![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zo lastig is het toch niet ? tabard aan en klaar.hmr schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:26:
Moet nou voor de 4e keer Guardians of Hiyal rep grind doen, begint te vervelen
Heb je voor de kara sleutel nog steeds die "lange" quest lijn eerst te doen?Mektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:37:
[...]
Zo lastig is het toch niet ? tabard aan en klaar.
Vroegah was farmen nog hard
Dagboekje, gistere ff de Twink de kast uit gehaald.
Stratholme aant farmen voor rivendare 5x geen drop wel de sword epic !
Kara 1e boss gefarmed iemand deed de deur open !, zelf maar ff de sleutel fixen van de week.
Verder epic flying skill gegeven
Ben benieuwd in hoe verre ik nog andere dingen kan solo'en.
Voor gold etc is het best te doen, maar ben benieuwd of ik hele lvl 70 normal's kan doen en misschien wel shettek halls alleen straks.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Anoniem: 318109
Yup, daar ben je wel even mee bezig.avotar schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:41:
Heb je voor de kara sleutel nog steeds die "lange" quest lijn eerst te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman! op 19-04-2011 11:44 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
avotar schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:41:
[...]
valt meeKarazhan (not Kharazan) is the first "raid" dungeon in BC. It is a 10-man instance. This is about the Karazhan key quest and how to do it. The first two pieces of your Epic Tier 4 set drop in Karazhan, so getting this quest chain done as soon as possible is imperative to progressing in BC.
1. Arcane Disturbances/Restless Activity - Beginning of the chain. Pick up these two quests outside of Karazhan from Archmage Alturus. It's in Deadwind Pass (just east of Darkshire). This part is soloable. Note that the Ghostly Essences have a very low drop rate, plus all the mobs are level 69-70 and very close together. Some classes may want to duo for this, for safety's sake.
2. Contact from Dalaran - Alturus at Karazhan instructs you to go to another mage in Dalaran, which is in Hillsbrad/Alterac Mountains. Also soloable.
3. Khadgar - You must go speak to Khadgar. He chills near the Naaru (A'dal) in the middle of Shattrath City. He gives you the first part of the chain that is group content.
4. Entry Into Karazhan - You need to go to the Shadow Labyrinth in Auchindoun and get an item there. This is the first Karazhan Key Fragment. To get into the Shadow Labyrinth, you'll need the key, which drops off of the last boss in Sethekk Halls. Many of us already have this key, and unlike the key to Karazhan, only one person in your group needs to have it for everyone to gain entrance to the instance (like UBRS). You'll find the first key fragment in an urn located to the left and slightly behind Murmur, the last boss in Shadow Labyrinth. You'll need to kill him to get it (he's really easy) and all players can loot the urn.
5. The Second and Third Fragments - For the next part of the chain, you must go to the Steamvault (in Coilfang Reservoir) and find the second key fragment. Jump to your right off the bridge that leads to the first boss. Swim down into the whirlpool-type thing and you'll find the urn near the bottom (kind of hard to see). Go to the Arcatraz (a 5-man dungeon in Tempest Keep in the Netherstorm) for the third key fragment. You'll need a key to get into the Arcatraz as well.
The Arcatraz key quest chain starts at Nether-stalker Khay'ji in Area 52. The first quest in the chain is Consortium Crystal Collection. You may have already done it, though, and will thus have to figure out where you are in the chain for yourself. Ultimately, you'll have to go to The Mechanar (Tempest Keep 5-man) and The Botanica (Tempest Keep 5-man) and obtain a drop from each of the final bosses of those instances. You take these two key shards back to Khay'ji, and he'll give you your Arcatraz Key.
Good job. You're almost there. Now you just need to actually go to the Arcatraz and get the third key fragment. It is located in the corner of a big blue room after the first boss. You don't even need to kill the first boss to get this key (but he's pretty easy, so you probably should).
