* dagboek *
Zaterdag zou ik met een vriend de nieuwe instances onveilig gaan maken.
Helaas vondt hij een guild-run belangrijker dus ben ik maar wat achievements gaan hunten.
Zouden we 's avonds naar het eten nog een poging waren. Helaas, weer een guildrun waar ik niet voor was uitgenodigd, dus toen maar wezen puggen terwijl ik met de guildrun mee ging luisteren.
Wat een gouden greep was dat. De guildrun was bezig met ZG, ik begon met ZA.
Na 2 ZA-runs en 1 ZG-run was de andere group nog steeds bezig in ZG, terwijl ik al 420 valourpoints binnen had gehaald. Alle 3 de runs waren binnen 1 uur afgelopen.
Zondag een leuke dag gehad met vrienden RL, dus na het eten nog even wat ingelogd en gauw een random, was ZG dus 45min later stonden we weer buiten. Wel een nieuw excuus van een tank gehoord.
Eerste boss down, zegt de tank : waar is de disenchanter --> tank left the group

Nieuwe tank en zonder problemen de dungeon afgemaakt.
Daarna met een guildy ZA in, hij wou nog 2 items uit Za dus gauw signen voor een PUG.
Kwam het verzoek voor een timed run, dus vol goede moed naar de eagle-boss.
1-shot, tank blijft 2 min dralen, terwijl warlock al vooruit was en een patrol pullde.
Dus gewoon 3 min nodeloos tijdverlies.
Bear-boss ook een 1-shot en hadden nog 11min over.
Loot is blijbaar belangrijker, pas na 2min konden we de volgende pack pullen, helaas 1 whipe op de 3 de boss en kwamen 20s te kort voor de derde timed kill. Wel gemerkt dat priests mind-sear gebuffed is want kwam nu uit op 22k DPS omdat we de hatchers meteen af hadden gemaakt en alle eggs dus gelijk spawnden.
Gelukkig heeft een priest fade, de warlock vondt het volgens mij niet zo leuk omdat de eggs toen op hem zaten. Voor de rest wel een relaxte run en stonden weer binnen een uur buiten.
Maar wat een drama-queens met loot. BoE waar people greeden, en de laatste dan need doet, en meer van dit soort dingen. Loot maakt mij niets uit, maar hoe vaak healers en tanks wel niet lopen te zeuren hierover, ninja, kids etc waren weer veelgehoorde woorden over en weer.
Nog maar 1 run vanavond en heb max puntjes binnengehaald.
* einde dagboek *