Ik net naar Rijswijk, kom ik daar aan (bij de kant van de MacDonald voor de mensen die het kennen) staan er 7 gastjes van een jaar of 18 ofzo, haagies, vuilniszakkenjassen, nou best... Uitendelijk na half uurtje (ik stond er om half 12) mannetje of 80 denk ik.. Ging de andere kant alvast open, beetje bummer maarja jammer, dus wij stormden naar binnen.. Daar heb je een MediaMarkt en een Bartsmit en ik ben eigenlijk gelijk naar de MM gelopen.. Roltrap vol, beetje druk maarja best.. Zo'n 130 man voor me schat ik.. 30 minuten in de rij gestaan, PC-versie opgepikt, tweet laten zien zodat hij nog maar 39,00 euro kostte en klaar.. Kom ik thuis zit er nog een voucher bij voor Call of Duty 4 - Modern Warfare.. Nou dat is toch leuk, maar volgens mij heb ik 'm legaal al?
Nja best.. DVD 1 zit er nu in en zou nog een uurtje moeten duren... Achja ik zit best =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit