Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 243 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 51.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 23:18
Twylight schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:40:
Ik ben echt zo'n n00b, in dungeons etc. heb ik altijd het laagste dps -O- terwijl de anderen gewoon het zelfde level zijn als mij. Ik heb ook helemaal geen verstand van specs etc. :')

Heb ook geen idee waar het aan ligt ;(

http://eu.battle.net/wow/.../executus/tethenys/simple

Ligt het aan m'n items? :')
kijk nu nog eens naar je char ;-)
en dan met name de uitroeptekens

je gear is ook niet geweldig je loopt nog met lvl 60 epics.. de eerste green die je vind is al beter dan je epic zo ongeveer.

http://eu.battle.net/wow/...xecutus/tethenys/advanced

[ Voor 13% gewijzigd door TWFpa2Vs op 18-05-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:42:
[...]

kijk nu nog eens naar je char ;-)
en dan met name de uitroeptekens

http://eu.battle.net/wow/...xecutus/tethenys/advanced
Dat betekend volgens mij gewoon unenchanted.. :P Het heeft ook weinig nut om al die items de laten enchanten, want ben pas level 70. Ik krijg nog elke keer betere items dus dan is dat weer weggegooid gold..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 02:31
Zolang je nog leveled maakt het niet zoveel uit tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik ben echt zo'n n00b, in dungeons etc. heb ik altijd het laagste dps -O- terwijl de anderen gewoon het zelfde level zijn als mij. Ik heb ook helemaal geen verstand van specs etc. :')

Ah jij speelt ook op dezelfde bagger realm als ik, en zo te zien zit je ook nog eens in een ninja guild. :P Ben aan het overwegen om een andere realm te zoeken, Executus is echt heel slecht met de 90% horde 10% alliance verhouding.

Ps. Je slechte DPS komt door je pvp gear, zelfs de meeste groene quest items zijn beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 18-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 42323 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Ah jij speelt ook op dezelfde bagger realm als ik, en zo te zien zit je ook nog eens in een ninja guild. :P Ben aan het overwegen om een andere realm te zoeken, Executus is echt heel slecht met de 90% horde 10% alliance verhouding.
Ja ik zit alleen in deze guild voor de perks, doe er verder niks mee. Dat ik op deze realm zit is vanwege vrienden die daar ook zitten, en toen ik begon met spelen ben ik daar heen gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47

Items met Intellect >> Magic, Healers
Items met alleen armor > Tanks (zelfs dan crap)
Items met dodge, parry >> Tanks

en voor leesvoer:
http://www.mmo-champion.c...rrior-PvE-Guide-Cataclysm

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 18-05-2011 13:51 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ashrah schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:45:
Zolang je nog leveled maakt het niet zoveel uit tbh
mja vind het toch wel kut dat in dungeons ik bijvoorbeeld 500dps heb en de gene met het hoogste al 1400. terwijl we beide lvl 70 zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twylight schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:47:
[...]
mja vind het toch wel kut dat in dungeons ik bijvoorbeeld 500dps heb en de gene met het hoogste al 1400. terwijl we beide lvl 70 zijn. ;(
Ga anders tanken, misschien is dat meer iets voor je dan DPS. Met tanken boeit DPS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Kijk eens of die pauper guild wat 68-70 craftable gear heeft voor je..of laten maken..

Anders als je Wotlk hebt Northrend in duiken en na een klein rondje in Howling Fjord/Borean Tundra heb je al genoeg gear..

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 18-05-2011 13:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Anoniem: 42323 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:49:
[...]

Ga anders tanken, misschien is dat meer iets voor je dan DPS. Met tanken boeit DPS niet.
Nah, heb ik al eens geprobeerd maar daar ben ik al helemaal een n00b in. Als ik tank dan wiped geheid de hele groep 10 keer en iedereen heeft aggro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
junglebeast schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:50:
Kijk eens of die pauper guild wat 68-70 craftable gear heeft voor je..of laten maken..

Anders als je Wotlk hebt Northrend in duiken en na een klein rondje in Howling Fjord heb je al genoeg gear..
Valt tegen hoor, een vriend van mij heeft me ook al een paar keer met zijn 85 door howling fjord heen gehaald zodat ik alle gear kon krijgen maar er dropt weinig bijzonders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Twylight schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:47:
[...]
ik doe 2800 op 70 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt UK dropt weinig interessants, meeste bosses hebben maar 1 of 2 items in de droptable.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 18-05-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Howling Fjord is de zone mensen.. lekker wat questen en de items komen zo in de bags. :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Death knight? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-05 14:05
Toen ik over het nieuwe RealID LFG systeem las, was ik eerst blij verrast. Even later kwam ik er dus achter dat dit een betaalde dienst gaat worden, een gemiste kans imo. Echter moeten we eerst maar gaan zien hoe Blizzard dit gaat uitwerken. Het is overigens wel een hot issue, want op mmo-champion hebben al ruim 1250 mensen gereageerd op dit topic, om maar te zwijgen over alle topics op de officiele fora.

Genoeg, over dit onderwerp! Gisteren ging Sinestra eindelijk down en daarom heb ik nu de gave Dragonslayer title!!! Onze guild moet nu dus nog één hc boss en dan zijn we klaar met de huidige content. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo sta te springen, het gaat namelijk om de Twilight Ascendant Council. Best wel maf dat we alle end bosses down hebben en deze nog down moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
gaan we schelden ? ( ik haaaat dk's :P )

http://eu.battle.net/wow/...bladefist/zjiara/advanced
< twinkje >

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 18-05-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ja en er zijn ook veel levelende characters die op level 70 'even' BT, MH en Sunwell ingaan om een compleet setje T6 op te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Ja en er zijn ook veel levelende characters die op level 70 'even' BT, MH en Sunwell ingaan om een compleet setje T6 op te halen ;)
Nee dat niet, maar moet zeggen ik heb nu bijna me rogue op 70 en die gaat wel naar 80 maar die laat ik toch wel ff door BT / MH / Sunwell heen rennen voor wat leveling upgrade's.
En natuurlijk alle heirlooms die ik wil.

Maar ja je hebt gelijk :P
gefeleciteerd btw

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 18-05-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat als frost mage op 1600DPS op lvl70 met greenies, vond ik zelf wel netjes aangezien ik bijna altijd eerste stond op de dps meter. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 18-05-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:51:
[...]
Valt tegen hoor, een vriend van mij heeft me ook al een paar keer met zijn 85 door howling fjord heen gehaald zodat ik alle gear kon krijgen maar er dropt weinig bijzonders..
Je moet ook niet wachten tot er iets dropt. Ga questen in Northrend. Na de eerste paar quests is zeker de helft van je gear al vervangen door veel betere gear.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Als iemand nu al items met Intelect en dodge equipt gaat hem naar Northrend sturen echt niet veel helpen.

Op deze manier is Twylight level 85, en doet dan 3k dps en wordt door elke pug meteen uit groep gekickt

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Sowieso snap ik niet hoe je de hele lvl 60-70 range doorgelevelt hebt zonder een upgrade tegen te komen. Tenzij je 0,0 quests hebt gedaan... Wat volgens je profiel inderdaad het geval is.

WoW is geen grindgame (meer). Ga questen. Ignore de dungeons tot lvl 80, want hoe leuk die blauwe gear er ook uit ziet, je replacet ze na 3 levels met gemak weer door een green questreward. Zeker omdat je geen professions hebt zul je toch een beetje je best moeten doen en een paar questjes afraggen.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft wel First Aid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:24:
Ignore de dungeons tot lvl 80, want hoe leuk die blauwe gear er ook uit ziet
En ga vanaf level 80 tanken! Geen van mijn level 85's is zo snel geleveld als mijn tank in de instances. Plus dat je level 85 wordt met de gear voor heroics al aan! Op level 84 tankte ik al de level 84-85 dungeons voor 333 gear en een dag na level 85 was ik all full 333+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:34:
[...]

En ga vanaf level 80 tanken! Geen van mijn level 85's is zo snel geleveld als mijn tank in de instances. Plus dat je level 85 wordt met de gear voor heroics al aan! Op level 84 tankte ik al de level 84-85 dungeons voor 333 gear en een dag na level 85 was ik all full 333+.
Vervolgens heb je wel niet genoeg rep om tabards te kunnen dragen voor de factions waar je rep voor wil. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:41:
[...]

Vervolgens heb je wel niet genoeg rep om tabards te kunnen dragen voor de factions waar je rep voor wil. :P
Daar moet je friendly voor zijn en dat ben je zo. Ik heb de minimale quests gedaan om de twee voor mij belangrijkste tabbards vrij te spelen. Exalted ben je als tank ook zo (zeker als HUMAN tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die tabards maken het echt te makkelijk, ik had binnen 2 dagen mijn ambassador title.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:50:
[...]

Daar moet je friendly voor zijn en dat ben je zo. Ik heb de minimale quests gedaan om de twee voor mij belangrijkste tabbards vrij te spelen. Exalted ben je als tank ook zo (zeker als HUMAN tank)
Therazane. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Zit trouwens even de test patch notes te checken, maar dit is toch een behoorlijke nerf
-All healing critical strikes now heal for 2 times a normal heal (+100%), up from 1.5 times a normal heal (+50%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij noemen we dat een buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Anoniem: 42323 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
haha... een uitdaging nerf dan :P.. maar ff serieus dat is toch een mega buff dan.. critical in percentages is best aanzienlijk. als je hier dan de bonus healing van gaat verhogen is net een soort van multiplyer die je er dan in stopt.. jackpot verdubbelaar :D

heb een vermoeden dat ik straks zo door p 4.1 raids heen loop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 42323 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:20:
Inderdaad. Een stevige buff. Maar men past damage niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De meeste (als niet alle) damage spells doen al 200% damage als ze een critical strike scoren. Dat heals dat nog niet deden was mij eerlijk gezegd een raadsel, en heeft als gevolg gehad dat geen enkele healing spec echt om crit zit te roepen. Nu crit heals 200% healing doen wordt crit weer interessant als stat.

Ik zal het als healer nooit de top stat gaan vinden, puur omdat je als healer niet op crits kunt rekenen, en het in ideale gevallen altijd overhealing betekent.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 11:34
Gewoon zorgen dat je op het juiste moment naar Deepholm kan en leegquesten, dan krijg je revered zo zonder veel dailies of tabardwerk. Exalted kan de boom in tot de rest gedaan is :-)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 11:48
HawVer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:41:
[...]

Te makkelijk gezegd. Vermoedelijk zijn er extra kosten gemaakt voor de infrastructuur die cross realm/battlegroup te kunnen werken. Die kosten willen ze terug verdienen.

[...]

Ik vind dat onmogelijk zonder kids/vrouw/werk te verwaarlozen.
Touche ik ging van een student uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:31:
De meeste (als niet alle) damage spells doen al 200% damage als ze een critical strike scoren. Dat heals dat nog niet deden was mij eerlijk gezegd een raadsel, en heeft als gevolg gehad dat geen enkele healing spec echt om crit zit te roepen. Nu crit heals 200% healing doen wordt crit weer interessant als stat.

Ik zal het als healer nooit de top stat gaan vinden, puur omdat je als healer niet op crits kunt rekenen, en het in ideale gevallen altijd overhealing betekent.
In sommige gevallen is het natuurlijk overhealing. Maar neem nou bvb Nef, direct na een crackle, waar iedereen ongeveer 70k damage pakt. In het healen van die 700k damage vinden ongetwijfeld crits plaats. Met deze buff kan je simpelweg stellen dat - overall - mensen dus sneller omhoog gehealed zullen worden. En dat is niks anders dan een zeer plezierige buff. Dat je dan als healer niet specifiek op crit gaat is natuurlijk logisch (ook niet echt nodig), maar het ten alle tijden reforgen van crit is straks wat minder nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-04 15:14
Zou trouwens eerder beinnen met dungs dan wachten tot lvl 80, volgens mij kun je vanaf 70 al een random normal doen waar je wat jp's voor krijgt...

zo kun je mooi al wat jp's sparen voor wanneer je 85 hit, daarbij alles beter dan questen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24
Het aantal JP dat je nu in wrath normals krijgt voor een daily dungeon is echt te laag om het interessant te maken, ik geloof iets in de trand van... 12. Een daily normal in Cata content geeft je er 140.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
hmm.. ik zit momenteel te twijfelen tussen een goblin en tauren shaman. De goblin heeft leukere totems, maar bij de tauren ziet de armor er net een stuk vetter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit deel heeft wel weer lang genoeg gedraaid.
Volgende deel hierzo:

• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 244

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.