Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 10:40
Zojuist mijn rekening van Vodafone gekregen... sinds 14 februari heb ik 3.5GB aan dataverkeer verstookt (voor de maand februari, met een 1GB bundel), met regelmatig periodes van 100MB+ binnen een kwartier. De app 'Het Weer' van Jupe lijkt de oorzaak te zijn na een update op 13 februari. Ook in maart heb ik alweer 600MB+ verstookt. Normaal verbruik in een hele maand is <400MB voor mij... |:(

Bij deze een voorzichtige waarschuwing aan anderen die deze app gebruiken om hun dataverbruik te checken... en mij dan te vertellen of zij dit ook zien. Want het zou ook een bug kunnen zijn die alleen op mijn HTC Legend voorkomt... maar de reacties in de Android Market (Google Play) beginnen ook te klagen over dataverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 21:08
vodafone waarschuwt je ook niet even als je zo ver over je limiet gaat?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 11:27
Ik heb dezelfde app om deze reden gedeïnstalleerd. Niet zozeer om het mobiele dataverbruik, als wel om de aanslag die de app via de wifi-verbinding op m'n accu pleegde. Binnen een paar uur van 100% naar nul is toch minder plezant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVanL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 23:16

KVanL

Alles is relatief

Ik gebruik de app ook, maar volgens Traffic Monitor heeft hij afgelopen maand nog geen 14MB gebruikt. Voor deze maand zit ik op iets minder dan 4MB. Ik gebruik de app niet heel intensief, maar de hoeveelheid data die hij bij mij verbruikt lijkt mij iets meer lijken op wat je van een weer-app verwacht.

Ik gebruik de app op een SE Xperia Ray. Aan de reacties in de market te lezen zijn er sinds de laatste update idd meer mensen met hetzelfde probleem, maar geen van hen heeft erbij gezet op wat voor toestel ze het probleem hebben, dus het wordt een beetje lastig om daar een verband tussen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Op de web versie van google market/play kun je in de reviews wel het toestel type zien.

Zondermeer is het moeilijk misdragende achtergrondapplicaties te vinden in mijn ervaring.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Er is inderdaad iets mis met deze app, ik heb gelukkig Onavo draaien die aangaf dat de app op 1 dag 350mb gebruikt had terwijl ik de app op die dag maar 1 keer bekeken heb.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
  • Laatst online: 14-05 20:13
Beste gebruikers,

Ik ben een van de ontwikkelaars van de app Het Weer.
Ik heb meerdere meldingen gekregen, echter heb ik met meerdere data monitors bekeken of ik het ook voor elkaar kan krijgen. Helaas is dit niet het geval en ik heb het heel intensief gebruikt.

Ik zou graag wat meer informatie willen van jullie om te kijken of ik kan achterhalen waar het in zit.

De app doet niets op de achtergrond en haal bij het openen van de app alleen het plaatje of tekst die op dat moment zichtbaar is.

De Widget bij de betaalde versie haal 1x per 15 min. een xml bestandje op van +/- 10kb. (op maand basis dus +/- 30MB)

Ik ontvang graag de volgende informatie:
Toestel
Android versie
Datamonitor

Deze laatste, omdat ik al gemerkt heb dat het per monitor uit kan maken, dus het lijkt er op dat ze niet allemaal exact kunnen meten wat een app gebruikt.

Mocht iemand nog een adb log kunnen overleggen waaruit zichtbaar is dat hij blijft downloaden, zie dat uiteraard graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik gebruik de app ook maar geen enkel probleem, geen hoog dataverbruik.

HTC Desire met custom AOPK ROM.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HTC Desire met MIUI 2.1.6 met de ingebouwde datamonitor.
Meer dan 3,5GB ging erdoor in 2/3 dagen.
Gelukkig het meeste via wifi, ongv 100MB ging via 3g, ook terug te zien op de rekening van Simyo.
Met netstat op de telefoon was te zien dat er continue een verbinding open was naar een IP adres van het KNMI, heb helaas het adres niet meer.
Na een reboot leek het over te zijn, maar toch voor de zekerheid verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Samsung Galaxy S 1
Cyanogenmod 7 (Android 2.3.7)

Het is maar 1 keer voorgekomen en als ik me goed kan herinneren heb ik als laatste naar de buienradar gekeken, misschien dat die in een loop is geraakt? Er was 350MB gedownload toen ik er een paar uur later achter kwam door een melding van Onavo.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harjo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 16:20
RocketKoen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:46:
vodafone waarschuwt je ook niet even als je zo ver over je limiet gaat?
Ja zeker als je op 80% zit krijg je en sms met waarschuwing als je op 100% zit krijg je nogmaals en waarschuwing waarbij je eventueel en extra bundel in werking kan laten zetten waarbij je weer 100mb extra krijgt voor 2.5 deze kan je steeds weer opnieuw gebruiken

Highflow Coolermaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
xylone schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:03:
Ik ontvang graag de volgende informatie:
Toestel
Android versie
Datamonitor

Deze laatste, omdat ik al gemerkt heb dat het per monitor uit kan maken, dus het lijkt er op dat ze niet allemaal exact kunnen meten wat een app gebruikt.

Mocht iemand nog een adb log kunnen overleggen waaruit zichtbaar is dat hij blijft downloaden, zie dat uiteraard graag.
Bij mij gaat het om een HTC Legend (Vodafone-branded), Android 2.2. De datamonitor was mijn telefoonrekening. Ik had wel een keer gemerkt dat het CPU-verbruik van Het Weer hoog bleef op de achtergrond, maar ik dacht dat de buienradar animatie bleef doorlopen o.i.d. Pas na mijn rekening de link gelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:21
HTC Desire S met android 2.3.5 (stock).

Ongeveer 70 Mb in 45 minuten. Toen gedeïnstalleerd.

Zowel Onavo als 3G watchdog gaven enorm dataverbruik aan (alleen bij de laatste kon ik het natuurlijk niet traceren naar de app).

[ Voor 41% gewijzigd door mastair op 11-03-2012 13:10 ]

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
Zojuist een nieuwe versie online gezet. Deze override OnStop en OnDestroy om extra code toe te voegen om het te laten stoppen. Naar mijn idee is dit absoluut niet nodig, tenzij het OS de events niet goed afhandeld.
In de log wordt nu neergezet of de app wordt gepauseerd, gestopt en/of wordt gedestroyed.
Graag zou ik willen horen/zien dat de app het volgende logt:

03-12 10:18:44.304: I/Het Weer(608): Paused
03-12 10:18:44.855: I/Het Weer(608): Stoped
03-12 10:18:44.855: I/Het Weer(608): Destroyed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
Ik zie dat er bepaalde foutmeldingen binnenkomen.
Ik ben even aan het kijken waar het door wordt veroorzaakt.

[ Voor 73% gewijzigd door xylone op 12-03-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Galaxy Nexus, Android 4.0.3 (custom ROM)

Tot nu toe deze maand:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/20rjyty.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/1214vpi.png

Wat me opvalt is het hoge verbruik op de achtergrond.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
Is er een bepaalde manier hoe je de app altijd afsluit?
Bijvoorbeeld altijd bij de radar?
En hoe sluit je af? Met de Home knop of de back button?

Als het goed is moet beide opties de app volledig afsluiten en zal er niets meer worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

xylone schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:48:
Is er een bepaalde manier hoe je de app altijd afsluit?
Bijvoorbeeld altijd bij de radar?
En hoe sluit je af? Met de Home knop of de back button?

Als het goed is moet beide opties de app volledig afsluiten en zal er niets meer worden opgehaald.
Hier heb je vast niks aan: maar ik sluit af via zowel de back als de home button. Ook vanuit diverse schermen.

Maar wat misschien nuttig is om te weten, is dat ik het ophalen van afbeeldingen/radar soms te lang vind duren en dan maar op terug/home druk om iets nuttigs te gaan doen. Misschien loopt de app dan op de achtergrond door.

Overigens zie ik dit gedrag ook terug met de nu.nl app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
jelmervos schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:58:
[...]

Hier heb je vast niks aan: maar ik sluit af via zowel de back als de home button. Ook vanuit diverse schermen.

Maar wat misschien nuttig is om te weten, is dat ik het ophalen van afbeeldingen/radar soms te lang vind duren en dan maar op terug/home druk om iets nuttigs te gaan doen. Misschien loopt de app dan op de achtergrond door.

Overigens zie ik dit gedrag ook terug met de nu.nl app.
Dit doe ik zelf ook altijd. En als het inderdaad te lang duurt, doe ik dat ook. Echter bij het gebruikt van zowel de Home als de Back button zal de OnStop worden aangeroepen waarbij ik het ophalen van de radar plaatjes stop.

Deze zal er dus niet voor zorgen dat er data blijft downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:36

J-P

Syntax erro....

Ook ik heb dit gedrag met mijn Galaxy Nexus (custom ROM 4.0.3) geconstateerd.
Onlangs heb ik een nieuwe ROM geflashed en daar ben ik het probleem (nog) niet in tegen gekomen.

Maar misschien is het een ICS specifiek iets. Op welk toestel draai je de testen?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
Galaxy SII, Nexus One en verschillende HTC's.
En uiteraard met verschillende emulators.

Ik heb wel iets veranderd in het stoppen van het downloaden van de radar. Deze werd tot nu toe alleen gestopt als het event OnPause binnenkomt. Dit was tot op heden de juiste manier, maar blijkbaar is er met de nieuwe API iets veranderd waardoor deze dus niet altijd meer aankomt.

Op dit moment worden dus ook de OnStop en OnDestroy gebruikt.

Ik hoor graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:42
Zie Alexji in "[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware" Blijkbaar nog steeds een probleem dus, mijn app was bijgewerkt tot de laatste versie (gek genoeg nog het oude icoon als ik het vergelijk met de versie in de Play Store)

Samsung Galaxy SII met ICS custom rom (CM9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
xylone schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:29:
Zojuist een nieuwe versie online gezet. Deze override OnStop en OnDestroy om extra code toe te voegen om het te laten stoppen. Naar mijn idee is dit absoluut niet nodig, tenzij het OS de events niet goed afhandeld.
In de log wordt nu neergezet of de app wordt gepauseerd, gestopt en/of wordt gedestroyed.
Graag zou ik willen horen/zien dat de app het volgende logt:

03-12 10:18:44.304: I/Het Weer(608): Paused
03-12 10:18:44.855: I/Het Weer(608): Stoped
03-12 10:18:44.855: I/Het Weer(608): Destroyed
Even ter informatie: onDestroy is nutteloos omdat de code in die methode niet altijd zal worden uitgevoerd op fysieke apparaten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
xylone, ik zou maar uitkijken als ik jullie was.
Ik lees hier en daar dat het dataverbruik wel tot 4GB per maand kan stijgen.
Als je dan bijvoorbeeld een simyo databundel hebt van 200GB betaal je buiten deze bundel 10ct / 100kb oftewel 1 euro per MB. 4GB - 200GB = 3,8 GB. Niet alleen Simyo maar de meeste andere providers hanteren een tarief van 1 euro of zelfs 2 euro per MB buiten de bundel.
dat betekent dat mensen telefoonrekeningen van €3.800 krijgen.
Dit kan echt niet en kan zelfs tot rechtszaken leiden!

Een nietsvermoedende tienermeid installeert blij je app en dan krijgt ze de volgende maand ineens een rekening van 3000 euro puur doordat de app op de achtergrond continu aan het downloaden is? Wat is je moreel besef daarin?

Ik adviseer jullie die troep offline te halen voor je duizenden (zo te zien >250.000 downloads) tieners, moeders, vaders, mensen die geen datatracker geinstelleerd hebben rekeningen van duizenden euro's thuiskrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
4 GB min 200 GB is niet 3,8 GB ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:31
Klopt, maar met een databundel van 200GB trek je deze sowieso niet gauw helemaal vol hoor :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
200 MB bedoel ik ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vandaag in een half uurtje heeft Het Weer bij mij zo'n 220MB aan data verbruikt. Ik had even op de buienradar gekeken en daarna op de powerbutton van mijn telefoon gedrukt, dus niet eerst op home of back. Even later was ik dus door mijn datalimiet van april heen :(

specs:
nexus one
android version 2.3.7
cyanogenmod 7.1.0-N1

Geen idee waar ik verdere loginfo weg moet halen.

Voorlopig uninstall ik deze app en zal ik op zoek naar een alternatief.

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier ook nog steeds het probleem:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wovats.png

Momenteel gebruik ik deze app niet meer via 3G.
Mocht iemand een goed alternatief weten dan is het misschien handig deze hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
xylone schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:15:
Galaxy SII, Nexus One en verschillende HTC's.
En uiteraard met verschillende emulators.

Ik heb wel iets veranderd in het stoppen van het downloaden van de radar. Deze werd tot nu toe alleen gestopt als het event OnPause binnenkomt. Dit was tot op heden de juiste manier, maar blijkbaar is er met de nieuwe API iets veranderd waardoor deze dus niet altijd meer aankomt.
OnPause wordt altijd aangeroepen voordat OnStop wordt aangeroepen. OnDestroy wordt alleen aangeroepen als de activity wordt afgesloten (bijv. bij kantelen van het scherm) (dit gebeurd dus niet wanneer een andere app focus krijgt) dus daar is het sowieso niet goed.

Zie ook http://developer.android....ty.html#ActivityLifecycle :).

Ik hem zojuist voor het eerst geïnstalleerd en wat me opvalt is dat je gebruik maakt van webviews. Belangrijk om te weten is dat de code die in een webpagina zit die je hebt ingeladen niet stopt met uitvoeren wanneer de app in pauze gaat omdat de webview in een aparte thread loopt die niet wordt gestopt wanneer je app is geminimaliseerd.

Zie ook http://stackoverflow.com/...cookiesyncmanager-http0-3.

Dat dit gebeurd wordt ook door de process manager bevestigd, (en door DDMS want die zegt dat je app nog steeds een webclient thread actief heeft in de background....) wanneer ik jou app in de background zet blijft de app 19 procent cpu gebruiken. Wanneer er een stukje javascript of een http refresh in de webview zit die data blijft binnenhalen (bijvoorbeeld via ajax) dan zal dat dus niet vanzelf stoppen, tenzij je bij onPause de webview omzeep helpt of er een blanco url inschiet of een van de oplossingen kiest uit de link waar ik naar verwijs. :)
User 19%, System 13%, IOW 0%, IRQ 5%
User 123 + Nice 0 + Sys 82 + Idle 381 + IOW 0 + IRQ 0 + SIRQ 31 = 617

PID PR CPU% S #THR VSS RSS PCY UID Name
3326 0 19% S 20 517332K 86496K bg app_85 nl.jupe.weather
3166 1 1% S 4 3476K 208K fg root /sbin/adbd
1095 1 0% R 1 0K 0K fg root ksdioirqd/mmc1
1093 1 0% S 1 0K 0K fg root dhd_dpc
3678 0 0% R 1 1024K 416K fg root top
In de vergroting van onderstaand plaatje zie je dan ook dat de relatieve url "/waarschuwingen_en_verwachtingen/images/short_term_morgen_nacht.png" maarliefst 23 keer per seconde(!) wordt opgevraagd. Als je dit opvragen met behulp van een webview doet dan zit daar waarschijnlijk de oplossing door te zorgen dat die thread ook stopt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/epT4xMj3eyROILGF5daxBg5A/medium.png
(clickable)

[ Voor 56% gewijzigd door BastiaanN op 07-04-2012 00:02 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Complimenten BastiaanN! Nu hopen dat xylone dit oppikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domokoen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:32:
Zojuist mijn rekening van Vodafone gekregen... sinds 14 februari heb ik 3.5GB aan dataverkeer verstookt (voor de maand februari, met een 1GB bundel), met regelmatig periodes van 100MB+ binnen een kwartier. De app 'Het Weer' van Jupe lijkt de oorzaak te zijn na een update op 13 februari. Ook in maart heb ik alweer 600MB+ verstookt. Normaal verbruik in een hele maand is <400MB voor mij... |:(

Bij deze een voorzichtige waarschuwing aan anderen die deze app gebruiken om hun dataverbruik te checken... en mij dan te vertellen of zij dit ook zien. Want het zou ook een bug kunnen zijn die alleen op mijn HTC Legend voorkomt... maar de reacties in de Android Market (Google Play) beginnen ook te klagen over dataverbruik.
Mag ik vragen hoe hoog de rekening was, als je dit met ons wilt delen?
Puur uit interesse, ik zou het ook op kunnen zoeken op de website van Vodafone, of heeft Vodafone wellicht enige coulance toegepast? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
Met mijn huidige abonnement is het 10 euro per GB buiten de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
@BastiaanN:

Bedankt voor de uitgebreide log. We gebruiken geen webviews, maar eigen code om plaatjes op te halen en deze in imageviews te plaatsen.

Wel bracht je log met Wireshark mij op een idee waar het aan kon liggen. Echter dit gebeurd alleen als er een zeer slechte verbinding is, of de server niet bereikbaar is.

Ik heb deze code aangepast, zodat deze maar maximaal 5x het plaatje ophaalt.

Hopelijk is hiermee het probleem opgelost.

Ik hoor graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
xylone schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:10:
@BastiaanN:

Bedankt voor de uitgebreide log. We gebruiken geen webviews, maar eigen code om plaatjes op te halen en deze in imageviews te plaatsen.
Dan gebruik je waarschijnlijk een webview ergens anders voor. Hoewel het dataverbruik van je app nu inderdaad weg lijkt te zijn gebruikt de app nog steeds een grote hoeveelheid CPU wanneer deze in de achtergrond staat. Wel minder dan voorheen maar nog steeds 11%, dit betekend dus dat mensen die de app in de achtergrond hebben staan (en waarschijnlijk een keer te snel door de app hebben geklikt) een forse toename gaan zien in het batterijverbruik van het toestel.
User 12%, System 1%, IOW 0%, IRQ 0%
User 78 + Nice 0 + Sys 11 + Idle 523 + IOW 0 + IRQ 0 + SIRQ 0 = 612

PID PR CPU% S #THR VSS RSS PCY UID Name
1528 1 12% S 22 483280K 61800K bg app_54 nl.jupe.weather
189 0 1% S 74 547460K 59352K fg system system_server
Als ik met de debugger kijk welke thread uit je applicatie de meeste uTime verbruikt (= processortijd) dan blijkt dit een "WebViewCoreThread" te zijn. Dit is ook de enigste thread waarvan de uTime in hoog tempo blijft oplopen wanneer de app in de achtergrond staat.

Zie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UCM3u6E2ujGeGNLcWxBiaWRj/thumb.png
Wel bracht je log met Wireshark mij op een idee waar het aan kon liggen. Echter dit gebeurd alleen als er een zeer slechte verbinding is, of de server niet bereikbaar is.
Ik heb hier een vrije stabiele verbinding en hier krijg ik het vrij gemakkelijk door elkaar door heel erg snel door alle vensters te klikken (vermoedelijk naar een tab switchen voordat de data binnen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylone
De WebView wordt gecreëerd door de reclame banner van Google (Admob).

Bij gebruik van de Back button wordt de OnDestory aangeroepen en kon ik de adview ook destroyen.
Bij gebruik van de Home button wordt alleen OnPause en OnStop aangeroepen en riep ik dus adView.stopLoading() aan.
Helaas wordt deze thread blijkbaar niet goed afgesloten en dus niet ge-garbage collect.

Ik heb de hele code voor de reclame banner herschreven, zodat deze daadwerkelijk ge-garbage collect kan worden door hem dynamisch toe te voegen en te verwijderen van de View. (en de referentie te verwijderen)

Nu zal het CPU verbruik op 0% komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Admob moet je altijd even in onPause op View.INVISIBLE zetten :Y Anders blijft het rampending idd doorladen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
xylone schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:51:
Nu zal het CPU verbruik op 0% komen te staan.
Mooi dat het is opgelost. :)

Pagina: 1