Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:47:

Dan liever een lekker ontspannend rpgtje :P
En dan ga je Dark Souls spelen?? :+

Nog maar twee weekjes trouwens tot de MW3 release :o tijd gaat best snel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:05
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:11:
[...]

Doe ik, en ik sta nog steeds achter alle bovenstaande posts.

Je geeft aan dat de BO maps laf zijn voor snipers (daar maak ik uit op dat je de campmaps in MW2 wel goed vindt, correct me if I'm wrong), ik ben het daar niet mee eens. Kamperen met een intervention noem ik puur als voorbeeld, aangezien dat wapen het meest werd gebruikt in MW2.

Daarnaast heb je in pak-'m-beet Array, zat mogelijkheden tot snipen. En zo zitten er nog meer maps in, dus ik zie het probleem niet zo. Het is in ieder geval een stuk fijner spelen in BO. Het komt in ieder geval weer op hectische vuurgevechten aan.
Weet je, het heeft weinig nut om met jou in discussie hierover te gaan. Je hebt nul respect voor een andere speelwijze dan de jouwe. Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view. Jij vind BO beter, dus is dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:20:
[...]

En dan ga je Dark Souls spelen?? :+

Nog maar twee weekjes trouwens tot de MW3 release :o tijd gaat best snel eigenlijk.
Dark souls is voor mij ontspannend 8) ben nog niet zo ver daar niet van maar toch :P .

Wel zin om weer lekker met de groep te schieten 8) .. Moet ik maar gewoon uit de buurt blijven van Quickscopers.. en dan komt alles goed :P

Tubers kan je gewoon goed counteren :P , hoe? gewoon op een plek gaan liggen(capturen) waar je niet geraakt kan worden :P .. En flack jacket vind ik niet zozeer overpowered...is nog steeds 1 burst van g11 of m16 door zijn hoofd en dan ligt die :P .

Enige perk waar ik een gruwelijke grafhekel aan heb , is en blijft Steady Aim.(of hoe ik het noem "I can't Aim")

Maar hoop niet dat er dit keer weer oppeens 500 leden op tweakers bijkomen om alleen maar continu op dit forum te gaan zeuren van.
Heb jij hem al , Heb jij hem al , Waar kan ik hem halen , ik heb hem al :P ..
Weet vorig jaar in het black ops forum toen gingen er volgens mij ruim 10 pagina's in een uur doorheen met alleen maar gezeur over of je hem al heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

Weet je, het heeft weinig nut om met jou in discussie hierover te gaan. Je hebt nul respect voor een andere speelwijze dan de jouwe. Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view. Jij vind BO beter, dus is dat ook zo.
LOL :+

Ook heb ik het niet over speelwijzen, maar goed. Iedereen moet namelijk lekker zelf weten hoe hij speelt. Als je zou hebben gelezen, dan geef ik zelfs aan dat die speelwijze inderdaad de juiste is, met een sniper. :F

Discussiëren heeft zo inderdaad geen zin, helemaal niet als je niet begrijpend kan lezen, of überhaupt leest, for that matter. Ik heb je ook op nog geen een van mijn argumenten zien reageren. Je doet alleen maar huilie over dat ik geen respect heb voor andere speelwijzen bla bla, maar inhoudelijk reageren, ho maar.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
de meest irritante perk is second chance :s de rest vind ik allemaal wel best. En dat gezeur van waar kan ik hem halen hou je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view.
Daar heb ik ook last van 8) Ik ben de beste speler ooit in cod 8) :+ (ookal is het niet waar :P ) dan ben ik het toch :P 8) ..

@Ch1mera2..
Second Chance vind ik alleen irritant in de modus Search and Destroy omdat ik het daar valsspelen vind :P

In andere modussen tsjaah , ik ben vaak toch aan het campen :P dus dan schiet ik er nog 1 kogel extra in :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:19
chimera2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:53:
[...]

de meest irritante perk is second chance :s de rest vind ik allemaal wel best. En dat gezeur van waar kan ik hem halen hou je altijd.
QFT.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:53:
[...]

Daar heb ik ook last van 8) Ik ben de beste speler ooit in cod 8) :+ (ookal is het niet waar :P ) dan ben ik het toch :P 8) ..

@Ch1mera2..
Second Chance vind ik alleen irritant in de modus Search and Destroy omdat ik het daar valsspelen vind :P

In andere modussen tsjaah , ik ben vaak toch aan het campen :P dus dan schiet ik er nog 1 kogel extra in :P
Of in hardcore daar vind ik het ook valsspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:05
bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:47:
[...]

LOL :+

Ook heb ik het niet over speelwijzen, maar goed. Iedereen moet namelijk lekker zelf weten hoe hij speelt. Als je zou hebben gelezen, dan geef ik zelfs aan dat die speelwijze inderdaad de juiste is, met een sniper. :F

Discussiëren heeft zo inderdaad geen zin, helemaal niet als je niet begrijpend kan lezen, of überhaupt leest, for that matter. Ik heb je ook op nog geen een van mijn argumenten zien reageren. Je doet alleen maar huilie over dat ik geen respect heb voor andere speelwijzen bla bla, maar inhoudelijk reageren, ho maar.
De enige passende reactie:

:')

de groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha verrassende reactie! :+

Ik had al het idee dat je niet meer kon aanhaken, bedankt voor de bevestiging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:36:
Haha verrassende reactie! :+

Ik had al het idee dat je niet meer kon aanhaken, bedankt voor de bevestiging. :)
Tis jammer dat het jou totaal niet meer om de inhoud van de discussie maar alleen nog om persoonlijk gelijk halen gaat.

Je kan hem op sommige punten geen ongelijk geven... :+ :o

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor, ik geef gewoon een mening en onderbouw die. Daar word ik persoonlijk op aangevallen: zo heb ik nul respect en een gebrek aan zelfreflectie.

Ik probeer een gezonde inhoudelijke discussie te voeren, terwijl meneer Blik uitsluitende persoonlijke verwijten maakt en me woorden en zinnen in de mond legt.

Zo vind ik volgens hem snipers laf. Neen, ik zeg dat ik snipen op de maps in MW2 laffer vind, in tegenstelling tot die in BO. Een reactie op een stelling van hem dus, niets meer.

Ik zou vinden dat snipers uit de game zouden moeten worden gehaald. Neen, ik zeg wat mij betreft (als in: ik zou het niet erg vinden) halen ze ze er helemaal uit. Wat ik vervolgens nog counter door te zeggen dat ze dat natuurlijk niet gaan doen.

Ik geef vervolgens iemand gelijk als hij zegt dat dat wel de manier is hoe je met een sniper hoort te spelen, en vervolgens heb ik geen respect voor de speelwijze van anderen. Kan het nog gekker.

Alles heb ik overigens keurig onderbouwd, dus ik ben er absoluut niet op uit om persoonlijk gelijk te halen. Lees de discussie even vanaf het begin, dan snap je wat ik bedoel.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben gewoon allebij een punt klaar uit.

Het is inderdaad heel irritant als je in grotere maps zoals derail rond aan het lopen ben en niet bij de actie kan komen omdat er een sniper ergens ligt te sniperen. als actieman is dat heel irritant. en denk je pleur op met die campers...

Maar ik ben zelf een camper , en dat is inderdaad de manier waarop je met een sniper moet omgaan vind ik.(de campers willen het vaak zo realistisch mogelijk spelen)

Ergens liggen voor een tijdje , paar kills maken , en dan ander plekje opzoeken , en dan weer hetzelfde. :P ..

maar het ligt er gewoon aan wat voor speler je zelf bent daarom hebben jullie allebij een punt. :)

In deze discussie ken gewoon niemand gelijk hebben :P alleen maar persoonlijke meningen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We hebben geen van beide gelijk, aangezien het om persoonlijke meningen en voorkeuren gaat. Het stoort me alleen dat ik van bepaalde uitspraken beschuldigd wordt, die ik niet eens gedaan heb. Dit, terwijl er op geen enkel moment inhoudelijk op mijn argumenten wordt in gegaan. Dat vind ik jammer.

Maar goed, dat is inderdaad vervelend, helemaal op Derail. Dit heb je gewoon een stuk minder in BO, waardoor het voor mij als AR speler leuker is. Daarentegen kom ik vaak genoeg goede snipers tegen in BO, dus niks meer dan props voor die gasten. Sommige maps in MW2 dwingen je gewoon tot het spelen met een bepaalde setup. Pak een map als Underpass. Dan ben je bijna verplicht om met een sniper te spelen en een thermal op je wapen te zetten. Ben benieuwd hoe de maps in MW3 worden.

Ik heb MW3 in ieder geval nog niet gepre-orderd, omdat ik toch even wil afwachten hoe het gaat worden. Ik heb sowieso geen haast met Arkham City en Uncharted 3 erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Leuke discussie! Wel vermakelijk onder werktijd..

Iedereen heeft zo weer zijn eigen mening over snipers/tubers/maps etc etc. Laten we elkaars mening een beetje respecteren en idd een beetje lezen wat de ander te zeggen heeft ipv achter een monitoortje je dagelijkse frustratie uiten op elkander..

Goed, dat hebben gezegd.., IK VIND dat Snipen in mw2 en blops allebei voor en nadelen heeft/had. Zo vond ik het QS af en toe best leuk maar krijg ik van de LSA96 toch sneller een dikke plasser als ik een triple maak e.d.

Over perks: vind ik blops een stuk meer gebalanceerd.
@jan: lekker kampen is niks mis mee als je af en toe nog eens iets voor het team doet. Uiteindelijk denk ik dat als je goed bent en veel nuttige killstreaks haalt als SR-71's dan heeft je team daar ook weer baat bij.

OFF: Vanavond weer party voor blops? Gisteren heerlijk me dogs gehaald met alleen maar tomahawks!!:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:

Iedereen heeft zo weer zijn eigen mening over snipers/tubers/maps etc etc. Laten we elkaars mening een beetje respecteren en idd een beetje lezen wat de ander te zeggen heeft ipv achter een monitoortje je dagelijkse frustratie uiten op elkander..

Goed, dat hebben gezegd.., IK VIND dat Snipen in mw2 en blops allebei voor en nadelen heeft/had. Zo vond ik het QS af en toe best leuk maar krijg ik van de LSA96 toch sneller een dikke plasser als ik een triple maak e.d.

Over perks: vind ik blops een stuk meer gebalanceerd.
@jan: lekker kampen is niks mis mee als je af en toe nog eens iets voor het team doet. Uiteindelijk denk ik dat als je goed bent en veel nuttige killstreaks haalt als SR-71's dan heeft je team daar ook weer baat bij.

OFF: Vanavond weer party voor blops? Gisteren heerlijk me dogs gehaald met alleen maar tomahawks!!:D:D
Ja maar weetje wat het is.. ik heb altijd gelijk :+ :P ..

Nee maar ff serieus.. Vanavond ben ik er niet bij (moet shoppen met de vrouw :( ) , als we nou weer gewoon met de groep afspreken voor Vrijdag? dan ben ik er ook een keer weer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:

_/-\o_

en het was wel weer ff lachen. Nog 2 weekjes blops en dan vol gas voor mw3. Er zijn nog weinig fimpjes te vinden van mw3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:
[...]

Ja maar weetje wat het is.. ik heb altijd gelijk :+ :P ..

Nee maar ff serieus.. Vanavond ben ik er niet bij (moet shoppen met de vrouw :( ) , als we nou weer gewoon met de groep afspreken voor Vrijdag? dan ben ik er ook een keer weer bij :P
Mijn vriendin heeft dat opgegeven. Ze shopt alleen nog met haar moeder. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

_/-\o_

en het was wel weer ff lachen. Nog 2 weekjes blops en dan vol gas voor mw3. Er zijn nog weinig fimpjes te vinden van mw3.
Dat is wel vreemd inderdaad , met black ops werd je nu ondertussen helemaal doodgegooid met filmpjes..
we kregen toen ook zo'n filmpje wat ruim een uur duurde ofzo :P
Maar ik vind het niet erg , hoe minder filmpjes ik zie met quickscopers hoe meer zin ik krijg om te spelen :P

Edit: pfff word denk ik een keer tijd dat ik een keer men werk ga doen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:36

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
als we nou weer gewoon met de groep afspreken voor Vrijdag? dan ben ik er ook een keer weer bij :P
Gaan jullie met zijn allen tegen mij dan :? :( :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
@jan: vrijdag is vrouwtje naar haar ouders dus dan ben ik hele avond vrij! booyaaah..
en shoppen doe ik morgen maar dat is meer omdat ik er zelf ook ff op uit moet voor extra pakken..

@chimera: check me filmpje bij me fileshare van gisteren.. zo lekker, al zeg ik het zelf:D

@vrijdag: buh buh, slechte humor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:36:
@jan: vrijdag is vrouwtje naar haar ouders dus dan ben ik hele avond vrij! booyaaah..
en shoppen doe ik morgen maar dat is meer omdat ik er zelf ook ff op uit moet voor extra pakken..
Ik moet nog een paar spulletjes halen voor de grote dag :+ :o ..

En dan gaat ze morgenavond weer weekje naar der ouders in Denenmarken om daar wat dingen voor te bereiden , dus ik heb de tijd om te spelen :o ..KUNNEN WE MAYBE ook eindelijk het record zombies verbeteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:30:
[...]

Mijn vriendin heeft dat opgegeven. Ze shopt alleen nog met haar moeder. 8)
Haha same here! Ga alleen mee als ik zelf ook wat moet...

Idd komen weinig filmpjes voorbij tot nog toe, volgens mij als wel qsen voorbij zien komen. En idd vermakelijke discussie om zo ff te lezen tijdens t schijten op t werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Haha same here! Ga alleen mee als ik zelf ook wat moet...

Idd komen weinig filmpjes voorbij tot nog toe, volgens mij als wel qsen voorbij zien komen. En idd vermakelijke discussie om zo ff te lezen tijdens t schijten op t werk :P
8)7 too much information 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach zolang ik nog geen foto s van t resultaat meepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:57:
Ach zolang ik nog geen foto s van t resultaat meepost :)
ik zeg DOEN! Bluf!

Mannen waar is het ineens heen met de discussie? Ik bedoel er zijn mensen die de hele dag op kantoor zitten en af en toe eens random-bullshit willen lezen!

Ik gooi een balletje op:

Vanavond private party voor blops doen op ps3 met
tomahawk only??

EDIT: waar kan ik nu beste die hardened edition bestellen? Geen zin om terug te lezen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 26-10-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

ik zeg DOEN! Bluf!

Mannen waar is het ineens heen met de discussie? Ik bedoel er zijn mensen die de hele dag op kantoor zitten en af en toe eens random-bullshit willen lezen!

Ik gooi een balletje op:

tomahawk only??

EDIT: waar kan ik nu beste die hardened edition bestellen? Geen zin om terug te lezen 8)
Ik GA proberen om te zorgen dat men meissie vanavond met een vriendin voor servies en al die andere zooi gaat shoppen en ik thuis blijf:P dus sms je nog wel of ik kan :P
MAAR mocht ik kunnen , we kunnen elkaar toch bijna nooit joinen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:
[...]

ik zeg DOEN! Bluf!

Ik gooi een balletje op:

tomahawk only??

Whehe, heb netjes doorgespoeld, anders wordt t ook zo'n rommeltje...

zavvi.nl, met dank aan Vince 22, heeft m wel voor n nette prijs maar of je m dan op zeker op de release hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:57:
[...]

Ik GA proberen om te zorgen dat men meissie vanavond met een vriendin voor servies en al die andere zooi gaat shoppen en ik thuis blijf:P dus sms je nog wel of ik kan :P
MAAR mocht ik kunnen , we kunnen elkaar toch bijna nooit joinen :(
Jawel joh, komt goed! Er zijn genoeg mensen die anders party wel kunnen leaden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]

Jawel joh, komt goed! Er zijn genoeg mensen die anders party wel kunnen leaden;)
JAwel maar dan moeten we zometeen met ch1mera2 of tomrockanje spelen :P en die zijn zooo slecht :P :o :+ :D O-) ....

MAar eerst wel even 2 potjes multiplayer :P zoals ik al vaker zeg , men 1ste paar potjes na een periode niet gespeeld te hebben zijn fantastisch 8) gaan we gewoon lekker search met tomahawk only spelen :P .

Maar eerst ff afwachten of ik wel het shoppen mag overslaan he :+ ..

On-topic : Gaat wel weer heerlijk worden met search and destroy

Motion sensor
Ninja
Cold blooded
Heartbeat sensor
Silencer

Damn :P Campfestijn :P :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan gaat voor de Steeksleutel van meest gebruikte smileys in 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
Jan gaat voor de Steeksleutel van meest gebruikte smileys in 2011.
Sorry , dat is een internettic van mij..... teveel gebruik maken van smileys :P
En agh , daar zijn ze toch ook voor? :)
En zo win ik maybe toch nog een keer een prijs :P

(buiten de prijs van beste cod player ooit off course :P ) gaat goed met ego vandaag

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:03
Nu weer on topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
On-topic : Gaat wel weer heerlijk worden met search and destroy

Motion sensor
Ninja
Cold blooded
Heartbeat sensor
Silencer

Damn :P Campfestijn :P :*)
Of je speelt gewoon geen S&D? O-)

Persoonlijk houd ik van een lekker potje Domination ben wel blij dat ze voor kills+objectives nu ook killstreaks voor gaan gebruiken, word er wel beetje moe van in MW2/Blops iedereen gaat alleen voor de kills ga dan lekker TDM of iets dergelijks spelen .. hatelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ben ik nou de enige die écht baalt dat MW3 géén ranked dedi-servers heeft? Alleen unranked dedicated en ranked matchmaking op de pc?

Vond het prima werken op Black Ops, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:15
Nee dat ben je niet :+

Het is inderdaad erg jammer.
Maar ik vraag me af of je dat party system van mw2 (enige goeie van p2p in mijn ogen) ook met dedi er in kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

In MW2 was dat mooi ja, met zijn allen joinen bij 1 iemand en dan een game zoeken en als team spelen.
Bij BO zit je in het ene team en moet je zelf bij het begin switchen als ze niet bij elkaar in het team zit.

Beetje lastig.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rendiertje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
Nee dat ben je niet :+

Het is inderdaad erg jammer.
Maar ik vraag me af of je dat party system van mw2 (enige goeie van p2p in mijn ogen) ook met dedi er in kan zetten...
Tuurlijk, maar met een combinatie van een lobby systeem en dedicated servers moet Activision/IW een hele sloot aan servers klaar hebben staan om dat goed te laten verlopen en dat vinden ze waarschijnlijk te duur. Nu kunnen ze anderen het laten doen door middel van p2p of een serverboer die dedicated servers verhuurt waar de consument voor moet betalen.

Een combinatie van een serverbrowser + een lobbysysteem (met quick connect en een party systeem, Crysis2 heeft dit bijvoorbeeld en een andere game die vanaf deze week in de schappen ligt) waarbij je altijd speelt op dedicated servers van derden kan ook natuurlijk maar kost denk ik wat meer moeite om goed te laten verlopen. Met games die dat hebben kom je volgens mij nu veelal terecht op lege servers aan de andere kant van de wereld. En daarbij komt ook dat je natuurlijk weinig vrijheid kan geven aan ranked dedicated servers, wat het minder interessant maakt voor consumenten om een server te huren.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 26-10-2011 17:26 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee word hem vanavond toch niet , kan geen vrij krijgen van het shoppen haha..

vrijdag 100% zeker wel dus zorgen voor een volle ps3 party he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Tuurlijk, maar met een combinatie van een lobby systeem en dedicated servers moet Activision/IW een hele sloot aan servers klaar hebben staan om dat goed te laten verlopen en dat vinden ze waarschijnlijk te duur. Nu kunnen ze anderen het laten doen door middel van p2p of een serverboer die dedicated servers verhuurt waar de consument voor moet betalen.
IW kan toch ook gewoon ranked dedi servers aanbieden via diverse partijen? BF3 kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:
Nee word hem vanavond toch niet , kan geen vrij krijgen van het shoppen haha..

vrijdag 100% zeker wel dus zorgen voor een volle ps3 party he
Komt mooi uit vanaaf niet want ben ziekjes op bed...
Tomahawk only private sounds good for friday, warlord pro FTW.
Ga ik nu even leuke MW3 filmpjes checken en mezelf beetje proberen op te lappen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:29:
[...]

IW kan toch ook gewoon ranked dedi servers aanbieden via diverse partijen? BF3 kan het ook.
Dat is dus het tweede gedeelte van mijn post ja :) Maar dan maak je eigenlijk dus een keuze tussen de vrijheid van server mogelijkheden en het hebben van parties en een quick connect/lobby systeem.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vrijheid zouden ze ook bij de gebruiker neer kunnen leggen, door ranked dedi's te hebben die minder vrijheid hebben als de unranked dedi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:40:
[...]

Dat is dus het tweede gedeelte van mijn post ja :) Maar dan maak je eigenlijk dus een keuze tussen de vrijheid van server mogelijkheden en het hebben van parties en een quick connect/lobby systeem.
Op consoles gebeurt het zo bij BFBC2 en GoW3. Waarschijnlijk ook bij andere spellen. Parties + dedis. Het is lijkt me niet moeilijk te regelen. Wel duurder dan alle andere huidige systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik las in de 'Modern Warfare 3 Special' van de Power Unlimited het volgende:
'Met Compete kunnen spelers deelnemen aan online toernooien en evenementen. Hierbij zin zowel ingame prijzen als fysieke prijzen te winnen. In het eerste geval moet je denken aan speciale onderscheidingen en trofeeen of exclusieve uitvoeringen van wapens. Bij fysieke prijzen gaat het om bijvoorbeeld om een flinke geldprijs, een jeep of een iPad 2 [...] De online toernooien zijn veelal bedoeld voor spelers die een Elite Premium-lidmaaschap hebben.'

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://i1191.photobucket.com/albums/z467/freekers1337/cf92acf3.jpg

Ik heb al eens gezocht op ome Google, maar ik kon vrij weinig extra informatie hierover vinden. Het concept spreekt mij zeker aan, maar wat ik me afvraag is:
Hoe vaak zo'n toernooi gegeven wordt (is dat 1x per dag, per week, per maand?) ?
Is het alleen voor de US EDIT: Nope, gelukkig ook voor NL
Limit hoe vaak je aan zo'n toernooien kunt meedoen?
Gelden deze toernooien alleen voor MW3 of ook voor BLOPS? (Elite werkt namelijk ook met BLOPS).

Overigens is Call of Duty Elite PREMIUM niet beschikbaar voor PC gamers, weet niet of dat al eens hier gemeld is?
We’ve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, it’s difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
Source: http://www.callofduty.com/elite/toolbar/faq

[ Voor 7% gewijzigd door Freekers op 27-10-2011 09:40 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sc0rPi0N schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:36:
In MW2 was dat mooi ja, met zijn allen joinen bij 1 iemand en dan een game zoeken en als team spelen.
Bij BO zit je in het ene team en moet je zelf bij het begin switchen als ze niet bij elkaar in het team zit.

Beetje lastig.
Op de PS3 geen last van. 1 partyleader, iedereen joint en met z'n allen in 1 team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Dat token gebeuren lijkt me wel fijn trouwens, vooral die gear token.
Nu bij een nieuwe prestige altijd weer naar je ene fijne wapen toewerken, nu kun je hem lekker unlocken als ik het goed begrijp!

[ Voor 36% gewijzigd door Only op 27-10-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Op de PS3 geen last van. 1 partyleader, iedereen joint en met z'n allen in 1 team spelen.
Nee ik heb alleen last op de ps3.
dat ik het ene moment men friends wel kan joinen ... en dan volgende dag weer niet.
moet ik weer een half uur proberen te joinen ingame.. en dan na 2 potjes gespeeld te hebben kan ik hem pas joinen in een party. :P heel dat joining systeem van cod is helemaal ruk...
met battlefield , killzone geen enkel last van en kan ik iedereen joinen. :P

Maarja dat is dat iets wat ik maar moet accepteren haha :P hopen dat het in mw3 beter is :'(

Edit: Maar is het niet ondertussen tijd dat er zo'n lijst komt met spelers ?
Weet ik alvast wie ik weer kan toevoegen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik vandaag toch maar een pre-order plaats. Batman is al uitgespeeld en ik verwacht met Uncharted ook niet heel lang bezig te zijn. Ik moet toch de wintermaanden door komen. :P

Had BF3 in de pre-order staan, maar na de beta heb ik deze geannuleerd. Geen spijt van, als ik de console ervaringen zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
bram1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
Denk dat ik vandaag toch maar een pre-order plaats. Batman is al uitgespeeld en ik verwacht met Uncharted ook niet heel lang bezig te zijn. Ik moet toch de wintermaanden door komen. :P

Had BF3 in de pre-order staan, maar na de beta heb ik deze geannuleerd. Geen spijt van, als ik de console ervaringen zo lees.
Ik heb zelf 2 battlefield games op de ps3, naar mijn ervaring worden de games snel saai om te spelen in tegen stelling tot Call of duty games.. vind bf ook te langzaam spelen =\

Nog ander half weekje en we kunne knalle! (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep dat heb ik ook. Ik word ook totaal niet warm van de gameplay filmpjes op Youtube. Die games zijn gewoon niet voor iedereen weggelegd.

Doe mij maar gewoon lekker snel een potje arcade knallen waarbij ik mijn hele wapen vol kan hangen met attachments. Verder geen gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet zeggen , ik heb gisteren eventjes bij de gamemania in gouda paar levels gespeeld(ben vaste klant ondertussen daar dus ik mag vaak wat spelletjes uit proberen).
En ik was aangenaam verrast , mooie graphics , perfect geluid , alleen de is inderdaad zoooo sloooom.dan heb ik ook zo iets van laat maar...geen zin om 1 minuut rond te lopen naar de actie om vervolgens weg gesniped te worden en dan weer opnieuw beginnen met lopen omdat er zo'n klojo niet op je wacht met de auto..

Doe mij inderdaad ook maar de snelle actie van COD...
MAAR even voor de ps3 mensen ,
Wie van jullie gaat het allemaal snachts halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:45
Hmm nee ik ga hem niet snachts halen. Heb gisteren een pre-order bij gamereservering gedaan. Hoop het spel op de dag van de release te ontvangen. Die paar uur langer wachten op het spel maakt me dan ook weer niet uit. Snachts ga ik lekker slapen zodat ik overdag kan spelen... maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:33:
Nou ik moet zeggen , ik heb gisteren eventjes bij de gamemania in gouda paar levels gespeeld(ben vaste klant ondertussen daar dus ik mag vaak wat spelletjes uit proberen).
En ik was aangenaam verrast , mooie graphics , perfect geluid , alleen de is inderdaad zoooo sloooom.dan heb ik ook zo iets van laat maar...geen zin om 1 minuut rond te lopen naar de actie om vervolgens weg gesniped te worden en dan weer opnieuw beginnen met lopen omdat er zo'n klojo niet op je wacht met de auto..

Ik zeker niet. Pre-order 'm lekker bij een webshop. Ik moet gewoon werken de volgende dag.

Niet vervelend bedoeld, maar ik vind midden in de nacht voor een spelletje (niet alleen voor spelletjes, maar eigenlijk voor alles) in de rij staan eigenlijk een beetje tegen het zielige aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dus je heb hem al kunnen spelen Jan?
En ik moet dinsdag ochtend eerst werken maar de rest van de week ben ik aanwezig ( dinsdag en donderdag avond uitgezonderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij heeft 't over BF3. Even z'n hele post lezen, en de posts ervoor.

[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online

Ook gewoon overdag halen, heb preorder hardened edition staan bij FRS, meestal is het in het begin toch nog trial en error bij CoD, dus iets later hoor je meteen of het een beetje normaal werkt al:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem ook niet in de nacht halen hoor , vroeg me alleen af wie dat wel ging doen...
Vond het met black ops wel leuk hoor , gewoon 1 lange run naar prestige die nacht.
Ik heb met moeite die dag vrij kunnen krijgen. dus ik ga rond een uurtje of 09:00 beginnen tot een uurtje of 24:00 denk ik.. dus kijken hoe ver we meteen kunnen komen in die eerste prestige.

MAAR is er al meer bekend over wat voor een ranglijst we nu gaan krijgen?
A.U.B. weer die algemene ranglijst uit MW2.. niet meer zo'n irritante score per minuut ranglijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Black ops heb ik toen ook snachts gehaald maar toen deed ik nog me master.. Met andere woorden: genoeg tijd om te gamen snachts!

Nu een ander verhaal.. Ga hem zowiezo halen, zit alleen nog te denken waar? Iemand een goede aanbieding voor me? Hardened edition wel te verstaan..!

@jan, hoezo lijstje met spelers? Zorg maar eerst dat je weer eens wat vaker met je vaste party komt gamen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:51:
Black ops heb ik toen ook snachts gehaald maar toen deed ik nog me master.. Met andere woorden: genoeg tijd om te gamen snachts!

Nu een ander verhaal.. Ga hem zowiezo halen, zit alleen nog te denken waar? Iemand een goede aanbieding voor me? Hardened edition wel te verstaan..!

@jan, hoezo lijstje met spelers? Zorg maar eerst dat je weer eens wat vaker met je vaste party komt gamen;)
Wat is een goede aanbieding in jouw ogen?
Ik heb alleen voor FRS (115) gekozen omdat die winkel in de buurt zit en ik hem daar kan ophalen, ik heb middagdienst en anders heb ik kans dat ik de postbode misloop aangezien die meestal pas tegen 4 uur bezorgd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo doen he :P , volgens mij waren we het spel toen ik er mee stopte ff. allemaal beetje zat :P .
Maar nu moeten men skills toch weer een beetje wakker gemaakt worden voordat mw3 uitkomt :P
Denk dat ik zelfs even mw2 ga lenen ergens zodat ik daar weer een beetje aan wen :P

Maar vanaaf ook paar potje stick and stones he? (de laaste keer dat we dat deden had ik je volgens mij een paar keer heel mooi te pakken :P zelf een camptomahawk had ik toen volgens mij :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:02

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik zit te twijfelen of ze bij de nachtlaunch wel genoeg Hardend edition(xbox) zullen hebben. Dus misschien lijkt het me handiger als ik deze gewoon bestel, en dan tijdens de launch de normale(xbox) haal.

Vervolgens ruil ik de normale om voor een normale PS3 versie. Deed ik bij MW2 ook en vond het opzich wel relaxt, al is het vreemd om een game 2x te hebben.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Only schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:57:
[...]

Wat is een goede aanbieding in jouw ogen?
Ik heb alleen voor FRS (115) gekozen omdat die winkel in de buurt zit en ik hem daar kan ophalen, ik heb middagdienst en anders heb ik kans dat ik de postbode misloop aangezien die meestal pas tegen 4 uur bezorgd bij mij.
Ja 100 e vind ik eigenlijk wel genoeg voor mw3.. Achja, ik zoek het volgende week wel een keer uit!

@jan: klopt, tijdje ff zat geweest maar laatste twee weken ben ik toch wel weer vollop aan het bossen!
Ennuh, ga je nu hier stoer lopen doen op het forum dat je me genakt hebt? Wil het vanavond wel eens zien dan als ik achter je aan kom! Whaaaaaaaaaaa 8)

Pas maar op, want sinds maandje doe ik bijna alleen maar toma-only (warlord+scav) en lig soms helemaal in een deuk als ik er een paar achter elkaar heb..

Nee leuk jongens, wordt weer ouderwets lachen.. Eigenlijk moeten we ook eens paar potjes domination doen kijken of we 200-0 kunnen spelen.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:19
@delaitinho Je hebt pm.

@just_jan er was toch al een keer een lijstje met PS3 spelers?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

Ja 100 e vind ik eigenlijk wel genoeg voor mw3.. Achja, ik zoek het volgende week wel een keer uit!

@jan: klopt, tijdje ff zat geweest maar laatste twee weken ben ik toch wel weer vollop aan het bossen!
Ennuh, ga je nu hier stoer lopen doen op het forum dat je me genakt hebt? Wil het vanavond wel eens zien dan als ik achter je aan kom! Whaaaaaaaaaaa 8)

Pas maar op, want sinds maandje doe ik bijna alleen maar toma-only (warlord+scav) en lig soms helemaal in een deuk als ik er een paar achter elkaar heb..

Nee leuk jongens, wordt weer ouderwets lachen.. Eigenlijk moeten we ook eens paar potjes domination doen kijken of we 200-0 kunnen spelen.. :9~
200-0 zal moeilijk worden maar is kijken tot waar we komen :)
en @jan idd niet zo stoer doen. Jij vond mij ook slecht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 20:03
Dan speel je het toch verkeerd, de Tweakers.net BF3 clan heeft inmiddels bijna 100 leden, Op onze Teamspeak server zitten altijd mensen die gezellig een potje willen spelen. En in game een squad joinen doet wonderen om niet elke keer ver hoeven te lopen. Cod en BF zijn 2 totaal verschillende spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:20:
[...]

200-0 zal moeilijk worden maar is kijken tot waar we komen :)
en @jan idd niet zo stoer doen. Jij vond mij ook slecht :(
Jamaar ik vind iedereen slecht :P maar dat komt omdat ik zo ubergoed ben :o :+ .

Nee maar ff serieus. ik denk dat als we met deze lobby spelen.

Delai
Romtockanje
Ch1mea2
Beertje
Just_jan
en nog iemand :P

Dat ik ongeveer de slechtste ben..In 1 vs. 1 fights leg ik het 90% van de tijd denk ik tegen jullie af..
(in search ben ik dan wel gewoon heel goed 8) maar ik hou ook van dat tactische in COD 8) )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Jamaar ik vind iedereen slecht :P maar dat komt omdat ik zo ubergoed ben :o :+ .

Delai
Romtockanje
Ch1mea2
Beertje
Just_jan

Dat ik ongeveer de slechtste ben..In 1 vs. 1 fights leg ik het 90% van de tijd denk ik tegen jullie af..
(in search ben ik dan wel gewoon heel goed 8) maar ik hou ook van dat tactische in COD 8) )
Serieus, het maakt me geen drol uit hoe goed/slecht iemand is ik vind het gewoon leuk om met party te spelen want in me eentje speel ik bijna nooit..

En denk dat koen, maatje van me ook wel mee doet.. en anders kicken we hem gewoon als we genoeg hebben want hij begon van de week ook al te huilen toen ik hem invite stuurde.. krijg ik een wassap dat hij het niet leuk vind als hij met teveel goeie zit, dan worden alle kills weggekaapt! hahaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spelen jullie ook allemaal met een headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Serieus, het maakt me geen drol uit hoe goed/slecht iemand is ik vind het gewoon leuk om met party te spelen want in me eentje speel ik bijna nooit..

En denk dat koen, maatje van me ook wel mee doet.. en anders kicken we hem gewoon als we genoeg hebben want hij begon van de week ook al te huilen toen ik hem invite stuurde.. krijg ik een wassap dat hij het niet leuk vind als hij met teveel goeie zit, dan worden alle kills weggekaapt! hahaha :9
Jamaar koen die heeft altijd wat te zeuren in COD :P ..Maar als hij meedoet gaan we vast geen search doen omdat die dan te lang moet wachten :P ...
Nee vanaf vanavond tot mw3 ben ik er weer gewoon vaak bij met black ops.

En ik vind het wel leuk om te weten hoe goed of slecht iemand is weetje :P (ik ben nogal competitief)
Ik weet van mezelf dat ik het ene potje search gewoon 11000 punten kan halen :P maar het potje daarna bijvoorbeeld eindigen op 1000 :P
Eigenlijk vanavond ook een paar potjes domination spelen met heel het team tomahawk+Pistol only :+

@hierboven. Ja heel het team heeft een headset.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Wat gaan jullie spelen? Black Ops? MW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:15
Komt er ook een officele Got team op dat elite gebeuren?

zou wel lachen zijn :P

Andere sites gaan ownen zoals, hardwareheaven etc.

[ Voor 1% gewijzigd door Rendiertje op 28-10-2011 11:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:
Wat gaan jullie spelen? Black Ops? MW2?
Blops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
:>
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:27:
[...]

Delai
Romtockanje
Ch1mea2
Beertje
Just_jan

Het zal mij ook worst wezen iedereen heeft wel is een slecht potje. En geen idee of jij de slechtste ben. En als je met zijn alle ben dan lach je je soms helemaal kapot en verlies je denk maar weinig potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ben van de week ook weer is begonnen aan Blops en MW2, maar ligt het aan mij of hapert Blops gewoon veel? weet niet waar dit aan ligt maar ik vind nu MW2 echt stukken beter spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Mmmh niet mijn meest favorieten COD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:21

Booth

¯¯¯¯¯¯

Lekker is dat, ik zit ook in m'n masterjaar alleen heb 9 en 10 november tentamens!
Ik wacht dus ff met halen, dan kan ik me er volledig op storten zodra ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
Booth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Lekker is dat, ik zit ook in m'n masterjaar alleen heb 9 en 10 november tentamens!
Ik wacht dus ff met halen, dan kan ik me er volledig op storten zodra ik hem heb.
Ach gewoon halen en naast je zetten als je zit te blokken. kun je je lekker maken door er naar te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja ik ken dat, heb nu naast mijn werk cursus en dan in november en 1 ste week december examens, fuckin druk, en komt over twee weken mw3 er ook nog bij. Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa, voor 5 tientjes besteld bij Gamesync. Hopelijk versturen ze 'm net als Arkham City ook 3 dagen te vroeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
[...]

En dan lekker als je je scriptie schrijft paar uur per dag unie, veel uur per dag mw3;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
chimera2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:10:
:>
[...]

Het zal mij ook worst wezen iedereen heeft wel is een slecht potje. En geen idee of jij de slechtste ben. En als je met zijn alle ben dan lach je je soms helemaal kapot en verlies je denk maar weinig potjes
Nou, misschien wordt de party nog wel groter, ik hoop dat Basta en b10vwhatever er ook zijn, + misschien nog wel paar. Volle party moet iig geen probleem worden!
Ik denk niet dat je MW2 uit de kast hoeft te trekken om meer te wennen aan MW3, denk dat BO daar wel voldoende voor is op het quick scopen na dan.
Ik ga voor vanavond iig wel even scavenger nog bij me warlord pro proppen, must come in handy, haat het om steeds weer me eigen tomahawk uit iemand ze rug te moeten oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:
[...]
En dan lekker als je je scriptie schrijft paar uur per dag unie, veel uur per dag mw3;)
kheb hem bij gamehubs besteld, komt dus uit Engeland..! Hopelijk duurt het even en valt die ook na mijn tentamens op de deurmat :9~

Ik kijk deze keer helemaal geen filmpjes, foto's, informatie...lees hier ook amper mee want wil gewoon verrast worden als ik hem erin doe en opstart..!

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 28-10-2011 13:19 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:44:
[...]

Nou, misschien wordt de party nog wel groter, ik hoop dat Basta en b10vwhatever er ook zijn, + misschien nog wel paar. Volle party moet iig geen probleem worden!
Ik denk niet dat je MW2 uit de kast hoeft te trekken om meer te wennen aan MW3, denk dat BO daar wel voldoende voor is op het quick scopen na dan.
Ik ga voor vanavond iig wel even scavenger nog bij me warlord pro proppen, must come in handy, haat het om steeds weer me eigen tomahawk uit iemand ze rug te moeten oppikken.
Kunnen maar 6 mensen in party he :P NEE wacht... als we nou gewoon 10 of 12 mensen hebben kunnen we private match 5 tegen 5 doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb hier ook nog een examen (MS) laten inboeken voor 4 november.
Dus nog een week de tijd om heeeeuuul veel te oefenen en hopelijk dan ook gelijk te halen. Dan kan ik de week daarop gaan knallen met MW3.

Is trouwens wel een goede motivatie om te leren ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe MP video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:52:
[...]

Kunnen maar 6 mensen in party he :P NEE wacht... als we nou gewoon 10 of 12 mensen hebben kunnen we private match 5 tegen 5 doen 8)
Daarom, dat was ook mijn idee, dat is echt ultiem party 6 tegen 6, en dan allemaal goede spelers, daar heb ik wel zin in! En dan gewoon steeds random teamvorming, en dan eens zien of al die killstreaks gehaald worden :P Denk wel stuk minder dan normaal.

@ Hieronder: Had je dat dan verwacht? Ik eerlijk gezegd niet, nieuwe maps en beetje wapens anders enzo, heel veel meer verwacht ik niet. Ik verwacht gewoon dezelfde leuke speelervaring!

Om nog ff op stuk naar boven te reageren:
Headsets zijn echt een must voor leuk teamspel, ik haal daar hoop vermaak uit, en vind mezelf wel goede teamspeler, in de zin van ik geef wel altijd informatie door over vijanden enzo.

[ Voor 43% gewijzigd door Only op 28-10-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 20:03
Nieuw menu, wat nieuwe streaks etc. maar verder ziet het gewoon identiek uit aan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:05
Zo blij dat het gewoon weer als MW2 is. Het is grafisch geen bf3 maar het zal tenminste wel lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Zijn de wapen upgrades eigenlijk ook weer zoals in MW2? MW2 moest je upgrades vrijspelen en in BO kon je meteen kopen welke je wil (voor mij beter, speel meestal alleen met silencer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 11:39
Zoals MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneller kniven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

Nieuw menu, wat nieuwe streaks etc. maar verder ziet het gewoon identiek uit aan MW2.
Nieuw menu, nieuwe streaks, een volledig nieuw killstreak systeem (strike packages), survival mode, nieuwe wapens, nieuwe perks, nieuwe gamemodes en een opgepoetste engine.

Daarbij: never change a winning team (to much). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 11:39
Toch is het verdacht stil op fora en sites vergeleken met BF3. En dat is niet omdat die net uit is, want dat is al weken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:03:
Toch is het verdacht stil op fora en sites vergeleken met BF3. En dat is niet omdat die net uit is, want dat is al weken zo.
Tja daar kan ik me eerlijk gezegd niet zo heel druk om maken. EA heeft ons ook doodgegooid met BF3, dus das eigenlijk ook niet zo verwonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
TheProf82 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:03:
Zo word het in ieder geval niet ''over-hyped'' ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
Inderdaad, black ops werd je door de strot heengeduwd. Ik heb hem in pre-order staan, lekker avondje knallen met mn maten als hij uit is.

Ik heb er in ieder geval zin in, overigens ook erg fijn dat je de attachments voor de wapens weer gewoon vrij moet spelen, dit vind ik een stuk leuker om te doen.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
BIJNA WEEKEND!!!! heb er zin in vanavond! BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
BIJNA WEEKEND!!!! heb er zin in vanavond! BAM!
Ik heb zo'n gevoel dat mijn connectie vanavond heel erg slecht gaat zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Ik heb zo'n gevoel dat mijn connectie vanavond heel erg slecht gaat zijn :P
We zijn nog niet eens bezig en je bent al smoesjes aan het verzinnen..pfffff...dat wordt nog wat, btw dit hoort meer in het BO topic he;)!

Pagina: 1 ... 21 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty