• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

LijkjeNL schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:15:
[...]

Gejoined en dus ook een PC Gamer :D
Kom erbij gezellig ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
Nog 2,5 uurtjes stage lopen, dan even weer kunnen knallen :-)

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:27:
[...]

Straks goed als ik ook join? En als ik je add op PSN?

PSN: TheBabybreakerJr

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:27:
[...]

same here, heb niks te doen :( hele ochtend naar een live stream gekeken zat toch alleen, en no-life op tweakers posten.. beter is het ff heftig snel 5 uur!

Zijn er al mensen hier die aan het Prestigen zijn??

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:32:
[...]

Straks goed als ik ook join? En als ik je add op PSN?

PSN: TheBabybreakerJr
Ik speel op PC, :-P We praatten over Steam. Toch vraag ik me af waar de Facebook integratie voor dient, ik bedoel bijv. als iemand op Xbox live zit en jij op PC, kan hij dan ook joinen :P?

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 13:28
Hihi voel me nu al thuis, helaas nog op me werk tot zeker 5h

Verwijderd

@Apart

Haha foutjee..

iemand hier wel met een PS3? Die vanavond een potje wil?

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:33:
[...]

same here, heb niks te doen :( hele ochtend naar een live stream gekeken zat toch alleen, en no-life op tweakers posten.. beter is het ff heftig snel 5 uur!

Geen prestige: maar zit op rank 60...wil voor het weekend voorbij is 80 zijn en prestigen :p

• Apart
Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:33:
[...]

Precies hetzelfde wat ik doe, moet alleen zo nog even weer een pctje voor iemand in mekaar knutselen.. er was een transistor 'soort van' kapotgeknald =P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:35:
@Apart

Haha foutjee..

iemand hier wel met een PS3? Die vanavond een potje wil?
Voeg maar toe. KADAVER070

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-10 09:32
na 5 uur MP gespeeld te hebben vraag ik me af hoe ze hier in godsnaam 2 jaar mee bezig zijn geweest?
Echt alles ademt MW2 uit... niet dat dat een slecht spel was, integendeel.
Perks zijn ff wennen.... alleen maar kleine maps? Een map als derail of wasteland had ik ook leuk gevonden!

DIkke actie is het zeker, geen moment rust en knallen tot je neervalt....

• Apart
T7D_Sneezy schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:42:
na 5 uur MP gespeeld te hebben vraag ik me af hoe ze hier in godsnaam 2 jaar mee bezig zijn geweest?
Echt alles ademt MW2 uit... niet dat dat een slecht spel was, integendeel.
Perks zijn ff wennen.... alleen maar kleine maps? Een map als derail of wasteland had ik ook leuk gevonden!

DIkke actie is het zeker, geen moment rust en knallen tot je neervalt....
Je bedoelt zeker 8 maanden? IW heeft zeker 1 jaar niks kunnen doen omdat er personeel was die de boel liep te verneuken.

• Anvesi

Anvesi

Voor de mensen die het te 'druk' vinden, er zijn opties voor 4vs4 matches (vergeten hoe die heten). Hier kun je dus echt ronderennen zonder dat je ooit iemand vindt ;)

• Pannekoek_NL
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:40:
[...]

Precies hetzelfde wat ik doe, moet alleen zo nog even weer een pctje voor iemand in mekaar knutselen.. er was een transistor 'soort van' kapotgeknald =P
haha nice, ik heb helemaal geen reparaties gehad vandaag dus.. ook geen bestellinge die binnen kwamen of iets in die richting echt vervelend soms :(

Achja uurtje of half 6 maar weer gaan knallen :D!

Verwijderd

Ik wil naar huis mw3 spelen
Ik vind het dus totaal niet op MW2 lijken, het voelt anders, het schiet anders en het klinkt anders. En daar ben ik blij om, want MW2 vond ik ronduit kut. Ook ben ik blij dat maps als Derail (kamperen met een sniper) en Wasteland er niet bij zitten. Helemaal top. :)

• Apart

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
is het hier iemand al gelukt een clan aan te maken bij elite?

bij mij loopt et constant vast of zegt het play a multiplayer match first,.. heb er echter al 50+ opzitten op de ps3

• Anvesi

Anvesi

Klaar met werk, op naar huis en MW3 spele!! :D :D

(@Apart: heb je me nu toegevoegt op steam?)

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:43:
[...]

IW heeft zeker 1 jaar niks kunnen doen omdat er personeel was die de boel liep te verneuken.
Aparte perceptie op de waarheid heb je :)

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10
Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:49:
[...]

Echte run & gun mappen. Allemaal met veel huizen en dicht op elkaar veel hoekjes/ramen/steegjes, ik mis een paar open mappen zoals Village, en Outpost maar dan nog net iets groter/opener.. Iemand die mijn mening deelt?
Zoals mijn eerste indruk ook al was. Nu na een paar uur extra spelen heb ik nog steeds de mening dat de maps niet echt tof zijn. Er zit niet 1 map bij waar je met zijn allen bijelkaar komt, waar je echte teambattles hebt. Plekken en doorgangen waar je als team gaat zitten en verdedigen.Het is alleen maar 1 op 1 in kleine steegjes en huisjes..
Ook komen sommige levels een beetje over alsof je in de Efteling loopt. Naar mijn mening waren de voorgangers qua looks ook net wat stoerder (bijv Vacant)

Ik was altijd erg enthousiast over de maps van infinity ward. MW3 heeft het gewoon niet. Jammer.
Ik ga het zeker nog wel even spelen maar ik denk dat deze game snel weer de kast in gaat.

My 2cts

• Apart
Fiole schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:48:
Klaar met werk, op naar huis en MW3 spele!! :D :D

(@Apart: heb je me nu toegevoegt op steam?)
Nee. Ik zal zo even kijken, moet nog 2 uur wachten =(
Mijn steam is btw PascalBaas (add friend naam), steamid is Apart (Niet add friend naam)

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:34

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij ligt het ook aan het speltype wat je speelt. Ik heb alleen nog maar TDM en Kill Confirmed gespeeld maar als ik in de lijst kijk zie ik veel meer maps. Misschien dat het ook uitmaakt welke mode je speelt?

Vind het trouwens wel prima hoor, lekker rennen en knallen maar af en toe een wat grotere map zou op zich ook wel leuk zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Plint schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:49:
[...]

Zoals mijn eerste indruk ook al was. Nu na een paar uur extra spelen heb ik nog steeds de mening dat de maps niet echt tof zijn. Er zit niet 1 map bij waar je met zijn allen bijelkaar komt, waar je echte teambattles hebt. Plekken en doorgangen waar je als team gaat zitten en verdedigen.Het is alleen maar 1 op 1 in kleine steegjes en huisjes..
Ook komen sommige levels een beetje over alsof je in de Efteling loopt. Naar mijn mening waren de voorgangers qua looks ook net wat stoerder (bijv Vacant)

Ik was altijd erg enthousiast over de maps van infinity ward. MW3 heeft het gewoon niet. Jammer.
Ik ga het zeker nog wel even spelen maar ik denk dat deze game snel weer de kast in gaat.

My 2cts
Jij moet zo te zien echt meer potjes gaan spelen. Het is juist een van de aspecten die mij opvalt in de MW3 maps: chokepoints waar teams battles uitvechten. Die grote map in NY heeft het, Intersection (met die wegen) heeft het, Seatown heeft het en die sneeuwmap heeft het. Verder nog geen andere maps gespeeld.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:58
bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:51:
[...]

Jij moet zo te zien echt meer potjes gaan spelen. Het is juist een van de aspecten die mij opvalt in de MW3 maps: chokepoints waar teams battles uitvechten. Die grote map in NY heeft het, Intersection (met die wegen) heeft het, Seatown heeft het en die sneeuwmap heeft het. Verder nog geen andere maps gespeeld.
Heb nog niks van die mappen gespeeld, ben lvl 30! Alleen maar Bakaara, carbon, hardhat, village en dome. en misschien nog 1...waar ik de naam niet van weet.... oh ja arkaden.

• Pannekoek_NL
[...]

Ik heb al wel meer maps gespeeld hoor maar dan nog de maps zijn echt niet te vergelijken met de maps van MW2 Net als een Wasteland zoiets had er wel in mogen zitten van mij. Village is al redelijk open vind ik dat wel!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik weet niet wat ik van deze game moet vinden. Speel op de Xbox360. Alles gaat zo verschrikkelijk snel, terwijl juist nades gooien, UAV call in, richten weer een stuk langzamer gaat dan MW2 en Black ops. Ik kan mijn draai nog niet volledig vinden. Vind de maps ook niet het-je-van-het. Heb meer het idee dat deze maps tijdens MW2 al ontwikkeld zijn, of dat deze maps allemaal binnen 1 week in mekaar geflanst zijn. Er zit totaal geen tacktiek in de mappen, en veelal 1 op 1 gevechten. Waar ik 1 op 1 bij MW2 en Black Ops juist deze 1 op 1 gevechten vaak won, leg ik nu vaak het loodje; sterker nog, voordat ik uberhaupt in ADS ben en nog geen kogel heb afgevuurd lig ik al kapot op de grond.....

Halen van Kill-streaks is ook veel moeilijker in dit spel. Enige keren dat ik dikke scores haal is als je uit een CP met geluk een goede reward krijgt. Waar ik bij MW2 en Black ops ook altijd een choppergunner had ingesteld, ga ik het bij MW3 niet eens proberen... ik mag blij zijn als ik na 7 kills een gewone attack heli heb, laat staan om 10/11/12 kills te maken. Ik begin er niet aan.

Bij vorige delen speelde ik vele malen beter met KD/R van 3.20 @WAW (± 20.000 kills), 3.10 @MW2 (± 34.000 kills) en 3.65 @BO (± 45.000 kills).

Bij MW3 is dit voor mij bijna niet haalbaar. Ik begon redelijk lekker op de eerste dag met KD/R van 3.30 op ongeveer 500 kills maar het zakt met het potje verder in, sta al op 2.50. Nu al zoveel potjes gehad dat je 1.50 staat en zelfs aantal keer 1 op 1. Echt klote is dat! Ik ben zelf een redelijke rusher en ga altijd voor de "Rambo-style". Ik blijf niet afwachten maar zoek altijd de confrontatie op, maar bij MW3 lijk ik daar op afgestraft te gaan worden.

Vervelende is dat je een verwachtingspatroon van jezelf hebt nadat je weet hoe je vorige 3 delen gespeeld hebt. Als je dat bij deze niet kunt waarmaken kan dat ooit frustrerend zijn. Maar ach.... ik denk niet dat ik de enige ben....?

Vanavond weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar mijn eerste indruk zegt wel dat MW3 geen lang leven gaat lijden bij mij ben ik bang.

Zijn er hier meer mensen die dus met de speelstijl van de vorige delen het bij lange na niet halen?

[ Voor 4% gewijzigd door koffieboontje op 10-11-2011 15:03 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Wat dacht je van Hard Hat in het midden met die tunnel, Underground met de gecrashte metro's, Dome waar de humvee's staan, Arkaden bij de roltrappen... Elke map heeft wel plekjes waar altijd enorme gevechten zijn :)

http://mwarfare3.com/call-of-duty-modern-warfare-3-maps
koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:59:

Zijn er hier meer mensen die dus met de speelstijl van de vorige delen het bij lange na niet halen?
Ik kan me hier niet in vinden eigenlijk, maar ik speel dan ook niet voor een hoge K/D ratio maar om te winnen. Het loont mijns inziens veel meer om je team te helpen dan om voor de kills te gaan, ik heb liever het hoogste aantal punten dan de hoogste K/D ratio. En in deze MW3 is dat veel beter geregeld dan in de voorgaande waarin je hooguit assists kreeg. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk :)

[ Voor 30% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2011 15:04 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Welke gasten op PC spelen met voice aan, want dat vind ik het gezelligst en nee ben geen groentje, ben letterlijk een veteraan zowel in game als qua leeftijd...31....kuch kuch

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Apart
Sm0k3r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:10:
Welke gasten op PC spelen met voice aan, want dat vind ik het gezelligst en nee ben geen groentje, ben letterlijk een veteraan zowel in game als qua leeftijd...31....kuch kuch
Gebruik Teamspeak ;-P Is betere kwaliteit ook nog eens. (Niet dat er verder wat mis is met in-game, behalve buitenlanders die erdoor schreeuwen.)

• LijkjeNL
Sm0k3r schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:10:
Opoe!!!! nah das overdreven ik denk dat ik inmiddels ook wel veteraan ben (24ish) ik speel met voice aan maar heb echt nog geen enkel potje gehad waarin geluld werd zit je dan in je eentje te hijgen door die mic...

niet echt gezellig mijn inziens :'(

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ligt het aan mij of is cod BO veeeeel makkelijker dan MW3? BO was ik goed in, dit kan ik voor geen meter.

• koffieboontje
Sj44k13 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:12:
LIgt het aan mij of is cod BO veeeeel makkelijker dan MW3? BO was ik goed in, dit kan ik voor geen meter.
Black ops was sowieso makkelijker. 1 op 1 gevechten waren veelal voor iedereen gelijk. Nu is er teveel verschil met al die perks waardoor je veel vaker het loodje legt bij 1 op 1 gevechten. Soms ga je echt zo hard eraf dat voordat je ook maar kan richten je eigenlijk al kapot bent. Aan andere kant, ik heb ook al aantal keer gehad dat ik zelf een paar kills had gemaakt waarbij ik ook lucky was (had dan nog 10% health ofzo) en dan gaat de ander liggen.

