Divers = easy headshots.
Dat kill confirmed is wel geniaal tegen campers zeg.
Dat kill confirmed is wel geniaal tegen campers zeg.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Er is juist niets bekend over de PC-versie. Ze zeggen dat Dedicated Servers bevestigt zijn a-la CoD4 wat ik volledig toejuich, maar veel meer weten we niet.Pykow schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:29:
[...]
er is toch al veel bekend op de PC ?
specs zijn gelijk aan MW2 (want engine is niet geupdate)
CoD Elite voor je stats etc.
Dedicate servers (krijgen we straks op de pc weer 1000 servers met 24/7 nuketown (look-a-like maps)
Werkt weer via Steam met VAC security
Het is gewoon MW2 met wat kleine updates.
ja maar het gaat toch niet om het makelijke?Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:10:
Dat is wel weer een minpunt. het bunnyhoppen en diveschieten.
bunnyhoppers dan niet zo heel erg , die kan je nog redelijk makkelijk raken.
Maar duikende malloten is toch wat lastiger , vooral in graslevels.
Maarja word gewoon even afwachten totdat er veel filmpjes uit gaan lekken , dan ga ik pas echt oordelen
Verwijderd
Daar heb je wel een punt , ik was met mw2 altijd long range aan het vechten (lekker met de famas en M16)Sn0wblind schreef op donderdag 08 september 2011 @ 01:09:
[...]
ja maar het gaat toch niet om het makelijke?ik vind het juist prettig als iedereen tactieken en technieken zichzelf kan aanmeten om zichzelf te onderscheiden van anderen.
Ik speelde bijvoorbeeld MW2 helemaal niet met dangerclose en veel explosieven enzo maar ik wist het altijd goed te counteren. Was ook leuk om in skidrow met die uzi rond te rennen of met de tar21, ik scoo rin eht algemeen in BO beter maar vond met dat betreft op gebied van rushen MW2 wat sterker.
Blergh heb nu ook wel zin om MW2 nog even aan te slingeren.
Maar ze brengen wel veel goede tweaks naar MW3, de gameplay filmpjes zien er imo ook solide uit, gewoon wat ik wil spelen zeg maar.
Toch apart dat iedereen zijn eigen ervaringen heeft, ik vind juist weer dat de spawns van BO enorm dramatisch zijn. Gebeurt me echt te vaak dat ik spawn, 5 meter vooruitloop en dat ik dan neergeknald wordt.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:39:
[...]
Wat maps en killstreaks betreft hou ik mijn hart redelijk vast. BO had dat gewoon best goed (mening he) terwijl ik de killstreaks in MW2 onzinnig vindt en de spawns in MW2 echt om te huilen. In BO wordt je nog wel eens in je rug gepakt bij een rare spawnswitch. Bij MW2 was het spawntrappen of gespawntrapt worden. Zorgde imo voor vaak suffe potjes. De maps an sich van MW2 vond ik wel cool, alleen de rigide spawns waren brak. De killstreaks zoals ze in de trailers voorbijkomen lijken wel vet. Alleen ze lijken te snel te komen. Een pot met streak na streak is niet helemaal mijn ding. Maar goed daarover (spawns en streaks) kun je pas na een tijdje na release oordelen. Ligt eraan hoe het speelt.
Precies.
Dat voorkom je toch niet. Als de tegenstander verspreid over de map bezig is, zal die kans altijd aanwezig zijn. Dat zit in MW2 ook.Blik1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:05:
[...]
Toch apart dat iedereen zijn eigen ervaringen heeft, ik vind juist weer dat de spawns van BO enorm dramatisch zijn. Gebeurt me echt te vaak dat ik spawn, 5 meter vooruitloop en dat ik dan neergeknald wordt word.
[ Voor 58% gewijzigd door bram1984 op 08-09-2011 09:15 ]
Verwijderd
daarom lang leve Search and destroy..bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:13:
[...]
Precies.
[...]
Dat voorkom je toch niet. Als de tegenstander verspreid over de map bezig is, zal die kans altijd aanwezig zijn. Dat zit in MW2 ook.
Maar als je niet zo goed ben dan moet je iedere keer zo lang wachtenVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:21:
[...]
daarom lang leve Search and destroy..
Je zal never nooit worden gespawnraped , of foute spawns hebben
Ja, daar heb ik ook last vanchimera2 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:25:
[...]
Maar als je niet zo goed ben dan moet je iedere keer zo lang wachten
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee, omdat iedereen lekker op z'n eigen helft ligt te camperen, en niemand durft te bewegen. Zal wel weer leuk worden in MW3, waar de heart beat sensor weer aanwezig is.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:21:
[...]
daarom lang leve Search and destroy..
Je zal never nooit worden gespawnraped , of foute spawns hebben
Verwijderd
Na een tijdje weet je waar iedereen gaat campen , en die heart beat sensor kan je ook tegen ze gebruiken dat zijn altijd ubercampers in s&d diegene die heartbeat sensort gebruiken. dus die verwachten 9 van de 10 keer niet dat je bijvoorbeeld ninja aanheb waardoor je onzichtbaar ervoor ben.bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:36:
[...]
Nee, omdat iedereen lekker op z'n eigen helft ligt te camperen, en niemand durft te bewegen. Zal wel weer leuk worden in MW3, waar de heart beat sensor weer aanwezig is.![]()
Ik blijf ver van S&D vandaan.
Echt, in MW2 is dat echt stukken minder. Bij MW2 heb ik die irritatie nooit gehad, alleen de irritatie dat er gespawnraped werd. Maar dat vind ik minder erg dan binnen 2 seconden gekilled worden omdat ik net voor iemand z'n neus spawnbram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:13:
[...]
Dat voorkom je toch niet. Als de tegenstander verspreid over de map bezig is, zal die kans altijd aanwezig zijn. Dat zit in MW2 ook.
Verwijderd
Het is vooral in team deathmatch en free for all dat irritante spawnen volgens mij.bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:05:
Ik heb er in BO zelden last van, dus wellicht heb je meer pech dan ik.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is volgens mij nog steeds dezelfde: http://www.modernwarfare247.com/RMX schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:19:
Ten tijde van MW2 was er hier een Tweaker met een eigen fansite, waar allerlei informatie te vinden was.
Bestaat die eigenlijk nog? Of is er een vervanger met informatie te vinden?
Thnx! Dat wassie!bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:23:
[...]
Is volgens mij nog steeds dezelfde: http://www.modernwarfare247.com/
Verwijderd
Ja, dat wilde ik ook wel met BO, maar op de PC speelde het toen bagger net na de release (net als bij vele anderen).Sn0wblind schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:18:
sowieso ga ik er voor in de rij staan snachts, vorig jaar met black ops ook gedaan, meteen tot level 30 doorgespeeld tot in de ochtend
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als die actie er is zal dit wel niet met zo'n beste headset zijn(zo'n blue tooth oortje). En dan heb je er meer last van dan profijt.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:25:
Voor de xbox 360 ben ik al een paar keer een actie tegengekomen dat je gratis 800 MS punten krijgt bij een pre-order, is er ook een actie waarbij je een gratis headset krijgt?
[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 08-09-2011 15:14 ]
Dat mensen überhaupt nog de energie hebben om na een dag werken midden in de nacht te gaan gamen daarna... en in de ochtend weer vroeg op naar je werk...bram1984 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:10:
Ik vind het sowieso wel iets triests hebben al ga je midden in de nacht in een rij staan voor een game (no offence verder).
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
Nee pff voor mij ook niet. als ik de volgende dag moet werken wil ik toch wel uiterlijk 00.30 in mijn nest liggen, er van uitgaande dat ik dan rond 08.30 ga beginnen. En nee ik zie mezelf inderdaad ook niet snel in de rij staan rond middernacht. Maar ach echt triest vind ik t nu ook weer niet. Als je toch de volgende dag vrij bent...Sssquirrel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:14:
[...]
Dat mensen überhaupt nog de energie hebben om na een dag werken midden in de nacht te gaan gamen daarna... en in de ochtend weer vroeg op naar je werk...
pffff, niets voor mij
Verwijderd
Verwijderd
Ben je serieus in de je eerste speelsessie direct doorgeknalt naar P1, fokkin a! Had je de ogen daarna ook wel vierkant in de kop staan denk ik(ga ervan uit dat je BO bedoelt en niet mw2)Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:37:
Ik heb de vorige keer hem ook in de nacht gehaald , toen doorgespeeld tot ik prestige 1 was.. .. ..en toen kreeg ik the yellow ring of death op men ps3 ....
Hoop dat het nu iets beter gaat , maar ga hem dit keer niet in de nacht halen.
haal hem wel lekker om 08:00 bij de winkel , en ga hem dan doorspelen tot 08:00 next day haha..
Verwijderd
In 1 speelsessie Black ops helemaal doorgeknalt ja...(minus een paar vastlopersVerwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:00:
[...]
Ben je serieus in de je eerste speelsessie direct doorgeknalt naar P1, fokkin a! Had je de ogen daarna ook wel vierkant in de kop staan denk ik(ga ervan uit dat je BO bedoelt en niet mw2)
Verwijderd
Verwijderd
Kon meteen in nieuwe kopen inderdaad..Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:15:
hehe wou net zeggen n paar pagina's geleden zat je nog ernstig te twijfelen om m uberhaupt te kopen. Maar is toch vaak zo met dit soort dingen, zie je weer n paar filmpjes begint t toch weer te kriebelen...
Yellow ring of death is einde oefening ofzo? dan kun je n nieuwe kopen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 17:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
in het begin heb je nog geen frustratie omdat het dan nog zo makkelijk gaat , omdat iedereen nog een soort van noob issuperbassie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:25:
In één sessie zonder double xp door naar lvl 50, wow!
Lijkt me ook wel leuk om te proberen maar ik krijg altijd last van hoofdpijn, andere pijntjes of frustratie bij te lang spelen
Verwijderd
Djees das mooi k*t, had ik nog nooit van gehoord joh yellow rod.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:21:
[...]
Kon meteen in nieuwe kopen inderdaad..
Inderdaad 2 dagen geleden was ik nog een grote twijfelaar , maar nu wil ik hem weer liever vandaag dan morgen.
Denk dat ik 2 weken van te voren ofzo eerst weer even mw2 aan doe om die feeling weer een beetje te krijgen haha...
Nu komen die filmpjes tenminste , waar ik toch echt heel benieuwd naar ben is die survival mode
op welk platform speel jij trouwens? of op pc?
Verwijderd
Pm anders even je ps3 accountnaam naar me. ik speel ook op de ps3.. nu sinds vandaag weer regelmatig black ops(na een maandje afwezigheid ongeveer).Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:05:
[...]
Djees das mooi k*t, had ik nog nooit van gehoord joh yellow rod.
Speel op de ps3, eigenlijk haast alleen DOM, andere haast alleen om de properks te halen. En als het double xp weekend is met Nuketown natuurlijk wel alles
Is mw2 tegenwoordig nog n beetje fatsoenlijk te spelen dan? Heb t paar maanden geleden nog wel eens geprobeerd maar toen was het niet te doen. Donders lang zoeken en zat je eindelijk in een potje, lag...
Verwijderd
Zit ook boekwerk en andere zooi bij he. Maar neem aan dat die prijs lager zal zijn bij de budgetsites. Op budgetgaming is alleen nog niets te vinden. Ga hem zelf ook niet voor EUR 120 bestellen iig.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:23:
Prijs van de Hardened Edition in Nederland is 120 euro... Bij Wehkamp en Bol.com tenminste.
De normale game kan je voor 50 euro krijgen. Elite gaat (neem ik aan) ook 50 euro kosten. Waarom zou je dan in hemelsnaam de Hardened Edition kopen? 20 euro extra voor een avatar?
Bol.com beschrijving
Call Of Duty: Mw3 Game-Disc, Met Unieke Disc-Art
Jaarabonnement Op Duty: Elite, Inclusief Toekomstige Call Of Duty: Mw3 Downloadbare Game-Content (Inclusief Map Packs)
Speciale Founder-Status In Call Of Duty Elite, Inclusief Een Exclusief In-Game Embleem, Spelerskaart, Wapencamouflage, Xp-Boost Voor Clan En Meer Exclusieve Voordelen
Premium, Verzamelbare Steelbook-Verpakking
Exclusieve Special Ops Juggernaut Xbox Live-Outfit
Limited Edition, Verzamelbaar Velddagboek Met De Volledige Sage Plus Meer Dan 100 Pagina's Vol Authentieke Militaire Schetsen, Diagrammen En Geschreven Notities
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2011 19:35 ]
Verwijderd
Als je de Hardened Edition bestelt doe je het neem ik aan voor een jaar Elite Premium, en doe je het dus voor alle DLC gratis.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:35:
[...]
Zit ook boekwerk en andere zooi bij he. Maar neem aan dat die prijs lager zal zijn bij de budgetsites. Op budgetgaming is alleen nog niets te vinden. Ga hem zelf ook niet voor EUR 120 bestellen iig.
[...]
Verwijderd
Pfff ja die qs ers wordt je niet goed van had gehoopt dat t uit mw3 zou zijn. Maar goed moeten we maar weer mee om weten te gaan...Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:21:
[...]
Pm anders even je ps3 accountnaam naar me. ik speel ook op de ps3.. nu sinds vandaag weer regelmatig black ops(na een maandje afwezigheid ongeveer).
mw2 zit nu alleen maar vol met Quickscopers en Tubers en Usain Bolt knifers
Verwijderd
Je doet net alsof anderen niet kunnen rekenen. Ook lees je niet wat in mijn post staat.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 20:09:
[...]
Als je de Hardened Edition bestelt doe je het neem ik aan voor een jaar Elite Premium, en doe je het dus voor alle DLC gratis.
DLC = 60 euro, als je ze allemaal los koopt
Game = 50 euro. Geeneens de goedkoopste prijs, maar laten we het daar maar op houden
Elite = 50 DOLLAR, omgerekend in euros wordt dat minder, maar we gaan er vanuit dat het ook 50 euro is.
Hardened Edition = 100 dollar, omgereken in euros wordt dat minder, maar het wordt toch 20 euro meer???
Game (50) + elite (50) = 100 euro. Meer dan 100 euro ga ik dus niet dokken voor die Hardened Edition.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Bij MW2 waren in ieder geval geen issues op de PS3, de PC versie draait al ages niet meer bij mij alleen, maakt geen connectie met geen enkele server. Black ops draaide in begin op de PS3 niet super stabiel maar wel goed speelbaar. Maar volgens mij had elk systeem wel lichtelijk kuren met BO in het begin.superbassie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:19:
[...]
Ja, dat wilde ik ook wel met BO, maar op de PC speelde het toen bagger net na de release (net als bij vele anderen).Pas na wat tweaks en updates draaide 'ie beter.
Maar goed, met de PS3 versie van MW3 voorzie ik weinig problemen en dat wordt dan idd de nacht doorhalen.
Die garantie heeft IW wel gegeven. Ik las dat ze minstens '20 dlc' gaan uitbrengen, en ondanks dat IW bij elke CoD game weer de mogelijkheod van wapens, perks etc bevestigt komt het meestal neer op puur mapsDemoterror schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:46:
Vraag is, is er wel de garantie dat er 4 mappacks komen het aankomende jaar als DLC?
Premium is leuk enzo, maar als blijkt dat er 1x een mappackje met een Wastelands rererereskin voorbij komt is het wel een duur grapje, dat clans gedoe is maar voor een vrij beperkt deel van de spelers interessant.
Het 'is uit eindelijk goedkoper dan alle dlc los!' gaat er wel van uit dat er dlc komt met minimaal de waarde van Hardened - retailwaarde om dit te compenseren.
Verwijderd
Moet je het scherm iets hoger 'inzetten' zeg maar voor dat je het invulscherm indrukt, dus niet helemaal naar beneden scrollen(is bij mijn sensation iig wel zo...)TheProf82 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:52:
[...]
Die garantie heeft IW wel gegeven. Ik las dat ze minstens '20 dlc' gaan uitbrengen, en ondanks dat IW bij elke CoD game weer de mogelijkheod van wapens, perks etc bevestigt komt het meestal neer op puur maps
Excuus voor de typos maar in Android is het replyen op forums nogal vervelend, ik kan niet zien wat ik typ.
Nice. Trouwens ook eindelijk dat je in je 'create a class' kan zien hoe je ervoor staat met je challenges van dat wapen. Al dat heen en weer geswitch vroeger was maar niets.reemprive schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:32:
Voor degene die dit nog niet hebben gezien: http://www.yourgamenews.n...eze-nieuwe-video-van-mw3/
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Heb een maand of 2 geleden weer eens MW2 opgestart. Dit is inderdaad ook mijn ervaring, multiplayer haast onspeelbaar, amper servers, ik vind na misschien 15 minuten een game, en vaak is de ping dan 100+.Sn0wblind schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:51:
de PC versie draait al ages niet meer bij mij alleen, maakt geen connectie met geen enkele server.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dan heb je mogelijk eigenlijk hetzelfde probleem: na een jaar of wat bijna geen servers meer behalve een paar 40man TDM servers wat nou niet echt leuk is (er van uitgaande dat ze weer teruggaan naar volledig 'vrije' dedicated servers zoals bij WaW en eerdere edities zoals ze zeggen en niet de meer restrictieve manier van BO).XanderDrake schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:04:
[...]
Heb een maand of 2 geleden weer eens MW2 opgestart. Dit is inderdaad ook mijn ervaring, multiplayer haast onspeelbaar, amper servers, ik vind na misschien 15 minuten een game, en vaak is de ping dan 100+.
Dit is waarschijnlijk de reden dat MW3 voor de PC afstapt van dit systeem en weer gebruik gaat maken van dedicated servers.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
wel bizar met hoe goed MW2 nog op de PS3 loopt, daarzitten toch wel vaak een half miljoen mensen te spelen dagelijks.XanderDrake schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:04:
[...]
Heb een maand of 2 geleden weer eens MW2 opgestart. Dit is inderdaad ook mijn ervaring, multiplayer haast onspeelbaar, amper servers, ik vind na misschien 15 minuten een game, en vaak is de ping dan 100+.
Dit is waarschijnlijk de reden dat MW3 voor de PC afstapt van dit systeem en weer gebruik gaat maken van dedicated servers.
Verwijderd
beterVince22 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:15:
@just_jan Doe wel weer met je mee, alleen niet de héle marathon van je.. Moet ook gewerkt worden!
Denk dat wel meer van onze party mee doen!
Dat weet toch nog niemand? Spel is nog niet uit.Joostjah schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:29:
Hoe zit het met partys op de PC? Is het weer zo goed als onmogelijk als bij black ops om samen met je vrienden te spelen, aangezien de teams constant door elkaar worden gehosseld?
n.a.
Verwijderd
Nou, als je goed kijkt, kan je BF3 al voor €30,- vinden. MW3 ook ongeveer €40.- Dat is dan samen 70 euro. Dat valt toch best mee?Uniciteit schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:57:
Ik wil deze ook naast BF3, maar dan wordt het zo duur
Niet als je 'm voor de consoles koopt, want dan kosten ze al gauw 50 euro per stuk. De goedkoopste die ik, bij een Nederlandse webshop, kan vinden is voor 48.30 incl. verzending bij de Power Unlimited. Dat duurt echter een maand, en je moet minstens 3 maanden van te voren de PU opzeggen en dat vergeet ik zekerNiellie41 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:59:
[...]
Nou, als je goed kijkt, kan je BF3 al voor €30,- vinden. MW3 ook ongeveer €40.- Dat is dan samen 70 euro. Dat valt toch best mee?
[ Voor 41% gewijzigd door Uniciteit op 11-09-2011 00:05 ]
Verwijderd
Geen pre-order bonus bij MW3, maar je kan de Hardened Edition wel als een pre-order editie beschouwen. Correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat ze altijd maar een "aantal" Hardened/Prestige Editions hadden bij voorgaande Call of Duty games.Uniciteit schreef op zondag 11 september 2011 @ 00:00:
[...]
Niet als je 'm voor de consoles koopt, want dan kosten ze al gauw 50 euro per stuk. De goedkoopste die ik, bij een Nederlandse webshop, kan vinden is voor 48.30 incl. verzending bij de Power Unlimited. Dat duurt echter een maand, en je moet minstens 3 maanden van te voren de PU opzeggen en dat vergeet ik zeker
Zit er een pre-order bonus bij MW3? Anders zou ik best wel een maandje kunnen wachten ofzo, totdat de prijs iets gezakt is en dan hoef ik niet binnen 1 week direct te kiezen tussen BF3 en MW3. BF3 heb ik namelijk al ge-pre-orderd.
Stel je niet aan. Ik moet BF3, MW3, Uncharted 3 en Batman hebben. Dat is pas duur.Uniciteit schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:57:
Ik wil deze ook naast BF3, maar dan wordt het zo duur
Je kunt meteen een e-mail sturen dat je hem per eerstvolgende vervaldatum op wilt zeggen. Je hoeft echt niet te wachten tot de laatste week voor die drie maanden. Sterker, ik stuur altijd de opzegbrief al mee als ik het aanvraagformulier opstuur of invul.Uniciteit schreef op zondag 11 september 2011 @ 00:00:
[...]
Niet als je 'm voor de consoles koopt, want dan kosten ze al gauw 50 euro per stuk. De goedkoopste die ik, bij een Nederlandse webshop, kan vinden is voor 48.30 incl. verzending bij de Power Unlimited. Dat duurt echter een maand, en je moet minstens 3 maanden van te voren de PU opzeggen en dat vergeet ik zeker
Zit er een pre-order bonus bij MW3? Anders zou ik best wel een maandje kunnen wachten ofzo, totdat de prijs iets gezakt is en dan hoef ik niet binnen 1 week direct te kiezen tussen BF3 en MW3. BF3 heb ik namelijk al ge-pre-orderd.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Niet bij een Nederlandse webshop.NeoMe schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:38:
[...]
Je kunt meteen een e-mail sturen dat je hem per eerstvolgende vervaldatum op wilt zeggen. Je hoeft echt niet te wachten tot de laatste week voor die drie maanden. Sterker, ik stuur altijd de opzegbrief al mee als ik het aanvraagformulier opstuur of invul.
Hij is trouwens 42,99 bij budgetgaming.nl
Toch belachelijk dat een game van 2009 onspeelbaar is geworden. Ik las gisteren de best-buy developers chat en de verhalen die de ontwikkelaars vertelde over de PC-veraie zijn regelrechte leugens. Ook kapte ze elk PC-antwoord af met korte responsen. Je wordt er echt misselijk van. IWnet was al klote bij launch maar 2 jaar na dato zie je pas echt wat een troep het was. Ik heb wel wat vertrouwen in MW3 maar toch is dat nog geachaadt door wat ze hebben geflikt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:49:
Bij mw2 speel ik bijna nog dagelijks snd in een party van 3 en vinden altijd wel een server. Bijna nooit last van echte lag. Als je demolition wilt spelen gaat dat helaas niet meer lukken
---RAWE CEEK!!!---
TopTip: niet doen als je af en toe een potje beter dan gemiddeld speelt. Ik ben er tot 3 keer toe gebanned wegens cheaten. Tot 3 keer toe proberen recht te zetten op hun forum zonder succes. Eerst zou ik een aimbot hebben. Paar filmpjes opgevraagd waardoor ik gebanned zou zijn en iedereen kunnen overtuigen dat ik geen aimbot had. Ik blij, maar helaas, toen had ik opeens een no recoil hack en wallhack.NoFearCreations schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:59:
TopTip: Alteriwnet, veel beter dan het buggy IWnet. En altijd wel een goede server te vinden.
Hmm, valt volgens mij wel mee, ik heb er ook wel eens mensen echt goed zien spelen, maar daar werd niet kinderachtig op gereageerd.NickThissen schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:13:
[...]
TopTip: niet doen als je af en toe een potje beter dan gemiddeld speelt. Ik ben er tot 3 keer toe gebanned wegens cheaten. Tot 3 keer toe proberen recht te zetten op hun forum zonder succes. Eerst zou ik een aimbot hebben. Paar filmpjes opgevraagd waardoor ik gebanned zou zijn en iedereen kunnen overtuigen dat ik geen aimbot had. Ik blij, maar helaas, toen had ik opeens een no recoil hack en wallhack.
AlterIwnet zit vol met pubers die om elke death gaan zitten schreeuwen wat voor cheater je bent. Zelfde als normale IWNet dus eigenlijk, alleen het verschil is dat je bij AlterIWnet wel gewoon keihard gebanned wordt zonder bewijs.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Het heeft wel een ongelovelijk brakke server browser helaas.Jeroenneman schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:16:
[...]
Hmm, valt volgens mij wel mee, ik heb er ook wel eens mensen echt goed zien spelen, maar daar werd niet kinderachtig op gereageerd.
Ook is het wel zo fijn dat je op alteriwnet gelijk alle DLC krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door NeoMe op 11-09-2011 18:17 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Er komen 20 "pieces of DLC" (niet alleen maps dus) uit voor MW3, ter waarde van 60 euro.beuker19 schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:56:
Maar 1 ding snap ik niet COD Elite kost 50,- Euro.
Maar iedereen zegt dat het goedkoper is als alle DLC die
uitkomt maar als er net zoveel DLC uitkomt als voor MW2 dan ben je toch duurder uit.
En hoe zit het met je Elite Abbo als die naar een jaar is afgelopen
mag je de DLC houden of moet je daan weer 50,-Euro betalen om je DLC te spelen ?
Verwijderd
Heb je hier een bron voor (misschien heb ik hem gemist in dit topic hoor) want dit heb ik nog nergens gelezen.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:24:
[...]
Als je Elite abbo is verlopen, houd je gewoon alle DLC.
50 dollar niet eurobeuker19 schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:56:
Maar 1 ding snap ik niet COD Elite kost 50,- Euro.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ga maar van €50 uit. Het is Activision hoor.D4NG3R schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:31:
[...]
50 dollar niet euroGa uit van 40 euro hier in Europa. Waarschijnlijk komen er weer 4 mappacks ter waarde van 15 euro per stuk, dan ben je dus een stuk goedkoper uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat lijkt me toch vrij logisch dat je die DLC dan niet weer hoeft in te leveren.Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:30:
[...]
Heb je hier een bron voor (misschien heb ik hem gemist in dit topic hoor) want dit heb ik nog nergens gelezen.
[ Voor 17% gewijzigd door martijnvbroek op 11-09-2011 22:49 ]
oke dat scheelt wel maar ik heb nergens gelezen dat er voor 60,- euro DLC uitkomtmartijnvbroek schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:47:
http://www.callofduty.com/elite/whats-included.html
En dan bij punt 10 zie je het staan.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Mja, mij interesseren die prijzen niet veel. Ben wel benieuwd hoe ze dat soort dingen cheat-vrij gaan houden.Rendiertje schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:53:
Wat denken jullie van punt 11?
Zelf ben ik een competitive gamer dus zie hier wel het nut van in...
Heeft iemand ergens wat gehoord daar van?
ps: nummer 13 faalt
Een bron? Als jij een jaar abbo op de Playboy neemt, moet je ze dan na het jaar ook weer inleveren?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:30:
[...]
Heb je hier een bron voor (misschien heb ik hem gemist in dit topic hoor) want dit heb ik nog nergens gelezen.
Ja Bol.com, wat dacht je dan.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:29:
Nou als ik dit zie KLIK
Dan word ik wel ff bang van die prijs......DAMN
Verwijderd
20 pieces of DLC? Dus gewoon 20 verschillende mappen?Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:24:
[...]
Er komen 20 "pieces of DLC" (niet alleen maps dus) uit voor MW3, ter waarde van 60 euro.
Wanneer, hoe en waar je ook betaalt voor Elite Premium, je krijg ALLE DLC. Stel, je betaalt voor Elite 9 maanden na de release van MW3, dan krijg je nog steeds alle DLC, ook de DLC die daarvoor is gereleased. Als je Elite abbo is verlopen, houd je gewoon alle DLC.
Ook een leuk voordeel van Elite Premium is dat je de DLC wat meer verspreid krijgt. In plaats van elk kwartaal DLC met 4 of 5 mappen krijg je elke maand een of twee nieuwe maps.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 11:15 ]
Verwijderd
Dat is niet digitaal. Zie hoe bijvoorbeeld PSN Plus werkt om te snappen waar mijn vraag vandaan komt. Al je gratis games verdwijnen als je PSN Plus ophoudt. Verder is je grappig bedoelde opmerking ongeveer twee dagen te laat.bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:36:
[...]
Een bron? Als jij een jaar abbo op de Playboy neemt, moet je ze dan na het jaar ook weer inleveren?
Verwijderd
Tja wie bepaalt dat een spel 60 euro is, wie bepaalt dat 1 dlc mappack 15 euro kost, wie bepaalt dat een cd 20 euro kost. Je moet gewoon voor jezelf afvragen of je t de uitgave waard vindt. In ps2 tijd kocht ik misschien 5 a 6 spelen in 1 jaar voor gemiddeld 40 euro, nu koop ik er 2. Maar gezien de uren die ik erin steek vind ik het de investering meer dan waard. Heb nu bijvoorbeeld 11 dagen in BO zitten, als dit met mw3 vergelijkbaar gaat zijn betaal je zo'n beetje 10 euro voor n hele dag speeltijd...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:11:
[...]
20 pieces of DLC? Dus gewoon 20 verschillende mappen?
Ter waarde van 60 euro?? Wie bepaald dat dat 60 euro waard is? Goedkope marketingtruukjes waar ze mal geld mee verdienen. Die lui bij Activision moeten zich doodlachen
Staat trouwens ook totaal niet in verhouding met elkaar.. 60 euro voor een compleet spel.. en dan nog eens 60 euro voor een wat mappacks.. dat rijmt toch niet met elkaar?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq