Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Assasin, kan ik dus echt niet op wachten :__:

Hou er zelf van om de andere kant op te lopen en in de rug van de tegenstander, maar dat lukt moeilijk als je 24/7 een UAV in de lucht hebben... "enemy uav is in the air, enemy uav is in the air, our uav is in the air" -_-

(Iedereen heeft dat ding natuurlijk nog op laag rank...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIE snipers zijn echt zwaar overpowered.. 4 potjes gespeeld en dat weet ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10 15:31

Satom

Verzamel ervaringen

MrHarry schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:01:
ik wacht het eerst weer even af tot mensen na een paar dagen zeggen:
- geen server issues
- geen irritante cheaters al direct

en dan kopen :)
btw zitten hier nou echte dedicated servers in die je zelf ook mag/kan maken zoals in call of duty 4? en punk buster of loopt alles weer via steam :kots:
Gewoon via steam^^ En zover mij bekent is, kun je een eigen deticated server maken.

Ik zal hem eerst op een niet nette manier halen, i.v.m. Met verkoop van de PC en aan koop van een Hp Pavillion DV7 6190ed, wil zeker weten dat het lekker speelt op de laptop^^ (Denk het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:29

j4y

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
snipers horen overpowered te zijn, ik hoop dat je nu eindelijk wel iemand in 1 shot kan pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10
j4y schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:22:
[...]

snipers horen overpowered te zijn, ik hoop dat je nu eindelijk wel iemand in 1 shot kan pakken
Qua schot hoort een sniper overpowered te zijn, dat je er net zo mobiel mee bent als iemand met een pistool hoort niet zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
Ik heb de hardened edition, maar ik kan de codes voor Elite Founder niet activeren op de PS3, hebben meer mensen hier last van? ik hoop dat het door de drukte komt

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Af en toe lukt scope ook nog niet in 1x hoor, maar wordt wel zo moe van die quickscopers (nu al, op rank 10 ofzo) die rondlopen in het niets merken, quickscopen en iemand raken ergens in de verte...slaat nergens op :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch wel 5 kills uit 1 stealthbomber.Was wel een fijn moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j4y schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:22:
[...]

Prima, maar dan graag geen aim-assist of trager ADS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
Nou lekker hoor, ik kan al niet connecten. Servers van Call of duty zijn unavaileble. Het begint goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net ff een X360 versie opgepikt bij MM R'dam centrum voor € 44,- Staan voor 48 geadverteerd, maar ze waren net bezig om de prijs te verlagen.

Hardened staat voor € 99,- te koop en er lagen er nog wel een stuk of 20 à 25.

't was best druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

mvdklooster schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:30:
Nou lekker hoor, ik kan al niet connecten. Servers van Call of duty zijn unavaileble. Het begint goed :)
Heb net voor werk (ong 9 uur) gespeeld; kan aan je internetverbinding liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:18

Vrijdag

De Zwarte

Misschien handig voor in de OP:

Weapon Proficiencies: http://callofduty.wikia.com/wiki/Weapon_Proficiency
Perks uitgelegd: http://www.mw3perks.com/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:20:
Hoe zo OP, dan... Quick scopers, of hard scopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Bah zit op werk en kan die sites niet zien...geblokkeerd :(
Hoe zo OP, dan... Quick scopers, of hard scopers?
Quick Scopers, 0.5 sec zoom voordat je uberhaupt iets ziet schieten en dan zo scheef als het kan toch nog wat raken. Heb nu echt al kills gezien waarvan je echt gigantisch hard "WTF" gaat schreeuwen door het huis :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

PC versie vannacht gespeeld, 30 minuutjes en al lvl 11.

Het spel is echt super gemakkelijk :S Eigenlijk is het gewoon een add-on van mw2. En jammer dat je pas vanaf lvl 19 hardcore kan spelen :/

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Even op een iets duidelijkere manier de aandacht vragen ;) Er is een nieuw deel nodig voor dit topic. De OP is op dit moment erg verouderd. Ik heb al wel mensen die aan inhoud willen werken, maar we zoeken ook nog iemand die er iets mooi's van kan maken. Als je dit wil en kan, laat maar horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Bouli schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:38:
PC versie vannacht gespeeld, 30 minuutjes en al lvl 11.

Het spel is echt super gemakkelijk :S Eigenlijk is het gewoon een add-on van mw2. En jammer dat je pas vanaf lvl 19 hardcore kan spelen :/
Moet wel zeggen dat lvlen wel snel LIJKT, maar als je bedenkt dat je na 5 uur ong op 24-25 zit en dan je tot 80 kan...gaat nog wel ff duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:38:

Quick Scopers, 0.5 sec zoom voordat je uberhaupt iets ziet schieten en dan zo scheef als het kan toch nog wat raken. Heb nu echt al kills gezien waarvan je echt gigantisch hard "WTF" gaat schreeuwen door het huis :|
Kom je snipers vaak tegen? of valt het nog wel mee... Ik moet helaas wachten tot vanmiddag voor ik uberhaupt een potje kan spelen... ben erg benieuwd, maar weet nu al dat ik hier veel tijd aan ga verspillen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik heb net mw3 gehaald bij mediamarkt
en ik kreeg een voucher mee voor 4uur lang 2x XP
Nu probeer ik dat te activeren maar krijg steeds invalid gamertag.
Hebben andere ook zo'n voucher gekregen en dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:54
Zen!th schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 08:40:
[...]

Als er niets veranderd is, zeg je iets fout.
In MW2, geluid baas, niet slecht, maar kennelijk kijk jij naar hoe hard een gpu moet rekenen ipv dat je kijkt of het mooi veel detail heeft ;)
in BO, geluid brak, gameplay slecht, hele spel brak.
Gelukkig is het versie 3 ook echt vernieuwend tegenover versie 2 ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Jobbie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:43:
[...]

Kom je snipers vaak tegen? of valt het nog wel mee... Ik moet helaas wachten tot vanmiddag voor ik uberhaupt een potje kan spelen... ben erg benieuwd, maar weet nu al dat ik hier veel tijd aan ga verspillen......
Het valt redelijk mee, ik gok dat 75% op het moment met UMP speelt :p
Redelijk OP voor lage ranks. Daarnaast zijn er niet veel snipers, maar ALS ze er zijn, zijn het quick-scopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Zojuist MW3 bij Intertoys gekocht, waarna je een actiekaart krijgt om te kijken of je iets hebt gewonnen, en zowaar! Gratis aankoop: oftewel, ik kreeg m'n geld terug.

MW3 = gratis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:28:
Net toch wel 5 kills uit 1 stealthbomber.Was wel een fijn moment.
Leuk hé, zo niets moeten doen voor je kills, buiten een air vehicle de lucht in te sturen!
Vraag me af waarom de game niet puur uit killstreaks bestaat: iedereen klikt om de beurten op een killstreak, maakt op goed geluk wat kills, enzovoort. Op het einde wordt bekeken wie het meeste kills heeft en wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
  • Laatst online: 16-10 08:30
Dat is de reden dat ik af en toe wel eens barebones speel of iets dergelijks!
En die killstreaks maken het ook wel eens leuk, vooral als daardoor het spel verandert en je je opeens moet aanpassen.

Snipers, tja. Ik hoop op een patch. En anders maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is het voordeel van hardcore spelen, daar kan niet iemand zomaar een bombardement neer gooien, omdat hij dan zijn halve team meepakt. 1 van de redenen om ooit te starten met HC (om nooit meer iets anders te doen) zijn de bommen die mensen gooien bij bijvoorbeeld domination. Lig je om de vlag met je tegenstanders, knallen ze er een B52 overheen, ben jij dood, en je tegenstander blijft gewoon leven.

Hardcore lost dat op :)

Ik heb het, waarschijnlijk tot vervelens toe, vaker gezegd: Een FPS game waarbij friendly fire uitstaat is imho echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Hardcore is aan de andere kant: spray en je hebt een kill, da tis ook wel triest...En je kan niets doen: je bent binnen een halve seconden dood dus mensen gaan massaal campen. Tis maar hoe je ernaar kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

PWM schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:
Dat is het voordeel van hardcore spelen, daar kan niet iemand zomaar een bombardement neer gooien, omdat hij dan zijn halve team meepakt. 1 van de redenen om ooit te starten met HC (om nooit meer iets anders te doen) zijn de bommen die mensen gooien bij bijvoorbeeld domination. Lig je om de vlag met je tegenstanders, knallen ze er een B52 overheen, ben jij dood, en je tegenstander blijft gewoon leven.

Ik heb het, waarschijnlijk tot vervelens toe, vaker gezegd: Een FPS game waarbij friendly fire uitstaat is imho echt waardeloos.
FF uit heb ik toch altijd een hel gevonden in FPS games, zeker in CoD achtige shooters. Altijd mensen die voor lol gaan teamkillen of je wordt weggenaded of mensen die elkaar per ongeluk neerschieten. In games als ET is het niet zo erg omdat daar mensen er toch meer op letten en je ook niet zo snel dood gaat + je gehealed kan worden, maar voor de rest: FF uit please en de game niet naar mass explosives balanceren :)

En HC vind ik ook niet zo leuk. 1 shot 1 kill actie met bijna alle wapens trekt me niet zo :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 16-10 13:51
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:56:
Hardcore is aan de andere kant: spray en je hebt een kill, da tis ook wel triest...En je kan niets doen: je bent binnen een halve seconden dood dus mensen gaan massaal campen. Tis maar hoe je ernaar kijkt ;)
Zo gaat het in films toch ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Daarvoor is ook ricochet uitgevonden in MW2. I.p.v. dat je teammate dood gaat als je hem schiet, ga je zelf dood. Opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
BOTS, komt pakketje binnen. Sjoerd dit is voor jou; kijkt op de doos. Hmm intertoys :D

nicee. Custom controllertje erbij ziet er wel ''ok'' uit. Wel ipv x en driehoekje etc 1,2,3,4.. maar goed!

Na 5 uur flink knalle dus(H)

PSN: Pannekoek_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Als we het toch over ricochet hebben...heeft iemand echt al dat Riot Shield geprobeert? Heb hem denk ik 2 min geprobeert: vondt hem ZO bagger, kon niets raken met knife of wat dan ook. Wel leuk om team genoten te dekken met Kill Secured en taggs pakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Sjoerdiee schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:04:
BOTS, komt pakketje binnen. Sjoerd dit is voor jou; kijkt op de doos. Hmm intertoys :D

nicee. Custom controllertje erbij ziet er wel ''ok'' uit. Wel ipv x en driehoekje etc 1,2,3,4.. maar goed!

Na 5 uur flink knalle dus(H)

PSN: Pannekoek_NL
Gefeliciteerd! Hoelaat ben je thuis? Misschien dat ik nog een potje pak voordat ik naar m`n vriendin ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als je Kill Confirmed speelt en je pakt een dogtag op van iemand anders zijn kill, krijgt hij/zij dan ook XP eigenlijk? Heb er vannacht helemaal niet op gelet, maar het zou wel zo prettig zijn voor die ander.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
MarijnL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:06:
[...]

Gefeliciteerd! Hoelaat ben je thuis? Misschien dat ik nog een potje pak voordat ik naar m`n vriendin ga.
Eerst nog eten, uur of half 6/6uur wel online denk :), mijn vriendin kan erop rekenen dat er niet veel aandacht naar haar toe gaat vanavond :$

Ben wel in voor een party vanavond! invite me maar PSN: Pannekoek_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:08:
Als je Kill Confirmed speelt en je pakt een dogtag op van iemand anders zijn kill, krijgt hij/zij dan ook XP eigenlijk? Heb er vannacht helemaal niet op gelet, maar het zou wel zo prettig zijn voor die ander.
Ik geloof het wel, ik maakte gistereren zoiets mee dacht ik. Waarom dacht ik? Ik speelde lekker verder en ik kreeg op een of andere manier toch XP erbij, maar stond er niet meteen bij stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Sjoerdiee schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:09:
[...]

Eerst nog eten, uur of half 6/6uur wel online denk :), mijn vriendin kan erop rekenen dat er niet veel aandacht naar haar toe gaat vanavond :$

Ben wel in voor een party vanavond! invite me maar PSN: Pannekoek_NL
Ok, just_jan, ik (delaitinho) ruwi, Vince_nl, etc etc.. we hebben volle bak vanavond en me vriendin gaat lekker schaatsen met een vriendin (op mijn advies;)) dus ik ben er weer klaar voor.. (nu al, maja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:08:
Volgens mij krijg je een +25 punten assist. Dat kill confirmed ziet er wel leuk uit verder. Eigenlijk wat TDM zou moeten zijn omdat het nu minder campy is omdat je ergens naar moet lopen voor een resultaat. Maar eens paar potjes daarvan spelen als ik hem binnen krijg :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
delaitinho schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ok, just_jan, ik (delaitinho) ruwi, Vince_nl, etc etc.. we hebben volle bak vanavond en me vriendin gaat lekker schaatsen met een vriendin (op mijn advies;)) dus ik ben er weer klaar voor.. (nu al, maja)
Ik stuur mijn vriendin ook wel mee dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
MarijnL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ik stuur mijn vriendin ook wel mee dan :+
Mijn vriendin is zoiezo niet zo van het gamen valt nog wel mee vergeleken met andere meisjes die je gelijk voor nerd uitmaken, maar ze smste wel toen straks of ik me spel al had :P stond ik wel van te kijken eigenlijk (A)

maar goed ik ben vanavond online de hele avond delaitinho dus invite me maar gewoon :)!

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek_NL op 08-11-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Sjoerdiee schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:14:
[...]

Mijn vriendin is zoiezo niet zo van het gamen valt nog wel mee vergeleken met andere meisjes die je gelijk voor nerd uitmaken, maar ze smste wel toen straks of ik me spel al had :P stond ik wel van te kijken eigenlijk (A)

maar goed ik ben vanavond online de hele avond delaitinho dus invite me maar gewoon :)!
Dan wou ze vast weten of je vanavond wat te doen had, dat was snel beantwoord =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MarijnL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ik geloof het wel, ik maakte gistereren zoiets mee dacht ik. Waarom dacht ik? Ik speelde lekker verder en ik kreeg op een of andere manier toch XP erbij, maar stond er niet meteen bij stil..
Ah okee, ik zal er vanavond eens op letten :)
Gundogan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:11:
[...]

Volgens mij krijg je een +25 punten assist. Dat kill confirmed ziet er wel leuk uit verder. Eigenlijk wat TDM zou moeten zijn omdat het nu minder campy is omdat je ergens naar moet lopen voor een resultaat. Maar eens paar potjes daarvan spelen als ik hem binnen krijg :)
Het levelt ook als een trein, Kill Confirmed. Mannetje killen, 100XP, Dog Tag, 50XP, Assist dus 25XP :9 Je eigen tags pakken is 250XP, ook wel lekker.

Inderdaad ook leuk om het campen tegen te gaan en soms zie je mensen van verschillende kanten aan komen rennen om de tags te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnL
Gundogan schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:11:
[...]

Ben er trouwens ook achtergekomen dat mensen blijven campen bij "dog tags". Weet iemand toevallig hoelang die tags zichtbaar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Vinden jullie niet dat het wel erg veel op voorgaande series lijkt? Van wat ik zo zie lijkt de gameplay zelf nogal hetzelfde. Andere levels, hier en daar ander kleurtje en andere wapens, maar thats it. Je kan wel meer dingen veranderen en je hebt Elite, maar dat maakt het ingame niet zo anders.

Als ik de filmpjes zo zie lijkt het me meer een map pack update met wat kleine tweaks dan echt een nieuw spel...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 08:23
Waar kan ik het beste de PC versie halen? zie dat hij op steam weer overpriced is nl. 59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heerlijk spel 8) ..net een potje domination 4 captures en 34 kills en 3 deaths haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

basketnoobj3 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:17:
Waar kan ik het beste de PC versie halen? zie dat hij op steam weer overpriced is nl. 59,99
pricewatch: Call of Duty: Modern Warfare 3, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Tringgggggg
Postbode :)
Doos met hardned edition is afgeleverd
Nu snel naar huis

Invite me maar

Psn : Dutch_Renegade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Ik heb em voor de PC voor 49,99 gekregen...verschilt per winkel I guess

Kill Secured is inderdaad wel relaxed, speelt lekker en minder camping idioten en goede xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basketnoobj3 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:17:
Op amazon.co.uk is hij €42 inc. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

FireFoz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:17:
Vinden jullie niet dat het wel erg veel op voorgaande series lijkt? Van wat ik zo zie lijkt de gameplay zelf nogal hetzelfde. Andere levels, hier en daar ander kleurtje en andere wapens, maar thats it. Je kan wel meer dingen veranderen en je hebt Elite, maar dat maakt het ingame niet zo anders.

Als ik de filmpjes zo zie lijkt het me meer een map pack update met wat kleine tweaks dan echt een nieuw spel...
Voor mijn gevoel speelt het veel soepeler dan BLOPS en tja, qua uiterlijk is het niets nieuws maar mij maakt dat niet zo veel uit. Ik vind het leuk dat je zoveel kan unlocken en customizen, iets wat ik wel mis met BF3 (daar unlock je altijd hetzelfde maar voor nieuwe wapens).

Daarbij speel ik heel veel spellen door elkaar (op het moment is dat Dead Island, Space Marine, BLOPS, Gears 3, BF3, MW3) dus het is voor mij niet zoiets als "direct van MW2/BLOPS afkomen". Maar ik kan het wel begrijpen als veel mensen dit oude wijn in nieuwe zakken vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:54:

Je hebt een punt, maar ik vind dat er altijd zo gekampeerd wordt in HC. Iedereen is altijd zo voorzichtig en bang om dood te gaan. Soms hoor je gewoon seconden lang geen enkel schot gelost worden, omdat iedereen voorzichtig in een hoekje zit. Daardoor switch ik toch vaak weer terug naar normale modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het veel vloeiender lopen dan Black ops alleen het is wennen dat je vaak meer kogels nodig heb voor een kill...ik stop vaak na een paar kogels omdat ik dat in black ops ook deed.
Maarja. kwestie van wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 10:23

joskuiper

PapaCooper

[...]

Zat jij gisteravond toevallig in Blops in een Nuketown 24/7 server? DWG?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucatan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 13:56
heeft iemand de linux binaries al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand al geprobeerd om match recordings te uploaden via de Xbox? Ik had gisteren wel een potje met een hoop leuke kills en die wil ik graag laten zien aan mijn collega's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Ik speel op de pc met gewoon een goede koptelefoon of stereo speakers. BF3 klinkt zo realistisch daarintegen.

setup van pc:

i5 2500
16gb ram
2x crossfire 6970

MW3 vind ik grafisch nog slechter als MW1 waar ik ook zo`n 300 uur in heb zitten.

Het lijkt ook wel of het spel anders aan voelt. Ik heb meer het gevoel van een quake loopje als een call of duty. Wachten op volgend jaar dan maar voor een nieuwe cod met de goeie ontwikkelaar van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:31:
[...]

Haha je hebt de game dus nog niet eens geprobeerd, en gaat af op een paar trolls op een forum. ;w

Ik kijk altijd kritisch naar een game, daarom was ik ook niet tevreden over MW2. BF is sowieso niet mijn type game, dus daar begin ik niet eens aan.
Ik heb m vannacht 2.5 uur gespeeld bij een maat. Ik kan niet van anderen verwachten om kritisch te zijn zonder het zelf goed te bekijken. Doh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvdklooster schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:32:
Ik speel op de pc met gewoon een goede koptelefoon of stereo speakers. BF3 klinkt zo realistisch daarintegen.

setup van pc:

i5 2500
16gb ram
2x crossfire 6970

MW3 vind ik grafisch nog slechter als MW1 waar ik ook zo`n 300 uur in heb zitten.

Het lijkt ook wel of het spel anders aan voelt. Ik heb meer het gevoel van een quake loopje als een call of duty. Wachten op volgend jaar dan maar voor een nieuwe cod met de goeie ontwikkelaar van de serie.
Sorry hoor, maar dan zou ik toch je PC eens na laten kijken. De MW3 engine is dezelfde als die van MW, maar dan een jaar of 3 doorontwikkeld. Als MW1 er bij jou mooier uitziet, dan klopt er dus iets niet.

edit: Correctie: 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppie schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:33:
[...]

Ik heb m vannacht 2.5 uur gespeeld bij een maat. Ik kan niet van anderen verwachten om kritisch te zijn zonder het zelf goed te bekijken. Doh ;)
Okay. :)

Ik hoop dan niet dat je BF3 op de console gaat halen en dat je CoD gewend bent. Dan ga je namelijk van een koude kermis thuiskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Er staat toch ik vind. Zoals ik al had aangegeven. Het is geen oorlog gevoel wat MW1 in grote mate had. Het lijkt wel een misvormde Quake game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:34:
[...]

Sorry hoor, maar dan zou ik toch je PC eens na laten kijken. De MW3 engine is dezelfde als die van MW, maar dan een jaar of 3 doorontwikkeld. Als MW1 er bij jou mooier uitziet, dan klopt er dus iets niet.
Inderdaad. MW is grafisch in mijn pov. een stuk minder goed dan MW3. Misschien staan de standaard instellingen nog ingesteld ipv. extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:De hele discussie van BF3 vs MW3 is in dit topic niet van toepassing, daarvoor kan je in het [Multi] Battlefield VS Call of Duty terecht.

Tevens is dit topic er niet voor om alleen te melden dat je de game hebt.

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Even over de reviews op de grote gamesites:
Volgens mij krijgen die gewoon betaald om bepaalde cijfers te geven. Of ze doen gewoon mee met de hype, voor meer lezers etc. Ik bedoel heb jij ooit wel eens een echt kritische review gelezen op een gamesite zoals ign, gamespot e.d?
Niet dat gebruiker reviews beter zijn hoor, dat is inderdaad ook nooit een onderbouwde mening.
Maar ik vind zelf dat een 9/10 die veel reviewers geven veelste hoog, dat zou betekenen dat de game bijna perfect is?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Perfect is de game bij lange na niet, dan moeten we terugkijken naar CoD2.
Ik zie mensen over MW1 praten, maar jullie snappen dat dat CoD4 is? Vorige deel was MW2. En dit is MW3.

Ik blijf erbij dat het gewoon zonde is, dat je niet kan starten in Hardcore mode :(

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:45
Lees eventjes de modbreak een paar posts boven jou aub

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TheProf82, ik hoop dat jij meer geluk hebt met het spel. Tot nu toe ben ik nog niet echt blij met mijn aankoop. Een uur geleden het spel geïnstalleerd, maar tot nu toe een enkele game kunnen spelen.
Of ik vind geen game,
of iedereen disconnect ineens,
of hij blijft maar syncen,
of een server connection timed out
of een "Could not migrate" fout.

Doe ik hier wat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:12:
@TheProf82, ik hoop dat jij meer geluk hebt met het spel. Tot nu toe ben ik nog niet echt blij met mijn aankoop. Een uur geleden het spel geïnstalleerd, maar tot nu toe een enkele game kunnen spelen.
Of ik vind geen game,

Doe ik hier wat fout?
Dat ligt aan Steam, waarschijnlijk kan Steam de gebruikers niet verwerken, was hetzelfde toen MW2 net uitkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:12:
Of ik vind geen game,

Doe ik hier wat fout?
Dat er in het begin problemen kunnen zijn met een Cod game is al wel vaker voorgekomen. Ik weet niet of dit nu het geval bij jou is, of dat er op jou pc iets speelt of dat de servers gewoon down zijn.

Ik geef alleen maar even wat info ;) ( heb zelf geen pc versie )

Edit: steam kan ook issues hebben idd zoals post boven mij..

[ Voor 10% gewijzigd door Pannekoek_NL op 08-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens met normaal woord gebruik

[ Voor 85% gewijzigd door PWM op 08-11-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Bouli schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:10:
Perfect is de game bij lange na niet, dan moeten we terugkijken naar CoD2.
Ik zie mensen over MW1 praten, maar jullie snappen dat dat CoD4 is? Vorige deel was MW2. En dit is MW3.

Ik blijf erbij dat het gewoon zonde is, dat je niet kan starten in Hardcore mode :(
COD 2 komt helaas nooit meer terug.
Modden kost de developers geld, ze kunnen immers nu DLC uitbrengen.
Nooit meer simpson of Super mario maps ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

`Hoop zoieso dat ze niet idereen belazeren door al over een krappe maand al een DLC uit te brengen voor 15 euro. Vindt dat echt oplichterij: heb je net dat spel moet je per se 15 euro gaan betalen om nog mee te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:22:
`Hoop zoieso dat ze niet idereen belazeren door al over een krappe maand al een DLC uit te brengen voor 15 euro. Vindt dat echt oplichterij: heb je net dat spel moet je per se 15 euro gaan betalen om nog mee te kunnen komen.
Het is geen vereiste, je kan prima spelen zonder Elite of extra DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:18
eerst twijfelde ik om een nieuwe game pc aan te schaffen en mijn ps3 te verkopen.
Maar omdat ik de PS3 niet voor een redelijke prijs verkocht krijg ga ik denk ik toch maar MW3 halen voor de playstation. Zal na het werk eens kijken of ze hem nog op voorraad hebben hier in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-10 07:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:19:
[...]

Op amazon.co.uk is hij €42 inc. verzending.
Bij dlgamer ongeveer 43 euro (als je afrekent in ponden) en krijg je de key in je mail, mw2 op dvd gekocht, maar vult eigenlijk niets aan bij steam.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
Hmm, net even een paar uurtjes kunnen spelen, en het speelt als een trein, zo'n verademing na BO, gelukkig helemaal geen last van connection interrupted etc. het werkt en speelt gewoon soepel..

Nu helaas werken maar vanavond laat maar even inhalen :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Kan niet wachten tot ik klaar ben met werken om weer te spelen! Mn werkdag lijkt echt heel lang te duren zeg...en hij is al kort!! Q__Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:22:
Dat doet elke grote game publisher die het kan wel hoor, in december komt er ookal de eerste mappack voor BF3. En die gaat ook gewoon 15 euro kosten.
DLC is gewoon een zeer lucreatieve zaak voor een publisher, de winstmarge alleen al is een stuk groter.
Ze zullen hoogstens een steam of een ander platform dat hun dlc mag verspreiden een winst % meegeven van alles wat die verkopen maar daar blijft het ook bij.
Geen productie kosten want het hele ding is digitaal.
Geen vervoerskosten.
Geen winkeleigenaar die er nog een deel winst op wil hebben.
Geen voorraad locaties die je moet huren.
Etc.

Ik denk dat we in de loop van nu en 10 jaar steeds meer naar de DLC kant van de markt zullen gaan, met steeds kleiner wordende releases die worden aangevuld met DLC.

Off;
Postbode schiet op :(

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-10 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Demoterror schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:42:
[...]

Dat doet elke grote game publisher die het kan wel hoor, in december komt er ookal de eerste mappack voor BF3. En die gaat ook gewoon 15 euro kosten.
DLC is gewoon een zeer lucreatieve zaak voor een publisher, de winstmarge alleen al is een stuk groter.
Ze zullen hoogstens een steam of een ander platform dat hun dlc mag verspreiden een winst % meegeven van alles wat die verkopen maar daar blijft het ook bij.
Geen vervoerskosten.
Etc.

Ik denk dat we in de loop van nu en 10 jaar steeds meer naar de DLC kant van de markt zullen gaan, met steeds kleiner wordende releases die worden aangevuld met DLC.

Off;
maar als je bf3 le hebt is de dlc gratis

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:29
beuker19 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:43:
[...]

Als je de CoD Modern Warfere 3 H.E. hebt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
[...]
Daar heb je toch ook al zo'n 15 euro extra voor moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
cardwizard schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:45:
[...]

DLC is dan toch niet gratis... je betaald euro of 100? voor hardened en normale game rond de 50/65 ik zeg maar wat.

Dan is het dus niet gratis ;) ja ik ben op de hoogte van alles wat je er bij hardened nog bij krijgt. maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
Ryan_ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:46:
[...]

Daar heb je toch ook al 15 euro extra voor moeten betalen?
Limited Edtion was niet duurder, maar dit gaat offtopic zo mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Demoterror schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:42:
[...]

Geen vervoerskosten.
Etc.

Off;
Waar ik me dan wel aan erger is dus het feit dat ze vaak het al klaar hebben liggen, maar niet toevoegen aan het orginele spel zodat ze dus later gewoon €15,- extra moet neerleggen.
Als het zo doorgaat krijg je uiteindelijk dit: "50 euro voor lvls 1t/m5 en 10 t/m 15! van het spel!" Vervolgens 20 euro voor levels 6 t/m 9 en dan nog is 10 euro voor multiplayer. Dan moet je nog is 5 euro neerleggen om alle wapens te unlocken (anders heb je er maar 6 bijv.) en uiteidenlijk denk je voor een spel van al 50 euro, toch nog 85 kwijt te zijn (als er niet NOG verdere uitbereidingen komen die 'nodig' zijn om niet achter te raken)

Ik wil gewoon 1x dat spel kopen, en er klaar mee zijn zonder dat ik elke keer nieuwe content moet KOPEN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weet iemand hoe je een halve installatie in steam kan resetten ?
Bij het installeren rebootte mijn pc gisteren. Daarna gewoon gespeeld en vanmorgen kreeg ik een foutmelding.
Toen verify local game cache gedaan (zowel SP als MP) en toen heeft hij nog wat gedownload.

Ik ga er nu vanuit dat het goed is, maar het icoontje van Steam lijkt op de taakbalk aan te geven dat hij nog halverwege is.

Of kan ik gewoon via de DVD de setup weer starten ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zou eerst proberen de contact te verwijderen, dan wel via configuratiescherm en kijken of er nog folders zijn waarin mappen zijn en die handmatig verwijderen. Hierna in steam alles verwijderen als het nog niet weg is en dan met een clean install beginnen. (dit lijkt mij persoonlijk het meest logische)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ja anders ff deinstallen en opnieuw eropzetten.
In de singleplayer was ik toch nog niet zo ver en de multi wordt toch gesynct

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

[...]

De eerste ja, voor de rest mag je wel alsnog geld gaan neerleggen.
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:47:
[...]

Waar ik me dan wel aan erger is dus het feit dat ze vaak het al klaar hebben liggen, maar niet toevoegen aan het orginele spel zodat ze dus later gewoon €15,- extra moet neerleggen.
Als het zo doorgaat krijg je uiteindelijk dit: "50 euro voor lvls 1t/m5 en 10 t/m 15! van het spel!" Vervolgens 20 euro voor levels 6 t/m 9 en dan nog is 10 euro voor multiplayer. Dan moet je nog is 5 euro neerleggen om alle wapens te unlocken (anders heb je er maar 6 bijv.) en uiteidenlijk denk je voor een spel van al 50 euro, toch nog 85 kwijt te zijn (als er niet NOG verdere uitbereidingen komen die 'nodig' zijn om niet achter te raken)

Ik wil gewoon 1x dat spel kopen, en er klaar mee zijn zonder dat ik elke keer nieuwe content moet KOPEN...
Die kant ga je langzaam wel op ja.
Denk dat TF2 met hun store een voorbeeld gaat zijn voor veel games, ook voor CoD/BF.
Mensen zijn sneller geneigd met minuscule transacties content te kopen omdat ze denken ach is toch maar een paar cent. Maar over een paar dagen geven ze alsnog een paar euro uit, puur om wat dingen te proberen.
En nu zal dat voor gamemodes misschien iets anders werken maar ik kan me een situatie indenken waar je individuele weapons of maps kan kopen binnen een CoD game. Of dat een slechte ontwikkeling is kun je over discusseren maar je kan het ook anders bekijken, MW3 released met 16(dacht ik) multiplayer maps.
Zonder DLC bleef het daar bij en was het klaar en gingen ze vrolijk aan hun volgende game verder werken. Nu krijg je er in de loop van een jaar nog eens 12-16 maps bij waardoor het spel langer leuk blijft. En wil je dat niet koop je het niet, je kan dan nog steeds de default 16 maps spelen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:47:
[...]

Welkom in het jaar 2011. Ik wil ook 1x het spel kopen en dan klaar zijn. Hell, ik wil het spel liever helemaal gratis, maar dat gaat ook niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
cardwizard schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:45:
[...]

Maar PC gamers worden TERUG in het zak gezet, omdat die versie daar niet bestaat...
En dan klaagt Activision dat men de game pirate. 8)7

Deze commentator legt het goed uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:53
@Asgaro: d0n7bl1nk, hij weet het precies goed te verwoorden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rr8nD.png
YouTube: Infinity Ward Recycles Buildings on MW3 Straight From Cod4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Iemand ook last van enorm hoog geheugengebruik?

1.8gb in gebruik door iw5sp.exe op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:02
Haha dat is wel heel slecht. Overigens zijn dit voorbeeld en het voorbeeld van de video over de PC versie ook de reden waarom ik geen MW3 ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Billiebier schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:11:
Iemand ook last van enorm hoog geheugengebruik?

1.8gb in gebruik door iw5sp.exe op dit moment
Idem hier, heb op het moment Windos 7 32 bit met 4 gb (dus gebruik 3,2 ong.) omdat de 64 versie die ik had niet werkte...en nog is 4gb los liggen die ik zo in mn kast kan propen, maar ik heb gewoon geen zin om alles opnieuw te installeren :S

(offtopic: weet iemand hoe je misschien 64 bit over 32 bit kan installeren zonder dat je alles kwijt bent? Eventueel een link geven o.i.d. om me verder te helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Speel BF3 op het moment, wat ik vooral ga spelen...maar daarnaast is MW3 ook gewoon een leuke afwisseling voor mij, idem dito voor FIFA12 , leuk voor erbij.

Maar het is natuurlijk allemaal veel van hetzelfde , weinig vernieuwends maar speelt altijd gewoon lekker weg in mijn optiek. en om het spel graphisch en audiotechnisch met BF3 te vergelijken is de welbekende appels met peren vergelijken......:)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:06
Heb een raar probleem, tijdens het spelen gaat mijn muis soms 2x zo snel.

Wat heb ik al geprobeerd:
Verschillende soorten grafische settings. - geen resultaat
Windows stuurprogramma of die van logitech geprobeerd - geen resultaat
DPI aangepast 400 - 5700 - geen resultaat

Iemand anders nog een idee?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57
geen idee, maar is het een idee om een problemen-topic te starten voor CoD MW3? Er zijn namelijk ook al problemen met crashes bekend en ik verwacht dat er nog wel meer komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:14:
Speel BF3 op het moment, wat ik vooral ga spelen...maar daarnaast is MW3 ook gewoon een leuke afwisseling voor mij, idem dito voor FIFA12 , leuk voor erbij.

Maar het is natuurlijk allemaal veel van hetzelfde , weinig vernieuwends maar speelt altijd gewoon lekker weg in mijn optiek. en om het spel graphisch en audiotechnisch met BF3 te vergelijken is de welbekende appels met peren vergelijken......:)
Even wat anders....gaat joinen en met party's joinen lekker? (voordat ik me vanavond weer zit op te vreten zoals bij BF3 na de release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Beetje jammer dat iedereen direct zegt van;'Ik ga weer BF3 doen enz.' Terwijl R. Bowling zelf in een interview heeft gezegd de feedback te gaan bekijken en aan te gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Apart schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:22:
Beetje jammer dat iedereen direct zegt van;'Ik ga weer BF3 doen enz.' Terwijl R. Bowling zelf in een interview heeft gezegd de feedback te gaan bekijken en aan te gaan pakken.
Weg van de minste weerstand heet dat!

Pagina: 1 ... 33 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty