Ik draait nu Revolt CM10/AOKP based, en volgens mij had ik dit probleem ook al met Stock ICS, misschien herkent iemand dit:
Ik werk nu 3 dagen met deze Samsung S2 en er blijft een punt waarop ik hem niet zo fijn vindt, en dat is de touchscreen. Ik had hiervoor een HTC Desire (eerste), en dat touchscreen was een stuk fijner. Om een voorbeeld te noemen, wanneer ik op Fok bijv. een pagina met 100 posts laad, en ik scroll er doorheen, dan kan ik bij mijn Desire perfect regelen hoe snel ik naar onderen of boven scroll. Regelen; door middel van je vinger langzaam of snel een 'wipe' te geven. Met 3 wipes achter elkaar scroll ik automatisch snel van boven naar onderen.
Bij mijn S2 gaat dit veel moeizamer, ik moet hier 9 wipes geven wil ik van boven naar onderen komen (Scroll stop scroll stop scroll stop scroll stop scroll

). Ik kan hierbij ook helemaal niet goed de snelheid regelen, en vaak lijkt het ook net of dat hij mijn vinger beweging niet goed pakt. Ik geef bijv. een wipe en dan gebeurt er nauwelijks iets.
Dat wil niet zeggen dat ik met mijn S2 niet met 3 wipes helemaal naar beneden kan komen, als ik met mijn wijsvinger heel duidelijk 3 wipes achter elkaar naar beneden geef, gaat hij net zo snel naar beneden als met mijn Desire. Maar bij mijn Desire kan ik dit gewoon met mijn duim doen, zonder dat ik rekening moet houden met het perfect plaatsen van mijn vinger. Wat bij mijn S2 wel het geval is (waarvoor ik wel mijn wijsvinger moet gebruiken, met mijn duim lijkt het gewoon niet goed te lukken).
Nu heb ik in mijn JB rom de touchscreen sensivity al wat aangepast, maar dat haalt vrijwel niets uit.
Is dit een hardware matig probleem, of ligt dit aan de rom? Als dit aan de rom ligt, welke rom heeft dit dan niet? Ik heb dit probleem overigens met verschillende browsers, apps en filemanagers.
[
Voor 3% gewijzigd door
Strider op 31-10-2012 13:12
. Reden: filmpje toegevoegd. ]