Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
Brad Pitt schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:06:
[...]

Bij sommige launchers zoals bijv. Apex zit dat in de instellingen daarvan. Zoek dus ook even daar in.
Ben alles afgegaan. Apex instellingen heb ik niet, heb wel de look..maar dat zit in de rom. Ik heb ook Apex geinstalleerd uit de Play store, maar dan krijg ik een nieuwe Apex launcher.

Dus blijkbaar kan ik 'm niet weghalen/uitschakelen uit de rom zelf...jammer. Dan maar Apex uit de Play store gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47
rikvandinteren schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:37:
[...]

Het batterydrain probleem met de Nu.nl app is bekend bij de S2 met 4.0.3. Om daarvoor je firmware te upgraden gaat wat ver inderdaad. Wat helpt is je RAM leeggooien na de NU.nl app te hebben gedraaid. Een betere optie in mijn ogen is de sindskort verschenen NOS-app gebruiken en NU eraf te gooien. :)
Raar ding met die NOS app: in de Play Store kan ik hem via mijn telefoon niet vinden, maar op de website wel, en dan kan ik hem ook gewoon naar mijn telefoon sturen. Vaag. Hij ziet er wel veel beter uit dan de Nu.nl app, dus ik ga hem de komende tijd maar 's bekijken. Ook goed voor livestreams van de OS2012 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
rikvandinteren schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
Het batterydrain probleem met de Nu.nl app is bekend bij de S2 met 4.0.3. Om daarvoor je firmware te upgraden gaat wat ver inderdaad. Wat helpt is je RAM leeggooien na de NU.nl app te hebben gedraaid. Een betere optie in mijn ogen is de sindskort verschenen NOS-app gebruiken en NU eraf te gooien. :)
Sinds ik Wanamlite 12.3 (Android 4.0.4) draai is het probleem met de NU-app verminderd, maar vervolgens kwam ik er na twee dagen achter dat hij het nog steeds heel af en toe doet. Het ligt dus niet per se aan 4.0.3 - maar eerder aan de Samsung ICS-implementatie in het algemeen. Onder 2.3 was het probleem er niet.

De app draait dan soms op 50% cpu (ook als hij niet op de voorgrond staat), en maakt je toestel dus bloedheet en de accu loopt razendsnel leeg. Overigens doet de IMDb-app en 'Het Weer' het bij mij soms ook, dus het zal niet alleen aan NU liggen.

Deze problemen kwamen nadat ik van stock 2.3 naar stock 4.0 ging en gaan helaas niet over met een custom firmware (iig niet met Wanamlite) na een full reset.

Herkent iemand dit en heeft iemand een oplossing? (Behalve na ieder gebruik de app handmatig killen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:03
ik heb hetzelfde met o.a facebook app en spotify app. Heb er tot nu toe gen fix voor kunnen vinden zwaar irritant is het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Het Leoh-Paard schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:08:
[...]
Sinds ik Wanamlite 12.3 (Android 4.0.4) draai is het probleem met de NU-app verminderd, maar vervolgens kwam ik er na twee dagen achter dat hij het nog steeds heel af en toe doet. Het ligt dus niet per se aan 4.0.3 - maar eerder aan de Samsung ICS-implementatie in het algemeen. Onder 2.3 was het probleem er niet.

De app draait dan soms op 50% cpu (ook als hij niet op de voorgrond staat), en maakt je toestel dus bloedheet en de accu loopt razendsnel leeg. Overigens doet de IMDb-app en 'Het Weer' het bij mij soms ook, dus het zal niet alleen aan NU liggen.

Deze problemen kwamen nadat ik van stock 2.3 naar stock 4.0 ging en gaan helaas niet over met een custom firmware (iig niet met Wanamlite) na een full reset.

Herkent iemand dit en heeft iemand een oplossing? (Behalve na ieder gebruik de app handmatig killen.)
Kun je niet nu.nl via een RSS reader lezen? (in ieder geval tot er een fix is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:35
Toch maar terug geflasht naar Stock 2.3.6. :) Hou ik voorlopig even zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
Voor alle flash-a-holics, Salman ICS ROM v4.2 is uit, met S3 looks en S-Voice.

http://galaxys2root.com/g...axy-s2-i9100-the-gs3-rom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:52
gwystyl schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Raar ding met die NOS app: in de Play Store kan ik hem via mijn telefoon niet vinden, maar op de website wel, en dan kan ik hem ook gewoon naar mijn telefoon sturen. Vaag. Hij ziet er wel veel beter uit dan de Nu.nl app, dus ik ga hem de komende tijd maar 's bekijken. Ook goed voor livestreams van de OS2012 :)
Als je zoekt op nieuws dan kan je hem wel vinden in de store. Zo is het mij gisteren in ieder geval gelukt. Bij met het voor de hand liggende NOS kan je hem niet vinden inderdaad.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:11:
[...]
Bij met het voor de hand liggende NOS kan je hem niet vinden inderdaad.
Vind het zoeken in de Play Store sowieso vaak echt belabberd, we hebben het fcol over een Google dienst |:(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:11:
[...]

Als je zoekt op nieuws dan kan je hem wel vinden in de store. Zo is het mij gisteren in ieder geval gelukt. Bij met het voor de hand liggende NOS kan je hem niet vinden inderdaad.
Zoiets had ik al gelezen idd, maar ook bij het klikken op 'meer programma's van deze aanbieder' stond hij er niet bij. Anyway, dat is redelijk off-topic, en ik heb hem inmiddels wel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paranoid Android 1.97 is uit, voor de notoire flashers onder ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:00:
Toch mee eens proberen dan.. Draai altijd miui.. maar dat blijft ook altijd zo hetzelfde! Nog leuke tips voor deze rom..?? Ik heb hem nu op Hybride mode gezet.. weet nog niet wat alle mogelijkheden zijn.. maar weer genoeg om mee te spelen.. Ik draaide vanmorgen al de nieuwe Siyah kernel.. dus die zet ik zo waarschijnlijk terug.. heb namelijk wel m'n standaard rom als 2e gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Zijn die allemaal van de (imo veel te beta) 4.1 Jelly Bean?

Gaat de ICS tak ook nog verder? Ik heb nu 1.6 en die is erg relaxed, veel minder fouten, maar ze zijn er wel. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sando schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:46:
Zijn die allemaal van de (imo veel te beta) 4.1 Jelly Bean?
Yup, en alles werkt ondanks de veel te beta status gewoon soepel snel stabiel en prima.
Ik heb nu 1.6 en die is erg relaxed, veel minder fouten, maar ze zijn er wel. :)
Dan gewoon daar op blijven draaien. Win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ik blijf ook nog gewoon even op ICS, er zijn te veel 'het is hem net niet' gevalletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:36:
Ik blijf ook nog gewoon even op ICS, er zijn te veel 'het is hem net niet' gevalletjes.
Zou er dan graag een aantal willen horen. Vind JB buitengewoon prima draaien. Zie geen enkele reden om weer terug te gaan naar ICS eigenlijk. Alle apps games en tools die ik gebruik werken prima, accuduur is okay, het is smoother, etc. Uiteraard, als er dingen niet werken die je vaak gebruikt snap ik het wel. Vandaar dus benieuwd naar een aantal voorbeelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb dan alleen ervaring met de PA rom, maar daarin is de flash light nog niet werkend, tablet mode instellen is nog een stuk beperkter dan in 1.6 omdat je nog maar weinig systeem delen apart kan instellen. En zo zijn er nog wel meer dingen in PA die nog niet goed uitgewerkt zijn in de JB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:37:
Heb dan alleen ervaring met de PA rom, maar daarin is de flash light nog niet werkend
Flash light doet het prima
tablet mode instellen is nog een stuk beperkter dan in 1.6 omdat je nog maar weinig systeem delen apart kan instellen.
Merk daar weinig van eigenlijk. Het werkt anders, dat wel ja.
En zo zijn er nog wel meer dingen in PA die nog niet goed uitgewerkt zijn in de JB versie.
Nou ja als het dit soort "problemen" zijn, so be it. JB werkt way smoother dus ieder zijn ding I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Brad Pitt schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:00:
Opvallend vloeiender dan PA 1.92 (die ik ook al erg vlot vond werken!), die ik een paar dagen heb draaien. Updates komen snel van deze rom.
Versie 2 zit in het verschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben trouwens inmiddels terug naar single boot en de nieuwe WanamLite ROM (versie 12.3). Moet zeggen, ben er echt ontzettend tevreden mee, zat nog nét niet aan 30% verbruik in ruim 12 uur (71%) met toch wel wat redelijk gedaan te hebben, o.a. over WiFi, zoals een kort filmpje kijken over LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Niet als toggle, die is nog niet 'geactiveerd' oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:37:
Niet als toggle, die is nog niet 'geactiveerd' oid.
Nee dat niet nee. Gebruik dat ding ook niet 1029x per dag, dus mij niet écht een enorme dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste dagen druk bezig geweest met flashen van Jellybeans. Als ik eenmaal een upgrade heb gehad ga ik niet snel terug dus dag ICS dagen. Cyanogen heeft al heel wat nightlies uit, Paranoid vond ik echt apart met die tab instellingen maar ik merkte wel dat m'n S2 hard moest werken om bijv die Youtube op 1200 dpi te schalen. Het loopt wel goed maar het apparaat werd toch flink warm. zeker leuk om eens te proberen! Dan Ressurection Remix, die zijn al aan de 3.02 versie van hun Jellybean. bevalt me het best tot nu toe, samen met Siyah 4.0 loopt dit als een trein. Flashen is nog verslavender dan Red Bull...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38
Ben net van PA 1.6 naar 1.97 gegaan.
Alleen mis ik de "normale" usb storage waardoor het dus niet als externe drive op m'n pc word gezien.
Bij de instellingen kan ik alleen kiezen voor MTP en PTP, ik zie de telefoon dus wel in m'n verkenner en kan dan ook wel bij m'n bestanden, maar zo werkt helaas synctoy niet meer, dus vind ik dat net even wat minder handig.

Verder lukt het me (wellicht ook al bij PA 1.6, maar dat weet ik niet zeker) ook niet meer om vanuit de recovery (6.0.1.1) niet meer om de usb storage te mounten.
Krijg dan de "unable to write to ums lunfile" melding. De geboden oplossingen die ik her en der tegen kwam met opnieuw wipen, sdcard formatten etc hebben het helaas nog niet opgelost.

Zijn er meer mensen met deze probleempjes?

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 11:36
Net voor de eerste keer geroot en vervolgens cyanogen 9 erop gezet met cwm. Als ik een nieuwe rom will installeren, mag ik dan deze 4 stappen simpelweg herhalen?

1 Once the device boots into the ClockworkMod Recovery
2 Select the option to Wipe data/factory reset.
3 Then select the option to Wipe cache partition.
4 Select Install zip from sdcard.

Of moet je nog iets speciaals doen om een andere rom te installeren?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dagen geleden voor t eerst naar 4.0.4 geflashed (kom van 2.3.6 af, Checkrom).

Vantevoren mn apps gebackupped met Titanium en na het wipen de zip van Wanamlite geïnstalleerd.

Daarna de apps weer hersteld (enkel de user apps) en aan de slag gegaan met Apex als launcher.

Bij tijd en wijle kwamen de foutmeldingen (shell has been granted superuser permissions) en moest ik mn S2 rebooten. Het leek wel of sommige apps niet meer top werkten. Had wat rondgelezen en ging over naar Nova
als launcher. Dit leek opeens goed te gaan tot mn telefoon af en toe vastliep. Bijv. bij het plaatsen van een widget. Het rebooten werd ik zat dus ik zit nu weer op het stabiele 2.3.6. Toch wel jammer want ik had alles inmiddels redelijk draaiend en het geheel voelde lekker soepeltjes aan in gebruik.

Zie ik wat over het hoofd bij de overgang naar 4.0.4? Ik lees er toch wel her en der problemen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ik draai probleemloos wanamlite 12.3 (4.0.4).
Je zou eventueel de laatste Siyah kernel kunnen proberen. Deze ondersteund ook 4.0.4.

edit: gebruik ook apex

[ Voor 8% gewijzigd door Agent-X op 09-08-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Li1quid schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:27:
Net voor de eerste keer geroot en vervolgens cyanogen 9 erop gezet met cwm. Als ik een nieuwe rom will installeren, mag ik dan deze 4 stappen simpelweg herhalen?

1 Once the device boots into the ClockworkMod Recovery
2 Select the option to Wipe data/factory reset.
3 Then select the option to Wipe cache partition.
4 Select Install zip from sdcard.

Of moet je nog iets speciaals doen om een andere rom te installeren?

Alvast bedankt :)
Het eerste dat je wilt doen is een backup maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:54:
2 dagen geleden voor t eerst naar 4.0.4 geflashed (kom van 2.3.6 af, Checkrom).

Vantevoren mn apps gebackupped met Titanium en na het wipen de zip van Wanamlite geïnstalleerd.

Daarna de apps weer hersteld (enkel de user apps) en aan de slag gegaan met Apex als launcher.

Bij tijd en wijle kwamen de foutmeldingen (shell has been granted superuser permissions) en moest ik mn S2 rebooten. Het leek wel of sommige apps niet meer top werkten. Had wat rondgelezen en ging over naar Nova
als launcher. Dit leek opeens goed te gaan tot mn telefoon af en toe vastliep. Bijv. bij het plaatsen van een widget. Het rebooten werd ik zat dus ik zit nu weer op het stabiele 2.3.6. Toch wel jammer want ik had alles inmiddels redelijk draaiend en het geheel voelde lekker soepeltjes aan in gebruik.

Zie ik wat over het hoofd bij de overgang naar 4.0.4? Ik lees er toch wel her en der problemen over.
Heb je naast de factory reset ook de caches gecleared? Denk dan met name ook aan bijvoorbeeld de Dalvik cache. Ik gebruik de laatste versie van WanamLite ook in combinatie met de Apex launcher (de pro versie na eerst de gratis variant te hebben gebruikt) en heb nergens last van. Wel weet ik dat oudere versie van WanamLite problemen hebben met (oudere versies?) van Apex, weet je daarom zeker dat je van beiden de nieuwste versies gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles gecleared, ook Dalvik.

Ik zal het eerst eens zonder andere launcher proberen.

Qua versie van Wanamlite sowieso de laatste gebruikt, bij Apex twijfel ik. Zal er thuis eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met Titanium is dat je beter NIET alles kan back-uppen en van GB naar ICS of Jellybean upgraden en dan opeens alles weer terug zetten. Dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:21:
Mijn ervaring met Titanium is dat je beter NIET alles kan back-uppen en van GB naar ICS of Jellybean upgraden en dan opeens alles weer terug zetten. Dat is vragen om problemen.
Ging bij mij nagenoeg zonder problemen, en de problemen die er wel waren zijn makkelijk opgelost. Natuurlijk geen system apps restoren.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevoelsmatig dacht ik ook dat dat nooit goed kon gaan. Ik had bijv een alarm app onder een digitale clock widget zitten en zodra ik dat alarm aan wilde passen kreeg ik die shell foutmelding. Uit frustratie zowel de klok als alarm app vervangen door vers spul uit de Play store en dat loste dat probleem wel degelijk op. Ik had echter geen zin om dat bij alles te checken maar er zit wellicht niets anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik werk sinds kort, na even cm10 te hebben geprobeerd, op cm9,de laatste nightly. Het probleem is nu dat ik geen geluid heb als ik bel en gebeld word. Bij de speakerfunctie werkt het wel. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

koelkast schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:40:
Ik werk sinds kort, na even cm10 te hebben geprobeerd, op cm9,de laatste nightly. Het probleem is nu dat ik geen geluid heb als ik bel en gebeld word. Bij de speakerfunctie werkt het wel. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Inkopper: volume omhoog zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Red Baron schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:08:
Ben net van PA 1.6 naar 1.97 gegaan.
Alleen mis ik de "normale" usb storage waardoor het dus niet als externe drive op m'n pc word gezien.
Bij de instellingen kan ik alleen kiezen voor MTP en PTP, ik zie de telefoon dus wel in m'n verkenner en kan dan ook wel bij m'n bestanden, maar zo werkt helaas synctoy niet meer, dus vind ik dat net even wat minder handig.

Verder lukt het me (wellicht ook al bij PA 1.6, maar dat weet ik niet zeker) ook niet meer om vanuit de recovery (6.0.1.1) niet meer om de usb storage te mounten.
Krijg dan de "unable to write to ums lunfile" melding. De geboden oplossingen die ik her en der tegen kwam met opnieuw wipen, sdcard formatten etc hebben het helaas nog niet opgelost.

Zijn er meer mensen met deze probleempjes?
Geloof dat de devs van PA zelf gesteld hebben dat zolang PA JellyBean nog op de CM10 JB preview is gebaseerd er features zullen missen. Als de CM10 nighlies komen dan zullen de features ook gefixed gaan worden. Een hele bekende die bij de SGS2 bijv. nu nog niet werkt is de HWCursor, oftewel je 3G/GMS/HSDPA icoontje. Nu heb je alleen nog maar een signaalsterkteindicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 14:01
Huh? Ik heb hier gewoon een H of 3G boven m'n bereiksdriehoek staan?

Maargoed, ik vind ook dat PA 1.97 niet heel erg lekker werkt. Inderdaad veel features ontbreken en ik heb problemen met m'n batterij en last van haperingen.

Is het trouwens mogelijk dat ik m'n radio moet updaten na update naar JB? Ik had op 4.0 geen problemen, maar raak nu voortdurend het contact met m'n simkaart kwijt. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere radio is niet zo bijzonder. Bij verschillende roms had ik verschillende resultaten. gewoon even een andere flashen. Kost een seconde en opeens heb je ook 6 seconden GPS fix ipv 1 minuut wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 17:43
KiTsEr schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:20:
Ik heb regelmatig dat mijn sgs2 geen GSM verbinding heeft. Ik krijg dan een rondje met een streep in de notificatie balk.
[afbeelding]

Wanneer dit voorkomt en doe *#*#4636#*#* zie ik dat de radio is uitgeschakeld. Deze kan ik dan niet zelf inschakelen. Het voorkeursnetwerktype staat dan op unknown ipv gsm/cdma auto (PRL)

Soms hersteld dit zich vanzelf. Maar soms moet ik hem opnieuw starten.
Volgens mij had ik dit al voor het rooten, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb verschillende ROMs geprobeerd, maar ik blijf hetzelfde houden.

Nu heb ik hem weer geunroot met een rom van sammobile.com en een jig. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Nu vraag ik me af of dit vaker voorkomt of dat ik hem beter kan opsturen naar Samsung?
Uiteindelijk heb ik m'n telefoon toch maar opgestuurd.
Na 2 weken wachten kreeg ik vandaag bericht dat m'n telefoon opgestuurd is. Dus waarschijnlijk heb ik hem morgen of zaterdag weer.
Maar het vreemde is dat Solid Vision (die heeft hem gerepareerd) aanngeeft op hun website dat ze het display ? vervangen hebben.

Daar snap ik echt niks van. Iemand daar een logische verklaring voor?
Ik vrees dat ze het gewoon niet goed gedaan hebben en ik het probleem gewoon weer ga krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Enige wat ik me kan bedenken is dat het scherm ook dienst doet als antenne wellicht? :) De iPhone heeft daar een aluminium randje voor op de behuizing daarvan, ik kan me die bepaalde houding van de telefoon nog wel herinneren als de "death grip".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
koelkast schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:40:
Hoe gaat het scrollen tegenwoordig bij de nightlys van CM9? Nog steeds zo zo "schokkerig"?
En hoe is dat bij PA?

Ben blij als ik hem weer terug heb. Ga ik gelijk weer van alles proberen :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Kitser op 09-08-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
CptChaos schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:57:
Enige wat ik me kan bedenken is dat het scherm ook dienst doet als antenne wellicht? :) De iPhone heeft daar een aluminium randje voor op de behuizing daarvan, ik kan me die bepaalde houding van de telefoon nog wel herinneren als de "death grip".
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar aangezien het signaal niet wegviel, maar de radio gewoon werd uitgeschakeld, vrees ik het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
http://www.youtube.com/wa...ture=youtube_gdata_player

Dit wilde ik jullie niet onthouden. JB op de G1. Wellicht werkt dit dan ook op mijn HTC Magic ;-)

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Heeft de modem ook invloed op hoe goed je te horen bent? Ik krijg nu van meerdere mensen klachten dat ik nauwelijks te verstaan ben. Het gaatje voor de microfoon is helemaal vrij, dus ik weet niet waardoor dit zou kunnen komen. Voor ik hem wegbreng wil ik nog proberen of ik het softwarematig kan oplossen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 19:41
Ik heb even twee vragen voor mensen die de CM10 uit het Codeworkx thread draaien.

1. Wat zijn de bugs die echt in het oog springen? Op de teamhacksung wiki is bestaat die pagina voor de gewone versie van de SGS2 niet.
2. In het topic wordt gesproken dat je over een propere CWM moet beschikken (download link staat erbij). Ik draai al een tijdje een wat oudere versie van de Siyah kernel. Is deze CWM goed, of kan ik gewoon de CWM van codeworkx' topic via Odin flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Lijkt erop dat CM9 stable is uitgebracht voor de SGS2: http://get.cm/?device=galaxys2&type=stable

http://www.cyanogenmod.com/blog/cyanogenmod-9-stable

[ Voor 31% gewijzigd door JBS op 10-08-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
TheBleeder schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:56:
Ik heb even twee vragen voor mensen die de CM10 uit het Codeworkx thread draaien.

1. Wat zijn de bugs die echt in het oog springen? Op de teamhacksung wiki is bestaat die pagina voor de gewone versie van de SGS2 niet.
2. In het topic wordt gesproken dat je over een propere CWM moet beschikken (download link staat erbij). Ik draai al een tijdje een wat oudere versie van de Siyah kernel. Is deze CWM goed, of kan ik gewoon de CWM van codeworkx' topic via Odin flashen?
1. bij mij niets, en ik draai er al n paar weken op. Project butter werkt niet, en de batterij gaat redelijk snel. Maar het is en blijft een previeuw, codeworkx waarschuwt ook voor bugs :)
2. ik heb wel de laatste CWM versie. Waarom zou je niet de laatste versies flashen? CWM updaten en/of kernel flashen?

[ Voor 8% gewijzigd door Kenny1001 op 10-08-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Nu ben ik even benieuwd, waarom willen mensen zo graag JB draaien, ondanks dat de roms nog instabiel zijn? Google Now is al een tijdje geport naar ICS, Butter werkt niet, dus wat zijn dan nog de redenen? IMHO heeft het atm meer nadelen dan voordelen, met bugs, apps die het nog niet lekker snappen, battery drain etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
@ Henk, offline voice to text :) en ik zie voorlopig geen reden om naar ICS te gaan; geen FC, spontane reboots of whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Kenny1001 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:03:
@ Henk, offline voice to text :) en ik zie voorlopig geen reden om naar ICS te gaan; geen FC, spontane reboots of whatever :)
Ook die functie zit inmiddels in de ICS-port van Now ;) En ICS, een stock samsung based rom iig, is stabieler/meer bugvrij dan de beta's van JB.

De meeste mensen die problemen hebben met ICS, hebben gewoon (nog) geen factory reset uitgevoerd.

Edit: Google now met offline voice to text voor ICS, CWM-flashable :)

[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 10-08-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 20:33
De notifications zijn in JB mooier, uitgebreider en handiger. Bijvoorbeeld meteen vanuit de notificatie een gemiste oproep terugbellen of een sms sturen. Dat zou ik wel missen als ik terug zou gaan naar ICS.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 11:11
TheBleeder schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:56:

1. Ik heb tot nu toe weinig bugs gezien. Ik draai deze rom nu een paar dagen en wat me wel opvalt is dat er na verloop van tijd meer werkgeheugen gebruikt wordt. Na een reboot begint de telefoon (en gelijk tasks killen) op +- 550 MB free. Dit wordt in verloop van de dag steeds minder (na 1 dag +-400 mb) en uiteindelijk zelfs op +-330 MB free. Zelfs na alle cache verwijderen blijft dit staan. Ben nog aan het uitzoeken hoe dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Shillen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

1. Ik heb tot nu toe weinig bugs gezien. Ik draai deze rom nu een paar dagen en wat me wel opvalt is dat er na verloop van tijd meer werkgeheugen gebruikt wordt.
Dat is niks raars, je applicaties worden immers niet afgesloten in Android. Lijkt me niet dat dit een memory leak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
Shillen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:49:
1. Ik heb tot nu toe weinig bugs gezien. Ik draai deze rom nu een paar dagen en wat me wel opvalt is dat er na verloop van tijd meer werkgeheugen gebruikt wordt. Na een reboot begint de telefoon (en gelijk tasks killen) op +- 550 MB free. Dit wordt in verloop van de dag steeds minder (na 1 dag +-400 mb) en uiteindelijk zelfs op +-330 MB free. Zelfs na alle cache verwijderen blijft dit staan. Ben nog aan het uitzoeken hoe dit te voorkomen.
Er is geen enkele reden waarom je dit zou moeten willen voorkomen. Je geheugen verbruikt leeg of vol evenveel stroom. Doordat veel gebruikte programma's al in je geheugen staan is het sneller en verbruikt het juist minder stroom als je ze opstart.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
Henk schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:24:
Nu ben ik even benieuwd, waarom willen mensen zo graag JB draaien, ondanks dat de roms nog instabiel zijn? Google Now is al een tijdje geport naar ICS, Butter werkt niet, dus wat zijn dan nog de redenen? IMHO heeft het atm meer nadelen dan voordelen, met bugs, apps die het nog niet lekker snappen, battery drain etc...
Ik draai Resurrection, en op sommige plaatsen werkt butter wel, ook de animaties zijn mooier. De notificaties zijn het grootste pluspunt in het dagelijks gebruik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Draai sinds gisteren de nieuwe versie van Rootbox: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1806401 tot nu toe de meest snelle rom die ik ooit heb gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shillen
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 11:11
Jay-v schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:22:
[...]

Dat is niks raars, je applicaties worden immers niet afgesloten in Android. Lijkt me niet dat dit een memory leak is.
Dat klopt, maar bij mijn vorige versie was dit niet zo het geval, natuurlijk werd het steeds minder, maar niet zoals nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Shillen op 10-08-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 18:21
Jay-v schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:22:
[...]
Codeworkx zelf heeft aangegeven dat er WEL een memory leak in de SGS2 JB build zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
Ik vind het nogal irritant dat CM 9 geen task mananger heeft. Er blijft soms sowieso een app open staan die batterij slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Li1quid schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:33:
Ik vind het nogal irritant dat CM 9 geen task mananger heeft.
Dan installeer je er eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Li1quid schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:33:
Ik vind het nogal irritant dat CM 9 geen task mananger heeft. Er blijft soms sowieso een app open staan die batterij slurpt.
Hou die Home-button eens ingedrukt? Dan krijg je gewoon een taskmanager. Toen ik in April de nightlies gebruikte werkte dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

In Paranoid 1.6 kan ik geen mobiele data gebruiken.

Als ik kies voor System settings > wireless and networks > More > Mobile networks > Access point names...
dan ga ik weer terug naar het menu. Ik weet niet of het nodig is, maar ik kan die SIM toolbox ook niet vinden, misschien kan ik daar iets data-erigs instellen. Maar niet bij PA1.6.

Klopt het dat 1.6 ookal JB is? Ik las hier op het forum dat 1.6 ICS is en 1.9 JB. Maar ik las ergens anders dat PA1.5+ al JB is. Dan zou 1.9 geen achteruitgang zijn voor iemand die liever stable dan bleeding edge heeft, en al 1.6 gebruikt. Want het kan alleen beter worden.

Ik upgrade niet gewoon eventjes bij wjze van test omdat je van 1.6 naar hoger weer een factory reset moet doen, en dan moet ik weer 100 apps terugzetten met TB (= 300 keer touch+wacht combo), plus foto's/filmpjes/muziek heen en weer zetten.

Vanaf linux loopt dat over USB/mass storage ook niet helemaal lekker. De copy progress freeze'd steeds voor langere tijd, bij teveel tegelijk kopiëren stopt het gewoon.

Kan je trouwens ook met behoud van data een security encrypted phone firmware upgraden, als deze zonder encryptie ook geen factory reset nodig had, of raakt dat systeem dan ook in onbruik?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
CptChaos schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:56:
[...]
Hou die Home-button eens ingedrukt? Dan krijg je gewoon een taskmanager. Toen ik in April de nightlies gebruikte werkte dat sowieso.
Dan krijg je al de apps die in je geheugen staan. Bij de stock rom kan je door klikken naar task mananger waar je de 'echt' actieve apps kan bekijken/sluiten. Ik weet dat je taskmanagers kan downloaden, maar die vind ik niet zo handig als de stock :/ Nog een ander nadeel aan CM 9 is dat je de sms app geen zwarte achtergrond kan geven. Spijtige zaak want dat kost batterij.

Nog een klein vraagje: Ik heb de tril intensiteit hoger gezet omdat ik het anders niet in mijn zak voelde trillen. Nu is het probleem dat mijn vibrate on touch ook hard trilt. Is er een manier om dat apart lager te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Li1quid schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:22:
Ik weet dat je taskmanagers kan downloaden, maar die vind ik niet zo handig als de stock :/
Versie die ik zelf gebruik hier geüpload, lijkt als twee druppels water op de Samsung versie.
Nog een ander nadeel aan CM 9 is dat je de sms app geen zwarte achtergrond kan geven. Spijtige zaak want dat kost batterij.
Zet je er een modded zwarte versie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:26:
[...]

Versie die ik zelf gebruik hier geüpload, lijkt als twee druppels water op de Samsung versie.

[...]

Zet je er een modded zwarte versie op?
Ik zal de apk eens bekijken, bedankt!

Achter een zwarte versie heb ik al gezocht maar zonder resultaat. Morgen zal ik eens beter zoeken :)

edit: wanneer ik de apk wil installeren komt de error "application not installed' :/
edit 2: geinstalleerd en werkt goed!

[ Voor 18% gewijzigd door Li1quid op 11-08-2012 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Toch maar even gegoogled
[quote]CHANGELOG
(..)

20120712v1.6prealpha
JELLYBEAN
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1619582

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
PA 1.6 = ICS (4.0.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay, en wat is de vraag nú dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Li1quid schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:22:
Dan krijg je al de apps die in je geheugen staan.
Precies, sleep ze (stuk voor stuk) naar links en ze zijn afgesloten. Vandaar dat er dus geen taskmanager als app bij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:06:
[...]
Precies, sleep ze (stuk voor stuk) naar links en ze zijn afgesloten. Vandaar dat er dus geen taskmanager als app bij zit. :)
Alleen zie je daar dus niet welke apps op het moment daadwerkelijk actief zijn maar gewoon, net als vroeger eigenlijk, de apps die je allemaal voor het laatst hebt gebruikt. Niet echt een substituut dus imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Li1quid schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:31:
[...]

Ik zal de apk eens bekijken, bedankt!

Achter een zwarte versie heb ik al gezocht maar zonder resultaat. Morgen zal ik eens beter zoeken :)

edit: wanneer ik de apk wil installeren komt de error "application not installed' :/
edit 2: geinstalleerd en werkt goed!
Ik blijf die foutmelding krijgen. moet je de apk op een andere wijze installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalManic schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:21:
Ik blijf die foutmelding krijgen. moet je de apk op een andere wijze installeren?
Niet installeren maar copyen in /system/app en de persmissies goed zetten en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:29:
[...]

Niet installeren maar copyen in /system/app en de persmissies goed zetten en klaar :P
thanks. permissies zoals bij de instellingen.apk die ik van jou heb? edit: werkt

ander probleem: alleenhieropGOTdoetmijnSwypenietdeautomatischespaties. voor de rest heb ik dat probleem niet. Wat zou dat kunnen veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Zijn er mensen die de supercharger hebben getest?

Ik draai nu CM9 stable met een via autopatcher voor pdroid klaargemaakte rom. Dezelfde patcher kan ook klaarstomen voor supercharger en ik vroeg me af of het de moeite waard is.

Daarnaast heb ik (volgens mij sinds het installeren van CWM) een foutmelding in de recovery modus, namelijk "unknown volume for path /sd-ext".

Ik heb wat threads kunnen vinden die het hadden over het feit dat het een legacy issue is, namelijk dat sommige apparaten met weinig geheugen /sd-ext gebruiken maar dat het niet altijd van toepassing is.

Kan iemand er uitsluitsel over geven? De bronnen die ik kon vinden waren niet dermate overtuigend dat ik er genoegen mee heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar de * zit die /system map? Kan ik niet alles zien of zo?
MetalManic schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:35:
[...]

thanks. permissies zoals bij de instellingen.apk die ik van jou heb? edit: werkt

ander probleem: alleenhieropGOTdoetmijnSwypenietdeautomatischespaties. voor de rest heb ik dat probleem niet. Wat zou dat kunnen veroorzaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Brad Pitt schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:24:
[...]

Okay, en wat is de vraag nú dan?
Waarom zeggen jij en anderen van niet, en de changelog van wel?
Zijn er twee branches van PA ofzo?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Sando schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:40:
[...]

er zijn in ieder geval meerdere xda-topics van. Ik ga altijd naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1580070

en ik gebruik de site van PA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Wifi-roaming doet het uitermate slecht/niet op mijn SGS2. Hij gaat pas zoeken naar een betere/sterkere AP als hij écht geen bereik meer heeft. Dus als ik naast een AP zit met 100% bereik, dan blijft hij toch verbonden met een andere AP verderop met 5% bereik, met alle traagheid/packetloss vandien. Nu heb ik begrepen dat dit in 4.0.4 is aangepakt en vraag ik me af welke officiele rom het best bekend staat. Is hier iets over bekend? Ik zie bijvoorbeeld Nordic Countries (Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom) en Open Europe (Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom), zelfde landen, andere ROMs. Voor NL in elk geval nog geen 4.0.4 van Samsung :(

[ Voor 3% gewijzigd door woekele op 13-08-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Sando schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34pb8mq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 03:02
Yes er zijn 2 branches, eentje voor ICS (1.6) en een voor Jellybean (1.9). De ontwikkeling voor ICS is opgehouden. Ze ontwikkelen dus alleen nog maar voor Jellybean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
Is er een manier om je CSC code van de stock rom te achterhalen als je een costum rom hebt?

[ Voor 10% gewijzigd door Li1quid op 13-08-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
drpeer_holland schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

Yes er zijn 2 branches, eentje voor ICS (1.6) en een voor Jellybean (1.9). De ontwikkeling voor ICS is opgehouden. Ze ontwikkelen dus alleen nog maar voor Jellybean.
Dat zijn geen 2 branches maar gewoon een doorontwikkeling van PA. Het ging erover of 1.6 JB of ICS is, en ik heb volgens mij wel bewezen dat het ICS is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
pa 1.99 is uit :-) hierna pa 2.0 dat klinkt erg goed :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Hey jongens

Zo te zien hebben jullie weer een nieuwe favoriete ROM gevonden :P (Ik weet nog toen het Wanamlite ofzoiets was :p)
Ik zit momenteel nog op VK ICS 5.1.2 maar blijkbaar wordt deze ROM niet meer verder ontwikkelt. Nu was ik aan het zoeken naar een nieuwe goede ROM. Maar heel eerlijk, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb vorige keer op aanraden van hier de VK ICS ROM geïnstalleerd maar wil nu toch iets nieuwers :P Mijn handen beginnen te tintelen dus ik moet flashen :D

Mij lijkt die paranoidandroid wel wat? Ik moet gewoon een ROM hebben waar alle basis dingen direct werken (zoals camera, e.d.) en ik wil liefst ook ondersteuning voor het JKAY framework :)

En kan ik beter nog bij ICS blijven of zijn de JB versies al redelijk stabiel geworden?

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
CobyBE: paranoidandroid (v. 1.97, JB) werkt als een zonnetje hier. Hybrid mode is geweldig: sommige apps kunnen best in tablet layout op de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
CobyBE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:20:

Mij lijkt die paranoidandroid wel wat? Ik moet gewoon een ROM hebben waar alle basis dingen direct werken (zoals camera, e.d.) en ik wil liefst ook ondersteuning voor het JKAY framework :)

En kan ik beter nog bij ICS blijven of zijn de JB versies al redelijk stabiel geworden?
Paranoid (CM) en Jkay (Sammy) gaan niet samen. Daarnaast is Jkay er vooralsnog niet voor 4.0.4, hij ontwikkelt nu eerst een S3 versie en zal daarna 4.0.4 doen.

Deze post geeft een duidelijk overzicht van de huidige ROMs:
Klikkerdeklik

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Ok bedankt voor de antwoorden! :)

Dus als ik JKAY wil behouden moet ik sowieso onder 4.0.4 blijven? Dan maar op zoek naar een goede 4.0.3 ROM :D

Ben echter toch wel benieuwd naar die hybrid mode van PA. Misschien straks toch even flashen om eens te kijken :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
CobyBE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:45:
Ok bedankt voor de antwoorden! :)

Dus als ik JKAY wil behouden moet ik sowieso onder 4.0.4 blijven? Dan maar op zoek naar een goede 4.0.3 ROM :D

Ben echter toch wel benieuwd naar die hybrid mode van PA. Misschien straks toch even flashen om eens te kijken :)
Best of both worlds:
- Flash een sammy rom (ik heb XXLPW met JKay 14.1 ICS blue)
- Flash Siyah kernel > 3.5.2 (heb op het moment 4.0.1 geloof ik)
- Flash PA of andere 'speelrom' als second rom vanuit de recovery (heb op het moment PA 1.97)

Ik was ook erg benieuwd naar de hybrid mode. Het is leuk om mee te spelen, en sommige apps werken echt fijner in tablet mode of met licht aangepaste DPI (hogere DPI --> kleinere tekst --> past meer op het scherm). Ik had echter enorme battery drain, dus meestal draai ik mijn primary rom en speel ik 's avonds wat met PA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
gwystyl schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:05:
[...]

Best of both worlds:
- Flash een sammy rom (ik heb XXLPW met JKay 14.1 ICS blue)
- Flash Siyah kernel > 3.5.2 (heb op het moment 4.0.1 geloof ik)
- Flash PA of andere 'speelrom' als second rom vanuit de recovery (heb op het moment PA 1.97)

Ik was ook erg benieuwd naar de hybrid mode. Het is leuk om mee te spelen, en sommige apps werken echt fijner in tablet mode of met licht aangepaste DPI (hogere DPI --> kleinere tekst --> past meer op het scherm). Ik had echter enorme battery drain, dus meestal draai ik mijn primary rom en speel ik 's avonds wat met PA.
Ok dan zal ik dat maar eens doen, had al vaker over de dualboot gehoord maar zelf nog niet gedurfd om het uit te testen. Jammer genoeg kan ik de Siyah kernel niet downloaden op de wifi van het werk hier, Access denied :( !

Dan maar wachten tot vanavond, kan ik in ieder geval al wat inlezen over de dualboot.
Als ik nu een nandroid backup maak in CWM voor het flashen van Siyah met dualboot, kan ik dan later gewoon die backup terugzetten of gaat dat problemen geven i.c.m. de dualboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
CobyBE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

Ok dan zal ik dat maar eens doen, had al vaker over de dualboot gehoord maar zelf nog niet gedurfd om het uit te testen. Jammer genoeg kan ik de Siyah kernel niet downloaden op de wifi van het werk hier, Access denied :( !

Dan maar wachten tot vanavond, kan ik in ieder geval al wat inlezen over de dualboot.
Als ik nu een nandroid backup maak in CWM voor het flashen van Siyah met dualboot, kan ik dan later gewoon die backup terugzetten of gaat dat problemen geven i.c.m. de dualboot?
Als het al problemen oplevert, kan je later alsnog siyah flashen en je hebt je dualboot terug. Dualboot instellen is vrij eenvoudig.
- zorg dat je minimaal 2Gb vrij hebt op je (interne?) sd-kaart. De eerste paar keer mislukte het bij mij, en ik kwam er later achter dat het hier aan ligt.
- ga na het flashen van siyah naar de recovery en kies 'dual-boot options', dan 'wipe 2nd rom data/cache'. Hierna wordt in die 2Gb een data en cache partitie aangemaakt waarin je tweede rom komt
- Installeer je tweede rom met 'Install 2nd rom from internal/external sd card'

Uitgebreidere guide hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
CobyBE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:45:
Ik ben heul heul heul erg tevreden over DiLiDroid met ingebakken JKay framework 14.1, kijk anders even hier of er wat tussen zit!

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakman op 14-08-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Tweakman schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:37:
[...]

Ik ben heul heul heul erg tevreden over DiLiDroid met ingebakken JKay framework 14.1, kijk anders even hier of er wat tussen zit!
Bedankt Tweakman, deze ROM sprak mij ook al het meeste aan van de andere 4.0.3 roms. Jammergenoeg gebruiken al die ROM makers van die free upload sites die geblokt worden door mijn werkgever :( Nog een paar uurtjes wachten dan maar :P

Edit: Gwystyl: Bedankt voor de link, die van jou is wat duidelijker als die wat ik had gevonden :)

[ Voor 7% gewijzigd door CobyBE op 14-08-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem. Ik heb ICS op mijn S2 gezet. Heb het APN weer toegevoegd en kan internetten. Alleen als ik WIFI inschakel kan ik via netwerkmodus GSM/WCDMA niet meer gebeld worden. Zet ik het op alleen GSM dan kan ik wel gebeld worden. Kan in beide situaties wel zelf bellen. Rara?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 03-10 13:27

Rincewind

Take me in your arms tonight

Kan ik het jkay framework gebruiken i.c.m. Wanamlite V12.3 ? Iemand daar ervaring mee ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
Rincewind schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:21:
Kan ik het jkay framework gebruiken i.c.m. Wanamlite V12.3 ? Iemand daar ervaring mee ?
Als de base van de ROM met de versie van het framework overeenkomt kan het. Ik weet niet wat de base is van 12.3, maar mocht dit LPT zijn, dan zal je geduld moeten hebben, Jkay heeft geen 4.0.4 framework gemaakt. Dat komt pas nadat de S3 klaar is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Laatst online: 03-10 13:27

Rincewind

Take me in your arms tonight

AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Als de base van de ROM met de versie van het framework overeenkomt kan het. Ik weet niet wat de base is van 12.3, maar mocht dit LPT zijn, dan zal je geduld moeten hebben, Jkay heeft geen 4.0.4 framework gemaakt. Dat komt pas nadat de S3 klaar is.
Ah. Weer wat geleerd. Wanamlite 12.3 is inderdaad 4.04 /LPT gebaseerd dus zal ik toch even geduld moeten hebben. Dank je.

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Ik had bij PA ineens dat er geen afbeeldingen zichtbaar waren in de gallery.. nu heb ik weer een clean install gedaan van Resurrection Remix JB v3.0.4 en nog geen afbeelingen.. Ik heb natuurlijk al proberen te zoeken wat het kan maar kan er niks over vinden.. Ik heb geen externe SD.. alleen maar intern..

misschien herkent iemand het probleem!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

thommy86 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:10:
Ik had bij PA ineens dat er geen afbeeldingen zichtbaar waren in de gallery.. nu heb ik weer een clean install gedaan van Resurrection Remix JB v3.0.4 en nog geen afbeelingen.. Ik heb natuurlijk al proberen te zoeken wat het kan maar kan er niks over vinden.. Ik heb geen externe SD.. alleen maar intern..

misschien herkent iemand het probleem!

Thanks!
.no_media file verwijderen uit \sdcard\
Daarna met titanium backup naar "Media Storage" zoeken. -> wipe data.
Reboot
10 minuten wachten tot de mediascanner klaar is met scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 20:33
Ik heb ook Resurrection Rom 3.0.4 en mijn Gallery werkt prima voor de lokale bestanden. Ik krijg echter geen foto's die op picasaweb staan te zien, terwijl ik Google Foto's wel sync in mijn account. Iemand een idee hoe dat dan komt?

Home Assistant configuratie

Pagina: 1 ... 85 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.