Volgens mij is dat niet de juiste, deze heb ik JB 4.1.2 (XEN)
http://hotfile.com/dl/196...XWLSD-1359610229.zip.html
Verwijderd
Volgens mij is dat niet de juiste, deze heb ik JB 4.1.2 (XEN)
@Brad Pitt,Brad Pitt schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:37:
[...]
Widgets die zich niet elke seconde updaten zijn geen batterij slurpers imho. Heb weinig widgets op m'n schermen en die paar die er op staan kosten bijzonder weinig accu.
* Mail widget - neem aan dat die zich update met de mail-ververs-interval
* Bookmark widget - zal sowieso "nul" verbruiken denk ik
* Tasks widget - kost heel weinig, update alleen met de sync-interval
* Weer widget - update per twee uur en waarbij lokalisatie uit staat en alle batterijbesparende opties aan
Met wat zorg kosten widget heel weinig accu plus zien er, mijns inziens, te cool uit om niet te gebruiken
[afbeelding][afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Mabili op 19-03-2013 01:11 ]
Yes.
Dan moet je eerst nog even HD Widgets installerenIk heb sinds vandaag ook Slim Bean erop gezet, en op zoek naar deze opties maar tot nu toe heb ik deze opties nog niet kunnen vinden.
Nickname does not reflect reality
ik had even mijn post ge-edit, maar je bent volgens mij sneller dan het lichtBrad Pitt schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 01:03:
[...]
Yes.
[...]
Dan moet je eerst nog even HD Widgets installerenZijn geen settings van de Rom maar van die widget...
[ Voor 43% gewijzigd door Mabili op 19-03-2013 16:43 ]
Is de PACman ROM nog steeds gebaseerd op CM? Dan geef ik de ROM namelijk (op mijn telefoon) weinig kans. De battery usage is dan een drain eigenlijk op mijn telefoon (en geldt voor alle CM-based ROMs in mijn ervaring). Met stock based ROMs heb ik nergens last van.majic schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:16:
Hier erg goede ervaringen met PACman rom.
Heel stabiel, snel, prima battery usage. Veel features. Misschien leuk voor mensen om te proberen
Verwijderd
Hopelijk brengt 4.2.2 dan verbetering als die uitkomt.n00bs schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:54:
En sinds de laatste dagen, trekt weer mijn accu spontaan leeg. 4.12 is echt ondanks compleet slopen ervan via root echt een buggy shit OS voor de S2
Ik heb op mijn eigen en twee andere S2 toestellen de nieuwste Wanamlite rom geinstalleerd en het werkt gewoon goed, geen problemen mee gehad.n00bs schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:54:
En sinds de laatste dagen, trekt weer mijn accu spontaan leeg. 4.12 is echt ondanks compleet slopen ervan via root echt een buggy shit OS voor de S2
Nochtans niet zo moeilijk hoor. Kwestie van hem in download modus te zetten. Een geroote kernel flashen met odin. Rom downloaden. Op sd card zetten. In recovery booten en backup lakken en flashen maarDoutzen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:32:
Hoi,
noob-question die ik heb omdat de nieuwste firmware (4.12) mijn accu nogal snel leegtrekt: is er iemand in een straal van 50km van Drachten die me op weg wil helpen met t flashen van een custom rom? Heb er veel over opgezocht maar durf de eerste stap niet alleen te zetten.
Dank
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Doutzen uit Friesland? Als je bent wie ik hoop dan kom ik met alle plezier 200 km naar het noorden rijdenDoutzen schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:32:
Hoi,
noob-question die ik heb omdat de nieuwste firmware (4.12) mijn accu nogal snel leegtrekt: is er iemand in een straal van 50km van Drachten die me op weg wil helpen met t flashen van een custom rom? Heb er veel over opgezocht maar durf de eerste stap niet alleen te zetten.
Dank
NS FC: SW 2742 0448 8213
Stappenplan qua installatie van Xposed ook daadwerkelijk zo uitgevoerd?Musta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:11:
Als ik op modules druk, is er niks te vinden zegt die. Hoe moet ik dan van hieruit verder? Of lees ik ergens overheen...
Dit is wat ik heb gedaan:Brad Pitt schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:18:
[...]
Stappenplan qua installatie van Xposed ook daadwerkelijk zo uitgevoerd?
Maar daarna moet ik modules downloaden?For the framework:
Download XposedInstaller.apk and install it
Launch the Xposed Installer and click on "Install/Update"
Reboot
Done!
Hier raak ik t een beetje kwijt... Moet je nog het klok.apk ergens vandaan halen voordat je dpi kan vernaderen?For any modifications/modules you want to install:
Download <module>.apk and install it
Launch the Xposed Installer and go to the "Modules" tab (you will also get there if you click on the notification warning you that the module is not enabled yet)
Enable the module by checking the checkbox
Reboot
Done!
NS FC: SW 2742 0448 8213
Moet je laatste heimdal compileren van sourceskippengaas schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:59:
Ik heb niet eerder ervaringen met custom roms, maar wilde het eens proberen. Ik had gehoord dat de Cyanogenmod ervoor moest zorgen dat ik minder input lag zou ervaren. Dus via de wiki wiki dacht ik dat ik hier wel uit zou moeten komen. Helaas krijg ik na stap 5 de volgende error: "claiming interface failed". Ik draai Windows 7.
Via wat zoekwerk via google en GoT ben ik helaas nog niet echt verder gekomen waar het probleem aan zou kunnen liggen en hoe ik dit kan verhelpen. Iemand ideëen?
[ Voor 3% gewijzigd door SadisticPanda op 21-03-2013 09:07 ]
Ik heb geen ervaring ermee, dus dacht ik probeer het eerst eens even zelf voordat ik hier om hulp ga roepenazz_kikr schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:03:
[...]
Moet je laatste heimdal compileren van sources
Waarom zo moeilijk doen als het net zo makkelijk is. Welke versie van android heb je?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Daar had ik ook last evenals het wegvallen van signaal en nog een aantal niet zo fijne features daarom nu maar weer een andere rom.l3art schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:21:
Meer mensen hier die met Slim rom er last van hebben dat de proximity sensor niet altijd werkt?
Na een reboot doet hij het bij mij wel, maar om een onbekende reden, op een gegeven moment niet meer. Net zoals het automatisch mee draaien van het scherm, dat werkt ook niet altijd even soepel...
Totaal nog geen idee waar dit vandaan komt. Heb nog niet kunnen ontdekken of het de rom is of iets anders. Gekke is dat hij na een reboot het wel weer even doet. Maar met andere roms, met dezelfde apps geïnstalleerd weer geen problemen mee gehad.
Ga gewoon copy pasten...kippengaas schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:28:
[...]
Ik heb geen ervaring ermee, dus dacht ik probeer het eerst eens even zelf voordat ik hier om hulp ga roepen![]()
Ik heb Android 4.0.4. Nog geen 4.1.2 omdat ik T-mobile heb en die het nog niet vrijgegeven hebben over kies.
Ik heb er zelf geen last van gehad, maar las op XDA dat er ook wat andere mensen last van hadden.l3art schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:21:
Meer mensen hier die met Slim rom er last van hebben dat de proximity sensor niet altijd werkt?
Na een reboot doet hij het bij mij wel, maar om een onbekende reden, op een gegeven moment niet meer. Net zoals het automatisch mee draaien van het scherm, dat werkt ook niet altijd even soepel...
Totaal nog geen idee waar dit vandaan komt. Heb nog niet kunnen ontdekken of het de rom is of iets anders. Gekke is dat hij na een reboot het wel weer even doet. Maar met andere roms, met dezelfde apps geïnstalleerd weer geen problemen mee gehad.
Ik zie niet zo wat het voordeel is van SlimRom/Rootbox tov CM10.1. Waarom prefereer je deze tov CM10.1?(welke op dit moment super stabiel is)Brad Pitt schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:28:
Met SlimRom (tot en met build 2, 2.5 niet meer getest) enorm last van brakke memory management. Na verloop van tijd FC'es van Whatsapp en traag reagerende apps. Alleen een reboot werkte dan. Was helemaal klaar mee en draai nu RootBox en voorlopig helemaal top. Vrijwel zelfde opties, hier wat minder, daar weer wat meer en tot nu toe nog geen dingen meegemaakt zoals hierboven beschreven.
Alles super snel en soepel, geïntegreerde Xposed, erg okay allemaal.
Draai hem nog niet zo lang, kwam vandaag ook weer een nieuwe nightly van uit dus misschien komt het allemaal en wellicht is Build 2.5 van SlimRom ook wel weer gefixt maar gewoon dit als zijnde FYI
Mogelijkheden/opties/instellingen. Als in: meer, leuker, voor mij dan hè...Jay-v schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 23:52:
Ik zie niet zo wat het voordeel is van SlimRom/Rootbox tov CM10.1. Waarom prefereer je deze tov CM10.1?(welke op dit moment super stabiel is)
[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 23-03-2013 00:16 ]
En wat vind je van PACrom (nu v21)? Ik draai die nu een tijdje en deze bevalt me erg goed.Brad Pitt schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:06:
[...]
Mogelijkheden/opties/instellingen. Als in: meer, leuker, voor mij dan hè...
[afbeelding]
Geen idee of de laatste CM10.1's dit allemaal ook bieden, denk het niet. Ben een tijdje geleden met 10.1 gestopt omdat die wáy minder smooth was dan CM10 en erna niet meer er naar omgekeken eerlijk gezegd.
Geen idee, niet getest... Topic wel doorgelezen maar RootBox stond me meer aan. Waarom weet ik nietbarzi schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:30:
En wat vind je van PACrom (nu v21)? Ik draai die nu een tijdje en deze bevalt me erg goed.
Sensors werken zoals het hoort hier, Slimrom 4.2.2 versie 2.1. Heb je al eens de originele Samsung ROM er op gezet en gekeken of je daar ook het probleem mee hebt? Indien wel, dan zal het wel een hardwarefout zijn...l3art schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:21:
Ziet er strak uit.Brad Pitt schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:06:
[...]
Mogelijkheden/opties/instellingen. Als in: meer, leuker, voor mij dan hè...
[afbeelding]
Ja, maar hij heeft er zelf een theme overheen gegooid. Zit niet standaard in RootBox of SlimRom.Thombias schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 08:31:
[...]
Ziet er strak uit.
De schuifknopjes zijn wel een beetje a la IOS
[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 23-03-2013 12:16 ]
Smoother dan stock is ie zeker niet en je krijgt weer oudere Mali drivers,al kan dat ook een voordeel zijn, voor bepaalde games. Ben zelf weer terug naar stock :-PSakete schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:05:
Voor de liefhebbers, de Siyah v5 vsync, die nu ook op 4.2.2 roms werkt. Eindelijk weer een 'buttery smooth' android
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2201017
Oké, vreemd. Bij mij is tie wel smoother dan de stock kernel die met SlimBean komt. Die stottert nog wel eens bij het scrollen.Brad Pitt schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:09:
[...]
Smoother dan stock is ie zeker niet en je krijgt weer oudere Mali drivers,al kan dat ook een voordeel zijn, voor bepaalde games. Ben zelf weer terug naar stock :-P
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja kan wel. RootBox is weer wat soepeler dan SlimBean, kan ook placebo zijn maar weet vrijwel zekerSakete schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:19:
Oké, vreemd. Bij mij is tie wel smoother dan de stock kernel die met SlimBean komt. Die stottert nog wel eens bij het scrollen.
Ja, die kan je vinden op http://lmgtfy.com/?q=how+to+revert+galaxy+s2+back+to+stockOctavian schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:12:
Ik ga mijn "oude" s2 proberen terug te zetten naar de officiële software. Ik weet alleen niet waar ik de officiele software kan vinden en hoe ik mijn s2 moet unrooten. Heeft iemand een tutorial?
[ Voor 8% gewijzigd door Sakete op 24-03-2013 16:30 ]
Staat gewoon in dit topic hoor: Verwijderd in "[Samsung Galaxy SII - I9100] Firmware Topic"Octavian schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:12:
Ik ga mijn "oude" s2 proberen terug te zetten naar de officiële software. Ik weet alleen niet waar ik de officiele software kan vinden en hoe ik mijn s2 moet unrooten. Heeft iemand een tutorial?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Fixed that for you, LMGTFY linkjes zijn niet echt geliefd hier.Sakete schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:29:
[...]
Ja, die kan je vinden op https://www.google.nl/#hl...f5dcee55&biw=1920&bih=916
.. .. maar uitermate geschikt voor vragen die iedere 2 pagina terug komen.Richub schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:04:
[...]
Fixed that for you, LMGTFY linkjes zijn niet echt geliefd hier.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb vandaag RootBox 20130322 nightly erop gegooid met stock kernel. Hij voelt idd iets soepeler aan, ff uitproberen de komende dagenBrad Pitt schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:14:
[...]
Ja kan wel. RootBox is weer wat soepeler dan SlimBean, kan ook placebo zijn maar weet vrijwel zeker
Dank je ! Ik ga er mee aan de slag.azz_kikr schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:09:
[...]
Ga gewoon copy pasten...
Activate USB debugging on your device
We turned and started in download mode (tel af, volume omlaag, home ingedrukt houden en dan phone starten)
We have installed the USB drivers for our phone is recognized by the pc.(staan er normaal op als je kies hebt)
We connect our device to your computer and open ODIN.
We download a version compatible with siyah kernel 4.0.4 in www.gokhanmoral.com. For example s2 5.0.1
Place the tar file in the PDA box
Click on Start
Our device in a few seconds and restarts the process is over.
Dan is het kwestie van leuke rom te downloaden, op je sasmsung zetten. Rebooten in custom recoveren en vandaar backup nemen en wipen en nieuwe flashen (choose zip from sd).
And done
[ Voor 29% gewijzigd door Strider op 25-03-2013 13:41 ]
BlaBlaBla
[ Voor 35% gewijzigd door De_Bastaard op 25-03-2013 14:22 ]
Yep, is 4.2.2. Weet eerlijk gezegd niet of deze BLN heeft. Ik gebruik dat zelf nooit.Strider schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:40:
Rootbox ziet er wel oke uit, heeft deze ook BLN?
En rootbox 3.9.1 is dus Android 4.2.2?
Dat ligt aan de kernel die je er mee gaat gebruiken.Strider schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:40:
Rootbox ziet er wel oke uit, heeft deze ook BLN?
Okai, natuurlijkBrad Pitt schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:39:
[...]
Dat ligt aan de kernel die je er mee gaat gebruiken.
BlaBlaBla
Hij bedoelde denk ik de stock kernel die met Rootbox komt (wat dus niet stock Samsung is). De stock kernel van Rootbox is van CyanogenMod.Strider schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:27:
[...]
Okai, natuurlijk
Waarom ben jij eig naar stock gegaan, terwijl je van Rootbox afkomt?
BlaBlaBla
Ik draai zelf de 20130322 nightly, en die is tot nu toe rete stabiel. Geen crashes van apps gehad. Ik ga ervanuit dat in principe de 3.9.1 ook stabiel is, dat is een major release. de nightlies zijn minor releases.Strider schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:47:
Aaaah oke, is Rootbox 3.9.1 helemaal stabiel bij jullie?
Niet echt, en da's geen onzinStrider schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:47:
Aaaah oke, is Rootbox 3.9.1 helemaal stabiel bij jullie?
Vind Chrome nog steeds brak omgaan met lettergroottes. Vooral in fora zoals deze ziet het er in Chrome heel raar uit (letters scalen niet goed) t.o.v. bijv. de stock browser. Die laatste voldoet (voor mij) gelukkig geheel en is echt razendsnel, ook met de stock kernel. Scrollt soepel, hoe groot de pagina ook is, zonder echt te schokken.Sakete schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:16:
[...]
Ik heb overigens toch weer Siyah v5 vsync erop gegooid met Rootbox. Hij is toch soepeler, vooral in de browser (chrome) merk ik verschil in soepelheid. Met de stock Rootbox kernel stottert ie toch een beetje af en toe. Met de Siyah vsync nagenoeg niet.
[ Voor 52% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2013 11:37 ]
BlaBlaBla
Standaard kernel is volgens mij de CM kernel en die heeft geen BLN ondersteuning.Strider schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:11:
Ja ik heb ook gemerkt dat de stock browser echt een stuk fijner is dan Chrome, raar eigenlijk. Weet overigens iemand of de standaard kernel van Rootbox ook BLN heeft? Of is een Siyah of Dori kernel toch beter om te gebruiken?
Ik gebruik nu resurrection met een Dorimanx kernel wat opzich wel goed werkt, maar ik heb toch minimaal 1 crash per week wat me soms wel kan irriteren.
Verwijderd
Normaal gesproken als je de laatste tab sluit met dat X'je sluit ook de hele browser. Als je die daarna weer opent zou 'ie moeten beginnen met je startpagina. Als je de browser "sluit" met één of meerdere tabs zal/zullen die weer worden geopend bij een volgende start. Vind dat echt ideaal eigenlijkVerwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:06:
Hoop dat iemand een oplossing daarvoor heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2013 17:37 ]
Je sluit je laatste tab. Dan lijkt about blank me logisch. Als je een nieuwe tab dan opent, dan is nu.nl weer logisch.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:06:
Kent iemand dit fenomeen;
4.1.2 met de stock-browser, als startpagina heb ik http://mobiel.nu.nl waar hij ook heen gaat als ik de browser start, regelmatig gebeurt het dat als ik via die site op een link klik deze prima opent, maar als ik daarna de browser sluit en even later weer start krijg ik die laatste pagina weer te zien ipv de startpagina. Als ik die verwijder krijg ik "about:blank". Op dat moment staat "http://mobiel.nu.nl" nog steeds als startpagina ingesteld maar gaat daar niet heen, krijg continu "about:blank". De enige manier om dit op te lossen is nu.nl in de adresbalk te tikken en er heen te gaan, daarna is alles weer goed.
-Dus je opent je browser en nu.nl als je startpagina.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:06:
Kent iemand dit fenomeen;
4.1.2 met de stock-browser, als startpagina heb ik http://mobiel.nu.nl waar hij ook heen gaat als ik de browser start, regelmatig gebeurt het dat als ik via die site op een link klik deze prima opent, maar als ik daarna de browser sluit en even later weer start krijg ik die laatste pagina weer te zien ipv de startpagina. Als ik die verwijder krijg ik "about:blank". Op dat moment staat "http://mobiel.nu.nl" nog steeds als startpagina ingesteld maar gaat daar niet heen, krijg continu "about:blank". De enige manier om dit op te lossen is nu.nl in de adresbalk te tikken en er heen te gaan, daarna is alles weer goed.
BlaBlaBla
CM heeft een eigen kernel? PA dus ook?Sakete schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:16:
De stock kernel van Rootbox is van CyanogenMod.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Ik sluit de browser met de back-knop, als ik hem daarna stop via taakbeheer krijg ik bij opnieuw starten weer die about:blank pagina.Jay-v schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:15:
[...]
-Dus je opent je browser en nu.nl als je startpagina.
-Vanuit deze pagina (deze tab) open je een andere pagina.
-Als je deze pagina afsluit krijg je een blanke (GEEN) pagina.
Lijkt me logisch. Als je je browser daadwerkelijk afsluit en weer opnieuw opstart kom je gewoon weer bij nu.nl uit.
Verwijderd
Ik kan via de menu-knop alleen een nieuw venster openen, en dan opent nu.nl idd weer, maar zie nergens iets met 'tab', of is dat hetzelfde?AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:28:
[...]
Je sluit je laatste tab. Dan lijkt about blank me logisch. Als je een nieuwe tab dan opent, dan is nu.nl weer logisch.
De Samsung stock browser sluit niet af als je het laatste venster ook afsluit? Doet de CM stock versie wel.Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:23:
Ik sluit de browser met de back-knop, als ik hem daarna stop via taakbeheer krijg ik bij opnieuw starten weer die about:blank pagina.
Doe ik iets fout met afsluiten?
Dat is hetzelfde ja, venster, tabje, what's in a nameVerwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:57:
Ik kan via de menu-knop alleen een nieuw venster openen, en dan opent nu.nl idd weer, maar zie nergens iets met 'tab', of is dat hetzelfde?
Verwijderd
Ik ben nu Dolphin-browser aan het uitproberen, deze heeft zo te zien deze fratsen niet en heeft duidelijke tabbladen, ben benieuwd of hij gaat bevallen.Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:33:
[...]
De Samsung stock browser sluit niet af als je het laatste venster ook afsluit? Doet de CM stock versie wel.
[...]
Dat is hetzelfde ja, venster, tabje, what's in a name
BlaBlaBla
Lijkt me sterk dat dat door je S2 komt. Lijkt me eerder een router probleem. Maar wat je kan proberen is een andere kernel installeren. De kernel heeft de WiFi driver, niet de ROM. Standaard wordt RootBox geleverd met de CM kernel (CyanogenMod), wat in principe een goede kernel is. Je kan Dorimanx proberen (ben ik zelf geen fan van) of Siyah.Strider schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:33:
Tjsonge jonge, Rootbox is echt geen success hier. Het draait wel stabiel maar ik heb ontzettend veel wifi problemen, en volgens XDA ben ik niet de enge:
- Wanneer er meerdere apparaten met mijn wifi netwerk zijn verbonden en ik probeer met mijn S2 te connecten raakt mijn wireless router over de zeik, ineens hebben alle apparaten geen network access meer met mijn wireless netwerk. Mijn w7 laptops geven aan: Limited access, en ook mijn S2 kan er niet mee connecten.
- Als ik dan vervolgens mijn wireless router reset, werkt het weer prima. Maar wanneer ik mijn telefoon reboot, en weer probeer te connecten begint het gezeik weer voor af aan. Het werkt alleen goed als mijn telefoon het enige apparaat is verbonden met mijn wireless netwerk.
[ Voor 7% gewijzigd door Sakete op 28-03-2013 10:36 ]
Ik heb serieus waar mijn wireless router nog nooit gereset in 10 jaar tijd, en nu flash ik Rootbox erop en hopla ik heb mijn router al 5x moeten resetten omdat heel mijn wireless netwerk ineens plat ligt.Sakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:35:
[...]
Lijkt me sterk dat dat door je S2 komt. Lijkt me eerder een router probleem. Maar wat je kan proberen is een andere kernel installeren. De kernel heeft de WiFi driver, niet de ROM. Standaard wordt RootBox geleverd met de CM kernel (CyanogenMod), wat in principe een goede kernel is. Je kan Dorimanx proberen (ben ik zelf geen fan van) of Siyah.
BlaBlaBla
Dan nog heeft het geheel niets met RootBox te maken aangezien zoals gezegd de kernel Wifi aanstuurtStrider schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:37:
[...]
Ik heb de Dorimanx kernel, en ik kan de standaard en Siyah kernel nog wel eens proberen, maar een andere user heeft ook dit probleem, met meerdere kernels.
Siyah kernel geeft een software brick, en de standaard kernel lijkt het wel prima te doen. Dorimanx kernel is de boosdoener idd. Maarja, met die standaard kernel heb ik weer geen BLN.Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:43:
[...]
Dan nog heeft het geheel niets met RootBox te maken aangezien zoals gezegd de kernel Wifi aanstuurt
BlaBlaBla
Als je siyah wil proberen, dan moet je deze nemen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2201017Strider schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:57:
[...]
Siyah kernel geeft een software brick, en de standaard kernel lijkt het wel prima te doen. Dorimanx kernel is de boosdoener idd. Maarja, met die standaard kernel heb ik weer geen BLN.
Toch maar eens Slimbean proberen, misschien dat die wel goed werkt met Siyah.
De link hierboven overschrijft de Mali 2 met Mali 1 drivers. Heeft niks te maken met Siyah + Mali 1 support of iets dergelijks. Na het installeren van de Siyah kernel, waarbij dus de drivers worden overschreven, kan je elke andere kernel installeren die Mali 1 compatible is. Wil je weer "terug" naar een Mali 2 kernel moet je dus ook de Mali 2 drivers weer herinstalleren.Sakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:07:
De link hierboven geeft je de Siyah V5 vsync kernel, die wel de Mali 1 driver heeft, maar enkele tweaks waardoor die wel met de nieuwste Roms werkt. Bijkomend voordeel is dat ie vsync patches heeft waardoor je het Project Butter gevoel krijgt. Het is de kernel die ik zelf ook gebruik met RootBox of SlimBean.
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 28-03-2013 11:28 ]
Daar hebben we het inderdaad vaker over gehad en ik vind toch dat Siyah vsync smoother isBrad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:26:
[...]
Buiten dat is Siyah Vsync zeker niet smoother dan de stock CM-kernel, dat was wel zo maar de huidige CM kernel is zo soepel als het maar kan, met vrijwel nul haperingen of lags. Naar mijn mening uiteraard
[ Voor 30% gewijzigd door Sakete op 28-03-2013 11:33 ]
Hahaha kan best hoor...Sowieso is de PegasusQ governor erg fijn. Maar het is/ik vind het geen WOW verschil.Sakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:31:
Daar hebben we het inderdaad vaker over gehad en ik vind toch dat Siyah vsync smoother ismaar wellicht is het een placebo effect
Nightly 25.Overigens, welke RootBox nightly draai jij? Ik draai de 20130322
Nee serieus nog niet één keer gehad. En gebruik de browser echt enorm vaak.maar ik merk af en toe van die rare bugs, zoals wanneer ik de stockbrowser open hij niets doet en ik eerst m'n back knop lang moet indrukken voor een application kill, waarna ik 'm opnieuw kan opstarten en hij dan naar m'n homepage gaat.
Inderdaad! Niet eens opgevallen nee... Gebruik dat nooit maar die optie is verschwunden ja...En wat ik ook vreemd vind is dat de stockbrowser ineens geen incognito mode meer heeft.
Bedankt! Mijn wifi werkt weer normaalSakete schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:07:
[...]
Als je siyah wil proberen, dan moet je deze nemen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2201017
De standaard siyah werkt niet goed met JB 4.2 (dus zal bij SlimBean ook een softbrick geven). En daarnaast hebben de meeste nieuwe ROMs de Mali v2 driver, dus je moet altijd opppassen welke kernel je gebruikt. Als je een kernel met Mali v1 gebruikt dan zal de ROM niet booten.
De link hierboven geeft je de Siyah V5 vsync kernel, die wel de Mali 1 driver heeft, maar enkele tweaks waardoor die wel met de nieuwste Roms werkt. Bijkomend voordeel is dat ie vsync patches heeft waardoor je het Project Butter gevoel krijgt. Het is de kernel die ik zelf ook gebruik met RootBox of SlimBean.
BlaBlaBla
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ligt er aan wat je vorige Rom was. Als dat een, zoals hierboven beschreven, versie was met een Preload map en die niet is geback-upped aangezien niet iedere recovery dat doet (hetgeen echt bizar irritant is) ben je doomed. In andere gevallen, en da's gelukkig bijna altijd zo, is het inderdaad gewoon Restore en klaarSando schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:50:
Ik heb in het CWM-based Recovery een optie Backup en Restore. Geen idee wat ie backupt. Er staat geen bekende woorden als Nandroid bij. Gewoon Backup. Dat heb ik gedaan vóór het flashen. Kan ik nu Restore doen om mijn vorige ROM werkend terug te krijgen, of mist er dan nog iets?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Misschien is PACrom iets voor jou? Draai hem zelf ook en ben er erg tevreden mee. Hiervoor draaide ik PA 2.54, maar wilde toch 4.2.2.Sando schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:50:
Sjonge wat vind ik die Paranoid Android 3.0 persoonlijk matig vergeleken bij Paranoid Android 2.54.
De Gapps-compasjes doen het weer, but at what cost?TL;DR:
- Swipen over taakbalk voor brightness werkt niet langer
- Toggles voor truuks staan niet meer in de taakbalk
- In plaats daarvan heb je tiles
- Maar alleen in de Phone-layout
- En daar staat een knop voor een brightness-slider
- Drukken op home als het scherm perongeluk uit gaat brengt je ook meteen naar home in plaats van dat het je scherm weer aan zet
- Perongeluk Extended Desktop aanzetten schopt je DPI in de war, maar het weer uitzetten heeft geen effect.
- Kleinzerig: bij de minste of geringste crash zit je in een boot-freeze.
- PA2.54 was hier robuust als een rots, nooit dergelijke problemen gehad.
PA 2.99 lijkt sprekend op PA3.0. Ik zoek de nieuwste PA die op 2.54 lijkt. Iemand een idee welke dat is?
Ik heb in het CWM-based Recovery een optie Backup en Restore. Geen idee wat ie backupt. Er staat geen bekende woorden als Nandroid bij. Gewoon Backup. Dat heb ik gedaan vóór het flashen. Kan ik nu Restore doen om mijn vorige ROM werkend terug te krijgen, of mist er dan nog iets?
Ik heb een stuk of 5 roms geprobeerd tot ik uiteindelijk bij PA1.x eindigde. M.A.W. waarom is PACrom iets voor mij? Die heeft wel gewoon toggles en slide-to-brightness?barzi schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:09:
[...]
Misschien is PACrom iets voor jou? Draai hem zelf ook en ben er erg tevreden mee. Hiervoor draaide ik PA 2.54, maar wilde toch 4.2.2.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Wat bedoel je met toggles? Die bovenin je notificatiebar staan? Brightness slide heeft RootBox ook sowieso.Sando schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:18:
Die heeft wel gewoon toggles en slide-to-brightness?
En mijn Wifi problemen zijn weer terug
BlaBlaBla
Ja precies.
[ Voor 44% gewijzigd door Sando op 28-03-2013 14:36 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Heb je die problemen ook met de stockrom?
Ik heb altijd Resurrection 3.11 gedraaid (Android 4.1.2), nooit een enkel Wifi probleem gehad.
BlaBlaBla
Installeer anders eens de laatste CyanogenMod Nightly (http://get.cm) voor de I9100. En kijk dan ff of je problemen krijgt. (want je krijgt dan de stock CM kernel)Strider schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:33:
[...]
Ik heb altijd Resurrection 3.11 gedraaid (Android 4.1.2), nooit een enkel Wifi probleem gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door Sakete op 28-03-2013 14:36 ]
Maar op 4.2.2 kan je toch ook gewoon die toggles aan zetten? Je hebt "twee" notificatiedrawers hèSando schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:31:
Daarnaast kost het 2x zoveel moeite om iets wat niet veel lastiger dan aan-uit moet gaan, zoals de zaklamp, aan te zetten. Echt, wie dit bedacht heeft...
Dus als ik rom1 (Samsung JB) naar rom2 clone, en dan ICS als rom1 flash zou het in principe goed moeten gaan? Of omwisselen (eens kijken of dat kan in CWM)?AllSeeyinEye schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:41:
[..] Het is of een Samsung based JB rom, of dual boot, maar dan ICS als hoogste.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Ja, is wel even zoeken naar beiden! De ene staat onder powerwidget (RootBox settings) en de tiles staan onder de statusbar toggles (ROM control).Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:45:
[...]
Maar op 4.2.2 kan je toch ook gewoon die toggles aan zetten? Je hebt "twee" notificatiedrawers hè
[afbeelding] [afbeelding]
Ter info voor degenen die het nog niet ondekt hebben:Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:45:
[...]
Maar op 4.2.2 kan je toch ook gewoon die toggles aan zetten? Je hebt "twee" notificatiedrawers hè
[afbeelding] [afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq