☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het is enkel 10 euro extra omzet als je alle investeringen en kosten die het met zich meebrengt even gemakshalve vergeet.Marzman schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:48:
[...]
Ik vraag me trouwens af of op dit moment de inkomsten stagneren ten opzichte van de tijd toen mensen nog geen mobiel internet gebruikten. Het is wel 10 euro extra omzet wat ze met internet realiseren die ze vroeger niet hadden.
Die mobiel-inet investering +lopende kosten moet ergens van betaald (hint : die 10 euro). Dat zegt dus helemaal niets over de rest van de lopende kosten die nog steeds binnen moeten komen (sms + bellen).
Lopen je verdiensten op je "oude" diensten terug terwijl je nog steeds de lopende kosten daarvan hebt dan moet je ergens geld vandaan halen...
Nu heeft het gewoon de indruk dat ze een nieuwe melkkoe willen, wat bij de concurrent ook als muziek in de oren klinkt. Geld vragen voor iets wat ze al betaald is.
Bedenk me net, als gebruiker van een smartphone kunnen we het netwerk zelf ook nog een beetje ontlasten. Zodra je Wifi beschikbaar heb dan maak ik er in ieder geval zoveel mogelijk gebruik van.
[ Voor 17% gewijzigd door Pjottski op 25-04-2011 16:24 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dat zeg ik in iets andere woorden in de zin die je hebt weggeknipt. Het ging om een stagnering in inkomsten, dat dit niet hetzelfde is als winst weet ik ook welGomez12 schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:04:
[...]
Het is enkel 10 euro extra omzet als je alle investeringen en kosten die het met zich meebrengt even gemakshalve vergeet.
Die mobiel-inet investering +lopende kosten moet ergens van betaald (hint : die 10 euro). Dat zegt dus helemaal niets over de rest van de lopende kosten die nog steeds binnen moeten komen (sms + bellen).
Lopen je verdiensten op je "oude" diensten terug terwijl je nog steeds de lopende kosten daarvan hebt dan moet je ergens geld vandaan halen...
/▌
Als ik nu kijk naar de abonnementen van Hi bijvoorbeeld, die vragen nu 17,50 per maand voor snel internet met een limiet van 2GB.
Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee als KPN bijvoorbeeld €5,00 gaat rekenen voor een basis-abonnement waarmee je kunt internetten, e-mailen en alle overige diensten met uitzondering van bijvoorbeeld voip en streaming video.
Het basis-abonnement zou dan bijvoorbeeld een limiet van 2GB kennen. Voor voip zou dan 7,50 extra neer moeten worden gelegd en voor streaming video nog eens 7,50 extra. Dit zouden dan eveneens flat-free abonnementen moeten worden aangezien er geen limiet op voip en streaming video zou moeten zitten.
Als KPN nou slim is bieden ze zelf ook voip aan voor je mobiele telefoon i.c.m. die 7,50 aan abonnementskosten die je dan betaald.
De instap is jarenlang bewust laagdrempelig gehouden, om zoveel mogelijk mensen aan mobiel internet te krijgen. Waar denk je anders dat die explosieve groei vandaan komt? Telco's hebben daar heel erg lang niet of nauwelijks aan verdiend, zeker door de hoge investeringen aan het begin, en de tergkerende veiling van de frequentiekavels.Peedjeeh schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:46:
Ze hoeven van mij echt geen liefdadigheidsinstelling te zijn, ga ervan uit dat de kpn de investeringen+lopende kosten wel berekend hebben naar een reële prijs voor een abonnement, en daarbij zelfs nog rekening zullen houden met winst. Of de instap is bewust laagdrempelig geweest zodat daarna de hoofdprijs gevraagd kan worden.
Superdom? In mijn optiek juist een strategie gericht op de langetermijn. Laat mensen voor weinig kosten instappen. Wanneer ze eenmaal gewend zijn aan je product/dienst en niet meer zonder kunnen, ga je de volle mep vragen.Arosf schreef op maandag 25 april 2011 @ 17:53:
KPN is gewoon superdom geweest door flat-free abonnementen af te sluiten voor 3,75 per maand. Het is echter hun goed recht om internet in stukken te knippen en deze per stuk te verkopen. Dat mensen het hier niet mee eens zijn is weer een heel ander verhaal.
Als dat de kostprijs is (+ winstmarge), lijkt me dat niet eens onreël, mits daarbij bepaalde diensten niet geblokkeerd zijn.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:12:
KPN kennende zal je voor een basis internet abbo gewoon 10 euro betalen met een belachelijk lage datalimiet hoor.
[ Voor 41% gewijzigd door Spacecowboy op 25-04-2011 21:19 ]
HENG HENG
DEN HAAG - De fractie van de SP in de Tweede Kamer wil dat de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) onderzoek gaat doen naar telecombedrijven die 'zware' diensten als internetbellen via de smartphone willen blokkeren als de consument er niet extra voor betaalt.
http://www.telegraaf.nl/b...?sn=binnenland,buitenland
En dan nog: als er iets gevonden wordt, wat heb ik als consument daar dan verder aan? Meestal komt er dan iets uit als 'foei, dat mag niet' en een flinke boete, waarna de veranderingen niet terug worden gedraaid.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Met name dit vind ik echt belachelijk. In feite is het "veilen" van frequentieruimte gewoon een verkapte belasting, het wordt toch immers doorberekend aan de consument. Waarom geeft de overheid niet gewoon de ruimte aan diegenen die er goede plannen mee hebben? Nu is het voor KPN en andere telco's gewoon een extra investering. Ze kunnen dit geld beter gebruiken om een fatsoenlijk mobiel netwerk aan te leggen.Spacecowboy schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:09:
[...]
De instap is jarenlang bewust laagdrempelig gehouden, om zoveel mogelijk mensen aan mobiel internet te krijgen. Waar denk je anders dat die explosieve groei vandaan komt? Telco's hebben daar heel erg lang niet of nauwelijks aan verdiend, zeker door de hoge investeringen aan het begin, en de tergkerende veiling van de frequentiekavels.
KPN ziet zo langzamerhand de inkomsten uit de melkkoe SMS verdampen, en van een ex-overheidsbedrijf had ik niet anders verwacht dan zo'n conservatieve "dan vragen we toch gewoon geld voor het nieuwe sms" reactie.
skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut
http://www.nu.nl/internet...ren-mobiele-diensten.html
Niet dat ik niet blij zou zijn met deze mening van de kamer.
[ Voor 15% gewijzigd door xabre16v op 26-04-2011 18:16 ]
Omdat het de eerste provider is die dit in de wereld wil gaan invoeren misschien.xabre16v schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:16:
Het lijkt wel of de Tweede Kamer tegenwoordig overal wat van moet vinden maar ik heb zoiets van waar bemoeien ze zich mee. Ik meende dat de grote telco's gewoon private bedrijven zijn.
Niet dat ik niet blij zou zijn met deze mening van de kamer.
telecompaper.com/nieuws/vodafone-nuanceert-blokkeren-data-intensief-internetgebruik
Heb je dat artikel wel goed gelezen? Men heeft het over 'data-intensief internetgebruik', de chat-heffing wordt nergens genoemd.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:56:
Vodafone zegt niet mee tegaan met de onzin van KPN.
telecompaper.com/nieuws/vodafone-nuanceert-blokkeren-data-intensief-internetgebruik
Voorts nog een quote uit dat artikel:
Wel heeft Vodafone in 2010 een datalimiet ingevoerd van 1 GB per maand en wordt gebruik van bellen en sms'en via internet (VoIP en sms'en) geblokkeerd.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ik betaal 45 euro/maand voor mijn iPhone abbo bij de KPN. 250belminuten of smsjes + 1gb dataverkeer.
vooralsnog ben ik nooit over die belminuten en dataverkeer gegaan. Max geloof ik 200mb gebruikt in 1 maand.
In theorie wordt er wel 1Gb voor mij gereserveerd en 250belminuten of smsjes.
KPN zegt niet: "L1nt, je hebt nog niet eens de helft gebruikt, je krijgt korting van ons". Nee ik mag gewoon die 45 euro aftikken.
Nu wordt ik straks extra gestraft (als het ook voor bestaande klanten gaat gelden) doordat ik niet meer via Whatsapp mag sms'en of af en toe een youtube filmpje wil bekijken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het gaat niet voor bestaande klanten gelden, dat is al meerdere keren gemeldt. Als dit wel zo zou zijn, dan zou je kostenloos je abonnement op kunnen zeggen zodra de gewijzigde voorwaarden ingaan.L1nt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:21:
Nu wordt ik straks extra gestraft (als het ook voor bestaande klanten gaat gelden) doordat ik niet meer via Whatsapp mag sms'en of af en toe een youtube filmpje wil bekijken.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Was een X bedrag per maand internet de rest van je leven op je mobiel.
Blijft dat bedrag wel staan maar gaan ze alles verbieden.
Bensimpel
Positieve meneer
Jij wilt toch ook altijd en overal online zijn met je laptop of tablet!
Dat kan met onze bundels voor Internet op je laptop en tablet.
En nu zelfs met een maandelijkse korting van 10 euro per maand!
Hi Soms Online van €19,95 voor €9,95 per maand
Hi Regelmatig Online van €29.95 voor €19,95 per maand
Meer weten of gelijk activeren? Lees dan hier meer, maar wees er wel snel bij want deze actie is speciaal voor jou als Hi beller en loopt t/m 1 juli.
Groeten van Hi
😆 - Denk ook eens om ;)
http://www.nu.nl/internet...ing-mobiele-diensten.html
Verhagen begrijpt heffing op mobiele diensten
Uitgegeven: 27 april 2011 21:41
Laatst gewijzigd: 28 april 2011 08:02
DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) wil dat bepaalde internetdiensten op smartphones, ofwel mobieltjes waarmee je het internet op kan, ''tegen redelijke voorwaarden'' beschikbaar blijven voor consumenten.
© AFPWel vindt hij het normaal dat telecombedrijven extra geld vragen voor bepaalde diensten. Hij zei dat woensdag tijdens een overleg met de Tweede Kamer over de telecommarkt.
Steeds meer telecombedrijven willen dat consumenten extra geld neertellen voor bepaalde diensten, zoals internetbellen met de smartphone.
In sommige gevallen worden dergelijke diensten zelfs geblokkeerd. De bedrijven zeggen dat ze wel moeten investeren in toenemend dataverkeer, terwijl de inkomsten uit bellen en sms'en teruglopen als mensen bellen via internet.
Poortwachter
Sommige politieke partijen vrezen dat telecombedrijven straks een soort ''poortwachter'' worden waarbij zij bepalen welke dienst de consument kan gebruiken. Maar Verhagen verwierp de suggestie dat er sprake is van censuur of gebrek aan open internet omdat internetten op je mobieltje volgens hem toch echt wat anders is dan je gewone internetverbinding thuis.
Toch toonde de bewindsman zich wel geïnteresseerd in het idee dat telecombedrijven diensten te allen tijde beschikbaar houden, waarbij consumenten betalen per hoeveelheid data die ze gebruiken.
Censuur
Zo wordt censuur voorkomen en kunnen de bedrijven de kosten gewoon doorberekenen. De minister gaat dat bespreken met de telecombedrijven die actief zijn op de Nederlandse markt.
In Nederland zijn drie telecombedrijven met een eigen netwerk: KPN, Vodafone en T-Mobile. Alle politieke partijen pleiten voor meer nieuwe aanbieders, zodat de onderlinge concurrentie wordt bevorderd. Dit kan gunstige gevolgen hebben voor consumenten.
Veilingen
Ook Verhagen wil bij veilingen van frequenties voor mobiel internet en smartphones volgend jaar nieuwe bedrijven de kans geven de markt te betreden. Hoeveel nieuwkomers er straks precies kunnen toetreden, wordt later bekend. De minister beloofde verder zich in te zetten om de tarieven voor mobiel internetten binnen de Europese Unie te verlagen.
Politiek zal het dus toelaten
---RAWE CEEK!!!---
Ik zit "vaak genoeg"(vind mijn baas dan) op een terrasje mobiel te tetheren terwijl ik op mijn laptop werk. Het enige verschil is dan snelheid en WIFI-naam vergeleken met thuis.
http://www.nu.nl/internet...et-kpn-wordt-duurder.htmlalwaysleft schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:30:
Morgen worden de plannen bekend gemaakt!
Als ik het allemaal goed begrijp is het ook niet mogelijk om je abbo vroegtijdig af te breken omdat in principe geen tariefwijziging plaats vind voor bestaande klanten?
"Wel stelt de provider dat er voor huidige klanten niets veranderd. Dit is deels waar. Er is extra een regel in de algemene voorwaarden die nu niet nageleefd wordt en straks wel.
Zo is in de voorwaarden (pdf) te lezen dat het gebruik van VoIP verboden is. KPN staat dit nu toe, maar zal de functionaliteit wanneer de nieuwe abonnementen ingegaan zijn ook blokkeren voor bestaande abonnees"
De voorwaarde waar dit in staat stamt uit 01-01-2011 voor KPN en voor HI is dit 01-11-2010. Mijn abonnement is uit 2009 ik ben dus NOOIT akkoord gegaan met de "nieuwe" voorwaarde van KPN of HI. Hoe willen ze dit dan gaan doorvoeren?
Mooi want ik heb net Simyo afgesloten met internet voor 5 euro per maandExterminator schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:19:
[...]
http://www.nu.nl/internet...et-kpn-wordt-duurder.html
Als ik het allemaal goed begrijp is het ook niet mogelijk om je abbo vroegtijdig af te breken omdat in principe geen tariefwijziging plaats vind voor bestaande klanten?
Je abo is niet tussentijds verlengt? (voor een nieuw toestel)Zer0cool12342 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:44:
Wat ik erg raar vind aan het artikel op nu is dit:
"Wel stelt de provider dat er voor huidige klanten niets veranderd. Dit is deels waar. Er is extra een regel in de algemene voorwaarden die nu niet nageleefd wordt en straks wel.
Zo is in de voorwaarden (pdf) te lezen dat het gebruik van VoIP verboden is. KPN staat dit nu toe, maar zal de functionaliteit wanneer de nieuwe abonnementen ingegaan zijn ook blokkeren voor bestaande abonnees"
De voorwaarde waar dit in staat stamt uit 01-01-2011 voor KPN en voor HI is dit 01-11-2010. Mijn abonnement is uit 2009 ik ben dus NOOIT akkoord gegaan met de "nieuwe" voorwaarde van KPN of HI. Hoe willen ze dit dan gaan doorvoeren?
Als ze het echt succesvol gaan blokkeren (ik verwacht dat er zo apps komen waarmee je het weer kan omzeilen, desnoods met iets wat je thuis kan draaien als soort proxy of tunnel) dan kap ik trouwens met heel dat mobiele internet. Ik vind het handig dat ik eens een keer kan Skypen (komt ook 3 keer per jaar voor ofzo dat dit mobiel zo uitkomt) en Whatsapp vind ik leuk maar het is ook niet dat ik de hele dag berichten zit te sturen. Ik heb zelfs een sms-bundel die ik niet gebruik.
[ Voor 64% gewijzigd door Marzman op 10-05-2011 10:53 ]
/▌
In het artikel word gesuggereerd dat er voor huidige abbonees ook gevolgen zouden zijn voor whatsapp, maar het is me niet helder wat en op welke gronde, iemand die meer duidelijkheid kan geven?
Whatsapp zou je een sms over ip dienst kunnen noemen. Vodafone vind van niet, ik ook trouwens want je kan er niet mee sms-en.aapelite schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:
Als ik het bericht op Nu zo lees, dan zijn Voip diensten altijd al verboden, dus dan snap ik dat ik als huidige Hi gebruiker straks niet meer kan Skypen (maakte er toch al geen gebruik van). Maar Whatsapp is toch geen Voip dienst als het goed is?
In het artikel word gesuggereerd dat er voor huidige abbonees ook gevolgen zouden zijn voor whatsapp, maar het is me niet helder wat en op welke gronde, iemand die meer duidelijkheid kan geven?
/▌
Vind het overigens ook een gekke standaard waar ze mee meten. Ze hebben eerst de datalimieten terug gehaald voor internet, waar het voorheen bij Hi er vrij van was. Alleen MTV mobile heeft nog onbeperkt. Ik zou die datalimiet dan al zien als mijn Voip belminuten bijvoorbeeld. Tenslotte gaan die snel genoeg op als ik heel de tijd via Voip zou bellen. Hoe kan je dan ook nog eens lekker extra geld ervoor gaan vragen.
Heb het in ander topic ookal gezet, ze kunnen beter innoveren. Voor mijn part gebruik je datalimiet als een soort van bel/sms bundel, maar op die manier kan je dan met die bundel wel meteen alles doen wat je wilt. Maakt het meteen ook een stuk minder complex.
Dan moeten de datalimieten omlaag of de prijzen omhoog. Zonder acties heb je 1GB voor 10 euro, met actie soms voor 5 euro of minder. Daar kun je meer dan 850 minuten mee Skypen (als ik een gesprek van zo'n 22 minuten doorreken met wat dat verbruikte)aapelite schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:57:
Precies, dan kan je een hoop dingen gaan blokkeren omdat je daarmeek an chatten.
Vind het overigens ook een gekke standaard waar ze mee meten. Ze hebben eerst de datalimieten terug gehaald voor internet, waar het voorheen bij Hi er vrij van was. Alleen MTV mobile heeft nog onbeperkt. Ik zou die datalimiet dan al zien als mijn Voip belminuten bijvoorbeeld. Tenslotte gaan die snel genoeg op als ik heel de tijd via Voip zou bellen. Hoe kan je dan ook nog eens lekker extra geld ervoor gaan vragen.
Heb het in ander topic ookal gezet, ze kunnen beter innoveren. Voor mijn part gebruik je datalimiet als een soort van bel/sms bundel, maar op die manier kan je dan met die bundel wel meteen alles doen wat je wilt. Maakt het meteen ook een stuk minder complex.
Wat krijg je normaal aan belminuten voor 10 euro? Voor 6 ct per minuut zo'n 166 belminuten. Dan zouden ze mobiel internet 50 euro per maand moeten laten kosten voor 1 GB datalimiet. Dan hoef ik het niet meer.
/▌
als je binnen een redelijke termijn na bekendmaking van de nieuwe voorwaarden geen bezwaar maakt zal de rechter dit als indirect akkoord beschouwen.Zer0cool12342 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:44:
[...]
d:)b
Ik ben er ook bang voor, je kon opzeggen bij de bekendmaking van die nieuwe voorwaarden (dan moeten ze wel bekend gemaakt zijn natuurlijk)MrJayMan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:13:
[...]
als je binnen een redelijke termijn na bekendmaking van de nieuwe voorwaarden geen bezwaar maakt zal de rechter dit als indirect akkoord beschouwen.
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 11-05-2011 21:16 ]
/▌
Verwijderd
Zoals eerder aangegeven. Whatsapp werkt met een server.. eenvoudig te blokkeren dus.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:24:
Misschien stom gedacht, maar wanneer apps als WhatsApp over poort 80 alles doen kan dit toch niet worden gecontroleerd ? Of zal Deep Packet Inspection worden toegepast?
Verwijderd
Dan zou het mooi zijn als het op een p2p achtige manier kon werken, maar waarschijnlijk makkelijker gezegd als gedaan.
Triest dat het zakkenvullen zo obvious boven dienstverlening gaat.
d:)b
hij kan foto's versturen via whatsapp die worden ook ontvangen en kunnen bekeken worden.
Zodra hij een foto ontvangt, kan hij hem wel via wifi ontvangen/bekijken maar niet als hij alleen maar 3g modus heeft.
Iemand ook deze ervaring?
Burp
Skype doet ongeveer 1 MB per minuut (iets meer). Geen idee wat dan de bitrate is. Al zal dat misschien ook nog aan de connectie liggen dat het zich daar aan aanpast.MrJayMan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:56:
KPN wil je apart laten betalen voor de 'zware' internetdiensten. Berichtenverkeer van Whatsapp lijkt me juist heel licht en wat is de bitrate van Skype?
Triest dat het zakkenvullen zo obvious boven dienstverlening gaat.
/▌
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Frank-NL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:02:
Neen, dat lijkt me meer een bug in de software of op de telefoon want ik heb daar nooit last van bij KPN.
Ik wilde net een nieuwe topic maken over deze functionaliteit. Ik heb het probleem ook en mijn vriendin ook. Zodra we op GPRS, 3G of HSDPA zitten dan kunnen we geen plaatjes meer downloaden met WhatsApp. Schakel je over op WiFi, dan werkt het ineens weer. Wij hebben allebei KPN, misschien toch DPI? Het is denk ik vanaf 1 juni ongeveer. We maken hier vaak gebruik van (als zij thuis is stuurt ze vaak een foto van onze 7 maanden oude spruit en andersomFrank-NL schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:02:
Neen, dat lijkt me meer een bug in de software of op de telefoon want ik heb daar nooit last van bij KPN.
[ Voor 23% gewijzigd door dfader op 08-06-2011 20:31 . Reden: Nieuwe quote ]
Ik en mijn vrouw hebben hetzelfde probleem.dfader schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:29:
[...]
[...]
Ik wilde net een nieuwe topic maken over deze functionaliteit. Ik heb het probleem ook en mijn vriendin ook. Zodra we op GPRS, 3G of HSDPA zitten dan kunnen we geen plaatjes meer downloaden met WhatsApp. Schakel je over op WiFi, dan werkt het ineens weer. Wij hebben allebei KPN, misschien toch DPI? Het is denk ik vanaf 1 juni ongeveer. We maken hier vaak gebruik van (als zij thuis is stuurt ze vaak een foto van onze 7 maanden oude spruit en andersom)
Ik kan van niemand foto's ontvangen via GPRS, 3G of HSDPA, maar mensen met andere provider kunnen ze wel van mij bekijken foto's die ik stuur.
Dit ruikt naar vaagheid bij HI/KPN
Ik en mijn vriendin ervaren hetzelfde. Ook een maat van mij die Hi heeft kan geen foto's / geluidsbestanden / locatie gegevens meer versturen via WhatsApp als ik op 3G, GPRS of HSDPA zit. Maar als ik Whatsapp eerst laat connecten met Wifi kan ik het wel downloaden.TrekDr0p schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:41:
[...]
Ik en mijn vrouw hebben hetzelfde probleem.
Ik kan van niemand foto's ontvangen via GPRS, 3G of HSDPA, maar mensen met andere provider kunnen ze wel van mij bekijken foto's die ik stuur.
Dit ruikt naar vaagheid bij HI/KPN
Ik heb het idee dat KPN dit blokkeert idd.
Alle 3 personen hebben Hi als provider.
Precies wat ik al fucking dacht. Pure kartelvorming van die telco's. In een keer zijn ze samen alles gaan blokkeren.
Dat die wet er maar zo snel mogelijk komt. Werkelijk te belachelijk voor woorden dit.
[ Voor 18% gewijzigd door Xeanor op 13-06-2011 14:20 ]
Dan geldt dit dus niet voor jou. Hanteren ze wel de nieuwe algemene voorwaarden dan mag jij je contract ontbinden. In principe mogelijk ze de nieuwe algemene voorwaarden zonder jou toestemming hanteren als het in JOU voordeel is.. Maar dat is niet het gevalZer0cool12342 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:44:

I intend to live forever. So far, so good.