Nou.... om niet al te negatief te zijn over me guild(ies) zal ik even wat punten opnoemen:rodie83 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:02:
[...]
Allereerst: gefeli met de kill!
Maar dan: Argaloth is echt een heel simpel gevecht. De mechanics vereisen enkel en alleen dat tanks de baas van elkaar aftaunten (na meteor slash) en de healers hoeven nagenoeg alleen maar te grouphealen en dispellen. Tijdens de fel firestorm gewoon rondrennen en niet de vuurtjes inlopen, klaar.
Zelfs met een casual casual cásual guild moet dat te doen zijn. Het enige wat dan mis kan gaan is onvoldoende DPS - maar eerlijk gezegd zit iedereen wel érg laag als je zo dicht op de enragetimer zit.
Laat ik het zo zeggen: als je deze baas met zulke kunstgrepen moet neerleggen wordt BWD/BOT wel een érg dikke kluif.
Die hunter tactiek is in feite primair bedoeld om met 2 extra DPS het gevecht te kunnen doen, en het dus nóg sneller te kunnen doen. Niet om falende tanks te ontwijken, al heb je bewezen dat ie daar dus ook goed voor is![]()
1. Onze raid party: 3 DK's (1 in half PvP gear, half PvE gear) 2 Mages (die waren wel okay) 2 Hunters (1 fail Hunter en 1 pet tanker
2. Niemand heeft hiervoor echt geraid. We hebben WotLK raids gedaan als positioning training *ja we wipen ook op WotLK bosses omdat we het "Ancient style" deden = braindead de boss DPS'en en raar opkijken als we dood gaan door bijv. een Flash Freeze van Hodir*
3. Onze guild heeft dan wel 980-1000 members, niet iedereen wilt raiden en we hebben constant een tekort aan Healers
4. Ik krijg de indruk dat de guild leader niet echt wilt helpen om de guildies te gearen (dus 0.0 PvP gear!!!!)
5. We hebben veel en veel meer variatie in de classes nodig.
En we haalden het keer op keer niet omdat er te weinig curses werden gedispelled.