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10 13:49
Waha, bij mij was het juist andersom. BO kon ik echt voor geen meter. en MW3 gaat me tot nu toe behoorlijk goed af. Sta elk potje wel in de top 3. Op een enkele uitzondering na dan.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:05:
[...]

Kijk nou gewoon even naar de links die ik gepost heb.

Verder is dit niet de plek om dit soort controllers te bespreken.
Sorry had ik niet gezien, en de naam kon ik niet opkomen maar dat zijn inderdaad de dingen die ik ook bedoelde.

-
Zucht... ook nog tot 5 uur te gaan... en dan eindelijk knallen.... wat duurt de dag toch lang als je iets leuks te wachten staat.... Mijn collega's zitten ook al te springen...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Lols, Iedereen rent vliegt huppelt zo naar huis om te gamen. Ik voorspel moeilijk doennende vriendinnen.doennende is geen woord maar ja.

• Apart
prutser001 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:16:
[...]

Sorry had ik niet gezien, en de naam kon ik niet opkomen maar dat zijn inderdaad de dingen die ik ook bedoelde.

-
Zucht... ook nog tot 5 uur te gaan... en dan eindelijk knallen.... wat duurt de dag toch lang als je iets leuks te wachten staat.... Mijn collega's zitten ook al te springen...
Ik zou zeggen, Call of Duty: Office Warfare :P

• LijkjeNL
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:17:
[...]

Ik zou zeggen, Call of Duty: Office Warfare :P
http://www.mrgadget.nl/usb/usb-missile-launcher-review.html

of neem ik het nu te letterlijk :D

• Cobiwan
  • Niet online
Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:16:
Waha, bij mij was het juist andersom. BO kon ik echt voor geen meter. en MW3 gaat me tot nu toe behoorlijk goed af. Sta elk potje wel in de top 3. Op een enkele uitzondering na dan.
Mja ieder zijn ding natuurlijk. Valt mij vooral op dat op het moment dat je wordt geraakt en je aiming down the sight doet, het bijna onmogelijk is om nog enigszins raak te schieten...

Werd net ook veel gequickscoped.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sj44k13 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:26:
[...]

Mja ieder zijn ding natuurlijk. Valt mij vooral op dat op het moment dat je wordt geraakt en je aiming down the sight doet, het bijna onmogelijk is om nog enigszins raak te schieten...

Moet je Focus proficiency gebruiken, dat scheelt :)

Verwijderd

Ik ga nu een potje op de Ps3 proberen te spelen. ( Als ik een game inkom)
Voeg me maar toe: Drippy-DH
[...]

Gebeurt in BO ook hoor, is niks nieuws.

• Pannekoek_NL
Dope3112 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:47:
is het hier iemand al gelukt een clan aan te maken bij elite?

bij mij loopt et constant vast of zegt het play a multiplayer match first,.. heb er echter al 50+ opzitten op de ps3
Elite word pas 13 november helemaal actief als het goed is ;)

• Cobiwan
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:37:
[...]

Gebeurt in BO ook hoor, is niks nieuws.
In BO veel minder volgens mij, omdat ze daar hadden geprobeerd om quickscope tegen te gaan.

Verwijderd

[...]

als je geraakt wordt lijkt het me niet dat je dan zonder dat er wat gebeurd door zou kunnen vuren. enig realisme mag er wel zijn.

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 20:48

Ultismash

Whooptie Doo

Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:42:
[...]

Elite word pas 13 november helemaal actief als het goed is ;)
Waar halen jullie steeds die 13 november vandaan? Op de site van Elite zelf staat in de FAQ:

When will Call of Duty ELITE launch?

The service will launch with Call of Duty: Modern Warfare 3 this November 8th, 2011.

Die 13 November is alleen voor Founder status als je niet de Hardened edition hebt gekocht. (als je Elite Premium koopt voor die datum krijg je ook Founder status)

Elite FAQ: Anyone who pre-orders Call of Duty ELITE through the MW3 Hardened Edition, or purchases an annual Call of Duty ELITE membership by November 13, 2011 will automatically be enrolled as a Founder

[ Voor 15% gewijzigd door Ultismash op 10-11-2011 15:48 ]

Stille genieter

• DeBaroN
Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:47:
[...]

Die 13 November is alleen voor Founder status als je niet de Hardened edition hebt gekocht. (als je Elite Premium koopt voor die datum krijg je ook Founder status)
Klopt volgens mij niet wat je zegt..

Als je de Hardened hebt gekocht, zit er juist een founder status bij...

• Pannekoek_NL
Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:47:
[...]

Waar halen jullie steeds die 13 november vandaan? Op de site van Elite zelf staat in de FAQ:

When will Call of Duty ELITE launch?

The service will launch with Call of Duty: Modern Warfare 3 this November 8th, 2011.

Elite FAQ: Anyone who pre-orders Call of Duty ELITE through the MW3 Hardened Edition, or purchases an annual Call of Duty ELITE membership by November 13, 2011 will automatically be enrolled as a Founder
Sorry mijn fout, ik was net aan het zoeken in het forum gaat inderdaad over de Founder status.. maar goed ik heb zelf ook Premium aangeschaft en kan er ook eigenlijk zo goed als niks mee. Als ze nou gewoon even met een duidelijk antwoord hier over komen.

En idd je krijgt Founder status erbij als je Elite ''voor'' 13 November activeert

• Ultismash

Ultismash

Whooptie Doo

baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:52:
[...]

Klopt volgens mij niet wat je zegt..

Als je de Hardened hebt gekocht, zit er juist een founder status bij...
Kijk even naar mijn edit ;-)

Elite FAQ: Anyone who pre-orders Call of Duty ELITE through the MW3 Hardened Edition, or purchases an annual Call of Duty ELITE membership by November 13, 2011 will automatically be enrolled as a Founder.

Dus het zou nu al helemaal operationeel moeten zijn. Maar dat is het dus niet en ik hoop wel op een soort vergoeding want ik heb hem op de 8ste ook echt geactiveerd en het is nu dag 2 dat ik er niet mee kan werken, terwijl ik wel "Betaal" voor de service

Stille genieter

• Pannekoek_NL
Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:56:
[...]

Kijk even naar mijn edit ;-)

Elite FAQ: Anyone who pre-orders Call of Duty ELITE through the MW3 Hardened Edition, or purchases an annual Call of Duty ELITE membership by November 13, 2011 will automatically be enrolled as a Founder.

Dus het zou nu al helemaal operationeel moeten zijn. Maar dat is het dus niet en ik hoop wel op een soort vergoeding want ik heb hem op de 8ste ook echt geactiveerd en het is nu dag 2 dat ik er niet mee kan werken, terwijl ik wel "Betaal" voor de service
Same here, je kreeg toch ook een ''Xp boost'' van 2 uur ofzo erbij? Weet niet meer precies hoe dit zit, maar daar merk ik dus ook helemaal niks van..

Btw: nieuws: Tweaker legt 'xp-hack' in Modern Warfare 3 bloot lolol

• Apart
http://thechive.com/2011/...nd-work-anymore-5-photos/

De rest spreekt voor zich, ik wil MW3 spelen!

• Ultismash

Ultismash

Whooptie Doo

Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:57:
[...]

Same here, je kreeg toch ook een ''Xp boost'' van 2 uur ofzo erbij? Weet niet meer precies hoe dit zit, maar daar merk ik dus ook helemaal niks van..

Btw: nieuws: Tweaker legt 'xp-hack' in Modern Warfare 3 bloot lolol
Stond inderdaad in de activatie mail van elite iets over een 2 uur xp boost inderdaad maar die heb ik nooit meer terug gezien. Heb op het begin gewoon 1 van me Tokens gebruikt voor die 2 uur.

Stille genieter

• Pannekoek_NL
Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:01:
[...]

Stond inderdaad in de activatie mail van elite iets over een 2 uur xp boost inderdaad maar die heb ik nooit meer terug gezien. Heb op het begin gewoon 1 van me Tokens gebruikt voor die 2 uur.
Ik denk dat we het allemaal gewoon ff aan moeten kijken het is niet fijn dat het niet werkt natuurlijk, maar er zijn wel vaker problemen geweest bij het lanceren van nieuwe games!

• Apart
Sjoerdiee schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:04:
[...]

Ik denk dat we het allemaal gewoon ff aan moeten kijken het is niet fijn dat het niet werkt natuurlijk, maar er zijn wel vaker problemen geweest bij het lanceren van nieuwe games!
Maak een tweet als je dat kan naar @fourzerotwo met #PC erin en http://bit.ly/vMrUkC :-)

• Apart
Double post verdorie!

[ Voor 96% gewijzigd door Apart op 10-11-2011 16:05 . Reden: Hij gaat spacen dat internet hier ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hoe alle callsigns te unlocken:
Callsigns
  • Perfectionist: Sniper - Fire an entire magazine without missing
  • Far Superior: Unlock with token in prestige shop
  • FNG (Fucking New Guy): Unlocked by default
  • SSDD (Same Shit, Different Day): Unlocked at rank 2
  • So Intense (rainbow): Defuse two bombs
  • The Mad Bomber (dynamite): Arm two bombs
  • Flyswatter: Shoot down a helicopter
  • Enemies with Benefits: Stick an enemy and get a multikill
  • Kleptomaniac: Kill 3 enemies with 3 different weapons in 1 life
  • Rejected: Destroy 5 enemy equipment
  • Low Profile: Complete Prone Shot challenge
  • Accident Prone: Fall and survive 15 feet
  • Laying the Boom!: Kill a bomb carrier in sabotage or S&D
  • Sgt.: Unlocked at Sergeant First Class (Lv20)
  • 1st Sgt.: Unlocked at First Sergeant (Lv28)
  • 1st Lt: Unlocked at First Lieutenant
  • The Avenger: Avenge a fallen teammate
  • Drifter: Destroy a car.
  • No.: Kill an enemy cooking a Frag Grenade.
  • Living Dead: Survive Final Stand.
  • Bow Down: Kill 15 enemies while you are crouching
  • Pop Off: Kill 25 enemies with headshots while using a submachine gun
  • Joint Ops: Get 15 assists.
  • Sidekick: Get 3 kills in one life with your secondary weapon
  • Streaker: 10 kill streak without dying
  • Rival: Kill the same enemy 5 times in a single match.
  • Stun Gun: Kill 1 enemy while being stunned by a stun grenade.
  • It's Personal: Hurt an enemy then finish them with a Throwing Knife.
  • The Legend: Be the last man standing in Search and Destroy.
  • All Your Base: Kill every member of the enemy team (at least 4 enemies) without dying.
  • Devastator: Kill every member of the enemy team. (4 enemy minimum)
  • Skeet Shooter: Kill an enemy that is in mid-air.
  • Backstabber: Stab an enemy in the back with your knife.
  • Flashbang: Flash 25 enemies.
  • Concussion: Stun 25 enemies.
  • Bouncer: Kill 15 enemies with Bouncing Betties.
  • Sleight of Hand Pro: Get 300 kills using Sleight of Hand.
  • Quickdraw Pro: Get 200 kills within a few seconds of aiming down your sights while using quickdraw
  • Assassin Pro: Get 50 kills while enemy UAV is up and using Assassin.
  • Stalker Pro: Get 300 kills while aiming down the sights and using Stalker.
  • Attachments: Use Attachments Proficiency to kill 300 enemies while using a weapon with two attachments.
  • Toxic: Get killed by M.O.A.B.
  • Blood brothers: win 15 team deathmatch matches
  • Public enemy: play team deathmatch and get the top score overall
  • Highlander: play an entire full-length match without dying
  • Pushing Daisies: Fall to your death more than 30 feet
  • NBK: Get 3 longshots in one life.
  • Ghillie in the Mist: Get 100 one-shot kills with sniper rifles
  • Silence: Kill a player with a throwing knife while stunned or flashed.
Bron: http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=341557

• Intruder
Hoop dat jij geen ban hebt gekregen? xD

• Apart
Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:11:
[...]

Hoop dat jij geen ban hebt gekregen? xD
Gisteren zat ik ook bij z'n iemand in de lobby, in-game werdt hij opeens gebanned, was wel grappig om te zien.
Lekker potje Kill Confirmed van Sandy Ravage op Interchange, erg toffe map.

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2011 16:15 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ha de MW3SA is er :)

Voor alle personen die host zijn lijkt me dit wel handig.

http://xifon.eu/mw3sa/

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Pannekoek_NL
Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:05:
[...]

Maak een tweet als je dat kan naar @fourzerotwo met #PC erin en http://bit.ly/vMrUkC :-)
Ik game niet op de PC en ik heb ook geen twitter hahah ;)

• Intruder
Welke config moet je nu aanpassen om te kunnen zien of je daadwerkelijk host bent dan? Als het van internet snelheid uit zal gaan lijkt het me dat ik nog wel eens host ben.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:47
krijg mijn strict NAT maar niet weg (ps3) port forwarden lukt niet met experia box van kpn :(
iemand nog suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door BigF25 op 10-11-2011 16:18 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Intruder schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:16:
Welke config moet je nu aanpassen om te kunnen zien of je daadwerkelijk host bent dan? Als het van internet snelheid uit zal gaan lijkt het me dat ik nog wel eens host ben.
config_mp.cfg aanpassen

Even een CP van MW2 (geldt ook voor MW3)

Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 3\players' and open the file config_mp.cfg

Change scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10 (10 is the max).

This means that each of the 10 bars represents 20ms, with full green being 20ms or lower, and 1 red being 200ms or higher.

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 10-11-2011 16:20 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:45
BigF25 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:16:
krijg mijn strict NAT maar niet weg, port forwarden lukt niet met experia box van kpn :(
iemand nog suggesties?
Same here, ook een experia box van kpn (Thomson TG789vn).

Porten die ik open heb staan:
UDP 1200
UDP 4380
UDP 4378
UDP 4379
TCP/UDP 27000 - 27050
TPC 3074
UDP 3074

Toen ik geen porten open had, stond NAT op moderated. Maar ook dit krijg ik niet meer, alleen nog maar strict.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Intruder
Sc0rPi0N schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:18:
[...]

config_mp.cfg aanpassen

Daar staat ergens maxpingbars die moet je aanpassen van 4 naar 10 (max)
Daarnaast zul je je interval moeten aanpassen ik heb daar 20 van gemaakt (was 400 dacht ik)
Aangepast, thx. Zal zo als ik thuis kom testen of het werkt.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:18:
[...]

config_mp.cfg aanpassen

Even een CP van MW2 (geldt ook voor MW3)

Navigate to the folder: 'program files\steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 3\players' and open the file config_mp.cfg

Change scoresping_interval from 100 to 20, and maxbars from 4 to 10 (10 is the max).

This means that each of the 10 bars represents 20ms, with full green being 20ms or lower, and 1 red being 200ms or higher.
Ik heb het aangepast van 100 - 4 naar 40 (interval) - 10 (bars) zodat de range van 400 gelijk blijft.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Plint
[...]

Seatown en Intersection zijn wel open maar of er nou chokepoints zijn?
Sneeuwlevel (Outpost) leukste level tot nu toe!

Voor de rest zijn de levelszo gemaakt dat je op te veel manieren van punt a naar b kan komen waardoor de echte chokepoints missen. Maar ik zal eerst wat meer spelen! Over een weekje bekijk ik mijn mening nog een keer :)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:50
bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:14:
Lekker potje Kill Confirmed van Sandy Ravage op Interchange, erg toffe map.

[video]
Het ziet er altijd zo verschrikkelijk simpel uit als je hem ziet spelen. Op de één of andere reden komen ze bij hem vrijwel nooit vanachter en schieten ze nog geen deuk in een pakkie boter. :P

• Tidaku
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Naar mijn mening zitten er in deze maps veel te veel hoekjes waar iedereen aan het campen is!

• Apart
Tidaku schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:25:
Naar mijn mening zitten er in deze maps veel te veel hoekjes waar iedereen aan het campen is!
In de wereld zelf zijn ook teveel hoekjes waar men in moet staan als je stout bent.
superbassie schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:25:
[...]

Het ziet er altijd zo verschrikkelijk simpel uit als je hem ziet spelen. Op de één of andere reden komen ze bij hem vrijwel nooit vanachter en schieten ze nog geen deuk in een pakkie boter. :P
Inderdaad. Hij laat overigens wel een hoop dog tags liggen, dat is wel jammer.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Moet zeggen dat ik de Kill Confirmed matches wel erg leuk vindt :) bedoel baal best dat ik na een kill de dogtags niet te pakken heb en de tegenparty mijn kill denied :) :P

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:27:
[...]

In de wereld zelf zijn ook teveel hoekjes waar men in moet staan als je stout bent.
De wereld van Warcraft?

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 07:35
Ultismash schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:01:
[...]

Maar jij hebt dus wel echt een activatiemail gezien? Ik heb voor zover ik weet wel elite geactiveerd op mn XBL account, toen op cod.com/elite ingelogd en daarna zou er een verificatie gemaild moeten zijn om mijn email adress te verifieren. Ik heb deze nooit gekregen?

n.a.

• Apart
Zeker nooit op school gezeten. Maargoed

Verwijderd

Apart schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:31:
[...]

Zeker nooit op school gezeten. Maargoed
Je doelt op jezelf neem ik aan? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 16:42 ]

• Pannekoek_NL
Beetje offtopic dit maar toch wel sick

http://www.nu.nl/games/26...ig-miljoen-map-packs.html

Do the math.. 20 miljoen map packs a 15 euro...

• koffieboontje
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OWNiGgb3aB8&feature=related]

Dit is wel een zieke sniper-streak :) Vooral die lekkere geluidjes van de impact van de kogels.
Spaanse MW-3

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat mij betreft mogen ze de sniper nog wel fixen. Een beetje quick scopen alla, maar op dit moment gaat het nergens op.

Als je om de hoek komt, is er binnen 0,1 seconde een kogel in je mik. Of hij nou op je mikt of niet. 1 meter linksboven je, is voldoende voor een headshot.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

Gundogan

Rip and tear, until it is done

koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:43:
[video]

Dit is wel een zieke sniper-streak :) Vooral die lekkere geluidjes van de impact van de kogels.
Spaanse MW-3
Alleen het begin stukje had ie wel weg moeten laten. Nu heb ik het gevoel dat gewoon random luckz0r spam was en hij normaliter niet zo veel raakt :+

Maar het is al awesome door de Spaanse versie :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Plint
Als ik trouwens de host ben is het echt niet meer te spelen..dan heb ik echt een dikke lagg [ps3]

Laat ik trouwens ook even wat positiefs zeggen:
De snelheid van de gameplay!!! heerlijk, wat heb ik dat gemist zeg bij BO!

[ Voor 39% gewijzigd door Plint op 10-11-2011 16:53 ]

koffieboontje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:43:
[video]

Spaanse MW-3
Wat een sufferds zeg, die tegenstanders. Echt slachtvee dat speelt zonder na te denken.

[ Voor 2% gewijzigd door PWM op 10-11-2011 16:53 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 16:51:
[...]

Wat een sufferds zeg, die tegenstanders. Echt slachtvee dat speelt zonder na te denken.
"Koop-vee wordt slachtvee"

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 10-11-2011 16:53 ]

• koffieboontje
Ja kun je nagaan als je daar lekker met een Assault Drone had gestaan dat je zo 'n man of 10/12 achter mekaar af staat te raggen, dat geeft wel een lekker gevoel denk 'k!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Weet iemand hoe je de FPS kan "unlocken"?
Deze blijft constant op 91.

Bij de oudere versies van CoD kon dit in het config bestand.

Excuses als deze vraag al aan bod is geweest.

Verwijderd

AC-130 voor het eerst , mw2 heb ik niet veel gespeeld , maar de ac-130 is super.

• n0elite
  • Laatst online: 08-10 11:35
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:12:
[video]

AC-130 voor het eerst , mw2 heb ik niet veel gespeeld , maar de ac-130 is super.
Heartbeatsensor :')

Verwijderd

[video]

Wat een skill 8)7

• j4y
  • Laatst online: 22:54

j4y

[video]

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/131/351/eb6.jpg?1307463786

Verwijderd

Zit toch niet zo te klagen en te spammen.
Voeg wat toe aan het topic zoals ik doe.

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:28:
Zit toch niet zo te klagen en te spammen.
Voeg wat toe aan het topic zoals ik doe.
De AC-130 is super.

Really? :')

[ Voor 18% gewijzigd door Liteiten op 10-11-2011 17:31 ]

• DeBaroN
@Dennis585
Laat is een complete match van je zien? Dan abbo ik ff op je youtube.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Dennis.......je weet dat je van wapen in je ac130 kan wisselen om meer kills te maken he :D

Verwijderd

baronruud schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:32:
@Dennis585
Laat is een complete match van je zien? Dan abbo ik ff op je youtube.
Het probleem is dat ik via mw3 theater maar 1 minuut kan laten zien.
En 10 stukken achter elkaar plakken doe ik (nog) niet.

Ik doe dit voor mijn plezier. :)

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 17:37:
Dennis.......je weet dat je van wapen in je ac130 kan wisselen om meer kills te maken he :D
Hoe dan?

• n0elite
  • Laatst online: 08-10 11:35

Verwijderd

Door op Y te drukken op Xbox (driehoek PS3). Dikke bom - 3 kleinere bommen - machine gun. Kan hard gaan. :)

Laat je niet van de wijs brengen Dennis. Die klagers zijn gewoon stikjaloers op je vliegtuig! :)

Dennis kan veel zijn. Zoals enthousiast, grappig en on-topic. Dit in tegenstelling tot veel anderen die lopen te zeuren, negatief te wezen en beledigend. Sommigen voegen hier wat toe. Anderen lopen saaie one-liners te maken of nog erger smily posts en maken dit topic onleesbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 17:41 ]

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:26
lol dennis, je bent echt een clown :D

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hmm kom er net achter dat er toch wel degelijk dedicated server zijn te vinden voor de pc alleen zit dat gewoon weg verstopt in het menu bij ''opties''. Vreemde plaats om het daar neer te zetten maar goed...doet me toch beetje deugd dat er toch wel servers zijn zodat je niet met matchmaking te maken hebt :)
Pagina: 1 ... 44 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty