AllSeeyinEye schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:03:
[...]
Als je dicht bij een standaard ROM wil blijven, kies dan voor Wanam of NEAT. Beiden stock met alleen (lichte) performance tweaks, root, busybox en CWM. Nagenoeg alle mods die je later wil toepassen zijn geschikt voor deze twee ROMs.
Wanam heb ik een tijd gedraaid, maar die vond ik uiteindelijk weinig toevoegen op de standaard rom. Ik zal wel weer eens kijken wat de reacties op de huidige Wanam en NEAT roms zijn. Op een gegeven moment update Wanam zo vaak dat er een veel te brakke rom overbleef. Als hij inmiddels wat langer test en misschien wat bugfixes toepast in plaats van steeds de laatste source te pakken is het misschien wel een optie.
Ik vang mijn flash-verslaving op het moment op door naast XWLPI dualboot een andere rom te draaien; afgelopen weekend bijvoorbeeld JellyBam, ParanoidAndroid en ResurrectionRemix getest.
JellyBam vind ik wat overweldigend, met ongeveer alle opties van ParanoidAndroid, CM10 en AOKP. Hierdoor zijn een heleboel opties mogelijk, maar die zitten overal en nergens verstopt.
ParanoidAndroid vind ik wel mooi omdat het echt een toegevoegde waarde heeft door het per-app instellen van de dpi en telefoon/phablet/tablet mode.
ResurrectionRemix heb ik er nu op zitten. Volgens mij is dat vrij kaal AOKP. Het ziet er netjes en volledig uit. Ik heb nu 5 shortcuts op het lockscreen staan, dus hier kan ik aardig mee uit de voeten.
Ik draai nu overdag gewoon de standaard rom, en in mijn vrije tijd mag ik van mezelf klooien met de second rom

Voor de
S III wel, voor de S II verwacht ik m eerder in (eind) december
[
Voor 71% gewijzigd door
gwystyl op 12-11-2012 13:32
]