6. The Master's Touch - You're almost done now. The final part of the chain involves completing the Black Morass encounter in the Caverns of Time and talking to Medivh at the end (you need to complete the "saving Thrall" encounter in Old Hillsbrad Foothills before you attempt the Black Morass). This is a tough encounter, but if you have a tight group and everyone focuses, you can certainly get it done. Here are some tips on it:
In this encounter, you must defend Medivh while he opens the Dark Portal. It is composed of 18 non-stop phases. In each phase, a portal opens, and a high-HP elite mob called a Rift Lord or Rift Keeper (melee and caster variations, respectively) will spawn. Every few seconds, non elite whelps or dragonkin will spawn from the portal until the Rift Keeper/Lord is dead. They will go straight to Medivh, unless someone attacks them. There are several ways to do this: you can try to kill them as they spawn (while killing the Rift Keeper/Lord) or you can try to DPS the Keeper/Lord down very quickly, and then clean them up afterward. But you have to do this REALLY fast, because once they get to Medivh they will start draining his shield. The best option is to have one person (preferably a hunter, or maybe a mage) do what they can to slow down/kill the adds, while everyone else burns down the Keeper/Lord.
On phases 6, 12, and 18, there will be a boss in place of the Rift Keeper/Lord. Every player in your party gets a dragon that they can deploy in an area from an NPC at the beginning of the encounter. It is advisable to use these dragons on the boss fights. However, if you deploy the dragons near the boss, they will despawn. For this reason, put them right near Medivh. They will handle all the adds easily, so you can just focus on the boss.
The first boss is pretty straightforward. He does an AE arcane missiles type attack. You should be ok as long as your healer isn't a feral druid or shadow priest. The second boss is tougher; he has a mortal strike that stacks for up to 90% healing reduced. The best way to negate this is to have an offtank. As this is not always possible, you'll need to be creative: Invulnerability Pots, etc. The third boss is the easiest of all. You shouldn't have any trouble with him.
Now just talk to Medivh and get your key. Grats =
[ Voor 80% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2011 11:46 ]
Klopt maar dan is het hc's farmenMektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:37:
[...]
Zo lastig is het toch niet ? tabard aan en klaar.
Vroegah was farmen nog hard
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 373674
Hoi., je kan ZA en Mags ook prima solo doen. Vooral Mag geeft nog best aardig wat gold (500) alleen van de kill. Gruuls lair heb ik ook gedaan, maar bij die eerste boss heb je 1 healer en 2 mobs die steeds CC toepassen. Na een aantal pogingen maar opgegeven omdat het begon te irriteren.Mektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:37:
[...]
Ben benieuwd in hoe verre ik nog andere dingen kan solo'en.
Voor gold etc is het best te doen, maar ben benieuwd of ik hele lvl 70 normal's kan doen en misschien wel shettek halls alleen straks.
Op level 70 ?.Anoniem: 373674 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:14:
[...]
Hoi., je kan ZA en Mags ook prima solo doen. Vooral Mag geeft nog best aardig wat gold (500) alleen van de kill. Gruuls lair heb ik ook gedaan, maar bij die eerste boss heb je 1 healer en 2 mobs die steeds CC toepassen. Na een aantal pogingen maar opgegeven omdat het begon te irriteren.
verder kan je alle dungeons normal Woltk makkelijk solo-en (incl. die in ICC)
Wat ik binnenkort wil gaan testen is die raid daar in Zanga mash. Ben de naam even kwijt, maar veel bosses en ook nog aardig wat gold per boss. Is er hier iemand die deze raid al solo gedaan heeft en of dit te doen is w.b. raid mechanisme?
Karza wilde ik ook gaan doen, maar ben halverwege die key quest line maar afgehaakt.. duurde mij allemaal iets te lang.
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2011 12:19 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
nee; verkoop op AH zuigt aan alle kantenPaul Nieuwkamp schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 12:18:
Verkopen de craftable epics op de divers realms nog een beetje?
Elementium Stormshield kan ik me indenken dat er een redelijk aantal van verkoopt aangezien er nog best veel classes / specs gebruik van kunnen maken, maar over het algemeen kom ik maar niet van mijn Stormleather Sashes (ele/resto shaman) of Corded Viper Belts (enh shaman / hunter) af, leather items heb ik nog niet bekeken, dan pak je rogues en druids mee...
Craftables op de AH hebben m.i. vooral als nadeel dat je de mats maar één keer kunt gebruiken, en dan hopen dat er een koper voor is (en niet iemand anders je om de 20 seconden met 1 copper undercut... De omloopsnelheid is al zo hoog)
Echt ?, teminste craftables kan ik me voorstellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Paul op 19-04-2011 12:28 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 42323
Nee die requirements zijn al lang opgeheven, iedereen kan er zo naar binnen lopen.avotar schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:41:
[...]
Onzin je moet nog steeds key hebben toch ?, bedoel stond gistere nog voor de deur en ik kon echt de deur niet open doen.Anoniem: 42323 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:18:
[...]
Nee die requirements zijn al lang opgeheven, iedereen kan er zo naar binnen lopen.
Je moet wel in Raid zittenMektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:29:
[...]
Onzin je moet nog steeds key hebben toch ?, bedoel stond gistere nog voor de deur en ik kon echt de deur niet open doen.
Paar weken geleden nog gedaan met een alt die nog nooit de questchain heeft gedaan dus ben er vrij zeker van. Volgens mij heeft Blizzard een behoorlijke tijd geleden alweer alle requirements in het spel voor instances verwijderd. Ik weet nog dat ik met me paladin ook de oude 40-man Onyxia kon doen zonder de questchain te hebben gedaan in Wotlk.Mektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:29:
[...]
Onzin je moet nog steeds key hebben toch ?, bedoel stond gistere nog voor de deur en ik kon echt de deur niet open doen.
No shit sherlock
Patch changesEdit Patch changes sectionEditAnoniem: 42323 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:38:
[...]
Paar weken geleden nog gedaan met een alt die nog nooit de questchain heeft gedaan dus ben er vrij zeker van. Volgens mij heeft Blizzard een behoorlijke tijd geleden alweer alle requirements in het spel voor instances verwijderd. Ik weet nog dat ik met me paladin ook de oude 40-man Onyxia kon doen zonder de questchain te hebben gedaan in Wotlk.
[ Voor 57% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2011 13:47 ]
Ja maar moet nog steeds iemand de deur voor ze open doenDice schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:46:
en ergens vind ik dat nog steeds jammer.
Als iemand de deur van Kara open kon maken wist je in ieder geval dat hij de lijn had doorlopen om de sleutel te halen, inclusief de heroic versies van de nodige Dungeons.
Een deel van de (eerste) gevechten in Kara waren daar ook op gebaseerd.
Iemand had dus wel degelijk laten zien dat hij/zij gemotiveerd genoeg was om het te vol te houden.
Met het opheffen van die req kwamen mensen in vol groene of blauwe gear opdagen om 'effe' geboost te worden In kara
zit je dan ook niet met eventuele autorisatie via je authenticator ?ja3 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:47:
Ik zie net dat de iPhone app voor WoW geupdate is naar 3.0 met Remote Guild Chat. Krijg het alleen nog niet aan het werk.
Geldt voor alle craftable wapens meen ik. Huge qua mats, doch slechts iLvl 346. Blizz zou ze op moeten waarderen naar 359 eigenlijk, dan zijn ze wel de moeite waard. Nu kan je gelijkwaardige stuff zo uit een HC plukken.hulkie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:09:
De mats van die twee ranged wapens zijn alleen zo ongelooflijk duur dat het eigenlijk niet de moeite waard is om er iets mee te craften, zelfs als je de orbs hebt…
ja3 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:47:
Ik zie net dat de iPhone app voor WoW geupdate is naar 3.0 met Remote Guild Chat. Krijg het alleen nog niet aan het werk.
quote: WryxianThe remote Guild Chat announcement you're referring to is an announcement on the US WoW Community site and not the European one, hence why it might be causing some confusion. We will be posting a similar announcement here in Europe on our WoW Community site later today http://eu.battle.net/wow/en/
Basically though, as the US announcement says, the new remote Guild Chat feature is only functional for two US realms at the moment. All being well, we expect it to be available in Europe shortly.
quote: WryxianI can see the confusion. It's announcing a new feature, although it's in a limited preview period phase at first -- so that's potentially a little confusing it itself. Also, since the announcement you've read is the US specific one, it doesn't make as much sense for EU.
The EU announcement, coming later today, is essentially the same announcement with a few changes to clarify a little more. It shows that the feature is being added, not that it's there right now. Also it shows that worldwide deployment has begun and that it will be in Europe shortly.
[ Voor 29% gewijzigd door Darkangle op 19-04-2011 13:54 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Euh ?Tao schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:36:
Voor pct heb je geen addon nodig, want Blizz' interface bevat dat al
Hey Dice, ik had een paar weken geleden dezelfde behoefte...Dice schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:34:
weet iemand een kleine maar snelle addon om percentages te zien van mobs health ipv hp punten ?
Niet mobinfo want die laat veel meer zien ....
Niet te vinden atm ...hulkie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:55:
[...]
Hey Dice, ik had een paar weken geleden dezelfde behoefte...
Via WoW interface kun je kiezen tussen aantal HP of een % van het aantal HP. Ik wilde graag beide zien.
Nu heb ik een heel klein addontje gedownload. Dat toont een klein zwart vlakje op je scherm met daarin het percentage van je current target. Het vlakje kun je verschuiven, ik heb hem precies naast de mob frame gezet. Is niet het mooiste ooit, maar het werkt perfect! Heet zoiets als mobhealth en is via Curse te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 19-04-2011 15:02 ]
[ Voor 26% gewijzigd door hulkie op 19-04-2011 15:12 ]
Anoniem: 320529
Lang geleden dat ik bij Kara geweest ben.
Kijk dat is dan weer slimAnoniem: 320529 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:12:
[...]
Maar is het ook niet mogelijk om tegenwoordig gewoon dood te vallen, je kan nu toch vliegen in Azeroth.
Om vervolgens te spawnen in de deur waardoor je Kara in zoned?
hulkie schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:11:
Ik heb het even voor je opgezocht:
http://wow.curse.com/down.../targethealthpercent.aspx
Klein maar fijn.
(Had het zelf ook nodig voor mijn rogue <35% backstabben en offspec shadow op mijn priest)
kijk,dat ga ik vanavond eens proberen,gewoon omdat het kanAnoniem: 320529 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:12:
[...]
Maar is het ook niet mogelijk om tegenwoordig gewoon dood te vallen, je kan nu toch vliegen in Azeroth.
Om vervolgens te spawnen in de deur waardoor je Kara in zoned?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
klopt,Juok schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:33:
[...]
Je signature is een beetje achterhaald, schat ik zo.
[ Voor 41% gewijzigd door sabriel op 19-04-2011 16:16 ]
Moet ik binnenkort ook nog een keer doen, moet nog een 4-tal achievements halen in Ulduar 10 HM zodat ik die leuke dragon krijg
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
http://eu.battle.net/wow/...ice/achievement#168:a2957Fanatix schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:21:
[...]
Moet ik binnenkort ook nog een keer doen, moet nog een 4-tal achievements halen in Ulduar 10 HM zodat ik die leuke dragon krijg
Rhàshan - Aditu Sunlock
Lvl 85s?Thommmyy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:39:
Goede morgen,
FF vraag je over LK gevecht? mbt healing.
Wij proberen met onze casual guild LK nog neer te krijgen, waar het voor ons fout gaat is dat de healing lijkt te valen. We hebben het eerst met 2 healers geprobeerd( 2 Druids), maar gister maar eens met een Palladin met OS er bij gezet omdat we het qua dps makkelijk moeten kunnen redden. Het gaat bijna elke keer mis bij de buff die stacked en die op te lossen is om boven de 90% te healen. als er 3 a 4 stacks van die buff op iemand zit kunnen de healers het niet meer boven de 90% krijgen en gaat die gene dood, en dat in fase 1.
Healing Done zit rond de 4K van de redelijk gegearde druid en 3K voor de OS pally. Ik heb zelf het idee dat de healing erg aan de lage kant is aangezien ik vaak in dungeons healers heb die 6K+ doen aan healing. Is de Healing van mijn healers echt zo laag? of is een druid zo slecht geworden in healen tegenwoordig?
[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 20-04-2011 10:00 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Thommmyy op 20-04-2011 10:22 ]
Een pro disc priest kan het volgens mij nog makkelijker, 5 shields + PoM + goed getimede Prayer of Healing is voldoendeBlistimo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:57:
[...]
Lvl 85s?
De gemakkelijkste taktiek voor het dealen met Infest (dat is die spell waar jij het over hebt) is een Disc priest shields te laten spammen. Ondanks dat dat qua mana in de huidige versie van het spel niet heel efficient is is het wel verreweg het gemakkelijkst. Op eenzelfde manier zouden je druids rejuvs kunnen laten rollen, maar ook dat is niet heel lang meer vol te houden. Maargoed, op lvl 85 zou je ook behoorlijk hard moeten kunnen DPSen zodat je helemaal niet lang met de Infests te dealen hebt.
Bnet pindle#2913
Ik denk dat dat wel meevalt. Het Lich King gevecht is ontworpen op andere principes, op een totaal andere healing filosofie bijvoorbeeld.hulkie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:35:
Niet lullig bedoeld, maar ik vraag me af hoe jullie het in normale 85 raids gaan doen dan. LK is nu natuurlijk een triviaal gevecht als je de tactieken gewoon normaal uitvoert. DPS, tank en healing outgearen de content keihard, dus dat is nu geen issue meer…
Dat zijn de 85 raids ook, zeker de eerste paar bosses in de raids zijn gemaakt om met ilvl 346 gewoon neer te kunnen krijgenhulkie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:35:
Niet lullig bedoeld, maar ik vraag me af hoe jullie het in normale 85 raids gaan doen dan. LK is nu natuurlijk een triviaal gevecht als je de tactieken gewoon normaal uitvoert.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Mwah als de andere healer wat meer direct healing op kan vangen (wat nu wel zou moeten!!!!) kun je dat voor Infests wel ff volhouden, vooral als je nog iets van mana tide ofzo hebt. Met Inner Will en alle talents is het redelijk spammable, maar niet zoals je het vroeger deed: shields spammen EN daarbij nog eens een bak healing tussendoorBlistimo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:45:
[...]
Ik denk dat dat wel meevalt. Het Lich King gevecht is ontworpen op andere principes, op een totaal andere healing filosofie bijvoorbeeld.
Toen wij bezig waren met LKHC had ik genoeg haste om mijn GCD op 1s te krijgen. Dat is nu onmogelijk. Mijn 1s Nourishes deden ruim 10k healing. Dat is nu gelijk, alleen kost me dat 2.3s cast tijd. De damage die Infest doet begint klein maar schaalt dan behoorlijk op. Op lvl 80 kon 1 Disc priest dat gevecht oneindig lang shields blijven spammen. Dat kan nu niet meer, waardoor je ineens snelle, direct healing nodig hebt. En die bestaat bijna niet meer. De problemen die Thommmmmmmmmmmmy (genoeg m's?) nu heeft op LK heeft niks te maken met mogelijke toekomstige problemen op Cata encounters. Op Chimaeron na, wellicht.
Bnet pindle#2913
Nu ik jouw post lees ben ik nog eens terug gegaan naar de eerste post, en ik begin nou ineens te twijfelen of het wel Infest is wat problemen oplevert...sabriel schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:11:
[..]
En naar LK zonder dispeller ???
De instance is zo outgeaered dat een disc-priest echt niet meer nodig is, een dispeller zal echter in dit gevecht altijd benodigd blijven. Zelfs in CATA-gear overleef je geen 11-15 stacks van de plague.
Ikzelf heb 2 jaar lang de G5 gehad voordat ie bij mij overleed. Daarna ben ik overstapt op de G500. Deze gebruik nog altijd met veel plezier. Ik vind het persoonlijk een erg fijne muis om mee te werken. Ligt fijn in de hand. Je kunt hem zo zwaar/licht maken als je zelf wilt. De extra knoppen aan de zijkant zijn zonder moeite te benaderen, iets wat ik bij een muis als Razor Naga nog betwijfel gezien de hoeveelheid knoppen.rodie83 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:44:
Volgens mij is m'n muis ergens vannacht overleden. Dat wordt dus op zoek naar een nieuwe. Ik heb begrepen dat de razer naga een fijne WoW muis is, maar aan de andere kant gebruik ik m'n PC ook voor andere dingen. Ben nu dus aan het twijfelen: een G500 of een Naga. Iemand daar gedachten over?
hahaha... mijn razer naga en het logitech G nogwat toetsenboard zijn puur zakelijke kosten en ook zo verantwoord in de administratierodie83 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:44:
maar aan de andere kant gebruik ik m'n PC ook voor andere dingen. Ben nu dus aan het twijfelen: een G500 of een Naga. Iemand daar gedachten over?
Het is gewoon een normale muis, tijdens Word of Excel heb je geen last van die knopjes (je zou ze zelfs als numpad kunnen gebruiken)rodie83 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:44:
maar aan de andere kant gebruik ik m'n PC ook voor andere dingen.
Voer je het ingewikkeldheidsniveau een heel klein beetje op dan stack je allemaal en tank je de horrors een eindje van je raid af. Krijg je de debuff dan loop je naar de horror, healer dispellt, debuff springt naar de horror en deze gaat ineens een stuk harder doodBlistimo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:23:
Als je het gevecht niet te ingewikkeld wilt maken zorg je dat iedereen meer dan 5 yds bij elkaar vandaan staat en dispell je hem.
Rhàshan - Aditu Sunlock
En als je het helemaal ingewikkeld maakt tank je de horrors met de eerste 4 of 5 waves ghouls zodat de Plague lekker heen en weer kan hoppen en tot een stackje of 20 zodat de Shamblers geeneens DPS nodig hebben. Zo deden wij 't. Maar ik denk dat het niet heel nuttig is om iemand ingewikkelde taktieken aan te smeren als ze 'aan het inkomen zijn' voor lvl 85 raidsPaul Nieuwkamp schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:04:
[...]
Het is gewoon een normale muis, tijdens Word of Excel heb je geen last van die knopjes (je zou ze zelfs als numpad kunnen gebruiken)
[...]
Voer je het ingewikkeldheidsniveau een heel klein beetje op dan stack je allemaal en tank je de horrors een eindje van je raid af. Krijg je de debuff dan loop je naar de horror, healer dispellt, debuff springt naar de horror en deze gaat ineens een stuk harder doodZo deden het wij het altijd.
Anoniem: 228929
Misschien handig om aan je RL te vragen.Anoniem: 228929 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:59:
Wat voor gear heb je nodig voor HC raids?
Ik zit nu op zo'n ilvl 356 ofzo en ik heb alles op normal al een keer gedaan. Maar mijn raid leader wil mij nog niet toelaten voor de heroics. Ik heb allen nog 359 head, trinket en een ring. De rest zit wel goed.
Ik speel voornamelijk als tank b.t.w.
[ Voor 4% gewijzigd door Fanatix op 20-04-2011 13:26 ]
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
[ Voor 22% gewijzigd door hulkie op 20-04-2011 13:43 ]
Als iedereen full health was, dan merk je infest niet eens.Blistimo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:23:
[...]
Nu ik jouw post lees ben ik nog eens terug gegaan naar de eerste post, en ik begin nou ineens te twijfelen of het wel Infest is wat problemen oplevert...
dat is precies het probleem wat we hebben.sabriel schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:48:
[...]
Als iedereen full health was, dan merk je infest niet eens.
Als je toevallig iemand had die zo rond de 90% health zat voordat infest was gecast (overagroed dps-er), dan zal hij een damage debuff krijgen die alsmaar sterker wordt namate hij langer actief is. Op het moment als je iemand pas gaat healen als hij al op 50% zit is het te laat, dan tikt de infest al voor over 30k en zal het heel moeilijk zijn om hem nog boven de 90% te krijgen, vooral omdat infest steeds sterker wordt.
Infest heeft niet voor niets een timer in DBMThommmyy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:50:
[...]
dat is precies het probleem wat we hebben.
Bnet pindle#2913
Dan falen je healers, om het even hard te zeggen. Of je tanks snappen het oppikken van de ghouls niet. Als de Plague dispelled wordt voor die damage doet vallen er misschien een paar klappen door ghouls op je DPS, maar dat is op de huidige health pools verwaarloosbaar. Infest mag ook in dat geval NOOIT langer dan 2 tellen op die ene DPS zitten die aan het overaggroen is.Thommmyy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:50:
[...]
dat is precies het probleem wat we hebben.
Ben je nog relatief nieuw in je guild?Anoniem: 228929 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:59:
Ik zit nu op zo'n ilvl 356 ofzo en ik heb alles op normal al een keer gedaan. Maar mijn raid leader wil mij nog niet toelaten voor de heroics. Ik heb allen nog 359 head, trinket en een ring. De rest zit wel goed.
Anoniem: 63072
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid de G700 icm een G15 v1. Heerlijk en werkt voor mij een stuk prettiger dan de NE52TE + G3 die ik daarvoor gebruikte.rodie83 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:44:
Volgens mij is m'n muis ergens vannacht overleden. Dat wordt dus op zoek naar een nieuwe. Ik heb begrepen dat de razer naga een fijne WoW muis is, maar aan de andere kant gebruik ik m'n PC ook voor andere dingen. Ben nu dus aan het twijfelen: een G500 of een Naga. Iemand daar gedachten over?
Tanks ook?Anoniem: 63072 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:42:
[...]
Ik gebruik zelf naar volle tevredenheid de G700 icm een G15 v1. Heerlijk en werkt voor mij een stuk prettiger dan de NE52TE + G3 die ik daarvoor gebruikte.
De G500 hen ik ook in handen gehad en ligt ook prettig in de hand, de Razer kan ik weinig over zeggen.
En heel wat anders: Heroic raid bosses kan je beginnen in vrij slechte gear, lolfus hebben wij gedaan met een groep waarvan de helft voornamelijk 346 blues en crafted epics had en sommigen zelfs nog wat 333 en quest greens.
Bnet pindle#2913
Sorry hoor maar met 356 heb je amper nog iets te halen in normals, op die paar items na de je net noemde dus.. Met vanaf 354 ofzo kun je prima heroics beginnen. Heb zelf ook nog 3 items nodig, wrist, gloves en trinket.Anoniem: 228929 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:59:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
haha idd.. zeg dat maar eens tegen 80% van de mensen in mijn guild. wat ik hier lees ben ik het volledig mee eens, maar denk toch dat heel veel guilds dit gewoon echt niet halen nu ook al is hun items lvl ruim voldoende.junglebeast schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:27:
[...]
alleen of je een killl haalt is wel afhankelijk van de skills..
Dat vind ik echt een nadeel van de meeste WoW guilds, altijd maar weer dat puberende tuig meeslepen dat nooit zin heeft om ergens moeite voor te doen maar wel alle epics willen hebben en gefrustreerd raken als andere ze er niet doorheen slepen.Anoniem: 373674 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:30:
[...]
haha idd.. zeg dat maar eens tegen 80% van de mensen in mijn guild. wat ik hier lees ben ik het volledig mee eens, maar denk toch dat heel veel guilds dit gewoon echt niet halen nu ook al is hun items lvl ruim voldoende.
Ik zit aan 352 en zie bijna nooit kans om te raiden, zeker niet deftig. De hc dungeons dienen enkel voor chaos orbs, valor points en wat goud.junglebeast schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:27:
[...]
Sorry hoor maar met 356 heb je amper nog iets te halen in normals, op die paar items na de je net noemde dus.. Met vanaf 354 ofzo kun je prima heroics beginnen. Heb zelf ook nog 3 items nodig, wrist, gloves en trinket.
Maar kon prima mee in de halfus, magmaw en omnitron encounters als healer. De rest zat ook rond de 356/357, alleen of je een killl haalt is wel afhankelijk van de skills..
dat idd, maar ik merk ook vooral dat ze het gewoon ook echt niet kunnen. Ze staren zich helemaal suf op die items terwijl het gewoon een kwestie is van wat mensen samenbrengen die uitdaging willen en ook een beetje na kunnen denken. Dan lach je om die items (zo was het toen ik nog veel raids deed in de TBC tijd)Anoniem: 42323 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:33:
[...]
Dat vind ik echt een nadeel van de meeste WoW guilds, altijd maar weer dat puberende tuig meeslepen dat nooit zin heeft om ergens moeite voor te doen maar wel alle epics willen hebben en gefrustreerd raken als andere ze er niet doorheen slepen.
Twee van de drie tanks waren nagenoeg full epic (uiteraard 359), de derde was vnl 346 blue + crafted items. Die laatste had uiteraard wel het minst te tanken. Ik bedoelde eigenlijk aleen te zeggen dat zeker niet je hele groep ful epic hoeft te zijn om er aan te beginnen.
Ook bij Halfus heroic is de dmg insane net als andere heroics, gelukkig is veruit de meeste dmg op de tanks en is dat dus voor de healers nog te overzien. Daar zou ik als healer op hc echt geen blue geared tank willen healen thoAnoniem: 63072 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:29:
[...]
Twee van de drie tanks waren nagenoeg full epic (uiteraard 359), de derde was vnl 346 blue + crafted items. Die laatste had uiteraard wel het minst te tanken. Ik bedoelde eigenlijk aleen te zeggen dat zeker niet je hele groep ful epic hoeft te zijn om er aan te beginnen.
Bnet pindle#2913
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Rhàshan - Aditu Sunlock
ik heb em toevallig gisteren gedaan. met 2 mainspec tanks, en 3 offspec tanks (waaronder ik) de offspecs lopen rond in half/half blue/normal gear, de mainspecs in half/half heroic/normal gear.porn* schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:07:
[...]
Ook bij Halfus heroic is de dmg insane net als andere heroics, gelukkig is veruit de meeste dmg op de tanks en is dat dus voor de healers nog te overzien. Daar zou ik als healer op hc echt geen blue geared tank willen healen tho
Ik zou voor Chimaeron hc gaanporn* schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:07:
[...]
Ook bij Halfus heroic is de dmg insane net als andere heroics, gelukkig is veruit de meeste dmg op de tanks en is dat dus voor de healers nog te overzien. Daar zou ik als healer op hc echt geen blue geared tank willen healen tho
Gisteren eindelijk weer eens een raid: 10 mans. We hadden welgeteld 16 man voor de 25m raid dus eindelijk de knoop doorgehakt: heroics doen op 10. Naar Lolfus gegaan en tegen 9en begonnen, eerste try was al veelbelovend maar toen waren er steeds kleine fails hier en daar. Een pull waarbij de healers slapen - dooie tank. Pull waarbij de dps allemaal teveel fire dmg pakken de eerste 2 minuten, etc etc. Daarna 3 tries waarbij we tegen de enrage aanliepen. Uiteindelijk om half 11 lag ie dan toch, maar vond de dps toch nog tegenvallen. 2x firemage op 47 en 42k dps, daaronder een spriest en fury warrior met "maar" 28-30k. Had toch meer verwacht of is dat wel regelijk? Volgens mij moet je in de full epics daar toch echtwel 35-40k kunnen doen magoed. Daarna gecalled omdat iemand 30-40 mins later weg zou moeten, maar toch aardige progress.
Dus nu? Chim of Conclave of Winds hoorde ik, Conclave leek me nog wel tricky dus neig naar Chim of vergis ik me? Iemand ervaringsdeskundige?
Fout! Niks ragequit, gewoon een guildraid die mijn main nodig heeft.Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:46:
1 wipe en ragequit, dat is wat er mis is met LFD en puggenDe healer is al gekickt, waarom zou hij de 2e try niet neergaan? 6.5k DPS is wat aan de lage kant (3x raden waarom die persoon RL is, waarschijnlijk heeft hij de PUG opgezet
), maar als de rest genoeg doet, neer is neer
Anoniem: 373533
Ja wij gaan hopelijk deze week ook aan Nef HC beginnen. Op de filmpjes ziet het er allemaal zo makkelijk uit. En daar zit nou net het gevaar, onderschatting.kowapanga schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:43:
Gister weer een wipe night gehad op Nef25 HC.
Eigenlijk vrij weinig progress gemaakt , wat jammer is want de raid hiervoor zaten we al in P3.
Interrupts waren echt slecht en mensen verneuken explosive cinders nog steeds (laten we maar niet over dominion beginnen)
Jammer
Gratz ! Maar is 5 tanks niet een beetje teveel ? Er zijn maximaal 4 drakes up (whelps = 1 drake) en tegen de tijd dat je de slate vrijlaat is er vast wel 1 drake neer.DrFlash schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:53:
ik heb em toevallig gisteren gedaan. met 2 mainspec tanks, en 3 offspec tanks (waaronder ik) de offspecs lopen rond in half/half blue/normal gear, de mainspecs in half/half heroic/normal gear.
Afgezien van een paar wipes wegens het niet opletten van de healers ging de kill prima.
vervolgens gisteren ook voor het eerst magmaw heroic neergehaald. yay 5/13
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
tis 5 tanks omdat wij alles direct aan de start releasen, halfus, time warden, welps, storm rider, nether scion is toch echt 5 bij elkaar. dan runnen wij wel met 6 healers en de rest DPS.Zertaxka schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:21:
[...]
Ja wij gaan hopelijk deze week ook aan Nef HC beginnen. Op de filmpjes ziet het er allemaal zo makkelijk uit. En daar zit nou net het gevaar, onderschatting.
Gisteren begonnen op ODS HC, vorige week voor het eerst neer. En gewoon de hele avond lopen wipen (19 wipes) en uiteindelijk toch neer. Interrupt fails, lightning conductor fails en te lui om adds te slopen. Dan ook nog 2 fijne RNG wipes sub 20 procent. Ging dus niet lekker. Hopelijk vandaag de rest to Nef even omleggen. En dan hopelijk een snelle Nef HC kill.
[...]
Gratz ! Maar is 5 tanks niet een beetje teveel ? Er zijn maximaal 4 drakes up (whelps = 1 drake) en tegen de tijd dat je de slate vrijlaat is er vast wel 1 drake neer.
Maar ach het kan altijd slechter. Guild op onze server probeerde het met 10 healer ! en 4 tanks. En dan dps om te huilen. Ze hebben hem nu wel neer met 9 healers, en die healen net zo goed als de onze dus er zit iets niet goed met dps/tanks.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq