"Above And Beyond The Call"
Ja, klopt. Vind het wel jammer voor zulke mensen die er op die manier over denken. Hebben ze voor hun eigen zeggen 50 tot 120 euro verspild. Maar dat is hun keuze dan ook weer.
Is het spelbeeld gebalanceerd? Hebben snipers de overhand of gaan snipers vs. machine guns wel hand in hand? Aangezien de maps ook niet bepaald groot zijn.
Is het op die manier speelbaar dat het weer een aantal maanden voldoening geeft? Daar gaat het mij in essentie om.
[ Voor 15% gewijzigd door Spenker op 08-11-2011 13:29 ]
Het quickscope gebeuren mag nog wel een beetje aangepast worden vind ik.
excuseer mij, maar wat is 'hardscopen' ?MarijnL schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:30:
De maps zijn niet bepaald groot, Maar er is wel een mogelijkheid om te hardscopen in diverse (ruimere/urban) mappen (ben nog niet bekend met namen).
Het quickscope gebeuren mag nog wel een beetje aangepast worden vind ik.
"Hard scoping is using a sniper the way it was meant to be used. zooming in and clicking to steady and taking the shot when you have it. quick scoping is a quick action where you don't really zoom in all of the way and shoot. most of the time it's try hards trying to be cool that quickscope. it is fun when you're doing it in a private match with everyone doing it though."
link: http://answers.yahoo.com/...qid=20100823142830AAJ4G6x
Quick scope is op het moment niet grappig van wat ik heb gezien. Ben al meerdere malen om het hoekje gequickscoped door iemand die zo scheef is als de tyfus (als ik naar de killcam kijk) en op de een of andere manier me toch raakt (wat nergens op slaat). Dit mag wel aangepast worden van mij dat quickscopen gewoon NIET kan
[ Voor 16% gewijzigd door Anvesi op 08-11-2011 13:37 ]
edit: ja wat Fiole zegt dus!
[ Voor 36% gewijzigd door MarijnL op 08-11-2011 13:35 ]
[ Voor 20% gewijzigd door j4y op 08-11-2011 13:37 ]
Hard scopen vind ik echt veel leuker om te doen... maar waarschijnlijk ook omdat ik gewoon niet kan quick scopen....
"After promising that the PS3 version will look and feel the same as all the other platforms' versions, PS3 gamers get another port Black Ops style? Goddammit, really"
Het is toch niet weer zo een drama net als met black ops? kan iemand dit bevestigen?
Voor elk spel waarin je geprestiged hebt krijg je 1 token. Voor elke prestige in MW3 krijg je ook 1 token.baronruud schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:42:
Hoe zit dat nou met de prestige shop? Hoeveel tokens krijg ik als ik geprestiged ben in MW1, MW2, WAW en BO? Maakt het ook uit hoe vaak je geprestiged bent? of voor elke editie 1 token?
4 Tokens van de vorige spellen dus voor jou.
Dank je. Ok, dus 4 tokens, wat zal ik is unlocken dan? Of wat zouden jullie doen?Spenker schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:45:
[...]
Voor elk spel waarin je geprestiged hebt krijg je 1 token. Voor elke prestige in MW3 krijg je ook 1 token.
Dus als je op lvl70 en lvl50 non-prestige zit in MW2 en BO is het simpel op de prestige knop drukken en tada prestige token in MW3?Spenker schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:45:
[...]
Voor elk spel waarin je geprestiged hebt krijg je 1 token. Voor elke prestige in MW3 krijg je ook 1 token.
Vraag me af op het ook crossplatform is (ik heb MW2 op de PS3, BO en MW3 op de pc).
edit: awww, kennelijk niet: http://www.callofduty.com/thread/4828
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 08-11-2011 13:56 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben benieuwd wat een ander doet, wil nog niet zeggen dat ik het doe....bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:53:
Ik denk dat het 't belangrijkste is wat je zelf zou doen.
Kunnen we misschien een discussie starten... of niet.
Wat wordt er überhaupt mee bedoeld?Aid schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:42:
ik zat net een beetje rond te snuffelen op de officiele forum van MW3 en kwam ik dit tegen:
"After promising that the PS3 version will look and feel the same as all the other platforms' versions, PS3 gamers get another port Black Ops style? Goddammit, really"
Het is toch niet weer zo een drama net als met black ops? kan iemand dit bevestigen?
Van wat ik gehoord heb is Black Ops op de PS3 een verschrikkelijke port.
Ik heb BO met veel plezier op de PS3 gespeeld. Eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Sluit ik me bij aan. Beter dan MW2 zelfs.bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 13:58:
Port.
Ik heb BO met veel plezier op de PS3 gespeeld. Eigenlijk nooit problemen mee gehad.
(Vanavond maar ff MW3 proberen, kreeg net de melding dat ie thuis ligt.)
Weet daarnaast nog niet wat ik van kill confirmed vind... gaat wel. Kost je soms wel wat, maar soms ook extra's
Vannacht ongeveer 3 uur online gespeeld, level 14 behaald, start ik MW3 net op, sta ik ineens weer op level 7
wth?
Ook kan ik op het moment geen enkele match joinen, alles klapt eruit, de matchmaking servers zullen het wel zwaar hebben
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
Echt, wat lopen er toch veel debielen rond joh online, maargoed..
Dit dus. KAN leuk werken. Had een potje waarin alles prima ging, maar afgelopen 2 potjes was echt drama.RMX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:13:
Kill Confirmed kan leuk werken, maar dan moet je team wel de dog-tags oppikken!
Gewoon zelf oppakken, krijg je weer XP voorRMX schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:13:
Kill Confirmed kan leuk werken, maar dan moet je team wel de dog-tags oppikken!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
En er is wel een mogenlijkheid om de server browser aan te zetten, maar ik hou het lekker bij matchmaking
4 van die grote groene balken dat moet toch beter kunnen ...
Persoonlijk vind ik het wel een MW2.5 en geen MW3
Ze hebben een hele boel aangepast maar grafisch vind ik het tegenvallen. Dat had wmb veel scherper gekund.
[ Voor 36% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2011 14:33 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
cg_scoreboardPingText 1 was het of bedoel je dat niet?Sc0rPi0N schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:32:
kun je trouwens weer die mp_config aanpassen zodat je wat meer gegevens ziet?
4 van die grote groene balken dat moet toch beter kunnen ...
Persoonlijk vind ik het wel een MW2.5 en geen MW3
Ze hebben een hele boel aangepast maar grafisch vind ik het tegenvallen. Dat had wmb veel scherper gekund.
edit; cg_ScoresPing_MaxBars 8 voor die balkjes als ik het goed heb
[ Voor 6% gewijzigd door j4y op 08-11-2011 14:38 ]
Zou dat tooltje dan ook weer werken ? Dat je iemand kunt kicken als je de host bent
-edit- die bedoel ik. Zou je die weer ongestoord kunnen finetunen ?
[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2011 14:39 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik gok dat je op MW2 op de PC speelt, en deze prestige tokens voor CoD4/MW2/BO is alleen voor PS3 en xbox bestemd, dus als je (zoals ik) via de pc speelt, pech gehadVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:31:
Ben prestige 8 op MW2, maar heb geen prestige tokens op MW3
En er is wel een mogenlijkheid om de server browser aan te zetten, maar ik hou het lekker bij matchmaking
Verwijderd
Ik heb alle COD's op steam voor de pc, maar geen prestige tokens voor mij dusFiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:41:
[...]
Ik gok dat je op MW2 op de PC speelt, en deze prestige tokens voor CoD4/MW2/BO is alleen voor PS3 en xbox bestemd, dus als je (zoals ik) via de pc speelt, pech gehad

FOV is niet aan te passen, je zit dus vast aan 55
LAG (bekende IWNET probleem) ranked is zo goed als onspeelbaar.
Vraag me af wat ze gedaan hebben, het is een complete console game voor de PC zo.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Op de Xbox is er in elk geval geen pass, dus je kan het spel ook uitlenen/doorverkopenLizardz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:45:
Weet er iemand trouwens of er bij de PS3 versie een pass of iets dergelijks zit? Mn broertje was van plan hem te kopen met een maatje van hem maar weet niet of hij hem dan kan delen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heb je gekeken of dit in de config_mp.cfg aan te passen is? in alle voorgaande delen kon je met cg_fov command de fov aanpassen.fast-server schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:47:
Graphics zijn maximaal 1024x768 alles daarboven is een streched variant daar van.
Vraag me af wat ze gedaan hebben, het is een complete console game voor de PC zo.
Verwijderd
Geldt ook voor PS3, alleen kunnen ze dan uiteraard niet tegen of met elkaar spelen...Vrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:47:
[...]
Op de Xbox is er in elk geval geen pass, dus je kan het spel ook uitlenen/doorverkopen
Kijk even op http://www.callofduty.com...ll_of_duty_mw3/cod_mw3_pcj4y schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]
Heb je gekeken of dit in de config_mp.cfg aan te passen is? in alle voorgaande delen kon je met cg_fov command de fov aanpassen.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ahnee, dat is zo inderdaadBeeJee78 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
[...]
Geldt ook voor PS3, alleen kunnen ze dan uiteraard niet tegen of met elkaar spelen...
Oooh, ik wil naar huis en mijn UMP levelen!
Bij mij vindt ie (soms) wel matches, maar dan krijg ik time out of server is full. Hoe krijg je dat voor elkaar? Mooie is dat je ook geen alt tab kan doen tijdens het tergend lange wachten op een time out, om het spel met een force close te sluiten.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
Jeetje ben nu al 10 minuten aan het wachten tot hij een match vind. Ontzettend laggy ook nu. Vannacht heb ik geen van deze problemen gehad. Zal wel door de drukte komen.
PC, Xbox of PS3?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:51:
Jeetje ben nu al 10 minuten aan het wachten tot hij een match vind. Ontzettend laggy ook nu. Vannacht heb ik geen van deze problemen gehad. Zal wel door de drukte komen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik ookVrijdag schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:54:
[...]
Oooh, ik wil naar huis en mijn UMP levelen!
Ben over 1.5 uur klaar met werk dus dan lekker gamen (en hopelijk doen de servers het...)
Iemand toevallig teampje vormen voor straks / vanavond?
Verwijderd
Ik word hier zo moe van. Het is elke AAA titel weer het zelfde riedeltje.fast-server schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 14:47:
Graphics zijn maximaal 1024x768 alles daarboven is een streched variant daar van.
Verwijderd

Zometeen even kijken of ie net zo goed is als de eerste CoD
teveel achterwege laten is niet verkeerd. Misschien moeten ze eens zoveel achterwege laten dat het weer cod2 wordt! dat zou feest zijnFiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:00:
Jammer dat ik dit zo hoor, niet heel erg in verdiept maar had er inderdaad wel meer van verwacht. Als je al die filmpjes en dergelijke ziet ziet het er allemaal "grandieus" uit en allemaal nieuwe dingen terwijl uiteindelijk blijkt dat het weinig toevoegt en zelfs veel achterwege laat. Misschien in de toekomst dat dit nog komt!
komt misschien nog in de toekomst, voor een euro of 15 per 4 mapsFiole schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:00:
Jammer dat ik dit zo hoor, niet heel erg in verdiept maar had er inderdaad wel meer van verwacht. Als je al die filmpjes en dergelijke ziet ziet het er allemaal "grandieus" uit en allemaal nieuwe dingen terwijl uiteindelijk blijkt dat het weinig toevoegt en zelfs veel achterwege laat. Misschien in de toekomst dat dit nog komt!
anders ga ik vanavond lekker klooien met men cfg
vinom schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:57:
@Asgaro: d0n7bl1nk, hij weet het precies goed te verwoorden.
[afbeelding]
YouTube: Infinity Ward Recycles Buildings on MW3 Straight From Cod4

was ook al zo met zo'n wit busje incl de zelfde reclame uit mw2
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb eerder het idee dat de 1024x786 res aangepast is. op widescreen is de scope wel rond
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
yup! Daarom is de minimap ook langwerpig op 1024*768 ipv vierkant.zwolluf schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:36:
[...]
Ik heb eerder het idee dat de 1024x786 res aangepast is. op widescreen is de scope wel rond
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
goed zo activision
mag hopen dat daar nog iets aan gedaan wordt, maarja, Infinity Ward is nou niet bepaald de meest behulpzame developer
Ik speel op een PS3, nog meer mensen zo veel last van?
Bij Mw2 was dit niet beter, heb het toen na 2 dagen opgegeven.
Ja, dat heb ik zelf ook je word er niet goed van... En daar leg je dan 55 euro voor neerJasglaz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 15:55:
Ik word echt helemaal gek dat ik bij regelmatig een stuk of 8 keer een game moet zoeken omdat ik weer de melding "could nog migratie host" of "Server connection time out" krijg. Het lijkt wel of het bij Domination het ergste is.
Ik speel op een PS3, nog meer mensen zo veel last van?
Verwijderd
hahahah +1, zo te lezen valt de game wel een beetje tegen heb ik het idee. ik vermaak me nog wel met battlefield 3Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:06:
op de release moet alles perfect zijn, anders lever je gewoon een half product af. Ik ga toch ook geen halve stofzuiger kopen om na een maand eindelijk de slang te ontvangen...
Verwijderd
ik ook welgangstahh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:07:
[...]
hahahah +1, zo te lezen valt de game wel een beetje tegen heb ik het idee. ik vermaak me nog wel met battlefield 3
Misschien zijn je eigen ervaringen wel heel anders dan een ander, danwel is die ander op fora's vele male kritischer dan jij.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:09:
[...]
ik ook welmisschien later via marktplaats nog even een mw2.5 exemplaartje bemachtigen
Mee eens MW 2.5 ! in 2 jaar tijd "in feite" geen enkele verbetering.... erg jammer. Vroeger tot mw1/waw was cod echt topgame, sinds dien is het in mijn ogen beetje berg afwaarts gegaan daar zijn wel meer mensen het mee eens volgensmijRicloo86 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:10:
[...]
Misschien zijn je eigen ervaringen wel heel anders dan een ander, danwel is die ander op fora's vele male kritischer dan jij.
Lol, dit is de normale gang van zaken hoor...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:06:
op de release moet alles perfect zijn, anders lever je gewoon een half product af. Ik ga toch ook geen halve stofzuiger kopen om na een maand eindelijk de slang te ontvangen...
Bij ELKE grote release gaat het mis. Of dat nu COD is of BF, ze kunnen het niet in 1 keer goed doen. Bij elke release heb je overbelaste servers, massale bugs, registratie problemen noem het maar op.
En daar gaat in de toekomst NIETS aan veranderen. Bij MW4/BF4 zal het precies weer zo gaan.
Iedereen met een beetje verstand en ervaring met de vorige delen zag dit al van mijlen aankomen. Mij verbaast het dan ook totaal niet.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Bij MW2 en blops was dat toch ook niet?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:06:
Waarom je nu met je stofzuiger verhaal komt is mij een raadsel omdat je hier iets mist, er zijn gewoon servers maar de verbinding valt weg/hosts worden niet gewisseld dit is bij andere cod's ook al een issue geweest als ik me goed kan herinneren. ( heb zelf nog niet gespeeld overigens straks pas )
Verwijderd
Ik heb niks tegen CoD, integendeel zelfs, ik vind het een vermakelijke shooter. Maar Infinity Ward moet er voor zorgen dat alles op de release perfect werkt, dit was namelijk ook niet het geval bij Black Ops (gemaakt door Treyarch ik weet het) Verder moet je toegeven dat MW3 niet een volwaardige nieuwe game is, vandaar dat ik al zei van MW2.5, het is totaal niet negatief bedoeld, maar het is volgensmij wel zo.Ricloo86 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:10:
[...]
Misschien zijn je eigen ervaringen wel heel anders dan een ander, danwel is die ander op fora's vele male kritischer dan jij.
Eens, maar ze weten dat ze verkopen!gangstahh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:13:
[...]
Mee eens MW 2.5 ! in 2 jaar tijd "in feite" geen enkele verbetering.... erg jammer. Vroeger tot mw1/waw was cod echt topgame, sinds dien is het in mijn ogen beetje berg afwaarts gegaan daar zijn wel meer mensen het mee eens volgensmij
Valt me een beetje tegen dat ze zo met de hype meegaan.
Rekeningen van Tweakers.net moeten ook betaald worden hé...10K schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:16:
Tweakers geeft modern warfare 3 een 9 (!)
Valt me een beetje tegen dat ze zo met de hype meegaan.
---RAWE CEEK!!!---
Weinig verbetering? Dat klopt:gangstahh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:13:
[...]
Mee eens MW 2.5 ! in 2 jaar tijd "in feite" geen enkele verbetering.... erg jammer. Vroeger tot mw1/waw was cod echt topgame, sinds dien is het in mijn ogen beetje berg afwaarts gegaan daar zijn wel meer mensen het mee eens volgensmij
En kreeg ineens zin om bf3 te kopen, tis dat ik geen geld heb, maar komop, dit ziet er slechter uit dan ik me voorgesteld had.
En pc gamers die ontzettend hard genaaid worden zoals altijd met activision.....
Snap niet dat mensen er nog steeds met open ogen intrappen......
Ach zal vast wel een keer veranderen, bf3 heeft laten zien dat er meer is dan call of duty
Snap wel dat die gasten pas een vrachtwagen hebben overvallen voor deze game, ik zou er ook niet voor willen betalen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja klopt, ik snap niet dat die mensen er steeds weer in tuinen, na black ops was ik er sws helemaal klaar mee. Cod 1 en 2 heb ik grijs gespeeld, cod 4 aka mw1 ook waw ook redelij veel. Mw 2 vond ik al een stuk en dan gaan ze ook nog eens geld vragen voor mappacks, o.a maps die ook in cod 4 zaten... op den duur ben ik maar weer terug gegaan na cod 4. Jaar later komt black ops uit, zelfde graphics alles.... en ook weer dik geld vragen voor die map packs, heb je nu mw3 gewoon weer precies het zelfde.
MW3 draait gewoon nog op de zelfde engine als cod 4 LOL! paar verbeteringen misschien dat kan ik niet ontkennen maar het is feitelijk wel zo.
EDIT
kijk hier heb je het al, ook gebruiken ze zelfde gebouwen als cod
[ Voor 11% gewijzigd door gangstahh op 08-11-2011 16:22 ]
Mensen die echt nog geld uitgeven aan een cod, zou ik eens profesionele hulp aanradenbram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:21:
Hebben alle boe-roepers hier de game überhaupt al gespeeld? Zo niet, ga dat dan eerst doen en kom met een objectief oordeel terug.
WINNING!v8power67 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:22:
[...]
Mensen die echt nog geld uitgeven aan een cod, zou ik eens profesionele hulp aanraden
---RAWE CEEK!!!---
Ziet er nu een stuk beter uit op 1920x1080!
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Ja ik vraag me echt af of dat ook gebeurt, dat gamesites geld krijgen om een bepaald cijfer te geven.NoFearCreations schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:17:
[...]
Rekeningen van Tweakers.net moeten ook betaald worden hé...
Al denk ik dat bij tweakers niet hoor
Ja, ik heb er nu 5 uur op zitten en ik vond em ronduit kl*te! Het gezeur is hier volkomen terecht.bram1984 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:21:
Hebben alle boe-roepers hier de game überhaupt al gespeeld? Zo niet, ga dat dan eerst doen en kom met een objectief oordeel terug.
Overigens ben ik van mening dat je de game helemaal niet hoef te spelen om een oordeel te kunnen geven. De Youtube filmpjes geven een goede indruk van het spel. Als je Mw2/BO hebt gespeeld en je ziet de filmpjes, dan heb je genoeg info om een oordeel te kunnen vellen. Als de game totaal anders is wordt dat lastig, maar MW3 verschilt gewoon te weinig met MW2 om te kunnen zeggen dat je geen oordeel kan vellen zonder het te spelen.
Verwijderd
Mensen die zich druk maken over wat andere mensen met hun geld doen hebben naar mijn mening eerder professionele hulp nodig. Laat iedereen gewoon in z'n waarde. De één speelt het een, de ander het ander en sommigen spelen het allebei. Simpel toch? Behalve voor jouw simpel breintje.v8power67 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:22:
[...]
Mensen die echt nog geld uitgeven aan een cod, zou ik eens profesionele hulp aanraden
Verwijderd
En je kan er gewoon zeer weinig tegen doen.
enige minpunt tot nu toe van dit spel.!
Verwijderd
Weet niet zeker of je dit nou in positieve of negatieve zin bedoeld... maar ik hoop het laatste. Door dit soort kijk-niet-denk-niet-maar-koop-vee worden andere developers volgens mij alleen maar geïnspireerd om hetzelfde te gaan doen.fast-server schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:24:
Er zullen niet echt structureel dingen veranderen zolang mensen het nog kopen.
- Elk jaar een nieuwe versie met minimale aanpassingen voor de maximale prijs
- Functionaliteit eruit slopen om ze vervolgens 3 dagen later te realeasen als DLC en hier vrolijk geld voor vragen
- Geld vragen voor een paar "nieuwe" maps
Ik denk dat dit gewoon innovatie en vooruitgang tegenhoudt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 16:29 ]
Cod 4 was in mijn ogen een van de beste shooters die ik gespeeld heb.
Was in balans, was niet prachtig maar was te doen, en speelde leuk.
Toen kreeg je WAW, en was echt 100% pure bagger.
Daarna mw2, O>M>G zag eruit als cod4, en was meest ongebalanceerde game in de history van games.
En B.O heb ik na 30min weggelegd, weer alleen maar 360 quickscoping kindertjes die echt denken dat ze goed zijn.....
En nu mw2.5 A.K.A mw3. Komop hoor, het is 2011. bijna 2012.
Ik weet een console bied niet veel headroom meer, maar maak dan deze game beter op pc bv.
My god.
Mja mijn simpele breintje beschermd mij wel van DE miskoop van 2011 !!Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:26:
[...]
Mensen die zich druk maken over wat andere mensen met hun geld doen hebben naar mijn mening eerder professionele hulp nodig. Laat iedereen gewoon in z'n waarde. De één speelt het een, de ander het ander en sommigen spelen het allebei. Simpel toch? Behalve voor jouw simpel breintje.
[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 08-11-2011 16:30 ]
Ik ben ervan overtuigd dat grotere uitgevers wel bepaalde voorwaarden stellen aan reviewers. Ik heb wel eens ergens gelezen dat men bij slechte cijfers geen reviewexemplaren meer ontvangt, om maar een voorbeeld te noemen.10K schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:24:
[...]
Ja ik vraag me echt af of dat ook gebeurt, dat gamesites geld krijgen om een bepaald cijfer te geven.
Al denk ik dat bij tweakers niet hoorIk denk alleen dat ze gewoon 'meedoen' met de rest van de critics die ook allemaal negens geven.
Daarom neem ik reviews over het algemeen ook met een korreltje zout (Tweakers is doorgaans wel objectief) en kijk ik meer naar de reacties op fora. Helaas zijn er in zowel het BF3 als MW3 kamp zo ontzettend veel fanboys en trolls, dat daar moeilijk doorheen te kijken is. Gelukkig weet ik wat je van beide games kan verwachten, waardoor die keuze weer makkelijk is.
Om een recent voorbeeld te pakken waarbij je echt niet op reviews kan afgaan: Rage. Game vind ik okay, maar sommige sites gaven negens, terwijl andere weer rond de zeven hingen.
In dat geval kan ik niet wachten tot ik de game straks thuis uit de brievenbus vis.ChojinZ schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:25:
[...]
Als je Mw2/BO hebt gespeeld en je ziet de filmpjes, dan heb je genoeg info om een oordeel te kunnen vellen.
Dat jij CoD4 er hetzelfde uit vind zien als MW2 zegt wat mij betreft genoeg. Jouw posts kunnen we met een korrelte trollzout nemen.v8power67 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:28:
En dat is dus het probleem, mensen kopen het ookal bied het letterlijk 0.0 inovatie....
Cod 4 was in mijn ogen een van de beste shooters die ik gespeeld heb.
Was in balans, was niet prachtig maar was te doen, en speelde leuk.
Toen kreeg je WAW, en was echt 100% pure bagger.
Daarna mw2, O>M>G zag eruit als cod4, en was meest ongebalanceerde game in de history van games.
En B.O heb ik na 30min weggelegd, weer alleen maar 360 quickscoping kindertjes die echt denken dat ze goed zijn.....
En nu mw2.5 A.K.A mw3. Komop hoor, het is 2011. bijna 2012.
Ik weet een console bied niet veel headroom meer, maar maak dan deze game beter op pc bv.
My god.
[...]
Mja mijn simpele breintje beschermd mij wel van DE miskoop van 2011 !!
[ Voor 37% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2011 16:33 ]
Ik vind het totaal niet lijken op mw2,
Hij voelt erg traag aan, ik maak veel moeilijker onderscheid tussen vijand en omgeving en de wapens heb echt een geheel andere feeling, en dan niet perse in positieve zin.
Ik moet er echt heel erg aan wennen, voor alsnog geen super eerste indruk, misschien dat het fijner speelt naarmate ik meer unlock, maar voor alsnog mis ik de lekkere snelle gameplay.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Maarja dat zal wel aan mij liggen dat ik er zo over denk...
Weer de welbekende appels en peren....gangstahh schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:33:
Ik kan ook niet begrijpen dat Tweakers een 9 geeft voor Mw3, en battlefield 3 krijgt een 9,5 dus maar een kleine verbetering ten opzichte van elkaar... dat kan ik dus niet begrijpen, battlefield 3 is gewoon veel beter, het zit beter inelkaar, vernieuwend en top graphics. Dat verdient minstens het dubbele van MW3 aka 2.5....
Maarja dat zal wel aan mij liggen dat ik er zo over denk...
Dit topic is gesloten.
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty