Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er een beta of demo komt anders koop ik deze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dit je eerste CoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:45:
Ik hoop dat er een beta of demo komt anders koop ik deze ook niet.
Vroeger staken ze daar nog tijd in: CoD 1, 2 en 4 hadden een demo. Nu willen ze zoveel mogelijk geld besparen en bijgevolg geen demo meer...

En dan nog dit:
The Call of Duty Elite service is on the way no matter what you happen to think of it and I'm wondering why this isn't a bigger story. This being the fact that Microsoft's timed exclusivity for Call of Duty map packs throws a massive monkey wrench into the works should it go on.

As we said before there really isn't much worth paying for with Elite but since ultimately the $50 investment is less than the cost of all the individual map packs as DLC it will pay off for people who always buy them all.

But hang on a minute, If I'm going to pay these people $50 a year just like everybody else, why should I still have to wait an extra month before I get to play this DLC? I know Call of Duty gets treated like an Xbox 360 exclusive but it isn't; millions of PS3 gamers like to join in on the fun too. I also know that Microsoft pays a bundle for the month of exclusive access to new content because as exclusives fade that is part of their new business model. In business, this is called a conflict, and for good reason. Should this occur, Activision will now be providing a paid service to gamers across platforms that does not treat those customers equally. Are you guys okay with that?

This shouldn't be a console-partisan issue, my focus here is purely on Activision. It's one thing to give preferential treatment to a company who pays for it, it's another thing altogether to provide an uneven service to customers. Ultimately it remains to be seen if this potentially unfair treatment will just make waves, cause more gamers to turn against the franchise, or force Activision to adjust their business practices accordingly. Microsoft currently has a deal in place up until 2012 so if the deal is renewed then this scenario will be the case, if not then things should arrive for everybody at the same time. We don't know exactly whose court the ball is in but it's definitely in play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:26:
Dit is dan ook niet gratis hè. Zou toch wel volslagen belachelijk zijn als je de DLC (waarvoor je in de vorm van het abbo nota bene betaald voor hebt) na afloop weer in moet leveren.

Ik heb gelijk even het beleid doorgenomen, maar ik zie nergens staan dat reacties na 2 dagen te laat- of niet wenselijk zijn. ;w
Ik doelde erop dat er al lang een bron was aangeleverd. Als je de betweterige allesweter wil uithangen doe dat dan op tijd. Anders kom je naast dom trollerig ook langzaam en als mosterd na de spijs over. En dat zou zonde zijn.

Abbo PSN Plus = extra gratis spul. Extra gratis spul verdwijnt na afloop van abbo.
Abbo Elite = extra gratis spul. Extra gratis spul verdwijnt niet na afloop van abbo.

Mijn vraag was vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Dat is wel een goed punt ja. Ik denk echter dat de Xbox timed-exclusivity blijft houden. De vraag is dan inderdaad, mag dat wel als je betaald voor een service bij Activision? Is het legaal?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar na bo koop ik niet meer zo maar iets.
Zins dien download ik spellen of wil ik demo's zien om geen onodig geld uit te geven wat mij al voor
zo'n 250 euro is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sssquirrel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:08:
[...]

Dat is wel een goed punt ja. Ik denk echter dat de Xbox timed-exclusivity blijft houden. De vraag is dan inderdaad, mag dat wel als je betaald voor een service bij Activision? Is het legaal?
Ik denk ook dat hier het laatste woord nog niet over gezegd is.
PS3 gamers betalen hetzelfde voor een minderwaardige service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kijk ik hard uit naar deze ;). BO wijselijk overgeslagen, nog wekelijks gaan
CoD MW en MW2 in mijn PS3, maar BlackOps en WorldAtWar; niet mijn ding.

Filmpjes zien er goed uit. Benieuwd hoe ik die elite / abo moet betalen etc,
vanavond maar eens ff inlezen een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:03:
[...]

Als je de betweterige allesweter wil uithangen doe dat dan op tijd.
Die bram heeft inderdaad een beetje een gare manier van communiceren.. alsof hij de drol als een jaar of 4 dwars heeft zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:11:
[...]

alsof hij de drol als een jaar of 4 dwars heeft zitten :P
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wat wil je daar mee zeggen? Xbox krijgt de DLC toch niet eerder dan PS3/PC anders graag een bron? Volgens mij krijgen betalende Elite leden, ongeacht platform, de DLC eerder. Beetje stemmingmakerij weer die post, we weten nu wel dat je anti-activision bent.
Die bram heeft inderdaad een beetje een gare manier van communiceren.. alsof hij de drol als een jaar of 4 dwars heeft zitten :P
Nee dit is lekker communiceren, ongeacht de inhoud loopt de zin ook nog eens niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 13-09-2011 12:26 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:09:
[...]

Nee maar na bo koop ik niet meer zo maar iets.
Zins dien download ik spellen of wil ik demo's zien om geen onodig geld uit te geven wat mij al voor
zo'n 250 euro is gebeurd.
Ik snap je punt, maar de problemen in BO had je denk ik niet aan de hand van een demo kunnen onderscheppen. Ik denk dat je dan beter de reacties hier in de gaten kan houden, en even moet wachten met pre-orderen.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:03:
[...]

Ik doelde erop dat er al lang een bron was aangeleverd. Als je de betweterige allesweter wil uithangen doe dat dan op tijd. Anders kom je naast dom trollerig ook langzaam en als mosterd na de spijs over. En dat zou zonde zijn.

Abbo PSN Plus = extra gratis spul. Extra gratis spul verdwijnt na afloop van abbo.
Abbo Elite = extra gratis spul. Extra gratis spul verdwijnt niet na afloop van abbo.

Mijn vraag was vrij logisch.
Ik hoop dat je schoenen groot genoeg zijn voor die lange tenen. Ik trek alleen een ludieke vergelijking, als reactie op een, in mijn ogen, nog steeds vreemde vraag (als je je bedenkt dat Activision aangeeft dat je bij een jaarabbo Elite alle DLC krijgt). Stel je voor dat je dit na een jaar weer allemaal in moet leveren. Dat mag wettelijk niet eens, lijkt me.
[...]

Lees je posts voortaan even, voordat je op "Verstuur" drukt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Amd-xP schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:38:
Waar is de PC versie van de hardened edition?

XBOX en Playstation kan ik wel vinden maar de PC?
Waarschijnlijk net als met Black Ops, niet dus. :X

Zat net ook te kijken naar de verschillende uitvoeringen per systeem. Snap niet dat ze weer de pc community erbuiten laten.
Met Black Ops waren er volgens mij problemen met de verbinding van de theater website op callofduty.com met Steam. Dus wat je filmde kon je niet online bekijken.
Dit hadden ze in de tussentijd wel een keer kunnen oplossen, want het ziet er naar uit dat de pc community geen gebruik kan maken van CoD Elite.

