Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:57:
[...]

Bootloader meeflashen!?
Nooit maar dan ook nooit dat zomaar doen, zelfde geldt voor .pit en repartition...

Je had nog kunnen proberen een gewone stock rom met Odin te flashen maar dat lukt nu ook niet meer ben ik bang..
Bootloader is wellicht niet nodig. Maar als je telefoon niet meer start en niet meer kunt flashen moet je wel een .pit + re-partition gebruiken. Ik heb het mis, re-partition is NIET nodig en kan gevaarlijk zijn op de S2 als je de foute pit file gebruikt

De I9100XXKI3 bootloader mag je volgens mij gewooon meeflashen. Daar is de JIG nog niet mee uitgeschakeld toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 11-07-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 15:46
Jay-v schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:26:
[...]

Flashen met .pit file en re-partition aan -> werkt vrijwel altijd. Als dat ook niet werkt even vanaf een andere PC proberen. Soms wil Odin op de een of andere manier niet mee werken op elke pc.....
Dit vind ik dus echt een DOMME tip! Zo heb ik namelijk al eens een SGS 2 gebricked!

Je moet namelijk echt heel erg oppassen dat je geen verkeerde .pit file gebruikt... En jij maakt geen enkele melding van de risico's terwijl dat hier wel op de plaats is! (zo maak je mensen dus bang voor custom roms, terwijl dat helemaal niet nodig is, niet persoonlijk bedoeld!)

Als je nu ook niet meer in download komt is alleen de J-TAG nog een oplossing, gaat je knaken kosten, tenzij je iemand kent bij Vodafone of een andere telfoon winkel (meestal 40 euro...)

EDIT: bootloaders flash je heel vaak ongemerkt met de rom mee hoor... En dat gaat meestal wel goed (zelf als je bootloaders niet aanvinkt, kan het zijn dat je door het flashen van een 1 file pda file toch de bootloader update, JIG is toch overbodig, want je kan a. altijd terug, b. triangle away gebruiken op ics op de counter op nul te zetten...

[ Voor 28% gewijzigd door gabn88 op 11-07-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
Jay-v schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:26:
Flashen met .pit file en re-partition aan -> werkt vrijwel altijd. Als dat ook niet werkt even vanaf een andere PC proberen. Soms wil Odin op de een of andere manier niet mee werken op elke pc.....
Dit is inderdaad een hele slechte tip. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar dit is zeker niet van toepassing op de SGS2! Het is helemaal nergens voor nodig om een pit file the flashen, nogmaals het is nooit nodig, en het is zo'n beetje de enige manier waarop je je toestel kan bricken. En re-partition is ook heel gevaarlijk, iedereen raadt het af om dat te gebruiken. Niet doen, nergens voor nodig.

Het beste is nog om 1 keer Odin te gebruiken om een kernel met CWM te flashen, en vervolgens nooit meer Odin aan te raken. Dan moet je het wel heel bond maken wil je je toestel bricken :)

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 11-07-2012 22:07 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

ph4ge schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:01:
[...]

Dit is inderdaad een hele slechte tip. Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar dit is zeker niet van toepassing op de SGS2!
Jullie hebben gelijk, als je de verkeerde pit file flashed kan je het toestel bricken (staat ook in de guide die hij zelf post). Re-partition blijkt nooit nodig te zijn op de S2, ik was in de war met de S1.

[ Voor 31% gewijzigd door Jay-v op 11-07-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:30
even ander vraagje;
Wat is er erg aan als er bij de 'Phone status' Serialnumber 'Unknown' staat?

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 12:09
ny-hardcore schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:35:
even ander vraagje;
Wat is er erg aan als er bij de 'Phone status' Serialnumber 'Unknown' staat?
Dat had ik ook. Na het flashen van de ics bootloader had ik een serie nummer terug. Echter, via adb kreeg ik het zelfde nummer te zien, op 4 karakters na. En onder de accu staat weer een ander nummer.

Schiet mij maar in de feestverlichting....

[ Voor 0% gewijzigd door smartje74 op 11-07-2012 23:12 . Reden: swype foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 17:36
Kak, stom van me dat ik meteen de raad heb opgevolgd... Had natuurlijk ff moeten wachten...
Enig idee wat er nog kan gebeuren?
Ik kom niet meer in download modus, toestel geeft geen kik meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
k4kl44s schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:43:
Kak, stom van me dat ik meteen de raad heb opgevolgd... Had natuurlijk ff moeten wachten...
Enig idee wat er nog kan gebeuren?
Ik kom niet meer in download modus, toestel geeft geen kik meer...
Denk alleen even proberen met een jig. Anders J-TAG zoals eerder aangegeven.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Zou die KIES firmware al moeten werken met een NL phone, of moet je vooralsnog een andere Europese S2 hebben?

Ik heb even met een S2 mogen spelen en voor een vriend wilde ik flashen maar ik zag nog geen mogelijkheid. Zit nu te twijfelen of ik 'm ook koop of dat ik voor een HTC Sensation moet gaan. 8)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

4.0.4 is vooralsnog alleen Russia en Open Europe. Voor NL (XEN, KPN of Vodafone, (t-mobile ook?)) heb je 4.0.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:51

sjirafje

No inspirational quotes here

Zijn er nog mensen die lightningrom draaien?
Ik zag vanochtend een update staan om die crt 'mod' ongedaan te maken. Gedownload en geïnstalleerd. maar nu kan ik het toestel niet meer booten.
Ik krijg de volgende melding:
Selecteer een applicatie voor het usb-apparaat
Kan geen applicatie vinden om deze actie uit te voeren
Applicatie %1$s reageert niet. Sluiten?
die verdwijnt vrijwel direct en dan verschijnt:
Selecteer een applicatie voor het usb-apparaat

Applicatie %1$s reageert niet. Sluiten?
Geen ja/nee knoppen of wat ook. Ik kan wel op de zin "Applicatie %1$s reageert niet. Sluiten?" klikken. die wordt dan blauw. En na enige tijd start het toestel dan opnieuw op en begint het verhaal weer opnieuw.

Iemand een suggestie?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rom reflashen of Nandroid restoren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik zoek bij voorkeur een oplossing waarbij niet geflahed hoeft te worden. Ik heb namelijk weinig zin om alle app's weer bij elkaar te zoeken en te installeren.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39
sjirafje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:13:
Ik zoek bij voorkeur een oplossing waarbij niet geflahed hoeft te worden. Ik heb namelijk weinig zin om alle app's weer bij elkaar te zoeken en te installeren.
Als je dan zo eigenwijs bent, waarom vraag je dan überhaupt om advies?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

AllSeeyinEye schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:16:
[...]

Als je dan zo eigenwijs bent, waarom vraag je dan überhaupt om advies?
Anders lees je mijn vraag even?

Ik vraag of er een oplossing is voor het niet willen booten na de update, en in de 2e post specificeer ik dat ik het liefst een oplossing heb waarbij ik niet niet hoef te flashen. In welk zin is dat eigenwijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjirafje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:13:
Ik heb namelijk weinig zin om alle app's weer bij elkaar te zoeken en te installeren.
Dat hoeft ook niet, in de Nandroid die je hebt gemaakt voor het verwijderen van de CRT-mod staan alle apps reeds geheel goed geïnstalleerd. Zoiets moet je altijd doen voor veranderingen. Zo niet: bijzonder spijtig.

Trouwens, als je een (no-wipe) Rom er gewoon weer overheen gooit verlies je geen applicaties. Flash, klaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 12-07-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb een back-up van ongeveer een maand geleden. Daar moet ik het dan maar mee doen. Zal voor de zekerheid eerst even een nieuwe back-up maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjirafje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:37:
Zal voor de zekerheid eerst even een nieuwe back-up maken.
Dat heeft van een niet goed werkende Rom vrij weinig zin lijkt mij.

Flash gewoon de Rom er weer overheen en "alles" doet het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb nu een paar dagen Cyanogenmod9 in gebruik maar het toetsenbordje en dan met name Swype van de stock Samsung rom vond ik veel lekkerder typen met autocorrect dan de toetsenbordjes die er nu zijn. Ik heb ook Swype geprobeerd maar hier zit een soort lag in wat het typen veel minder soepel maakt.

Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit oude toetsenbordje weer terug kan krijgen? Het gaat dus om 'Swype' van de Samsung stock rom, of kan ik hem ergens vandaan halen? Ik heb een back-up gemaakt voordat ik CM9 erop zette :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
MensionXL schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:15:
Ik heb nu een paar dagen Cyanogenmod9 in gebruik maar het toetsenbordje en dan met name Swype van de stock Samsung rom vond ik veel lekkerder typen met autocorrect dan de toetsenbordjes die er nu zijn. Ik heb ook Swype geprobeerd maar hier zit een soort lag in wat het typen veel minder soepel maakt.

Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit oude toetsenbordje weer terug kan krijgen? Het gaat dus om 'Swype' van de Samsung stock rom, of kan ik hem ergens vandaan halen? Ik heb een back-up gemaakt voordat ik CM9 erop zette :)
Probeer hem eens met app extractor uit je backup te halen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31
Misschien dat iemand hier een idee heeft over het volgende probleem?
Ik draai de Hydra rom, super rom op één probleempje na. Als ik een verbinding wil maken met mijn carcit, dat krijg ik vrijwel direct de melding dat het proces. com.android.phone gestopt is, en word de verbinding verbroken, daarna kan ik ook bluetooth niet meer inschakelen.
Ik heb al geprobeerd om een andere kernel te installeren, geen succes. Ook een schone (full wipe) installatie gedaan, geen succes.

Iemand anders nog ideeën of suggesties wat het kan zijn? Heb dit probleem alleen met deze rom.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
l3art schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:16:
Misschien dat iemand hier een idee heeft over het volgende probleem?
Ik draai de Hydra rom, super rom op één probleempje na. Als ik een verbinding wil maken met mijn carcit, dat krijg ik vrijwel direct de melding dat het proces. com.android.phone gestopt is, en word de verbinding verbroken, daarna kan ik ook bluetooth niet meer inschakelen.
Ik heb al geprobeerd om een andere kernel te installeren, geen succes. Ook een schone (full wipe) installatie gedaan, geen succes.

Iemand anders nog ideeën of suggesties wat het kan zijn? Heb dit probleem alleen met deze rom.
Systeeminstellingen / Apps / Telefoon -> Gegevens wissen
Werkt dat niet, dan: Andere phone.apk installeren (downloaden, plakken in /system/app, reboot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Phone.apk of een bluetooth.apk?
Want het is een proces in com.android.phone, maar ja het is wel een probleem wat alleen bij bluetooth optreed...

[ Voor 64% gewijzigd door 13art op 12-07-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik probeer jkay framework over de laatste Wanamlite (12.2) te zetten maar het resultaat is dat dit niet gebeurd (framework niet gedetecteerd) en dat ik niet meer in de systeem instellingen kan komen (application not found).

Ik heb het met de nexus theme en een aangepaste (theme) versie geprobeerd maar telkens dit ongewenste resultaat. Komt iemand dit bekend voor of nog beter heeft iemand een oplossing?

De wanamlite installatie was full wipe en ik heb inmiddels (handmatig) alle applicaties teruggezet dus heb bijzonder weinig zin om dat opnieuw te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

woekele schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 06:46:
4.0.4 is vooralsnog alleen Russia en Open Europe. Voor NL (XEN, KPN of Vodafone, (t-mobile ook?)) heb je 4.0.3.
Huh? Gaat dat per provider?

Heb inmiddels ook maar zelf de S2 besteld, maar simlockvrij, gewoon mijn eigen prepaid simkaartje van werk erin. Hollandsnieuwe is dat.

Zijn er ook voorstanders van gemodde firmware boven de officiële firmware via KIES? Ik heb gemerkt (en je kunt het nagaan in reviews) dat de Samsung-versie van Android gewoon erg snel is. Ook de browser is sneller dan bijvoorbeeld de evensnelle HTC Sensation.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2mcYB3RTE-0/T_6Jy9QffRI/AAAAAAAAAA4/PzP9ptNAojs/s516/samsung_kies_verwijderen.png

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agent-X schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:28:
Komt iemand dit bekend voor of nog beter heeft iemand een oplossing?
Je begint wel met de stock Wanam versie en niet de reeds lichtelijk gethemede blauwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:51:
[...]

Je begint wel met de stock Wanam versie en niet de reeds lichtelijk gethemede blauwe versie?
Ik heb voor de blue ICS versie gekozen. Deze kan niet gecombineerd worden met het jkay framewerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agent-X schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:56:
Ik heb voor de blue ICS versie gekozen. Deze kan niet gecombineerd worden met het jkay framewerk?
Heb wel mods gezien waarbij de blue ICS versie was gebruikt maar ook gelezen dat je wellicht beter met de stock versie kon beginnen. Draai een tijdje geen Wanam meer dus weet niet 100% zeker. Volg het XDA topic nog wel maar skip de meeste BS en lees alleen de (voor mij) interessante dingen nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Zou ik zomaar de stock wanamlite over mijn huidige installatie durven te plaatsen of is dat vragen om ellende? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agent-X schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:12:
Zou ik zomaar de stock wanamlite over mijn huidige installatie durven te plaatsen of is dat vragen om ellende? :)
Dat kan gewoon hoor :) Sowieso even Nandroidje maken to be sure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:30
Sando schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:48:
[...]

Heb inmiddels ook maar zelf de S2 besteld, maar simlockvrij, gewoon mijn eigen prepaid simkaartje van werk erin. Hollandsnieuwe is dat.

Zijn er ook voorstanders van gemodde firmware boven de officiële firmware via KIES? Ik heb gemerkt (en je kunt het nagaan in reviews) dat de Samsung-versie van Android gewoon erg snel is. Ook de browser is sneller dan bijvoorbeeld de evensnelle HTC Sensation.

[afbeelding]
Heb je de N900 verwaarwel gezegd?

heb na mijn N900 een S2 besteld, en ben zeer tevreden.
Er zijn veel custom ROMs die (afhankelijk wat je wilt/verwacht) beter/anders werken dan de stock samsung.
Wil je FM-Radio en MHL TV out, dan is stock samsung eventueel getweakt (WANAM/NEAT) denk ik aan te raden
Wil je stock android met aanpassingen dan is CM9 of OAKP leuk om te bekijken
Check anders hier:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1058

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Helaas vervangen van phone.apk heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

ny-hardcore schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:18:
[...]
Heb je de N900 verwaarwel gezegd?
Yep. :D

Zie hier voor details, indien interesse.

Ik vind het lastig om te beoordelen welke firmware ik zou willen. Zou ze dan eigenlijk allemaal moeten proberen, maar ik ben even tweak-moe :P Eén van de redenen om de N900 vaarwel te zeggen.

Hoewel ervaring is gebaseerd op mijn tab of telefoons van vrienden is hier mijn basis-idee van wat ik wil:
  • CyanogenMod
    • Makkelijker met media, meer ondersteuning
    • Mooi doch geen grafisch overdrijven
  • HTC firmware
    • Voip/IM integratie met contactpersonen en conversaties. Dit is op veel Androids irritant.
  • Samsung stock
    • Geoptimaliseerd.
    • Snelle browser
    • Handige shortcuts (veeg->sms/bellen, lockscreen-contacts, brightness-swipe aan bovenkant)
Ik denk dat ik even een poosje stock zal draaien, maar wel meteen van de (standaard?) 2.3 naar 4.0 willen updaten, als ik dat dit keer wel gewoon met KIES kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Sando op 12-07-2012 17:50 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Sando schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:48:
[...]
Alleen als je een toestel hebt met provider-specifieke firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PapiAFCA
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Heeft iemand ook ervaring met Apollo muziekspeler. Ik zit met het punt dat je geen muziek er uit kan verwijderen. Het probleem is dat de Whatsapp audio er ook tussen staat, welke ik weg wil hebben. Iemand? Zit er trouwens een verstopt menuutje in Apollo, aangezien ik het nu een beetje magertjes vind. Je kan alleen je theme aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Merken jullie nog verschil in welke radio versie jullie gebruiken? Lees veel goed over XXLQ5 maar dat zijn van gebruikers uit landen als Portugal, etc, niet echt uit Nederland.
Resurrection heeft standaard XXLPS. Wondering if I can get someting better ;)

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 12-07-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Momenteel draai ik nog CM9 maar ik wil graag wat andere roms proberen omdat het toch niet helemaal stabiel is. Ik heb ClockworkMod v5.5.0.4 op mijn telefoon staan, kan ik gewoon door 'wipe data/factory reset' en 'wipe cache partition' te doen elke keer de volgende rom installeren of eventueel een vorige back-up restoren? Of moet ik dan nog iets anders doen of ergens rekening mee houden? :)
AllSeeyinEye schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:33:
[...]

Probeer hem eens met app extractor uit je backup te halen ;)
Goeie tip, ik ga er eens naar kijken! :)

[ Voor 22% gewijzigd door MensionXL op 12-07-2012 21:40 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ja dat is de meest veilige manier ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

^ SGS2 noob hier maar geen Android n00b: Ik meen dat je er verstandig aan doet eerst een backup van /efs te maken. ?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Dat zegt men inderdaad. Er zijn ook roms die die bij installatie automatisch doen.
Maar beter mee verlegen dan onverlegen dus gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Sando schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:51:
^ SGS2 noob hier maar geen Android n00b: Ik meen dat je er verstandig aan doet eerst een backup van /efs te maken. ?
Nooit nodig gehad maar wel het zekere voor het onzekere genomen. (heb onder andere met kTool een backup van /efs gemaakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ok bedankt voor jullie reacties! Heb even een back-up gemaakt met kTool :)

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 12-07-2012 22:25 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Vraagje; ik draai nu al een paar dagen MIUI V4 (2.7.6).
Heb Siyah 3.3.2 geinstalleerd en het draait wel lekker allemaal.

Alleen onder de Kernel wakelocks staan dingen die mij niks zeggen en ik ook niks over kan vinden.
O.a. "wlan_rx_wake", en allerlei event<nr>-5865 wakelocks.
En dan echt event3-5865, event2-5865, event1-5865, event0-5865, met allemaal hun eigen wakelock van ongeveer 3 minuten.

Als ik bij mijn battery usage kijk wordt hij echter niet heel vaak wakker gemaakt.
Is er iemand die weet wat dit precies in houdt? En hoe dit op te lossen is?
Ik had geprobeerd om Speedmod te flashen, alleen toen bootte hij niet en bleef hij steken op het boot logo.
Dus ik weet zo ook eigenlijk niet welke kernels ik nog meer kan gebruiken met MIUI V4 (die naar mijn weten gewoon Samsung based is).

Thanks.

EDIT: Modem veranderd, maar blijf die kernel wakelocks houden.
Las ergens dat 't te maken kan hebben met de router waarmee ik ben verbonden voor WiFi.
Dus misschien dat een ander modem daar een oplossing voor zou bieden, maar helaas.
Nu maar even op 3G om te kijken of dat dat wel verschil maakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ben maar even overgestapt naar resurrection. Maar qua looks vind ik hydra toch iets beter. Hopelijk komt daar over een tijdje een update van en werkt de bluetooth dan wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41
l3art schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:05:
Ben maar even overgestapt naar resurrection. Maar qua looks vind ik hydra toch iets beter. Hopelijk komt daar over een tijdje een update van en werkt de bluetooth dan wel goed...
Ik heb ook Hydra, en die werkt prima met mijn Parrot carkit. Ik ben stiekem wel aan een update toe, en dat duurt wel een tijdje met Hydra ondertussen ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ja blijft vreemd want ik heb icm met Bury CC9060 problemen en klapt com.android.phone er elke keer uit. En dat heb ik alleen met Hydra, met resurrection wat ook een AOKP rom is, geen problemen. Lijkt dus echt rom gerelateerd.

edit:
Kan nog een keer proberen om hem tzt opnieuw te downloaden om te zien of dat een oorzaak kan zijn van de carkit problemen, maar heb er een hard hoofd in.

[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 13-07-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:35
MetalManic schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Ik dualboot niet. Niet uit principe of zo maar heb er geen trek in. Vind 1 Rom om mee ter spelen genoeg. Als ik wat anders wil doe ik wat anders. Ben enkele weken geleden wel van Paranoid afgestapt omdat ik te vaak had dat mn foon hel;emaal vast zat. Volgens XDA zijn zo'n beetje alle bugs er weer uit dus ik ga m weer fijn proberen!!
Paranoid 1.6 erop gezet i.c.m. Siyahkernel en zover ik nu merk stabiel.

Erg gaaf, zat eerst op CM9 nightlies. Daar telkens klooien met custom DPI change. Dit is echt veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paranoid loopt echt mooi. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1580070)

het enige wat ik niet aan de gang krijg is Swype, telkens weer de melding dat mijn resolutie niet wordt ondersteund.

Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:33:
het enige wat ik niet aan de gang krijg is Swype, telkens weer de melding dat mijn resolutie niet wordt ondersteund.

Heeft iemand een tip?
Heb degene die ik zelf gebruik hier online gezet, probeer die eens dan..?
<verwijderd :) >

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 13-07-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 17:43
Ik heb regelmatig dat mijn sgs2 geen GSM verbinding heeft. Ik krijg dan een rondje met een streep in de notificatie balk.
Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/rmjy4l.jpg

Wanneer dit voorkomt en doe *#*#4636#*#* zie ik dat de radio is uitgeschakeld. Deze kan ik dan niet zelf inschakelen. Het voorkeursnetwerktype staat dan op unknown ipv gsm/cdma auto (PRL)

Soms hersteld dit zich vanzelf. Maar soms moet ik hem opnieuw starten.
Volgens mij had ik dit al voor het rooten, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb verschillende ROMs geprobeerd, maar ik blijf hetzelfde houden.

Nu heb ik hem weer geunroot met een rom van sammobile.com en een jig. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Nu vraag ik me af of dit vaker voorkomt of dat ik hem beter kan opsturen naar Samsung?

[ Voor 4% gewijzigd door Kitser op 13-07-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:18:
[...]

Heb degene die ik zelf gebruik hier online gezet, probeer die eens dan..?
Bedankt!

Inderdaad werkt goed, alleen jammer dat deze niet NL is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:18:
Inderdaad werkt goed, alleen jammer dat deze niet NL is.
Tuurlijk wel, taal downloaden, op NL zetten, klaar :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/S2/Screenshot_2012-07-13-17-19-49.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:20:
[...]

Tuurlijk wel, taal downloaden, op NL zetten, klaar :)

[afbeelding]
You make my day!!! :) :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ja, ook gewoon op een S2?

Ik dacht dat je daar minstens een hedendaagsere Galaxy Nexus type phone voor nodig had. (1280x720 ipv 800x480)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nandroid, flash, test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sando schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 04:22:
[...]

Ja, ook gewoon op een S2?

Ik dacht dat je daar minstens een hedendaagsere Galaxy Nexus type phone voor nodig had. (1280x720 ipv 800x480)
Ik ben nog steeds tevreden. Mijn S2 liep wel eens vast, werd warm, etc.
Nu na een dag geen last meer van.

Android 4.0.4 vindt ik een verademing. Er zijn verschillende mogelijkheden om alles te "tweaken"
Voor mij zelf vindt ik het mooiste dat je kan instellen "stille uren", als ik normaal naar bed moest ik de telefoon op stil zetten. Nu kan je de uren instellen wanneer de telefoon op stil moet staan, handig!

Al met al ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hydra nog een keer gedownload vanaf een andere server en opnieuw op de telefoon gezet en nu zijn er geen problemen met de bluetooth. Blijkbaar is er toch ergens iets fout gegaan met downloaden of met het zip bestand op de telefoon zetten ofzo. Geen idee, maar ben blij dat het weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:22:
[...]
Android 4.0.4 vindt ik een verademing. Er zijn verschillende mogelijkheden om alles te "tweaken"
Voor mij zelf vindt ik het mooiste dat je kan instellen "stille uren", als ik normaal naar bed moest ik de telefoon op stil zetten. Nu kan je de uren instellen wanneer de telefoon op stil moet staan, handig!
Maar ben je vooral tevreden met de Android 4.0.4 mogelijkheden, any rom, of is specifiek Paranoid handig in verband met de Phone/Tablet hybrid switching functionaliteit?

(Dat laatste is de reden waardoor ik dacht dat de S2 mss te min was qua resolutie.)
Kan ik weer 4 uur al mijn apps configureren, inloggen van al die services waarvan je iedere keer het wachtwoord vergeet, etc.

Nee dat doe ik wel als ik iets zeker weten wil hebben. Na de ervaringen met het steeds flashen van mijn tablet heb ik besloten dat de kat uit de boom kijken en onderzoek doen en dan het liefst maar één keer hoeven flashen het beste is. :)

Dus wat lijkt mij zoal interessant?Ik zoek nog steeds een soort contacten-integratie zoals HTC sense had, maar verder hoef ik geen HTC firmware op mijn Galaxy ofzo, in het kleine geval dat dat nog zou werken ook.

[ Voor 33% gewijzigd door Sando op 14-07-2012 18:13 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Ik draai inmiddels al een half jaar op wanamlite 10.6, en eigenlijk nog altijd tevreden. Vandaag heb ik voor mijn vriendin ook een S2 gekocht, en daar staat nog 2.3.6 op. Dus die wil ik ook gaan updaten. Maar als ik de reakties van de laatste versies van wanamlite lees, wordt ik niet echt enthousiast (battery drain en steeds wisselende kernels).
Ook lees is over ICS 4.0.4, wat ook wel interressant is.
Wat is een veilige batterijvriendelijke firmware (oudere versie van wanamlite is ook goed). Belangrijkste vind ze: foto's kunnen maken; swype; apax; dropbox; gmail; buienradar; dus niet zo spannend allemaal. Ik twijfel zelfs of ik wel een rootet firmware moet kiezen.
Heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 18:21
Voor je vriendin? Gewoon eerst eens de officiële Samsung update proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
CRXed schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:26:
Voor je vriendin? Gewoon eerst eens de officiële Samsung update proberen.
done that. Maar al die Samsung shit wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R Kuipers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:36:
Root + delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
R Kuipers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:36:
[...]

Maar wat wil je vriendin? O-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik blijf erbij: Al dat swipen moet je toch niet willen; al je swipes worden verstuurd en al je getiepte resulterende woorden gelogd. In Android noem je dat een feature, op de PC zou je dat spyware noemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 14-07-2012 23:06 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sando schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:05:
Ik blijf erbij: Al dat swipen moet je toch niet willen; al je swipes worden verstuurd en al je getiepte resulterende woorden gelogd. In Android noem je dat een feature, op de PC zou je dat spyware noemen.
En dat is niet zo bij een ander/het standaard toetsenbord?

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 14-07-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Nee, alleen bij swype en voice gaat alles via een server.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Ik heb nu Paranoid 1.6 draaien. Enige irritante is dat ik de statusbalk niet meer op mn scherm zie. Ik heb diverse launchers geprobeerd en in geen enkele launcher zie ik de statusbalk. Alleen bij de GO launcher heb ik de mogelijkheid om hem toch te laten verschijnen. (Bij Trewbuchet en Apex launcher dus niet). Bij de GO launcher zie ik dan echter niet meer staan of ik verbonden ben met 3g of wifi. Ook zie ik mijn signaalsterkte niet meer. Ik vind het knap irritant. Ik heb ook bij de systeeminstellingen en de paranoidinstelllingen van alles uitgeprobeerd maar geen enkele poging gfa me een normale statusbalk (phone- of tabletstijl).

Is dit gewoon zo bij 1.6? Of zit er iets gewoon niet lekker? In dat geval knal ik paranoid er wel weer een keer vers op of neem ik eens een uitstapje naar een andere rom...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
[...]

Hmm, hier was ik me niet van bewust. Maar ik vind het swype principe zo veel fijner werken dan elk ander keyboard.

Zijn er alternatieven die wel werken door middel van swipen, maar die niet Swype zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
RekZ schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:51:
[...]

Hmm, hier was ik me niet van bewust. Maar ik vind het swype principe zo veel fijner werken dan elk ander keyboard.

Zijn er alternatieven die wel werken door middel van swipen, maar die niet Swype zijn?
market ff kijken... touch pall doet het, go keyboard volgens mij ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
MetalManic schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:55:
[...]

market ff kijken... touch pall doet het, go keyboard volgens mij ook....
Thanks, touch pall valt af voor mij omdat ik daar niet in het Koreaans kan typen, maar Go Keyboard kan dat wel. Ik ga het even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
RekZ schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:00:
[...]

Thanks, touch pall valt af voor mij omdat ik daar niet in het Koreaans kan typen, maar Go Keyboard kan dat wel. Ik ga het even proberen.
hahaha.... ik kan met geen enkel toetsenbord Koreaans typen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Sando schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:18:
Nee, alleen bij swype en voice gaat alles via een server.
Swype via een server? Vreemd dan zou je swypen wel erg langzaam gaan.
Ik heb in ieder geval nog nooit iets gemerkt van een verbinding met een server tijdens het Swypen en al helemaal niks van een log.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:05:
Ik heb in ieder geval nog nooit iets gemerkt van een verbinding met een server tijdens het Swypen en al helemaal niks van een log.
Is ook BS natuurlijk hè. Zonder data-verbinding kan je uiteraard gewoon tikken. En alle andere toetsenborden hebben dezelfde machtigingen/loggen hetzelfde. Installeer maar een willekeurige en kijk naar de meldng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
MetalManic schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:18:
Ik heb nu Paranoid 1.6 draaien. Enige irritante is dat ik de statusbalk niet meer op mn scherm zie.

Is dit gewoon zo bij 1.6? Of zit er iets gewoon niet lekker? In dat geval knal ik paranoid er wel weer een keer vers op of neem ik eens een uitstapje naar een andere rom...
Even naar Paranoid Settings gaan bij de systeeminstellingen en spelen met die settings (zetten op phone ui voor normale statusbalk). Of wat het ook kan zijn: via power-menu (long press power button) op expanded desktop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
[...]
Kijk; ik zie het zo... alles wat ik type mag de hele wereld weten; heb geen geheimen. Maar ontbreken nogal wat woorden die standaard door swype herkend worden. Die kun je dan zelf toevoegen. Als dit doorkomt bij google of wie dan en ze kunnen het woordenboek van swype centraal uitbreiden dmv alle toevoegingen van iedereen, dan word ik er alleeen maar beter van.

swype, FB, gmail, ik heb er een mate van zorgvuldigheid in ontwikkeld zodat ik geen spannende dingen achter laat. Als je twijfelt, gewoon niet plaatsen/schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
ph4ge schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:01:
[...]
Maar wat wil je vriendin? O-)
ze vil zo'n toestel als ik heb. dat zal ze weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
SCARfaceE schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:21:
[...]

Even naar Paranoid Settings gaan bij de systeeminstellingen en spelen met die settings (zetten op phone ui voor normale statusbalk). Of wat het ook kan zijn: via power-menu (long press power button) op expanded desktop drukken.
Het was expanded desktop :-) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Leenroc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-12-2024
KiTsEr schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:20:
Ik heb regelmatig dat mijn sgs2 geen GSM verbinding heeft. Ik krijg dan een rondje met een streep in de notificatie balk.
[afbeelding]

Wanneer dit voorkomt en doe *#*#4636#*#* zie ik dat de radio is uitgeschakeld. Deze kan ik dan niet zelf inschakelen. Het voorkeursnetwerktype staat dan op unknown ipv gsm/cdma auto (PRL)

Soms hersteld dit zich vanzelf. Maar soms moet ik hem opnieuw starten.
Volgens mij had ik dit al voor het rooten, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb verschillende ROMs geprobeerd, maar ik blijf hetzelfde houden.

Nu heb ik hem weer geunroot met een rom van sammobile.com en een jig. Maar nog steeds hetzelfde probleem.

Nu vraag ik me af of dit vaker voorkomt of dat ik hem beter kan opsturen naar Samsung?
Ik ben ook benieuwd ik heb het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
_Leenroc schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:12:
[...]Ik ben ook benieuwd ik heb het zelfde probleem.
Ik heb dat probleem alleen als ik de telefoon aanzet/herstart met de USB kabel erin....opnieuw starten zonder kabel en ik heb meteen weer verbinding met het netwerk
Geen idee of het ermee te maken heeft, maar misschien je USB poort schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
MetalManic schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:18:
Ik heb nu Paranoid 1.6 draaien. Enige irritante is dat ik de statusbalk niet meer op mn scherm zie. Ik heb diverse launchers geprobeerd en in geen enkele launcher zie ik de statusbalk. Alleen bij de GO launcher heb ik de mogelijkheid om hem toch te laten verschijnen. (Bij Trewbuchet en Apex launcher dus niet). Bij de GO launcher zie ik dan echter niet meer staan of ik verbonden ben met 3g of wifi. Ook zie ik mijn signaalsterkte niet meer. Ik vind het knap irritant. Ik heb ook bij de systeeminstellingen en de paranoidinstelllingen van alles uitgeprobeerd maar geen enkele poging gfa me een normale statusbalk (phone- of tabletstijl).

Statusbalk moet gewoon zichtbaar zijn in Para 1.6 ...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IGujsXmUAcUjGkUIRXovbbVk/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door Occy74 op 15-07-2012 12:12 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 17:43
CRXed schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:49:
[...]

Ik heb dat probleem alleen als ik de telefoon aanzet/herstart met de USB kabel erin....opnieuw starten zonder kabel en ik heb meteen weer verbinding met het netwerk
Geen idee of het ermee te maken heeft, maar misschien je USB poort schoonmaken?
Het gebeurt helaas random. Dus ook als ik niks met mn telefoon doe. Soms krijg ik berichtjes van Telfort (en tot januari Vodafone) dat ik een oproep gemist heb. Dan heeft het probleem dus even gespeeld.

Het gebeurt dus random en dus slecht te testen. Dat weerhoudt mij er dus van om hem te op te sturen. Ik ben bang dat ik hem gewoon terug krijg zonder dat er wat aan gedaan is.
_Leenroc schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:12:
[...]

Ik ben ook benieuwd ik heb het zelfde probleem.
Het lijkt een beetje op de bug die de miui roms hadden aan het begin.
Heb jij die er ook op gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door Kitser op 15-07-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Via misschien niet, maar wel met behulp van. Als ik het aanzet verschijnt deze melding:

Attention: This method can collect all of the text you enter, including personal data and credit card numbers. Use anyway?
R Kuipers schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:39:
[...]

Kijk; ik zie het zo... alles wat ik type mag de hele wereld weten; heb geen geheimen. Maar ontbreken nogal wat woorden die standaard door swype herkend worden. Die kun je dan zelf toevoegen. Als dit doorkomt bij google of wie dan en ze kunnen het woordenboek van swype centraal uitbreiden dmv alle toevoegingen van iedereen, dan word ik er alleeen maar beter van.

swype, FB, gmail, ik heb er een mate van zorgvuldigheid in ontwikkeld zodat ik geen spannende dingen achter laat. Als je twijfelt, gewoon niet plaatsen/schrijven.
Het idee is netjes. Maar iedereen heeft geheimen. Elk geheim heeft een bepaald niveau. Sommige zaken wil je liever niet in handen van de zorgverzekering zien, andere dingen voor je vrienden/vriendin/ouders/collega's. Tuurlijk, een geanonimiseerde swipe lijkt me zo erg nog niet. Maar je weet niet hoe en wat, en het ergste lijkt mij dat door een hack oid (en daarvan zijn er veeeel de afgelopen twee jaar) een stukje database op straat komt met nog-niet-geanonimiseerde of op een andere manier naar de persoon herleidbare swipe-resultaten.

Voice Input doet hetzelfde overigens. Van elk woord worden heul veel opname's bewaard en zo wordt de herkenning steeds slimmer.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sando schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:01:
Via misschien niet, maar wel met behulp van. Als ik het aanzet verschijnt deze melding:

Attention: This method can collect all of the text you enter, including personal data and credit card numbers. Use anyway?
En een toetsenbord die dat niet doet is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Brad Pitt schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:09:
[...]

En een toetsenbord die dat niet doet is...?
Deze melding krijg je inderdaad bij elk toetsenbord :)

Ik zie regelmatig mensen hun mappen 'data', 'system' en 'cache' formatteren in CWM terwijl ik ze enkel wipe. Wat is eigenlijk beter om te doen? Of maakt het niet uit? :)

Edit: ik heb net gewiped en dan format hij hem ook zie ik. Foutje, bedankt ;)

En raden jullie altijd aan om de Dalvik cache te wipen?

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 15-07-2012 20:12 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 01:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Brad Pitt schreef op zondag 15 juli 2012 @ 01:16:
[...]

Is ook BS natuurlijk hè. Zonder data-verbinding kan je uiteraard gewoon tikken. En alle andere toetsenborden hebben dezelfde machtigingen/loggen hetzelfde. Installeer maar een willekeurige en kijk naar de meldng.
Dat vermoeden had ik ook al. Zo'n opmerking gaat al gauw een eigen leven leiden en dan gaat het paranoia alarm bij een heleboel mensen weer af.
Ik Swype in ieder geval zorgeloos verder. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ben ik de enige die al dagen zit op 1 of andere vorm van JB te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Kenny1001 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:56:
Nee, maar dan kan je nog wel even wat langer wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

MensionXL schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:50:
[...]

Deze melding krijg je inderdaad bij elk toetsenbord :)
Is dat zo? Ik kan het me niet herinneren bij Programmers Keyboard, maar aangezien meerdere mensen zeggen dat dit overal zo is, was het misschien een gevalletje dialoogblindheid dan. 8)7

offtopic:
@Brad Pitt friendly advise: Als je wat sneller serieus genomen wilt worden zou je kunnen proberen te reageren met wat meer sympathie.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Iemand al een 4.1 versie gevonden voor de S2 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sando schreef op maandag 16 juli 2012 @ 01:16:
offtopic:
@Brad Pitt friendly advise: Als je wat sneller serieus genomen wilt worden zou je kunnen proberen te reageren met wat meer sympathie.
Op dingen die common sense zijn en "overal" te vinden vind ik het nogal zinloos om er teveel woorden aan te verspillen. Dit schijnt een "tweakers" site te zijn, maar de meeste mensen nemen niet eens de moeite om even iets op te zoeken en plempen de meest random vragen neer. Niet persoonlijk bedoelt dit, just saying.

En verder boeit het mij niet zoveel of ik serieus wordt genomen. Mensen mogen zelf bepalen of het klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
En verder boeit het mij niet zoveel of ik serieus wordt genomen. Mensen mogen zelf bepalen of het klopt :)
+1

Like it :-)
n00bs schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:34:
Officieel krijgen we hem helemaal niet vanwege hardwarematige beperkingen. Maar eens kijken wat ze op XDA voor ons gaan betekenen! :-)

[ Voor 20% gewijzigd door MetalManic op 16-07-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:31
Officieel krijgen we hem helemaal niet vanwege hardwarematige beperkingen.
Heb je hier een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Li1quid schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Heb je hier een bron voor?
Ik heb zo mijn bronnen

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Een random blog dus. Wat is zijn/haar bron dan?
According to the latest Reports I received,
Okay...

[ Voor 85% gewijzigd door woekele op 16-07-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
als je wat rondleest dan leest je wel tussen de regels door dat we het niet gaan krijgen. Of héél laat.

En lang wachten; JB draait al goed op de I9100G(CM10), al heeft die natuurlijk n andere chipset. Maar toch hoop ik 1 dezer dagen een goeie rom(wrs CM10) te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
woekele schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:44:
Een random blog dus. Wat is zijn/haar bron dan?
De kans op een officiële JB-Rom lijkt mij ook afgrerond nul hoor. Samsung gaat daar echt geen tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45
Kenny1001 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:56:
n00bs schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:34:
@n00bs; twee posts boven je wordt dezelfde vraag gesteld, en blijkbaar kunnen jullie geen van beiden goed googlen. De grote bronnen voor roms zijn XDA en Modaco, en daar is iig nog niets serieus voor JB bezig. Als je wel wat vindt is het natuurlijk wel fijn als je het hier meldt.....

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 16-07-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
gwystyl schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:47:
en blijkbaar kunnen jullie geen van beiden goed googlen. De grote bronnen voor roms zijn XDA en Modaco, en daar is iig nog niets serieus voor JB bezig. Als je wel wat vindt is het natuurlijk wel fijn als je het hier meldt.....
ik denk dat ik wél al goed kan googlen:)
Ik volg wel xda :) al paar weken. En wrs word CM10 de eerste echt bruikbare rom, aangezien hij al op n paar toestellen draait.

ik haalde het maar aan omdat er maar niemand er iets over poste; zelfs niemand hier die de port geprobeerd heeft blijkbaar (deze =>http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1739763).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny1001 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:54:
zelfs niemand hier die de port geprobeerd heeft blijkbaar
Mja, waarom zou je ook? Staat het er twee minuten op, kan je meteen weer terug.

"Not working: WiFi | Bluetooth | Camera | Google Now/Google Search | Audio"

Pagina: 1 ... 80 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.