Na ruim een week enkele ICS roms te hebben geprobeerd weer terug naar Checkrom V6. Gelukkig een nandroid backup bewaard.
Maar dat terzijde.
Sinds ik mij kan herinneren, en ik kan niet meer nagaan met welke rom het begon, kan ik geen bestanden meer overzetten dmv de USB kabel. Mijn systeem ziet de interne en externe opslag van de S2 wel. Copy of move commando's worden gewoon uitgevoerd en zijn bijna meteen klaar.. (?) Dit betekend dat bij het controleren vanaf de telefoon de nieuwe bestanden of niet, of gedeeltelijk aanwezig zijn. Als ik windows de schijfcontrole laat uitvoeren ben ik vaak zelfs alle data op de externe schijf kwijt.
Wat heb ik gedaan?
- oude sd kaart geformatteerd op de S2, en nadien op de PC
- Nieuwe sd kaart gekocht, (10x 16G)
- Op een laptop geprobeerd
- Alternatief gezocht en gevonden in Airdroid.
Toch zou ik graag "normaal" toegang hebben dmv USB op mijn telefoon opslag.
Iemand?
Maar dat terzijde.
Sinds ik mij kan herinneren, en ik kan niet meer nagaan met welke rom het begon, kan ik geen bestanden meer overzetten dmv de USB kabel. Mijn systeem ziet de interne en externe opslag van de S2 wel. Copy of move commando's worden gewoon uitgevoerd en zijn bijna meteen klaar.. (?) Dit betekend dat bij het controleren vanaf de telefoon de nieuwe bestanden of niet, of gedeeltelijk aanwezig zijn. Als ik windows de schijfcontrole laat uitvoeren ben ik vaak zelfs alle data op de externe schijf kwijt.
Wat heb ik gedaan?
- oude sd kaart geformatteerd op de S2, en nadien op de PC
- Nieuwe sd kaart gekocht, (10x 16G)
- Op een laptop geprobeerd
- Alternatief gezocht en gevonden in Airdroid.
Toch zou ik graag "normaal" toegang hebben dmv USB op mijn telefoon opslag.
Iemand?