Ik heb nu ook 10.1 geflasht. Dat ging pijnloos over 10.0 heen. Ik had blijkbaar een stock versie van 10.0, waarbij een heleboel icoontjes in samsung-kleuren waren uitgevoerd. Ik had wel het blauwe thema voor de toggle bar waar je eerder naar verwees geïnstalleerd, maar ik bleef een zootje groen en andere kleurtjes houden. v10.1 is alleen in ICS-kleuren uitgevoerd, ofwel zwart, wit en blauw. Door de berg linkjes had ik niet gezien dat er verschillende versies waren

Wanam heeft aangegeven dat 10.1 niet in stock kleuren geleverd gaat worden omdat dat teveel werk is en de meeste mensen toch de ICS-uitvoering downloaden.
Een verschil tussen stock en ICS is in ieder geval het lockscreen: ICS heeft een rondje met links camera, rechts unlock, de stock versie heeft een grotere klok en kan vanuit elk punt unlocked worden.
edit: mijn agenda is nu leeg, dus ik moet even uitvissen hoe ik die weer aan het werk krijg ....
edit2: nvm, hij moest blijkbaar opnieuw gesynct worden, alles staat er weer. Ik had voor de zekerheid wel de gegevens gewist bij beide 'Agenda' items die ik bij toepassingen had staan, maar ik weet niet of dat nou geholpen heeft of dat er eigenlijk helemaal geen probleem was.
[
Voor 23% gewijzigd door
gwystyl op 29-03-2012 16:17
]