Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

vapo_chiller schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:04:
[...]

K speel ook wel regelmatig MW2, maar veel cheaters daar, hoop dat t bij BF3 en MW3 iets tegen gedaan word.

de beta spelen was even wel leuk in caspian
Ben de afgelopen weken juist nauwelijks cheaters tegengekomen, wel gasten die voor cheater uitgemaakt worden (waaronder ikzelf een aantal keer, als ik cheat dan speel ik toch niet 1.33:1?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MW3 besteld via Steam, nu wachten totdat de download beschikbaar is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

MegaTronics schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:57:
MW3 besteld via Steam, nu wachten totdat de download beschikbaar is.
Wanneer wordt het geld van een pre-order eigelijk afgeschreven? Want ga hem wel pre-orderen via steam, bf3 is niet echt mijn spel (ik erger me in de demo aan de speelwijze), maar wacht even ivm nieuwe creditcard periode.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb hem betaald via iDeal en dat is direct afgeschreven. Denk dat het met Creditcard betalingen en Paypal ook direct word afgeschreven.

[ Voor 66% gewijzigd door MegaTronics op 16-10-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was laatst wat nieuwe footage gereleased door GTTV, van het singleplayer level "Mind the Gap" en nog wat Spec Ops beelden. De Spec Ops beelden heb ik niet kunnen downloaden (kan je wel gewoon kijken op gametrailers.com), maar de Mind the Gap footage wel. Omdat de beelden niet in de goeie volgorde zaten (het was een interview met random beelden van Mind the Gap tussendoor), heb ik ze in de goeie volgorde gezet. Het resultaat is dit:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=klwlOXBnvFQ]

Het geuild is weg omdat het anders heel gek zou klinken. Mijn originele idee was om dit te doen met de Spec Ops beelden, maar omdat ik dat deel van de video niet kon downloaden is dat er niet van gekomen. Extra info staat in de beschrijving van de video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe link naar de bovenstaande video, want ik minste nog wat beelden.

The "Little Bros" Spec Ops missie komt later vandaag. Ik heb wat moeite met het bepalen van de volgorde van de beelden... Het is net een puzzel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:56
Ziet er in ieder geval vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaar! De missie wordt gespeeld door twee spelers, dus het beeld wisselt steeds. Lees de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben helaas nog steeds niet onder de indruk genoeg om een pre-order te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:22:
Ben helaas nog steeds niet onder de indruk genoeg om een pre-order te plaatsen.
Jammer! Ik vond MW en MW2 zo vet dat dit een instant buy is. Daar komt bij dat:
- Ik graag wil weten hoe het verhaal afloopt.
- Er een nieuwe MP is met veel verbeteringen zoals pointstreaks
- Spec Ops heel erg verbeterd is, met matchmaking EN een Survival mode. Dat betekent nog meer speeluren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vond ik ook vet hoor, daar niet van. Ik heb zelf alleen Rage nog liggen, en daarbij nog Uncharted 3 en Arkham City in de pre-order staan. Die staan bij mij toch wat hoger aangeschreven, en zeker door de lengte van Arkham City, verwacht ik voorlopig toch wel even zoet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:45:
Die vond ik ook vet hoor, daar niet van. Ik heb zelf alleen Rage nog liggen, en daarbij nog Uncharted 3 en Arkham City in de pre-order staan. Die staan bij mij toch wat hoger aangeschreven, en zeker door de lengte van Arkham City, verwacht ik voorlopig toch wel even zoet te zijn.
Dat probleem heb ik niet. Ik koop eigenlijk alleen spellen die "realistisch" zijn. Realistisch in de zin van geen aliens en monsters en zo. Call of Duty en Just Cause 2 koop ik dus wel. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik twee spellen tegelijk koop, MW3 en BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 21:44
Ik heb ze ook beide gepreorderd. BF3 bij wehkamp en deze bij de intertoys wegens gratis bluetooth headsetje die je erbij krijgt voor de pc. Voor mij ook de eerste keer dat ik 2 spellen binnen 2 weken bij release koop. Het zijn 2 verschillende games met hun eigen charme. Voor BF3 heb ik mijn crossfire 5870 1gb geupgrade naar 2x 6970 2gb. Ik denk dat, dat voor deze game niet nodig is. Ik ben ieder geval benieuwd hoe deze is na black-ops die ik echt vet vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklooster schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 19:33:
Ik heb ze ook beide gepreorderd. BF3 bij wehkamp en deze bij de intertoys wegens gratis bluetooth headsetje die je erbij krijgt voor de pc. Voor mij ook de eerste keer dat ik 2 spellen binnen 2 weken bij release koop. Het zijn 2 verschillende games met hun eigen charme. Voor BF3 heb ik mijn crossfire 5870 1gb geupgrade naar 2x 6970 2gb. Ik denk dat, dat voor deze game niet nodig is. Ik ben ieder geval benieuwd hoe deze is na black-ops die ik echt vet vind.
Persoonlijk vond ik Black Ops gaan. Het was zeker een leuk spel, maar ik merk dat ik Call of Duty eigenlijk leuk vind vanwege de Modern Warfare serie. Call of Duty 2 gaat ook, maar vond ik ook niet zo geweldig.

Ik neem aan dat je de singleplayer van Black Ops vet vond. Dat is meestal zo. De ene groep mensen vind de Modern Warfare singleplayer leuk, de andere groep mensen de Black Ops singleplayer.

Heb je MW en MW2 eigenlijk gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ben vandaag weer begonnen met de SP van MW en dan de SP van MW2 er achteraan zodat ik weer helemaal in het verhaal zit als MW3 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Laatst online: 06-10 21:44
Ik heb MW 2 over geslagen en MW 1 wel gespeeld. Ik moet zeggen dat ik het eerste deel ook goed vond. Het is gewoon dezelfde speelstijl wat mij aanspreekt. Hetzelfde gevoel en natuurlijk de engine die meewerkt.
Black ops speelt gewoon erg lekker weg. Grafisch loopt het gewoon erg achter met de games van nu, vooral als je kijkt naar BF3. Maar dat wil dus niet zeggen dat ik niet naar mw3 uitkijk. Het is gewoon de speelstijl die mij aanspreekt. Als ik zin heb in tactisch spelen pak ik BF3, heb ik zin om gewoon lekker als een adhd patient achter mij pc te zitten pak ik COD. Het nieuwe systeem m.b.t. xp points spreekt mij trouwens wel veel meer aan. Ik heb nu het idee dat het namelijk gaat lonen om niet meer alleen kills te gaan. Single player heb ik beide gespeeld en vind ze eigenlijk alle twee wel leuk, maar daar koop ik hem niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:11:
Ik ben vandaag weer begonnen met de SP van MW en dan de SP van MW2 er achteraan zodat ik weer helemaal in het verhaal zit als MW3 uitkomt.
Ben net klaar met de CoD 4 campaign! Het was in mijn herinnering leuker... Misschien iets te vaak gespeeld :p. De "All Ghillied Up" missie was wel geweldig! Maar voor de rest vond ik de MW2 singleplayer toch iets spannender.

Ik hoop wel dat er weer cheats komen nadat je alle intel hebt verzameld. Terwijl ik de CoD4 SP speelde heb ik meteen alle intel gehaald. Die slowmotion cheat is super leuk! Ik zou het bijvoorbeeld wel vet vinden om een "pause/freeze" cheat te hebben. Alles staat dan stil. Kogels, vijanden, alles. Behalve jij! Dat lijkt me nou echt super vet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat in de hardened edition ook een jaar Elite zit en dat je niet meer hoeft te betalen voor DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:25:
Klopt het dat in de hardened edition ook een jaar Elite zit en dat je niet meer hoeft te betalen voor DLC?
Eerste hit op Google:
-Modern Warfare 3 game with unique disc art
-1 year Call of Duty Elite Premium Membership, which includes all future Call of Duty MW3 downloadable content (including map packs)
-Special Founder status in Call of Duty Elite. Includes a special in-game emblem, playercard, weapon camo, clan XP boost, and more exclusive benefits
-Exclusive Special Ops Juggernaut Xbox Live avatar outfit
-Limited Edition, 100-page collectible field journal chronicling the entire saga with authentic military sketches, diagrams, and written entries
-All in a collectible steelbook case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Vind het wel erg jammer dat de zgn 'Hardened Edition' niet naar de PC komt. Zijn toch wel een aantal interessante features. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan_ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:49:
Vind het wel erg jammer dat de zgn 'Hardened Edition' niet naar de PC komt. Zijn toch wel een aantal interessante features. :(
Is dat al zeker? Dat zou inderdaad goed klote zijn voor PC gamers. Normaal koop ik die "special editions" nooit. Leuk, zo'n poppetje van Captain Price of een boekje met art, maar daar heb ik niks aan.

Maar in dit geval is het een goeie investering. Je betaalt in het begin wat meer (86 euro via amazon.co.uk, wat nog best meevalt), maar dan bespaar je wel een boel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een video van het interview:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, hoe vet is dit.

Ik maak voor de lol twee videos van dat GTTV interview, omdat ik zo'n hekel heb aan die GTTV flash player, en omdat het niet prettig kijkt als die beelden random door elkaar staan. En nu zijn m'n videos op charlieintel.com beland: http://www.charlieintel.c...ap-footage-montage-video/.

M'n Little Bros video is ook gepost op een Arabische gaming website genaamd adslgate.com. Geeeeen idee hoe hij daar terecht is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat zal ik doen? Call of Duty MW3 voor de release bestellen, of er na?
Gaat erom wat het goedkoopste is, na jaren er elke keer 50 euro voor te betalen (incl de slechte Call of Duty's) wil ik er dit jaar wat goedkoper vanaf zijn. Zullen de prijzen snel droppen na de release? Of zullen ze gelijk blijven?
40 Euro is nog eens te doen...
Enkel weet ik niet of deze winkel vertrouwbaar is.
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5124?ref=25

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-10 16:44

Phntm

Tlingelingeling

Ik vond eigenlijk wel elke cod spel leuk, maar voor mij stopte de series bij CoD4 en dat was ook het laatste echte spel dat goed gemaakt werd voor de PC door Infinity Ward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 20:15

MonkeySleeve

It's just Monkey business

HardCoreGamer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:31:
Gaat erom wat het goedkoopste is, na jaren er elke keer 50 euro voor te betalen (incl de slechte Call of Duty's) wil ik er dit jaar wat goedkoper vanaf zijn. Zullen de prijzen snel droppen na de release? Of zullen ze gelijk blijven?
Modern Warfare 2 kost nu nog steeds minimaal 30 euro, ga er maar van uit dat de prijs niet gelijk zal dalen na de release.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Black Ops is volgens mij ook nog niet in prijs verlaagd sinds de introductie, dus verwacht niet dat die binnen een maand of zo goedkoper is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardCoreGamer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:31:
Als je het niet uitmaakt wanneer je MW3 krijgt, koop dan via amazon.co.uk. 37 pond = 43 euro. Geen verzendkosten, maar dan krijg je 'm wel 3 tot 7 dagen na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn Windows 7, welke bij Amazon besteld was, kreeg ik wel op de dag van release binnen, dus misschien heb je hem wel op de dag van release in huis. Zelf heb ik hem bij Steam gekocht, zodat ik hem zeker de 8e november heb (althans als de downloadservers van Steam niet crashen :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:46:
Mijn Windows 7, welke bij Amazon besteld was, kreeg ik wel op de dag van release binnen, dus misschien heb je hem wel op de dag van release in huis. Zelf heb ik hem bij Steam gekocht, zodat ik hem zeker de 8e november heb (althans als de downloadservers van Steam niet crashen :p).
Was dat met free super saver delivery? Dat zou wel vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Inclusief verzenden was het rond de € 100 voor een retail versie van Windows 7 Professional in de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:54:
Inclusief verzenden was het rond de € 100 voor een retail versie van Windows 7 Professional in de pre-order.
Als je betaalt voor de verzending dan krijg je 'm inderdaad op de dag van release (meestal). Maar ik ben niet van plan 5 pond te betalen, alleen maar om een game een paar dagen eerder te krijgen. Liever geen verzendkosten en de game dan 3 - 7 dagen later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

Als je betaalt voor de verzending dan krijg je 'm inderdaad op de dag van release (meestal). Maar ik ben niet van plan 5 pond te betalen, alleen maar om een game een paar dagen eerder te krijgen. Liever geen verzendkosten en de game dan 3 - 7 dagen later krijgen.
Met super saver delivery krijg je de preorder tegenwoordig vaak ook op de dag zelf of een dag later en normale bestellingen binnen 3 werkdagen :)

Anyway, die survial/spec ops missies zien er wel tof uit. Als ze nieuwe missies blijven toevoegen (wat ze gaan doen toch?) kan je jezelf er best mee vermaken en krijg je misschien toch waar voor je geld zelfs al speel je de core mp niet (hoewel toch bijna iedereen een CoD game aanschaft voor de core mp :p ).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Met super saver delivery krijg je de preorder tegenwoordig vaak ook op de dag zelf of een dag later en normale bestellingen binnen 3 werkdagen :)
Ik heb een beetje rondgekeken op internet en zo te zien krijgen de meeste mensen die super saver delivery hebben gekozen de game alsnog op de dag van de release binnen, of soms zelfs een dag ervoor!

Maar ik snap niet waarom je normale bestellingen 3 dagen later zou krijgen... of was dat een grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

Ik heb een beetje rondgekeken op internet en zo te zien krijgen de meeste mensen die super saver delivery hebben gekozen de game alsnog op de dag van de release binnen, of soms zelfs een dag ervoor!

Maar ik snap niet waarom je normale bestellingen 3 dagen later zou krijgen... of was dat een grap?
Normale bestellingen in de zin van: het product is op voorraad (dus geen preorder). Dan krijg je het meestal binnen 3 werkdagen na bestelling als je voor de super saver kiest. Dus wat je normaal ook verwacht bij Nederlandse webshops :)

Dus eigenlijk altijd kiezen voor super saver delivery als het mogelijk is als je bestelt bij amazon.co.uk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Nahh oke, wat is de beste winkel om MW3 zo snel mogelijk te krijgen?
Rond de 40 euro ongeveer...

knip

We gaan niet voor elk spel opnieuw het spelletje "welke winkel is betrouwbaar" en "waar kan ik hem goedkoop krijgen" spelen.

Er zijn andere topics voor het online (importeren) van games. Prijzen hoeven hier ook niet geplaatst te worden, behalve als het echt een werelddeal is.

[ Voor 63% gewijzigd door PWM op 18-10-2011 20:05 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 20:05
GameSpy: Sure. Now you mentioned there that users can set up their own dedicated servers. Will they still be ranked servers or are they unranked?

Robert Bowling: That's something that hasn't been decided yet. It's something that we're working out.

Bron: http://forums.steampowere...showthread.php?p=25761632

[ Voor 12% gewijzigd door Baiko op 18-10-2011 22:07 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

[niet geheel on-topic]
Ik snap het hele ge-eikel ook niet echt over die prijzen en levertijden.

Je weet dat een spel, afhankelijk van de verkopende partij, tussen de 50 en 65 gaat kosten. Je zal er in eerste instantie dan ook vanuit moeten gaan dat ie voor 65 over de toonbank gaat en alles wat je hier op kunt besparen mooi meegenomen is.
Ook zit je doorgaans nog met verzendkosten. Via PostNL is dit al snel 3,95.

Voor het bedrag dat je hiervoor betaald, krijg je een zelf te bepalen hoeveelheid uren speelgenot. Als je dit gaat omrekenen naar € per uur, gaat het al helemaal nergens over. Betaal je de hoofdprijs en koop je een spel voor 70 incl verzendkosten, kost je dit € 0,35 per uur op basis van 200 uur speeltijd.
Ga je voor de goedkoopste manier en ben je uiteindelijk 45 kwijt, is dit € 0,23 per uur.
Eerlijk is eerlijk, het is niet dat je zo'n spel koopt en na 4 uur alweer opzij schuift voor een ander spel.

Natuurlijk verdient niet iedereen zijn geld even makkelijk, maar wat kun je tegenwoordig nog doen voor € 0,35 per uur?
[/niet geheel on-topic]

Meer on-topic:
Ik ben op zoek naar de MW3 Limited Edition XBox360 console. Deze wordt via Amazon (USA) en de Microsoft Store USA aangeboden, maar dit is een region 1 console.

Microsoft support geeft aan dat ik XBox.com in de gaten moet houden, maar garanderen niet dat deze daar te koop zal zijn.

GameMania geeft aan dat Activision besloten heeft deze console niet in de BeNeLux uit te brengen.

In de UK hebben Game en GameStop een exclusieve deal om deze consoles te verkopen. Dus Amazon UK heeft deze niet en gaat deze ook niet krijgen. Helaas verzenden zij niet boven £ 200,- terwijl de box £ 269,99 kost.

Ik zou wel in Duitsland of Frankrijk kunnen kijken, maar de voertaal in beide genoemde landen zijn voor mij abracadabra.
Iemand andere suggesties waarmee ik mezelf op de gok een citytrip naar London kan besparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://twitter.com/#!/CallofDuty/status/126796794398121985

Nieuwe Strike Package trailer. We krijgen dus veel pointstreak rewards te zien! Vet!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Weet niet of deze al langs is gekomen, if so... sorry

http://www.callofduty.com/mw3/videos/redemption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trailer, laat nieuwe maps zien en heel veel killstreaks.

Ik was het er mee eens dat MW3 best veel op MW2 lijkt, maar dit filmpje doet me eigenlijk helemaal niet meer denken aan MW2 (ja, behalve dat het Call of Duty is natuurlijk). Ziet er super vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Hmm, ik krijg Batman Arkham City (die vandaag is uitgekomen) pas op de 24e volgens Amazon. Heb hem begin oktober besteld. Hij is vanavond verscheept vanuit UK. Dit even ter info voor mensen die het belangrijk vinden om MW3 op of om release binnen te hebben.

In ander nieuws. Door Androyed zijn filmpjes begin ik weer warm te lopen voor MW3. Ze moeten je inhuren als marketingman. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:33:
[...]
In ander nieuws. Door Androyed zijn filmpjes begin ik weer warm te lopen voor MW3. Ze moeten je inhuren als marketingman. :P
Dat is geen toeval, hoor! Activision bepaalt namelijk de tijd waarop die trailers worden geupload. En marketing, dat kan Activision als geen ander. Dus het komt niet door mij, maar door de marketing van Activision. :P

Ik post ze alleen maar hier op het moment dat ik ze zie. En aangezien ik nieuws over games die ik ga kopen altijd volg, zie ik de trailers heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:54
wat een chaos zeg die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:45:
[...]

Dat is geen toeval, hoor! Activision bepaalt namelijk de tijd waarop die trailers worden geupload. En marketing, dat kan Activision als geen ander. Dus het komt niet door mij, maar door de marketing van Activision. :P

Ik post ze alleen maar hier op het moment dat ik ze zie. En aangezien ik nieuws over games die ik ga kopen altijd volg, zie ik de trailers heel snel.
Waarschijnlijk doelde hij ook meer op de filmpjes die jij eerder chronologisch aan elkaar geplakt had ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:52:
[...]

Waarschijnlijk doelde hij ook meer op de filmpjes die jij eerder chronologisch aan elkaar geplakt had ;)
Oh, oke! Maar ik post wel vaker trailers hier. Misschien doelde hij gewoon op alle filmpjes die ik post :p
Het is een trailer. Dat zijn beelden van 0,0029 seconde aan elkaar geplakt. Dan lijkt alles chaos.

Maar inderdaad, Call of Duty is best hectisch en dat is ook een reden dat iedereen het zo leuk vindt, denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:54:
[...]

Oh, oke! Maar ik post wel vaker trailers hier. Misschien doelde hij gewoon op alle filmpjes die ik post :)
Arjen heeft gelijk. :) Niets mis met het posten van onbewerkte trailers hier overigens. Maar die heb ik meestal al gezien voordat ik ze in dit topic zie. /youtubeverslaving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:27:
[video]

Nieuwe trailer, laat nieuwe maps zien en heel veel killstreaks.

Ik was het er mee eens dat MW3 best veel op MW2 lijkt, maar dit filmpje doet me eigenlijk helemaal niet meer denken aan MW2 (ja, behalve dat het Call of Duty is natuurlijk). Ziet er super vet uit!
haha, het specialist package....uitleg: you character becomes the superweapon....2 seconden erna zegt iemand anders: its more balanced than ever before....

eerst zien dan geloven 8)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:59:
[...]

Arjen heeft gelijk. :) Niets mis met het posten van onbewerkte trailers hier overigens. Maar die heb ik meestal al gezien voordat ik ze in dit topic zie. /youtubeverslaving :P
Ik dacht dat ik 'm best snel had gepost! Niet snel genoeg blijkbaar. :D

Ik ben verbaasd dat ik zoveel views heb gekregen in die filmpjes. Er zijn serieus mensen hebben gesubscribed... Misschien omdat ze op charlieintel.com waren geplaatst!
superwashandje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

haha, het specialist package....uitleg: you character becomes the superweapon....2 seconden erna zegt iemand anders: its more balanced than ever before....

Ik denk dat het tegenvalt hoeveel je aan alle perks hebt, hoor. Het blijft gewoon jij en je gun. Als je een 8 killstreak kan halen zonder een enkele killstreak reward, dan heb je wel alle perks verdiend.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

superwashandje schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Ik wilde net hetzelfde neerzetten :+ Ik haal geregeld tussen de 10-20 kills voordat ik doodga. Zoals ik nu hoor, worden dat er straks 20-40 :+

Nouja, zolang ze het probleem met de waardeloze spawns oplossen, koop ik hem toch wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 20-10-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:24:
[...]

Ik wilde net hetzelfde neerzetten :+ Ik haal geregeld tussen de 10-20 kills voordat ik doodga. Zoals ik nu hoor, worden dat er straks 20-40 :+

Nouja, zolang ze het probleem met de waardeloze spawns oplossen, koop ik hem toch wel :)
Maaaarrrr dat is MET killstreak rewards!

En bovendien ben je best wel heel erg goed als je geregeld 10-20 killstreaks haalt. Dat is zeker niet wat de gemiddelde gamer haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WTF?

Het begin zag er prima uit, verschillende soorten strike packages, geen OP meer zoals chopper gunner en AC130 en gebaseerd op punten ipv kills. (werkte in MOH ook prima, alleen waren de agressive type dingen heel makkelijk aan elkaar te chainen)

En dan komen ze met ubersoldier aan....
Alle perks in de game unlocken terwijl je toch al op een rampage bent? Dat lijkt mij een prima idee! Not.
Wat is dat toch dat de goede spelers altijd maar beloont moeten worden met meer "voordeel"? In eerdere cod games werd je toch ook niet gebuffed zodra je goed bezig was? Iedere encounter was simpel: You have a gun, I have a gun, thats it. Hopen dat de specialist niet té erge perks krijgt (juggernaut + extra damage zou rampzalig zijn bij een toch al goede speler)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:50:
WTF?

Het begin zag er prima uit, verschillende soorten strike packages, geen OP meer zoals chopper gunner en AC130 en gebaseerd op punten ipv kills. (werkte in MOH ook prima, alleen waren de agressive type dingen heel makkelijk aan elkaar te chainen)

En dan komen ze met ubersoldier aan....
Alle perks in de game unlocken terwijl je toch al op een rampage bent? Dat lijkt mij een prima idee! Not.
Wat is dat toch dat de goede spelers altijd maar beloont moeten worden met meer "voordeel"? In eerdere cod games werd je toch ook niet gebuffed zodra je goed bezig was? Iedere encounter was simpel: You have a gun, I have a gun, thats it. Hopen dat de specialist niet té erge perks krijgt (juggernaut + extra damage zou rampzalig zijn bij een toch al goede speler)
Juggernaut EN stopping power zijn er niet meer.

Echt, ik denk dat jullie overschatten hoe goed alle perks bij elkaar zijn als je GEEN killstreak rewards hebt.

En het kan altijd zo zijn dat een bepaalde perk in een game unbalanced is, maar het is niet alsof ze MW3 niet testen. Als de Specalist Package overpowered zou zijn, hadden ze het al lang gemerkt. Ik denk dat de Specialist Package alleen door sommigen gebruikt gaat worden, en dat het grootste deel naar Assault en Support gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-10 16:04

superwashandje

grofheid alom

hehehe, ik denk dat jij de goede spelers nogal onderschat. vooral hoe zij juist goed gebruik kunnen maken van alle perks bij elkaar.

ik loop nu in black ops echt regelmatig rond met mijn cobra in de lucht terwijl ik als andere perks de spyplane en blackbird gebruik. zodra ik die cobra heb blijf ik echter wel gewoon rondrennen dus vaak houd mijn streak net op bij de bb maar mocht je een beetje conservatief spelen is een 8 killstreak goed te doen hoor. vooral als je telkens perks erbij krijgt!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ondertussen zijn de minimale specs ook bekend geworden via de onderstaande FAQ.
What is the MinimumSpecs for Call of Duty: Modern Warfare 3 on PC?

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory: 16 GB free hard drive space / 2GB RAM
Video Card: Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ 8600GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
Sound Card: DirectX® 9.0C or later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Het ziet er toch wel allemaal vet uit moet ik zeggen, krijg er steeds meer zin in :)
Point streak systeem met ook punten krijgen voor objectives vind ik een hele goede stap, misschien dat mensen nu iets meer voor de objectives gaan, dat zou het spel in een klap beter maken dan alle voorgaande delen imo.

Het enige waar ik echt bang voor ben is dat er veeeeel te veel streak rewards tegelijk gehaald worden. Ik bedoel, als je voor alles wat je doet points krijgt (zelfs voor assists hoor ik?) en als die zelfs niet resetten na je dood bij dat tweede package, dan haalt iedereen toch 3x zoveel rewards in een game? Ik vind het bij MW2 en BO nu soms al te druk qua rewards, er hangt altijd wel een UAV in de lucht, en vanaf de helft van de game komt er om de 2 seconden een chopper oid. Dat wordt nu alleen nog maar erger denk ik :-(

Ook ben ik bang dat die specialist package veel te overpowered wordt. Ja, ze hebben het vast getest, maar hoe kun je dit nou goed testen? Dat kan dus niet, zo'n specialist package is alleen overpowered voor iemand die echt goed is, iemand die met gemak een 10 kill streak haalt zonder rewards. Er zullen niet veel van die spelers zijn die het spel testen, de echte goeie spelers komen straks als de game uit is pas naar voren. En juist die spelers zullen er denk ik veel te veel voordeel aan halen. De meerwaarde van meerdere perks wordt hier behoorlijk onderschat denk ik, spelen jullie nooit Sharpshooter in BO? Daar krijg je voor elke kill ook een extra perk, en daar merk je zo goed dat je echt heel veel voordeel hebt als je een paar perks hebt terwijl de rest dat niet heeft...

Maar het ergste vind ik nog dat die specialist package precies juist teamplay weer teniet doet. Iedereen die niet aan de objective mee wil werken heeft daar nu ook nog zelfs een speciale package voor waarmee hij juist NOG beter wordt om als een rambo overal doorheen te rennen. En het is nog maar de vroeg hoeveel zo'n speler helpt bij het halen van objectives... Laat staan als straks blijkt dat specialist package inderdaad veel te sterk is en iedereen in je team het gaat gebruiken, dan krijg je dus weer gewoon domination matches waar de 2 min er nog steeds een vlag is die niet gecaptured is :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 11:39
De pc versie wordt net zo kut als mw2. Geen lean, geen maxfps, geen devconsole en als klap op de vuurpijl moet je raken via hetzelfde schijt IWnet als Mw2. Hoe kunnen ze zulke beslissingen maken, ongelofelijk.

Oh en visser elite zit er bij launch niet bij...we krijgen weer een afdankertje op de pc.

[ Voor 18% gewijzigd door TheProf82 op 21-10-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:24:
De pc versie wordt net zo kut als mw2. Geen lean, geen maxfps, geen devconsole en als klap op de vuurpijl moet je raken via hetzelfde schijt IWnet als Mw2. Hoe kunnen ze zulke beslissingen maken, ongelofelijk.

Oh en visser elite zit er bij launch niet bij...we krijgen weer een afdankertje op de pc.
Da's vervelend! Gelukkig heeft de Xbox 360 wel lean, maxfps, devconsole en een vuurpijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:02:
Het ziet er toch wel allemaal vet uit moet ik zeggen, krijg er steeds meer zin in :)
Point streak systeem met ook punten krijgen voor objectives vind ik een hele goede stap, misschien dat mensen nu iets meer voor de objectives gaan, dat zou het spel in een klap beter maken dan alle voorgaande delen imo.

Het enige waar ik echt bang voor ben is dat er veeeeel te veel streak rewards tegelijk gehaald worden. Ik bedoel, als je voor alles wat je doet points krijgt (zelfs voor assists hoor ik?) en als die zelfs niet resetten na je dood bij dat tweede package, dan haalt iedereen toch 3x zoveel rewards in een game? De Support Strike Package reset dan wel niet als je dood gaat, maar stel dat je 3 - 7 - 12 gebrukt bij de support strike package. Dat betekent dat je pas na 12 kills een nieuwe UAV kan halen. Het feit dat je streak niet reset na je dood betekent dat je makkelijker hoge killstreaks kan halen, MAAR het is tegelijkertijd ook een restrictie. Ik vind het bij MW2 en BO nu soms al te druk qua rewards, er hangt altijd wel een UAV in de lucht, en vanaf de helft van de game komt er om de 2 seconden een chopper oid. Dat wordt nu alleen nog maar erger denk ik :-(

Ook ben ik bang dat die specialist package veel te overpowered wordt. Ja, ze hebben het vast getest, maar hoe kun je dit nou goed testen? Dat kan dus niet, zo'n specialist package is alleen overpowered voor iemand die echt goed is, iemand die met gemak een 10 kill streak haalt zonder rewards. Er zullen niet veel van die spelers zijn die het spel testen, de echte goeie spelers komen straks als de game uit is pas naar voren. Ze zorgen er echt wel voor dat goeie spelers het spel testen. Robert Bowling zelf is niet slecht, en wat dacht je van Guy Beahm aka Dr Disrespect? Hij is heel erg goed. En natuurlijk zijn zij niet de enigen. En juist die spelers zullen er denk ik veel te veel voordeel aan halen. De meerwaarde van meerdere perks wordt hier behoorlijk onderschat denk ik, spelen jullie nooit Sharpshooter in BO? Daar krijg je voor elke kill ook een extra perk, en daar merk je zo goed dat je echt heel veel voordeel hebt als je een paar perks hebt terwijl de rest dat niet heeft... Klopt, maar je gaat nog steeds dood na een paar kogels. Ik merk dat als ik Sharpshooter speel, ik even snel dood ga na 1 kill als na 7 kills. Je hebt dan wel wat hulpmiddelen, maar het blijft jij en je gun. Vergelijk sommige perks eens met killstreaks. Een UAV kan je al na 3 kills halen. En een UAV, daar heb je heel erg veel aan. We zullen zien, maar ik denk dat het tegenvalt (of meevalt) hoeveel mensen de Specialist Package gaan gebruiken. Ik denk dat 50 procent de Assault Package gebruikt, 40 procent de Support Packge en 10 procent de Specialist Package.

Maar het ergste vind ik nog dat die specialist package precies juist teamplay weer teniet doet. Iedereen die niet aan de objective mee wil werken heeft daar nu ook nog zelfs een speciale package voor waarmee hij juist NOG beter wordt om als een rambo overal doorheen te rennen. En het is nog maar de vroeg hoeveel zo'n speler helpt bij het halen van objectives... Laat staan als straks blijkt dat specialist package inderdaad veel te sterk is en iedereen in je team het gaat gebruiken, dan krijg je dus weer gewoon domination matches waar de 2 min er nog steeds een vlag is die niet gecaptured is :/ De meeste mensen speelden juist geen objectives in MW2 omdat ze graag een hoge killstreak wilden, om een nuke te halen ofzo. Als je de Specialist Package hebt, is die motivatie een beetje weg. Bovendien, OOK bij de Specialist Package krijg je punten voor het cappen van een vlag. Als ik 7 kills heb, en ik ben 1 kill/point weg van alle perks unlocken, dan cap ik echt wel even vlag B als ik toch in de buurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Da's vervelend! Gelukkig heeft de Xbox 360 wel lean, maxfps, devconsole en een vuurpijl.
Tja , bepaalde platformen scheppen andere verwachtingen ?
Iwnet was echt ruk , dat moet Iw geweten hebben. Lean vind ik persoonlijk niet zo erg , maar zou netjes zijn als ze het toevoegden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:35

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind al die verschillende strikes wel leuk, hopelijk motiveert het mensen dan ook meer objectives te doen.
Ben ook wel benieuwd naar de speelgrootte van de maps en hoe al die perks nu te combineren zijn.

Alleen nog uitzoeken waar ik het beste het spel kan kopen, denk dat ik toch gewoon naar de MediaMarkt wandel, dan krijg ik een voucher voor CoD1 er bij: http://www.mediamarkt.nl/...d=5&et_sub=modernwarfare3

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Tja , bepaalde platformen scheppen andere verwachtingen ?
Iwnet was echt ruk , dat moet Iw geweten hebben. Lean vind ik persoonlijk niet zo erg , maar zou netjes zijn als ze het toevoegden.
IWnet hebben ze waarschijnlijk wel verbeterd. En je hebt toch dedicated servers? Daar ben ik wel jaloers op, als ex-PC gamer. Ik zou zeggen gewoon lekker ranken op een hopelijk verbeterde versie van IWnet, en als je level 80 bent naar dedicated servers gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 07-10 20:07
TheProf82 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:24:

Dat meen je niet!
Heb je die info van de MW3 forum? bevestigd door Bowling himself?
Shit, kan zelf niet kijken op die forum zit namelijk op mijn werk.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Het ziet er naar uit dat Ranked P2P wordt en Unranked dedicated servers (of ik heb niet goed gelezen). Oftewel, nog geen ene f*ck verbeterd.

[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 21-10-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 12-10 11:39
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Erg grappig, maar ik weet nu al gewoon dat het een bout-game gaat worden. MW2 is bijvoorbeeld nog speelbaar op consoles nu, maar de PC-versie is deaud. Vrijwel nooit vind je een game via het P2P systeem, waarvan de kwaliteit STERK afhangt van het aantal spelers in jouw regio. Ja, er is AlterIW wat aardig werkt, maar dat hebben we niet te danken aan Infinity Ward.

P2P is iets waar vrijwel elke doorgewinterde COD-speler niets mee te maken wil hebben, maar het wordt gewoon door onze strot gedauwd. Altijd weer die console spelers die leuk denken te zijn, ze hebben geen benul wat een PC-versie (stuk)maakt. En het is overduidelijk dat de PC-versie weer een zwaar gerushte console port is, met dedicated servers waar je geen eens wapens kan unlocken. Hilarisch, hoe bedenken ze het.

Ze beloven eerst CoD4-style servers, heel leuk, maar daar speelde ik op ranked dedis om wapens te unlocken en op unranked om mods te spelen. Nu kunnen we niet spelen op ranked dedis en op unranked dedis is eigenlijk niets te vinden wat het unranked maakt, op misschien 1 of 2 servers na met andere rulesets.

Het feit dat je geen maxfps kan instellen is al helemaal hilarisch, waarschijnlijk dus ook geen Field of View en andere grafische opties waardoor ik weer met koppijn MW2-style mag fraggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
na een half jaar me ps3 niet aangesloten te hebben, vorige week dat ding weer aangeslingerd beetje mw2/blops gespeeld blijft wel relaxed :), ga mw3 zeker halen. Heb gereserveerd bij intertoys, gratis controller erbij wel nice =)

Ben benieuwd wat voor nieuwe dingetjes ik terug ga vinden :D

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 21-10-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

TheProf82 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Erg grappig, maar ik weet nu al gewoon dat het een bout-game gaat worden. MW2 is bijvoorbeeld nog speelbaar op consoles nu, maar de PC-versie is deaud. Vrijwel nooit vind je een game via het P2P systeem, waarvan de kwaliteit STERK afhangt van het aantal spelers in jouw regio. Ja, er is AlterIW wat aardig werkt, maar dat hebben we niet te danken aan Infinity Ward.

P2P is iets waar vrijwel elke doorgewinterde COD-speler niets mee te maken wil hebben, maar het wordt gewoon door onze strot gedauwd. Altijd weer die console spelers die leuk denken te zijn, ze hebben geen benul wat een PC-versie (stuk)maakt. En het is overduidelijk dat de PC-versie weer een zwaar gerushte console port is, met dedicated servers waar je geen eens wapens kan unlocken. Hilarisch, hoe bedenken ze het.

Ze beloven eerst CoD4-style servers, heel leuk, maar daar speelde ik op ranked dedis om wapens te unlocken en op unranked om mods te spelen. Nu kunnen we niet spelen op ranked dedis en op unranked dedis is eigenlijk niets te vinden wat het unranked maakt, op misschien 1 of 2 servers na met andere rulesets.

Het feit dat je geen maxfps kan instellen is al helemaal hilarisch, waarschijnlijk dus ook geen Field of View en andere grafische opties waardoor ik weer met koppijn MW2-style mag fraggen.
Speel jij wars? Clans mogen blij zijn dat er weer dedicated servers zijn voor wars.
Ik weet niet waar jij MW2 doet, maar ik speel het nog vaker en ik vind nog altijd games. Vaak ben ik nog host ook.

Dat de PC versie een port is van de Xbox 360 is al lang geen geheim meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier bij MW2 ook nog volop games beschikbaar, alleen is het irritant dat de eerste keer verbinden zo lang moet duren op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Daar sta je dan met je P2P systeem... :D
Ik voorzie een hoop geannuleerde pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat streaks niet resetten bij je dood is juist goed. Nu is het zo dat elk potje een omslagpunt heeft waarbij 1 team van allerlei zooi in de lucht heeft waardoor ze de tegenstander nog harder in de pan hakken. Nu wordt dat omslagpunt minder heftig waardoor potten langer spannend kunnen blijven en je mooie comebacks vaker zal zien.

MW3 is gewoon niet gebalanced voor lean.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:05:
En een opleving van CoD4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:05:
Tja, waarschijnlijk een minimaal percentage, gezien het feit de console vele malen meer verkoopt. Denk niet dat Activision er wakker van zal liggen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
vinom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:38:
Het ziet er naar uit dat Ranked P2P wordt en Unranked dedicated servers (of ik heb niet goed gelezen). Oftewel, nog geen ene f*ck verbeterd.
Source?

Waarom staat BF3 hier vanboven in gerelateerde producten?
Inside joke van de thread starter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:42:
[...]

Waarom staat BF3 hier vanboven in gerelateerde producten?
Inside joke van de thread starter? :P
Nee, advertenties. En hoezo is BF3 niet een gerelateerd product dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
fourzerotwo heeft een update geplaatst:

Are Dedicated Servers Ranked or UnRanked?

Only matchmaking to public games are Ranked (meaning, you have to rank up to unlock weapons to rank on the leaderboards), choosing to play on a Dedicated Server is UnRanked. Meaning unlocks are completely controlled by the Server Admin. They can choose to unlock everything or limit class restrictions to whatever they like to fully customize the experience. You do not have to rank up in Public games to have access to weapons in Dedicated Servers, you have complete control over what is unlocked for you in a Unranked Dedicated Server.

http://www.callofduty.com/message/45449#45449

Volgens mij een stap in de goeie richting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ze zeggen niet zwart op wit dat Ranked P2P zal zijn, dus ik geef hen nog het voordeel van de twijfel.
mingooski schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:25:
fourzerotwo heeft een update geplaatst:

Are Dedicated Servers Ranked or UnRanked?

Only matchmaking to public games are Ranked (meaning, you have to rank up to unlock weapons to rank on the leaderboards), choosing to play on a Dedicated Server is UnRanked. Meaning unlocks are completely controlled by the Server Admin. They can choose to unlock everything or limit class restrictions to whatever they like to fully customize the experience. You do not have to rank up in Public games to have access to weapons in Dedicated Servers, you have complete control over what is unlocked for you in a Unranked Dedicated Server.

http://www.callofduty.com/message/45449#45449

Volgens mij een stap in de goeie richting :P
Now that's nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Iedereen massaal ranked p2p boycotten op de pc? :p (zal wel niet)

Maar hoe zou het dan zitten met het maken van classes op unranked servers? Als er te veel verschillende regels komen kan je eigenlijk alleen maar je class maken als je ook daadwerkelijk op de server bent want anders kan je met wel erg veel lege slots zitten in je class setups.

We zullen het zien, maar met ranked dus weer via p2p (anders zouden het wel vermelden dat ranked matchmaking ook op dedis gehost worden en hij maakt ook het verschil tussen ranked/matchmaking en dedicated server) lopen ze toch wel weer achter op de andere shooter releases op de pc en zelfs op hun eigen reeks.

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 21-10-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Jammer dat de dedicated servers unranked zijn, ergens kan ik er ook wel inkomen (cheaten etc). Ik vind het echter wel erg tof dat server admins kunnen bepalen welke wapens wel en niet gebruikt mogen worden, hopelijk ook met attachments zodat je servers krijgt zonder grenade launchers.

Morgen maar eens bellen of de gamemania mijn pre-order van PC naar 360 kan omzetten. Wil ze uiteindelijk wel beide hebben, maar omdat ik op dedi servers niet alles hoef te unlocken, kan dat later wel.

Die strike packages, hoe moet ik me dat trouwens voorstellen? (Ik ben er met de gedachte niet helemaal bij atm.)
Je kiest een strike package voor je class, die standaard gedefineerde killstreaks heeft? Dus je kunt nu niet meer zoals in MW2 kiezen voor bijvoorbeeld predator, harrier en chopper? Dat zou namelijk zeker meehelpen aan een beter gebalanceerde game imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet waarom ze niet gewoon het systeem van Black Ops PC hebben gebruikt, qua servers. Ik vond dat gewoon goed werken.
P2P ga ik in ieder geval niet aan beginnen, dat is gewoon 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
idd je class maken zal wel gebeuren op de server zelf.

ranked is nu in principe alleen belangrijk als je geeft om stats, leaderboards en een embleempje naast je naam.

Nu kunnen we meteen aan de slag met alle wapens en perks of spelen we op een server waar we een beperkte keuze hebben aan wapens en attachments, zonder perks en killstreak.

Sounds like competitive gameplay to me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:15
Wtf. p2p als je wil ranken, 8)7 dat is bagger en op dedicated geen ranking?

Dan ga ik voor BF3, geen zin meer in die p2p gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Nou ik zie totaal het probleem niet. Matchmaking is mogelijk, ik kan met mijn maatjes in 1 team gezellig op een public server net zo veel ranken als ik wil. Op een gegeven moment is iedereen toch "70", dan gaan we misschien wel gezellig naar een dedi toe maar dat zien we dan wel weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Als het maar beter werkt als in MW2 ben ik al snel tevreden... En dan bedoel ik vooral qua lag en cheaters. Als dat weer net zo erg is... nja, zonde van 50 euro :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-10 22:36
xPhantom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:34:
Die strike packages, hoe moet ik me dat trouwens voorstellen? (Ik ben er met de gedachte niet helemaal bij atm.)
Je kiest een strike package voor je class, die standaard gedefineerde killstreaks heeft? Dus je kunt nu niet meer zoals in MW2 kiezen voor bijvoorbeeld predator, harrier en chopper? Dat zou namelijk zeker meehelpen aan een beter gebalanceerde game imho :)
Je kiest die niet zozeer voor je class, maar meer voor je speelwijze. Je hebt drie packages, specialist, support en nog 1. Waarbij specialist voornamelijk op kills focust en support dus op support. Binnen deze packages kun je je streaks nog wel kiezen. Zie ook hier.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.facebook.com/photo.php?v=825705862157

Prestigeshop , wat interessante feitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
MW3 gaat het voor mij niet worden.

Had MW2 al het zelfde Quake spel niveau als twintig jaar terug. Veel rennen en huppelen als een kip zonder kop en sprayen is de norm.

Waarom ze nooit iets aan dat rennen hebben gedaan en dood is dood tot einde van de ronde is me een raadsel. Beetje realisme kan er toch in.

Ook het punten systeem zou zo moeten kill is bv +100 dood = - 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
TecTo schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:53:
MW3 gaat het voor mij niet worden.

Waarom ze nooit iets aan dat rennen hebben gedaan en dood is dood tot einde van de ronde is me een raadsel. Beetje realisme kan er toch in.
Hiervoor heb je de mode S&D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu mw3 steeds dichterbij komt gisteren na lange tijd mw2 maar eens even weer opgestart(ps3). Was wel weer even wennen t/o van BO. Ik ben er niet over uit welke nu het lekkerste speelt. Heb t id dat mw2 net ff wat soepeler speelt. Wel is de chaos in mw2 vele malen groter, mede door de aanwezigheid van de vele tubers, wat ik weer n beetje als n nadeel ervaar. QS'ers ben ik maar n enkele keer tegengekomen trouwens. Vandaag nog maar weer ff wat potjes spelen met mijn geliefde Scar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:04:
Nu mw3 steeds dichterbij komt gisteren na lange tijd mw2 maar eens even weer opgestart(ps3). Was wel !
Dat doen heel veel mensen volgens mij weer op het moment :)

Vanmorgen alweer 150.000+ mensen online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

TecTo schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:53:

Ook het punten systeem zou zo moeten kill is bv +100 dood = - 90
Nee, dat is een heel slecht idee. Zo gaat iedereen campen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 20:36
Niellie41 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:28:
[...]

Idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Niellie41 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:28:
[...]

Er is nog zoiets als hide and hit.

Maar goed in het echt springen en rennen en sprayen soldaten ook _/-\o_

Ren je rot. Is maar waar je lol in hebt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 22-10-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:35

Vrijdag

De Zwarte

TecTo schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:40:
[...]

Er is nog zoiets als hide and hit.

Maar goed in het echt springen en rennen en sprayen soldaten ook _/-\o_

Ren je rot. Is maar waar je lol in hebt ;)
Tja, dat is gewoon zoals de MW serie speelt. Snel, niet realistisch en lekker maaien met je wapen. Het is gewoon een arcade fps, voor meer realisme zal je toch echt bij BF3 of nog beter: Operation Flashpoint (het eerste deel ligt vast wel ergens in de budgetbakken) moeten zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Official Call of Duty: Modern Warfare 3 - Launch Trailer

Launch trailer.

Als je goed kijkt zie je mw3 in ww3 veranderen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje voor de link! WW3 veranderd in MW3, en dat is altijd al zo geweest in de trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Dat is echt een korte launch trailer, waarom zit het Hans Zimmer muziekje er niet achter, die is echt briljant!

Zitten leuke dingen in, zoals tank door gebouw, eiffeltoren in de hens etc. SP wordt wrss een check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:45:
[...]

Dat is echt een korte launch trailer, waarom zit het Hans Zimmer muziekje er niet achter, die is echt briljant!

Zitten leuke dingen in, zoals tank door gebouw, eiffeltoren in de hens etc. SP wordt wrss een check.
Hans Zimmer is niet de composer voor de MW3 soundtrack. Nu is het Brian Tyler, die volgens mij ook best bekend is. Het maakt mij niet zoveel uit. Kijk naar Call of Duty 4. Ook een geweldige soundtrack, en dat is toch echt geen Hans Zimmer.

Ik ben benieuwd wie de "shadow of our own" is! Misschien die hooded man die je in de vorige SP trailer zag?

En trouwens, ik vind Modern Warfare 3 er steeds beter uit zien. Het is geen Battlefield 3 niveau, maar het is zeker niet "shit". Op 0:06 in de trailer zie je de Russische president, en die ziet er best goed uit (qua graphics, he :P).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2011 18:51 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty