Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OVer mw3 dan ff..
ik weet denk ik wel al wat men perk setup gaat worden.
Perk1 = Blind eye (Undetectable by air support and sentry)
Perk2=Assassin(Undetectable by uav portable radar thermal and heartbeat sensor)
Perk3=Dead Silence ( No noise while walking)

We gaan gewoon full stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:51:
OVer mw3 dan ff..
ik weet denk ik wel al wat men perk setup gaat worden.
Perk1 = Blind eye (Undetectable by air support and sentry)
Perk2=Assassin(Undetectable by uav portable radar thermal and heartbeat sensor)
Perk3=Dead Silence ( No noise while walking)

We gaan gewoon full stealth
Haha, same here, wel balen dat de stealth perk nu eigenlijk gesplitst is, nu mis ik eigenlijk me derde perk tegenover alle vorige versies.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word alleen wel kiezen , ga ik voor de heartbeat sensor op men wapen of toch voor de silencer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Only schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Haha, same here, wel balen dat de stealth perk nu eigenlijk gesplitst is, nu mis ik eigenlijk me derde perk tegenover alle vorige versies.
Maar nu is er ook eigenlijk geen counter meer tegen zoals bijvoorbeeld een Blackbird of motion sensor. Recon een beetje, maar dat klinkt nou niet echt spectaculair op papier.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor , je heb nu de little bird killstreak wat eigenlijk een beetje hetzelfde is als een blackbird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Duidelijk silencer tegenover voor heartbeat, anders maak je je stealth class nog niet helemaal sneaky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:00:
Jawel hoor , je heb nu de little bird killstreak wat eigenlijk een beetje hetzelfde is als een blackbird...
Die spotter? Werkt dat ook tegen blind eye aangezien het in mijn ogen gewoon air support is?

Kan iemand vrolijk elk potje de designated spotter zijn :p

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 28-10-2011 16:03 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die werkt gewoon in principe hetzelfde als Blackbird.. dus mijn eerst vaste killstreak word counter spy plane.

@Only.
Assassin pro is ook wel lekker (immune to Counter UAV and EMP en no red crosshair when aimed at)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pirating is niet toegestaan op Tweaker.net

[ Voor 109% gewijzigd door Sn0wblind op 30-10-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Laatst online: 31-08 09:37
Blijf toch weg van die torrents zitten virussen etc op en koop het spel gewoon,das toch alleen sp!

7november is toch niet lang meer wachten en zoveel kost een spel nu ook weer niet als je ziet hoeveel plezier je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik ga het ook gewoon kopen en ik gebruik ook nooit torrents....

Ik post het alleen voor mensen die er eventueel interesse in hebben aangezien, ik het niet helemaal vertrouw ga ik er niets mee doen. Maar vriend via steam is hem wel aan het downloaden en hoor dan wel via hem of het echt of nep is :)

Schijnbaar is die dus ook echt uitgelekt...

http://www.gameinformer.c...-3-leaks.aspx?PageIndex=2

maar als ik het zo lees in het artikel... dan is alleen disc 2 gestolen.

[ Voor 27% gewijzigd door falcon123 op 29-10-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elsympatico schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:18:
Blijf toch weg van die torrents zitten virussen etc op en koop het spel gewoon,das toch alleen sp!

7november is toch niet lang meer wachten en zoveel kost een spel nu ook weer niet als je ziet hoeveel plezier je er aan hebt.
Het was toch 8 november? Vaag verhaal trouwens disc 2 zou zijn gejat maar disc 1 weer niet want die zou beter,zijn beveiligd. Maar goed ook niet geïnteresseerd wacht nog wel fftjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
ik zou deze game expandables 3 noemen.
haha die trailers tonen een nonstop shooter met een flinterdun verhaal!
niet dat ik daar vies van ben :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modern Wafare 3 voor de PC is gelekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:47:
Modern Wafare 3 voor de PC is gelekt...
Nou weet jij wat er met je Steam account gebeurd als je leuk - alleen voor de single player - het spel nu download en zou spelen? Ik niet. Ik zeg niet dat er iets gebeurd, ik zeg dat ik het risico in ieder geval niet neem!

9 days and counting, kan het niet afwachten. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
inderdaad. ik wacht gewoon de officiele release even af :)

8e komt hij toch uit? 9e ff vrij regelen van werk :+

Moet toch nog 10 dagen opmaken dit jaar, want mag er maar 5 mee nemen naar volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee grote nieuwtjes!

1. SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER!
Het begin van de singleplayer is geleaked, op de PS3. Wat je ziet is het menu, de intro en ook een klein stukje gameplay als het goed is. Dat laatste weet ik niet zeker want dat heb ik zelf ook niet gekeken. Ik heb alleen het menu gezien, en ik heb maar een seconde naar de intro gekeken en toen het filmpje op stop gezet. Als je wel wilt kijken, dan is hier de link:

SPOILERS!
YouTube: TRUE !!!! Modern Warfare 3 PS3 Start Campaign + Menu Leaked + Blu-Ray Game Leaked

2. IGN Livestream op 1 november
http://uk.games.ign.com/articles/121/1210279p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Only schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Dat is inderdaad ook een beetje jammer :) Ik speel ook altijd stealth (snap sowieso niet dat er mensen spelen die het geen probleem vinden dat iedereen hun kan zien met de UAV), kost mij dus ook een slot.

Ik zag ook dat er een perk was die counter-uav's onschadelijk maakt (voor jouw persoon alleen), ook interessant.

Heb nu nog 2 bedenkingen. 1 is de enorme aantallen killstreaks, nu nog meer dan voorheen. En 2, zoals bij elke CoD game, de waardeloze spawns, als sinds CoD2 een ergenis.

Zal van de week nog even snel prestigen in Black Ops (MW1 en MW2 al gedaan), dan kan ik weer iets extra's in de prestige shop doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor. Weet iemand toevallig hoe het zit met Call Of Duty Elite? Kan je die gewoon los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:23
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:11:
Even een vraagje tussendoor. Weet iemand toevallig hoe het zit met Call Of Duty Elite? Kan je die gewoon los kopen?
Yep los in PSN store te bestellen , hoe precies met xbox of PC geen id.. zal wss ook wel zo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ben al lang blij dat het geen BF3 is.
Van de week besteld zonder me te realiseren dat BF3 zo zwaar was.
Heb een i3 @ 2.1 en een GF 525 in mijn laptop hangen. Ging er eik vanuit dat dat wel voldoende zou zijn. Helaasch!
Nu kan ik me tenminste storten op MW3. Kan ik toch nog een beeeetje meegenieten van als dat FPS geweld.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:47
Ik vond BF-3 errruuuggg tegenvallen, en nu hoop ik dat MW-3 met ranked dedicated servers komt. Als het op de manier van MW-2 gaat koop ik deze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:22:
Ik vond BF-3 errruuuggg tegenvallen, en nu hoop ik dat MW-3 met ranked dedicated servers komt. Als het op de manier van MW-2 gaat koop ik deze ook niet.
http://www.callofduty.com/thread/2780

Hierop afgaande denk ik dat de dedi servers allemaal unranked zijn.
Jammer maar helaas I guess :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Je mening van een spel ligt meestal aan de graphics/gameplay, maar dat je een spel niet wil spelen omdat het geen dedicated servers heeft lijkt mij bullshit.

Maar aangezien je erg als errruuuggg spelt ben ik misschien wel blij je niet tegen te komen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden we niet errrrruuuuuuuggggg hoor, als je zo ongefundeerd je mening neer-plempt zegt het meestal wel genoeg.

f-f-f-f-f-fanboy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F f f f f fanboy? Omdat hij battlefield niets aan vindt( ongemotiveerd weliswaar)? Hij geeft zelf aan dat hij mw3 niet eens gaat kopen als de servers unranked zijn, mijn inziens niet een reden om een spel niet te kopen maar dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

Vinden we niet errrrruuuuuuuggggg hoor, als je zo ongefundeerd je mening neer-plempt zegt het meestal wel genoeg.

f-f-f-f-f-fanboy :P
Waarom zou je je mening over BF3 in een CoD topic moeten onderbouwen?

Ik vind BF3 ook geen boeiende game, om diverse redenen. Die redenen vind ik in dit topic niet echt relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
bram1984 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Waarom zou je je mening over BF3 in een CoD topic moeten onderbouwen?

Ik vind BF3 ook geen boeiende game, om diverse redenen. Die redenen vind ik in dit topic niet echt relevant.
Ieder mens verschilt natuurlijk, maar ik kan mij niet voor de geest halen waarom iemand BF3 niet boejend zou vinden maar MW3 wel, ik ben daar wel benieuwd naar.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 31-10-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
unfor schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Ieder mens verschilt natuurlijk, maar ik kan mij niet voor de geest halen waarom iemand BF3 niet boejend zou vinden maar MW3 wel, ik ben daar wel benieuwd naar.
Ik heb persoonlijk helemaal geen behoefte aan al die vehicles en die enorme maps...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig verschilt ieder mens.

Er zijn zat redenen, maar zoals ik al zei; daar is dit niet het juiste topic voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik durf mijn uitgebreide mening niet te geven over BF-3 dan krijg ik gelijk weer een ban/waarschuwing. Je mag hier namelijk op tweakers geen negatieve reactie geven op BF-3.

Of ik dat nu wel of niet onderbouw maakt niet uit. Vele mensen hier kunnen gewoon niet tegen kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:43:
Ik durf mijn uitgebreide mening niet te geven over BF-3 dan krijg ik gelijk weer een ban/waarschuwing. Je mag hier namelijk op tweakers geen negatieve reactie geven op BF-3.

Of ik dat nu wel of niet onderbouw maakt niet uit. Vele mensen hier kunnen gewoon niet tegen kritiek.
oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik denk dat ik ga voor een class met Recon, Assassin en Marksman. Ben benieuwd hoe dat is uitgewerkt. Ook de extra firepower van overkill lijkt me interessant, maar waarschijnlijk niet nodig (ook afhankelijk van welke secondary wapens erin zitten; zoals de SPAS in MW2 :P )

[ Voor 6% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 31-10-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 22:00
NoUseWhatsoever schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:
Ik denk dat ik ga voor een class met Recon, Assassin en Marksman. Ben benieuwd hoe dat is uitgewerkt. Ook de extra firepower van overkill lijkt me interessant, maar waarschijnlijk niet nodig (ook afhankelijk van welke secondary wapens erin zitten; zoals de SPAS in MW2 :P )
Shotguns zijn primary geworden in mw3 :(.
Ik ga scav, overkill en sitrep gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
Wtf waar slaat dit op :'(

Deathstreaks

Dead Mans Hand (you have c4 to suicde bomb with)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Laatst online: 22:00
chimera2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:22:
Wtf waar slaat dit op :'(

Deathstreaks

Dead Mans Hand (you have c4 to suicde bomb with)
nog erger dan martyrdome dit en last stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

idd... dood gaan in een volle ruimte wordt dan een kunst!

zal hopelijk wel een deathstreak zijn die je pas krijgt als je 5 of meer keer achter elkaar dood bent gegaan...

Bij veel Mediamarkt vestigingen wordt de game al geadverteerd voor € 49 euro... ook zo door MM R'dam Centrum.

Hardened edtion wordt daar "gewoon" € 120 8)7

Begrijp nog steeds niet waarom je de hardened nog zou kopen... 49 euro + 4 DLC ad € 15 is nog altijd € 110.....en dan te vergelijken met MW3 Hardened voor $ 99 in de US! Ik begrijp er echt geen pepernoot van! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:43:

Heel stoer hoor om je op die manier uit te laten over het beleid van tweakers maar op zo'n manier bereik je er niks mee. Hetzelfde geldt voor het wederom opbrengen van een BF3 vs MW3 discussie in een topic waarin het niet hoort want daarvoor hebben we [Multi] Battlefield VS Call of Duty. Mocht je het niet eens zijn met moderatie in dit forum kun je altijd een van ons aanschieten of anders terecht in: Feedback op moderatie binnen Spielerij.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:40:
idd... dood gaan in een volle ruimte wordt dan een kunst!

zal hopelijk wel een deathstreak zijn die je pas krijgt als je 5 of meer keer achter elkaar dood bent gegaan...

Bij veel Mediamarkt vestigingen wordt de game al geadverteerd voor € 49 euro... ook zo door MM R'dam Centrum.

Begrijp nog steeds niet waarom je de hardened nog zou kopen... 49 euro + 4 DLC ad € 15 is nog altijd € 110.....en dan te vergelijken met MW3 Hardened voor $ 99 in de US! Ik begrijp er echt geen pepernoot van! <+:)
Gelukkig is dit na 6x

[ Voor 39% gewijzigd door chimera2 op 31-10-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
net mailtje gehad van intertoys, kan me gereserveerde mw3 gaan bestellen kost 57 euro (15%korting) en zon custom controller derbij.. :)

heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

lekkere game, tankje rond knorren, tankjes killen, best wel leuk, zeker omdat de maps groot zijn, meer speel ruimte en hoekjes om je te verstoppen hahahaha

Degene die es wilt knallen voeg me toe : chiller2

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
vapo_chiller schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:57:
lekkere game, tankje rond knorren, tankjes killen, best wel leuk, zeker omdat de maps groot zijn, meer speel ruimte en hoekjes om je te verstoppen hahahaha

Degene die es wilt knallen voeg me toe : chiller2
zit je wel in het goede topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-10 17:51
Jobbie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:40:

Tududuu ik zojuist nog ff mn Hardened Edition besteld. Niet alleen omdat je die 4dlc verzekerd bent maar ook omdat je een mooie steelcase krijgt enz enz en wat extra's waardoor de meesten mensen toch die HE kopen, waaronder ik. Kost wel een paar zakken pepernoten, maar dan heb je wel wat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Stom vraagje, maar spel pre-ordered via dlgamer, bij BF3 en bij CM2012 kreeg ik de key meteen. Bij MW3 staat ie nog in pre-order. Op zich geen probleem, alleen hoe zit het dan met mw1? Die heb ik nog niet en wil graag nog mw1 en 2 spelen voor 3 uit komt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan dat je die gelijk kunt downloaden, en de key dus direct krijg.

Maar dan mag je wel opschieten. MW3 komt volgende week dinsdag uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njaah , uit die plaatjes word ik niet echt veel wijzer moet ik eerlijk zeggen.
Er gaan wel al geruchten rond op het internet dat er in ieder geval 1 mappack komt met de 4 populairste maps uit mw2 ..Dan ben ik benieuwd of dat waar is.
En zo ja welke maps dat dan zullen zijn.. ik denk(hoop) dan

-Terminal
-Wasteland
-Afghan
-Skidrow.

Heerlijke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Lekker goedkoop game-jaartje voor mij, zoals het eruit gaat zien met p2p :( en geen ranked dedicated servers laat ik dit keer MW-3 ook maar aan me voorbij gaan.

Ik heb totaal geen zin in die p2p ellende van MW-2, vol met cheaters enz. De beide games waar ik dus naar uit heb gekeken zijn voor mij dus een "fail"

Voor die 100 Euro kan ik wel wat leukers bedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:29:
Lekker goedkoop game-jaartje voor mij, zoals het eruit gaat zien met p2p :( en geen ranked dedicated servers laat ik dit keer MW-3 ook maar aan me voorbij gaan.

Ik heb totaal geen zin in die p2p ellende van MW-2, vol met cheaters enz. De beide games waar ik dus naar uit heb gekeken zijn voor mij dus een "fail"

Alsof er met dedicated servers geen cheaters zijn?
bram1984 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:00:
Ik neem aan dat je die gelijk kunt downloaden, en de key dus direct krijg.

Maar dan mag je wel opschieten. MW3 komt volgende week dinsdag uit. :P
MW doe ik een dagje over, neem aan dat MW1 niet veel langer zal duren?
Morgen maar even dlgamer mailen hoe het zit, ze bieden mw3 met mw1 aan.

[edit] Krijg die mw1 key pas als de release is, denk dat het dan toch maar mw2, mw3 en dan pas misschien mw1.

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-11-2011 12:26 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:34

OMD

Dit topic is niet bedoeld voor de MW3 vs BF3 discussie.

[ Voor 95% gewijzigd door Sn0wblind op 01-11-2011 02:22 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 23:55
OMD schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:28:
[...]
MW3 t.o.v BF3 in MIJN ogen:
- Voertuigen!!! Als veldspeler kan je er weinig tegen doen tenzij je er op gekleed ben met een rocketlauncher.
Ben het toch redelijk met je eens op 1 punt na.

[ Voor 63% gewijzigd door Eiland op 31-10-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-10 18:35

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik speel BF3 met veel plezier, maar eigenlijk vind ik die voertuigen ook maar flauwekul. Ik heb in BF3 eigenlijk nog het meeste plezier in Team Deathmatch, terwijl dat eigenlijk niet echt de gamemode is waar BF3 voor gemaakt is.

Ik kijk erg uit naar MW3!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Voor de hele BF3 vs MW3 discussie is er een apart topic beschikbaar [Multi] Battlefield VS Call of Duty, dit topic is voor MW3 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
RoaDHouse schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:29:

Geen Ranked dedicated servers is voor mij ook eeen reden om hem te laten liggen. Plus nog dat iedere noob weer kan quickscopen zoals het eruit ziet. Black Ops had het gewoon prima voor elkaar en ook amper cheaters, mede door hun report systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Sn0wblind schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 02:25:
[Modbreak]Voor de hele BF3 vs MW3 discussie is er een apart topic beschikbaar [Multi] Battlefield VS Call of Duty, dit topic is voor MW3 zelf[/]
Maak het ze maar eens goed duidelijk Beertje! 8)
@jan: zeker mee eens, heerlijke maps!

Heb er wel zin in.. jammer dat ik tot de kerstvakantie kan wachten totdat ik eens paar dagen kan doorhalen met mw3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:48:
[...]

Heb er wel zin in.. jammer dat ik tot de kerstvakantie kan wachten totdat ik eens paar dagen kan doorhalen met mw3!
Pfff ik ken het, kan zelf pas echt los na 15 december. Duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Nog 1 week en ik ga los. Eerst een vergadering tot 12 en dan hoop ik dat hij op de mat ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:50:
- Terminal
- Wasteland
- Afghan
- Skidrow.

Heerlijke maps.
Nou Afghan en Skidrow mogen ze wat mij betreft dan achterwege laten.
En van mij mogen Quarry en Highrise er bij :)

Terminal en Wasteland zijn absolute toppers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wasteland, alsjeblieft niet. De map die je zowat verplicht om met een sniper rond te lopen. Dodelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
pdebie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:22:
[...]

Nou Afghan en Skidrow mogen ze wat mij betreft dan achterwege laten.
En van mij mogen Quarry en Highrise er bij :)

Terminal en Wasteland zijn absolute toppers :)
Favela
Highrise
Scrapyard
Skidrow
Terminal
Zijn mijn toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

chimera2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:26:
[...]

Favela
Highrise
Scrapyard
Skidrow
Terminal
Zijn mijn toppers
met ^^ Dat zijn inderdaad de betere mappen. Dan mensen Wasteland een goede map vinden is echt onbegrijpelijk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:25:
Wasteland, alsjeblieft niet. De map die je zowat verplicht om met een sniper rond te lopen. Dodelijk saai.
Of om met een AR te spelen en niet over grote vlaktes te lopen als een baby buffel. :P

Stiekem vond ik de CoD2 versie van Wasteland fijner spelen. Ik weet niet wat het is maar die leverde iets minder gekloot in die tunnels op. Al is het best lachen om er nooit in te gaan maar steeds granaten in te donderen. :)

Zou wel graag een map als Wasteland (lange sightlines, weinig cover behalve een grote blok in het midden) in MW3 zien. Het hoeft niet allemaal in een stad met kleine gangetjes te zijn. Array was die map in BO maar hij was het net niet. Wasteland vond ik altijd een lekkere afwisseling van de urban maps. Array vind ik meestal gewoon saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasteland speelde ik altijd met men famas en commando pro. en danger close.
heerlijk al die mensen die in het midden gingen schuilen.
en kon jij er lekker tubes in pompen en als die op waren lekker rondjes rennen over de map met commando.
En Highrise is helemaal een irritante klere map. als je het al irritant vind op wasteland de snipers. hoezo dan niet op highrise? daar is het volgens mij 10 keer erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
Waarom moet iedereen maar met een AR spelen. Zelf speel ik het liefst met een Sniper. en nee dan bedoel ik niet het QS. maar zoals een Sniper moet spelen. op een plek liggen/zitten/staan waar je grote sightlines hebt en zo ondersteuning geven aan de andere spelers. de mogelijke ingangen beveiligen met een Claymore. en als je denkt dat je ontdekt bent een andere plek zoeken.

natuurlijk als Sniper in MW2 met Scavanger/Coldblood/Ninja met op beide wapens een silencer. hoop dat dit ook een beetje in MW3 kan qua maps, wapens + attachements en Perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helemaal geen probleem tegen snipers hoor.
Alleen een probleem tegen quickscopers.
snap ook niet waarom ze dat erin hebben laten zitten.
Je bent gewoon heel vaak in het nadeel.
En ik durf te wedden dat het op de release dagen nogal gaat meevallen met de quickscoping maar dat het over 3 maanden echt helemaal vol zit met quickscopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ik sta in ieder geval bij de nachtlaunch voor de deur, heb er echt zin in. Den dat het quickscopen wel mee gaat vallen. Naar horen zeggen word er nog enorm veel getweaked aan de game sinds het COD XP event waar de eerste matches zijn gespeeld met de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ga hem gewoon om 08:00 bij de winkel halen.
en dan waarschijnlijk tot de volgende dag 08:00 spelen:P
Heb gelukkig toch vrij gekregen.
Alleen wel hopen dat ik dan beter ben, lig nu lekker ziek op bed met een ontsteking van het evenwichtsdingetje in men kop :( ..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:14:
Nee ik ga hem gewoon om 08:00 bij de winkel halen.
en dan waarschijnlijk tot de volgende dag 08:00 spelen:P
Heb gelukkig toch vrij gekregen.
Alleen wel hopen dat ik dan beter ben, lig nu lekker ziek op bed met een ontsteking van het evenwichtsdingetje in men kop :( ..
Dus dat word een party met
Just_jan
Rin_beertje
b10v10e
en last but not least Ch1mera2 :P

Ik hoop dat ik hem dinsdag middag heb. ( heb eerst nog een vergadering tot 12 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat Delai en Tomrockanje in de avond ook wel bij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:22:
Denk dat Delai en Tomrockanje in de avond ook wel bij zijn
Onder welk account ga je nou spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik men neefjes gewoon van die just_jan account schop. Omdat het toch leuker in het scherm staat als er staat (Just_jan just killed you) dan jan1989duif just killed you.. maar daar kom iik later deze week nog wel even op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan, leer het nou eens: m'n of mijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:19
Ik ben er ook vanaf het moment dat ie hier op mn werk in de bus valt. Ben benieuwd of Zavvi hem op releasedag kan afleveren.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry meneer dictee..
Het boeit me ook niet zo erg snap je?
Zolang mensen begrijpen wat ik zeg vind ik het allang goed.
Ik kom lekker op deze site op wat te lullen over deze game en niet om alles 100% grammaticaal te laten kloppen :P
Zodra ik zo ga praten
Zo zlln w vnvd ff ptj cod spln ? dan mag je er iets van zeggen goed? :P
(bedoel ik niet lullig of boos ofzo hoor :P ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
chimera2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:21:
[...]

Dus dat word een party met
Just_jan
Rin_beertje
b10v10e
en last but not least Ch1mera2 :P

Ik hoop dat ik hem dinsdag middag heb. ( heb eerst nog een vergadering tot 12 uur)
Ja, ik doe ook wel graag mee...........of ben ik weer niet goed genoeg voor je! :+
Ik haal hem maandagmiddag ff op (frs maandagmorgen gesloten hier), dan ff een middagdienstje, en dan vanaf uur of 23.00 ben ik aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
1 van mijn maten gaat m ook die hard spelen dus word denk ik een hele volle party

waar ik overigens ook benieuwd ben is de mission based spec ops mode, vond het toch wel koel om die hele lastig spec ops missies te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Only schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:39:
[...]

Ja, ik doe ook wel graag mee...........of ben ik weer niet goed genoeg voor je! :+
Ik haal hem maandagmiddag ff op (frs maandagmorgen gesloten hier), dan ff een middagdienstje, en dan vanaf uur of 23.00 ben ik aanwezig.
Hoe kan ik only nou vergeten.
Ik weet alleen niet alle namen. Ik bedoel hier op tweakers heten ze zus en op psn heten ze weer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt toch pas dinsdag uit? ben ik nou gek aan het worden dat jij hem maandag op haalt?
Dan zitten we helemaal met een overvolle party.. nice..
Gewoon 1 lange run naar prestige 1 met ze alle haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
chimera2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:44:
[...]

Hoe kan ik only nou vergeten.
Ik weet alleen niet alle namen. Ik bedoel hier op tweakers heten ze zus en op psn heten ze weer zo
Zijn/is er ook een groep(en) die op op Xbox live zitten? ik zit vaak alleen tegen de rest van de wereld te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:45:
Hij komt toch pas dinsdag uit? ben ik nou gek aan het worden dat jij hem maandag op haalt?
Dan zitten we helemaal met een overvolle party.. nice..
Gewoon 1 lange run naar prestige 1 met ze alle haha
Dat word dus groundwar. En dan kunnen we dus gewoon niet verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai Groundwar.. Als ze de scorelimiet naar 15.000 hebben gedaan ok ... maar anders is het 9 van de 10 keer zo uber snel voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 23:01
DrakeNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:51:
[...]

Zijn/is er ook een groep(en) die op op Xbox live zitten? ik zit vaak alleen tegen de rest van de wereld te spelen :+
Hier ben ik ook wel benieuwd naar... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
ruurd v. schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:09:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar... :)
Dan zijn we al een groep van 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 08:46
DrakeNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:14:
[...]

Dan zijn we al een groep van 2 :+
Hier is 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Dan zijn we er al bijna! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:58
Count me in voor de pc group :) ga naar de nacht launch waarschijnlijk :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
chimera2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:03:
[...]

Dat word dus groundwar. En dan kunnen we dus gewoon niet verliezen
Word ik hier nu vergeten?? Nee is goed.. ga wel tegen jullie, whaaaaaaa!
Ik ga er geen vrij voor vragen hoor, beetje overdreven in me eerste maand haha, maar ga er die week wel elke avond bij zijn.. booyah. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel goed lezen he Delai ..

Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 11:22

Just_jan

Denk dat Delai en Tomrockanje in de avond ook wel bij zijn.

Ik verwacht wel dat het de eerste 2 weken weinig uurtjes slapen word voor vele mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
En wat gaan wij spelen ? CTF, HQ, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Fixio schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:31:
[...]

En wat gaan wij spelen ? CTF, HQ, etc.?
Maakt me weinig uit. :) Doe nu veel TDM aangezien ik in mijn eentje speel, maar ben voor alles in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:28:
Wel goed lezen he Delai ..

Geplaatst op dinsdag 01 november 2011 11:22

Just_jan

Denk dat Delai en Tomrockanje in de avond ook wel bij zijn.

Ik verwacht wel dat het de eerste 2 weken weinig uurtjes slapen word voor vele mensen.
Ik kan hier niet uren op tweakers op me werk... :*)
Maar idd worden zware weken haha.. en vrouwtje zal het wel niet zo leuk vinden!
Ga hem vanavond maar eens bestellen! Had in een pm een mooie aanbieding voor 90 e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrakeNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:51:
[...]

www.gotlive.nl zitten met een hoop CoD en BF spelers. Via een dergelijke site is het net wat makkelijker afspreken dan via een topic alhier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:36:
[...]

www.gotlive.nl zitten met een hoop CoD en BF spelers. Via een dergelijke site is het net wat makkelijker afspreken dan via een topic alhier. :)
Kijk eens aan.. dat is een stuk beter! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Misschien kan de ts een lijstje maken met ps3/xbox/pc spelers maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48

Flipmo

OMG !!

Hier ook een xbox speler die woensdag 9 november vrij heeft genomen om is lekker te knallen :)

Nickname: Flipmo2008

Speel ook altijd alleen, nu met blackops vaak de express playlist (geen ghost/second chance)
Daarvoor vaak domination en demolition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:36:
[...]

Alleen jammer dat er maar 37 members zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet er gewoon een 2de moderator voor dit topic bijkomen.
Iemand die vaak in dit topic aanwezig is.
ik heb vorige week ookal aangegeven dat zo'n lijst wel handig is.
Want nu ga je de komende week heel veel van dit soort meet & greets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
ik zit over het algemeen door de week dit topic nu wel bij te houden, maar om nu meteen moderator te worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox hier, van de [CRSD] clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DrakeNL
Ja verkeerde woordkeus... iemand die dit topic gewoon continu bijhoudt en dingen en updates er opzet.
Want perks zijn allang bekend
wapens zijn allang bekend.
maps zijn grotendeels bekend.

etc.

Geen spelerslijst.
Vergeleken met mw2 topic en Black ops topic vind ik het hier nogal magertjes
Pagina: 1 ... 22 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty