Hallo mensen, zit met een probleem en ik weet niet hoe ik het op moet lossen.
Twee weken geleden een Onkyo 609 gekocht via amazon duitsland.
De receiver geeft prachtig geluid en beeld en ben er erg tevreden over.
Echter krijg het niet voor elkaar om het analoog component en/of composite signaal
via HDMI uitgestuurd te krijgen naar mijn TV. Analoog in => analoog uit geen probleem.
HDMI in => HDMI uit ook geen probleem. Wil echter alles over de HDMI kabel laten
omdat zodat ik de component kabel kan weghalen welke nu noodgedwongen over de grond loopt.
Monitor uitgang resolutie op 1080i en lager gezet. HDMI ingangen uitgeschakeld.
Source input op direct en through geprobeerd resolutie op 4/3. Firmware update niet helpt.
Af en toe wanneer ik omschakel van resolutie zie ik een flits van beeld en daarna weer zwart beeld.
Dit gebeurt met een PS2, een DVD wisselaar en een aparte DVD speler.
Dacht dat ik een defecte exemplaar had en deze dus teruggestuurd. Een goede service van amazon
gehad en binnen 2 dagen een nieuw exemplaar ontvangen. Echter deze vertoond hetzelfde gedrag.
Simpel gezegd, wat zie ik over het hoofd.
Twee weken geleden een Onkyo 609 gekocht via amazon duitsland.
De receiver geeft prachtig geluid en beeld en ben er erg tevreden over.
Echter krijg het niet voor elkaar om het analoog component en/of composite signaal
via HDMI uitgestuurd te krijgen naar mijn TV. Analoog in => analoog uit geen probleem.
HDMI in => HDMI uit ook geen probleem. Wil echter alles over de HDMI kabel laten
omdat zodat ik de component kabel kan weghalen welke nu noodgedwongen over de grond loopt.
Monitor uitgang resolutie op 1080i en lager gezet. HDMI ingangen uitgeschakeld.
Source input op direct en through geprobeerd resolutie op 4/3. Firmware update niet helpt.
Af en toe wanneer ik omschakel van resolutie zie ik een flits van beeld en daarna weer zwart beeld.
Dit gebeurt met een PS2, een DVD wisselaar en een aparte DVD speler.
Dacht dat ik een defecte exemplaar had en deze dus teruggestuurd. Een goede service van amazon
gehad en binnen 2 dagen een nieuw exemplaar ontvangen. Echter deze vertoond hetzelfde gedrag.
Simpel gezegd, wat zie ik over het hoofd.