Heeft iemand anders deze foutjes in
Paranoid (en dus ook Cyanogenmod 9 denk ik) ook?
[list]• In Viber kan je niet langer een foto die je in het programma maakt sturen. (In WhatsApp nog wel.)
• Je kan tijdens het bellen niet langer Noise Cancellation uitschakelen. In Samsung stock wel.
• Als je tijdens een Skype of Gtalk gesprek de mic mute, hoort de andere partij nog steeds je stem (!)
•
Als je gebeld WORDT in Skype (voice only) en ophangt, hang je zonder dat je het doorhebt pas echt op als je Skype afsluit.
Die laatste is mss een Skype-bug, maar die eerste drie had ik in de stockrom niet.
Chillosophy schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:27:
[...]
Heel kort:
- Installeer de CF-Root (even zoeken op xda-developers.com forum) versie geschikt voor je toestel met behulp van Odin. Lees hier goed de instructies om problemen te voorkomen.
- Je kan nu gebruik maken van Clockworkmod, een stuk recoverysoftware waarmee je makkelijk zipjes kan installeren van mods en backups kunt maken/terugzetten
Het kan ook zonder Odin en zonder boot-flash. Ik kan de bron niet meer vinden, maar met google kom je vast een helderdere uitleg tegen. Het gaat ongeveer zo:
[list]• Zoek .zip van Clockworkmod 5 touchversie voor Galaxy S2, en zet deze op de sd-kaart.
• Zoek .zip van Root SuperSU + Busybox 1.20.x voor Galaxy S2, en zet deze op de sd-kaart.
• Boot in recovery mode van de stock rom.
• Kies update from zip en kies de Clockworkmod zip
- Je hebt nu eenmalig Clockworkmod, je bootrom is niet aangepast.
- Kies vanuit Clockworkmod de update met SuperSU + Busybox combo.
Reboot, en klaar!
Je kunt zo ook firmware flashen zonder de bootrom te hoeven flashen, maar let op dat veel firmwares ook de bootrom aanpassen.