"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Killzone 3 heeft geen killstreaks, alleen maar extra level puntjes als je op een streak zit. Maar die game is verder nogal teleurstellend helaas.Asgaro schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:55:
Correct me if im wrong maar dacht dat de nieuwste Killzone ook killstreaks heeft.
So true, de lol begint pas als je alles hebt in een shooterAsgaro schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:55:
En raar maar waar: er bestaan gamers die stoppen met een spel (bv BFBC2) van zodra alle wapens/ranks/etc geunlocked zijn.![]()
Ga dan een RPG spelen als je nood hebt aan een continue stroom van awards.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 16-09-2011 20:39 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Cod4 is echt unbalanced btw, er zijn uiteindelijk maar 5 wapens die gebruikt worden in Promod (een mod voor competetive gaming waarbij er dus geen killstreaks zijn). Ik sprak de developer van de mod meerdere malen en deze was het met mij eens, maar kan er niets tegen doen omdat de cod community absoluut niet van verandering houdt als het hun effetjes niet uitkomt..
Ik hoop dus dat MW3 balanced is, de serverbrowser meteen goed werkt, iedereen servers kan hosten en er snel modtools komen. :-) Met balanced kijk ik door de ranked standaard mod heen, want levelen is het meest nutteloze in een shooter evar als je het mij vraagt
Verwijderd
Balance is na noob de meest vaak totaal verkeerd gebruikte woord in FPSland.
Verwijderd
Ik heb alleen nep emblems gezien op google.bram1984 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:38:
Google is je beste vriend, Dennis.
Link naar de juiste info?
Verwijderd
Dus zo'n goede vriend is Google vaak ook weer niet!
Verwijderd
Precies. Ik ga toch ook niet zeuren bij Battlefield dat de mappen zo groot zijn? Of bij Halo, dat het futuristisch is? Of bij GTA IV, dat het een sandbox game is? Of bij... enzDj-sannieboy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:42:
Wat een gezeur om killstreaks. Ga dan lekker CS spelen ofzo. Killstreaks horen erbij en maken de game alleen maar leuker.
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 17-09-2011 17:54 ]
De CoD community houdt blijkbaar wel van verandering, het zijn juist de competetieve spelers niet van veranderingen houden...Deze comp. spelers zouden volgens mij het liefst MW3 met een KAR98 spelen omdat de rest "skilloos" is....Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:49:
Cod4 is echt unbalanced btw, er zijn uiteindelijk maar 5 wapens die gebruikt worden in Promod (een mod voor competetive gaming waarbij er dus geen killstreaks zijn). Ik sprak de developer van de mod meerdere malen en deze was het met mij eens, maar kan er niets tegen doen omdat de cod community absoluut niet van verandering houdt als het hun effetjes niet uitkomt..
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Volgens mij is er nog niets bekend over de emblems.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:35:
[...]
Ik heb alleen nep emblems gezien op google.
Link naar de juiste info?
Ga er maar vanuit dat de meeste hits op Google/Youtube idd gewoon fake zijn.
Verwijderd
Dan zal dit vast- en zeker niet afwijken.
Vindt je het gek? Wij, pc-gamers, hebben Call of Duty gespeeld toen het nog een ander spel was en niet draaide om wie het snelste kan rennen met een submachine gun, maar om rustig spelen, voetstappen opsporen en met een kogel je vijand omleggen.
De huidige CoD-games zijn soms zeer vermakelijk, zij het op een meer casual manier, maar dat sommige spelers van mening zijn dat het aantal killstreaks uit de hand loopt is meer dan terecht. Want wij als oldschool pc-gamers weten dat de game soms veel vermakelijker is zonder harriers, choppers en UAV's wanneer het de focus legtt op teamplay, tactisch inzicht en gun-to-gun spel.
Ik kijk naar MW3, maar laten we ieder in zijn waarde laten wat betreft mening, ok?
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 17-09-2011 17:54 ]
Op zich een leuk verhaal, maar alle Call of Duty's zijn ook op de Playstation en Xbox verschenenTheProf82 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:10:
[...]
Vindt je het gek? Wij, pc-gamers, hebben Call of Duty gespeeld toen het nog een ander spel was en niet draaide om wie het snelste kan rennen met een submachine gun, maar om rustig spelen, voetstappen opsporen en met een kogel je vijand omleggen.
Call of Duty 3 is zelfs nooit op de PC uitgekomen als ik het goed herinnerPWM schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:53:
[...]
Op zich een leuk verhaal, maar alle Call of Duty's zijn ook op de Playstation en Xbox verschenen
Edit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_(serie)
Daarin is te zien dat er inderdaad meer delen uit zijn gekomen op de consoles dan op de pc. Verbaasd mezelf ook eigenlijk nu ik het zie
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2011 18:04 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zorg er dan voor dat je minder snel kan levelen bijvoorbeeld.
Je kan namelijk nooit direct weten hoeveel tijd iemand in de game heeft gestoken. Want elk prestigelevel heeft een medaille maar niemand kent natuurlijk uit het hoofd welke prestigelevel dit vertegenwoordigt.
In BFBC2 is dit toch beter gedaan: level 50 haal je pas na 400 uur playtime ofzo. (En bijgevolg zijn lvl 50'ers eerder schaars.) Daardoor zie je in een oogopslag hoelang die persoon al ongeveer gespeeld heeft door naar z'n level te kijken.
Langs de andere kant ben ik natuurlijk niet 100% tevreden over BFBC2: alle wapens en gadgets unlock je in de eerste 25 levels ongeveer. Niet dat het mij deert dat je daarna geen unlocks meer hebt, maar het is ook wat zonde om de wapens niet meer te spreiden.
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 17-09-2011 18:02 ]
Jep maar als kill streaks stacken en te OP zijn vind ik het minder.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:42:
Wat een gezeur om killstreaks. Ga dan lekker CS spelen ofzo. Killstreaks horen erbij en maken de game alleen maar leuker.
Bij MW2 krijg je met 5 kill streak makkelijk 20 extra kills (Predator > Harrier > Chopper).
Ik vind dat killstreaks gewoon een leuk meegenomen bonus moeten zijn en dat het spel niet als doel heeft om een killstreak te halen, wat begrijpelijk is aangezien je er zo veel kills mee maakt.
Had liever gehad dat elke Killstreak 20%-30% bonus gaf. Dus een Predator gemiddeld 1 kill, Harrier 2, Chopper 3. Dan is 't leuk mee genomen maar het niet waard om er een heel potje voor te campen.
Maar wat maakt het uit dat je niet precies weet hoe lang iemand speelt? Niet om te weten hoe goed iemand is iig want dat heeft geen reet met het prestigelevel te maken.
Als iemand veel kills met zijn/haar killstreak kan maken, ligt meer aan het team (en dus ook jezelf). De meeste 'sterke' killstreaks zijn gewoon met je strela oid neer te halen en hoeven dus in principe nooit in de lucht te zijnJoostjah schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:38:
[...]
Jep maar als kill streaks stacken en te OP zijn vind ik het minder.
Bij MW2 krijg je met 5 kill streak makkelijk 20 extra kills (Predator > Harrier > Chopper).
Ik vind dat killstreaks gewoon een leuk meegenomen bonus moeten zijn en dat het spel niet als doel heeft om een killstreak te halen, wat begrijpelijk is aangezien je er zo veel kills mee maakt.
Had liever gehad dat elke Killstreak 20%-30% bonus gaf. Dus een Predator gemiddeld 1 kill, Harrier 2, Chopper 3. Dan is 't leuk mee genomen maar het niet waard om er een heel potje voor te campen.
n.a.
Meer bijvoegelijke naamwoorden please.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:06:
Damn en ik dacht dat ik plezier had gehad in CoD4. Blijkt het unbalanced te zijn. Damn zeg. Tijd om een andere herinnering aan het spel te gaan halen.
Balance is na noob de meest vaak totaal verkeerd gebruikte woord in FPSland.
Overigens kwam CoD 1 nooit op de consoles en is cod 2 zwaar superieur op de pc. Het begon allemaal gewoon met rustigere gameplay waaraan echt niets ontbrak.
[ Voor 16% gewijzigd door TheProf82 op 18-09-2011 01:01 ]
CoD 1 is wel op de xbox 360 gekomen.TheProf82 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:26:
[...]
Overigens kwam CoD 1 nooit op de consoles en is cod 2 zwaar superieur op de pc.
Uhu, dat klopt, CoD1, 2 (en ook 3 die exclusief voor de console was) waren first person shooters zonder teveel toeters en bellen. Met Modern Warfare 1 is de serie echter een hele andere koers gaan varen. Infinity Ward heeft die keuze gemaakt en het heeft voor hen erg goed uitgepakt.TheProf82 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:26:
[...]
Het begon allemaal gewoon met rustigere gameplay waaraan echt niets ontbrak.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
CoD 2 rustig? Hmm... Daar ben ik het niet helemaal mee eens.uchiha tijntje schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:25:
Uhu, dat klopt, CoD1, 2 (en ook 3 die exclusief voor de console was) waren first person shooters zonder teveel toeters en bellen. Met Modern Warfare 1 is de serie echter een hele andere koers gaan varen. Infinity Ward heeft die keuze gemaakt en het heeft voor hen erg goed uitgepakt.Ik denk dat als ze nog een deel hadden gemaakt dat zich weer afspeelde in WW2 met weer eenzelfde type multiplayer (het rustigere type gameplay) het de franchise zeker niet goed had gedaan.
Verwijderd
Ja, da's natuurlijk waar. Maar qua gameplay snelheid vind ik CoD 2 zelfs een van de snelste CoD games.pdebie schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:55:
hij bedoelt in de zin van 'geen killstreaks' etc.
YouTube: Duty Calls - Amazing Call Of Duty Parody - Game Of The Year 2011 - YouTube
zeer vermakelijk, vooral wanneer je levelt
[ Voor 20% gewijzigd door GF187um op 18-09-2011 12:20 ]
Verwijderd
Indeed:Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:57:
[...]
Ja, da's natuurlijk waar. Maar qua gameplay snelheid vind ik CoD 2 zelfs een van de snelste CoD games.
http://www.wipido.com/video/5sQyD7LRS35A
Leuke aan cod2 is ook dat het in NL zo fuckin populair was op de pc, maar nu is overstappen op een console bijna een must omdat alles zo kant en klaar is en online gamen er echt bij hoort. Verkoop cijfers voor de PC zijn veel en veel lager dan vroeger. Voor de PC was cod2 gewoon snel genoeg, maar ooit geprobeerd om het op een console te spelen? Werkt totaal niet lekker. CodMW+ zijn op de pc halve racespellen als je rushes van small machine guns ziet, (toch is cod2 voor je gevoel veel sneller) op de console zou je het kunnen vergelijken met cod2 omdat je in de movement enorm wordt tegengehouden.
Om een nutteloze discussie te voorkomen: Microsoft had ooit een test van xbox spelers tegen pc gamers voor een crossover.. het resultaat kwam in de doofpot. Valve (counter strike) komt voor de console gamers met dé oplossing: je mag een muis en toetsenbord gebruiken! + gamen tegen pc gamers! Nou al deden ze dat nou bij cod ook, had ik geen game pc van duizend euro gekocht maar gewoon een goede tv gekocht met wat leuke spellen.
Ben uberhaupt benieuwd waar gaming heengaat.. Tablets, touchscreens, kinect, corsair die voor 10,000 $ een online cod4 toernooi organiseert.. is het een schreeuw om hulp?
Leesvoer:
http://gizmodo.com/559311...s+platform-gaming-project
http://www.tek-9.org/news...ance_cup-4092.html?page=4
Ja, dat controller vs. muis/keyboard niet ging werken had ik Microsoft al direct wel kunnen vertellen...dat ze daar nog een test voor nodig hadden.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 19:24:
Om een nutteloze discussie te voorkomen: Microsoft had ooit een test van xbox spelers tegen pc gamers voor een crossover.. het resultaat kwam in de doofpot.
Verwijderd
Inderdaad. En dan kappen ze het project maar af in plaats van dat ze na gaan denken over officiele ToBo + muis gebeuren voor Xbox.superbassie schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:25:
[...]
Ja, dat controller vs. muis/keyboard niet ging werken had ik Microsoft al direct wel kunnen vertellen...dat ze daar nog een test voor nodig hadden.
Parties op de PC? Je weet dat je een server kan huren en daar met je vrienden spelen met je eigen server regels he.? Is een party systeem niet wat zinloos voor dedi's? Daarnaast leavet iedereen als ze door een samenwerkend team worden geowned. Op de console worden die lege slots automatisch bijgevuld. Met een dedi moet je maar zien of iemand gaat joinen. Lijkt me dat als je met een team/clan/groep/etc wil spelen je beter een private servertje kunt pakken en gamebattles opstarten, anders zit je zo met 6 vs 0 in een server.
Volgens mij hoeven we geen servers te huren voor de PC en worden de server files vrij gegeven.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:30:
[...]
Inderdaad. En dan kappen ze het project maar af in plaats van dat ze na gaan denken over officiele ToBo + muis gebeuren voor Xbox.
Parties op de PC? Je weet dat je een server kan huren en daar met je vrienden spelen met je eigen server regels he.? Is een party systeem niet wat zinloos voor dedi's? Daarnaast leavet iedereen als ze door een samenwerkend team worden geowned. Op de console worden die lege slots automatisch bijgevuld. Met een dedi moet je maar zien of iemand gaat joinen. Lijkt me dat als je met een team/clan/groep/etc wil spelen je beter een private servertje kunt pakken en gamebattles opstarten, anders zit je zo met 6 vs 0 in een server.
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Ik vermoed dat je dit ook weer met MW3 kan gaan doen aangezien ze dedicated servers hebben toegezegd. Als je dan met vrienden een eigen server heb kan je die locken of wat je er ook mee wilt.
Wat betreft een party binnen een open server oid, ik denk dat dit minder snel gebeurd als je de geschiedenis bekijkt van cod en parties op dedicated servers.
Verwijderd
Weet dat het een heel leuk spel gaat worden , maarja het gaat weer heel veel frustratie opleveren en heb ik weer geen tijd voor andere games...pffff dilemma dilemma.... Skyrim of cod
Op zich een hoop te zien, maar niet zo heel veel nieuws, wel aardig wat "wedstrijden" te doen, maar daar ben ik niet goed genoeg voor
* PSN=Chef_NL** *
Voor nu is het misschien interessant voor clans om alvast een clan op te zetten.
Het is gewoon even afwachten.
elite beta voor pc is er nog steeds nietNTserver schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:59:
Ik heb ook de Elite Beta bekeken en vond het voor nu nog niet echte een aanvullen. Er zitten meer stats in voor oa.je wapens.
Voor nu is het misschien interessant voor clans om alvast een clan op te zetten.
Het is gewoon even afwachten.
Staat ook niet op de planning. Van Gamer.nl:imacbest schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 14:01:
[...]
elite beta voor pc is er nog steeds niet
De bèta van Call of Duty Elite is sinds deze week ook beschikbaar voor PlayStation 3-gebruikers. Dat meldt Gamespot.
De bèta van Elite is al sinds twee maanden beschikbaar voor Xbox 360-gebruikers, een bèta voor PC staat niet op de planning.
Ik zit in de PS3 bèta!bram1984 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:22:
[...]
Staat ook niet op de planning. Van Gamer.nl:
[...]
Verwijderd
Hoewel 60 dollar niet gelijk is aan 60 euro, werkt het vaak wel zo. Maar ik geef toe dat van 100 dollar 120 euro maken erg raar is.Bas_De_Beer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:48:
Waarom kost de hardened edition bij bijv bol.com 120 euro terwijl die in Amerika maar 100 dollar kost? Volgensmij zou het juist andersom moeten zijn...
Tip: koop bij amazon.co.uk. Daar is-ie 75 pond. Dat is 86 euro. Je kan Super Saver Delivery kiezen, dan betaal je geen verzendkosten. Dan duur het wel langer (3-7 dagen). Anders betaal je iets van 6 pond verzendkosten.
Dank voor deze reactie! Maar wat is zo'n "groep" dan!? Kan ik dus als GROEP een server gaan joinen? Wat is precies het verschil?Redmen800 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 16:17:
Je kan nog geen clan opztten, alleen een groep. het enige aardige van ELITE zijn die filpjes over de wapens en je scores vergelijken met je vrienden.
Dat ik geen clantag heb... lekker BOEIE, maar als ik als GROEP kan joinen dus dat ik met m'n matties in 1 team zit, ben ik tevreden natuurlijk!
ik zag m bij Amazon in america dacht k voor maar $100
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 06:55 ]
Verwijderd
Twee posts boven je staat het antwoord... amazon.co.uk. 75 pond = 86 euroDecentDutch schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:36:
Weet iemand misschien waar ik de Hardened edition het goedkoopst in nederland kan kopen/bestellen?
ik zag m bij Amazon in america dacht k voor maar $100
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zie ik iets over het hoofd? Of komt die er dus inderdaad niet?
Beetje jammer als het niet zou komen, dat was nou net hetgeen me over de streep trok om toch een Elite-abbo te nemen voor een jaar, omdat het er daar mooi bij in zit.
Als het nu niet bij een pakket in te koop zal zijn, denk ik niet dat ik gebruik ga maken van de betaalde functies van Elite
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Jammer dat er geen dogs zitten in MW3.
Ik zal ze missen.
Dat is best wel lame. Ik zat eigenlijk te wachten tot hij in de pricewatch erbij zou komen. Dan maar gewoon de goedkoopste versie halen. Vreemd dat ze het niet voor de pc uitbrengen...pdebie schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 12:43:
geen Hardened Edition voor pc inderdaad.
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 11:26 ]
[ Voor 88% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 11:27 ]
[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 24-09-2011 09:37 ]
Verwijderd
Ik hoop erg dat MW3 me ook zo gaat bevallen.COD Elite ga ik zeker gebruiken.
Mensen haten alleen een spel omdat ze constant erin geowned worden.
Verwijderd
Tot ziensgoosche schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 09:24:
Elite Beta vind ik maar nep je kan het niet voor de pc gebruiken staat er zo comming soon wat een FAIL ben nu zeker cod mw3 komt hier niet gestalleerd op mijn PC,360 of PS3 freaking noobs die activision!!!

Laterz gasten Have fun and good luck in mw 2.5
Verwijderd
De goedkoopste in nederland the vinden game Modern Warfare 3 is 43,25 voor de pc.goosche schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:07:
Maar kom op gasten 100 euro voor een 2de handse game.
Laterz gasten Have fun and good luck in mw 2.5(wou eigenlijk wat anders zeggen maar ik hou me in)
Kijk maar in de Tweakers pricewatch.Als je in het buitenland gaat kijken is ie vast nog goedkoper te vinden.
knip
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 13:27 ]
[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 13:26 ]
Verwijderd
Als je op de buitenlandse sites kijkt is MW3 voor pc al voor 30 euro omgerekend te krijgen.
I rest my case , case closed!.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 24-09-2011 13:33 ]
Zoals velen twijfelde ik tussen bf3 en mw3 maar eigenlijk, hoe stom het ook klinkt, heeft de preview/review van gamekings me weten te overtuigen door alleen maar het woord "rauw" te noemen.
Dat is wat ik zoek en hoop dan ook dat mijn verwachtingen waargemaakt gaan worden en we weer nachten lang met RIN/Just_jan/TomR etc gaan knallen!
Peace out my nigga's (even een mc biggahtje erin gooien wordt iedereen vrolijk van)..
Verwijderd
Heb je het met "rauw" nu over BF3 of MW3?delaitinho schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:08:
Ben ook een tijd niet op het forum geweest en idd wat een lame-ass posts allemaal.
Zoals velen twijfelde ik tussen bf3 en mw3 maar eigenlijk, hoe stom het ook klinkt, heeft de preview/review van gamekings me weten te overtuigen door alleen maar het woord "rauw" te noemen.
Dat is wat ik zoek en hoop dan ook dat mijn verwachtingen waargemaakt gaan worden en we weer nachten lang met RIN/Just_jan/TomR etc gaan knallen!
Peace out my nigga's (even een mc biggahtje erin gooien wordt iedereen vrolijk van)..
Ik kijk er heel erg naar uitdelaitinho schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:08:
Ben ook een tijd niet op het forum geweest en idd wat een lame-ass posts allemaal.
Verwijderd
maar waarom eigenlijk niet? zou genoeg verkopen neem ik aan..jeroen210 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:20:
[...]
Dat is best wel lame. Ik zat eigenlijk te wachten tot hij in de pricewatch erbij zou komen. Dan maar gewoon de goedkoopste versie halen. Vreemd dat ze het niet voor de pc uitbrengen...
ergens denk ik dat hij bedoelt dat de games niet te vergelijken zijn.. appels en peren (wie kent hem nog?delaitinho schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:08:
[ Voor 51% gewijzigd door spartacusNLD op 01-10-2011 19:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 98% gewijzigd door spartacusNLD op 01-10-2011 19:34 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
* PSN=Chef_NL** *
Ik vind de feeling van de wapens in BF3 uitermate slecht in de zin van richten op iemand, schieten en er gebeurt gewoonweg niets. Ik mis het directe van MW2. Als je snipet in MW2 en de crosshair staat op iemands hoofd dan is het gewoon BAM, headshot. Probeer dat maar eens in BF3. Niet te doen, in mijn geval althans.
Ik weet niet of het een latency/lag issue is van de servers in BF3, maar voor mij is het niet te spelen. Kan beta-geklungel zijn natuurlijk. Maar ik ben benieuwd hoe andere COD-spelers dit ervaren die ondertussen de beta van BF3 gespeeld hebben.
Kom maar op, maak dit topic bruisend
HugoFR schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:50:
Blijkbaar mag je BF3 en MW3 niet vergelijken, maar ga het toch doen er van uitgaande dat de gameplay (lees muis/toetsenbord-feeling) van MW3 ongeveer hetzelfde gaat zijn als MW2.
Ik vind de feeling van de wapens in BF3 uitermate slecht in de zin van richten op iemand, schieten en er gebeurt gewoonweg niets. Ik mis het directe van MW2. Als je snipet in MW2 en de crosshair staat op iemands hoofd dan is het gewoon BAM, headshot. Probeer dat maar eens in BF3. Niet te doen, in mijn geval althans.
Ik weet niet of het een latency/lag issue is van de servers in BF3, maar voor mij is het niet te spelen. Kan beta-geklungel zijn natuurlijk. Maar ik ben benieuwd hoe andere COD-spelers dit ervaren die ondertussen de beta van BF3 gespeeld hebben.
Kom maar op, maak dit topic bruisend
Denk dat veel mensen, net als ik, op het moment meer bezig zijn met het uitproberen van de BF3 beta. Daarnaast is er de laatste niet niet zoveel boeiends omtrent MW3 verschenen. Ben ook niet veel bezig met CoD. Maar zodra we dicht bij de release van MW3 zijn, komt dat wel weer terug.Chef_v_leeuwen schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:02:
Het is tot nu toe nog verdacht stil hierik weet niet hoe het met jullie zit, ik speel nog steeds geregeld MW2, en kan niet wachten op MW3, het mediacircus is ook nog niet echt op gang gekomen volgens mij (commercials etc.)
Yepsuperbassie schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:15:
[...]
Denk dat veel mensen, net als ik, op het moment meer bezig zijn met het uitproberen van de BF3 beta. Daarnaast is er de laatste niet niet zoveel boeiends omtrent MW3 verschenen. Ben ook niet veel bezig met CoD. Maar zodra we dicht bij de release van MW3 zijn, komt dat wel weer terug.
Het laatste interessante nieuwtje was volgens mij het bevestigen van matchmaking in MW3. En dat het via IWnet zou gebeuren.
En veel mensen zijn daar niet blij mee, want zij vermoeden dan dat p2p servers ranked zullen zijn en dedicated servers unranked.
Nu heb zelf niet veel verstand van dat alles om die zorgen te kunnen delen, maar de terugkeer van IWnet zie ik zelf ook niet zo zitten.
http://www.gamer.nl/nieuw...-krijgt-dedicated-servers
Ik hoor juist andere verhalen en dat we dedicated servers krijgen.
Ahhh, vooruit, jij mag ook wel meedoen!
Heb ook wel weer zin in een beetje nieuwe levels ondertussen!
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Die krijgen we ook naast IWnet.Niellie41 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:05:
?? IWnet?
http://www.gamer.nl/nieuw...-krijgt-dedicated-servers
Ik hoor juist andere verhalen en dat we dedicated servers krijgen.
http://uk.pc.gamespy.com/...11-project/1196687p1.html
Deze heb ik geplukt van MW3 PC forum.
http://www.callofduty.com/message/20872#20872
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal mijn stijl.ik wacht op mw3.
MW3 zal over een week of zo wel weer met nieuws komen. Ik denk dat ze ook wel door hebben dat je afgelopen week niet tussen de BF3 Beta hype kan komen.
Kan je dit misschien toelichten? Wat is het matchmaking precies? Houdt dat in dat mijn droomwens is ingewilligd en dat ik eindelijk DEDICATED servers zal krijgen waarin ik tegelijk met AL MIJN MATTIES in 1 team kan zitten? Dan kan ik namelijk eindelijk echt afscheid nemen van MW2.mingooski schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:56:
Matchmaking gebeurt dan wel via IWnet.
Als het "via IWnet" gaat... boeit dat? Wat maakt dat voor verschil dan? Maakt mij niks uit hoe het gaat, als ik maar samen met mijn vrindjes in 1 team zit!
[ Voor 16% gewijzigd door Barca op 04-10-2011 19:32 ]
Robert Bowling: Yeah, so in Modern Warfare 3 you have the matchmaking that we introduced in MW2 so you have the party system, the lobby system, all that stuff. That is standard fare for it, but you also have a server browser so you can search, browse, filter, rate, and favorite dedicated servers or set up your own dedicated server so you have full control over ban lists, game setup rules, all that stuff that we know our PC players said they wanted coming out of Modern Warfare 2.
bron
Android developer & dürüm-liefhebber
Als je zelf geen problemen hebt met de p2p server systeem van MW2 dan zal het voor jou niks uitmaken, maar ikzelf stoorde me wel aan laggy hosts, het soms lange wachten om een game te joinen ect.Barca schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:29:
[...]
Als het "via IWnet" gaat... boeit dat? Wat maakt dat voor verschil dan? Maakt mij niks uit hoe het gaat, als ik maar samen met mijn vrindjes in 1 team zit!
Ben blij dat hij nu eindelijk toegeeft dat er voor de pc aan hun kant wat mankeerde qua ant-cheat beveiliging. Die hele samenwerking met VAC was er niet.mingooski schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:43:
[...]
Die krijgen we ook naast IWnet.
http://uk.pc.gamespy.com/...11-project/1196687p1.html
Hopelijk hebben ze nu wel wat beters bedacht.
Alleen jammer dat ze nog geen mp gameplay beelden laten zien zoals Treyarch dat deed met Black Ops. Al verwacht ik niet veel bijzonders, behalve misschien wat ze lieten zien met de spec-ops missies.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik hoop het ook, maar zal wel moeten als we op de PC ook van Elite premium gebruik kunnen maken (daily competitions).Larrs schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:20:
[...]
Ben blij dat hij nu eindelijk toegeeft dat er voor de pc aan hun kant wat mankeerde qua ant-cheat beveiliging. Die hele samenwerking met VAC was er niet.
Hopelijk hebben ze nu wel wat beters bedacht.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty