Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

YouTube: CoD: Modern Warfare 2 Soundtrack - Introduction Extended

Vanaf 0.45. EPIC!

YouTube: Call of Duty 4 Theme
COD4, wel leuk, maar niet echt dat ene moment erin.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Mooi tv spotje ook weer. Vandaag 2x voorbij zien komen

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Stomme vraag, maar ik zag dat je hem bij activision online kunt kopen in de bundel met Black Ops, maar de betaling kan alleen als je in de US woonachtig bent. Weet iemand daar een oplossing voor?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Bas schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:44:
Stomme vraag, maar ik zag dat je hem bij activision online kunt kopen in de bundel met Black Ops, maar de betaling kan alleen als je in de US woonachtig bent. Weet iemand daar een oplossing voor?
Waarom zou je dit willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:44:
Ja, naar de VS verhuizen.

Serieus, wat wil je horen? Eventuele oplossingen zijn hier niet gewenst.
___
Na wat gameplay beelden te hebben bekeken maak ik me zorgen over die flak jacket support streak. 1 prutser met painkiller was al erg storend in MW2. Een heel team met painkiller wordt funest. Het fijne van CoD vond ik altijd dat je gewoon wist hoeveel kogels iemand nodig had om neer te gaan. Nu wordt dit weer ouderwets MW2 schreeuwen naar de Xbox uit frustratie dat iemand niet 'op tijd' neerging. (En nee barebones is geen oplossing. Playlists zijn altijd leeg en er zitten veel 'extras' in de normale modus die wel gaaf zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Na wat gameplay beelden te hebben bekeken maak ik me zorgen over die flak jacket support streak.
Ja deze streak baart mij ook een beetje zorgen. Dit houdt dus in dat ook al ben je net wat eerder met schieten je dus alsnog de l*l kunt zijn, omdat de tegenstander extra kogels op kan vangen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Ik vind het toch komisch dat velen hier aan het klagen zijn en straks bij de release als eerste het spel hebben geïnstalleerd... De community geeft toch al vaker aan dat het anders moet maar ze veranderen het niet en toch kopen ''we'' het spel wat het doel is van de ontwikkelaar.

Als community moet je een keer een standpunt aannemen en dan gaan ze het echt wel merken. Nu zijn het allemaal losse flodders die iedereen rond gooit en toch kopen. Eigenlijk moet je als community een statement maken en het spel gewoon met zijn alle niet kopen. Dan gaan ze echt wel luisteren. Wanneer dit een flop wordt (waar het naar uit ziet) en iedereen stapt terug naar bijv. CoD4 dan gaan ze zich echt wel achter de oren krabben en luisteren maar zolang ze verkooprecords blijven verbreken gaan ze echt niets aantrekken van die gamer die op twee puntjes iets aan te merken heeft en toch het spel koopt...

Voor mij is het klaar wat CoD betreft... helaas ik heb het ermee naar mijn zin gehad maar voor mij is de maat vol en dat zouden andere klagers ook eens moeten doen of niet lopen klagen.

stil --> kopen --> tevreden = oké
klagen --> kopen --> tevreden = onterecht op voorhand klagen.
klagen --> kopen --> klagen = best wel een beetje dom hè.
klagen --> niet kopen = duidelijk.

kopen = activision tevreden = volgende keer het zelfde liedje
niet kopen = activision niet tevreden = verandering.
Maar dan moet iedereen die op voorhand loopt te klagen het spel niet kopen. en je kent het spreekwoord? verbeter de wereld, begin bij jezelf.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar maak jij uit op dat het een flop gaat worden? Heb jij pre-order cijfers tot je beschikking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Ja, naar de VS verhuizen.

Serieus, wat wil je horen? Eventuele oplossingen zijn hier niet gewenst.
___
wat wil ik horen: of er toevallig een eu of nl versie van de site is. Ik heb gezocht (ook op google), maar daar vond ik niets. Ik weet niet welke oplossingen niet gewenst zijn of wat je daarmee bedoelt.

ik ben geen hardcore gamer en ben op zoek naar antwoorden. Dat is toch de bedoeling van dit forum? elkaar helpen?

Tjielp... een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:40:
Waar maak jij uit op dat het een flop gaat worden? Heb jij pre-order cijfers tot je beschikking?
Gezien het geklaag op fora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

Dat is omdat MW3 bashen heel hip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

Man, met Black Ops werd er minstens zoveel geklaagd, en dat is de bestverkochte CoD tot nu toe.

Ik zou "geklaag op fora" zodoende niet als een graadmeter hanteren. Ik kan je ook al vertellen dat het vervolg op Black Ops niet ineens gaat falen (dat is een proces over meerdere jaren), dus bereid je maar weer voor op verkooprecords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Niellie41 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:57:
[...]

Dat is omdat MW3 bashen heel hip is.
En terecht. Dat gebash komt niet zomaar uit de lucht vallen. Daar is echt wel een rede voor.
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:59:
[...]

dus bereid je maar weer voor op verkooprecords.
Ik betwijfel het. Veel COD spelers voelen zich nog steeds genaait vanwege het gedrocht genaamd BO. Daarnaast hebben ze dit jaar veel concurrentie van BF3. Ik denk dat die verkoopcijfers weleens kunnen gaan tegenvallen....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:15
ChojinZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:04:

Ik betwijfel het. Veel COD spelers voelen zich nog steeds genaait vanwege het gedrocht genaamd BO. Daarnaast hebben ze dit jaar veel concurrentie van BF3. Ik denk dat die verkoopcijfers weleens kunnen gaan tegenvallen....
Aan de ene kant hoop ik dat de de cijfers tegen gaan vallen aan de andere kant niet.
Als de cijfers tegen gaan vallen hoop ik dat ze een beter spel gaan neerzetten.

Maar zelf ga ik wel weer cod kopen en geen bf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

[...]

En terecht. Dat gebash komt niet zomaar uit de lucht vallen. Daar is echt wel een rede voor.
Nee, 80% zijn meelopers. Daarom lijkt het zo groot. En Treyarch maakte altijd al mindere CoD's en bij BO was dat ook zo.
MW3 is weer door IW gemaakt en daar heb ik wel alle vertrouwen in, omdat CoD4 en MW1 wel gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

En veel spelers (waaronder ikzelf) vonden Black Ops een absolute verademing ten opzichte van MW2. Het verschil is alleen dat voornamelijk klagende mensen posten op fora.

Je argument stoelt zodoende nergens op, buiten je eigen ervaring om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Rendiertje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

Aan de ene kant hoop ik dat de de cijfers tegen gaan vallen aan de andere kant niet.

Dat bedoel ik dus...
tegenvallende verkoopcijfers betekend dat ze zich eens achter de oren gaan krabben en van een volgende game iets maken wat de community wil... want dat is waar ze het voor maken.. maar dat is tegelijk ook iets waar ze niet naar luisteren... en alleen als community kan je daar wat aan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Rendiertje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:07:
[...]

Ik hoop ook dat de cijfers tegenvallen en dat Activision weer eens moeite doet om met wat origineels te komen.

In het verleden ontzettend veel plezier gehad met de COD serie. Vooral 1,2 & 4 tot den treuren gespeeld maar sinds MW2 is het berg afwaarts gegaan.
BF3 staat in de preorder. MW3 ga ik eerst bekijken (en spelen) bij een maatje voordat ik em koop. Mijn vertrouwens in Activision is helemaal weg en dus koop ik hun games ook niet zomaar meer.
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Je argument stoelt zodoende nergens op, buiten je eigen ervaring om.
Lol, oh? Want er is geen concurrentie van BF3? Heeft niets met met eigen ervaring te maken hoor....
Niellie41 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:09:
[...]

Nee, 80% zijn meelopers. Daarom lijkt het zo groot. En Treyarch maakte altijd al mindere CoD's en bij BO was dat ook zo.
MW3 is weer door IW gemaakt en daar heb ik wel alle vertrouwen in, omdat CoD4 en MW1 wel gewoon goed zijn.
Uhhh,.... COD4 = MW1 ;) Maargoed, dat zal wel een typo zijn....

[ Voor 31% gewijzigd door ChojinZ op 24-10-2011 13:18 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb MW3 en Blops gespeeld en altijd genoeg te klagen gehad op de bank. Echter heb ik altijd veel meer plezier van die spellen gehad dan frustratie en ik zie het nut er dan ook niet van in om bij voorhand al te gaan klagen!

Okay, er zitten weer wat features in die in MW2 vervelend konden zijn en ik weet niet of dat nu beter is uitgewerkt, maar als je zoveel klaagt over dat soort dingen, stoort het je genoeg om je er mee bezig te houden en frustreer je je omdat er een goede serie niet uitgewerkt wordt zoals je wilt. Ik denk dus dat de klagers juist wel gaan kopen en de mensen die de serie opgeven zich ook niet meer op fora met CoD gaan bezighouden. Hoe meer geklaag, hoe meer het verkocht zal worden, denk ik. Voegt ook toe aan de hype...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
bij voorhand niet gaan klagen is zeker een goed idee voor sommige mensen.
Ik heb er ook wel vertrouwen dat ik het spel leuk ga vinden.
Het nadeel alleen is dat enorme gerage van sommige (BF) spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Dat bedoel ik dus...
tegenvallende verkoopcijfers betekend dat ze zich eens achter de oren gaan krabben en van een volgende game iets maken wat de community wil... want dat is waar ze het voor maken.. maar dat is tegelijk ook iets waar ze niet naar luisteren... en alleen als community kan je daar wat aan doen...
Ik denk dat de community zichzelf schromelijk overschat. Ze maken het spel niet voor de community maar voor de grote massa. Hoeveel klagers zullen het nou wereldwijd zijn? Paar duizend misschien? Tegenover de miljoenen die het gewoon kopen en spelen is dat echt niks.

MW/CoD is populair vanwege dezelfde redenen dat Micheal Bay elke keer weer volle bioscoopzalen trekt. Het is makkelijk te begrijpen, er zit veel vaart in en bevat Heel Veel explosies.

En wie herinnert zich niet het screenshot van de Steam MW2 boycot pagina waar vrijwel iedereen toch MW2 aan het spelen was?

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1258100278.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 24-10-2011 13:38 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:11:
[...]
Lol, oh? Want er is geen concurrentie van BF3? Heeft niets met met eigen ervaring te maken hoor....
[...]
Ik heb het over je eerste zin. Ik schat dat er meer mensen zijn die BO top vonden, dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Ik heb het over je eerste zin. Ik schat dat er meer mensen zijn die BO top vonden, dan andersom.
Ik was toen al afgehaakt... MW2 was zoon giga tegenvaller voor mij en dezelfde dingen waar ik mij aan irriteerde kwamen voor in BO... dus niet gekocht... en als iedereen dat zou doen gaan de verkoopcijfers zwaar omlaag...

Wil niet zeggen dat je gelijk niks meer moet kopen omdat je je aan één dingetje irriteert.. Maar je kan het wel afwegen.. voor mij waren de irritaties groter dan het spel plezier, ik startte het spel dus ook niet meer op wat betekend dat het ligt te verstoffen en dat ga ik niet met mijn volgende €50,- laten gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat de community zichzelf schromelijk overschat. Ze maken het spel niet voor de community maar voor de grote massa. Hoeveel klagers zullen het nou wereldwijd zijn? Paar duizend misschien? Tegenover de miljoenen die het gewoon kopen en spelen is dat echt niks.

MW/CoD is populair vanwege dezelfde redenen dat Micheal Bay elke keer weer volle bioscoopzalen trekt. Het is makkelijk te begrijpen, er zit veel vaart in en bevat Heel Veel explosies.

En wie herinnert zich niet het screenshot van de Steam MW2 boycot pagina waar vrijwel iedereen toch MW2 aan het spelen was?

[afbeelding]
Wat je denk ik voornamelijk niet moet vergeten is dat het competitieve gedeelte (lans etc.) nog steeds enorm populair is en er gaat super veel geld in om (er is atm een corsair 10k cup bezig). en het is dan cod 4.
Wanneer de lan support van cod 4 gaat (die tijd zit er zeker aan te komen) moeten ze toch over na een andere cod.
Zolang die er niet is gaat de ondersteuning naar BF.
En dan volgt de massa ook.

Het is gewoon een feit dat alle populaire spellen beginnen met de grote competitieve community.
kijk maar naar (cod 4, css, sc2 etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:38:
[...]

Tja, en daar blijft het bij: schattingen maken ;) Uiteindelijk hebben we beide geen harde cijfers en is mijn mening net zoveel waard als die van jou. Maar we zien het binnenkort wel hoe de verkoop loopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:44:
[...]

Tja, en daar blijft het bij: schattingen maken ;) Uiteindelijk hebben we beide geen harde cijfers en is mijn mening net zoveel waard als die van jou. Maar we zien het binnenkort wel hoe de verkoop loopt....
Je denkt toch niet serieus dat de meest verkochte CoD meer klagers heeft dan mensen die enorm veel plezier in het spel hebben? Eigenlijk hoef ik niet eens te schatten. Ik weet 100% zeker dat het maar een klein gedeelte is dat klaagt. Sterker nog, het is waarschijnlijk maar een klein gedeelte van de community dat überhaupt fora bezoekt.
stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:42:
[...]

Ik was toen al afgehaakt... MW2 was zoon giga tegenvaller voor mij en dezelfde dingen waar ik mij aan irriteerde kwamen voor in BO... dus niet gekocht... en als iedereen dat zou doen gaan de verkoopcijfers zwaar omlaag...

Wil niet zeggen dat je gelijk niks meer moet kopen omdat je je aan één dingetje irriteert.. Maar je kan het wel afwegen.. voor mij waren de irritaties groter dan het spel plezier, ik startte het spel dus ook niet meer op wat betekend dat het ligt te verstoffen en dat ga ik niet met mijn volgende €50,- laten gebeuren...
Dan ben ik heel benieuwd welke dingen je bedoelt. In mijn geval is letterlijk alles wat ik zo slecht vond aan MW2, verdwenen in Black Ops. Alles wat ongebalanceerd was is eruit gehaald, de killstreaks overheersen niet zo heel erg meer, de PC versie heeft dedicated servers (al moesten de PC gebruikers ook daar natuurlijk weer over klagen) en zo zijn er meer voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

Je denkt toch niet serieus dat de meest verkochte CoD meer klagers heeft dan mensen die enorm veel plezier in het spel hebben? Eigenlijk hoef ik niet eens te schatten. Ik weet 100% zeker dat het maar een klein gedeelte is dat klaagt. Sterker nog, het is waarschijnlijk maar een klein gedeelte van de community dat überhaupt fora bezoekt.
Heb ik dat ooit gezegd dan? Alsjeblieft geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit heb uitgesproken..

Dat een spel goed verkoopt wil nog niet zeggen dat het ook een goed spel is. Hetzelfde geld ook voor Transfomers 3. Flinke kaskraker tijdens de opening. Maar mijn god... wat een slechte film!
Als ik in mijn naaste omgeving rondkijk zie ik ook alleen maar geklaag over BO. Slechts een enkeling is positief.

Maargoed, zoals ik al eerder zei: zonder harde cijfers blijft het gissen. Ook voor jou. Dus roep alsjeblieft niet dat je 100% zeker weet dat een klein gedeelte klaagt, want dat weet je simpelweg niet....
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Rendiertje schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Wat je denk ik voornamelijk niet moet vergeten is dat het competitieve gedeelte (lans etc.) nog steeds enorm populair is en er gaat super veel geld in om (er is atm een corsair 10k cup bezig). en het is dan cod 4.
Wanneer de lan support van cod 4 gaat (die tijd zit er zeker aan te komen) moeten ze toch over na een andere cod.
Zolang die er niet is gaat de ondersteuning naar BF.
En dan volgt de massa ook.

Het is gewoon een feit dat alle populaire spellen beginnen met de grote competitieve community.
kijk maar naar (cod 4, css, sc2 etc.)
Hoe groot is die competitieve element dan? Ik geloof best dat er wedstrijden met grote geldprijzen zijn maar ik denk niet dat als er in competitieverband BF gespeeld gaat worden dat dit zo'n ontzettend grote impact zal hebben op de rest van de spelers. Waarschijnlijk weten de meeste gamers thuis niet eens dat er van die wedstrijden zijn of interesseren zich er gewoonweg niet voor, zij zitten gewoon thuis op de bank/achter de pc en spelen met vrienden samen.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de community (en dan specifiek de klagers/haters) zichzelf belangrijker ziet dan dat ze eigenlijk zijn. IW/Activision is een bedrijf wat gaat voor winstmaximalisatie en als er relatief gezien maar een handvol klagers zijn tegenover een enorme hoeveelheid kopers zullen ze hun formule niet snel gaan veranderen.

Maar om weer een beetje ontopic te gaan: Ik kan niet wachten tot 8 november. Zal ook naar de nachtverkoop gaan bij de Mediamarkt zodat ik meteen kan knallen. Ben ook erg benieuwd hoe die point streaks in de praktijk gaan uitpakken.
Daarnaast komt deze week BF3 uit, dus heb ik in elk geval genoeg te doen de komende periode :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Heb ik dat ooit gezegd dan? Alsjeblieft geen woorden in mijn mond leggen die ik nooit heb uitgesproken..

Dat een spel goed verkoopt wil nog niet zeggen dat het ook een goed spel is. Hetzelfde geld ook voor Transfomers 3. Flinke kaskraker tijdens de opening. Maar mijn god... wat een slechte film!
Als ik in mijn naaste omgeving rondkijk zie ik ook alleen maar geklaag over BO. Slechts een enkeling is positief.

Maargoed, zoals ik al eerder zei: zonder harde cijfers blijft het gissen. Ook voor jou. Dus roep alsjeblieft niet dat je 100% zeker weet dat een klein gedeelte klaagt, want dat weet je simpelweg niet....
;)
Je geeft aan dat mijn schatting net zoveel waard is, dat bedoel ik. Black Ops is, zoals ik al zei, de meest verkochte CoD allertijden, en ook de map packs hebben records gebroken. Als je op basis hiervan nog steeds harde cijfers nodig hebt, prima. Ik niet in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Je geeft aan dat mijn schatting net zoveel waard is, dat bedoel ik. Black Ops is, zoals ik al zei, de meest verkochte CoD allertijden, en ook de map packs hebben records gebroken. Als je op basis hiervan nog steeds harde cijfers nodig hebt, prima. Ik niet in ieder geval. :)
Wat voor beleggen geld, geld ook voor games:
"behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:45:
[...]

wat wil ik horen: of er toevallig een eu of nl versie van de site is. Ik heb gezocht (ook op google), maar daar vond ik niets. Ik weet niet welke oplossingen niet gewenst zijn of wat je daarmee bedoelt.

ik ben geen hardcore gamer en ben op zoek naar antwoorden. Dat is toch de bedoeling van dit forum? elkaar helpen?
Misschien reageerde ik wat fel. Waarschijnlijk door het gedoe in het BF3 topic waar men op allerlei schimmige manieren alsnog toegang tot dingen krijgt die door de uitgever regio gebonden zijn gesteld. Wat ik bedoelde is dat die pack een aanbieding is voor de VS en (nog) niet beschikbaar is in de EU/in NL. De enige manier om nu aan dat bundeltje te komen is hier niet gewenst om te bespreken. Je kan 1 ding zeker weten en dat is dat als je googlet op manieren om MW3 te kopen je alle aanbiedingen gaat vinden die jij kan gebruiken. Activision is veel dingen maar slecht in het verkopen van hun games is niet 1 daar van. :)

Voor goedkope plekjes om spellen te kopen.

ETA: competetive gamers belangrijk voor verkopen? Lijkt me niet. Ik kom ze iig nooit tegen. Ik besluit om een spel te kopen gebaseerd op heel veel dingen. Maar of een stel mensen in een speelhal tegen elkaar gaan schieten hoort niet bij die vele dingen. Volgens mij verkoopt een FPS stiekem iets meer op hype dan op de 'community'. Laat de 'community' maar lekker CoD4 spelen en zichzelf top voelen. De anderen, niet leden van de 'community', gaan dan MW3 of wat dan ook spelen en zichzelf top voelen. De competetive kant van CoD raakt me evenveel als die van Starcraft en Halo 3. Namelijk niet. :P

Overigens is 10k niet echt veel. Bij de MW3 XP event kregen de 4 winnaars elk USD 100k bijgeschreven. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Hoe groot is die competitieve element dan? Ik geloof best dat er wedstrijden met grote geldprijzen zijn maar ik denk niet dat als er in competitieverband BF gespeeld gaat worden dat dit zo'n ontzettend grote impact zal hebben op de rest van de spelers. Waarschijnlijk weten de meeste gamers thuis niet eens dat er van die wedstrijden zijn of interesseren zich er gewoonweg niet voor, zij zitten gewoon thuis op de bank/achter de pc en spelen met vrienden samen.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de community (en dan specifiek de klagers/haters) zichzelf belangrijker ziet dan dat ze eigenlijk zijn. IW/Activision is een bedrijf wat gaat voor winstmaximalisatie en als er relatief gezien maar een handvol klagers zijn tegenover een enorme hoeveelheid kopers zullen ze hun formule niet snel gaan veranderen.

Maar om weer een beetje ontopic te gaan: Ik kan niet wachten tot 8 november. Zal ook naar de nachtverkoop gaan bij de Mediamarkt zodat ik meteen kan knallen. Ben ook erg benieuwd hoe die point streaks in de praktijk gaan uitpakken.
Daarnaast komt deze week BF3 uit, dus heb ik in elk geval genoeg te doen de komende periode :)
Mijn vraag voor jou is dan:
Speel je op de PC of op console?
Op pc is het competitieve nog steeds heel groot.
Kijk maar eens op youtube, esl.eu of clanbase.
Er zijn echt ongelooflijk veel sites die competitief regelen.

ontopic: heb ook daverend veel zin in 8 november.
Het gaat weer epic worden is mijn hoop en verwachting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:56
Ik vind het maar akelig stil rond MW-3 :)

Hoop stilletjes dat het toch dedicated/ranked word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:51:
[...]

[...]

Dan ben ik heel benieuwd welke dingen je bedoelt. In mijn geval is letterlijk alles wat ik zo slecht vond aan MW2, verdwenen in Black Ops. Alles wat ongebalanceerd was is eruit gehaald, de killstreaks overheersen niet zo heel erg meer, de PC versie heeft dedicated servers (al moesten de PC gebruikers ook daar natuurlijk weer over klagen) en zo zijn er meer voorbeelden.
(even graven hoor, lang geleden dat ik MW2 heb gespeelt en heb het maar een paar uur volgehouden)

NINJA!!!
Het hele tactische spel in public is weg, je kan niet meer gebruik maken van je geluid om daarmee je tegenstander te slim af te zijn door hem te flanken omdat hij zich verraden heeft op de radar. Tegen de tijd dat je er bent is hij allang aan de andere kant van de map omdat hij rond kan rennen zonder geluid. In S&D (ik ben een S&D speler) is het tegenwoordig al standaard dat je zonder geluid rond moet rennen, anders ben je de enige die geluid maakt. Dat haalt voor mij de lol er zo giga vanaf dat ik het gewoon niet meer leuk vind om te doen.

Je kan niet meer op je geluid vertrouwen wat ik toch erg belangrijk vind. Het is niet meer zo dat je kan horen dat er iemand aan komt achter je, dat je dus even wegduikt tot hij voorbij is om hem te pakken of dat je hem opwacht omdat hij aan het stampen is. Nee, tegenwoordig heb je een mes in je rug omdat hij niet te horen is en als je op iemand wacht omdat hij geen jinja heeft ben je een ''noob'' want je zit in een hoekje. Waarop ik dan zoiets heb van: ''Nee jij bent de gene die dom bezig is omdat je loopt te stampen, ik pak het slim aan''. Maar het gevolg daarvan is dat hij de volgende ronde ook met ninja rondloopt en je een volgende keer weer een mes in je rug hebt omdat je een ander hebt horen stampen en die aan het volgen bent.

Daarbij zijn de KINDEREN die alleen maar lopen te janken.. Camper dit, noob dat, enz.. het gewhine dus.. vrij vervelend. (Wat in CoD4 uit te zetten is /cg_teamchatsonly 1)

natuurlijk vind ook ik de overpowered wapens erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:33:
[...]

Wat voor beleggen geld, geld ook voor games:
"behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
;)
Niet echt een goede vergelijking, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:09:
[...]

(even graven hoor, lang geleden dat ik MW2 heb gespeelt en heb het maar een paar uur volgehouden)

NINJA!!!
Het hele tactische spel in public is weg, je kan niet meer gebruik maken van je geluid om daarmee je tegenstander te slim af te zijn door hem te flanken omdat hij zich verraden heeft op de radar. Tegen de tijd dat je er bent is hij allang aan de andere kant van de map omdat hij rond kan rennen zonder geluid. In S&D (ik ben een S&D speler) is het tegenwoordig al standaard dat je zonder geluid rond moet rennen, anders ben je de enige die geluid maakt. Dat haalt voor mij de lol er zo giga vanaf dat ik het gewoon niet meer leuk vind om te doen.
tactisch spel en public gaat meestal toch al niet samen tenzij je met een paar man in een party zit, met random spelers is het gewoon geluk hebben.
Je kan niet meer op je geluid vertrouwen wat ik toch erg belangrijk vind. Het is niet meer zo dat je kan horen dat er iemand aan komt achter je, dat je dus even wegduikt tot hij voorbij is om hem te pakken of dat je hem opwacht omdat hij aan het stampen is. Nee, tegenwoordig heb je een mes in je rug omdat hij niet te horen is en als je op iemand wacht omdat hij geen jinja heeft ben je een ''noob'' want je zit in een hoekje. Waarop ik dan zoiets heb van: ''Nee jij bent de gene die dom bezig is omdat je loopt te stampen, ik pak het slim aan''.
Ik zie NINJA juist als de ultieme perk om die laffe corner campers te verrassen. Je kent ze vast wel, die lui die iemand horen en dan 5 min in een hoekje gaan zitten wachten.
Daarbij zijn de KINDEREN die alleen maar lopen te janken.. Camper dit, noob dat, enz.. het gewhine dus.. vrij vervelend. (Wat in CoD4 uit te zetten is /cg_teamchatsonly 1)

natuurlijk vind ook ik de overpowered wapens erg vervelend!
Hetzelfde geldt voor de kinderen die op fora alleen maar lopen te janken klagen :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Frentik schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
tactisch spel en public gaat meestal toch al niet samen tenzij je met een paar man in een party zit, met random spelers is het gewoon geluk hebben.

Je kan zelf tactisch spelen door alles goed in de gaten te houden.

[...]
Ik zie NINJA juist als de ultieme perk om die laffe corner campers te verrassen. Je kent ze vast wel, die lui die iemand horen en dan 5 min in een hoekje gaan zitten wachten.

5 minuten is gewoon campen en niet iemand horen en hem opwachten. Wat ik bedoel is iemand opmerken en dan die gene te slim af zijn. Met ninja gaat dat eerste al niet.

[...]

Hetzelfde geldt voor de kinderen die op fora alleen maar lopen te janken klagen :+

Er wordt mij gevraagd waarom ik geen CoD meer koop hè, ik klaag niet, ik onderbouw waarom ik activision mijn geld niet meer krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:10
stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:08:

5 minuten is gewoon campen en niet iemand horen en hem opwachten. Wat ik bedoel is iemand opmerken en dan die gene te slim af zijn. Met ninja gaat dat eerste al niet.
Tenzij je met een sniper een groot gebied in de gaten houd. want dan is het Sniping :+

[ Voor 20% gewijzigd door DrakeNL op 24-10-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ach wat CoD nu ook doet, het is niet goed. Alles wat BF3 doet is geweldig.... *zucht*
Ik ga hem iig wel kopen, want MW2 vind ik wel nog leuk en speel ik nog steeds. Maar eerst BF3 spelen, vanaf donderdag.

[ Voor 41% gewijzigd door Niellie41 op 24-10-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:52
Ik heb voor mijn doen ongelofelijk veel tijd besteed aan MW:2, ik vond het een geweldig spel. Vervolgens Blackops ook grijs gespeeld, vind ik eigenlijk nog steeds best leuk om te spelen. BF3 gaat mijn 1e aanschaf uit die reeks worden, ik heb me goed vermaakt met de Beta. Ik ga MW:3 ook zeker aanschaffen, maar nu wel iets later (als ik BF3 zat ben), beetje onhandig dat de releasedata zo dicht bij elkaar liggen...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 18:00:
Ik heb voor mijn doen ongelofelijk veel tijd besteed aan MW:2, ik vond het een geweldig spel. Vervolgens Blackops ook grijs gespeeld, vind ik eigenlijk nog steeds best leuk om te spelen. BF3 gaat mijn 1e aanschaf uit die reeks worden, ik heb me goed vermaakt met de Beta. Ik ga MW:3 ook zeker aanschaffen, maar nu wel iets later (als ik BF3 zat ben), beetje onhandig dat de releasedata zo dicht bij elkaar liggen...
Wow, dit had ik kunnen schrijven. Behalve dat ik MW3 wel op de release ga kopen (wilde graag de hardened edition voor alle map packs), en ik heb ook nog even CoD 2 en CoD 4 gespeeld, maar toen was ik nog niet zoveel aan het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:00
Cod mw3 wordt het voor mij dit jaar niet, ik vond eerst mw2 wel helemaal geweldig maar dat begon ook zeer te vervelen, nu helemaal verslaafd aan bc2 en dus de logische opvolger bf3 zo binnen hengelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik koop ze gewoon alle 2, iedereen vergelijkt ze maar het zijn gewoon 2 verschillende games. (Ik verwacht wel veel van BF3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Knip, laten we die discussie maar niet wéér beginnen

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

whoops, laten we niet bijdragen dan :)

Anyway, is wel wat bekent over een express of MLG playlist in MW3? Zeker voor georganiseerd pubplay is dat best wel nice lijkt me :)

[ Voor 192% gewijzigd door Gundogan op 24-10-2011 19:56 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Niellie41 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 17:35:
Ach wat CoD nu ook doet, het is niet goed. Alles wat BF3 doet is geweldig.... *zucht*
Ik ga hem iig wel kopen, want MW2 vind ik wel nog leuk en speel ik nog steeds. Maar eerst BF3 spelen, vanaf donderdag.
nee hoor, totaal niet...
Ik kap met de discussie. Ik ga het niet kopen en ben klaar met CoD.

BF3 is ook nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:59
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:23:
[...]

Die van jou is slechter. BO is de best verkocht CoD ooit, dus is het een goed spel. Er is geen causaal verband tussen die twee, populair staat niet gelijk aan goed.

Ik heb MW3 wel weer pre-ordered, ben benieuwd hoe de gameplay is en de mappen. Ik hoop op wat meer mogelijkheden voor snipers (en dat het gewoon one shot, one kill is als je iemand raakt in het bovenlijf) en dat je betere wapens hebt op het begin van de multi-player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:03:
[...]

Die van jou is slechter. BO is de best verkocht CoD ooit, dus is het een goed spel. Er is geen causaal verband tussen die twee, populair staat niet gelijk aan goed.

Ik heb MW3 wel weer pre-ordered, ben benieuwd hoe de gameplay is en de mappen. Ik hoop op wat meer mogelijkheden voor snipers (en dat het gewoon one shot, one kill is als je iemand raakt in het bovenlijf) en dat je betere wapens hebt op het begin van de multi-player.
Ik hoop dat het 2 shot kill is voor snipers :P Dan houden die quickscopers er tenminste snel mee op :P

Alleen weetje waar ik wel naar benieuwd ben , over welk wapen de mensen nu weer gaan zeiken dat die overpowered is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:03:
[...]

Ik heb geloof ik nergens het woordje "goed" gebruikt (behalve dat ik BO zelf goed vind, maar dit heb ik niet in verband gelegd met het aantal verkopen), maar ach. Aan de andere kant; de game zal niet slecht gevonden worden als je alleen de mappack sales al pakt. :)

Als je CoD pakt en er een grafiek aanhangt, dan gaat deze gewoon keihard omhoog. Op basis daarvan kan ik niet concluderen dat MW3 gaat falen, ook al is BF3 er nu ook. Iets wat veel mensen wel denken, op basis van niks.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:41:
[...]

Ik hoop dat het 2 shot kill is voor snipers :P Dan houden die quickscopers er tenminste snel mee op :P

Alleen weetje waar ik wel naar benieuwd ben , over welk wapen de mensen nu weer gaan zeiken dat die overpowered is :P
Wat ik van gameplay filmpjes heb gezien is het one-shot-one-kill dus dat wordt weer een feest voor quickscopers. Misschien moet ik het ook maar leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:26:
[...]

Wat ik van gameplay filmpjes heb gezien is het one-shot-one-kill dus dat wordt weer een feest voor quickscopers. Misschien moet ik het ook maar leren :P
Ik weiger het te leren , ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen.
- dus heel langzaam flanken en ook regelmatig campen.

Vind ik toch een stuk leuker dan rond rushen met een sniper van kilo's zwaar en daar mee quickscopen. terwijl je dat in het echt probeert je denk ik een sniperscope achter in je hoofd heb zitten :P ..

Ik ga toch waarschijnlijk weer naar men lievenlings wapens (M16 , FAL ,ACR) Vooral de FAL als het het zelfde is als in MW2 dat je met holo +Silenced 2 shots 1 kills is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
stevens20 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:35:

stil --> kopen --> tevreden = oké
klagen --> kopen --> tevreden = onterecht op voorhand klagen.
klagen --> kopen --> klagen = best wel een beetje dom hè.
klagen --> niet kopen = duidelijk.
Niet kopen. Duidelijk? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realisme is overrated. Ik doe of wat de hoogste KDR of de winst oplevert. Of wat het leukst is. Sileneced galil, dual skorpions, knife/pistol only. Alles kan en er is meer leuk dan 1 tactiek. Naar mijn mening dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

Vind ik toch een stuk leuker dan rond rushen met een sniper van kilo's zwaar en daar mee quickscopen. terwijl je dat in het echt probeert je denk ik een sniperscope achter in je hoofd heb zitten :P ..

Ik ga toch waarschijnlijk weer naar men lievenlings wapens (M16 , FAL ,ACR) Vooral de FAL als het het zelfde is als in MW2 dat je met holo +Silenced 2 shots 1 kills is 8)
Mwah, als ik rustig wil spelen start ik liever BF op :)

In BLOPS vond ik de FAL, Enfield en ACR erg prettig spelen, of de Skorpion voor CQ. Ben benieuwd of de handling van de wapens aangepast isof dat ze "vertrouwd" aanvoelen. Vind het ook altijd wel leuk om verschillende perks te combineren totdat je er eentje hebt per situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:46:
Realisme is overrated. Ik doe of wat de hoogste KDR of de winst oplevert. Of wat het leukst is. Sileneced galil, dual skorpions, knife/pistol only. Alles kan en er is meer leuk dan 1 tactiek. Naar mijn mening dan.
Daar heb je gelijk in , en ieder zijn ding weetje.

Maar ik persoonlijk vind het het leukst om zo te spelen :P Als je dan een potje search uitspeelt met 11 kills en 0 deaths en met wat semi camp spel ..vind ik het toch het leukst :P :9

En ik moet zeggen dat ik in mw2 ook af en toe van die buien had dat ik met lighweight en commando aan de slag ging :P
Maar toch mijn favo class uit mw2 was volgens mij

-Famas Red dot + Silencer
-Spas-12 Silenced(volgens mij)

Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Heerlijk mee gespeeld , en heb daar de meeste nukes mee gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:19
Net de Hardened editie gepre-ordered! Beetje jammer dat ik de tijd niet heb om BO nog even af te prestigen, maar goed, elke voorgaande CoD vanaf CoD4:Mw wel een keer geprestiged dus die 4 prestige tokens zijnalvast in de pocket :)

Heb 92,45 betaald trouwens voor de Hardened.

@just_jan tot over 2 weken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vince22 op 25-10-2011 10:09 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Daar heb je gelijk in , en ieder zijn ding weetje.

Maar ik persoonlijk vind het het leukst om zo te spelen :P Als je dan een potje search uitspeelt met 11 kills en 0 deaths en met wat semi camp spel ..vind ik het toch het leukst :P :9

En ik moet zeggen dat ik in mw2 ook af en toe van die buien had dat ik met lighweight en commando aan de slag ging :P
Maar toch mijn favo class uit mw2 was volgens mij

-Famas Red dot + Silencer
-Spas-12 Silenced(volgens mij)

Bling Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro

Heerlijk mee gespeeld , en heb daar de meeste nukes mee gehaald 8)
Ach Jan, jij gaat dus gewoon spelen he, ik heb ook de Hardened versie gepreorderd, koop toch meestal die DLC's, dus dit is wel makkelijk zo..
Ondertussen heb ik wel leuke party mensen in me lijst, dus dat wordt lekker knallen zodra ie uitkomt, ik hoop alleen niet dat er teveel opstart problemen zijn dit keer, MW2 en BO waren beide bagger in het begin " fingers crossed " ...

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:07:
[...]

Ach Jan, jij gaat dus gewoon spelen he, ik heb ook de Hardened versie gepreorderd, koop toch meestal die DLC's, dus dit is wel makkelijk zo..
Ondertussen heb ik wel leuke party mensen in me lijst, dus dat wordt lekker knallen zodra ie uitkomt, ik hoop alleen niet dat er teveel opstart problemen zijn dit keer, MW2 en BO waren beide bagger in het begin " fingers crossed " ...
Ik heb inderdaad besloten dat ik hem toch ga spelen :P Dus dan hebben we inderdaad weer een grote party :D

-Delaitinho
-Mr-Vinnert
-Koen
-Marcel 83
-Vince NL
-Cordy1996
-Ch1mera
-Rin
-Tomrockanje
-Bahaya
-Zoenvisje
En het best voor laast bewaard :P Me 8) :P

Ik moet zeggen dat niet iedereen tegelijk on-line moet komen hoor :P (hoewel dan kunnen we lekker 6 tegen 6 :o )
Ik hoop alleen dat ik dit keer iets beter mensen kan connecten :( en niett weer telkens Unable to join player :( en dan telkens na een half uur proberen joinen dat het dan eindelijk lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Als jij nou ff je firewall goed instelt moet dat geen probleem zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

Ik heb inderdaad besloten dat ik hem toch ga spelen :P Dus dan hebben we inderdaad weer een grote party :D

-Delaitinho
-Mr-Vinnert
-Koen
-Marcel 83
-Vince NL
-Cordy1996
-Ch1mera
-Rin
-Tomrockanje
-Bahaya
-Zoenvisje

Ik moet zeggen dat niet iedereen tegelijk on-line moet komen hoor :P (hoewel dan kunnen we lekker 6 tegen 6 :o )
Ik hoop alleen dat ik dit keer iets beter mensen kan connecten :( en niett weer telkens Unable to join player :( en dan telkens na een half uur proberen joinen dat het dan eindelijk lukt :P
Ik heb er nog een paar andere goede spelers tegenwoordig, ook vaak online, nu maar hopen dat het allemaal niet tegenvalt :P Maar denk zolang lekker veel party's te maken zijn het wel goed moet komen :P
Ow en Jan, als je nou vanavond vroeg even BO opstart dan laat ik je zien wie de beste is ;) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Ik heb er nog een paar andere goede spelers tegenwoordig, ook vaak online, nu maar hopen dat het allemaal niet tegenvalt :P Maar denk zolang lekker veel party's te maken zijn het wel goed moet komen :P
Ow en Jan, als je nou vanavond vroeg even BO opstart dan laat ik je zien wie de beste is ;) :o
Nou weetje wat het vreemde bij mij is , als ik hem een paar weken niet heb gespeeld en ik start hem dan weer op.
de 1ste 2 potjes van mij zijn dan ALTIJD fantastisch :P 8) maar vanavond gaat het niet lukken helaas , sorry.
Komt weer voetbal op tv komende dagen he ;)
dus het word voetbal kijken op tv met ondertussen football manager 2012 spelen op de pc :P .maar zal even kijken of ik vrijdag even zin heb in een uurtje black ops ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:18:
[...]

-Delaitinho
-Mr-Vinnert
-Koen
-Marcel 83
-Vince NL
-Cordy1996
-Ch1mera
-Rin
-Tomrockanje
-Bahaya
-Zoenvisje

Dit is allemaal PS3 toch? Wellicht voeg ik jullie ook toe, als jullie dat goed vinden. ;)

Speel eigenlijk nooit in parties, maar volgens mij is dat veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:23:
[...]

Waarom niet? Net of goede verkoopcijfers een garantie zijn voor een volgend succes.

Sorry hoor... maar deze vergelijking gaat ook heel goed op voor games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:38:
[...]

Dit is allemaal PS3 toch? Wellicht voeg ik jullie ook toe, als jullie dat goed vinden. ;)

Het is inderdaad veeel leuker ;) lekker geinen en dergelijke :P

Voeg mij maar toe hoor;) jan1989duif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:42:
[...]

Waarom niet? Net of goede verkoopcijfers een garantie zijn voor een volgend succes.

Sorry hoor... maar deze vergelijking gaat ook heel goed op voor games!
Omdat de beurs iets totaal anders is dan een entertainment product waarvan de voorganger dik 23 miljoen is verkocht met daarbovenop nog eens bijna 20 miljoen mappacks. Die miljoenen mensen gaan echt niet ineens allemaal de nieuwe CoD niet meer kopen, of er moet een wonder gebeuren. En bovenstaande cijfers zijn volgens mij alleen voor de Xbox.

Kijk hier anders even voor een leuke forecast: http://www.xboxgaming.co....ion-map-packs-18-million/

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Voeg mij ook maar toe aan PS3 lijst :P Heb MW3 gepreorderd. MM heeft een nachtopening, dus zodra ik hem heb wordt het knallen! (Ik voeg ff wat mensen toe)

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 25-10-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

k speel t toch liever op pc

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Omdat de beurs iets totaal anders is dan een entertainment product waarvan de voorganger dik 23 miljoen is verkocht met daarbovenop nog eens bijna 20 miljoen mappacks. Die miljoenen mensen gaan echt niet ineens allemaal de nieuwe CoD niet meer kopen, of er moet een wonder gebeuren. En bovenstaande cijfers zijn volgens mij alleen voor de Xbox.

Kijk hier anders even voor een leuke forecast: http://www.xboxgaming.co....ion-map-packs-18-million/
Welke industrie het betreft is helemaal niet van belang. Je wil het blijkbaar niet begrijpen maar nogmaals: Hoge verkoopcijfers in het verleden zijn geen garantie voor een goede verkoop in de
toekomst.
Dat slaat op games, aandelen, auto's, huizen, zakken paprika chips, noem het maar op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
[...]

Prima hoor maar mijn psn name is Ch1mera2
Dus met een 2 erachter :)

En nog 2 weken wachten :( ik heb er zin in. Lekker dinsdag middag tot zondag fulltime knallen.

[ Voor 12% gewijzigd door chimera2 op 25-10-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
chimera2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Prima hoor maar mijn psn name is Ch1mera2
Dus met een 2 erachter :)

En nog 2 weken wachten :( ik heb er zin in. Lekker dinsdag middag tot zondag fulltime knallen.
En ik ben TomRockanje op PSN.

En jullie hebben tijd teveel, beetje vakantie nemen voor een spelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Only schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:24:
[...]

En ik ben TomRockanje op PSN.

En jullie hebben tijd teveel, beetje vakantie nemen voor een spelletje :P
Ik heb dagen teveel dus ik moet verplicht dagen opnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:28:
[...]

Ik heb dagen teveel dus ik moet verplicht dagen opnemen :D
En ik ga me denk ik lekker een paar daagjes ziek melden :P Voel al een beetje een griepje aankomen dus denk dat ik rond 8 november wel ziek ben :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Welke industrie het betreft is helemaal niet van belang. Je wil het blijkbaar niet begrijpen maar nogmaals: Hoge verkoopcijfers in het verleden zijn geen garantie voor een goede verkoop in de
toekomst.
Dat slaat op games, aandelen, auto's, huizen, zakken paprika chips, noem het maar op....
Ik begrijp prima dat deze geen garantie bieden, ik vind alleen de vergelijking tussen de beurs en een game slecht, that's all. Daarnaast weet jij even goed als ik dat er een wonder moet gebeuren, wil MW3 niet goed gaan verkopen. Ik reageer dan ook enkel op mensen die blijven roepen dat ze denken dat MW3 gaat floppen, terwijl alles erop wijst van niet. Dat je het hoopt, is iets anders.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

En ik ga me denk ik lekker een paar daagjes ziek melden :P Voel al een beetje een griepje aankomen dus denk dat ik rond 8 november wel ziek ben :P :o
Ik hoop niet dat je dit echt meent. :X

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

Ik begrijp prima dat deze geen garantie bieden, ik vind alleen de vergelijking tussen de beurs en een game slecht, that's all. Daarnaast weet jij even goed als ik dat er een wonder moet gebeuren, wil MW3 niet goed gaan verkopen. Ik reageer dan ook enkel op mensen die blijven roepen dat ze denken dat MW3 gaat floppen, terwijl alles erop wijst van niet. Dat je het hoopt, is iets anders.

[...]

Ik hoop niet dat je dit echt meent. :X
:P Ik ben gek maar niet zo gek nee :P Hoewel het wel goed zou uitkomen mocht ik die week echt ziek zijn haha :P ...
Nee maar gewoon lekker werken , en wel die vrijdag denk ik vrij nemen ;) Moet toch even Tomrockanje laten zien wie nou de COD speler is :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vince22 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:08:
Net de Hardened editie gepre-ordered! Beetje jammer dat ik de tijd niet heb om BO nog even af te prestigen, maar goed, elke voorgaande CoD vanaf CoD4:Mw wel een keer geprestiged dus die 4 prestige tokens zijnalvast in de pocket :)

Heb 92,45 betaald trouwens voor de Hardened.

@just_jan tot over 2 weken :)
Het is mij nog niet duidelijk hoeveel tokens je nou krijgt: 1 per prestige of 1 per game

Iemand enig idee...?

Mooie prijs trouwens... ik wacht denk ik toch maar tot ie in de winkel ligt... MM heeft meestal nette prijzen bij release... Batman voor 49, Forza 4 LCE voor 55 en hopelijk MW3 Hardened voor 80! :+

Wie 'm trouwens bestled bij Bol moet zich m.i. laten nakijken! :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Jobbie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:57:
[...]

Het is mij nog niet duidelijk hoeveel tokens je nou krijgt: 1 per prestige of 1 per game
Ik snap zoiezo niet hoe dat zit met die tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
[...]

Dat worden weer lange avonden!
Al moet ik zeggen dat ik nu als werkende mens wel moeite heb om na 23 uur te gaan slapen! haha

Maar maakt niet uit, dan maar een keer niet als eerste alle prestiges 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
chimera2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

Ik snap zoiezo sowieso ;) niet hoe dat zit met die tokens
Prestige ONCE on each CoD. So get to 1st prestige on Cod4, 1st on CoD5, 1st on CoD6, 1st on CoD7.

Correct me if I am wrong.
Dit dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
En wat krijg je dan??? Want heb WaW, mw1, mw2 en blops wel allemaal geprestiged..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Dan krijg je 1 token per prestige. Dus 4 max. Deze zijn dat vrij te besteden aan:
One of the ways that Modern Warfare 3 improves on previous Call of Duty games is when it comes to Prestige Rewards. After you reach the end of the 80th level and hit the Prestige button – Modern Warfare 3 has 10 Prestige levels – you get taken to a Prestige Shop with eight different rewards to choose from. With each new Prestige you get a Prestige Token to spend in the Prestige Shop on whatever you wish. Of course, you still get your new Prestige Icon for “free”. Check out your options below.

Modern Warfare 3 Prestige Shop / Prestige Rewards
Extra Custom Class
Double XP (2 hours)
Double Weapon XP
Regular Package
Unlock Gear (take a gun with you to nest Prestige)
Hardened Package
Veteran Package
Reset all Stats
via http://www.imodernwarfare...-3-prestige-rewards-shop/

en de bijbehorende video:
YouTube: Call of Duty- Modern Warfare 3 - Prestige Shop

[ Voor 15% gewijzigd door Vince22 op 25-10-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:09:
[...]

Dat worden weer lange avonden!
Al moet ik zeggen dat ik nu als werkende mens wel moeite heb om na 23 uur te gaan slapen! haha

Maar maakt niet uit, dan maar een keer niet als eerste alle prestiges 8)
Kunnen we eindelijk weer een beetje gelijk op gaan...

Ik weet dat we in die eerste maand van black ops echt gelijk op gingen :P elke einde van de dag waren we hetzelfde level :P ..
Maar ik denk niet dat ik veel doordeweeks veel ga spelen. Merk als ik vermoeid ben dat ik niet goed speel. en als ik niet goed speel raak ik gefrustreerd :P ..

Dan liever een lekker ontspannend rpgtje :P

Maar de eerste 2 weken kom maar op :+ 8) we gaan men campingskills weer improven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Dan liever een lekker ontspannend rpgtje :P
Of natuurlijk Uncharted 3 die volgende week uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Of natuurlijk Uncharted 3 die volgende week uitkomt :)
Of assassins creed, of skyrim , dbz of dark souls waar ik nog mee bezig ben :P

Goeie ouwe tijd dat er maar echt 1 goede titel per 3 maanden ofzo uitkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vince22 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:14:
Dan krijg je 1 token per prestige. Dus 4 max. Deze zijn dat vrij te besteden aan:

[...]

via http://www.imodernwarfare...-3-prestige-rewards-shop/

en de bijbehorende video:
YouTube: Call of Duty- Modern Warfare 3 - Prestige Shop
Ben benieuwd hoe ze dat checken... vast niet via save games...
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

Of assassins creed, of skyrim , dbz of dark souls waar ik nog mee bezig ben :P
offtopic:
Je moet eens op Joystiq zoeken naar een berichtje over een speedrun van Dark Souls... 1 uur en 24 minuten ofzo! Geweldig om te zien!

[ Voor 27% gewijzigd door SqueakyClean op 25-10-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

Ben benieuwd hoe ze dat checken... vast niet via save games...

[...]

offtopic:
Je moet eens op Joystiq zoeken naar een berichtje over een speedrun van Dark Souls... 1 uur en 24 minuten ofzo! Geweldig om te zien!
Daar heb ik inderdaad al een keer een stukje van gezien :P maar binnen 1 uur en 24 minuten dan ben ik nog in de undead burge ofzo bezig :P

ik ga wel de maps Radiation en Villa missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:35:
[...]

Met snipermogelijkheden bedoel ik ook niet quickscopen. Maar gewoon niet meer van die laffe maps zoals in BO waar het snipen je gewoon onmogelijk gemaakt wordt. Ook de handling van snipers was om te janken en om te eindigen waren de snipers nog eens bizar slecht te noemen. Bij een schot in het bovenlichaam ben je vaak nog niet direct dood, dan maak je als sniper al een stuk minder kans als je alleen een directe kill hebt bij een schot in het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een sniper rondlopen en niet quickscopen vind ik anders nog veel laffer. Ik was erg blij met de maps in Black Ops, in tegenstelling tot sommige schijtmaps (ik noem een Wasteland, een Derail en een Fuel, en zo zijn er nog veel meer) in MW2, waar je soms amper in een vuurgevecht terecht kwam, omdat er weer een of andere vakantieman ergens op het dak lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 23:01
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:34:
..... Ik was erg blij met de maps in Black Ops, in tegenstelling tot sommige schijtmaps (ik noem een Wasteland, een Derail en een Fuel, en zo zijn er nog veel meer) in MW2, waar je soms amper in een vuurgevecht terecht kwam, omdat er weer een of andere vakantieman ergens op het dak lag.
Ik persoonlijk vind dit juist de enige manier hoe je met een sniper zou moeten spelen... >:)
Het is iig de methode die het dichtst bij de normale situatie in de buurt komt. Als ik met sniper speel, trek ik van plek naar plek en zit ik overal een kleine minuut. Dit vind ik spannender dan als een malloot door het veld rennen en quickscopen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door ruurd v. op 25-10-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het ook, daar geef ik je gelijk in. Wat mij betreft slopen ze snipers compleet uit de game, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik bedoelde alleen maar dat ik dat soort gameplay laffer vindt dan ownen met een sniper op een map in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:34:
Met een sniper rondlopen en niet quickscopen vind ik anders nog veel laffer. Ik was erg blij met de maps in Black Ops, in tegenstelling tot sommige schijtmaps (ik noem een Wasteland, een Derail en een Fuel, en zo zijn er nog veel meer) in MW2, waar je soms amper in een vuurgevecht terecht kwam, omdat er weer een of andere vakantieman ergens op het dak lag.
Wat is daar dan weer laf aan? Moet iedereen maar rushen en elkaar in kleine gangetjes neermaaien? Snipen is gewoon een andere manier van spelen, zorgen dat je niet ontdekt wordt, de goede plekken vinden om iemand neer te schieten, het geduld kunnen opbrengen om te wachten zodat je juist die rusher neer kunt schieten die op 200 meter voorbij komt rennen. Dat is een skill die je moet hebben, net zoals dat rushen een skill is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:17:
Is het ook, daar geef ik je gelijk in. Wat mij betreft slopen ze snipers compleet uit de game, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik bedoelde alleen maar dat ik dat soort gameplay laffer vindt dan ownen met een sniper op een map in BO.
Dus omdat het een manier van spelen is die je laf vind (omdat het niks met rushen te maken heeft en niet jouw manier van spelen is), moet het maar compleet gebant worden uit de game...

Je hebt echt een gebrek aan zelfreflectie volgens mij, heb gewoon respect voor hoe anderen een game ervaren. Niet iedereen is hetzelfde als jij, iedereen heeft andere voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, dat eeuwige gemekker over iets wat in een spel zit en wat dan lame zou zijn om te gebruiken... okeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is frustrerender om door iets neer geknald te worden dat in 1 keer gebeurd dan door iets wat wat langer de tijd nodig heeft. Al is het een halve seconde. Je hebt het idee iets terug te kunnen doen. Daar komt denk ik de haat en nijd richting QS maar vooral ook tubes vandaan. Dat je net zo goed iets tegen een sniper/tuber kan doen als tegen iemand die 3 kogels nodig heeft, is iets dat je rationeel bedenkt maar niet in het heetst van de strijd.

Mensen die een hekel hebben aan QSers of campende snipers moeten eens voor de gein een dag (dus niet 1 of 5 potjes) met een sniper gaan spelen. Dan merk je dat er wel degelijk enorme nadelen aan snipers zitten. Ook in MW2. Als je die weet dan weet je ook beter hoe je moet counteren.

Denk dan aan zaken zoals in beweging blijven tegen snipers, kunnen ze niet rustig aanleggen. Nooit in een 1v1 cover gevecht met een sniper je koppie op dezelfde plek omhoog doen als zojuist ook niet precies langs je cover kijken. Daar mikken ze namelijk op. Je springt de hoek om als een bezetene en straft totdat je hem in vizier hebt of dropshot nadat je uit je sprong komt. Het liefst wissel je dat af in volgende gevechten.. Je komt niet veel snipers tegen die daar iets tegen kunnen doen. Sprint niet over open stukken behalve als je van links naar rechts (of vice versa) door zijn beeld loopt. Van voor hem rennen geeft een easy headshot. Als je voor hem langs sprint moet hij met je mee bewegen. Kunnen ze meestal niet. De allerfijste is als je er een op de grond ziet liggen: op hem af rennen terwijl je van links naar rechts straft. Zie je dat loopje steeds achter je aan slepen totdat je bij hem bent, hij alleen je been ziet en je een mes in zijn rug prikt. Werkt ook leuk van grote afstanden. Alleen dan ben je een nade aan het cooken terwijl je strafend aankomt. Heerlijk die snipers. :)

Volledig off-topic. Bram ga eens riddler trophies verzamelen. Ben al op 60% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Blik1984

Ik heb nergens gezegd dat ik snipen laf vind. Ik reageer slechts op iemand die de maps in BO laf vindt omdat je niet kunt kamperen met een intervention. Ik zeg slechts zeg dat ik het gebruik van een sniper in MW2 laffer vind dan in BO.

Misschien moet je wat begrijpender gaan lezen. Zou geen kwaad kunnen in dit geval.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook wat tips tegen tubers exactor it, want die zijn echt goed irritant. Weer n paar x mw2 opgestart en kan me er aardig aan irriteren. Ook al komen ze n paar meter langs je alsnog ben je t haasje, hoop toch wel dat ze dat wat hebben aangepast in mw3. Quickscopers heb ik trouwens nog niet zo n last van gehad deze week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:31:
Ook wat tips tegen tubers exactor it, want die zijn echt goed irritant. Weer n paar x mw2 opgestart en kan me er aardig aan irriteren. Ook al komen ze n paar meter langs je alsnog ben je t haasje, hoop toch wel dat ze dat wat hebben aangepast in mw3. Quickscopers heb ik trouwens nog niet zo n last van gehad deze week....
Blast Shield is niet geweldig, maar helpt zeker. Ik zou Ground War vermijden. Ook Domination is niet zo'n goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nauwelijks tips tegen tubers. Ik heb MW2 al meer dan een jaar niet aangeraakt vanwege dat gedoe.

MW2 was een briljant spel geweest zonder danger close en vooral one man army. Damn hoe ze dat niet gepatcht hebben ooit. Week 1 twitter bericht: We realise OMA is ruining the game, we've changed it so spent tubes are never replenished. Sorry noobs. ^Activision. Wat was het dan een mooi spel geweest. :P

In BO lach ik mensen uit die de GL een noobtube noemen en zeggen dat het overpowered is (want FJ) in MW2 is het gewoon overpowered. Omdat er geen werkbare counter is. De blast shield was leuk en aardig maar ik vind het best cool om iets van het spel mee te krijgen terwijl ik speel. Gebrek aan UAV en een enorme grijstint helpt niet bij het vinden van prooi. :P

Woodysgamertag heeft laatst een nogal lachwekkende video als review van de laatste CoD gemaakt. Zijn rant over MW2 is hilarisch. Link.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
bram1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:16:
@ Blik1984

Ik heb nergens gezegd dat ik snipen laf vind. Ik reageer slechts op iemand die de maps in BO laf vindt omdat je niet kunt kamperen met een intervention. Ik zeg slechts zeg dat ik het gebruik van een sniper in MW2 laffer vind dan in BO.

Misschien moet je wat begrijpender gaan lezen. Zou geen kwaad kunnen in dit geval.
Je reageert op mij, ik had het over de maps waarin alle mogelijkheden om te snipen eruit gehaald zijn. Nergens wordt gepraat over kampen met een intervention.

Nu jij weer met je begrijpend lezen, kijk eens wat kritischer naar wat je post voordat je op knop drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:36:
[...]

Blast Shield is niet geweldig, maar helpt zeker. Ik zou Ground War vermijden. Ook Domination is niet zo'n goede keuze.
Mmm domination speel ik juist vrijwel altijd. Heb ook t id dat er in mw2 nog minder op objectives gespeeld wordt dan in BO. Ga me toch vaak dood door zo n fakkin tube als ik n flag probeer te capturen. Bij BO vliegt er zo nu en dan wel eens n kut of fuck tussendoor maar merk dat ik me bij mw2 echt aan t opvreten ben op momenten. Erg zonde wat an sich speelt hij wel heel lekker weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blik1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:41:
[...]

Je reageert op mij, ik had het over de maps waarin alle mogelijkheden om te snipen eruit gehaald zijn. Nergens wordt gepraat over kampen met een intervention.

Nu jij weer met je begrijpend lezen, kijk eens wat kritischer naar wat je post voordat je op knop drukt
Doe ik, en ik sta nog steeds achter alle bovenstaande posts.

Je geeft aan dat de BO maps laf zijn voor snipers (daar maak ik uit op dat je de campmaps in MW2 wel goed vindt, correct me if I'm wrong), ik ben het daar niet mee eens. Kamperen met een intervention noem ik puur als voorbeeld, aangezien dat wapen het meest werd gebruikt in MW2.

Daarnaast heb je in pak-'m-beet Array, zat mogelijkheden tot snipen. En zo zitten er nog meer maps in, dus ik zie het probleem niet zo. Het is in ieder geval een stuk fijner spelen in BO. Het komt in ieder geval weer op hectische vuurgevechten aan.
Pagina: 1 ... 20 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty