En dan ga je Dark Souls spelen??
Nog maar twee weekjes trouwens tot de MW3 release
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dan ga je Dark Souls spelen??
Weet je, het heeft weinig nut om met jou in discussie hierover te gaan. Je hebt nul respect voor een andere speelwijze dan de jouwe. Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view. Jij vind BO beter, dus is dat ook zo.bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:11:
[...]
Doe ik, en ik sta nog steeds achter alle bovenstaande posts.
Je geeft aan dat de BO maps laf zijn voor snipers (daar maak ik uit op dat je de campmaps in MW2 wel goed vindt, correct me if I'm wrong), ik ben het daar niet mee eens. Kamperen met een intervention noem ik puur als voorbeeld, aangezien dat wapen het meest werd gebruikt in MW2.
Daarnaast heb je in pak-'m-beet Array, zat mogelijkheden tot snipen. En zo zitten er nog meer maps in, dus ik zie het probleem niet zo. Het is in ieder geval een stuk fijner spelen in BO. Het komt in ieder geval weer op hectische vuurgevechten aan.
Verwijderd
Dark souls is voor mij ontspannendsuperbassie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:20:
[...]
En dan ga je Dark Souls spelen??![]()
Nog maar twee weekjes trouwens tot de MW3 releasetijd gaat best snel eigenlijk.
LOLBlik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Weet je, het heeft weinig nut om met jou in discussie hierover te gaan. Je hebt nul respect voor een andere speelwijze dan de jouwe. Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view. Jij vind BO beter, dus is dat ook zo.
[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2011 07:59 ]
de meest irritante perk is second chance
Verwijderd
Daar heb ik ook last vanBlik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Je hebt alleen oog voor je eigen point-of-view.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 07:57 ]
QFT.chimera2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:53:
[...]
de meest irritante perk is second chancede rest vind ik allemaal wel best. En dat gezeur van waar kan ik hem halen hou je altijd.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Of in hardcore daar vind ik het ook valsspelen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:53:
[...]
Daar heb ik ook last vanIk ben de beste speler ooit in cod
![]()
(ookal is het niet waar
) dan ben ik het toch
![]()
..
@Ch1mera2..
Second Chance vind ik alleen irritant in de modus Search and Destroy omdat ik het daar valsspelen vind![]()
In andere modussen tsjaah , ik ben vaak toch aan het campendus dan schiet ik er nog 1 kogel extra in
De enige passende reactie:bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 07:47:
[...]
LOL
Ook heb ik het niet over speelwijzen, maar goed. Iedereen moet namelijk lekker zelf weten hoe hij speelt. Als je zou hebben gelezen, dan geef ik zelfs aan dat die speelwijze inderdaad de juiste is, met een sniper.![]()
Discussiëren heeft zo inderdaad geen zin, helemaal niet als je niet begrijpend kan lezen, of überhaupt leest, for that matter. Ik heb je ook op nog geen een van mijn argumenten zien reageren. Je doet alleen maar huilie over dat ik geen respect heb voor andere speelwijzen bla bla, maar inhoudelijk reageren, ho maar.
Verwijderd
Tis jammer dat het jou totaal niet meer om de inhoud van de discussie maar alleen nog om persoonlijk gelijk halen gaat.bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:36:
Haha verrassende reactie!
Ik had al het idee dat je niet meer kon aanhaken, bedankt voor de bevestiging.
[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 09:43 ]
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 26-10-2011 09:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar weetje wat het is.. ik heb altijd gelijkdelaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:
Leuke discussie! Wel vermakelijk onder werktijd..
Iedereen heeft zo weer zijn eigen mening over snipers/tubers/maps etc etc. Laten we elkaars mening een beetje respecteren en idd een beetje lezen wat de ander te zeggen heeft ipv achter een monitoortje je dagelijkse frustratie uiten op elkander..
Goed, dat hebben gezegd.., IK VIND dat Snipen in mw2 en blops allebei voor en nadelen heeft/had. Zo vond ik het QS af en toe best leuk maar krijg ik van de LSA96 toch sneller een dikke plasser als ik een triple maak e.d.
Over perks: vind ik blops een stuk meer gebalanceerd.
@jan: lekker kampen is niks mis mee als je af en toe nog eens iets voor het team doet. Uiteindelijk denk ik dat als je goed bent en veel nuttige killstreaks haalt als SR-71's dan heeft je team daar ook weer baat bij.
OFF: Vanavond weer party voor blops? Gisteren heerlijk me dogs gehaald met alleen maar tomahawks!!:D:D
delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:22:
Leuke discussie! Wel vermakelijk onder werktijd..
OFF: Vanavond weer party voor blops? Gisteren heerlijk me dogs gehaald met alleen maar tomahawks!!:D:D
Mijn vriendin heeft dat opgegeven. Ze shopt alleen nog met haar moeder.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
Ja maar weetje wat het is.. ik heb altijd gelijk![]()
..
Nee maar ff serieus.. Vanavond ben ik er niet bij (moet shoppen met de vrouw) , als we nou weer gewoon met de groep afspreken voor Vrijdag? dan ben ik er ook een keer weer bij
Verwijderd
Dat is wel vreemd inderdaad , met black ops werd je nu ondertussen helemaal doodgegooid met filmpjes..chimera2 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:27:
[...]
![]()
en het was wel weer ff lachen. Nog 2 weekjes blops en dan vol gas voor mw3. Er zijn nog weinig fimpjes te vinden van mw3.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 10:31 ]
Gaan jullie met zijn allen tegen mij danVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
als we nou weer gewoon met de groep afspreken voor Vrijdag? dan ben ik er ook een keer weer bij
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik moet nog een paar spulletjes halen voor de grote dagdelaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:36:
@jan: vrijdag is vrouwtje naar haar ouders dus dan ben ik hele avond vrij! booyaaah..
en shoppen doe ik morgen maar dat is meer omdat ik er zelf ook ff op uit moet voor extra pakken..
Verwijderd
Haha same here! Ga alleen mee als ik zelf ook wat moet...bram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:30:
[...]
Mijn vriendin heeft dat opgegeven. Ze shopt alleen nog met haar moeder.
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:49:
[...]
Haha same here! Ga alleen mee als ik zelf ook wat moet...
Idd komen weinig filmpjes voorbij tot nog toe, volgens mij als wel qsen voorbij zien komen. En idd vermakelijke discussie om zo ff te lezen tijdens t schijten op t werk
ik zeg DOEN! Bluf!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:57:
Ach zolang ik nog geen foto s van t resultaat meepost
[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 26-10-2011 13:51 ]
Verwijderd
Ik GA proberen om te zorgen dat men meissie vanavond met een vriendin voor servies en al die andere zooi gaat shoppen en ik thuis blijf:P dus sms je nog wel of ik kandelaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:
[...]
ik zeg DOEN! Bluf!
Mannen waar is het ineens heen met de discussie? Ik bedoel er zijn mensen die de hele dag op kantoor zitten en af en toe eens random-bullshit willen lezen!
Ik gooi een balletje op:
Vanavond private party voor blops doen op ps3 met
tomahawk only??
EDIT: waar kan ik nu beste die hardened edition bestellen? Geen zin om terug te lezen
Verwijderd
Whehe, heb netjes doorgespoeld, anders wordt t ook zo'n rommeltje...delaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:48:
[...]
ik zeg DOEN! Bluf!
Mannen waar is het ineens heen met de discussie? Ik bedoel er zijn mensen die de hele dag op kantoor zitten en af en toe eens random-bullshit willen lezen!
Ik gooi een balletje op:
Vanavond private party voor blops doen op ps3 met
tomahawk only??
EDIT: waar kan ik nu beste die hardened edition bestellen? Geen zin om terug te lezen
Jawel joh, komt goed! Er zijn genoeg mensen die anders party wel kunnen leaden;)Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Ik GA proberen om te zorgen dat men meissie vanavond met een vriendin voor servies en al die andere zooi gaat shoppen en ik thuis blijf:P dus sms je nog wel of ik kan![]()
MAAR mocht ik kunnen , we kunnen elkaar toch bijna nooit joinen
Verwijderd
JAwel maar dan moeten we zometeen met ch1mera2 of tomrockanje spelendelaitinho schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:
[...]
Jawel joh, komt goed! Er zijn genoeg mensen die anders party wel kunnen leaden;)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 14:09 ]
Verwijderd
Sorry , dat is een internettic van mij..... teveel gebruik maken van smileysbram1984 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:16:
Jan gaat voor de Steeksleutel van meest gebruikte smileys in 2011.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2011 14:20 ]
Of je speelt gewoon geen S&D?On-topic : Gaat wel weer heerlijk worden met search and destroy
Motion sensor
Ninja
Cold blooded
Heartbeat sensor
Silencer
DamnCampfestijn
![]()
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Tuurlijk, maar met een combinatie van een lobby systeem en dedicated servers moet Activision/IW een hele sloot aan servers klaar hebben staan om dat goed te laten verlopen en dat vinden ze waarschijnlijk te duur. Nu kunnen ze anderen het laten doen door middel van p2p of een serverboer die dedicated servers verhuurt waar de consument voor moet betalen.Rendiertje schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:34:
Nee dat ben je niet![]()
Het is inderdaad erg jammer.
Maar ik vraag me af of je dat party system van mw2 (enige goeie van p2p in mijn ogen) ook met dedi er in kan zetten...
[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 26-10-2011 17:26 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Verwijderd
IW kan toch ook gewoon ranked dedi servers aanbieden via diverse partijen? BF3 kan het ook.Gundogan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:45:
[...]
Tuurlijk, maar met een combinatie van een lobby systeem en dedicated servers moet Activision/IW een hele sloot aan servers klaar hebben staan om dat goed te laten verlopen en dat vinden ze waarschijnlijk te duur. Nu kunnen ze anderen het laten doen door middel van p2p of een serverboer die dedicated servers verhuurt waar de consument voor moet betalen.
Komt mooi uit vanaaf niet want ben ziekjes op bed...Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:05:
Nee word hem vanavond toch niet , kan geen vrij krijgen van het shoppen haha..
vrijdag 100% zeker wel dus zorgen voor een volle ps3 party he
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Dat is dus het tweede gedeelte van mijn post jaVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:29:
[...]
IW kan toch ook gewoon ranked dedi servers aanbieden via diverse partijen? BF3 kan het ook.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Verwijderd
Op consoles gebeurt het zo bij BFBC2 en GoW3. Waarschijnlijk ook bij andere spellen. Parties + dedis. Het is lijkt me niet moeilijk te regelen. Wel duurder dan alle andere huidige systemen.Gundogan schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:40:
[...]
Dat is dus het tweede gedeelte van mijn post jaMaar dan maak je eigenlijk dus een keuze tussen de vrijheid van server mogelijkheden en het hebben van parties en een quick connect/lobby systeem.
Source: http://www.callofduty.com/elite/toolbar/faqWe’ve been working closely with Infinity Ward and Sledgehammer Games to customize a Call of Duty ELITE membership offering for the PC. Since the PC is an open platform, it’s difficult to provide the secure data and statistics necessary for the premium tier of Call of Duty ELITE. Because of this, there will not be an Call of Duty ELITE premium offering on the PC in the near future, but we are continuing to work towards a free Call of Duty ELITE offering and will continue to update the community with more information post launch. As we stated previously, Call of Duty Modern Warfare 3 will support dedicated servers for our PC community, and we will also continue to provide PC gamers the option to purchase downloadable content on the PC as we always have. We are working hard to provide our PC fans the best Call of Duty experience they have had to date
[ Voor 7% gewijzigd door Freekers op 27-10-2011 09:40 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Op de PS3 geen last van. 1 partyleader, iedereen joint en met z'n allen in 1 team spelen.Sc0rPi0N schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:36:
In MW2 was dat mooi ja, met zijn allen joinen bij 1 iemand en dan een game zoeken en als team spelen.
Bij BO zit je in het ene team en moet je zelf bij het begin switchen als ze niet bij elkaar in het team zit.
Beetje lastig.
[ Voor 36% gewijzigd door Only op 27-10-2011 12:45 ]
Verwijderd
Nee ik heb alleen last op de ps3.Dj-sannieboy schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
[...]
Op de PS3 geen last van. 1 partyleader, iedereen joint en met z'n allen in 1 team spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 09:00 ]
Ik heb zelf 2 battlefield games op de ps3, naar mijn ervaring worden de games snel saai om te spelen in tegen stelling tot Call of duty games.. vind bf ook te langzaam spelen =\bram1984 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
Denk dat ik vandaag toch maar een pre-order plaats. Batman is al uitgespeeld en ik verwacht met Uncharted ook niet heel lang bezig te zijn. Ik moet toch de wintermaanden door komen.
Had BF3 in de pre-order staan, maar na de beta heb ik deze geannuleerd. Geen spijt van, als ik de console ervaringen zo lees.
Verwijderd
Ik zeker niet. Pre-order 'm lekker bij een webshop. Ik moet gewoon werken de volgende dag.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:33:
Nou ik moet zeggen , ik heb gisteren eventjes bij de gamemania in gouda paar levels gespeeld(ben vaste klant ondertussen daar dus ik mag vaak wat spelletjes uit proberen).
En ik was aangenaam verrast , mooie graphics , perfect geluid , alleen de is inderdaad zoooo sloooom.dan heb ik ook zo iets van laat maar...geen zin om 1 minuut rond te lopen naar de actie om vervolgens weg gesniped te worden en dan weer opnieuw beginnen met lopen omdat er zo'n klojo niet op je wacht met de auto..
Doe mij inderdaad ook maar de snelle actie van COD...
MAAR even voor de ps3 mensen ,
Wie van jullie gaat het allemaal snachts halen?
[ Voor 51% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2011 09:40 ]
Ook gewoon overdag halen, heb preorder hardened edition staan bij FRS, meestal is het in het begin toch nog trial en error bij CoD, dus iets later hoor je meteen of het een beetje normaal werkt al:PVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:33:
Doe mij inderdaad ook maar de snelle actie van COD...
MAAR even voor de ps3 mensen ,
Wie van jullie gaat het allemaal snachts halen?
Verwijderd
Wat is een goede aanbieding in jouw ogen?delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:51:
Black ops heb ik toen ook snachts gehaald maar toen deed ik nog me master.. Met andere woorden: genoeg tijd om te gamen snachts!
Nu een ander verhaal.. Ga hem zowiezo halen, zit alleen nog te denken waar? Iemand een goede aanbieding voor me? Hardened edition wel te verstaan..!
@jan, hoezo lijstje met spelers? Zorg maar eerst dat je weer eens wat vaker met je vaste party komt gamen;)
Verwijderd
Niet zo doen hedelaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:51:
@jan, hoezo lijstje met spelers? Zorg maar eerst dat je weer eens wat vaker met je vaste party komt gamen;)
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ja 100 e vind ik eigenlijk wel genoeg voor mw3.. Achja, ik zoek het volgende week wel een keer uit!Only schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:57:
[...]
Wat is een goede aanbieding in jouw ogen?
Ik heb alleen voor FRS (115) gekozen omdat die winkel in de buurt zit en ik hem daar kan ophalen, ik heb middagdienst en anders heb ik kans dat ik de postbode misloop aangezien die meestal pas tegen 4 uur bezorgd bij mij.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
200-0 zal moeilijk worden maar is kijken tot waar we komendelaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
Ja 100 e vind ik eigenlijk wel genoeg voor mw3.. Achja, ik zoek het volgende week wel een keer uit!
@jan: klopt, tijdje ff zat geweest maar laatste twee weken ben ik toch wel weer vollop aan het bossen!
Ennuh, ga je nu hier stoer lopen doen op het forum dat je me genakt hebt? Wil het vanavond wel eens zien dan als ik achter je aan kom! Whaaaaaaaaaaa![]()
Pas maar op, want sinds maandje doe ik bijna alleen maar toma-only (warlord+scav) en lig soms helemaal in een deuk als ik er een paar achter elkaar heb..
Nee leuk jongens, wordt weer ouderwets lachen.. Eigenlijk moeten we ook eens paar potjes domination doen kijken of we 200-0 kunnen spelen..
Dan speel je het toch verkeerd, de Tweakers.net BF3 clan heeft inmiddels bijna 100 leden, Op onze Teamspeak server zitten altijd mensen die gezellig een potje willen spelen. En in game een squad joinen doet wonderen om niet elke keer ver hoeven te lopen. Cod en BF zijn 2 totaal verschillende spellen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:33:
Nou ik moet zeggen , ik heb gisteren eventjes bij de gamemania in gouda paar levels gespeeld(ben vaste klant ondertussen daar dus ik mag vaak wat spelletjes uit proberen).
En ik was aangenaam verrast , mooie graphics , perfect geluid , alleen de is inderdaad zoooo sloooom.dan heb ik ook zo iets van laat maar...geen zin om 1 minuut rond te lopen naar de actie om vervolgens weg gesniped te worden en dan weer opnieuw beginnen met lopen omdat er zo'n klojo niet op je wacht met de auto..
Verwijderd
Jamaar ik vind iedereen slechtchimera2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:20:
[...]
200-0 zal moeilijk worden maar is kijken tot waar we komen
en @jan idd niet zo stoer doen. Jij vond mij ook slecht
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 10:27 ]
Serieus, het maakt me geen drol uit hoe goed/slecht iemand is ik vind het gewoon leuk om met party te spelen want in me eentje speel ik bijna nooit..Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:27:
[...]
Jamaar ik vind iedereen slechtmaar dat komt omdat ik zo ubergoed ben
![]()
.
Nee maar ff serieus. ik denk dat als we met deze lobby spelen.
Delai
Romtockanje
Ch1mea2
Beertje
Just_jan
en nog iemand![]()
Dat ik ongeveer de slechtste ben..In 1 vs. 1 fights leg ik het 90% van de tijd denk ik tegen jullie af..
(in search ben ik dan wel gewoon heel goedmaar ik hou ook van dat tactische in COD
)
Verwijderd
Jamaar koen die heeft altijd wat te zeuren in CODdelaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:32:
[...]
Serieus, het maakt me geen drol uit hoe goed/slecht iemand is ik vind het gewoon leuk om met party te spelen want in me eentje speel ik bijna nooit..
En denk dat koen, maatje van me ook wel mee doet.. en anders kicken we hem gewoon als we genoeg hebben want hij begon van de week ook al te huilen toen ik hem invite stuurde.. krijg ik een wassap dat hij het niet leuk vind als hij met teveel goeie zit, dan worden alle kills weggekaapt! hahaha
[ Voor 1% gewijzigd door Rendiertje op 28-10-2011 11:05 . Reden: typo ]
Verwijderd
BlopsThE_OwNeR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:
Wat gaan jullie spelen? Black Ops? MW2?
Het zal mij ook worst wezen iedereen heeft wel is een slecht potje. En geen idee of jij de slechtste ben. En als je met zijn alle ben dan lach je je soms helemaal kapot en verlies je denk maar weinig potjesVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:27:
[...]
Jamaar ik vind iedereen slechtmaar dat komt omdat ik zo ubergoed ben
![]()
.
Nee maar ff serieus. ik denk dat als we met deze lobby spelen.
Delai
Romtockanje
Ch1mea2
Beertje
Just_jan
en nog iemand![]()
Dat ik ongeveer de slechtste ben..In 1 vs. 1 fights leg ik het 90% van de tijd denk ik tegen jullie af..
(in search ben ik dan wel gewoon heel goedmaar ik hou ook van dat tactische in COD
)
Ben van de week ook weer is begonnen aan Blops en MW2, maar ligt het aan mij of hapert Blops gewoon veel? weet niet waar dit aan ligt maar ik vind nu MW2 echt stukken beter spelen..
Mmmh niet mijn meest favorieten COD
Lekker is dat, ik zit ook in m'n masterjaar alleen heb 9 en 10 november tentamens!delaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:51:
Black ops heb ik toen ook snachts gehaald maar toen deed ik nog me master.. Met andere woorden: genoeg tijd om te gamen snachts!
Nu een ander verhaal.. Ga hem zowiezo halen, zit alleen nog te denken waar? Iemand een goede aanbieding voor me? Hardened edition wel te verstaan..!
Ach gewoon halen en naast je zetten als je zit te blokken. kun je je lekker maken door er naar te kijkenBooth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Lekker is dat, ik zit ook in m'n masterjaar alleen heb 9 en 10 november tentamens!
Ik wacht dus ff met halen, dan kan ik me er volledig op storten zodra ik hem heb.
Verwijderd
Ja ik ken dat, heb nu naast mijn werk cursus en dan in november en 1 ste week december examens, fuckin druk, en komt over twee weken mw3 er ook nog bij. Weet niet waar ik de tijd vandaan moet halenBooth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Lekker is dat, ik zit ook in m'n masterjaar alleen heb 9 en 10 november tentamens!
Ik wacht dus ff met halen, dan kan ik me er volledig op storten zodra ik hem heb.
En dan lekker als je je scriptie schrijft paar uur per dag unie, veel uur per dag mw3;)Booth schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
Nou, misschien wordt de party nog wel groter, ik hoop dat Basta en b10vwhatever er ook zijn, + misschien nog wel paar. Volle party moet iig geen probleem worden!chimera2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:10:
![]()
[...]
Het zal mij ook worst wezen iedereen heeft wel is een slecht potje. En geen idee of jij de slechtste ben. En als je met zijn alle ben dan lach je je soms helemaal kapot en verlies je denk maar weinig potjes
kheb hem bij gamehubs besteld, komt dus uit Engeland..! Hopelijk duurt het even en valt die ook na mijn tentamens op de deurmatdelaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:33:
[...]
En dan lekker als je je scriptie schrijft paar uur per dag unie, veel uur per dag mw3;)
[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 28-10-2011 13:19 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Kunnen maar 6 mensen in party heOnly schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:44:
[...]
Nou, misschien wordt de party nog wel groter, ik hoop dat Basta en b10vwhatever er ook zijn, + misschien nog wel paar. Volle party moet iig geen probleem worden!
Ik denk niet dat je MW2 uit de kast hoeft te trekken om meer te wennen aan MW3, denk dat BO daar wel voldoende voor is op het quick scopen na dan.
Ik ga voor vanavond iig wel even scavenger nog bij me warlord pro proppen, must come in handy, haat het om steeds weer me eigen tomahawk uit iemand ze rug te moeten oppikken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Daarom, dat was ook mijn idee, dat is echt ultiem party 6 tegen 6, en dan allemaal goede spelers, daar heb ik wel zin in! En dan gewoon steeds random teamvorming, en dan eens zien of al die killstreaks gehaald wordenVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:52:
[...]
Kunnen maar 6 mensen in party heNEE wacht... als we nou gewoon 10 of 12 mensen hebben kunnen we private match 5 tegen 5 doen
[ Voor 43% gewijzigd door Only op 28-10-2011 13:43 ]
Nieuw menu, nieuwe streaks, een volledig nieuw killstreak systeem (strike packages), survival mode, nieuwe wapens, nieuwe perks, nieuwe gamemodes en een opgepoetste engine.Dacuuu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:32:
[...]
Nieuw menu, wat nieuwe streaks etc. maar verder ziet het gewoon identiek uit aan MW2.
Tja daar kan ik me eerlijk gezegd niet zo heel druk om maken. EA heeft ons ook doodgegooid met BF3, dus das eigenlijk ook niet zo verwonderlijk.TheProf82 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:03:
Toch is het verdacht stil op fora en sites vergeleken met BF3. En dat is niet omdat die net uit is, want dat is al weken zo.
Zo word het in ieder geval niet ''over-hyped'' ..TheProf82 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:03:
Toch is het verdacht stil op fora en sites vergeleken met BF3. En dat is niet omdat die net uit is, want dat is al weken zo.
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat mijn connectie vanavond heel erg slecht gaat zijndelaitinho schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
BIJNA WEEKEND!!!! heb er zin in vanavond! BAM!
We zijn nog niet eens bezig en je bent al smoesjes aan het verzinnen..pfffff...dat wordt nog wat, btw dit hoort meer in het BO topic he;)!Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:19:
[...]
Ik heb zo'n gevoel dat mijn connectie vanavond heel erg slecht gaat zijn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq