Ik zit nu een paar dagen op 4.1.2, de officiële XEN rom van Samsung. Ik ben geroot, en heb voor de upgrade een volledige wipe/reset gedaan.
Al de Location settings staan uit, en ik heb de overbodige Samsung apps allemaal gefreezed.
Nu zit ik met het issue dat het toestel vaak erg traag is.
Vooral het netwerk (zowel 3G als Wifi) is traag. Met speedtest op wifi (met 90% signaalsterkte) vaak 2000ms ping, en veel lagere snelheden dan het zou moeten zijn.
Soms is het toestel dan weer erg snel, andere keren super traag, nochtans verbruikt er niets veel CPU.
Met betterbatterystats geen wakelock te bespeuren, geen overtollige alarms, en de batterijduur valt ook mee (ongeveer 2 dagen op 2000 mAh).
Waarom voelt m'n telefoon dan vaak zo traag aan? Zelfs icoontjes in de play store laden soms erg traag, duurt tientallen seconden voor ze tevoorschijn komen.
Heb al meerdere keren gereboot, en dalvik plus andere caches gewist, zonder beterschap.
Any ideas?
Laat maar! android.process.media zat zo maar eventjes 60% cpu te verbruiken sinds gisteren. Heeft iets met de mediascanner te maken. Heb media storage app gestopt, data gewist, en reboot, lijkt in orde nu. Zal iets zijn van corrupte media database...
[
Voor 12% gewijzigd door
phobosdeimos op 06-03-2013 14:49
]