Ik koop dit spel niet, vorige delen heb ik met plezier gespeeld zonder DLC, maar ondanks dat de pc community altijd het hardst schreeuwt is er geen reden om ze buiten te sluiten.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:39
Zolang de PC-port maar prima is. Een snelle browser met goede filters en leuke servers is denk ik genoeg voor een prima PC-versie. Modtools zijn leuk voor de hele clanwar-scene maar voor public raggen maakt het weinig uit.

Ik wil wel eens wat concrete informatie horen over de PC-versie in plaats van hier en daar een tweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-10 17:54
Frentik schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:25:
[...]

Wat wil je daar mee zeggen? Xbox krijgt de DLC toch niet eerder dan PS3/PC anders graag een bron? Volgens mij krijgen betalende Elite leden, ongeacht platform, de DLC eerder. Beetje stemmingmakerij weer die post, we weten nu wel dat je anti-activision bent.
Op de E3 kondigde Microsoft aan dat de DLC voor MW3 weer tijdelijk exclusief zal zijn.

KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Sorry jongens maar ik snap de hele hassle rondom die DLC niet helemaal vrees ik...
Wat maakt het uit dat de DLC voor de 360 eerder komt dan voor de PS3 en PC? Dan speel je een paar weken langer zonder DLC, dan geniet je er meer van als je het eenmaal hebt. Microsoft betaald toch aan Activision zodat de 360 spelers de DLC eerder hebben. Volgens mij las ik ergens online dat Elite betalers de DLC even snel zouden krijgen als de 360 spelers, kan me even niet zo 1,2,3 herinneren waar ik dit gelezen heb.
Begrijp me niet verkeerd, ikzelf ben een PS3/PC gamer maar ik maak me er niet druk om dat de 360 die DLC een paar weken eerder krijgt.

Voor de rest kijk ik hier heel erg uit naar MW3 en ga ik volgende week een pre-order plaatsen bij de music-store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Excelb-boy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:25:
Sorry jongens maar ik snap de hele hassle rondom die DLC niet helemaal vrees ik...
Wat maakt het uit dat de DLC voor de 360 eerder komt dan voor de PS3 en PC? Dan speel je een paar weken langer zonder DLC, dan geniet je er meer van als je het eenmaal hebt. Microsoft betaald toch aan Activision zodat de 360 spelers de DLC eerder hebben. Volgens mij las ik ergens online dat Elite betalers de DLC even snel zouden krijgen als de 360 spelers, kan me even niet zo 1,2,3 herinneren waar ik dit gelezen heb.
Begrijp me niet verkeerd, ikzelf ben een PS3/PC gamer maar ik maak me er niet druk om dat de 360 die DLC een paar weken eerder krijgt.

Voor de rest kijk ik hier heel erg uit naar MW3 en ga ik volgende week een pre-order plaatsen bij de music-store :)
Ik als PS3 speler moet langer wachten tot ik de nieuwe maps kan spelen en dat is gewoon irritant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Excelb-boy schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:25:

Mij boeit het ook niet zoveel, maar ik snap de "hassle" wel hoor. Als PC/PS3 gebruiker kun je toch een maand korter spelen tot de volgende release. Maar goed, je mag ook wel wat verwachten als je betaalt voor online gaming. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Frentik schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:25:
[...]

[...]
Nee dit is lekker communiceren, ongeacht de inhoud loopt de zin ook nog eens niet.
Call of Duty-DLC drie jaar lang eerst op Xbox 360

Marc Yammine | 14-06-2010 | in PS3, nieuws | Reageer (46) | add this

Microsoft heeft zonet op zijn persconferentie bekendgemaakt dat het een deal gesloten heeft met Activision die ervoor zorgt dat alle Call of Duty-DLC drie jaar lang eerst op Xbox 360 zal verschijnen. Dat was eerder al het geval met het Stimulus Pack en Resurgence Pack voor Call of Duty: Modern Warfare 2. Niet echt heugelijk nieuws voor de Call of Duty-fans op PS3 dus.

http://www.playstationpur...ar-lang-eerst-op-Xbox-360
http://www.callofduty.nl/...er_eerst_op_Xbox_360.html

2010+3 is 2013, dus Modern Warfare 3 DLC komt een maand eerder op de xbox360 dan alle andere consoles/pc's :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 13-09-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah zal dan toch niet al teveel tijd zitten tussen de xbox releases en ps3/pc. Helemaal met zo'n constructie als Elite lijkt me dat niet zo gepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:36:
Nah zal dan toch niet al teveel tijd zitten tussen de xbox releases en ps3/pc. Helemaal met zo'n constructie als Elite lijkt me dat niet zo gepast...
Tja, voor Blops was dat al voor alle DLC zo. Ik zou niet weten waarom Elite daar iets aan verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou omdat ze ook meldden dat er elke maand wat uit zou komen als je betaald lid zou zijn. Dan zullen ze wel een maand later beginnen voor ps3/pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superbassie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:07:
Op de E3 kondigde Microsoft aan dat de DLC voor MW3 weer tijdelijk exclusief zal zijn.

KLIK
Rockvee2 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:30:
http://www.playstationpur...ar-lang-eerst-op-Xbox-360
http://www.callofduty.nl/...er_eerst_op_Xbox_360.html

2010+3 is 2013, dus Modern Warfare 3 DLC komt een maand eerder op de xbox360 dan alle andere consoles/pc's :)
Bedankt voor de info, scheelt mij vanavond thuis weer googlen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al iets bekend over de prijs van Elite Premium in Nederland? Is Elite Premium sowieso wel ergens te "pre-orderen"?

Games verschillen van prijzen in verschillende landen. Maar ik denk niet dat dit voor Elite ook geldt. Ik denk dat als de prijs 50 dollar in de VS is, dat die prijs gewoon wordt omgerekend naar euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ondanks dat ik meer uitkijk naar BF3, kijk ik ook wel uit naar deze game. Bij BF3 vind ik het hele voertuig aspect gewoon heel gaaf (en dan vooral de jets, want ik ben gewoon dol op vliegen :9), maar MW3 lijkt echt een gave singleplayer te hebben dankzij het World War 3 thema en uiteraard dat je in echte steden kan gaan knallen.

En ja, ik ben nog één van die mensen die ook graag een goede singleplayer heeft. MW3 is gewoon één en al spectakel, een soort interactieve actiefilm. Terwijl je bij BF3 meer van alles wat hebt: je hebt ook hele rustige momenten in BF3, terwijl je bij MW3 eigenlijk constant aan het knallen bent.

Daarnaast vind ik het ook fijn dat ze dit jaar toch wat meer veranderingen in die multiplayer stoppen (zoals die soort van 'classes' (zoals die support)).

Ik ben in ieder geval benieuwd, en zal hem ergens in november zeker wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb zowat het gevoel dat activision de PC gamers weer eens vergeet / beschouwt als ondergeschikt.
I know Call of Duty gets treated like an Xbox 360 exclusive but it isn't; millions of PS3 gamers like to join in on the fun too.
En de millions of PC-gamers dan ? :F

En dat is dus de reden dat ik deze maar eens laat liggen denk ik. De fout die ik maakte door black ops te kopen maak ik niet nog eens :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

PC heeft niet zoveel actieve spelers (15000 tot 40000 op piektijden tov honderdduizenden op de consoles) + ik denk dat het aantal verkochte en gespeelde DLC ook een stuk lager ligt. En daarbij heeft niemand op de PC echt baat bij de exclusiviteit van DLC waarbij met de consoles de 'consolebouwer' zelf daar wel flink z'n populariteit mee kan opbouwen.

@hieronder: volgens Activision dus helaas wel zo'n beetje.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 13-09-2011 20:00 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

En moet je daarom PC-gamers maar gelijk beschouwen als prut ?
Er zijn genoeg mensen (zoals ik) die echt niet omkunnen met een controller en een goeie PC hebben. Ik heb totaal geen zin om een PS3 te kopen waar ik op suck, en alle games voor véél duurder opnieuw te kopen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ook niet shooten met een controller, daarom gebruik ik 'm ook niet.

• Sssquirrel
bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:12:
Oefening baart kunst :)

Tuurlijk, in het begin is het onwennig, maar je went er vanzelf aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Sssquirrel op 14-09-2011 08:22 ]

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:12:
1. oefenen
2. gewoon een muis voor de console aanschaffen kan ook

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:34:
[...]

1. oefenen
2. gewoon een muis voor de console aanschaffen kan ook
volgens mij heeft hij ook zo'n muis voor de ps3

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Sssquirrel schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:20:
[...]

Ik ga er geen Console VS PC van maken.
maar met een muis kan ik bepalen waar ik wil schieten en met een console kan ik alleen maar zeggen. Ga naar links ga naar rechts etc. dat voelt voor mij een stuk minder natuurlijk aan.

ik vindt het nog steeds belachelijk dat ze de PC-gamers vergeten zoals altijd.
Exclusieve DLC's werken juist ook op de PC dankzei steam. Precies het zelfde als xbl of psn.

als dlc's niet zouden werken op de PC, waarom wordt BF3 dan heel vroeg ge pre-orderd ? Back to kerkland map gelijk erbij.

Het gaat gewoon slecht met de markt. ze bouwen allemaal 1 xbox game en porten hem naar de pc om geld te besparen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Sssquirrel
Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:40:
[...]
maar met een muis kan ik bepalen waar ik wil schieten en met een console kan ik alleen maar zeggen. Ga naar links ga naar rechts etc. dat voelt voor mij een stuk minder natuurlijk aan.
Dat begrijp ik, maar dat zal iedereen hebben die het niet gewend is. Als er mee oefent, dan gaat dat vanzelf beter en voelt het wel natuurlijk aan. Dan kun je uiteindelijk ook precies bepalen waar je wil schieten.

Sssquirrel schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:20:
[...]

Ik speel Uncharted met de controller, en dat gaat net aan. Shooters begin ik niet aan. En inderdaad: ik heb een muis voor Black Ops. Een andere uitzondering is Metro op de 360, maar dat is SP (daar zuig ik overigens ook in).

Net wat Pykow zegt: het voelt volkomen onnatuurlijk aan en ik kan er niet aan wennen.

Het grote verschil is dat je met de muis op de PS3 veel meer last van de recoil hebt, omdat de aim-assist nauwelijks wat doet. Met de controller merk je hier veel meer van.

Het enige wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat de controller je tegenwoordig niet meer hoeft tegen te houden om aan een console te beginnen, er zijn namelijk alternatieven. :)

Als je echter de mooiste graphics wilt, dan heb je niet zoveel keuze helaas.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb alleen CoD WaW gespeeld op de 360 (online kon ik aardig mee met het niveau) iedereen heeft dezelfde beperking en bij een pc kan iemand juist sneller draaien dan een ander of gaan ze met de graphcis knoeien (dat doe ik namelijk met TF2 ook)

Black ops is echt hard gefaald op de pc, je komt alleen maar servers tegen met 24/7 nuketown en dat is zo boring. Duurt lang voordat je een goede server vindt.

Ik hoop nog steeds dat MW3 geen kleine maps maakt zoals nuketown of die kleine maps van MW1 en MW2.
Op de pc kom je dan alleen deze maps tegen om zoveel mogelijk XP te halen.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:06:
[...]

Ik speel Uncharted met de controller, en dat gaat net aan. Shooters begin ik niet aan. En inderdaad: ik heb een muis voor Black Ops. Een andere uitzondering is Metro op de 360, maar dat is SP (daar zuig ik overigens ook in).

Net wat Pykow zegt: het voelt volkomen onnatuurlijk aan en ik kan er niet aan wennen.

Het grote verschil is dat je met de muis op de PS3 veel meer last van de recoil hebt, omdat de aim-assist nauwelijks wat doet. Met de controller merk je hier veel meer van.

Het enige wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat de controller je tegenwoordig niet meer hoeft tegen te houden om aan een console te beginnen, er zijn namelijk alternatieven. :)

Als je echter de mooiste graphics wilt, dan heb je niet zoveel keuze helaas.
Heb je t id dat je er veel voordeel bij hebt tegen de mensen met n controller? Neem aan dat je gewoon veel nauwkeuriger en sneller kunt mikken of word dat n beetje teniet gedaan door de autoaim op de ps3?

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:37:
[...]
Heb je t id dat je er veel voordeel bij hebt tegen de mensen met n controller? Neem aan dat je gewoon veel nauwkeuriger en sneller kunt mikken of word dat n beetje teniet gedaan door de autoaim op de ps3?
Naja, je kan de auto-aim gewoon uitzetten. Dat speelt veel fijner :-)
Van mij mogen ze die optie helemaal eruit slopen overigens.

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:37:
[...]

Nee totaal niet. Mijn K/D is maar 1.36, en ik eindig vaker in de middenmoot en onderaan dan bovenaan (zal ook wel deels aan mezelf liggen. :+)

Ik word regelmatig 1 op 1 gepakt, terwijl ik eerder begin met schieten (zelfs op lange afstanden). De recoil zorgt ervoor dat ik soms iets afwijk, en zoals gezegd doet de aim-assist (heb ik ook uitstaan) niks als je een muis gebruikt. Als ik dan de killcam bekijk, zie ik de crosshair van de tegenstander gewoon naar mij toegetrokken worden en tijdens het schieten stabiel blijven. Soms wel frustrerend, maar ach. Ik heb het ervoor over.

Veel gasten met controllers zijn zo ontieglijk goed. Die hebben de sensitivity ook op insane staan, en zijn zo snel met bewegen dat er nauwelijks verschil meer is. Als ik de controller sens. hoger dan 3 zet, dan zwaai ik al alle kanten op.

Ben blij dat ik met een muis nog enigszins mee kan komen.

Kun je nagaan als ik met een controller zou spelen. Dan is de lol er snel vanaf. O-)

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:14:
[...]

Nee totaal niet. Mijn K/D is maar 1.36, en ik eindig vaker in de middenmoot en onderaan dan bovenaan (zal ook wel deels aan mezelf liggen. :+)

Ik word regelmatig 1 op 1 gepakt, terwijl ik eerder begin met schieten (zelfs op lange afstanden). De recoil zorgt ervoor dat ik soms iets afwijk, en zoals gezegd doet de aim-assist (heb ik ook uitstaan) niks als je een muis gebruikt. Als ik dan de killcam bekijk, zie ik de crosshair van de tegenstander gewoon naar mij toegetrokken worden en tijdens het schieten stabiel blijven. Soms wel frustrerend, maar ach. Ik heb het ervoor over.

Veel gasten met controllers zijn zo ontieglijk goed. Die hebben de sensitivity ook op insane staan, en zijn zo snel met bewegen dat er nauwelijks verschil meer is. Als ik de controller sens. hoger dan 3 zet, dan zwaai ik al alle kanten op.

Ben blij dat ik met een muis nog enigszins mee kan komen.

Kun je nagaan als ik met een controller zou spelen. Dan is de lol er snel vanaf. O-)
haha ja dat klopt. ben ook met sensitity begonnen op 3 heb m nu op 7 volgens mij. Is idd wel een must anders ga je het echt tegen veel mensen afleggen, terwijl ik de eerste periode bij mw2 geen flauw benul had dat je dit kon aanpassen :) (mijn 1ste shooter)

En dat je k/d ratio 1.36 is zegt me niet zoveel, of je moet alleen maar deathmatch spelen natuurlijk :)

en de ene keer heb je wat aan auto-aim en t andere moment heb je er juist meer last van.

• superwashandje
  • Laatst online: 16:04

superwashandje

grofheid alom

bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:14:
[...]Nee totaal niet. Mijn K/D is maar 1.36, en ik eindig vaker in de middenmoot en onderaan dan bovenaan (zal ook wel deels aan mezelf liggen. :+)
pfft ik heb maar een K/D rond de 1.15 ofzo maar eindig vaak bovenaan of net er onder (als ik met black/grey tiger speel vaak net eronder). K/D zegt mij dus nooit zoveel. wel respect voor je dat je dan nog op de PS3 blijft spelen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Jij speelt meer objective waarschijnlijk. Ik doe inderdaad alleen maar TDM.

Waarom respect dat ik op de PS3 blijf spelen? Volgens mij word ik op de PC helemaal opgegeten.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 14-09-2011 11:32 ]

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ik speel vooral objective inderdaad :P
respect vooral omdat je aangeeft dat je het fijner vind om met de muis te spelen op de PS3 en het daar ook eerder als een nadeel lijkt te ervaren gezien veel anderen met controller toch beter lijken te zijn.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:27:
[...]

haha ja dat klopt. ben ook met sensitity begonnen op 3 heb m nu op 7 volgens mij. Is idd wel een must anders ga je het echt tegen veel mensen afleggen, terwijl ik de eerste periode bij mw2 geen flauw benul had dat je dit kon aanpassen :) (mijn 1ste shooter)
7 is erg hoog. Heb je dan geen problemen met mikken op middle tot long range? Normaal speel ik op 3 of 4. Als er gesnipt wordt gooi ik hem omhoog naar 7 om sneller te kunnen dragscopen maar dan ik weer weinig uithalen met mijn pistooltje/opgeraapte ARs. Die vliegen alle kanten op. Zo vaak hoef je toch niet 180 graden super snel te draaien? Maar goed het is wat je gewend bent en hoe je speelt. Toen ik in de competetive playlist veel speelde had ik hem op 8 staan omdat die apen teveel bewegen terwijl je ze beschiet en het er vooral om draait om de cqc te winnen omdat alles om objectives gaat. :) Normaal speel ik rustig afwachtend op long range, als je midden in een paar tegenstanders gaat staan zul je wat sneller moeten kunnen draaien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 11:53 ]

superwashandje schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:44:
ik speel vooral objective inderdaad :P
respect vooral omdat je aangeeft dat je het fijner vind om met de muis te spelen op de PS3 en het daar ook eerder als een nadeel lijkt te ervaren gezien veel anderen met controller toch beter lijken te zijn.
Tja, het komt natuurlijk ook vaak genoeg voor dat ik als winnaar uit de strijd kom. Het heeft natuurlijk ook zat voordelen. Ik ben allang blij dat het niet zo'n groot voordeel is als veel mensen denken en andersom. Het ene heft het ander op.

Daarnaast zullen er altijd betere spelers zijn, die 4 uur per dag gamen. Daar kom ik bij lange na niet aan. Mikken is slechts een klein onderdeel van het gehele "skill-pakket". Ik denk dat map- en spawnkennis minstens zo belangrijk zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 14-09-2011 12:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:53:
[...]

7 is erg hoog. Heb je dan geen problemen met mikken op middle tot long range? Normaal speel ik op 3 of 4. Als er gesnipt wordt gooi ik hem omhoog naar 7 om sneller te kunnen dragscopen maar dan ik weer weinig uithalen met mijn pistooltje/opgeraapte ARs. Die vliegen alle kanten op. Zo vaak hoef je toch niet 180 graden super snel te draaien? Maar goed het is wat je gewend bent en hoe je speelt. Toen ik in de competetive playlist veel speelde had ik hem op 8 staan omdat die apen teveel bewegen terwijl je ze beschiet en het er vooral om draait om de cqc te winnen omdat alles om objectives gaat. :) Normaal speel ik rustig afwachtend op long range, als je midden in een paar tegenstanders gaat staan zul je wat sneller moeten kunnen draaien. :)
Nee valt behoorlijk mee, het zal inderdaad natuurlijk wel zijn wat je gewend bent. heb het ook steeds in stapjes gedaan. In het begin altijd even wennen en daarna gaat het wel goed(of iig naar mijn mening dan he!) Ik speel soms wel eens bij een kameraad en die heeft m op 3 staan. Ik vergeet dat in het begin altijd, nou dan lukt dat echt voor geen meter meer. (sowieso kan ik maar niet wennen om in splitscreen te spelen, is sowieso al klein, maar hij heeft een 42 inch en ik 50 inch dan is het verschil helemaal groot)

Heb verder niet vaak dat ik voorbij de target "vlieg". Heb regelmatig dat een wat mindere speler mij raakt en dat ik door het snel bijdraaien hem vervolgens eerder weet te killen (in SC uiteraard), ik denk dat een hogere sensitivity daar wel een positieve bijdrage aan levert...
Het moeilijkste met een controller vind ik een tegenstander "tracken". Dus als 'ie van links naar rechts (of vice versa) beweegt, 'm dan te volgen. Klotepookjes.

Verwijderd

Ik heb de controls en sentivity op standaard waardes staan en dat werkt voor mij prima.
Wel heb ik afentoe dat als ik te snel wil richten knife inplaats van richten ,
Wat resulteerd in mijn dood meestal en das eigenlijk mijn enige klacht over de controls.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 12:50 ]

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RcXYHkvxb_c&feature=player_embedded]Ik weet niet of dit filmpje al voorbij is gekomen:

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 13:11 ]

• XanderDrake
  • Laatst online: 09:29

XanderDrake

Build the future!

Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:29:
Black ops is echt hard gefaald op de pc, je komt alleen maar servers tegen met 24/7 nuketown en dat is zo boring. Duurt lang voordat je een goede server vindt.
Zelfde probleem als MW2 dus... Als je dat wilt spelen zit je ook een kwartier te wachten voor je maar iets gevonden hebt, soms langer. En vaak is de ping mega hoog.

Ik speel tegenwoordig BF2, het spel is al meer dan 6 jaar oud, maar er zijn nog honderden bevolkte servers, merendeel met goede pings. Zelfde geldt voor MW1. Moraal van het verhaal: Dedicated servers als je wil dat je game langer dan 6 maanden wordt gespeeld.....

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Overdrijven is ook een vak...

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:10:
[video]Ik weet niet of dit filmpje al voorbij is gekomen:
Filmpje zelf volgens mij niet, de map wel.

Als ik heel eerlijk ben, heb ik nog niet echt een map gezien waar ik echt enthousiast over ben. Het is zo'n grauwe bende allemaal.

Ik ga deze niet pre-orderen denk ik.

• superbassie
bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:46:
Het moeilijkste met een controller vind ik een tegenstander "tracken". Dus als 'ie van links naar rechts (of vice versa) beweegt, 'm dan te volgen. Klotepookjes.
Dan schiet m'n crosshair alle kanten uit behalve de goede...
De kunst zal wel zijn om dan zachtjes tegen je pookje te tikken, maar dat valt nog niet mee.

En als je dan die 14-jarige jochies bezig ziet...zo snel als die kunnen draaien en richten met een controller... :o

Heb zo'n XIM360 voor m'n PS3 gehad, dan kan je dus gewoon je eigen keyboard en muis gebruiken, maar dan kan ik voor m'n gevoel net zo goed weer op de PC gaan spelen.

Ik wil juist ook chill op de bank zitten met een controller in je handen een FPS spelen zoals mijn vrienden. :9

Maar goed, met MW3 gaan we weer verder klooien...moet toch een keer beter gaan!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
superbassie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:07:
[...]

De kunst zal wel zijn om dan zachtjes tegen je pookje te tikken, maar dat valt nog niet mee.

En als je dan die 14-jarige jochies bezig ziet...zo snel als die kunnen draaien en richten met een controller... :o

Heb zo'n XIM360 voor m'n PS3 gehad, dan kan je dus gewoon je eigen keyboard en muis gebruiken, maar dan kan ik voor m'n gevoel net zo goed weer op de PC gaan spelen.

Ik wil juist ook chill op de bank zitten met een controller in je handen een FPS spelen zoals mijn vrienden. :9

Heel veel oefenen. Ik kan nu, a la PC, gewoon met me controller de tegenstander tracken. Je ziet heel vaak dat er gespeeld wordt met tikjes, je kan dan gelijk zien of iemand geoefend is. Maar dat is ook op PC, dus het is allemaal een kwestie van oefenen. Daarom vind ik de controller vs. muis en toetsenbord war ook een beetje lame. Het is een kwestie van gewenning, en ja, een 14-jarige pakt dingen sneller op als een 30-jarige... :)

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:07:
[...]

Idd gewoon blijven door kloten, gaat vanzelf beter. Liep in het begin ook rond dat de camera alle kanten op ging. En als t beter gaat zou ik zeker proberen om de sensitivity omhoog te gooien. Uiteraard is dit wel smaakgevoelig, mij is n hogere sensitivity(djees wat een klote woord om te typen zeg!) iig wel bevallen....
Ja, dat hoor ik vaker: "tegen het pookje tikken". Hou op schei uit. Als ik IRL ergens op richt, doe ik dat ook niet met tikjes, geef mij dan maar een muis.

Zo'n XIM is sowieso geen optie voor mij, precies om de reden die jij noemt: ik wil ook chill op de bank zitten. Bij de Shark zit zodoende een nunchuck. Kussetje rechts naast me met de muispad erop, en gaan.

• Sssquirrel
bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:18:
Ja, dat hoor ik vaker: "tegen het pookje tikken".
Huh, dat doe ik nou nooit, en het gaat prima volgens mij... Je hebt je duimen toch op die pookjes, met welke vinger moet je er dan nog tegenaan tikken :?

Eh, gewoon met diezelfde duimen. Waar maak je uit op dat het een andere vinger moet zijn dan je duim?

Het probleem is ook de deadzone die aanwezig is bij de analoge sticks. Hoe verder je duwt, hoe harder je character gaat tollen. Aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant zeer lastig om aan te wennen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 14-09-2011 14:28 ]

• Sssquirrel
bram1984 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:28:
Eh, gewoon met diezelfde duimen. Waar maak je uit op dat het een andere vinger moet zijn dan je duim?
Naja, dat leek me gewoon zo :) Ik tik nooit ergens tegen met mijn duim

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:31

SG

SG surft naar info hardewaren

Muis is bewezen beter dan dat kleine pookje op de gamepad.
Gewenning houd alleen in dat je beter kan mee komen tov diehard consolertjes.

Ben van oorsprong en nog steeds PC Gamer. Maar speel daar vooral singleplayer.
Online paar jaartje op PS3 en ja heb het gevoel dat ik voor mijn niveau genoeg gewenning heb om in mijn klasse mee te komen.
Ook eens MW2 geprobeerd online op PC en ja kreegd toen toch wel weer dat beter mikken schock terug.
Allen die keyboard valt tegen. Ontwenning.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:13

Ik heb binnen 5 seconden een server. je ziet idd een paar nuketown servers, verder genoeg normale servers. Geen faal, je hebt gewoon de keus!

Verwijderd

SG schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:22:
Muis is bewezen beter dan dat kleine pookje op de gamepad.
Gewenning houd alleen in dat je beter kan mee komen tov diehard consolertjes.

Ben van oorsprong en nog steeds PC Gamer. Maar speel daar vooral singleplayer.
Online paar jaartje op PS3 en ja heb het gevoel dat ik voor mijn niveau genoeg gewenning heb om in mijn klasse mee te komen.
Ook eens MW2 geprobeerd online op PC en ja kreegd toen toch wel weer dat beter mikken schock terug.
Allen die keyboard valt tegen. Ontwenning.
Heb tot en met Call of Duty 4 op de PC gegamed. Toen een Xbox 360 gekocht, en mij eerste shooter daarop was MW2. Dat was inderdaad flink wennen! Maar nu weet ik niet beter. Het is duidelijk iets totaal anders, een controller. Dat merk ik als ik soms weer CoD 4 speel met een muis. Met een muis kan je uiteindelijk beter mikken, da's waar.

Wat bedoel je met "diehard consolertjes"?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Dacuuu schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:25:
[...]

Ik heb binnen 5 seconden een server. je ziet idd een paar nuketown servers, verder genoeg normale servers. Geen faal, je hebt gewoon de keus!
nou bij HQ zie je meestal alleen maar NukeTown.
ik speel alleen HQ (object base vindt ik altijd leuker dan gewoon TDM of FFA)

Verwijderd

Misschien wel leuk om te kijken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=goDEOs67gQI]

Ik kan hier niet echt iets aan toevoegen. Helemaal mee eens en ik kijk erg uit naar MW3!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
ik was ffe benieuwd of mw3 echt verandert is zoals ze zeggen.
nou... na dit filmpje bekeken te hebben -.- YouTube: Modern Warfare 3 Multiplayer | ACTUAL GAMEPLAY - YouTube

zelfde geluiden, ook wanneer je beschoten wordt.
zelfde graphics (zelfs lettertype...)

het enige wat anders is vergeleken met mw2 is de map.
ik zie serieus verder geen verschil tussen die 2, dus dit wordt een no go voor me en heeft dus geen nut VOOR MIJ om te kopen aangezien het hetzelfde is op zo veel fronten...

• superbassie
Afbeeldingslocatie: http://sabiansymbols.typepad.com/.a/6a00d83462eb8d69e201310f7f5582970c-200wi
l166 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:45:
nou... na dit filmpje bekeken te hebben -.- YouTube: Modern Warfare 3 Multiplayer | ACTUAL GAMEPLAY - YouTube

ik zie serieus verder geen verschil tussen die 2, dus dit wordt een no go voor me en heeft dus geen nut VOOR MIJ om te kopen aangezien het hetzelfde is op zo veel fronten...
Zo, hoe was je winterslaap?

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
dus je weet dat het hetzelfde is als mw2 probeer je te zeggen...???

Verwijderd

l166 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:43:
[...]

Wij codgamers kopen het spel niet voor de vernieuwing.. wij kopen het juist omdat je altijd volgens hetzelfde principe kan gamen..
dus tsjaah mij boeit het gene ene f*ck dat het hetzelfde uitziet en klinkt.. zolang het altijd maar lekker gamed.

(hoewel ik nog in diepe twijfel ben ...er komen zoveeeeel games uit komende tijd.)
-assassins creed.
-Skyrim.
-fifa
-f1
-football manager
-Batman
-far cry.
-mass effect.
dus komende half jaar zit helemaal vol :(
en vergeet er vast nog wel een paar

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:10

steveman

Comfortabel ten onder

Het enige wapengeluid dat hetzelfde klinkt is een stuiterende granaat :?

Of er zit een verschil in pc/console, maar dat lijkt me niet.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Alles zit er zelfde uit en klinkt het zelfde
maar ik heb deze game getrade met TF2 items , dus dan vindt ik het niet erg :P

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
l166 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:45:

ah joh het was nog erger vroeger met doom 1 en 2 wat gewoon nieuwe levels waren :D

Verwijderd

Sn0wblind schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:05:
[...]

ah joh het was nog erger vroeger met doom 1 en 2 wat gewoon nieuwe levels waren :D
Inderdaad , we zijn gewoon ondertussen verwende nesten haha :P ..

Mis de tijd toen ik de ps1 kreeg vroeger met Tomb raider 1 erbij 8) God
wat was dat fantastisch 8) Het beste spel wat ik ooit heb gespeeld.. 8) .

En nu zitten we te zeiken , -het geluid is niet vernieuwd
-de graphics lopen achter
-Matchmaking klopt niet
Of een recent geval van dead island.. tsjaah de graphics lopen iets achter.. pfff. (ik speel af en toe nog steeds de orginele tomb raider op men ps1... of de pc game hogs of war op men laptop 8) )

@i66
Mensen moeten niet zo zaniken over alles , koop wat je wilt kopen...koop wat je leuk vind.
als je het niet leuk vind. koop je het niet en koop je een ander spel..en ga niet zeuren op een topic dat je het spel niet zo vernieuwend vind en dat je hem niet gaat kopen...WAT KAN ONS DAT NOU INTERESSEREN :P :P :P we zullen je echt niet missen on-line hoor :P
dan ga je lekker een ander spel spelen zijn er genoeg hoor :P
Bijvoorbeeld Deus ex 8) geweldig spel 8)

Sorry voor de spelfouten en dergelijke , ben men stikkie kwijt van men telefoon en men duim is net iets te groot voor de touchpad :P

maar kortom.. De gamenerds zijn verwend. :P daar kwam het op neer haha :P
l166 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:43:
[...]

Nee ik bedoel te zeggen dat alles wat je zegt al 100x gezegd is toen de eerste trailer online kwam met de E3 in juni. En daarnaast zitten er legio veranderingen in, waarvan je zo te zien niet helemaal op de hoogte bent. Check bijvoorbeeld het nieuwe pointstreak systeem, het klasse systeem, en de Survival mode.

Daarnaast is de engine geupdate, dus het ziet er zeker niet exact hetzelfde uit.

Daar wil ik overigens wel aan toevoegen dat ik nog even wacht met deze game, aangezien ik op basis van wat ik tot nu toe gezien heb, nog niet overtuigd ben.

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 14-09-2011 21:20 ]

Verwijderd

Misschien moet je een echte Call of Duty fan zijn om de verschillen te zien? Geluiden klinken in mijn oren anders en duidelijk beter (heb het hier over gun sounds). Als je wilt weten waarom mensen MW3 nog steeds leuk vinden terwijl het "precies hetzelfde" is als MW2, kijk dit filmpje even dat ik hierboven al lang heb gepost... 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 21:38 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:19:
Misschien moet je een echte Call of Duty fan zijn om de verschillen te zien? Geluiden klinken in mijn oren anders en duidelijk beter (heb het hier over gun sounds). Als je wilt weten waarom mensen MW3 nog steeds leuk vinden terwijl het "precies hetzelfde" is als MW2, kijk dit filmpje even:

[video]
Dit filmpje staat een paar posts boven je..door jezelf nog wel :P beetje overdreven :9 ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:20:
[...]

Dit filmpje staat een paar posts boven je..door jezelf nog wel :P beetje overdreven :9 ?
Hehe ik dacht al zag ik die niet al eerder voorbijkomen. Of zit jij ook op dat bankje androyed? Overigens zeggen ze wel wat rake dingen. Het is gewoon een getweakte mw2, iets wat naar mijn mening niet slecht hoeft te zijn. De blueprint ligt er in feite al, waarom zou je dan alles gaan veranderen?

Verwijderd

Ik ben een beetje in de war vandaag, sorry!

Verwijderd

Ach ja dat hebben we allemaal weleens. :)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:20

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:32:
[...]

Hehe ik dacht al zag ik die niet al eerder voorbijkomen. Of zit jij ook op dat bankje androyed? Overigens zeggen ze wel wat rake dingen. Het is gewoon een getweakte mw2, iets wat naar mijn mening niet slecht hoeft te zijn. De blueprint ligt er in feite al, waarom zou je dan alles gaan veranderen?
Inderdaad, waarom de gameplay helemaal omgooien?
De gameplay van MW2 was super, alleen jammer dat de support van IW (vooral naar PC toe) slecht was. En van wat ik hoor/lees van verschillende journalisten, is dat MW3 veel en veel beter is gebalanceerd dan MW2. Daar ben ik heel blij om, want MW2 is niet echt gebalanceerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 15-09-2011 01:18 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Niellie41 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 01:15:
[...]

Inderdaad, waarom de gameplay helemaal omgooien?
De gameplay van MW2 was super, alleen jammer dat de support van IW (vooral naar PC toe) slecht was. En van wat ik hoor/lees van verschillende journalisten, is dat MW3 veel en veel beter is gebalanceerd dan MW2. Daar ben ik heel blij om, want MW2 is niet echt gebalanceerd.
Dat roept men ieder jaar. CoD4 Unbalanced en MW2 moest beter zijn (niet het geval)
Black ops heeft alle fouten van MW2 opgelost en moet meer balance zijn. Sorry nog steeds veel last van killstreaks (unbalanced)

en nu. MW3 is meer gevalanceerd dan MW2. juist dan klink je het zelfde als Fable.
Ja fable1 is niks maar de volgende Fable 2 is beter
Nee fable 2 is niet maar fable 3 is nog beter.

CoD4 ongebalanceerd? Dat heb ik weinig mensen horen roepen.

En last van killstreaks heb ik nauwelijk in BO, tenzij het vijandelijke team echt goed is.

• Sssquirrel
Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:23:
[...]
Black ops heeft alle fouten van MW2 opgelost en moet meer balance zijn. Sorry nog steeds veel last van killstreaks (unbalanced)
Als je de killstreaks in BlackOps unbalanced vind, kun je ook gewoon Barebones spelen. Dan heb je daar geen last meer van

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sssquirrel schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:26:
[...]

Als je de killstreaks in BlackOps unbalanced vind, kun je ook gewoon Barebones spelen. Dan heb je daar geen last meer van
72 uur CoD4 (ik werdt gek van die killstreaks)
20 uur MW2 (iedereen zegt tegen mij dat de killstreaks bijna niet meer voorkomen)
15 uur BO (Je hebt nu barbones dus je kan killstreaks uit zetten, NADEEL je kan alleen maar TDM of FFA)
wat zeggen ze nu bij MW3, dat er ook een pointstreak is. Wanneer ze het uitleggen staat er weer 3 kills..., 4 kills... etc. Dus niks veranderd.

Waar zijn die shooters waar het nog om skill ging en niet om unlocks en nutteloze killstreaks.
Unreal, Quake, Battlefield(die doet het nog redelijk), CSS, Call of duty 2.

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 15-09-2011 10:11 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:26:
CoD4 ongebalanceerd? Dat heb ik weinig mensen horen roepen.

En last van killstreaks heb ik nauwelijk in BO, tenzij het vijandelijke team echt goed is.
Inderdaad het komt niet vaak voor dat een potje echt verpest wordt door een overdaad aan killstreaks. Je kunt je er zelf natuurlijk ook n beetje op in spelen. Een chopper haal ik zo snel mogelijk uit de lucht, soms kost me dat 2 deaths, is te overzien, krijg er ook weer veel punten voor terug. Spyplane, Ghost inzetten of zorgen dat je n CS hebt. Alleen dogs zijn weleens vervelend. Maar die kom ik niet super vaak tegen.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind Battlefield en Gears of War (3rd person shooter) daarin prima voorbeelden hoe je ook prima gameplay kan hebben zonder killstreaks.

COD 4 MW vond ik op zich prima, 3 killstreaks, waarvan 1 maar echt irritant kan zijn, namelijk de chopper (je had toen nog geen guided missiles :P). Maarja, zoals het altijd in de gaming industrie gaat, een vervolg moet natuurlijk meer, beter en groter zijn. Helaas gaat het meer en groter vaak toch ten koste van beter. 3 vervolgen na COD 4 zit je met ongeveer 18 killstreaks waaruit je kunt kiezen inclusief een micro machine...

Sometimes less is more...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Sssquirrel
Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:57:
[...]
Waar zijn die shooters waar het nog om skill ging en niet om unlocks en nutteloze killstreaks.
Unreal, Quake, Battlefield(die doet het nog redelijk), CSS, Call of duty 2.
Het worden er inderdaad helaas steeds minder omdat, denk ik, spelers een 'beloning' nodig hebben voor hun 'goede' spel.

Killzone en MAG hebben volgens mij ook geen killstreaks...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zelf heb ik heel weinig last van de killstreaks, want ik gebruik 8/10 keer cold-blooded en ik speel bijna alleen maar hardcore S&D. Daar heb je bijna geen overpowered killstreaks als de chopper gunner.

Bijna alle spellen krijgen nu killstreaks, zoals in Medal of Honor. Echt belachelijk.. Ik werd daar een keer 8 keer gekilled en 7 keer was door killstreaks.. Echt om moe van te worden en daar kan je niets tegen killstreaks doen.
Bij MW2 heb je tenminste nog rockets of cold-blooded.

Nu MW3 weer public dedicated servers zal krijgen (alleen wil ik dat nog echt bevestigd zien), zal je ook servers krijgen zonder de killstreaks. Wat ik wel mooi zou vinden.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Niellie41 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:35:
Nu MW3 weer public dedicated servers zal krijgen (alleen wil ik dat nog echt bevestigd zien), zal je ook servers krijgen zonder de killstreaks. Wat ik wel mooi zou vinden.
ik heb ze bij black ops nog niet gezien...lijkt me wel leuk inderdaad

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

superwashandje schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:57:
[...]

ik heb ze bij black ops nog niet gezien...lijkt me wel leuk inderdaad
Omdat je daar heel beperkt bent in het instellen van de server.
Maar als je de killstreaks uit wilt zetten, dan zal je waarschijnlijk een unranked server moeten opzetten. Laat dat nu juist wat heel veel mensen willen spelen.
Gelukkig zou je dan bij MW3 makkelijk meer servers kunnen opzetten op een eigen servertje, omdat je dat niet allemaal moet huren bij een of ander bedrijf.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Niellie41 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:05:Omdat je daar heel beperkt bent in het instellen van de server.
Maar als je de killstreaks uit wilt zetten, dan zal je waarschijnlijk een unranked server moeten opzetten. Laat dat nu juist wat heel veel mensen willen spelen.
Ik speel anders nooit unranked (behalve als het een MOD is natuurlijk). En volgens mij gebruikt een groot deel van de ranked servers inmiddels de "Black Tomato mod" of iets vergelijkbaars waardoor servers geheel naar eigen wens zijn in te richten wat betreft wapens, perks en killstreaks.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

idd ik speel wel altijd ranked. maar is die black tomato mod dan ook in te stellen qua killstreaks? die ben ik nog niet tegengekomen.

Verwijderd

Killstreaks overpowered in BO? Strela is overpowered in BO. Als Choppers en Gunships langer dan 15 seconden in de lucht hangen moet je je afvragen wat je wel kan... Zelfs al heb je geen Strela. Law erop, dood laten gaan, nog een Law erop en klaar. Heb zo vaak een CG uit de lucht gehaald voordat de deuren open waren. De enige overpowered streak in BO is de Blackbird en daar hoor je niemand over. Killstreaks in BO zijn alleen overpowered als de ontvangende partij prutsers zijn.

Killstreaks overpowered in MW2? Ja. Ontzettend. Vooral door het idiote spawnsysteem waardoor het hele team precies onder de AC130 blijft hangen. En het feit dat AC-130s niet door 1 man in 1 leven kunnen worden uitgeschakeld. Waardoor niemand de moeite neemt erop te knallen.

Overigens vind ik killstreaks en levellen onnodig. Ik speel voor frags en lol niet om Mass Effect met UMPs te mogen spelen. :) Hoop stiekem op een Barebones objective modus in MW3. Zoals die ook in BO zat onder noemer competetive. Geen streaks, geen FJ, geen tubes, geen second chance. Gewoon mano a mano kijken wie sneller, slimmer en beter is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 12:24 ]

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Pffft, sorry jongens maar altijd dat gezeik over een game...
Lekker boeiend dat er zoveel killstreaks inzitten, daarvoor is het een game. alsof jij het erg vind als je zo'n killstreak krijgt of haalt? Het hoort bij de game, deal with it. Als het je zo stoort ga je private spelen of wat dan ook.

Uiteraard krijg ik hier alleen maar kritiek op dus ik houd het weer voor gezien totdat de game uit is en jullie allemaal spelen.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het hoort inderdaad bij een spel. Waar ik helemaal moe van word in MW2, is dat ALLES noob is. Het maakt niet uit waar je mee speelt, het is noob...
En killstreaks kan je makkelijk omzeilen door cold-blooded te gebruiken of een stinger te pakken.

Verwijderd

Killstreaks zijn ook zeker niet vervelend mits ze er niet mee doorslaan. Het voorbeeld wat Exactor geeft met de AC130 is toch ook gewoon vervelend en kan toch ook niet de bedoeling zijn? Ze moeten de spawnplek natuurlijk wel verplaatsen anders heb je simpelweg geen kans.(eigenlijk is het dus kritiek op t spwansysteem :) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:33:
Killstreaks zijn ook zeker niet vervelend mits ze er niet mee doorslaan. Het voorbeeld wat Exactor geeft met de AC130 is toch ook gewoon vervelend en kan toch ook niet de bedoeling zijn? Ze moeten de spawnplek natuurlijk wel verplaatsen anders heb je simpelweg geen kans.(eigenlijk is het dus kritiek op t spwansysteem :) )
Klopt is kritiek op spawn meer dan op AC130. Dat ding is gewoon gaaf om te besturen! (Stiekum ook kritiek op stacking killstreaks, vind het mooier zoals in BO waar je echt zelf je kills moet maken.)

• Sssquirrel
Niellie41 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:32:
Waar ik helemaal moe van word in MW2, is dat ALLES noob is. Het maakt niet uit waar je mee speelt, het is noob...
Dat is volgens mij bij BlackOps niet anders.

Snipe je iemand zonder te quickscopen ben je een noob en een camper...
QuickScope je iemand, ben je een QS-noob...
Ren je veel en CQC-knife je iemand ben je een knife-noob...
Sta je toevallig ergens en rent er iemand langs ben je een camper noob...
Kill je iemand niet meteen met 3 a 4 kogels ben je een spray-and-pray noob...
Zo kun je nog wel even doorgaan :)

Alleen als je echt noob bent heeft niemand commentaar, want dat is makkelijk voor de kills 8)7

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehehe geinig toch? ik lach er altijd om...de mensen die anderen noob noemen zijn vaak zelf de grootste.

• Asgaro
Sssquirrel schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:27:
[...]

Het worden er inderdaad helaas steeds minder omdat, denk ik, spelers een 'beloning' nodig hebben voor hun 'goede' spel.

Killzone en MAG hebben volgens mij ook geen killstreaks...
En omdat het goed verkoopt. MW2 en BO zijn zo populair omwille van de killstreaks.
Het hele award system is zeer aantrekkelijk + je trekt er ook gamers mee aan die nog nooit een shooter gespeeld hebben.

Correct me if im wrong maar dacht dat de nieuwste Killzone ook killstreaks heeft.

En raar maar waar: er bestaan gamers die stoppen met een spel (bv BFBC2) van zodra alle wapens/ranks/etc geunlocked zijn. 8)7
Ga dan een RPG spelen als je nood hebt aan een continue stroom van awards. |:(
Pagina: 1 ... 16 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty