Ik had de Hardened Edition ge-preorderd, waren de winkels zondag open dus ik dacht ik loop even binnen, vragen of de opening op maandagavond nog doorging, kreeg ik zomaar de doos in m'n handen gedrukt

Niet dat ik er veel profijt van had, had geen tijd om 's avonds en vandaag overdag te gamen...
Single Player op m'n gemak uitgespeeld en net wat potjes online gedaan, qua graphics en audio is het heel erg MW2, BO klonk toch een stuk beter moet ik zeggen... Wel belachelijk om te zien hoeveel mensen er al een hoog level hebben behaald,
Heeft iemand echter al de vouchers kunnen inwisselen? Of kan dat pas na 8u morgenochtend na de US release? Elite zal ook morgenochtend wel weer up gaan, gok ik. Inloggen op cod.com lukt op het moment van schrijven nog niet.
Ben benieuwd hoe goed Elite geintegreerd en geimplementeerd wordt, zie dat er een "app" voor is in het menu, benieuwd wat dat in gaat houden.
Nu tijd om te slapen en morgen nog maar eens kijken.
Ik las al iemand klagen over "cheaters", wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt

, waarschijnlijker is dat de tegenpartij een "advanced UAV" had rondvliegen.
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro