Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ben benieuwd wanneer het mediacircus los gaat komen, ze hebben toch een heel dik budget..! Heb hem trouwens besteld bij Gamehubs a 42,99, want dan heb ik hem niet op tijd binnen. Zit dan precies met tentamens dus vind wel prima dat die daarna pas op de deurmat valt ... #kenjezelf

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Ahhh, vooruit, jij mag ook wel meedoen! ;)
Heb ook wel weer zin in een beetje nieuwe levels ondertussen!
Mag ik dan ook nog meedoen die paar uurtje in de week dat ik het ga spelen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

mingooski schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:48:
Als je zelf geen problemen hebt met de p2p server systeem van MW2 dan zal het voor jou niks uitmaken, maar ikzelf stoorde me wel aan laggy hosts, het soms lange wachten om een game te joinen ect.
? Tuurlijk maakt het wel wat uit, dedi's maken heel wat uit! Zoals je zegt, nu heb je veel last van laggy hosts... lang wachten, cheaters, etc. Met dedi's is dat grotendeels afgelopen. Niet te vergeten het verschrikkelijke kinderachtige noobtuben waar hosts wat aan kunnen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
Barca schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

? Tuurlijk maakt het wel wat uit, dedi's maken heel wat uit! Zoals je zegt, nu heb je veel last van laggy hosts... lang wachten, cheaters, etc. Met dedi's is dat grotendeels afgelopen. Niet te vergeten het verschrikkelijke kinderachtige noobtuben waar hosts wat aan kunnen gaan doen.
Dedi's maken heel wat uit, dat klopt maar matchmaking gebeurt niet via dedi's maar via IWnet (dus p2p)

Een nieuwtje die ik heb opgepikt van Bashandslash.

Comment From Burre
How many players will be able to play online at the same time ?

Robert Bowling:
Multiplayer is designed for 2 to 18 players while Spec Ops Co Op modes are designed for max 2 players
.

http://www.mappersunited....schofield-interview.1784/

Waarom weer zo weinig? :F
Zal het te maken hebben met IWnet?

Misschien dat je op dedi's het spelers aantal kan verhogen, maar als dat unranked gaat zijn zal het vast geen ruk uitmaken, omdat er dan haast niemand op speelt, want iedereen wil gewoon lekker kunnen levelen op een ranked server.

Begin steeds minder enthousiast te worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:23

steveman

Comfortabel ten onder

Ik vind 18 spelers op vrijwel alle mw2 maps veruit te veel!

En dan heb je ook nog van die grapjassen die voor rust gaan voten :D ;( _O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ongeveer 5 weken en ik ga lekker knallen in MW3.
Black Ops vindt ik tot nu toe de beste COD ,
misschien dat MW3 daar verandering in gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou je je filmpjes uit dit topic willen houden dennis? Ze hebben vrijwel niets met MW3 te maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de rest was er weinig nieuws over MW3 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik, maar afgezien dat bijna niemand er volgens mij meer naar kijkt (ik niet in ieder geval) omdat er toch niks bijzonders in gebeurd en ze altijd hetzelfde zijn, kun je dan beter niks plempen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 06-10-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent vrij om jouw eigen bijzondere talenten te laten zien hoor.
Laat jij dan maar wat bijzonders zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Ben het met Bram eens, je e-penis wordt hier niet van verlengd in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-10 20:55
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:02:
Er is een apart topic voor Black Ops, namelijk hier.
Dus filmpjes van Black Ops mogen daarheen, eveneens de discussie over eventuele 'skills' :+

OT: Verwacht dat de mediatrein binnen de komende 2 weken op stoom gaat komen, aangezien de release niet heel ver weg meer is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

HikariMisako schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:31:
[...]
OT: Verwacht dat de mediatrein binnen de komende 2 weken op stoom gaat komen, aangezien de release niet heel ver weg meer is :D
Dat denk ik ook inderdaad, MW3 community forum begint ook al weer op gang te komen! En dan met name het QS gedeelte haha, oh oh oh wat een discussie blijft dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-10 20:55
Excelb-boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:33:
[...]
En dan met name het QS gedeelte haha, oh oh oh wat een discussie blijft dat toch.
Ben zelf geen geweldig voorstander van quickscopen, maar een goede vriend van me gebruikt vaak niks anders en daar heb ik geen moeite mee.
Het enige waar ik wel n beetje gek van wordt zijn de mensen die zich superieur vinden omdat ze quickscopen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15

RMX

Van alle filmpjes die je hebt gepost, heb ik er nog nooit 1 gezien waarvan ik denk, nou wat knap.
Wat moet bovenstaande voorstellen? 2 random dog kills?
Knap joh! Ik zal zo eens een random kill uploaden.

Maargoed: Jammer dat de Hardened editie in beperkte oplage bij mijn leverancier verschijnt. Die verstrekt hem namelijk altijd een paar dagen eerder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha. :+

Hoewel mijn gameplay een stuk boeiender en uitdagender is dan jouw choppers-die-uit-carepackages-komen-terwijl-ik-het-hele-potje-in-een-hoekje-lig-te-wachten, is er een reden dat ik geen filmpjes post: mijn gameplay is het posten niet waard. Kun je nagaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HikariMisako schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Ben zelf geen geweldig voorstander van quickscopen, maar een goede vriend van me gebruikt vaak niks anders en daar heb ik geen moeite mee.
Het enige waar ik wel n beetje gek van wordt zijn de mensen die zich superieur vinden omdat ze quickscopen }:|
Nou kon me bij mw2 soms wel behoorlijk irriteren aan QS'ers maar misschien kwam dat ook wel door mijn niveau. Ben afgelopen jaar, bescheiden als ik ben, een stuk beter geworden, dus hoop dat ik er bij MW3 een stuk minder last van heb.

en tja mensen die zich door te QS'en superieur achten aan mensen die met bijvoorbeeld een assualt rifle mensen neerpoppen kan ik uberhaupt niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou je hart dan maar vast want ik hoop ook flink wat filmpjes van mijn MW3 avonturen te gaan posten.
En elk filmpje is het posten wel waard ook die van jou Bram.

Maar inderdaad ik zal geen BO filmpjes hier in het MW3 topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan verschillen we daarin van mening. Ik zou zeggen zoek op gameplay gebied maar eens iets op van Sandy Ravage of The Mark Of J. Dat vind ik de moeite waard om te posten. En als je gewoon keihard wilt lachen: El Presador.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 08:49
Weet iemand welke winkels s'nachts open blijven? (omgeving amsterdam) game-mania in zandvoort vermoedelijk niet melde ze.
(of ze moeten echt nog heel veel pre-orders gaan krijgen)

ik denk vergeleken met MW2 en BO dat er zeer weinig media aandacht is, ook zullen er heel veel mensen de reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

Vanaf 8 november zou ook de MW3 Limited Edition XBox 360 console te verkrijgen zijn. Deze is op Amazon.com al reeds te vinden link en moet daar zo'n USD 400,- doen.

Heeft iemand enig idee wanneer en vooral ook waar deze in NL te verkrijgen zal zijn?

Als ik de US versie van XBox.com moet geloven, is deze ook in de Microsoft store te verkrijgen. Als ik daarentegen naar de NL versie hiervan ga, blijkt dat (nog) niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
carpcatcher schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:50:
Weet iemand welke winkels s'nachts open blijven? (omgeving amsterdam) game-mania in zandvoort vermoedelijk niet melde ze.
(of ze moeten echt nog heel veel pre-orders gaan krijgen)

ik denk vergeleken met MW2 en BO dat er zeer weinig media aandacht is, ook zullen er heel veel mensen de reviews afwachten.
In de grote steden zullen de MediaMarkt winkels wel 's nachts openen. Welke dat zullen zijn zal eind oktober wel bekend worden gemaakt.

Bij de BO release ging in R'dam ook de FRS (of E-Plaza?) naast de MM 's nachts open om nog wat klanten van MM weg te snoepen. Misschien dit jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/nice.JPG

Vond ik leuk om te lezen. :)
Bazajaytee is dus een Dice developer.

[ Voor 17% gewijzigd door Asgaro op 07-10-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe SP trailer is wel bruut zeg. Zit op m'n telefoon nu, dus ff te veel moeite om 'm te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ulDxHVmlo4I]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze dit jaar ook launch party geven net als vorige jaar in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Haa, Price is terug. :)

Bowling wou niet zeggen of hij terug kwam, omdat het een spoiler zou zijn. Nou, volgens komt hij altijd terug in de singleplayer van CoD van Infinity Ward.

Ben benieuwd wie ook nog allemaal gaan terugkeren.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Price is toch nooit weg geweest, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 21:03
ik verwacht eigenlijk binnenkort ook wel een Modern Warfare film aankondiging. Met een hoop actie uiteraard.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 20:36
Kan iemand zich met Modern Warfare 2 herinneren of je middernacht 00.00 gelijk al online kon spelen? Of moesten we wachten tot US tijd 00.00 08 november? (6 uur later) Weet dat je op PS3 via MW3 zelf host, maar je maakt toch verbinding met IW servers voor je account enzo toch?

Overigens ben ik dit keer van plan om hem ook middernacht te halen , ga er vanuit dat er wel een MediaMarkt open is in Den Haag e.o. Alleen maar hopen dat ze genoeg hebben,zodat je dalijk niet voor niks achteraan in de rij hebt gestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
bram1984 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:18:
Price is toch nooit weg geweest, of wel?
Ik herinner vaag een missie in mw2 waar je

spoiler:
Price moest helpen ontsnappen uit een gevangenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerdere delen kon je gelijk bij thuiskomst spelen. Mw2 en BO in ieder geval.

Zou zeker pre-orderen voor midnight release. Midden in de nacht voor niets in de rij staan is niet echt grappig.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 14:58
Beginnen zij nu ook al met die disort muziek?

Gaat weer een adrenaline rush zijn die single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De singleplayer is niet waar ik de meeste FUN uithaal in CoD games.
Mij gaat het vooral om de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die trailer! Wat een geweldig verhaal in MW en MW2. De Modern Warfare serie is eigenlijk de reden dat ik Call of Duty zo vet vind. Call of Duty 2 was leuk, en daar begon het voor mij allemaal mee. Naast MW en MW2 heb ik ook nog Black Ops gekocht. Was ook niet verkeerd, maar de MW serie is echt bijzonder.

Wat een prachtige kleuren hebben ze trouwens gebruikt in de trailer. En elk woord dat uit Captain Price z'n mond komt is het quoten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gameplay van SP missie Mind The Gap in een heel goeie kwaliteit is uitgelekt. Deze is te vinden op YouTube. Ziet er leuk uit, maar ik hou het toch liever bij Battlefield 3 ;)

[ Voor 52% gewijzigd door ProfoundValue op 09-10-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Dank , hoop dat de hardened dan wel te preorderen is bij de mediamarkt oid !
Op de site van MediaMarkt is hij niet aanwezig. Heb hem bij E-plaza/Bart Smit en FRS gezien qua fysieke winkels waar je hem nog kan pre-orderen.

Kijk anders op budgetgaming: http://www.budgetgaming.n...lite+edition_Xbox360.html

Ik ga dit keer niet naar een nachtopening. Als werkende man ben ik toch dood om 1 uur. Vorige twee keer een potje of drie gedaan voordat ik stilletjes naar bed kroop. Kan ik beter vrij nemen de dag erna en op een postbode wachten. :)

Trailer ziet er weer fijn uit. Geen gelul over andere spellen, prima actie, je bent een elite gozert die over de top idiote acties gaat uithalen en lekker veel cinematische effecten. Heb er zin in. Zeker in de SP waar ik altijd wel blij van wordt bij CoD. De MP heb ik nog niet zo veel van gezien maar zal wel weer tip-top zijn (al heb ik mijn bedenkingen bij al dat gedoe om rare killstreaks en perks. Wat mij betreft houden ze het lekker simpel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 12-10 11:39
http://www.mediafire.com/?dvmll632yno8642

Nieuwe footage van de singleplayer. Cam-video maar vrij goede kwaliteit. Ik moet zeggen dat het vrij episch was. Lijkt me geweldig als je vervoglens de metro uitloopt en zomaar midden in London loopt, prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
Damn.. door die trailer nu ook weer helemaal zin in de singleplayer van WW3 eeeuh MW3. O+
Ik kom 2012 wel weer door met BF3 en MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Deze heb ik van de MW3 forum!

Expect a lot of MW3 "news"tomorrow; as European journalists had to wait with publishing (anything they picked up during the Press-presentations) till October 10th.

http://www.mapmodnews.com/article.php/MW3-News-Embargo

Ben benieuwd of ze me morgen kunnen overtuigen :P

Truste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kom maar op met dat nieuws! Al lang genoeg rustig geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:37:
Nou kom maar op met dat nieuws! Al lang genoeg rustig geweest :)
Wat dacht je van een geweldige trailer? Wordt weer een geweldige singleplayer zo te zien! De trailer doet me denken aan de Infamy trailer van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat het goeie nieuws maar komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Wat dacht je van een geweldige trailer? Wordt weer een geweldige singleplayer zo te zien! De trailer doet me denken aan de Infamy trailer van MW2.
Haha is ook zo nondeju, zaterdag bekeken en nu alweer vergeten! Zag er inderdaad erg lekker uit. Moet wel bekennen dat ik verder niet zoveel met de singleplayer heb en vrijwel direct doorga naar de multiplayer. MW2 ben ik tot zo ongeveer halverwege gekomen. BO misschien n half uurtje single player gedaaan. Vond t toch teveel achter n kistje staan een stroom tegenstanders neerpoppen, weer een stukkie verder lopen, weer een wat tegenstanders neerpoppen etc. Als ze de multiplayer nu wat minder leuk maken misschien dat ik dan wat meer tijd zal steken in de singleplayer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:24:
[...]

Haha is ook zo nondeju, zaterdag bekeken en nu alweer vergeten! Zag er inderdaad erg lekker uit. Moet wel bekennen dat ik verder niet zoveel met de singleplayer heb en vrijwel direct doorga naar de multiplayer. MW2 ben ik tot zo ongeveer halverwege gekomen. BO misschien n half uurtje single player gedaaan. Vond t toch teveel achter n kistje staan een stroom tegenstanders neerpoppen, weer een stukkie verder lopen, weer een wat tegenstanders neerpoppen etc. Als ze de multiplayer nu wat minder leuk maken misschien dat ik dan wat meer tijd zal steken in de singleplayer :+
Ik vind de singleplayer van de Modern Warfare serie een van de beste, zo niet de beste singleplayer van welke game dan ook. Je wordt zo het verhaal in getrokken. Het is spannend, er is geweldige voice acting, het is spannend, en had ik al gezegd dat het spannend was? Het is echt de moeite waard om de hele campaign van MW, MW2 en MW3 achter elkaar te spelen. Wel speel ik altijd op regular (hoewel ik veteran aan kan volgens The Pit). Anders wordt je een beetje uit het verhaal getrokken omdat je steeds dood gaat.

Dat neemt niet weg dat ik 100x zoveel uren steek in de multiplayer. Maar dat is niet omdat ik de multiplayer leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar mijn grote vraag is, is het wel spannend?

Nee ik heb het geprobeerd ben er echt voor gaan zitten, maar het is gewoon niet mijn ding. Misschien dat het er aan lag dat ik mw1 niet gespeeld heb, stapte pas in bij mw2, dus dan kom je natuurlijk half het verhaal in. Maar ja dit geldt dan weer niet voor BO, en die heb ik dus na zo'n half uur spelen aan de kant gelegd. Ach misschien dat ik de singleplayer van mw3 wel weer een kans geef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:39:
Maar mijn grote vraag is, is het wel spannend?

Nee ik heb het geprobeerd ben er echt voor gaan zitten, maar het is gewoon niet mijn ding. Misschien dat het er aan lag dat ik mw1 niet gespeeld heb, stapte pas in bij mw2, dus dan kom je natuurlijk half het verhaal in. Maar ja dit geldt dan weer niet voor BO, en die heb ik dus na zo'n half uur spelen aan de kant gelegd. Ach misschien dat ik de singleplayer van mw3 wel weer een kans geef....
De SP van Black Ops is dan ook niet half zo goed als die van Modern Warfare. En ja, het is misschien handig om eerst MW1 te spelen. Het verhaal mag dan ongeloofwaardig en over-the-top zijn, het komt super geloofwaardig over. Alsof het echt is gebeurd en zo. Lastig uit te leggen. De karakters zijn zo bad-ass als het maar kan, met Captain Price aan de top. Ik had zelfs medelijden met Ghost toen-ie dood ging. Elk karakters is prachtig neergezet, en ze gaan ook goed met elkaar om (hoe noem je dat in het Engels, "chemistry"). Je krijgt bijvoorbeeld echt haat aan Shepherd. En bewondering voor Soap en Price.

Het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijn, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de SP van BO anders een stuk toffer dan MW2, dus das redelijk persoonlijk en geen feit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:48:
Ik vond de SP van BO anders een stuk toffer dan MW2, dus das redelijk persoonlijk en geen feit. ;)
Da's waar. Maar sommige mensen vinden Inception ook beter dan Memento. Dat maakt Inception nog geen betere film. Het is lastig te zeggen welke SP beter is.

Ik had in ieder geval niks met Black Ops z'n singleplayer. Ik denk in ieder geval dat de Modern Warfare serie als een geheel nog lang zal worden blijven herinnerd, zeker in de CoD - community.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, maar omdat je het presenteert als een feit, dacht ik; ik zeg het ff. :)

Daarnaast vind ik Inception en Memento niet vergelijkbaar zoals BO en MW dat zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:54:
Precies, maar omdat je het presenteert als een feit, dacht ik; ik zeg het ff. :)

Daarnaast vind ik Inception en Memento niet vergelijkbaar zoals BO en MW dat zijn. ;)
Sorry, kon met geen beter voorbeeld komen. Zelfde regisseur, zelfde stijl film (in de mindfuck categorie), maar inderdaad niet te vergelijken als je BO en MW kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:54:

Nah wel een beetje vergelijkbaar, allebei films die je niet moet gaan kijken als je een sloot bier op hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01

D4NG3R

kiwi

:)

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de nieuwste singleplayer trailer, het CoD4 gevoel kwam weer een beetje boven. Echter ben ik ook erg onder de indruk van de BF3 beta dus voor mij word het nog een lastige keuze wat ik ga kopen en wat ik ga uitstellen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

D4NG3R schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 10:57:
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de nieuwste singleplayer trailer, het CoD4 gevoel kwam weer een beetje boven. Echter ben ik ook erg onder de indruk van de BF3 beta dus voor mij word het nog een lastige keuze wat ik ga kopen en wat ik ga uitstellen.
Zit een maand tussen beide releases he.

Iemand enig idee welke sites het MW3 nieuws gaan releasen dan?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:01

D4NG3R

kiwi

:)

Demoterror schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

Ik bedoelde meer in de zin van: Wat koop ik nu, en wat koop ik volgend jaar ;) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:02:
[...]

Ik bedoelde meer in de zin van: Wat koop ik nu, en wat koop ik volgend jaar ;) .
volgend jaar waarschijnlijk black ops 2 of iets in die trend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:20

Niellie41

[object Object]

Demoterror schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

Er zit geen maand tussen de releases. BF3 komt uit op 27 oktober en MW3 op 8 november. Dat is geen maand verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Geef nou eindelijk maar eens PC-informatie. Leuk die dedicated servers, maar het is al bekend dat matchmaking ook weer in de PC-versie zit (alsof IEMAND daarop zit te wachten zeg, kijk naar het succes van MW2 nu, totaal onspeelbaar...). Hoe dit samen gaat met de dedicated servers weet niemand, en velen zijn bang dat je geen ranked dedicated servers krijgt (en dus al je wapens en unlocks op laggy peer2peer games moet gaan halen, afschuwelijk als dit waar is).

Ik verwacht toch steeds minder van de PC-versie van dit spel, het hele forum van MW3 staat vol met PC vragen en er is nog geen eens 1 antwoord geweest op deze vragen, echt belachelijk. Het voelt verdacht veel aan als MW2 waar ook ongeveer een week voor de release even werd verteld dat we een verneukte console port kregen met als speciale PC-features 'Mouse and keyboard support, text chat and graphical settings'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:44:
Geef nou eindelijk maar eens PC-informatie. Leuk die dedicated servers, maar het is al bekend dat matchmaking ook weer in de PC-versie zit (alsof IEMAND daarop zit te wachten zeg, kijk naar het succes van MW2 nu, totaal onspeelbaar...). Hoe dit samen gaat met de dedicated servers weet niemand, en velen zijn bang dat je geen ranked dedicated servers krijgt (en dus al je wapens en unlocks op laggy peer2peer games moet gaan halen, afschuwelijk als dit waar is).

Ik verwacht toch steeds minder van de PC-versie van dit spel, het hele forum van MW3 staat vol met PC vragen en er is nog geen eens 1 antwoord geweest op deze vragen, echt belachelijk. Het voelt verdacht veel aan als MW2 waar ook ongeveer een week voor de release even werd verteld dat we een verneukte console port kregen met als speciale PC-features 'Mouse and keyboard support, text chat and graphical settings'.
Modern Warfare 3 heeft dedicated servers zoals Call of Duty 4 die ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voelt verdacht veel aan als MW2 waar ook ongeveer een week voor de release even werd verteld dat we een verneukte console port kregen met als speciale PC-features 'Mouse and keyboard support, text chat and graphical settings'.
offtopic:
Ik heb hier heerlijk om gelachen.

Ontopic:
Wanneer komt dat beloofde nieuws nou eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:58:
[...]

Modern Warfare 3 heeft dedicated servers zoals Call of Duty 4 die ook had.
Zelfs daar zijn ze niet duidelijk in, is het precies hetzelfde of bezit het enkele features van cod4 servers?

Op de vraag aan Bowling of dedicated servers ranked zullen zijn, zei die dat ze er nog niet uit waren 8)7

Ze zijn ranked of unrankend, waarom die vaagheid weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Precies. Laat je niet nogmaals foppen, lees dit maar eens:

http://www.mapmodnews.com...ajor-Gaming-Magazines-web

Klinkt bekend he, ook toen hoorden we pas twee weken voor de release hoe fucked up de PC-versie was. Leuk als we nu dedicated servers krijgen, maar als we alsnog worden geforceerd om op ranked p2p-servers te spelen ben ik er klaar mee. Dat gaat er echt niet in bij mij.

Verder zijn er nog tientallen vragen waarop 402 antwoord beloofde te geven twee weken geleden, en hij stelt het steeds maar uit. Deze week moeten de antwoorden dan komen. Maar ik weet nu al dat hij slechts een klein groepje antwoorden eruit pakt en geen nee zal zeggen, alleen 'we're not sure'. Hij moet er ook voor zorgen dat zoveel mogelijk PC-spelers de game kopen natuurlijk, maar PC-gamers hebben ECHT duidelijkheid nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oef, wat ben ik blij dat ik naar de Xbox 360 ben overgestapt! Hoef ik me tenminste niet zo druk te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheProf82 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:25:
maar PC-gamers hebben ECHT duidelijkheid nodig.
PC gamers. Je kan beter kippen houden.
___

Wat ik heb begrepen is het dedi servers met integrated matchmaking. Lijkt me redelijk top om op een lagvrije server te kunnen joinen met of zonder vrienden. Hoewel het in de tijd van amateur servers bij CoD1 en 2 ook prima ging. Je had NL servers die je meed vanwege brakke connecties en NL servers waar je heerlijk kon spelen. En als de servers je niet bevallen, zet je er zelf 1tje op. Weet je zeker dat je een server met genoeg bandbreedte hebt. Of moet er voor een dubbeltje op de eerste rij worden gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

MW3 had gewoon een soort mix tussen de beste delen van de Cod reeks moeten worden: COD2 & COD4:MW. COD2 blijft geweldig, vooral de Rifleservers met 24/7 Tunesia, geweldig was dat. Daar was Quickscopen nog een skill en was je een soort god als je met een KAR98K quickscopend S&D speelde. Ik mis die tijd, zucht :( ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
The two hours of multiplayer - Pros and Cons:

- The maps are very much like MW2. Lots of debri, cars, random barrels. Using the same graphics and engine for MW3, it did visually look like MW2. The maps lean towards this also. I felt they were very Invasion-like. Small, basic, and leaning towards encouraging fast-paced matches. Compared to Black Ops where the maps have some sort of depth and diversity to them in terms of multi-tiered buildings or multiple entrances, all the maps felt like they had a few common roads and a few buildings. You can think Scrapyard in terms of map logic. Out of the 4 maps we played, they seemed reasonably small compared to Black Ops. Actually thought comparing them to Invasion was the best way to explain it. Although there was emphasis in improving snipers and quickscoping, they all seemed close-quarters. I did think the maps favoured objective, and didnt look like snd maps at all. Probably why we only played snd once and the other modes multiple times.

- Kill Confirmed was actually a lot of fun. Probably one of the highlights I thought. Gave a bit of spark to the traditional TDM and even thought it had the opportunity to be played in a 4v4 type environment. The tag collecting eliminates campers and was fast paced.

- Domination and CTF were typical to what we've been used to. CTF played well, but wasn't so sure about the Domination spawns.

- The biggest disappointment was Search and Destroy. To be blunt, I think that this game is going to lead towards 4s and objective. It felt like they killed snd. I'm going to start with the map we played. The bombsite placement I thought was simply rediculous to begin with. Bombsite A was in a courtyard and Bombsite B was in a building right next to it. Looking at the minimap, the A and B triangles, were no joke, almost touching. Twilife and I were on opposite teams. He threw the most randy spawn nade, kid you not, I had literally made two steps from spawn and got spawn naded. The nade he threw from his spawn actually landed in mine. But the biggest issue that is game-wide, but more obvious in snd, is sound. You can not silent walk in any way whatsoever. You make noise moving, using ads, and when crouching - and it is very very loud. I could not emphasise any stronger as to how bad it is. If you don't have a headset heading into MW3, there is just no way you will be competitive. There is no stealth or ability to clutch a 1v1 by outsmarting someone.

- Public will be the worst you have ever seen it. The riot shield and juggernaught combination is unstoppable - even from a predator missile to the face. Add in noob tubes, akimbo secondary machine pistols, shotgun attachments, bouncing bettys, tactical insertions and just anything bad. It's seriously been put together for the casual gamer, and for us, is going to result in mass amounts of rage. I got the impression that the idea was to make everything on screen always look as chaotic as possible with big explosions and lots going on.

- Customisation of Black Ops x10. There is way too much going on. Perks, weapon perks, weapon proficiencies, reducing kickback, flinch, adding deep impact as well as things like dual scopes, extended mags, more weapons than ever... I just sat there thinking... How will we ever develop a ruleset for this? It is so complicated to deal with and will require mass amounts of testing and ruleset revision. The UMP and the ACR are back, but are they as bad? It seemed an Admin nightmare to me and something that could take 3 months or more to define a solid ruleset. Add in map discussion, private match settings, and wow... Where to begin, I have no idea.

- Flashbangs tag and lasted as long as previous on your screen. Semtex was the same, concussions at their worst.

- The M16 felt as unreliable as Black Ops. Tag, tag, tag, tag... get one bursted. I felt like I was always being bullshitted or bullshitting someone - and this was on LAN. However, the MP5 seemed as reliable as ever. The SCAR-H was a solid weapon, and had some hope in both the UMP and ACR being balanced enough. Didn't like the M4 too much. Most of the weapons were familiar favourites.

Conclusion:

Loved the opportunity and the event, but was highly disappointed in the game itself that felt purely like MW2.5 - sigh. It's the noobiest cod so far, the maps were too simplistic, customisation of weapons and their progression / perks overly complicated, but the biggest issue and the deal breaker for me was the inability to silent move in any way whatsoever. I expected to leave the venue wishing that I could take the game with me, but I didn't. I think it's because the game felt like a backwards step, noobier, and didn't favour competitive as I would like it to. Actually left the venue wanting to go home and play Black Ops. On the upside, for those of us that like 4v4s, this may prove to be the best thing for us yet if we can come up with a ruleset solid enough, but there is so much to deal with that it will require a lot of work and we will need to establish a decent Admin Team for it - both CG and ACL. To me however, from what I got to play, snd looked goneskies. The maps just don't look snd friendly and the sound issue is a huge one. Still looking forward to it though!

- Falcs

http://www.mapmodnews.com...-Hands-on-from-Down-Under

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

It's not balanced for lean.

Damn son, ik heb dit live meegemaakt als dat zinnetje getypt werd door een IW dev. Bij een online vragenuurtje over de PC versie. Een heuse wervelstorm ging door PC gaming world. :9
Bijgevolg voldoende troll pictures te vinden: http://www.google.be/sear...6645l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik ben ook snachts opgebleven toen en was verafschuwd achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:23

steveman

Comfortabel ten onder

mingooski schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:22:
[...]
Bedankt voor het posten!

Nu weet ik dat ik sowieso geen cent ga uitgeven aan MW3 :D

Nóg noobier, KOMOP ZEG! 8)7 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
steveman schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:10:
[...]

Bedankt voor het posten!

Lol word er ook niet echt enthousiast van.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik hier mee moet, was zo gefocussed op het hele ranked of unranked dedicated servers gebeuren, this caught me off guard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bedankt voor het posten!

Jij oordeelt aan de hand van één enkele bevinding? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Wij spelen nog steeds blops BF3 beta is weinig animo voor in ons clubje.
Terwijl ander het al zat zijn. Dus ik zou mij ook niet zoveel antrekken van een preview van iemand. Pas als hele volkstammen een game afkraken. En er amper weer wordt is.

Gamers verschillen aanzienlijk. Wat voor de een een afknapper is kan het iemand anders niet boeien en heefd er plezier in..

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 08:45
Inderdaad, naja ik koop hem zowiezo wel net als mn maatjes. Maar om al na een review te zeggen dat het niks is is niet zo slim, misschien heeft z'n vriendin hem net verlaten, :P

Eerst de massa maar even afwachten dacht ik zo.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedankt voor het posten!

Voor mij is die review een reden om MW3 juist wel te kopen. Er zullen minder irritante MLG wannabees door public servers lopen te kloten met hun ge-' noob' en ge-'skillloos'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Het kind van 3 wat niet eens weet wat hij aan het doen is, moet ook kans krijgen om te winnen. Een shield wat een RPG stopt... 8)7 ;w

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:21
Ondertussen heb ik het stukje tekst ook gelezen. Ik heb Mw2 en Blackops best leuk gespeeld. Jammer van de party match making in MW2. Dat faalt gewoon hard. Black ops doe ik ook erg graag. Je moet een beetje kijken in wat voor server je zit, dan komt het best goed. Misschien koop ik MW3 ook nog wel(voor max 30 euro, anders niet) Mits je daar gewoon dedi's hebt en ranked zijn. Wat ongeveer bij elk spel faalt(de laatste 3 jaar) is om het spel in clanverband goed te spelen. een pro mod voor modern warfare is een must om alles goed te laten verlopen. Vroeger met bijvoorbeeld medal of honor allied assault. Had je altijd clan servers waar je op speelde, clans die via clanbase bijvoorbeeld wars speelde. Zo zitten vaak de zelfde spelers op de zelfde servers. Zo ontmoet je elkaar, en leer je elkaar kennen. Dit heb ik met de nieuwere spellen nooit meer gehad. Voor elk spel word er een ladder op clanbase aangemaakt. En na een maand is de ladder zo dood als een pier. Als je het spel in goed clanverband kan spelen. Krijg je minder noobs. Zo zie ik het.

Ps. Ik heb BF3 in de pre order staan. Een heerlijk spel. Cod en BF gaan gewoon samen hoor, hier wel. O+

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 11-10-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
mingooski schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:22:
Zeer spijtig om dit te lezen.
Zeker omdat Robert Bowling uitdrukkelijk gezegd had dat ze naar de CoD4 roots zouden terugkeren. Leugens dus...

[ Voor 89% gewijzigd door Asgaro op 11-10-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:41:
[...]

Zeer spijtig om dit te lezen.
Zeker omdat Robert Bowling uitdrukkelijk gezegd had dat ze naar de CoD4 roots zouden terugkeren. Leugens dus...
Dus als ik zeg "Battlefield 3 is een kut spel. Ik heb de BETA gespeeld en er is geen zak aan. Gaat allemaal veel te langzaam. Niet kopen", dan geloof je me? 8)7

1. Het om een oude build. Dit is al zo vaak gezegd over de BF3 BETA, dus ik dacht laat ik dit argument eens gaan gebruiken voor MW3.
2. Het gaat hier om 1 review. EENTJE maar. Had een beetje rondgekeken op internet en je had gezien dat er een heleboel positieve reviews zijn.
3. Terug naar de CoD4 roots betekent niet dat ze CoD4 in een nieuw jasje gaan steken. MW3 is een nieuw spel. Robert Bowling heeft alleen gezegd dat ze minder killstreaks (dat betekent NIET minder opties in killstreaks) en meer gun-on-gun play wilden in MW3. In dat opzicht lijkt het meer op CoD4. En volgens mensen die het gespeeld hebben lijkt het ook aardig gelukt. Anders heb je altijd nog Barebones. Of weet je wat, anders kan je ook gewoon CoD4 spelen als je dat spel zo perfect vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:29:
[...]

Dus als ik zeg "Battlefield 3 is een kut spel. Ik heb de BETA gespeeld en er is geen zak aan. Gaat allemaal veel te langzaam. Niet kopen", dan geloof je me? 8)7

1. Het om een oude build. Dit is al zo vaak gezegd over de BF3 BETA, dus ik dacht laat ik dit argument eens gaan gebruiken voor MW3.

2. Het gaat hier om 1 review. EENTJE maar. Had een beetje rondgekeken op internet en je had gezien dat er een heleboel positieve reviews zijn.

3. Terug naar de CoD4 roots betekent niet dat ze CoD4 in een nieuw jasje gaan steken. MW3 is een nieuw spel. Robert Bowling heeft alleen gezegd dat ze minder killstreaks (dat betekent NIET minder opties in killstreaks) en meer gun-on-gun play wilden in MW3. In dat opzicht lijkt het meer op CoD4. En volgens mensen die het gespeeld hebben lijkt het ook aardig gelukt. Anders heb je altijd nog Barebones. Of weet je wat, anders kan je ook gewoon CoD4 spelen als je dat spel zo perfect vond.
1. Klopt, mag je gerust gebruiken. Alleen ligt in beide games de gameplay al vast, of men nu in Beta fase zit of niet...

2. Heb al redelijk wat previews gelezen. En veel zijn lovend, maar dat komt ook doordat ze enkel vertellen over wat nieuw is. Er zijn nog geen kritische artikels te vinden, maar dit artikel lijkt een uitzondering te zijn. Daarom dat ik er op reageer, want het is niet zoals de duizend en een andere previews: "ja, er zijn zoveel maps bla bla, het killstreak systeem is volledig herdacht, etc". Dat weet iedereen in principe al.
Hetzelfde voor BF3: ik verwacht dat die game ook veel kritiek gaat krijgen, want nu zijn het enkel nog maar previews "ja nieuwe engine, oorlogsgevoel, etc".
Hoewel, mensen konden de game al gratis proberen dus als je het niet tof vond, moet je het maar niet kopen at release.
Bij MW3 is het terug afwachten tot met de release. En dan komt een groot deel aanlopen met "aah, buggy release. aah, dual shotgun is overpowered" en die zaken.
Daarom dat artikels zoals deze wel handig zijn, omdat we de game zelf niet in Beta vorm, of zelfs niet in demo versie zullen kunnen proberen!

3. Ja, CoD4 in nieuw jasje wil ik ook niet. Maar je zou toch denken dat ze tenminste wat zaken zouden terugschroeven. Nu voelt het of ze volledig in de MW2 richting gaan terug!
Mijn indruk is dat CoD4 meer grotere maps had dan MW2. Ik zou al blij zijn als ze wat meer grotere maps erinstaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij proberen sommige mensen negatieve dingen te zoeken in MW3. Of misschien zien ze gewoon alleen maar de negatieve dingen. Het boeit me niet zoveel meer. Ik ben blij dat ik de game wel kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:54:
Volgens mij proberen sommige mensen negatieve dingen te zoeken in MW3. Of misschien zien ze gewoon alleen maar de negatieve dingen. Het boeit me niet zoveel meer. Ik ben blij dat ik de game wel kan waarderen.
misschien zoek jij wel positieve dingen? we hebben allemaal de game nog niet gespeeld dus er is nog niets over te zeggen, en een maand na de release ga ik hem ook zeker wel halen maar als je kijkt naar dit soort reviews dan kan je toch niet zeggen dat je niets negatiefs ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:55:
[...]

misschien zoek jij wel positieve dingen? we hebben allemaal de game nog niet gespeeld dus er is nog niets over te zeggen, en een maand na de release ga ik hem ook zeker wel halen maar als je kijkt naar dit soort reviews dan kan je toch niet zeggen dat je niets negatiefs ziet.
Ik zei niet dat er niets negatiefs aan MW3 was. Maar er zijn zoveel positieve reviews. Je hoort er niemand over. Dan komt er een negatieve (of kritische, zoals dat dan genoemd wordt) review, en dan is het van ZIE JE WEL!

En het is niet alsof desbetreffende review de enige review is die meer zegt dan alleen "dit is hoe de strike packages werken". Kijk bijvoorbeeld eens op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

Ik zei niet dat er niets negatiefs aan MW3 was. Maar er zijn zoveel positieve reviews. Je hoort er niemand over. Dan komt er een negatieve (of kritische, zoals dat dan genoemd wordt) review, en dan is het van ZIE JE WEL!

En het is niet alsof desbetreffende review de enige review is die meer zegt dan alleen "dit is hoe de strike packages werken". Kijk bijvoorbeeld eens op youtube.
nou ik heb dit topic anders ook zat positieve berichten gezien hoor, en als er een kritische review is dan is het toch logisch dat BF3 fanboys dat zeggen, die zitten immers nog met het idee in hun hoofd dan BF3 en MW3 naast elkaar gezet moeten worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat MW3 net zoiets als Black Ops gaat worden en waarom is dat voor mij :
In Black Ops heb ik het meeste plezier gehad in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:18:
Ik hoop dat MW3 net zoiets als Black Ops gaat worden en waarom is dat voor mij :
In Black Ops heb ik het meeste plezier gehad in de multiplayer.
Logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang , dat die teveel als mw2 word.

-quickscopen..
-noobtuben
-ac130 rapen
(zo irritant)

Maar ik heb dan wel veel meer plezier beleeft aan mw2 dan aan black ops...
alleen ik denk dat er nog meer gecampd gaat worden in mw3 dan in black ops
Waarom? Heartbeatsensor
Vooral in de modus search&Destroy.
Het grootste punt wat ik echt miste in black ops
Was een algemene scoreranglijst.

in mw2 vond ik het juist leuk om me steeds hoger op die ranglijst te zien. alleen in black ops die irritante stomme score per minuut wat ik nog steeds nergens op vind slaan.

hoop wel dat de famas als burst wapen terug komt (was echt men favo in mw2 samen met de m16)
En iemand zei hierboven ergens grotere maps.

A.u.b niet. .... als ik een teringeind wil lopen om dat dood geschoten te worden en dan weer een minuut lopen naar de actie..dan ga ik wel bf3 spelen...
Cod is juist lekkere snelle actie.

maar ik heb het al vaker gezegd , ik kijk echt uit naar die surival modus.. hopen dat er nu iets meer mensen meedoen met dat
Want (only , rin ,chimera) hadden nooit zin in zombies...dus kijken of ze dit wel gaan spelen

Edit : Het is een beetje een warrige lap tekst wat grammaticaal niet helemaal klopt. (niet zeiken :P duurt zolang om te typen op de server van men werk dat ik een kwartier bezig ben hiermee :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Blops heefd
SP
Online MP
Online Combattraining
Zombies.

Wat krijgt MW3 ipv zombies en combat training. Alleen specialops?

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:49:
Blops heefd
SP
Online MP
Online Combattraining
Zombies.

"Alleen" Spec Ops? Spec Ops bestaat ten eerste niet alleen uit de missies zoals we die kennen van MW2, maar ook uit een infinite wave gamemode. Zoals Horde mode van Gears of War, of zoals Zombies van Black Ops. Daar komt bij dat er matchmaking bij Spec Ops zit. Ook bij de missies. Je hebt dus niet perse een vriend nodig om missies te spelen.

Die infinite wave gamemode, Survival mode genaamd, is zeer uitgebreid, en heeft erg positieve reviews gekregen. Ik vond Zombies super leuk, en ik wil ook niet zeggen dat Spec Ops leuker is, maar het is minstens zo uitgebreid. Minstens zo uitgebreid als Zombies en Combat Training bij elkaar.

Combat Training zit trouwens niet in MW3. Of je "gewoon" bots kan kiezen bij splitscreen offline weet ik niet. Anders, heel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:49:
Blops heefd
SP
Online MP
Online Combattraining
Zombies.

Vriend, heeft is altijd met een 't'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:56:
[...]

Vriend, heeft is altijd met een 't'
Offtopic, maar ik vind "weer wordt" in plaats van "weerwoord", eigenlijk leuker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer ongelooflijk hoe nieuws websites woorden en zinnen uit hun context kunnen halen. Zie hier het artikel van gamersnet: http://www.gamersnet.nl/n...aldus_sledgehammer_games/

- Titel: Modern Warfare 3 is kunst, aldus Sledgehammer Games
- Dit is wat Glen Schofield heeft gezegd:
"This is putting you in the middle of a massive blockbuster entertainment piece and you're the star now. And so, when we're writing these stories, we're not thinking about how far we can take it, we have respect for everything that goes on in the world but we are making the story up.

This isn't for lack of respect of anybody, it's just, this is art."

Het gaat helemaal niet om het woordje "art". Glen Schofield heeft het erover dat ze er niet over na denken hoe ver ze kunnen gaan zodat het niet te schokkend wordt. Mensen zouden een verwoest New York/Parijs als schokkend kunnen ervaren. Glen Schofield zegt dus dat ze voor iedereen respect hebben, maar dat ze gewoon een verhaal aan het schrijven zijn en alles verzinnen, zonder te letten op hoe ver ze kunnen gaan.

Daarna zegt hij dat het niet door gebrek aan respect komt, maar dat het komt omdat het "art" is. Waar niet mee wordt bedoeld dat je MW3 als kunst moet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, tegenwoordig kun je maar van een medium echt uitgaan: fora waarop de onafhankelijke consument zijn gal spuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:
Ach, tegenwoordig kun je maar van een medium echt uitgaan: fora waarop de onafhankelijke consument zijn gal spuwt.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:
:P

Leuk om te lezen: http://www.offdutygamers....-redemption-trailer/?wt=2

Een breakdown van de Redemption trailer. De focus ligt op of het allemaal wel "klopt", de details enzo.

Verdict:
A lot of detail has gone into this game, and though not everything is “perfect” we can’t expect it to be either. It’s important to remember that a game is just that, not a realistic combat simulator, and that there is a story as well as the gameplay itself. If this were a historical depiction, we might have some issue with some of the things we see, but certainly not all. If you see that we are nit picking, then that means the developers have done their job in delivering a quality product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=h0l1_0mh8Lo]

Reclame van gamestop, maar er is ook wat nieuwe gameplay te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 21:03
ik kan niet wachten tot de game uitkomt :)

Vermaak me nog opperbest met MW2, maar toch........

Borderlands 2 staat ook op m'n verlanglijstje, maar die duurt nog ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik denk dat ik hem ook maar ga pre-orderen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
Zombie's vond ik nooit echt veel aan. Het was ook niet mijn sterkste punt. Maar de survival mode lijkt me wel wat om met zijn allen te doen. Ik kijk ook erg veel uit naar de multiplayer. Jammer dat er nog niet veel over bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vapo_chiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

vapo_chiller

Evga Untouchables Addicted

pdebie schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:56:
ik kan niet wachten tot de game uitkomt :)

Vermaak me nog opperbest met MW2, maar toch........
K speel ook wel regelmatig MW2, maar veel cheaters daar, hoop dat t bij BF3 en MW3 iets tegen gedaan word.

de beta spelen was even wel leuk in caspian

Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.

Pagina: 1 ... 18 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty