Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomil
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Weet iemand hoe het nou precies zit met de ICS?
Ik heb namelijk ICS erop geflasht, maar tot mijn verbazing was de scherm-responsiviteit en algemene snelheid van de interface veel trager dan de oude Gingerbread roms
(Ik ben teruggeswitcht naar de oude Gingerbread MIUI rom, omdat deze veel sneller is dan de nieuwe ICS roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:20:
[...]

Op die van Wanam niet :) Al is dat uiteraard ook allemaal zelf makkelijk te verwijderen.
Alleen dus het 1e bootscherm en de lockscreen(geen logo maar wel de london-dome oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thombias schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:22:
Alleen dus het 1e bootscherm en de lockscreen(geen logo maar wel de london-dome oid)
Oh okay, zou kunnen ja... Gooi voor het flashen altijd meteen een andere boot animation in de zip, vandaar :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Morgoth schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:20:
[...]

Gekilled worden is niet hetzelfde als apps die uit het geheugen worden gegooid. In de basis kill ik nooit apps, toch wordt widget locker bij mij ook regelmatig uit het geheugen gegooid. Heel irritant.
Wellicht was mijn woordkeus niet helemaal gelukkig. Wat een locked status ddoet is als het goed is: keep running at all times. Dat zou volgens mij ook moeten gelden voor uit het geheugen worden gegooid.
Maar ik hoor het graag als ik het mis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:08:
Wellicht was mijn woordkeus niet helemaal gelukkig. Wat een locked status ddoet is als het goed is: keep running at all times. Dat zou volgens mij ook moeten gelden voor uit het geheugen worden gegooid.
Maar ik hoor het graag als ik het mis heb.
Apps die je "locked" met GoLauncher worden gewoon gekilled door het Android OS als dat nodig is hoor. Die optie heb je bij GoLauncher alleen voor het geval jijzelf handmatig in de derde tab van je app drawer alle apps die op dat moment draaien wilt sluiten. De "gelockte" apps worden dan niet door GoLauncher zelf gekilled.
Als het OS besluit dat er ruimte nodig is voor andere taken/apps zullen deze echter alsnog worden gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Hier van Stock LP2 naar Wanam LP3, nu nog even wachten op SpeedMod voor ICS en dan is het wel weer goed voor de komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:53:
Hier van Stock LP2 naar Wanam LP3, nu nog even wachten op SpeedMod voor ICS en dan is het wel weer goed voor de komende tijd :)
Wacht persoonlijk meer op JKay (superhandig) dan SpeedMod (er zijn geen wonderkernels qua accu/speed) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:19:
[...]

Wacht persoonlijk meer op JKay (superhandig) dan SpeedMod (er zijn geen wonderkernels qua accu/speed) :P
Ben ik met je eens, al vind ik NEAK toch wel een tandje smoother, ben van al het batterijgezeur afgestapt.
Zolang ik de dag met gemak haal niks inleveren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:18:
[...]

Apps die je "locked" met GoLauncher worden gewoon gekilled door het Android OS als dat nodig is hoor. Die optie heb je bij GoLauncher alleen voor het geval jijzelf handmatig in de derde tab van je app drawer alle apps die op dat moment draaien wilt sluiten. De "gelockte" apps worden dan niet door GoLauncher zelf gekilled.
Als het OS besluit dat er ruimte nodig is voor andere taken/apps zullen deze echter alsnog worden gesloten.
Bedankt voor de info. Dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Tot nu toe heb ik hier dan gelukkig geen last van gehad, want m'n widgetlocker heeft altijd prima gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:48:
Ben ik met je eens, al vind ik NEAK toch wel een tandje smoother, ben van al het batterijgezeur afgestapt.
Zolang ik de dag met gemak haal niks inleveren }:O
Ja smoother/sneller OF betere accu kan natuurlijk wel ja :P Helaas is én én vaak wat lastiger. Al doet de gebruikte governor alsnog verreweg het meeste.

Wanamlite versie 10 is er nu ook, LP3, bescheiden thema, smoother dan smooth, bijzonder blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:39
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:24:
[...]

Ja smoother/sneller OF betere accu kan natuurlijk wel ja :P Helaas is én én vaak wat lastiger. Al doet de gebruikte governor alsnog verreweg het meeste.

Wanamlite versie 10 is er nu ook, LP3, bescheiden thema, smoother dan smooth, bijzonder blij mee :)
Heeft die BLN ondersteuning?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit Siyah 3.0 in, dus ja. Niet getest, want battery drainer 1a. Doe wel af en toe schermpje aan :P

[Edit] Zie in forum wel "BLN does not work with SiyahKernel 3.0 beta 7 and WanamLite 10 but in 9.8 it worked." staan...

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:21:
XWLP3 is ook uit, net deze versie van Wanam er op gezet na wat overbodige dingen uit de zip te hebben verwijderd en voor mij leuke dingen te hebben toegevoegd.

Met de standaard kernel prima scrolling, voor sommige mensen misschien wel té smooth (blijjjft doorscrollen) maar ik vind dit heerlijk :) Geen idee nog uiteraard hoe de accuduur is. Even verder tweaken nu :P
Dit is gewoon een kwestie van een aantal apk'tjes verwijderen? En voor de boot animatie "bootsamsung.qmg" vervangen?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:24:
Dit is gewoon een kwestie van een aantal apk'tjes verwijderen?
Klopt, maar uiteraard niet als een bezetene random apps gaan deleten :P
En voor de boot animatie "bootsamsung.qmg" vervangen?
Je kan ook in /system/media een bootanimation.zip tóevoegen. Als je een kernel hebt die custom bootanimations ondersteund pakt 'ie automatisch dat bestand. Mocht je die later verwijderen heb je gewoon weer de standaard bootanimatie terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:51:
[...]

Klopt, maar uiteraard niet als een bezetene random apps gaan deleten :P
Haha, nee zo ver ben ik wel. Heb nooit echt goed rond zitten neuzen in een rom. Zie dat heel veel wel makkelijk te begrijpen is.
[...]

Je kan ook in /system/media een bootanimation.zip tóevoegen. Als je een kernel hebt die custom bootanimations ondersteund pakt 'ie automatisch dat bestand. Mocht je die later verwijderen heb je gewoon weer de standaard bootanimatie terug :)
Oke mooi, bij het zoeken naar bootanimation kwam ik ook voornamelijk .zip bestanden tegen (BIOS boot _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52
Ik ben te lui om de .zip aan te passen. Doe het altijd achteraf met ES File Explorer. Zo moet ik ook na iedere ROM installatie handmatig even mijn fonts map vervangen. Vind de standaard fonts namelijk te groot en heb ooit uit een of andere ROM met een voor mij prettig font de hele map gebackupt, zodat ik die vanaf toen overal heb kunnen toepassen.
Heb helaas geen idee welk font het is en ben er nog nooit in geslaagd een werkende apk er voor te maken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik draai nu de officiele ICS rom op m'n SGS2, doet het qua accuduur prima, maar er zitten wat vervelende bugs in :
- Als ik Spotify via bluetooth gebruik gaat na ongeveer 15 minuten m'n muziek haperen en reboot de telefoon
- Traagheid

Wat is nou een goede vervanger van de officiele ROM waar niet al te veel aan gesleuteld is maar waar wel alles in werkt? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:29:
Ik draai nu de officiele ICS rom op m'n SGS2
Link? Of bedoel je de O2-versie?

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:31:
[...]

Link? Of bedoel je de O2-versie?
Komt ie zo met de LPQ versie hoor, let op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:35:
Komt ie zo met de LPQ versie hoor, let op :9
Zou het... Ga er vast voor klaarzitten dan :)
Afbeeldingslocatie: http://a.fsdn.com/con/icons/po/popcornjs@sf.net/popcorn2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45
Gezien de posts van DennusB de afgelopen week draait hij waarschijnlijk LPQ inderdaad...

Ik zit op het moment op Lightning 2.1. Qua uiterlijk lijkt het erg op Wanamlite volgens mij. Ik dacht dat ik met LRToolbox zou kunnen updaten naar hogere versies (ben van 2.0 naar 2.1 gegaan), maar ik zie geen updates naar 2.2 of 2.3 staan. Op de site van LitePro zie ik dat 2.4 al onderweg is. Ligt het wel of niet kunnen updaten van Lightning versies aan de samsung firmware waar hij op gebaseerd is? 2.1 is gebaseerd op LPQ volgens mij, 2.2 op LP2 en 2.3 en 2.4 op LP3?
Ik zag op XDA wat mensen die problemen hebben met AD2P op Lightning 2.3, dus die sla ik in ieder geval even over. Als 2.4 uit is ga ik weer kijken wat de ervaringen zijn en dan beslissen of ik over ga.

@Brad Pitt: wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen WanamLite en Lightning? Je hebt ze volgens mij beide geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:06:
@Brad Pitt: wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen WanamLite en Lightning? Je hebt ze volgens mij beide geprobeerd?
De laatste Lightning die ik heb gedraaid was 6.1 en die deed het prima. Geen idee hoe de huidige versie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:42
WTF, ik controleer toevallig even het datagebruik:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QMf7G.png

Draai CM9 (25-03) maar geen idee of het daar wat mee te maken heeft. Kan ook niet meer gegevens inzien, staat alleen bij Voorgrond: 1,82mb, Achtergrond: 763MB. En het is wel degelijk echt verbruikt (via vodafone site gecheckt)

Iemand een idee of dit ooit meegemaakt (gebruik deze app geloof ik al 2 jaar zonder problemen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexji schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:11:
Iemand een idee of dit ooit meegemaakt (gebruik deze app geloof ik al 2 jaar zonder problemen)?
Dat is een "bekende" bug ja, al vaker over gelezen. Staat notabene ook bij de ratings in Google Play hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:52
Heeft iemand ook het probleem dat sms het niet doet bij de laatste WanamWanamLite v10? Als ik op de startscherm (apex launcher) op sms icoon druk zegt ie iets in de richting van deze applicatie kan niet uitgevoerd worden. @Brad, heb jij dit toevallig ook gehad? Of weet iemand hier een oplossing voor?
Verwacht vandaag een belangrijk sms, dus heb me backup maar gerestored en zal er na me college wel ff naar kijken.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Musta schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:20:
Heeft iemand ook het probleem dat sms het niet doet bij de laatste WanamWanamLite v10? Als ik op de startscherm (apex launcher) op sms icoon druk zegt ie iets in de richting van deze applicatie kan niet uitgevoerd worden. @Brad, heb jij dit toevallig ook gehad? Of weet iemand hier een oplossing voor?
Dat klopt ja. SMS doet het wel hoor, alleen de shortcut naar de app niet. Lang drukken op het icoon in Apex launcher, kies verwijderen. Dan sleep je vanuit je app drawer gewoon het Berichten icoon op die plek et voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:20:
[...]
Dat is een "bekende" bug ja, al vaker over gelezen. Staat notabene ook bij de ratings in Google Play hè :P
Je hebt helemaal gelijk, lees het nu ook. Gelukkig ben ik niet over mijn limiet heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ooo hehe, nu voel ik me gewoon dom. Heb niet eens in de appdrawer op sms gedrukt, maar gelijk backup hersteld 8)7 Dat wordt dan ff weer flashen. En ik vind de nieuwe recovery veeeel leuker dan de oude :p
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:10:
[...]

De laatste Lightning die ik heb gedraaid was 6.1 en die deed het prima. Geen idee hoe de huidige versie is :P
Ok, dan maar eens beide threads doorploegen. Ik merk wel dat ik een beetje flashmoe (of liever gezegd instelmoe) begin te worden, dus misschien blijf ik wel gewoon hangen op Lightning 2.1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
Ok, dan maar eens beide threads doorploegen. Ik merk wel dat ik een beetje flashmoe (of liever gezegd instelmoe) begin te worden, dus misschien blijf ik wel gewoon hangen op Lightning 2.1 :).
Nandroid maken, even Wanamlite 10 er op. Is "zo" gedaan. Ben er echt uitermate tevreden over. Al zal, nogmaals, de manier van scrollen in deze Rom-versie zeker niet iedereen aanspreken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:17
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:38:
[...]

Nandroid maken, even Wanamlite 10 er op. Is "zo" gedaan. Ben er echt uitermate tevreden over. Al zal, nogmaals, de manier van scrollen in deze Rom-versie zeker niet iedereen aanspreken... :P
Zou je misschien een filmpje kunnen maken hoe deze ROM scrollt? En verder geen random freezes? Dat had ik nog wel eens met de resurrection rom (v9.6) van westcrip. Mij werd toen verteld dat de ICS ROMs van toen een bug hadden icm WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik heb wel problemen nu met Titanium backup, hij wilt maar niet herstellen? Ik probeer 79 apps te herstellen, maar na 4 apps wilt ie niet meer verder. 1 voor 1 doet het ook niet, is de laatste versie van TB. Ook als ik een apk installeer, duurt het heel erg lang en soms installeert ie niet. Ook het verwijderen van een app lukt niet? Ook iemand last hiervan op Wanamlite v10? En het scrollen is zeer snel met deze versie

[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 28-03-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:50:
Zou je misschien een filmpje kunnen maken hoe deze ROM scrollt?
Geprobeerd wat te maken maar weet niet in hoeverre het duidelijk is. Het scrollt nogal "lang" door zeg maar. Het schokkerige op de video komt door de camera hoor, het is echt buttery smooth in het echt :P
Vind het nog steeds niet een perfecte manier maar je hoeft nu niet zestien maal te swipen om door een lange lijst te scrollen. Gewoon één zwiep is meestal voldoende. Alleen het afremmen had wat sneller gemogen imho.

(video verwijderd, telefoonnummers zichtbaar...)
En verder geen random freezes?
Dat wel ja. Dacht eigenlijk dat dat door het rommelen kwam maar blijkbaar niet dus. Heeeeel sporadisch hoor. En niet dat de telefoon er dan mee stopt maar de app een tijd blijft hangen. Tot de sluiten/wachten melding.
[Edit] Op versie 10 vooralsnog nog geen enkele random freeze gehad, maar dat kan nog komen natuurlijk :P
Musta schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:15:
Ik heb wel problemen nu met Titanium backup, hij wilt maar niet herstellen?
Heb dit ook in het begin gehad maar nu in TitaniumBackup ingesteld dat alle apps naar het interne geheugen moeten worden gebackupped i.p.v. dat ze dat zelf moeten bepalen. Toen nergens last meer van gehad en je kan naderhand dan eventueel alsnog de (grootste) apps verplaatsen van intern naar SD. Worth a try...

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2012 22:55 . Reden: nummers zichtbaar, dank voor de tip! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Ze zijn al bij 2.3. Ik zit op 2.2 en die bevalt me veel beter dan 2.1, scrollen gaat veel beter. 2.3 sla ik even over, maar zodra 2.4 er is flash ik 'm weer, ziet er veelbelovend uit!

http://glasvezel.zapto.org/pagina10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Alexji schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:11:

Misschien kun je hier even je ervaring posten, zodat de ontwikkelaar weet dat het probleem nog steeds speelt:
Extreem dataverbruik 'Het Weer' app

[ Voor 17% gewijzigd door jelmervos op 28-03-2012 14:17 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 08:15
Ik probeerde het al te vinden maar dat lukt niet helemaal.

Ik heb Android 2.3.6 (stock rom)
Flash counter staat op 2.

Ik heb nu net een JIG binnen en heb die volgens guide gedaan.

1. Tel uit
2. Batterij voor 30 sec eruit.
3. Batterij erin
4. JIG erin

En dan kom ik in downloadmode maar verandert er niets....

Iemand die me kan vertellen wat er fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
koning_nico schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:

1. Tel uit
3. Batterij erin
4. JIG erin

Je hebt de oude bootloader nodig, even zoeken en je hebt hem zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
koning_nico schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:58:

1. Tel uit
3. Batterij erin
4. JIG erin

Zo te zien gaat alles goed. Hetgene wat veranderd is, is dat er nu bovenin je scherm iets staat als:
official binary: yes
custom binary count: 0

ook al heb je hiervoor custom roms geflasht waarbij de custom binary counter dus verhoogd zou worden.

Als dit niet het geval is, kan het zijn dat je de verkeerde (nieuwe) bootloader hebt, waarbij de JIG niet meer werkt. Dat kan heel goed het geval zijn bij 2.3.6.
Zoek op XDA de oude bootloader op, en flash die met Odin. Probeer daarna nogmaals de counter te resetten met de JIG

edit: moet sneller leren typen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Ok thnx ga ik zoeken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Om wat zoeken te voorkomen: dropbox linkje naar oude bootloader

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Thnx had een andere gevonden maar was een ander bestand. .tar.md5 bestand. Die van jou een .bin

Deze was ik tegengekomen: http://file.jayceooi.com/2012/03/GT-I9100_OLD_BOOTLOADER.7z

Ik ben nu even in de war. Welk bestand gebruiken en stappen zoals hieronder toch?

1 USB debugging aan/uit?
2 Tel uit.
3 Download mode
4 aansluiten op pc.
5 Oudebootloaderbestand in odin in bootloader of PDA (beide kan toch?)
6 En klaar

Of ga ik nu de mist in?

[ Voor 28% gewijzigd door Nixo op 28-03-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clamdxp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12-2024
je kunt waarschijnlijk beide bestanden proberen!
ik heb de mijn gewoon geflasht via pda.
werkt prima
oh ja usb debugging had ik aan staan

[ Voor 15% gewijzigd door clamdxp op 28-03-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:23:
Geprobeerd wat te maken maar weet niet in hoeverre het duidelijk is. Het scrollt nogal "lang" door zeg maar. Het schokkerige op de video komt door de camera hoor, het is echt buttery smooth in het echt :P
Vind het nog steeds niet een perfecte manier maar je hoeft nu niet zestien maal te swipen om door een lange lijst te scrollen. Gewoon één zwiep is meestal voldoende. Alleen het afremmen had wat sneller gemogen imho.

[video]
Dat scrollen is idd smooooooooooooth en blijft idd dooooooooorscrollen, even wennen ;)
Heb dit ook in het begin gehad maar nu in TitaniumBackup ingesteld dat alle apps naar het interne geheugen moeten worden gebackupped i.p.v. dat ze dat zelf moeten bepalen. Toen nergens last meer van gehad en je kan naderhand dan eventueel alsnog de (grootste) apps verplaatsen van intern naar SD. Worth a try...
Geen probleem met TBP backup herstellen maar wel met contact import, hij blijf ergens rond 16-21% steken, crasht niet, maar gaat ook niet door, iemand anders dezelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:50:
Dat scrollen is idd smooooooooooooth en blijft idd dooooooooorscrollen, even wennen ;)
Ja dit is misschien weer ietsjes té. Is niet gauw goed ook hè :)
Geen probleem met TBP backup herstellen maar wel met contact import, hij blijf ergens rond 16-21% steken, crasht niet, maar gaat ook niet door, iemand anders dezelfde probleem?
Heb je die niet gekoppeld aan je GMail account dan? Dan gaat importeren toch "altijd" snel en goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:52:
[...]

Ja dit is misschien weer ietsjes té. Is niet gauw goed ook hè :)

[...]

Heb je die niet gekoppeld aan je GMail account dan? Dan gaat importeren toch "altijd" snel en goed?
Nu ik dit weet is ICS weer een goeie kandidaat voor mijn telefoon!;D
Wat kan ik mij aan dat soort dingen ergeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
ODIN herkende het bestand van deze niet.

Met de andere is het wel gelukt :D

Oude bootloader.

Jig erin en klaar.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:52:
Nope, ik ben één van die GMail schuwe mensen >:)

Maar in principe is het natuurlijk simpele .vcf file, gemaakt door native contact app, zou probleemloos rom-transferable moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
koning_nico schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:28:
[...]

ODIN herkende het bestand van deze niet.

Met de andere is het wel gelukt :D

Oude bootloader.

Jig erin en klaar.

Thnx
Ik gok dat je hem eerst had uitgepakt aangezien je het over een bin bestand had. Je moet gewoon de .tar of eventueel een .tar.md5 bestand flashen met Odin. Ik ben blij dat het iig wel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 14:18
Brad Pitt schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:38:
[...]

Wanamlite is er alleen nog niet in het Nederlands volgens mij... Dat is wel weer erg jammer voor Navigon want dat is dan ook in het engels...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:48:
Wanamlite is er alleen nog niet in het Nederlands volgens mij... Dat is wel weer erg jammer voor Navigon want dat is dan ook in het engels...
Zitten alle talen in die je maar wenst.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-03-28-22-12-46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Oww top!
Misschien dan toch maar een keertje proberen

Al moet ik zeggen dat Sensation er ook wel leuk uitziet. Maar goed die is weer op een wat oudere base gebaseerd...

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 28-03-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:25:
Al moet ik zeggen dat Sensation er ook wel leuk uitziet. Maar goed die is weer op een wat oudere base gebaseerd...
LP2 is ook erg okay hoor, i.i.g. way fijner dan LPQ imho :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ben ook wel tevreden met Wanamlite 10, alleen vind ik ICS niet echt een grote meerwaarde met zich meebrengen. Heb wel vandaag 3 uur scherm aan tijd gehaald met Wanamlite met de kernel die erin zit (CF-root) waar ik met Checkrom V6 een halfuurtje minder haalde.
Enige wat ik heel erg mis is JKay's thema. Alleen daarvoor denk ik erover na om terug te gaan naar GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Klein weekje gespeeld met CM9 en ICS samsung based roms. Maar ben weer terug gegaan naar checkrom. Voor mij de meest volledig en snelle roms met de tweaks waar ik niet meer zonder kan (dingen zoals menu knop inhouden voor zoekfunctie, overscroll bounce, doubleclick homebutton voor camera etc.). Ik stap wel over wanneer de custom scene van ICS wat meer volwassen is.

Wat ik gemerkt heb is dat de CM9 roms veel soepeler draaien dan die van samsung ICS. Met de ICS samsung based roms had ik het gevoel dat het een stapje achteruit was qua snelheid en aanraakgevoeligheid (batista lp7) tov ginger (en CM9).

Heb het wel weer gezien met dat flashen, kijk over half jaartje wel weer, dan zijn er weer een hoop nieuwe dingetjes voor ICS custom scene. :)

[ Voor 3% gewijzigd door lordMocro op 28-03-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

[...]

Het is gelukt. Moest ze allemaal 1 voor 1 doen, anders liep ie vast. Alleen angry birds season weigerde :p
Tot nu toe bevalt ICS me wel, maar zal toch op een goeie stabiele rom wachten. Hij loopt af en toe nog wel vast en ik mis JKay's thema wel heeeeeeel erg :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 29-03-2012 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ze bij het service point aan de Ferdinant Bolstraat een JIG hebben liggen die ik kan gebruiken alvorens ze hem naar de fabriek op sturen? Of denken jullie dat ze daar niet mee accoord gaan? 8)7

Draai al een stockROM dus hoef alleen ff mn counter te resetten. Anders moet ik er zelf een bestellen maar 't heeft een beetje haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Laatst online: 24-07 11:17
Musta schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:14:
[...]
en ik mis JKay's thema wel heeeeeeel erg :-(
Op XDA staat dat er aan gewerkt wordt, maar helaas staat er niet een ETA. Maar je hebt wel gelijk, Jkay is fijn, vooral het lockscreen vind ik een must-have.

Zie hier voor informaties.

[ Voor 15% gewijzigd door Kwak op 29-03-2012 08:30 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 07:48:
Iemand enig idee of ze bij het service point aan de Ferdinant Bolstraat een JIG hebben liggen die ik kan gebruiken alvorens ze hem naar de fabriek op sturen? Of denken jullie dat ze daar niet mee accoord gaan? 8)7

Draai al een stockROM dus hoef alleen ff mn counter te resetten. Anders moet ik er zelf een bestellen maar 't heeft een beetje haast.
Zie stukje hierboven (inmiddels al paar pagina's terug). Je kunt zonder JIG ook de counter resetten als je even een ICS firmware erop zet en dan Triangleaway draait. Daarna weer default GB Rom erop en klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Blindfold op 29-03-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ok Sensation 3 draait nu.
Moet zeggen dat het me niet tegen valt. Eigenlijk geen problemen tegen gekomen.
TB werkte gewoon zonder problemen, camera werkt, werkt allemaal soepeltjes. Moet zeggen dat ik ICS er wel netjes uit vind zien op de S2. Nu nog zien hoe het batterij verbruik is.

Enig vreemde was dat ik met Siyah op de één of andere manier geen root toegang kon krijgen. Dus nogmaals de rom geïnstalleerd met de bijgeleverde rom, en toen had ik wel weer root toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanamlite 10.1 is ook uit nu. Nog niet geprobeerd, ben nog aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:04:
Wanamlite 10.1 is ook uit nu. Nog niet geprobeerd, ben nog aan het downloaden :)
Ik hoor graag wat je bevindingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
sensation 3 ook maar geflashed ik vond het wel eens tijd voor ics :D

Ik weet niet of het aan de rom ligt maar ik vind het er niet uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crazyanz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:10:
Ik weet niet of het aan de rom ligt maar ik vind het er niet uitzien...
Juist vanwege die look moet je die Rom flashen hè, voegt buiten dat weinig toe aan andere LPx Roms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik weet niet in hoeverre de menu's zijn aangepast (verpest) maar ik zal eens wat youtube filmpjes bekijken van stock ics.

Ik heb ook de mod voor transparante bar geinstaleerd maar die werkt alleen in sommige menu's mensen hier ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik ben klaar met deze rom, iemand nog tips voor een ics rom waar ze alleen alle bloatware hebben uitgesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:19:
ik ben klaar met deze rom, iemand nog tips voor een ics rom waar ze alleen alle bloatware hebben uitgesloopt?
Heb je hydrogen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
nope sensation is de enige ics rom die ik heb geprobeerd. Ik kan trouwens geen topic vinden op xda over hydrogen. Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Crazyanz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:27:
nope sensation is de enige ics rom die ik heb geprobeerd. Ik kan trouwens geen topic vinden op xda over hydrogen. Heb je een link?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1530179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Crazyanz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:27:
Hier is een lijstje met roms. Daar zie ik hydrogen ook niet bij staan, wel hyperdroid, maar ik weet niet of hij die bedoelt. Slim klinkt wel als een samsung basis met alle bloat eruit (niet getest). Zo te zien AOSP ipv samsung..

Hier is Hydrog3n (leuk mensen die cijfers gebruiken ipv letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ah dat is een cm9 based rom. Ik heb een hele tijd cm roms gedraaid maar ik hou het voorlopig weer even bij samsung based roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Ik heb nu ook 10.1 geflasht. Dat ging pijnloos over 10.0 heen. Ik had blijkbaar een stock versie van 10.0, waarbij een heleboel icoontjes in samsung-kleuren waren uitgevoerd. Ik had wel het blauwe thema voor de toggle bar waar je eerder naar verwees geïnstalleerd, maar ik bleef een zootje groen en andere kleurtjes houden. v10.1 is alleen in ICS-kleuren uitgevoerd, ofwel zwart, wit en blauw. Door de berg linkjes had ik niet gezien dat er verschillende versies waren :S
Wanam heeft aangegeven dat 10.1 niet in stock kleuren geleverd gaat worden omdat dat teveel werk is en de meeste mensen toch de ICS-uitvoering downloaden.

Een verschil tussen stock en ICS is in ieder geval het lockscreen: ICS heeft een rondje met links camera, rechts unlock, de stock versie heeft een grotere klok en kan vanuit elk punt unlocked worden.

edit: mijn agenda is nu leeg, dus ik moet even uitvissen hoe ik die weer aan het werk krijg ....
edit2: nvm, hij moest blijkbaar opnieuw gesynct worden, alles staat er weer. Ik had voor de zekerheid wel de gegevens gewist bij beide 'Agenda' items die ik bij toepassingen had staan, maar ik weet niet of dat nou geholpen heeft of dat er eigenlijk helemaal geen probleem was.

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 29-03-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Dagje op Wanalite 10.0, 2 freezes gehad, SetSPU uitgezet, daarna niet meer, blijkbaar zijn Siyah 3.0 en SetCPU nog geen vriendjes.

Verder aantal FC, android.encore bla-bla, en zoals meerdere keren hierboven aangegeven is J-Kay echt een omissie, app ribbon mis ik het meest.

Blijft wel een smoooooooooooooooooooooooooooth rollende rom :9

[ Voor 192% gewijzigd door businka19 op 29-03-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:31:
[...]
edit: mijn agenda is nu leeg, dus ik moet even uitvissen hoe ik die weer aan het werk krijg ....
edit2: nvm, hij moest blijkbaar opnieuw gesynct worden, alles staat er weer. Ik had voor de zekerheid wel de gegevens gewist bij beide 'Agenda' items die ik bij toepassingen had staan, maar ik weet niet of dat nou geholpen heeft of dat er eigenlijk helemaal geen probleem was.
Quote: "THIS ROM WILL CLEAR YOUR CONTACTS & GOOGLE PLUS & CALENDAR APP DATA" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Brad Pitt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Quote: "THIS ROM WILL CLEAR YOUR CONTACTS & GOOGLE PLUS & CALENDAR APP DATA" :P
Ik neem aan bij een NO-WIPE installatie... anders zou het wel heel vervelend worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakeye2209 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:26:
Ik neem aan bij een NO-WIPE installatie... anders zou het wel heel vervelend worden :D
Het is inderdaad een no-wipe Rom. Nou ja, wás een no-wipe Rom. Is nu even off the air vanwege kalender problemen. Een geüpdate versie van 10.1 10.2 met fixes s]zal soon weer online staan[/s] staat online :)

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:59:
Het is inderdaad een no-wipe Rom. Nou ja, wás een no-wipe Rom. Is nu even off the air vanwege kalender problemen. Een geüpdate versie van 10.1 10.2 met fixes s]zal soon weer online staan[/s] staat online :)
Gaat hard, lijkt wel Litening back in the days ;)

Ik zie even niet hoe ik in App Drawer folders kan aanmaken, in de homescreens geen probleem, best een elagante card stack solution maar app drawer...zit het erop?

Was nog opzoek naar manier om quick stettings bar te customizen maar zo te zien is het echt wachten op J-Kay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:31
Ik draai hier de V4 Galnet Miui (ics) rom maar hij herstart de laatste tijd constant. En als hij dan weer opgestart is (binnen paar seconden) is er meteen een hap uit de accuduur genomen. Heb even een screenshot genomen van de battery manager.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2nk1isk.png

Dat ravijn is de periode waar hij even opnieuw ging opstarten. Hebben meer mensen hier last van? Of ligt dit aan deze rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
businka19 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:47:
Ik zie even niet hoe ik in App Drawer folders kan aanmaken, in de homescreens geen probleem, best een elagante card stack solution maar app drawer...zit het erop?
Als je Apex als Launcher gebruikt niet nee. Baal daar ook van, hide dan ook een heleboel apps.
6pack15 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:48:
Dat ravijn is de periode waar hij even opnieuw ging opstarten. Hebben meer mensen hier last van? Of ligt dit aan deze rom?
Nee zo'n "gat" en jump naar beneden van je accuniveau is wel normaal na een crash. Is je accumeter even van slag. Soms zie je dan ook dat 'ie even erna weer iets naar boven gaat, zonder dat 'ie aan een lader zit :)

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:29
10.2 net online gekomen maar met geen mogelijkheid te downloaden , ook nog geen mirror

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:02:
10.2 net online gekomen maar met geen mogelijkheid te downloaden , ook nog geen mirror
Vaag, heb deze gewoon al op de telefoon staan. Ongeïnstalleerd weliswaar want verwacht (helaas) telefoontje.
[edit] en neen, "even" uploaden is geen optie want zit op de zaak met upload-snelheid NUL

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Brad Pitt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:04:
[...]

Vaag, heb deze gewoon al op de telefoon staan. Ongeïnstalleerd weliswaar want verwacht (helaas) telefoontje.
[edit] en neen, "even" uploaden is geen optie want zit op de zaak met upload-snelheid NUL
Haha ...wilde ik inderdaad vragen , iemand anders misschien een link /mirror? _/-\o_

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:54:
Als je Apex als Launcher gebruikt niet nee. Baal daar ook van, hide dan ook een heleboel apps.
Niet ideaal maar zeker een dragelijke work-around, tnx.

Nog een idee hoe je home screens swapt, op alle mij bekende manieren lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:09:
Haha ...wilde ik inderdaad vragen , iemand anders misschien een link /mirror? _/-\o_
Ben nu thuis, aan het uploaden. Zal link hier zo neerzetten :)
businka19 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:11:
Nog een idee hoe je home screens swapt, op alle mij bekende manieren lukt het niet.
Ook dat kan niet met Apex :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
ok thanks, want wil nog steeds niet lukken daar :'(

heeft net iemand een mirror geplaatst>>> hiero

[ Voor 55% gewijzigd door scorpio op 29-03-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpio schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:45:
ok thanks, want wil nog steeds niet lukken daar :'(

heeft net iemand een mirror geplaatst>>> hiero
Fijne timing :)

http://dl.dropbox.com/u/1...e.XWLP3.V10.2.NO-WIPE.zip dan maar weer weg :P

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 29-03-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
werkt bij mij voor geen meter, ene foutmelding na de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Nu maar wel even de TS lezen O-) en kijken wat voor kalender problemen er zijn. Ik heb in de paar uur dat hij er op staat niets geks gezien.

edit: zo te zien is er een contacts probleem die gefixt is. Gaat het dan om contacts op de telefoon of degene die je synct met google/skype/exchange/whatsapp/facebook enz?

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 29-03-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ik denk de FC als je een contact verwijdert? Want dat heb ik nu op v10 een paar keer gehad sinds gisteren en dat stond dacht ik ook op de downloadpagina.
Een andere vraagje: Heeft iemand ook problemen met het inloggen bij de facebook app? Want hij logt wel in maar nadat ik een van de sync opties kies, laad hij in het begin wel maar zegt ie na een minuut dat de facebook verificatie is mislukt.
Zit nu op friendcaster omdat facebook maar niet ingelogd blijft, maar deze geeft ook een soortgelijke probleem. Alleen laadt deze wel en hierbij krijg ik spontaan de melding dat er een error is :?

[ Voor 20% gewijzigd door Musta op 29-03-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

Ik wil mijn samsung S2 rooten maar heb dit nog nooit gedaan, kan ik nog deze guide volgen of is deze verouderd en niet meer werkende?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 06-10 08:18

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:25:
Dag,

Ik wil mijn samsung S2 rooten maar heb dit nog nooit gedaan, kan ik nog deze guide volgen of is deze verouderd en niet meer werkende?

Bedankt.
Download en installeer de USB drivers. Download hier de juiste versie CF-root. Installeer deze met behulp van de instructions in dit topic (je gaat de CF-root installeren met Odin welke je ook in dit topic kan downloaden).

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
paar dagen geleden resurrection gedownload, maar wat een slechte accutijd haal ik daarmee (13 uur en hij begint te piepenj dat de accuspanning laag is).

Wil nu litening 2.5 erop zetten, maar helaas is CWM niet meer aanwezig.
Kan ik veilig zonder een CMW backup te maken (heb er overigens nog wel twee op de externe sd kaart, maar helaas dus geen CWM meer) en zonder te whipen vanaf stap 6 van deze guide beginnen? (http://z13.invisionfree.com/Litening/index.php?showtopic=28)

en als het mis gaat, wat zijn dan mijn opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

justinnn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:51:
paar dagen geleden resurrection gedownload, maar wat een slechte accutijd haal ik daarmee (13 uur en hij begint te piepenj dat de accuspanning laag is).

Kan ik veilig zonder een CMW backup te maken (heb er overigens nog wel twee op de externe sd kaart, maar helaas dus geen CWM meer) en zonder te whipen vanaf stap 6 van deze guide beginnen? (http://z13.invisionfree.com/Litening/index.php?showtopic=28)

Dan installeer je toch gewoon via Odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-10 20:37
Kan iemand wat meer vertellen over zijn batterij-duur bij Wanam Lite. Ikzelf gebruik nu V10.0 en ben blij verrast 48hrs op 1 batterij lading met standaard settings; beetje WiFi / bellen / whatsapp en veel agenda+mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Ik heb sinds gisteren 10.0, 10.1 en 10.2 geflasht. Ik kan dus nog niets zinnigs zeggen over het batterijgebruik.
Zoals gewoonlijk lijkt hij leeg te lopen waar je bij staat als je veel loopt te klooien, en verbruikt hij nauwelijks batterij op het moment dat hij gewoon standby verschillende dingen aan het checken is (gmail, exchange, whatsapp in de achtergrond, maar scherm uit en tel in de zak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb mijn telefoon nu een nachtje laten liggen met de Sensation ROM erop. En van de nodige verhalen over energie onvriendelijk, ben ik maar 3% kwijt geraakt in de afgelopen nacht (ongeveer 9 uur, met wifi), dus dat valt me reuze mee. Wel heb ik het idee dat bij het daadwerkelijk gebruik van de ROM dat het energie verbruik wel sneller daalt.

Gisteren één keer gehad dat de telefoon zichzelf spontaan uitschakelde. Deed er niets bijzonder mee. Ik zette mijn telefoon aan om even de tijd te kijken. Twee minuten laten wil ik hem weer aanzetten, en deed hij niks meer. De aan/uit knop ingedrukt gehouden en vervolgens kwam het batterij oplaadteken in beeld.

Gebeurde een heel enkele keer ook met GB, dus voorlopig laat ik de ROM er nog gewoon opstaan. Buiten dat nog geen noemenswaardige problemen tegengekomen. Navigatie met Navigon verliep soepel, soepeler naar mijn idee dan met GB. GMail werkt zonder problemen, Opera ging zonder problemen, navigeren door de verschillende menu's gaan soepel. Bluetooth (carkit) werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:49
justinnn schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:51:

Je kunt ook gewoon de openingspost op XDA van resurrection lezen. Oftewel, CWM.zip op je externe sdkaart zetten. Naar de stock recovery booten (kan gewoon met de CWM app in je app drawer, of uitzetten en dan opstarten met Volume up, home button en aan uit knop ingedrukt). Dan flash je in de stock recovery CWM.zip van je externe sd kaartje, en voilla, je hebt de touch CWM recovery (dus bediening met je touchscreen, niet via vol+ en -)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
The_Fes schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:29:
[...]

Je kunt ook gewoon de openingspost op XDA van resurrection lezen. Oftewel, CWM.zip op je externe sdkaart zetten. Naar de stock recovery booten (kan gewoon met de CWM app in je app drawer, of uitzetten en dan opstarten met Volume up, home button en aan uit knop ingedrukt). Dan flash je in de stock recovery CWM.zip van je externe sd kaartje, en voilla, je hebt de touch CWM recovery (dus bediening met je touchscreen, niet via vol+ en -)
bedankt voor je reactie, zover was ik gekomen, alleen was het mij niet opgevallen / las ik erover heen dat hem om een touchversie ging en vroeg ik mij al af waarom hij constant vastliep.
Het odin flashen van litening is inmiddels succesvol gelukt, dus het "probleem" speelt niet meer.
Komend weekend maar even kijken waarom hij 30% accu verliest na 7 uur standbye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:14:
[...]

Siyah beta 7 doet het prima, met gelukkig weer werkende mass storage :)

[afbeelding]
CM9 nightly 9-20120325 heeft ook werkende mass storage, kernel is overigens 3.0.15-CM-g058fc14. Wel moet geloof ik hiervoor USB foutopsporing uit staan.

Enige probleem wat ik nog heb is dat als de telefoon opstart, dat hij niet automatisch voor media scanned en dus die libraries niet bijwerkt. :(

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Ben weer terug bij de poolse LPQ rom, werkt het best tot nu toe, wellicht dat een LP2 beter werkt maar kan ik even niet vinden , w8 wel tot officiële rom uitkomt .
Die komt er dan wel via Odin op. want ander moet ik weer stock rom erop doen om via Kies te upgraden, Odin is even een stap minder.
Als het te lang duurt met samsung dan probeer ik een goede LP2 of 3 te vinden en gooi ik de er met odin op (iemand link?) heb al gevonden
moet wel NL zijn .

Ach ja , het houdt je van de straat he :+

[ Voor 3% gewijzigd door scorpio op 30-03-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 23:25

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik heb de laatste nightly 30-3-2012 van Cynogenmod 9 (4.0.4) op mn s2 staan erg fijn en mooi!

Tot ik mn werkmail instelde (Coprporate - Exchange met laatste 3 dagen als instelling)
mail komt maar van een dag binnen (4 dagen geleden!) en de accu loopt leeg alsof je een emmer omkiept

Ik vraag me af hoe ik de exchange app permanent kan verwijderen (heb de accounts er al uit gehaald) dit omdat de accu in 5 min 20% omlaag ging en de mail toch niet correct synct :)

iemand hier een manier gevonden om die app er permanent uit te donderen?
Afbeeldingslocatie: http://www.ImageThe.net/pictures/3b155675d8994573e8fa944d2bc7a470.png

het gaat om de tweede dus :)

schermverbruik komt omdat ik er nonstop mee zit te klooien :P

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Pagina: 1 ... 60 ... 118 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.