Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 243 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 51.946 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:39:
Oh ja mensen.. heb gisteren nog even wat onderzoek gedaan naar die heirloom pants, die er in 4.1 zouden moeten zijn, maar kan ze toch echt niet vinden. weten jullie hier meer over?
op mmo staan ze idd. Tankin heirlooms:
Heirloom Tanking Items introduced in Patch 4.1
New heirlooms have been added in the latest build of PTR 4.1. A tanking set is now available from vendors and should make leveling instances much more enjoyable for everyone. Apparently, these new items are available from your regular heirlooms vendors
.

Maar op ander fora heb ik weer gelezen dat ze niet zijn overgekomen in patch 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat is nu precies de bedoeling bij Akil'zon (eerste boss zul'aman)? Wij hadden in het begin wipe naar wipe naar wipe. Met een groep die praktisch helemaal raid gegeared is. Dps die witte vogel zo snel mogelijk als hij iemand oppakt en ga in de schaduw staan bij lightingstorm. Verspreiden over het veld zo dat je minder chain lighting damage krijgt.

We hadden het een stuk of 8 keer geprobeerd en daarna maar door gegaan naar de volgende bosses om als laatste terug te gaan naar de eerste. Weer een wipe, vervolgens ben ik als melee dpser gestopt om de boss nog te hitten en ver van de rest van de groep gaan staan zodat de tank en ik niet meer zoveel schade kregen van die lighting debuff. Vervolgens hadden we ook afgesproken om niet meer te dispellen en ik zat dus op mijn DK alleen nog maar met ranged spells die boss aan te vallen en ging alleen de witte vogel meleen als hij iemand oppakte en de boss ging ineens down op deze manier. Heb geen idee wat er nu precies anders was, maar het lijkt er dus op dat je geen melee dps op deze boss kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:33:
[...]

op mmo staan ze idd. Tankin heirlooms:
Heirloom Tanking Items introduced in Patch 4.1
New heirlooms have been added in the latest build of PTR 4.1. A tanking set is now available from vendors and should make leveling instances much more enjoyable for everyone. Apparently, these new items are available from your regular heirlooms vendors
.

Maar op ander fora heb ik weer gelezen dat ze niet zijn overgekomen in patch 4.1
Ze staan er gewoon tussen bij heirloom vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17
Alleen had hij het over de pants (broekjes). Die zitten wel in de game maar zijn nog niet actief...

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De eerste fight in ZG is wel een aardige healer-test-dummy hoor. Er vliegt daar behoorlijk at damage rond die onvermijdelijk is. Maar zolang de juiste boss abilities interrupted worden en mensen niet in groen vuur gaan staan moet het wel te doen zijn. Als je daar voorbij bent zijn de overige bosses niet heel ingewikkeld meer. Mandokir is mijns inziens te gemakkelijk, maar low DPS maakt dit een lastigere fight. Madness-bosses doen ook niet zoveel raars. Panther boss vereist een slimme tank, maar zolang je de 4 packs rustig down DPSt is de rest van het gevecht ook een eitje. Zanzil-gevecht roelt. En Jindo is puur een geval van de juiste dingen op het juiste moment DPSen, een beetje in debuurt van die chains gaan staan en zodra je getarget wordt op de chains gaan staan en weer uitspreiden. Chains > Big add en weer terug op small adds. Rinse, repeat, loot. Ik had persoonlijk nog wel een soort van execute fase verwacht, maar als de derde chain down gaat is 't klaar :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn ze nu dan? Wel of niet actief. Volgens metalbuster wel namelijk. Neem aan dat ie ze gezien heeft. Anders zou ie niet zo stellig melden dat ze er gewoon tussenstaan. Ik dacht namelijk ook dat ze nog niet actief waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
wat zijn ze nu dan? Wel of niet actief. Volgens metalbuster wel namelijk. Neem aan dat ie ze gezien heeft. Anders zou ie niet zo stellig melden dat ze er gewoon tussenstaan. Ik dacht namelijk ook dat ze nog niet actief waren.
Ik weet bijna zeker dat ik tanking heirloom chest en shouders er tussen heb zien staan. Ik log zo even in om het met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Metalbuster schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:41:
[...]

Ik weet bijna zeker dat ik tanking heirloom chest en shouders er tussen heb zien staan. Ik log zo even in om het met zekerheid te zeggen.
Maar we hebben het hier over de pants ;) Dat de tanking items meekomen is logisch, want ze staan aangekondigd in patchnotes. De pants zijn er nog niet.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Ze staan er gewoon tussen bij heirloom vendor.
jep tank heirlooms wel, maar die broek heb ik nergens kunnen vinden. die zou ook +10% meer exp moeten geven en tot lvl 85 gaan. in p4.1 zou die ook komen.. maar niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd het gaat over de pants. Die dus niet zijn meegnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:38:
Jindo is puur een geval van de juiste dingen op het juiste moment DPSen, een beetje in debuurt van die chains gaan staan en zodra je getarget wordt op de chains gaan staan en weer uitspreiden. Chains > Big add en weer terug op small adds. Rinse, repeat, loot. Ik had persoonlijk nog wel een soort van execute fase verwacht, maar als de derde chain down gaat is 't klaar :P
Als je 100% zeker wilt zijn, dat dit gevecht met full pug runs in 1 of 2 keer bekeken is, dan raad ik aan de plekken links (2) vooraf te marken. iedereen, behalve de tank blijft dus binnen deze 2 markers. dan idd het verhaal met die arrow --> lopen naar de ketting --> big add helpen killen, chain killen enz.... prio 1 van de dps ligt echter op de adds slopen die de healer slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Als je 100% zeker wilt zijn, dat dit gevecht met full pug runs in 1 of 2 keer bekeken is, dan raad ik aan de plekken links (2) vooraf te marken. iedereen, behalve de tank blijft dus binnen deze 2 markers. dan idd het verhaal met die arrow --> lopen naar de ketting --> big add helpen killen, chain killen enz.... prio 1 van de dps ligt echter op de adds die de healer slopen.
1 dps hier op zou genoeg moeten zijn. Liefst een ranged.
Beetje healer sloopt zowiezo de helft zelf al. Healing hier is niet echt spannend en je kunt ze ook nog eens prima kiten.
Van de week met me grote bek tegen de dps. Nah die sloop ik zelf wel. Toen ik er 15 rond aan het kiten was toch maar ff neer laten zergen :D

En ik ben blind. je zegt al 1 dps !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:49:
prio 1 van de dps ligt echter op de adds die de healer slopen.
Dit... Ben tot dusver alleen maar op mijn healer daar geweest, maar iedere keer is de fight in phase 2 na 20 seconde over omdat ik de grond lig te knuffelen..

Kiten? Al mijn heals zijn casts... Ik wil best proberen ze te slopen, maar dan gaat uiteindelijk de tank neer. Ik moet healen... ze doen me 20k dmg per hit, wel minder op de tank, maar dat gaat ook maar beperkt goed.

Het zal over een tijdje best beter gaan als men weet wat men moet doen, maar voorlopig gebeurd er niet veel :P

[ Voor 33% gewijzigd door Paul op 02-05-2011 12:02 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:43:
[...]

jep tank heirlooms wel, maar die broek heb ik nergens kunnen vinden. die zou ook +10% meer exp moeten geven en tot lvl 85 gaan. in p4.1 zou die ook komen.. maar niet dus :(
In het MMO-artikel dat je citeert werd als het goed is ook aangegeven dat die legs in een future patch zouden komen maar er stond direct bij dat het niet 4.1 zou worden. En ik denk ook niet dat het 4.2 wordt, Blizzard zou gek zijn als ze alts levelen zo vroeg in de expansion al nóg sneller zouden maken. Vergeet niet dat je al iets van 45-50% krijgt pre-80. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Nibbz

Postmaster General

Paul schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Dit... Ben tot dusver alleen maar op mijn healer daar geweest, maar iedere keer is de fight in phase 2 na 20 seconde over omdat ik de grond lig te knuffelen..

Kiten? Al mijn heals zijn casts... Ik wil best proberen ze te slopen, maar dan gaat uiteindelijk de tank neer. Ik moet healen... ze doen me 20k dmg per hit, wel minder op de tank, maar dat gaat ook maar beperkt goed.

Het zal over een tijdje best beter gaan als men weet wat men moet doen, maar voorlopig gebeurd er niet veel :P
ben er inmiddels ook al 3x geweest met mijn healer (denk dan wel ander half uur ofzo in totaal :p). Best try was 3rd chain op 50%, daarna word iedereen overlopen of mensen worden toch gehit door die bollen die uit de lucht vallen, waardoor er teveel dmg is, moet ik stil blijven staan, waardoor ik nog meer add-dmg krijg..

Phase 1 steld trouwens ook helemaal niks voor vergeleken met P2.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:55:
[...]

1 dps hier op zou genoeg moeten zijn. Liefst een ranged.
Beetje healer sloopt zowiezo de helft zelf al. Healing hier is niet echt spannend en je kunt ze ook nog eens prima kiten.
Van de week met me grote bek tegen de dps. Nah die sloop ik zelf wel. Toen ik er 15 rond aan het kiten was toch maar ff neer laten zergen :D

En ik ben blind. je zegt al 1 dps !
jep en het liefst 1 met veel aoe als het tricky wordt... maar ik ben bij deze boss echt vaak gewiped de eerste keer (dit was me dunk trouwens in een full guild run!!! :(). achteaf was het puur omdat de dps dus echt geen reet aan de adds gedaan had. daarna meerdere malen met pugs de boss gehaald waarbij iedereen dus dicht bij elkaar blijft, de kettingen heel makkelijk gesloopt kunnen worden (je hoeft immers nooit ver te lopen) en er praktisch geen adds bij de healer zijn.

een 100% pug proof tacktiek. die adds hebben hele lage hp, maar ze hakken de healer voor 30k or meer. daarom gaat het hier vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:05:
[...]

In het MMO-artikel dat je citeert werd als het goed is ook aangegeven dat die legs in een future patch zouden komen maar er stond direct bij dat het niet 4.1 zou worden. En ik denk ook niet dat het 4.2 wordt, Blizzard zou gek zijn als ze alts levelen zo vroeg in de expansion al nóg sneller zouden maken. Vergeet niet dat je al iets van 45-50% krijgt pre-80. ;)
ok thxs.. zag ze dacht ik op wowhead staan en dat ze in p4.1 zouden komen.. heb alle vendor plekken afgezocht, maar kon ze nergens vinden :P. echte noodzaak is er idd niet. heb nu op een farmer alt alle +XX% rep items en ben nog guildloos. lvl-en gaat al als een dolle, maar als quest "hater" kan het niet snel genoeg gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik zie dat er wat verwarring was over de prio 1 zin... het is dus prio 1 van de dps om de healer te beschermen en alle adds te slopen die te dicht in de buurt komen. meer dan 3 adds op een healer is vaak al einde verhaal. en ik bedoel niet stilstaan als groep tussen de 2 markers (waar de kettingen links zijn) maar als groep hier dus bewegen (er komen immers constant van die witte ringen, waar je niet in moet staan)

Probeer dit maar eens.. misschien 1 wipe, maar meer is echt niet nodig.. echt easy piecy dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik ben een lock aan het levellen, enige reden dat ik level is dat er aan de professions minimale eisen zitten :P Dit zit dus ook maximaal in de heirlooms. En, geboost worden door SM geeft wel lekker veel silk :D Eens kijken waar ik kan gaan grinden voor netherweave (en later frostweave)...

Dat extra cloth als tailor gaat echt hard :o

@Alberto55: Inderdaad :) Maar Wazig vond dat de healer de adds maar moest slopen of zo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Paul op 02-05-2011 12:34 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:29:
[...]

ik zie dat er wat verwarring was over de prio 1 zin... het is dus prio 1 van de dps om de healer te beschermen en alle adds te slopen die te dicht in de buurt komen. meer dan 3 adds op een healer is vaak al einde verhaal. en ik bedoel niet stilstaan als groep tussen de 2 markers (waar de kettingen links zijn) maar als groep hier dus bewegen (er komen immers constant van die witte ringen, waar je niet in moet staan)

Probeer dit maar eens.. misschien 1 wipe, maar meer is echt niet nodig.. echt easy piecy dit
Een andere tip: breek de chains niet allemaal achter elkaar zonder de chains ook te killen. Dat zorgt ervoor dat er veel meer adds spawnen dan relaxt te handelen is. Het is dus in P2 het handigst om:

- add ophalen
- schild chain 1 breken
- chain 1 nuken, adds weghouden

Rinse & repeat voor chain 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Een andere tip: breek de chains niet allemaal achter elkaar zonder de chains ook te killen. Dat zorgt ervoor dat er veel meer adds spawnen dan relaxt te handelen is. Het is dus in P2 het handigst om:

- add ophalen
- schild chain 1 breken
- chain 1 nuken, adds weghouden

Rinse & repeat voor chain 2 en 3.
Leg daarbij uit dat de void zone (waardoor je extra DPS op de chains doet) maar een beperkte levensduur heeft, en je ziet al snel waarom je de chains 1 voor 1 wilt doen :P Sowieso lijkt het mij dat de tank het sowieso niet echt ziet zitten om 3 van die grote adds op te halen en te offtanken.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Scheelt mischien dat ik dungeons eigenlijk alleen met guildies doe. en dan bijna altijd ook allemaal samen op vent en redelijk goed op elkaar ingespeeld.
Verder heb ik als disc natuurlijk het voordeel dat als ik smite ik ook meteen heal , dat ik daarom mischien wel de helft van de ads zelf kan killen. Maar het blijft een hoofd taak van de dps om ze te slopen. als dan 1 dps niet genoeg is , moet de rest ook maar helpen.

Healing van de fight opzich stelt niets voor. Dps af en toe een aoe heal. Tank healing, een shieldje , pom en af en toe een penance is meer dan genoeg. Daarom sloop ik veel van de ads zelf , omdat ik me loopt te vervelen. Mijn gear is vrij goed , maar kan me niet voor stellen dat dat zon groot verschil uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik als oude rot ging dus zondagavond voor het eerst in ZG met mijn mage en een healer/tank uit de guild (en nee, geen heroic raid gear..gewoon rond de 350ilv gem) :+ Leuk dacht ik, vroeger was ZG ook best tof en zo.

Ik vond het een beetje tegenvallen. De zone vind ik te groot voor een 5 man (had continue het gevoel dat ik de 20 andere v/d raid miste) en er is gewoon erg weinig trash (vergeleken met andere dungeons).

Omdat ik zelf geen idee had wat ie allemaal doet even snel mmo-champ gekeken wat de boss abilities waren enzo. Bij de snake boss gelijk de achievement gehaald (ik deed niet eens mijn best) en een redelijk leuke int ring gelooted. Op naar de volgende boss (Mandokir dacht ik)

De cauldrons maken trash een lachtertje en 'opeens' waren bij mandokir zelf (waar is de trash, maar 2 packs ofzo?!?). Wederom totally clueless en de boel geoneshot. De raptor heeft dusdanig weinig hp dat een paar fireballs/andere meuk genoeg is om ervoor te zorgen dat ie niet naar een spirit loopt.

Hierna de archeologyboss gedaan. Geen idee wat ie doet maar ik zag alleen maar Wrath spam en een vage ability met beams/adds ofzo. Wederom oneshot :+

Verder een voidwalker loot pinata gezien (waar de oude tigerboss was) en hierna door naar de panther boss met een paar lullige trashpacks. Hier ging het wat lastiger omdat mijn actionbar door een onduidelijke reden versprong naar een andere bar (bye bye aoe spells :| ) Wel een grappige baas, niet bijzonder ofzo..

Zanzil is wel lol. Die grote trashpack hiervoor ook wel als fire mage :9
Anyway, 3 cauldrons voor elke phase...hoe lastig kan dat zijn :| Verder een 2shot firewall ding en hij was al weer dood.

Jin'do was eigenlijk de enige boss die een beetje lastig was. Eerste phase is het gewoon nuken en in de bubble staan als hij zijn shadowstuff doet. P2 is wat lastiger maar ik was (onaangenaam) verrast dat ik mijn 'complete ZG achievement' kreeg nadat we de 3e chain neer kregen :|

Maargoed...

- geen spiderboss : (
- geen batboss : (
- geen tigerboss : (
- geen voodoopiles (althans...ik heb ze niet gezien)

Al met al wel een redelijke dungeon die het 'gevoel van vroegah' wel iets terug haalt. Ik geef hem een 7.5/10

Vanavond maar eens ZA proberen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ZG is al "te lang" voor een heroic as is, stel je voor als ze daar die drie missende bazen nog bij gehaald hadden. :P

Ik had ZG en ZA veel liever opnieuw ingevoerd gezien als 10-mans (zonder 25-man versie), maar goed. Je kan niet alles hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Ik vind ZG toch juist wel leuk gedaan. Zoals hierboven ook gezegd, er zitten genoeg bazen in voor een heroic. Het is logisch dat er bazen ontbreken omdat je voor een heroic niet dezelfde tijd neemt als een raid. Wat dat betreft vind ik het 'gebrek' aan trash ook wel prima; ik spendeer liever meer tijd op bosses dan op trash. Voidwalker is inderdaad een beetje kansloos, maar die valt in dezelfde categorie als de schidpad en de wesp; 'Secondary Targets' die je dus prima kunt skippen. Waarom de voidwalker een crystal dropt is me alleen niet duidelijk. Het idee met de cauldrons vind ik juist een hele leuke toevoeging, zeker gezien het thema van de zone.

ZA vind ik ook wel aardig gedaan, toch wel weer een beetje het oude gevoel terug. Meeste bazen zijn er wel vrij makkelijk (te makkelijk?), dus kan nog wat tuning gebruiken. Akil'zon is op dit moment bugged in de zin dat je niet meer dan 1 melee DPS kunt meenemen (of dat je die moet parkeren langs de rand). Ook het laatste trash pack voor Lynx kan wel op de schop, al was dat vroeger ook wel een uitdaging.

Maar goed, al met vind ik het geen slechte reincarnaties. Enige probleem wat ik er gehad heb is echt gruwelijk botte en domme PUGs. Had een healer die overal op liep te k*nkeren maar zelf in PVP gear zat en ook regelmatig in het stof lag. Dus toen ik zei dat ie es z'n muil moest houden kreeg ik er meteen van langs. Geprobeerd te kicken, maar z'n guildmaatje saboteerde dat. Ze liepen te mekkeren over aggro op de panters, maar kennelijk hadden ze niet begrepen dat die soms naar random targets springen. Ook de paarse golf pakten ze iedere keer mee en dus steeds wipes. Na veel gezeur maar lekker AFK gegaan met een kop koffie tot ze de party zelf verlieten. Daarna zonder problemen ZG afgemaakt. Wel nog even een abuse report erachteraan gegooid, hopelijk doet het wat. Echt, het egoisme in WOW gaat mijn begripsvermogen soms ver te boven, maar goed, je moet helaas maar accepteren dat niet iedereen een waardevolle toevoeging is aan de maatschappij :)

[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 02-05-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Leg daarbij uit dat de void zone (waardoor je extra DPS op de chains doet) maar een beperkte levensduur heeft, en je ziet al snel waarom je de chains 1 voor 1 wilt doen :P Sowieso lijkt het mij dat de tank het sowieso niet echt ziet zitten om 3 van die grote adds op te halen en te offtanken.
Uiteraard niet, maar wat je (denk ik) vaak ziet gebeuren is dat het schild van chain 1 wordt gebroken, de add wordt gekilled en de tank alvast add2 gaat ophalen voor schild twee, terijl chain 1 nog helemaal niet kapot is. Dat levert een overvloed aan kleine adds op, wanneer je meerdere chains up hebt zonder schild ;)

[ Voor 3% gewijzigd door rodie83 op 02-05-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Yay!

Ik heb nog een paar Vanilla WoW CE's liggen (factory sealed), en heb er net een aan een guildie verkocht voor een zeer leuk bedrag :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

rodie83 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Uiteraard niet, maar wat je (denk ik) vaak ziet gebeuren is dat het schild van chain 1 wordt gebroken, de add wordt gekilled en de tank alvast add2 gaat ophalen voor schild twee, terijl chain 1 nog helemaal niet kapot is. Dat levert een overvloed aan kleine adds op, wanneer je meerdere chains up hebt zonder schild ;)
maar die kleine adds hebben maar weinig hp en zijn te slowen/rooten/kiten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Laatst online: 08:54
deadsy33 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:25:
[...]
maar die kleine adds hebben maar weinig hp en zijn te slowen/rooten/kiten
Probleem is wel dat ze binnen komen druppelen vanaf meerdere kanten en dat ze meteen achter de healer aangaan. Daarnaast slaan ze ook best hard; 25K tot 50K crit. Best lastig voor een healer om het bij te houden als je ook nog moet kiten. Maar goed, blijf meestal in de buurt van de DPS zodat zij er snel een paar neer kunnen meppen voor me.

Overigens laatst de achiev daar gehaald om 20 adds te slopen in 15 (?) seconden. Veel rondjes lopen om ze te kiten, dan frost nova en AoEen maar. Helaas ging de healer nog net neer dus wel een wipe, maar de achievement was binnen.

Valt me op dat alle nieuwe achievements echt heel makkelijk zijn voor de nieuwe dungeons. Een nieuwe "Headed South" is er niet bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkangle schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:23:
Yay!

Ik heb nog een paar Vanilla WoW CE's liggen (factory sealed), en heb er net een aan een guildie verkocht voor een zeer leuk bedrag :D.
Hoeveel precies? En moet je er nog meer kwijt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
8000NOK (weet niet precies wat ik over hou nadat de bank het omgezet heeft, zal ergens tussen de 800-1000 liggen).

En ik heb nog ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Waat? Zijn er mensen die 800-1000 euro betalen? :o

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Pfff, ik zou bijna mijn eigen Vanilla CE verkopen :o

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Blistimo schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:16:
Pfff, ik zou bijna mijn eigen Vanilla CE verkopen :o
Is zeker nog wat waard, als hij maar ongebruikt en nog factory sealed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wow, dat is een hoop geld :o Gelukkig kost het spel an sich dat bij lange na niet :P

[ Voor 136% gewijzigd door Paul op 02-05-2011 15:28 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:19:
[...]

Is zeker nog wat waard, als hij maar ongebruikt en nog factory sealed is.
krijg je dan speciale items bij dit account? mounts etc. of titels ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:46:
[...]

krijg je dan speciale items bij dit account? mounts etc. of titels ofzo?
Een zerling, diablo of panda mini pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkangle schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:08:
8000NOK (weet niet precies wat ik over hou nadat de bank het omgezet heeft, zal ergens tussen de 800-1000 liggen).

En ik heb nog ja.
Dude. :o

Nice voor jou, maar nee, zoveel zou ik er ook weer niet voor over hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Darkangle schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Een zerling, diablo of panda mini pet.
Alle drie zelfs. Maar de mijne is natuurlijk al sinds 11 februari 2005 open en in gebruik! En ik heb met name m'n zergling en panda nog geregeld naast me meehobbelen :>

En sinds die tijd al ongeveer 900 euro aan subscription betaald :o

[ Voor 9% gewijzigd door Blistimo op 02-05-2011 16:12 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo pet is wel nostalgie heb dat bijna 10 jaar gedaan :D... maar 800-1000 euri.. nee dat nooit, maar grazz goed werk... toch ff leuk verdient als je ze voor weinig hebt gekocht.

Ik vond gisteren een pet bulldog in mijn mail.. omdat ik kennenlijk een PUG vriend ben :P.... haha kwam niet meer bij... "in short---> you like pugs" ---> nee helemaal niet alleen de 15% buff :P.. die hond meteen een schop zijn hok in gegeven een daar komt hij nooit meer uit :D

Als ze mij nu een leuke draak ofzo geven als ik met 500 van mijn "vrienden" dungeons doe.. dan ben ik wel content :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Zaterdag zou ik met een vriend de nieuwe instances onveilig gaan maken.
Helaas vondt hij een guild-run belangrijker dus ben ik maar wat achievements gaan hunten.

Zouden we 's avonds naar het eten nog een poging waren. Helaas, weer een guildrun waar ik niet voor was uitgenodigd, dus toen maar wezen puggen terwijl ik met de guildrun mee ging luisteren.
Wat een gouden greep was dat. De guildrun was bezig met ZG, ik begon met ZA.

Na 2 ZA-runs en 1 ZG-run was de andere group nog steeds bezig in ZG, terwijl ik al 420 valourpoints binnen had gehaald. Alle 3 de runs waren binnen 1 uur afgelopen.

Zondag een leuke dag gehad met vrienden RL, dus na het eten nog even wat ingelogd en gauw een random, was ZG dus 45min later stonden we weer buiten. Wel een nieuw excuus van een tank gehoord.
Eerste boss down, zegt de tank : waar is de disenchanter --> tank left the group :p
Nieuwe tank en zonder problemen de dungeon afgemaakt.

Daarna met een guildy ZA in, hij wou nog 2 items uit Za dus gauw signen voor een PUG.
Kwam het verzoek voor een timed run, dus vol goede moed naar de eagle-boss.
1-shot, tank blijft 2 min dralen, terwijl warlock al vooruit was en een patrol pullde.
Dus gewoon 3 min nodeloos tijdverlies.

Bear-boss ook een 1-shot en hadden nog 11min over.
Loot is blijbaar belangrijker, pas na 2min konden we de volgende pack pullen, helaas 1 whipe op de 3 de boss en kwamen 20s te kort voor de derde timed kill. Wel gemerkt dat priests mind-sear gebuffed is want kwam nu uit op 22k DPS omdat we de hatchers meteen af hadden gemaakt en alle eggs dus gelijk spawnden.

Gelukkig heeft een priest fade, de warlock vondt het volgens mij niet zo leuk omdat de eggs toen op hem zaten. Voor de rest wel een relaxte run en stonden weer binnen een uur buiten.

Maar wat een drama-queens met loot. BoE waar people greeden, en de laatste dan need doet, en meer van dit soort dingen. Loot maakt mij niets uit, maar hoe vaak healers en tanks wel niet lopen te zeuren hierover, ninja, kids etc waren weer veelgehoorde woorden over en weer.

Nog maar 1 run vanavond en heb max puntjes binnengehaald.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twouwens nog ff een tip voor ZG.

Met hulp van frost cauldrons en 2 man kun je veel trash mobs "oneshotten"
Gewoon je cast ff met 2 man tegelijk timen , vallen ze zo dood neer.
Scheelt behoorlijk veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren vroeg een guildie om een healer in guildchat. Ik had wel zin om mee te gaan, dus ik pakte mijn druid resto alt waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben. Eénmaal in de dungeon kwam ik er achter dat hij voor de nieuwe instances gequeued had en we kwamen dus tot m'n schrik in ZG terecht (ik dacht dat hij voor random normal HC had gequeued).

Nu zijn de normal random HC's geen enkel probleem meer, maar die nieuwe dungeons leken me een ander verhaal. Ik zei dus dat ik het best wilde proberen, maar dat ik het waarschijnlijk niet kon healen daar m'n healer in blauwe gear rondhuppelt met maar twee rep epics. A fijn, hier en daar wat wipes maar uiteindelijk tot m'n verbazing redelijk smooth de hele instance gecleared, in blauwe gear nog wel. Ik vond het healen reuze mee vallen en de laatste baas met die chains was zelfs faceroll. De dps was goed, maar ook niet schrikbarend hoog. De gear van de tank heb ik niet gechecked, maar die was volgens mij wel redelijk goed gegeared, dus dat maakte het wel wat makkelijker. Was overigens ook een prima skilled tank en ik moet zeggen dat de DPS's ook goed waren met het ontwijken van damage enz.

Ik heb ik weet niet hoeveel wipes meegemaakt in pugs via de dungeon finder als ik met m'n main DPS de dungeons probeer, dus dit was echt een leuke afwisseling :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
NMe schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:06:
[...]

Dude. :o

Nice voor jou, maar nee, zoveel zou ik er ook weer niet voor over hebben. :+
Wat de gek er voor geeft.
Ik heb ze toendertijd gekocht met het vermoeden dat er een hoop gekken het spel zouden spelen, en het lang zou blijven.

Gezien ik het speel, en nog steeds, heb ik in beide gelijk gekregen ;). Ze staan al een tijdje hoog op ebay, en als je iemand kan vinden die gek genoeg is dan ben je er. Die guildie is bijna klaar met zijn achievement points (13325 nu) en is begonnen met mini pets verzamelen. Gezien hij niets beters te doen heeft (jaloers, zeker niet gemeen bedoeld) en noorwegen zeer leuke voorzieningen heeft (olie landje :D ) kan hij het zich makkelijk veroorloven.

Vorige week tijdens de patchdag ZG &ZA gedaan. Timed run kwamen we 2 minuten te kort, maar wij kregen er geen tijd bij na bazen gekilled te hebben, dus als de instance servers niet 10 x resetten, zal het wel goed komen.

Ik ben niet echt onder de indruk van de remake :(. Ik besef prima dat we de instance compleet outgearen, maar er voelt iets "off" aan het geheel, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is allemaal zeer makkelijk (intelligente zerg), 1 baas namen ze niet eens de moeite om te verhullen dat het een shard factory is, en het duurt gevoels matig allemaal wat lang of traag, ook al loop je er in sneltrein vaart door. Gecombineerd met een dejavu gevoel de hele tijd...

Ook de innovatie waaarmee ze de remakes verantwoorden bleef mij een beetje ontgaan. Het was allemaal min of meer hetzelfde als voorheen, met hier en daat wat gimmicky veranderingen.
Mijn irritatie kan wat verhoogd zijn doordat we per instance minimaal 10 x er uit gegooid werden en de groep opnieuw moesten maken. Daarna ben ik gelijk op vakantie gegaan dus niet echt meer naar om gekeken :).

Mijn alts zullen er wel dankbaar gearen, gezien het leuke "goedkope" gear geeft.

Hopelijk tik ik vannavond lvl 75 af op mijn tank, en dan nog maar 10 levels te gaan tot alt raids :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende... :( DS bug is weer terug... loop als een gek op ds te rammen, maar er gebeurd gewoon 80% van de tijd niets... dit is echt 3keer nix zo... Blizz fix die ****.

Net ondanks mijn ds problemen.. even een uber snelle zg run gedaan.. logde aan en kwam met de df meteen voor de eindbaas te staan. Vroeg aan die gasten of ze al vaak gewiped waren...lol ze waren al 40 min bezig.

Heb ze toen even de tactiek uitgelegd.. eerste keer snapte ze het nog niet helemaal.. 2de keer kill.. en DS deed het dus vrijwel niet :P.. haha die gasten waren echt super blij.. dat is dan wel weer leuk van pugs :D

Wel een beetje jammer dat die boss nu alle keren dat ik hem gesloopt heb.. die staf/dagger combo dropte :(.... pff ik wil die hamer hebben.. loop nu al tijden met dat stonecore ding rond.

morgen hopelijk meer van dit soort uber sneller runs (totaal iets van 10 min, inclusief uitleg)
nou mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh eindelijk al'akir down, geweldige kill ook. Niet helemaal volgens het boekje (ahum). Toen hij op 2m HP was waren er nog 3 mensen up, tank healer en een DPS. En dat was genoeg :D. Wat een herrie op mumble na de kill ook. Woensdag maar weer tijd voor nef en dan eindelijk heroic modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Grats. :) Wou dat wij hetzelfde konden zeggen. Met een beetje mazzel hebben we morgen weer een Al'Akir-raid, hebben de laatste tijd te vaak moeten cancelen om aan hem toe te komen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Yay, hele avond staan wipen op Council... Steeds netjes de procenten goed, meeste mensen full health P3 in, healers met bakken mana, en dan vallen we gewoon om met steeds tussen 2.5 en 3.5 M HP op de boss over...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:40:
Yay, hele avond staan wipen op Council... Steeds netjes de procenten goed, meeste mensen full health P3 in, healers met bakken mana, en dan vallen we gewoon om met steeds tussen 2.5 en 3.5 M HP op de boss over...
Klinkt als slechte awareness voor fire seeds. Dat is de grote raid killer op die fight. Aura mastery goed timen doet al veel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
temp00 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 16:40:
Nu zijn de normal random HC's geen enkel probleem meer, maar die nieuwe dungeons leken me een ander verhaal. Ik zei dus dat ik het best wilde proberen, maar dat ik het waarschijnlijk niet kon healen daar m'n healer in blauwe gear rondhuppelt met maar twee rep epics.
De restrictie is 346 dus je hoeft echt geen full epic te hebben ;) Dan heb je sowieso weinig te upgraden, gezien het feit dat full epic door raids een itemlvl van 359 met zich meebrengt (normal raids that is) en de gear in ZA/ZG 353 is ^^

Gister ZA gehealed voor de achievement en de call to arms healers. Dit keer dus als healer de eagle boss moeten doen. Het is vooral een healing probleem en dat komt door de 'bug' met meleedps. Ik had de pech 2 melee dps te hebben naast de tank en dat was veel damage in de meleegroep. Purgen van de debuff was op een gegeven moment erg lastig, want je had de ene debuff nog niet gepurged of de volgende zat er alweer op. Gelukkig was het direct een kill, maar ik was volledig OoM aan het eind van het gevecht. Echt waardeloos dat je er in essentie gewoon weinig aan kan doen zodra je melee in je groep hebt.
Maar goed, het was een erg gezellige groep. Veel geouwehoer in partychat en de bosses gingen relatief soepel neer (dragonhawk boss was een ramp door de hunter die we meehadden). Erg leuk, zulke groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Paul schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:40:
Gisteren voor het eerst een paar pogingen op council gedaan. 3e pull met 2 dps down in P1, krijgen we hem tot 14% waarbij P2 en P3 dus in fight helemaal gewinged werden...
Denk dat ze volgende keer wel down gaan.
En inderdaad P3 is heel erg: ontwijk de vuurbommetjes... die doen erg auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik heb gisteren ook Akil'zon met 2 melee DPS gedaan en die fight is met alleen ranged zoooo veel gemakkelijker :<

De eerste try geprobeerd door de debuff heen te healen. Eerst mijn Tranq gepopt, gevolgd door ToL met Regrowthspam op de melee, maar toen de derde debuff op één van de melee landde ging hij onherroepelijk down. En omdat de tank toen ook op 2 stacks uitkwam en ik iets teveel aandacht aan de DPS had besteed ging ook de tank down. Tweede try gewoon geprobeerd maximaal te dispellen, terwijl ik mijn HoTs uiteraard op de tank hield. Op een enkel harig momentje na ging dat echt een stuk beter. Nu snap ik dat dat voor een blue geared healer waarschijnlijk niet viable is, maar met mijn absurde manaregen kon ik 't volhouden.

Rest van de instance vond ik niet zo heel spannend meer, met name omdat ik ZA destijds in TBC al genoeg gedaan heb. Aangezien we toen al een 10m guild waren was dat echt wel een uitdaging in T4, en we hebben de instance toen zelfs maar twee keer leeg gemept. De snelle reset timer van 3 dagen en ons raidschema zorgde er toen voor dat we eigenlijk nooit meer dan 1 avond per reset heen konden, en de schaarse keer dat we twee raids in een reset gepland hadden bleek Hex Lord een behoorlijk struikelblok. Dat, en het feit dat Jan'Alai een paladin tank vereiste.

Anyway, de voorkennis maakte het uiteindelijk toch wel iets gemakkelijker, ondanks dat er een aantal niewue mechanics in de instance te vinden was. Met name de charge van Nalorakk kan met hoofdzakelijk melee DPS ook weer spannend worden. Jan'Alai en Halazzi waren niet drastisch veranderd, en Hex Lord -wat altijd al een leuk gevecht was met zijn Soul Charge- is dat nog steeds.

Daakara vind ik zelfs tegenvallen. Wij hadden de bear/ eagle combo, en ik was van tevoren banger voor de eagle phase dan nodig, want die tornadoes zijn een stuk minder irritant :P

Leuke instance. Feest der herkenning. Goede tijden herleven, en als je het niet outgeart ook nog best uitdagend, lijkt me.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mogguh mensen,

zit even die hotfixs te lezen i.v.m. DS problemen van gisteren (en de dag na launch 4.1)

"Death Knights
Runes should no longer be regenerating erratically" ---> Nou gisteren was het echt helemaal mis met mijn ds. die frost en unholy werden geen death runes en ds deed gewoon 80% niets.

Mag hopen dat ze hier wel serieus naar kijken. voor een DK tank is dit een beetje de core van het hele tanken.... zeg maar voetballen zonder bal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:11:
Klinkt als slechte awareness voor fire seeds.
bazkar schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:49:
Wat ik er van zie doet die chain lightning veel meer auw, je ziet de groene balkjes van de complete raid leeglopen nog voordat die fire komt... Er werd wel gezegd 'spread out' om die lightning tegen te gaan, maar dan sta je in no time buiten bereik van de healers, en AoE heals zitten er dan ook niet in.

Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat mijn hunter erg squishy is, ik lig altijd als een van de eersten, terwijl men het er over eens is dat ik alle avoidable meuk goed avoid...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:45:
mogguh mensen,

zit even die hotfixs te lezen i.v.m. DS problemen van gisteren (en de dag na launch 4.1)

"Death Knights
Runes should no longer be regenerating erratically" ---> Nou gisteren was het echt helemaal mis met mijn ds. die frost en unholy werden geen death runes en ds deed gewoon 80% niets.

Mag hopen dat ze hier wel serieus naar kijken. voor een DK tank is dit een beetje de core van het hele tanken.... zeg maar voetballen zonder bal :P
Dat is gedeeltelijk opgelost: na talentswitch uitloggen en weer opnieuw inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:06:
[...]

[...]
Wat ik er van zie doet die chain lightning veel meer auw, je ziet de groene balkjes van de complete raid leeglopen nog voordat die fire komt... Er werd wel gezegd 'spread out' om die lightning tegen te gaan, maar dan sta je in no time buiten bereik van de healers, en AoE heals zitten er dan ook niet in.

Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat mijn hunter erg squishy is, ik lig altijd als een van de eersten, terwijl men het er over eens is dat ik alle avoidable meuk goed avoid...
Dan is het vooral een kwestie van je healers beter verspreiden ;) Waar tanken jullie de boss in P3? Rondom de kamer? Opzich is het niet een heel groot probleem om met 2 man bij elkaar te staan, zolang de chain maar niet verder door kan springen. Wij hebben 3 healers waarvan 1 op de tank zit en de andere 2 zijn verspreid in de kamer en zo is, als het goed is, iedereen in de buurt van een healer. Als je dus niet met z'n allen hutje-mutje staat, je ontwijkt netjes de fire seeds en gebruikt op cd je defensive cooldowns dan hoort het easypeasy te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:06:
[...]

[...]
Je hoeft maar 10 yards te spreaden, geen kilometers. :P En als niemand fire seeds krijgt en de baas netjes rond 25% begint dan wordt het voor de healers pas tricky. Op dat moment zijn de barkskins, stoneforms, divine protections, aura masteries en zelfs pots, bandages en healthstones het meest nodig. :)

Fire seeds zorgen gewoon voor dermate grote spikes in damage dat de healers de CL-damage niet meer bij kunnen houden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rodie83 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:18:
[...]

Dat is gedeeltelijk opgelost: na talentswitch uitloggen en weer opnieuw inloggen.
oh.. zo simpel :P.. thxs ik was idd van frost (farming setje) naar blood gegaan. zal er beter op letten.. thxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Mik! schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:22:
Waar tanken jullie de boss in P3? Rondom de kamer?
Yup
gebruikt op cd je defensive cooldowns dan hoort het easypeasy te zijn.
Is daar een lijstje van? Ik kan for the life of me niks anders dan Deterrence verzinnen, en P3 duurt geen 2 minuten :) Daarnaast kan ik niks doen terwijl het actief is, dus gebruik ik het alleen als ik op het punt sta dood neer te vallen om de healers wat meer tijd te geven.
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:24:
Je hoeft maar 10 yards te spreaden, geen kilometers. :P
Ah, dat is nuttige info, staat er niet bij op wowhead :P tnx :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Is daar een lijstje van? Ik kan for the life of me niks anders dan Deterrence verzinnen, en P3 duurt geen 2 minuten :) Daarnaast kan ik niks doen terwijl het actief is, dus gebruik ik het alleen als ik op het punt sta dood neer te vallen om de healers wat meer tijd te geven.
Ik noemde er net een paar maar er zijn er natuurlijk meer. Mages en shadow priests kunnen shield gebruiken, mages hebben magic wards, rogues hebben readiness (geloof ik?), warriors hebben die nieuwe AoE last stand, jij hebt inderdaad deterrence, locks hebben desnoods drain life, druids hebben barkskin, pallies hebben aura mastery en/of divine protection, enhancement shammies hebben hun wolven, en dan heb je nog de dwarf racial stone form. Dat, en resistance aura op die laatste fight is het wel zo'n beetje. :P
Ah, dat is nuttige info, staat er niet bij op wowhead :P tnx :)
Dubbelcheck de precieze afstand even, zou best iets meer kunnen zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Is het /range command nog steeds broke? Laatst stond ik in BWD 4x achter elkaar dood te gaan daardoor. Uiteindelijk maar helemaal aan de andere kant van de kamer van Chimaeron gaan staan, aangezien dat daar geen hond stond :+

[ Voor 3% gewijzigd door ItMeAedri op 03-05-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:46:
Ik noemde er net een paar maar er zijn er natuurlijk meer.
Had het over mijn hunter idd :P Steeds als eerste de vloer liggen te knuffelen begint wel te vervelen... Deterrence doet trouwens niks tegen falling damage :X Moet nog eens in de groep gooien of een van de mages slow fall wil casten op de gravity crush, scheelt mogelijk ook nog :)
Dubbelcheck de precieze afstand even, zou best iets meer kunnen zijn. :P
Ik ga op zoek :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder als je een boomkin , feral of spriest in de raid hebt kun je die Tranq of hym laten gebruiken voor iets extra healing.
Defensive cooldowns gebruiken wil je net voordat er veel damage incoming is als je nog full health bent, indien mogelijk uiteraard. Op die manier helpt het ook met de healer mana.

Op me druid gebruik ik si meestal zo rond 3% , als ik de gehele raid health wat zie zakken.
Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:01:
[...]
Deterrence doet trouwens niks tegen falling damage :X Moet nog eens in de groep gooien of een van de mages slow fall wil casten op de gravity crush, scheelt mogelijk ook nog :)
Disengage wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:33:
Ik doelde inderdaad op defensive cooldowns door de hele raid heen ;) Het gaat om de totale damage in de raid die verminderd moet worden ^^
Paul schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:01:
[
Moet nog eens in de groep gooien of een van de mages slow fall wil casten op de gravity crush, scheelt mogelijk ook nog :)
Het is een optie om damage te verminderen, aan de andere kant, als je full health hebt in de bubbel dan ga je sowieso niet dood door fall damage. Een alerte healer kan je dan gewoon vrij snel weer omhoog healen. Maar als je een mage en/of priest hebt dan is het zeker een manier om damage te vermijden.

In het begin healde ik de fight in p3 met mijn healing surges oftewel een mana drain waar je u tegen zegt. Nu is het bijna niet meer nodig en kom ik met mana veel beter uit. Ook het aantal dode mensen wordt elke keer minder als je de fight doorhebt. Was zelfs zo dat we afgelopen zondag dusdanig liepen te ouwehoeren dat we niet helemaal focus hadden voor de healthbars van de afzonderlijke bosses en we p3 ingingen met 33% health op de big guy. Zelfs dat levert nauwelijks problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:04:
Verder als je een boomkin , feral of spriest in de raid hebt kun je die Tranq of hym laten gebruiken voor iets extra healing.
Overschat je de waarde van een feral's tranquility niet een beetje? :P Don't get me wrong, ik gebruik hem regelmatig, maar stiekem healt 't niet zo veel. :+
Mik! schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:10:
[...]

Ik doelde inderdaad op defensive cooldowns door de hele raid heen ;) Het gaat om de totale damage in de raid die verminderd moet worden ^^
^^ dit inderdaad. Het kan best dat je doodgaat omdat de healers het overall gewoon niet kunnen bijbenen, en jij kan daar mogelijk/waarschijnlijk niks aan doen. Vanuit healeroogpunt ben je de laatste die heals krijgt: eerste prio is zichzelf in leven houden, tweede prio is uiteraard de tank, derde is melee omdat die makkelijk group healing krijgen maar ook meer chain lightning en frost patch damage pakken, en pas de vierde prio is op zichzelf staande dps. :P Zorg dat je als group minder damage pakt en dan overleef jij het ook wel. :)

[ Voor 50% gewijzigd door NMe op 03-05-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk nme. als je er een weapon swap bij doet gaat het nog wel. Maar das meestal weer te veel werk. Het is ook meer aangewenning hoor , zeker als je als main een healer hebt , ben je nog wel eens geneigd om te proberen de healers een handje te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
bazkar schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Gisteren voor het eerst een paar pogingen op council gedaan. 3e pull met 2 dps down in P1, krijgen we hem tot 14% waarbij P2 en P3 dus in fight helemaal gewinged werden...
Denk dat ze volgende keer wel down gaan.
Ga je maar alvast voorbereiden op 2-4% whipes :p
Wij hebben al 3* een 0% whipe voor onze kiezen gehad waarbij de laatse op nog geen 40k
en hou er rekening mee dat trash na 2 uur respawned.

[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 03-05-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wat ook wel handig is voor Ascendant Council:
Tijdens de 2de fase (met de quake etc) allebei de adds tot 27% laten komen. En dan vol op Terrastra nuken met iedereen. 9 van de 10 keer nuke je dan de Harden Skin neer waardoor Terrastra onder de 17% komt. Hierdoor heeft de gecombineerde baas in P3 minder health :).
Gisteren hadden we de baas op 20% toen hij gecombineerd werd :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Uhm, de laatste keer dat wij dat probeerden werd de HP van de Monstrosity weer netjes afgetopt tot 25% hoor. Hebben ze dat in de laatste patch veranderd?

Waar wij wel vaak last van hadden was de enorme drop in HP die het neerDPSen van Hardened Skin veroorzaakte. Had je beide mobs netjes op ~40%, plopte Terrastra ineens onder de 25%. Toen hebben we onze strat aangepast zo at we Arion tot ~35% neernuken, dan massaal switchen terwijl de Arion-tank en 1 DPS de HP van Arion in de gaten hielden tov Terrastra. Wel opletten dat je op tijd swapt, want we hebben Arion ook geregeld met DoTs gepusht met Terrastra nog op 80% HP :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je interupt hardened skin O-)

http://www.wowhead.com/spell=83718

well 1 sec cast dus je moet snel zijn maar op hardmode hebben wij meestal toch 3 rogues + enh shaman op hem dus zelfs als er 1 of 2 wegvallen door frost orb kiting / lightning rod hebben we altijd minimaal 2 interupters...op hardmode wil je niet dat hij 100% damage erbij krijgt ;x

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Wij werken er liever omheen, nadat bleek dat proberen te interrupten niet het gewenste resultaat gaf :>

En wij zijn 10m, minder interrupters dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Blistimo op 03-05-2011 13:41 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mik! schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:17:
[...]
De restrictie is 346 dus je hoeft echt geen full epic te hebben ;) Dan heb je sowieso weinig te upgraden, gezien het feit dat full epic door raids een itemlvl van 359 met zich meebrengt (normal raids that is) en de gear in ZA/ZG 353 is ^^
I know, maar ik hoor van veel andere mensen en de pugs die ik doe zoveel horror verhalen, dat het me reuze mee viel.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 10-09 08:26

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:36:

well 1 sec cast dus je moet snel zijn maar op hardmode hebben wij meestal toch 3 rogues + enh shaman op hem dus zelfs als er 1 of 2 wegvallen door frost orb kiting / lightning rod hebben we altijd minimaal 2 interupters...op hardmode wil je niet dat hij 100% damage erbij krijgt ;x
Dat zei mijn vrouw ook vannacht :(

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Gedeeltelijke 4.2 PTR patchnotes op MMO-champion. Ik weet nog niet helemaal of ik blij word van de druidnotes. Het lijkt er sowieso op dat feral stevig wordt generfed (STR gaat van 2ATP naar 1ATP), maar vooral het feit dat moonfire, sunfire en insectswarm straks 8 lunar power/solarpower gaan geven betekent nogal wat. AoE daadkracht stevig omlaag, single target DPS door snellere heen-en-weer van eclipse hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rodie83 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:01:
Gedeeltelijke 4.2 PTR patchnotes op MMO-champion. Ik weet nog niet helemaal of ik blij word van de druidnotes. Het lijkt er sowieso op dat feral stevig wordt generfed (STR gaat van 2ATP naar 1ATP), maar vooral het feit dat moonfire, sunfire en insectswarm straks 8 lunar power/solarpower gaan geven betekent nogal wat. AoE daadkracht stevig omlaag, single target DPS door snellere heen-en-weer van eclipse hoger.
Een feral die momenteel strength gebruikt op wat anders dan tanking rings, necks en eventueel weapons is sowieso niet handig bezig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Een feral die momenteel strength gebruikt op wat anders dan tanking rings, necks en eventueel weapons is sowieso niet handig bezig. ;)
Uiteraard. Maar het is hoe dan ook alsnog een (behoorlijke) nerf. Al heb je maar 300STR, je verliest toch 300ATP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Ik vond dit veel opvallender uit de patch notes:
Many crowd control abilities no longer cause creatures to attack players when they are cast. The creature will not attack the player when the crowd control wears off, and nearby creatures will not become hostile to the player either. However, if a visible player gets too close to the target creature, the creature will remember and attack the player when the crowd control effect wears off. The intent is to make it easier for dungeon groups to manage crowd control assignments and pulling packs of hostile NPCs. The abilities affected by this change are: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (will still cause hostility when it begins to deal damage), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction.
Eindelijk geen gekunstelde CC pulls meer met volgordes en timing die in PUGs altijd ontbrak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Nice, dan hoef ik met mijn trap alleen de tank nog maar voor te blijven ipv ook nog de mage / shaman / ... :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind het zo nice niet, goeie CC was ook altijd een vak apart. Nu is er natuurlijk geen kunst meer aan.
rodie83 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:29:
[...]

Uiteraard. Maar het is hoe dan ook alsnog een (behoorlijke) nerf. Al heb je maar 300STR, je verliest toch 300ATP.
Je vergeet even dat ze voor Cata meteen agi even gebufft hebben (gaf eerst maar 1 AP per 1 agi in plaats van de 2 van nu) en dat we het dus overall nog steeds beter hebben gezien onze gear die als het goed is alleen agi bevat. Meer dan je base strength zou je niet moeten hebben dus je verliest de helft daarvan. Nou nou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:39:
Ik vind het zo nice niet, goeie CC was ook altijd een vak apart. Nu is er natuurlijk geen kunst meer aan.
Mwoh ik vind het wel bijzonder dat CC nu geen aggro meer oplevert afterwards. Aan de andere kant: ./care. CC in heroics hoeft over het algemeen nu al niet meer en de hoeveelheid CC die er nu in raids nodig is is ook maar minimaal (paar groepjes in BoT). Persoonlijk voor mij maakt het geen drol uit. Of we gebruiken het niet, en als we het wel gebruiken is de huidige situatie ook al effectief genoeg en dus is de nieuwe situatie geen verbetering. Het is dus meer een handreiking naar minder ervaren / minder gegearde spelers. Prima toch.
Je vergeet even dat ze voor Cata meteen agi even gebufft hebben (gaf eerst maar 1 AP per 1 agi in plaats van de 2 van nu) en dat we het dus overall nog steeds beter hebben gezien onze gear die als het goed is alleen agi bevat. Meer dan je base strength zou je niet moeten hebben dus je verliest de helft daarvan. Nou nou. ;)
Het is idd minder een nerf dan ik in eerste instantie stelde :)

[ Voor 32% gewijzigd door rodie83 op 03-05-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rodie83 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:48:
[...]

Mwoh ik vind het wel bijzonder dat CC nu geen aggro meer oplevert afterwards. Aan de andere kant: ./care. CC in heroics hoeft over het algemeen nu al niet meer en de hoeveelheid CC die er nu in raids nodig is is ook maar minimaal (paar groepjes in BoT). Persoonlijk voor mij maakt het geen drol uit. Of we gebruiken het niet, en als we het wel gebruiken is de huidige situatie ook al effectief genoeg en dus is de nieuwe situatie geen verbetering. Het is dus meer een handreiking naar minder ervaren / minder gegearde spelers. Prima toch.
Gear heeft er minder mee te maken. Ervaring wel, maar laten we wel wezen: door het spel steeds maar een klein beetje makkelijker te maken maak je de spelers dommer, niet slimmer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
True :) En het boeide me ook niet echt dat mijn trap te laat aankomt omdat een ander alvast hex / poly cast, alleen het gescheld van de PUGs is zo vervelend :P

De tendens is echter wel zichtbaar, alles wordt makkelijker. Vraag is, wat wil je als Blizzard bereiken? Zoveel mogelijk spelers (waardoor je voor de grootste gemene deler moet programmeren), zoveel mogelijk spelers alle content laten zien (waardoor je de content dus steeds makkelijker moet maken), een hardcore groep die een leuke uitdaging heeft (dan krijg je dus QQ op de forums dat het te moeilijk is) etc.

Blizzard is commercieel, dus gaan ze veel kans voor zoveel mogelijk spelers :) Daardoor gaan degenen aan de bovenkant wel de uitdaging missen helaas...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, Blizzard komt er dan vanzelf wel achter dat het de hardcore spelers zijn die hun vrienden naar WoW trekken. De aanwas van nieuwe spelers komt grotendeels door word of mouth op dit moment. Ik raad momenteel niemand meer aan om WoW te gaan spelen als ze op zoek zijn naar een MMO om te spelen, laat ze liever iets vinden dat wel een uitdaging biedt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Gear heeft er minder mee te maken. Ervaring wel, maar laten we wel wezen: door het spel steeds maar een klein beetje makkelijker te maken maak je de spelers dommer, niet slimmer. :)
Nee, gear ook. Immers, minder gegearde spelers grijpen eerder naar CC omdat het anders wel erg lastig wordt. Wel, voor hen wordt CC nog een stukje krachtiger gemaakt.

Dat Blizz het spel steeds makkelijker maakt, dat is nog maar te bezien. De hoeveelheid mensen die 12/12 heeft gecleared is al niet bijzonder groot. De hoeveelheid mensen die 12/12 op heroic heeft gecleared is gewoon ronduit erg klein. Endgame is de moeilijkheidsgraad wat mij betreft behoorlijk spot-on. Dat is bij andere expansions wel eens anders geweest, zeker bij de eerste tier van die expansions (Kara bijvoorbeeld, Naxx bijvoorbeeld).

Bovendien, zoals ik hierboven heb gesteld is deze CC wijziging ook nauwelijks of niet van invloed op endgame raiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:36:

Op Hardmode moet het geinterrupt worden uiteraard. Ik praatte meer over normal mode hier :).
Blistimo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:29:
Uhm, de laatste keer dat wij dat probeerden werd de HP van de Monstrosity weer netjes afgetopt tot 25% hoor. Hebben ze dat in de laatste patch veranderd?
Ligt eraan hoe de hp van de eerste twee adds + Arion waren. Als die iets boven de 25% zitten dan maakt die 17% op terrastra ook niet veel uit. De meeste hp die je kan "winnen" op de laatste baas is overigens met de eerste 2 adds/bazen (feludius en ignatious).

[ Voor 32% gewijzigd door Jerry op 03-05-2011 15:20 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Het spel is op een andere manier moeilijk gemaakt, in plaats van heel lang tactics voorbereiden en vaak gewoon vanuit 1 positie nuken, is het meer belangrijk geworden dat je op tijd beweegt. Verschil met heroics? Vaak of meer healing, of hogere dps doen.... of een combinatie van beiden.

Zelf vind ik een heroic-only boss wel goed om te hebben, dat geeft een bepaald prestige gevoel, aangezien dat het nog wel een soort van attunement is. (Kill end-boss X to access harder end-boss Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm geen uitdaging?

Allemaal al 13/13 Heroic clear al maanden dan neem ik aan?

Zit wel een verschil tussen de normal modes (die inderdaad veel te makkelijk zijn - 12/12 normal mode op 20-12-2010) en de Heroic versies die toch echt wel pittig zijn. Council heroic is zon fight of Sinestra / Al'akir heroic vind ik toch een redelijke uitdaging persoonlijk en dan zijn er al heel veel van deze heroic versies generfed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:31:
Hmmm geen uitdaging?

Allemaal al 13/13 Heroic clear al maanden dan neem ik aan?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Zhalix schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:22:
[...]

Het spel is op een andere manier moeilijk gemaakt, in plaats van heel lang tactics voorbereiden en vaak gewoon vanuit 1 positie nuken, is het meer belangrijk geworden dat je op tijd beweegt. Verschil met heroics? Vaak of meer healing, of hogere dps doen.... of een combinatie van beiden.

Zelf vind ik een heroic-only boss wel goed om te hebben, dat geeft een bepaald prestige gevoel, aangezien dat het nog wel een soort van attunement is. (Kill end-boss X to access harder end-boss Z)
Het was helemaal geen rant? Ongeacht waar de moeilijkheidsgraad precies in zit, (HC) raidcontent is (relatief gezien) nog maar door weinigen volledig gecleared. Dat zegt mij dat Blizzard, zeker als het om raidcontent gaat, weinig heeft gedaan om de "casual" te faciliteren. Dat vind ik persoonlijk prima :)

Laten we wel wezen, in vanilla waren de meeste dingen vooral lastig/hardcore omdat je er constant actief 40 man voor op de been moest brengen. Qua tactieken was het een lachertje vergeleken met nu.

[ Voor 9% gewijzigd door rodie83 op 03-05-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:31:
(die inderdaad veel te makkelijk zijn - 12/12 normal mode op 20-12-2010)
Zeg dat tegen de guilds op onze realm :P 188 guilds die minstens 1/12 hebben, pas 52 die 1/13 hebben (en 11 op 12/12)...

Als je niet raid wordt de uitdaging wel minder doordat HC's steeds makkelijker worden. Gelukkig is daar nu 4.1, maar ik hoor her en der ook dat die na een paar keer al weer redelijk te zergen zijn?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow?

Aangezien je op Grim Batol zit dan zit je of in mijn guild, of je bent zweeds! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wij hebben op het moment ook lekker gezeik in de guild. De GM (tevens raidleader) is door ziekte weg en we hebben ook geen idee wanneer hij terug komt. Is op zich niet zo'n ramp, maar ineens beginnen een hoop mensen te slacken; healers die niet meer signen, anderen die niet bothered kunnen zijn om voor een 10m te gaan of met een lam excuus dat ze gewoon geen zin hebben als de GM er niet is.

Persoonlijk vind ik ook dat de instelling van de officers wel wat beter kan op het moment; er zijn er al twee gekapt/social gegaan en er worden gewoon (nog) geen consequenties verbonden aan de mensen die niet signen. Een van de regels is 75% attendance bij raids, maar dat loopt echt hard achteruit bij sommigen. DKP is al twee weken niet meer bijgeschreven, raids worden gecanceld wegens de slechte signups - hooguit een keer 10m dus, motivatie rond nulpunt allemaal. Hoewel ik het natuurlijk niet hoop, ben ik toch bang dat dit allemaal zeer binnenkort tot het einde van de guild leidt :(

Ik zou het als guildleader helemaal slecht trekken. Stel die gast komt volgende week ofzo weer terug en het eerste wat die aantreft is in feite een dikke puinzooi. Frustratie hier iig behoorlijk hoog, omdat je als normale member (raider) ook niet zo 1,2,3 de boel aan kan pakken. [/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Zyll: Dat is precies waar je officers voor zou moeten hebben, om de boel dan in het gareel te houden :-(

Doet de GL / RL niet teveel zelf? Deed de onze ook, delegeerde niet en zat zelf heel kort op de bal, en daardoor gebeurde er een hoop niet als hij er niet was; de officers waren het niet gewoon om officer te zijn...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Zo na veel gezeur en gemekker van een collega toch maar besloten om me crossbow (soon to be bow) af te stoffen. Als in deze lvl 85 Hunter in Stormrage is weer klaar om wat dungeons te clearen en wat raidgear bij elkaar te sprokkelen. Rijk ben ik niet, maar heb al wel inmiddels me helmet,necky en wrists :) Ben nu wat rep aan het farmen voor Hyjal voor mijn epic boots ^^
*op het moment 332 ilvl maar doe wel wat meer dps dan andere in de guild die een hogere ilvl hebben, just saying*

De guild die me collega en ik opgezet hebben is inmiddels lvl 25 gehit en we gaan de guild klaar maken voor wat Cata raids. We hebben nu 15 man die actief willen raiden, maar veel hiervan hebben nog niet de juiste gear voor (me included) dus we doen eerst wat HC dungeons voor rep farming en gear. En daarna is proberen wat instap raids te doen.

Lich King lukt ons nog niet (tactic wise), en de boss in Baron Hold lukte ons ook niet eens om z'n health naar 2/3de te droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Jerry schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:17:
Ligt eraan hoe de hp van de eerste twee adds + Arion waren. Als die iets boven de 25% zitten dan maakt die 17% op terrastra ook niet veel uit. De meeste hp die je kan "winnen" op de laatste baas is overigens met de eerste 2 adds/bazen (feludius en ignatious).
Waarom op de eerste 2 bazen ??
Ik probeer wel als S-priest op beide bosses mijn dots te refreshen op 26%, zodat ze doortikken op het moment dat ze niet meer aangevallen kunnen worden, echter heb ik de eerste 2 bosses nog nooit onder de 22% gezien.

Of moet je hem de transition in laten gaan op de flameshield ?
Ben wel benieuwd want vanavond gaan we weer een poging wagen.
3* een 0% whipe vindt ik wel genoeg voor nu.

[ Voor 7% gewijzigd door sabriel op 03-05-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

sabriel schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Ik probeer wel als S-priest op beide bosses mijn dots te refreshen op 26%, zodat ze doortikken op het moment dat ze niet meer aangevallen kunnen worden, echter heb ik de eerste 2 bosses nog nooit onder de 22% gezien.

Omdat de eerste 2 bazen (feludius/ignacious) meer HP hebben dan de P2 bazen (terrastra/arion) :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Ow?

Aangezien je op Grim Batol zit dan zit je of in mijn guild, of je bent zweeds! ;)
Balance _/-\o_
Dat ze nog leven :), goeie guild al sinds TBC toen ik ook nog op GB rond dwaalde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:54:
[...]

Omdat de overgebleven HP van alle bazen bij elkaar wordt opgeteld. De eerste twee hebben meer HP dan de laatste twee, maar "despawnen" wel op hetzelfde percentage - dat betekent dat het interessanter is om de eerste twee volkomen gelijk te krijgen dan de laatste twee, omdat die absoluut toch minder hp hebben.

edit: me = spuitelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Balance _/-\o_
Dat ze nog leven :), goeie guild al sinds TBC toen ik ook nog op GB rond dwaalde !
http://balance-guild.eu/

6e verjaardag van de week ;) Zit er zelf pas sinds een maand of 2 maar ken mensen die daar al veel langer speelden die ons uiteindelijk over gehaald hebben om te transfferen.
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.