Wat natuurlijk makkerlijk(er) zal zijn is dat ze de diensten goedkoper maken:)!.
Het SMSén (nog) goedkoper en groter
Maar ik vindt een 10€ voor mobiel internet eigenlijk ook erg goedkoop,
Wij betalen toch ook ALLEMAAL voor onze extra zenderpakketen voor op TV?
Wil je HDTV dan betaal je x bedrag per maand extra, daar hoor ik ook niemand (meer) over..
Het is een keuze wat je maakt of je het vind lonen of niet.
We kunnen ons allemaal wel druk gaan maken maar laten we ook eerst de bedragen afwachten...
Als de telecombedrijven dit te duur maken, gaat het bijna niemand gebruiken dus dan zouden de kosten ook lager gaan worden..

.
Verandering van wat je altijd al mocht naar ineens wat je niet (zomaar) meer mag doen is natuurlijk niet leuk, maar komt vanzelf wel goed!. Vraag en Aanbod
Als ik de heledag wil muziek-streamen kan je toch verwachten dat dat duurder is/wordt dan iemand die de heledag loopt te pingen/whatsappén
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:35:
Als ik het dus goed begrijp gaat het binnenkort dus zo:
bv , 10 euro voor standaard internet toegang zoals mailen en surfen en als je bv een GRATIS app wilt gebruiken als MSN betaal je bv 2.50 extra ofzo ?
Dan word het dus echt een stuk duurder als je het hele pakket wilt , surfen , msn apps , voip , video.
Ik vraag me af of dit wel gaat werken , vooral voor jongeren en studenten die kunnen dat toch niet zomaar betalen en dat is volgens mij toch echt de doelgroep die dat soort diensten gebruikt....
Maar misschien gaat het standaard bedrag wel omlaag/weg? We weten het niet
[
Voor 27% gewijzigd door
Spookie op 23-04-2011 10:42
]