party meenemen of kan alleen een 'party leader' dat?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Net gekeken, zie geen bot optie in ieder geval.
Maar je kan wel een solo server starten om maps te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Demoterror schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:04:
Net gekeken, zie geen bot optie in ieder geval.
Maar je kan wel een solo server starten om maps te verkennen.
Okee thanks for checking! Das persoonlijk wel erg groot minpunt maarja had ik moeten uitzoeken.. :-(
En alleen maps verkennen is ook weer niet tof als er geen tegenstanders lopen, dan toch maar 'echt' onlinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:22
delaitinho schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:32:
[...]

Ok, wist niet dat het van tweakers was.. dacht dat is een of ander blaag..;)
Maar zal je ff accepteren!
Er stond nog GOT in de invite :o :+ Thx!

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joost1991 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:03:
[...]

Volgens mij kent de Modern Warfare serie geen bot-functionaliteit.
Toch wel jammer. Ik vind het altijd wel lachen om in BO lekker tegen rookie boots te spelen en een mooi kamp op te slaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch ook gewoon die survival mode doen...
LEer je de maps kennen , en je heb meteen goede tegenstand.

werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Moet het je wel trekken =) Ik speel liever (team) deathmatch met bots dan survival.. mja ik heb gewoon pech =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Survival is denk ik een betere 'training' dan puur bots inderdaad.
Zeker omdat daar ook veel meer variatie inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Mars18 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:05:
Had helemaal niet in de gaten dat MW3 nu al uitkwam. Heb hem gisteravond besteld bij bol.com krijg hem straks binnen. Heb er zin in.

Videorecensies en beelden zijn zo tof om te zien. Vanavond knallen :)
Haha dat zijn de leukste verrassingen hè ;-)
Maar een die hard fan ben je dan niet ;-)

Veel plezier ervan!

Ik moet ook enorm wennen en hou mijn K/D ratio nog net positief tot nu toe. Speelt echt heel anders als Black Ops waar ik nu prestige 15 ben met kd 1.48
Hopelijk went het snel

Zitten leuke nieuwe elementen in en de weapon levelling is ook cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:06:
Je kan toch ook gewoon die survival mode doen...
LEer je de maps kennen , en je heb meteen goede tegenstand.

werkt perfect.
Survival mode nog niet gedaan, maar daarin kun je dus op alle MP maps spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:04:
En leaven met je party is een goeie optie, al had ik liever gezien dat je als speler in een party gewoon een berichtje krijgt van "Speler 2 is gestopt, wil jij ook stoppen?", of iets dergelijks. Kan iedereen leaven en de hele party meenemen of kan alleen een 'party leader' dat?
Goede vraag, maar ik verwacht dat alleen de leader dat kan. Die krijgt ook een symbool voor zijn naam.
De leader kan ook vertrekken en de andere spelers achterlaten. Dat kan dus sowieso!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je je filmpjes op youtube?

Bij Black ops kreeg ik dit binnen 5 minuten voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb eigenlijk een serieuze vraag/opmerking die toch weer te maken hebben met de killstreaks. Ik heb MW3 nog niet gespeeld dus ik weet niet hoe de balans tussen de killstreaks is. De balans en de stackable streaks wil ik dan ook even terzijde laten.

Maar storen jullie je niet steeds meer aan het feit dat je tegenwoordig in FPS, en dan met name in de COD-serie, vanaf MW1, het niet meer alleen tegen andere menselijke tegenstanders moet opnemen, maar ook steeds meer tegen AI-bestuurde 'tegenstanders'. Het is een hybride systeem geworden waarbij je enerzijds als basis menselijke tegenstanders hebt, maar deze menselijke tegenstanders worden ondersteund door AI-bestuurde tegenstanders. Ik heb in de afgelopen COD-series natuurlijk wel veel kills gekregen dor AI-bestuurde tegenstanders, te denken aan de Heli's en dergelijke, maar ik heb dan in principe geen positief gevoel van die kills. Want je doet er in feite helemaal niets voor. Daarnaast vind ik het erg vervelend om door AI-bestuurde tegenstanders te worden gekilled als je in gevecht bent met een menselijke tegenstander.

Het is uiteindelijk niet meer players vs players, maar players vs players & artificial intelligence.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Trouwens een aanrader voor mensen die het nog niet geprobeert hebben: ik raad de "killstreak-perks" zeker aan. Je bent LETTERLIJK een one-man-army. Vaak is het zo dat je uberhaupt geen 6 killstreak haalt met assault, en gewoon niet toe komt aan totaal 15 kills voor support voor de "coole" killstreaks, maar de perks die je extra krijgt zijn echt GODDELIJK. 8 kills en dan rondrennen met ALLE PERKS?!? Dat is echt waanzinnig! En zoieso heeeeel handig voor game-modes als Sabotage / Demolition.

Ben wel benieuwd hoe andere mensen het ervaren, gedachtes / ideeën hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:08:
[...]

Survival mode nog niet gedaan, maar daarin kun je dus op alle MP maps spelen?
Niet vanaf het begin , maar wel als je een paar levels omhoog gaat.
Gaat zeer snel , ik heb nu 4 maps gespeeld en heb alle maps al geunlocked..

Alleen af en toe wat lastig als 2 choppers in de lucht hangen , paar juggernauts je aanvallen , paar honden je aanvallen , en dan nog de gewone troops erbij.. :P af en toe wel een beetje chaos 8) maar dat is juist fijn haha 8)

Edit: Ligt het aan mij of word het joining systeem op de ps3 steeds slechter en slechter? gisteren ging het al dramatisch maar kom nu echt helemaal nergens meer in :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
Trouwens een aanrader voor mensen die het nog niet geprobeert hebben: ik raad de "killstreak-perks" zeker aan. Je bent LETTERLIJK een one-man-army. Vaak is het zo dat je uberhaupt geen 6 killstreak haalt met assault, en gewoon niet toe komt aan totaal 15 kills voor support voor de "coole" killstreaks, maar de perks die je extra krijgt zijn echt GODDELIJK. 8 kills en dan rondrennen met ALLE PERKS?!? Dat is echt waanzinnig! En zoieso heeeeel handig voor game-modes als Sabotage / Demolition.

6kill streak is toch niet teveel gevraagd? Ik zou beginnen met 5predator -> Chopper 7? -> en chopper brengt je bij AC130 ;) werkt zeer goed kan ik je vertellen

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:

Dit klopt niet.

Je hebt 3 perks die je al unlocked hebt en kunt daarbij voor 2/4/6 kills nog 3 extra perks bij verdienen.
Dus totaal 6 perks!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik ben opeens al mijn multiplayer ervaring van de laatste twee uur dat ik gespeeld heb kwijt. Op de leaderboards sta ik gewoon als level 35, maar het spel geeft zelf aan dat ik level 30 ben. Ook alle attachments, killstreaks, challenges etc. zijn weg. Resetten van zowel spel als Xbox heeft geen resultaat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:
Hoe krijg je je filmpjes op youtube?

Bij Black ops kreeg ik dit binnen 5 minuten voor elkaar.
Niemand zeggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

_O-

Ze waren altijd wel heel mooi statisch :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

uchiha tijntje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:09:

Het is uiteindelijk niet meer players vs players, maar players vs players & artificial intelligence.
Je kan er als speler gelukkig door perks heel wat aan inperken.
Blind Eye en Asassin Pro en zogoed als alle AI ziet/raakt je niet meer.
Vind het ook wel wat toevoegen, het is heel bevredigend om ergens strategish een Sam turret neer te zetten die een UAV en een Chopper uit de lucht maait voordat de tegenstander er echt voordeel aan heeft ondervonden.

En de super streaks van assault zie ik sowieso in KC heel weinig, komt misschien deels door de gametype die een wat opener speelstijl vereist ipv camperen in een hoekje tho.
Als iemand in KC het voor elkaar krijgt om een 18 streak te halen als assault heb ik er niet zoveel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:20

rGz

Wat mij vooral opviel in de Multiplayer was dat het spel zo heerlijk wegspeelt, alles loopt lekker soepeltjes, het ziet er leuk uit en tegelijkertijd kun je heerlijk hectisch knallen. Ook de snipers zijn (imho) erg cool, wat anderen ervaren als "quickscopen" vind ik juist heel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
Na nog meer configuraties uit dit topic te hebben geprobeerd, aspect ratio te veranderen.. Blijft bij mij het 1024x768 beeld erin zitten. Ik speel op 1680x1050, ik zag eerder wat native screenshots en die zagen er gewoon normaal uit.

Betreft het matchmaking systeem op de PC.. ik moet echt 6-7 keer joinen voordat ik kan spelen, dan is het nog de vraag lag of geen lag.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

delaitinho schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:13:
[...]

Dit klopt niet.

Je hebt 3 perks die je al unlocked hebt en kunt daarbij voor 2/4/6 kills nog 3 extra perks bij verdienen.
Dus totaal 6 perks!! 8)
Voor de mensen die het nog niet door hadden: het zit anders voor zover ik gemerkt heb)
Na 6 kills heb je inderdaad 6 extra perks...na 8 kills krijg je ALLE PERKS!!!! (dus OOK de perks die je nog NIET unlocked heb), zo had ik bijvoorbeeld na 8 kills dead silence, terwijl ik die niet in het lijstje had, of uberhaupt unlocked. Je loopt dus rond met alles rond, en dat is echt geweldig. Killstreaks zijn leuk, maar uiteindelijk vindt ik rondrennen met alle perks echt fijner :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 18:51

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Na 6 uur gespeeld te hebben online, mag ik toch wel zeggen dat dit een simpel aftreksel is van MW2. Er zijn maar bizar weinig dingen nieuw waardoor het de 50 euro waard is. Kill confirmed vind ik wel ok, maar pff, daar houdt het dan ook wel bij op. Altijd en eeuwig dat gezeik met hosts tijdens Domination.

Ik baal...dit is echt triest werk wat er is geleverd. Single player gaat nog wel, maar merendeel omdat het nu eens ergens in het westen is ipv irak of zo. Multiplayer is veel te veel afgekeken van MW2. Zelfs de brasil boys (MW2) komen er in voor, maar dit keer zijn het africanen, maar de kleurtjes etc. zijn allemaal hetzelfde.

Als iemand mij deze had voorgeschoteld als mod pack voor MW2, had ik hem meteen geloofd. Niks vernieuwends aan MW3. Ik heb ze allemaal tot nu toe gekocht (op CoD2 na), maar vrees dat dit de laatste was.

Ow, en aan alle BF3 liefhebbers: net zo hard een rotspel, omdat ik daar weer een kaart van 200 euro moet kopen om normaal te kunnen gamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 09-11-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wel frustrerend dat Elite gewoon nog niet werkt, heb geen activatie email gehad, mijn stats worden niet getoond in Elite, de PS3 applicatie werkt niet, terwijl ik wel mijn voucher al gebruikt heb.

Kan ook niet met de support contact opnemen want die pakt mijn account gegevens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:17:
[...]

Voor de mensen die het nog niet door hadden: het zit anders voor zover ik gemerkt heb)
Na 6 kills heb je inderdaad 6 extra perks...na 8 kills krijg je ALLE PERKS!!!! (dus OOK de perks die je nog NIET unlocked heb), zo had ik bijvoorbeeld na 8 kills dead silence, terwijl ik die niet in het lijstje had, of uberhaupt unlocked. Je loopt dus rond met alles rond, en dat is echt geweldig. Killstreaks zijn leuk, maar uiteindelijk vindt ik rondrennen met alle perks echt fijner :D
En tot mijn schrik kwam ik erachter dat die ook geldt voor flag captures e.d. Die tellen gewoon mee, het gaat dus niet alleen om kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
[...]

Moet ik je gelijk in geven. Zo blijkt maar weer dat ik die toch eens vaker moet inzetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Na 8 kills heb je alles inderdaad, je kan alleen de eerste 3 als package kiezen zodat die al vastliggen.
Anders zou het tijdens het spel moeten gebeuren wat ook allemaal irritatie zou opwekken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Voor de mensen die het nog niet door hadden: dit klopt dus niet (voor zover ik gemerkt heb)
Is dat niet extreem overpowered dan? Een streak van 8 kills is nou niet bepaald moeilijk, en nu wordt je ook nog eens geholpen met steeds meer perks. Die zou een goede speler toch elk potje binnen 2 minuten moeten hebben en de rest van het potje is hij zo goed als onverslaanbaar?

Heb het nog niet gespeeld maar vind dit hele verhaal met zo veel perks een beetje jammer. Het sterke van het perk systeem is juist dat je altijd een compromis hebt... Wil je meer vuur kracht, nou dan moet je het zonder 'stealth' doen. Andersom, wil je stealth dan zul je zonder andere dingen moeten doen. Als je nu alle perks kan hebben is het hele systeem toch kapot?

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 09-11-2011 16:22 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:20:
[...]

Is dat niet extreem overpowered dan? Een streak van 8 kills is nou niet bepaald moeilijk, en nu wordt je ook nog eens geholpen met steeds meer perks. Die zou een goede speler toch elk potje binnen 2 minuten moeten hebben en de rest van het potje is hij zo goed als onverslaanbaar?
In ruil daarvoor heb je dan geen "echte" killstreaks he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

[...]

Je gaat natuurlijk nog steeds wel dood, je bent niet onverslaanbaar maar het helpt wel echt ongelooflijk veel. Als iemand goed mikt ga je redelijk snel neer hoor. En aan de andere kant is het precies hetzelfde als met gewone killstreaks: als je 8 kills hebt (eventueel hardline o.i.d.) heli's inroepen die alles afslachten is ook niet altijd prettig...maar goed. Ik vind dat mensen dit echt ongelooflijk onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Misschien gaat het wel erg sterk worden als je alle perks ook daadwerkelijk unlocked hebt én van alles een pro variant.
Maargoed, totaan de 8 zullen de voordelen ook niet heel groot zijn (Wel of geen sleight of hand bijv maakt ook het verschil niet zo).

En dood is opnieuw beginnen, en dat is natuurlijk wel zuur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb het nog niet gespeeld maar vind dit hele verhaal met zo veel perks een beetje jammer. Het sterke van het perk systeem is juist dat je altijd een compromis hebt... Wil je meer vuur kracht, nou dan moet je het zonder 'stealth' doen. Andersom, wil je stealth dan zul je zonder andere dingen moeten doen. Als je nu alle perks kan hebben is het hele systeem toch kapot?
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn en je bent heus niet onverslaanbaar. Het is niet zo dat je door muren kan kijken of dat je onbeperkte UAV's hebt. Tegen een gemiddelde speler kun je het net zo goed met alle perks afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Mmm vanavond maar is een x uittesten dan!

Ben benieuwd of het zo heel veel voordelen heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Wat ik 'persoonlijk' echt geweldig vindt is dat ik uiteindelijk dus met:
1.) assasin
2.) dead silence
3.) recon (...dat je niet door sentrys en andere killstreaks uit de lucht kan worden gespot?)
4.) extreme conditioning
5.) blastshield

Omdat iedereen nog nieuw is gebruiken er nog VEEL mensen UAV, en dan vetrouwt 90% van de tegenstander op die uav. Zelf ben ik iemand die de andere kant van mn team uitloopt; in de rug van de tegenstander. Je pakt ZO makkelijk kills dan, ze zien je niet en je staat alweer voor de volgende voordat ze het doorhebben...ik vindt het echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
ff een lompe vraag misschien maar, als je met een prestige token een ''Extra custom class'' unlocked, die heb je dan gewoon na prestigen etc nog toch? :P

@ Fiole, zover ben ik nog niet qua lvlen, maar Stealth gaan is zeker vet altijd! lekker overal achter langs sneaken en backfucken maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Kzou beginnen met Hardline en dan Assasin als eerste unlock zetten, die heb je dan al naar 1 kill?
1-3-5?
Blind Eye er default al bijnemen omdat de Perk 1 slot toch niet heel bijzonder is en presto :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
bram1984 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:23:
[...]

Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn en je bent heus niet onverslaanbaar. Het is niet zo dat je door muren kan kijken of dat je onbeperkte UAV's hebt. Tegen een gemiddelde speler kun je het net zo goed met alle perks afleggen.
Nou ja, ik ben vooral bang dat straks alle goede spelers dit gaan gebruiken en dat je dus tegen een team van 6 'superspelers' komt. Als je met parties speelt, bijvoorbeeld zoals wij in MW2 vaker deden, dan hebben 9/10 killstreaks geen kans omdat 5/6 mensen in onze party meteen naar z'n anti air class switched. Dus dan vind ik het prima als je tegen een team speelt met 6 man die om de 2 minuten een chopper gunner halen, die chopper komt toch niet het veld op :)

Maar nu speel je tegen 6 man die geen killstreaks inzetten maar wel steeds een willekeurig aantal perks hebben (je weet natuurlijk niet hoeveel perks iemand al heeft en welke als je zomaar iemand tegen komt), volgens mij kan een goed team daar veel meer (te veel) mee winnen. Vergeleken met killstreaks, die je makkelijk kunt counteren (die zijn gewoon gebalanceerd met counters) kun je een speler met 15 perks niet counteren behalve gewoon beter schieten (en dat lukt ook lang niet altijd uiteraard hoe goed je zelf ook bent).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:45
[b][message=37104977,noline]Ow, en aan alle BF3 liefhebbers: net zo hard een rotspel, omdat ik daar weer een kaart van 200 euro moet kopen om normaal te kunnen gamen.
HD4890 voor 5 tientjes doet het perfect op 1920/medium-high.
Voor 90 euro heb je een 6850 ....1920 op High..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Aah ok, ik heb al Assasin sinds het kon, en het doet echt wonderen. Je ZIET gewoon de verbasing van mensen als je opeens om de hoek komt en ze dat niet op de UAV konden zien :P

(ben zelf rank 53 op het moment overigens, met Gouden UMP :p)

En om het duidelijk te maken: het is echt effectief als je meerder perks hebt. Dan moet je dus eerst wel 4+ kills hebben. Je ent niet onverslaanbaar, maar je hebt wel een klein 'voordeel'. Killstreaks zijn ook handig, maar ik heb liever contanst dat voordeel: dan dat ik af en toe een raket kan afvuren of als ik HEEL goed speel / veel geluk heb een heli kan inroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat er slecht is aan Steam : Simpel, je kan je games niet meer verkopen als je er mee klaar bent, of er niets aan vind. Een miskoop is snel gemaakt, maar ebay/marktplaats bieden dan oplossingen. Met een Steam game, is je geld definitief verschwunden. Je koopt niet zozeer een product, maar een recht om een game te gebruiken bij 1 steam account.

Kortom : Waardeloos, en des te ergen dat het nergens op de verpakking staat. Misschien iets voor Radar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 18:51

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

HaseMike schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:36:
Kortom : Waardeloos, en des te ergen dat het nergens op de verpakking staat. Misschien iets voor Radar ;)
Simpel, voor elke game een aparte account en die verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Beetje offtopic maar goed:

Ik had ergens gezien dat je volgens Engelse wetten een teruggave kon krijgen voor het spel. In de eerste instantie ontkennen ze dit; maar als je vervolgens doorgaat en eventueel juridische stappen onderneemt zeggen ze dat ze binnen 2 weken je geld terug hebt! Geen idee hoe dat mer Nederland zit, maar "geen geld terug" is in het algemeen aanwezig met spellen die een multiplayer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:26:
Wat ik 'persoonlijk' echt geweldig vindt is dat ik uiteindelijk dus met:
1.) assasin
2.) dead silence
3.) recon (...dat je niet door sentrys en andere killstreaks uit de lucht kan worden gespot?)
4.) extreme conditioning
5.) blastshield

Omdat iedereen nog nieuw is gebruiken er nog VEEL mensen UAV, en dan vetrouwt 90% van de tegenstander op die uav. Zelf ben ik iemand die de andere kant van mn team uitloopt; in de rug van de tegenstander. Je pakt ZO makkelijk kills dan, ze zien je niet en je staat alweer voor de volgende voordat ze het doorhebben...ik vindt het echt geweldig :)
Helemaal mee eens, ook mijn speelstijl. In de voorgaande delen kon mijn team er altijd wel op vertrouwen dat ik de hoge streaks haalde en zo mijn aandeel had. Mocht het dan niet lukken dan switch ik naar een "capture" class met nu dus blastshield (wel makkelijk pro te krijgen zeg).. bij BO moest je daarvoor ook nog tactical mask unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
[...]

Super vet! Maar het is zeker niet te sterk. 8 kills maken is best lastig in dit snelle spel. Vaak moet je van wapen wisselen en dan ben je toch kwetsbaar. Vind het spel echt zoveel beter dan Black Ops. Dat was pas een traag spel.

Hoe vinden jullie het niveau op PS3? Vind het zeker niet makkelijk, soms zelfs aardig pitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Versteegrob schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:41:
[...]

Super vet! Maar het is zeker niet te sterk. 8 kills maken is best lastig in dit snelle spel. Vaak moet je van wapen wisselen en dan ben je toch kwetsbaar. Vind het spel echt zoveel beter dan Black Ops. Dat was pas een traag spel.

Hoe vinden jullie het niveau op PS3? Vind het zeker niet makkelijk, soms zelfs aardig pitten.
Met wat goeie spelers in een party win je vrijwel iedere game! in je 1tje is dit een heel stuk lastiger met van die pancakes die niet voor objectives gaan maar voor kills -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Wat zijn de ervaringen trouwens met Riot shield? Als ik iemand zie met dat kreng is ie gewoon NIET dood te krijgen...nog erger: zag iemand met Juggernaut (dat armor) en Riot shield...op een gegeven moment stond er 5 man (!!!) inc. ikzelf te schieten op die kerel die in een hoekje stonden...alle clips leeg en die gast was NIET dood...WHAT THE )!@$#*(? Vervolgens loopt ie naar iemand toe en ramt ie hem dood O__O

Ik had echt een brainfart daar...ging nergens over. Heb hem wel is aangedaan maar dan ga ik zelf wel gelijk dood >_>

Dus: ideeën / meningen / ervaringen met Riot shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:43:
Wat zijn de ervaringen trouwens met Riot shield? Als ik iemand zie met dat kreng is ie gewoon NIET dood te krijgen...nog erger: zag iemand met Juggernaut (dat armor) en Riot shield...op een gegeven moment stond er 5 man (!!!) inc. ikzelf te schieten op die kerel die in een hoekje stonden...alle clips leeg en die gast was NIET dood...WHAT THE )!@$#*(? Vervolgens loopt ie naar iemand toe en ramt ie hem dood O__O

Ik had echt een brainfart daar...ging nergens over. Heb hem wel is aangedaan maar dan ga ik zelf wel gelijk dood >_>

Grenade gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zijn niet alleen BF3 spelers hoor. CoD bashen is 'hip'.

Anyway zelf even wat bashen nu :)

Domination is ffing $@%!@#%. Spawns klopt niks van, maps klopt niks van, positie van vlaggen klopt niks van, spelers kloppen niks van :p . Stomme (T)DM game :(

Spas begint wel wat beter te worden nu. Alleen nog damage, maar met range is ie ook wel ok. Maar waarom voor een primairy shottie gaan als je akimbo FMG9 kan hebben als secondary die consistenter zijn en ook meer range hebben |:(

Nades gebruiken inderdaad. Juggernaut gaat met 1 stuck semtex wel dood. Voor normale riot shielders gewoon omheen rennen en kniven. Juggernaut is wel melig. Al een paar gehad uit de support air drop en voelt wel goed om mensen point blank met een pistooltje om te leggen (protip dus: voor support juggernaut switchen naar pistol) ^_^

[ Voor 53% gewijzigd door Gundogan op 09-11-2011 16:54 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

hahahaha brainfart! geniaal..

Ik heb bij mw2 zelfs paar keer nuke gehaald met riot shield.. Wat ik deed was als secondary een launcher nemen en scavenger. Als equipement nam ik dan c4 en dan als iemand op me afkwam gooide ik wat stun-grenades en pakte ik hem met me shield of c4.

Bij mw3 gaat dat moeilijk want je krijgt volgens mij niet steeds nieuwe raketten voor je launcher.

Om ze dood te krijgen: launchen op de voetjes.. of granaten. Bij een juggernaut (support) kun je ze ook neermaaien met een gun, bij die andere juggernaut is het volgens mij wat lastiger aangezien die ook een rifle kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In MW2 probeerde ik riot shielders altijd van opzij te knifen. Er op af rennen en dan snel een omtrekkende beweging maken en dan *tsjakkk*. Werkte vaak goed.

En anders altijd op de voeten proberen te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je kan toch ook een sticky/semtex/c4 op ze gooien? Ik dacht dat dat ook werkte tegen shields.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het eerste potje gehad waaruit ik ben geleaved.
1 quickscoper vind ik al zeer irritant.
Maar dat was een hele party die aan het quickscopen waren.
+ik zat in een noob team.
Dus we werden gespawnraped.
en men teamgenoten gingen in plaats van doordrukken naar een andere vlag , campen op de vlag waar we gespawnraped werden..
Beetje jammer. dan heb ik ook na 5 minuten zoiets van DAG DAG. zoek het maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Probleem met Riot shield is dat ik vaak de nade gelijk na spawnen gooi in de richting van de tegenstander in de hoop dat ik iemand raak (en dat ik vaak nog zo ook XD), daarnaast is C4 pas vanaf rank 71 te verkijgen dus dat duurt nog even, en dan heb je gelijk geen nade meer. En waar ik het overhad: die kerel had dus die "uber armor" aan, met Riot shield waardoor explosieven ook niets deden. Hij zat gewoon in een hoekje en deed niets waardoor we hem ook niet konden kniven, of hem dood kregen. Ik had echt zoiets van "wat in godsnaam is dit nou weer?!?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Fiole schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:57:
Probleem met Riot shield is dat ik vaak de nade gelijk na spawnen gooi in de richting van de tegenstander in de hoop dat ik iemand raak (en dat ik vaak nog zo ook XD), daarnaast is C4 pas vanaf rank 71 te verkijgen dus dat duurt nog even, en dan heb je gelijk geen nade meer. En waar ik het overhad: die kerel had dus die "uber armor" aan, met Riot shield waardoor explosieven ook niets deden. Hij zat gewoon in een hoekje en deed niets waardoor we hem ook niet konden kniven, of hem dood kregen. Ik had echt zoiets van "wat in godsnaam is dit nou weer?!?"
Ja, ben ik ook al een paar keer tegengekomen idd. Juggs armour, shield erbij en ik kon knallen wat ik wilde, niets hielp. Uiteindelijk maar hard weggerend, zo snel zijn ze niet :P

Uit MW2 spec ops herinner ik me dat je ze wel kan headshotten met een zwaar kaliber sniperrifle maar geen idee of dit ook hier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:12

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Snap niet dat jullie veel moeite hebben met die Jugs :S Ben twee keer iemand tegen gekomen die een Jug was, en alle twee de keren had ik hem binnen 2 minuten dood met behulp van wat teammates. Gewoon stunnen en granaten gooien, en erop blijven schieten.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

ThE_OwNeR schreef op woensdag 09 november 2011 @ 17:04:
Snap niet dat jullie veel moeite hebben met die Jugs :S Ben twee keer iemand tegen gekomen die een Jug was, en alle twee de keren had ik hem binnen 2 minuten dood met behulp van wat teammates. Gewoon stunnen en granaten gooien, en erop blijven schieten.
2 minuten, dat is het probleem :p

Wij stonden met zn 5e te schieten voor 10 seconden maar het probleem was dat we Sabotage speelde en de tegenstander de bom had geplant en er dus 3 teamgenoten omheen stonden! Lastige situatie waar we wenig konden :p (wel een aanrader dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 14:21

mindcre8r

Tradepedia

ik vroeg het me al af hoe sommige gasten zo goed wisten waar ik zat met EN blind eye EN een silencer.

YouTube: [No surveys] COD MW3 Aimbot & Wallhack (Undetectable) {Xbox360 PS3 PC} NOVEMBER 2011

dit verklaard een boel :( eikels!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Yzord schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:19:

Ow, en aan alle BF3 liefhebbers: net zo hard een rotspel, omdat ik daar weer een kaart van 200 euro moet kopen om normaal te kunnen gamen.
Koop je maar een console...

Stilstand is achteruitgang, zeggen ze. Blijkbaar ben jij het daar niet mee eens en hoopt dat Activision deze CoD engine blijft gebruiken tot in de eeuwigheid.
Have fun, my friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 02:06
Iemand een idee waarom de lagometer het niet doet? in config_mp.cfg staat "drawLagometer" op 1.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk die juggernaut.. ik stond net op B met 2 sentries op me gericht en vijanden die op me waren aan het schieten. en toch B pakken en daarna rustig weglopen naar de volgende punt haha.
killen is heel makkelijk.. gewoon een zooi headshots en dan ligt die zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er al iemand gold "camo" op zijn wapen(s)? Je moet dan het max level halen maar erg veel nut heeft dat verder niet geloof ik, aangezien je al best snel op maximale proficiency zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Heb em bijna, voor de M4 is het weapon lvl 31 geloof ik.
Ga hem niet gebruiken tho, vind red veel mooier :p
Max stuff heb ik al, maar buiten kick zit er voor AR's weinig bijzonders bij.

Pagina: 1 ... 40 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty