Altijd is hier forum breed bedoeld, altijd direct mensen op de achterste poten. Een forum is een discussieboard, niet een spelletje van wie wel of niet gelijk heeft. Gewoon met gegronde argumenten en feiten een discussie voeren is de bedoeling

. Als iemand een keer over een enkele zaken heen heeft gelezen dan moet hier ook normaal mee om worden gegaan en kan er gewoon een antwoord gegeven worden.
Amazon zou de site aan moeten passen, daar kan Samsung niks aan doen. Die hebben vanaf het begin aangegeven dat NFC niet voor alle markten beschikbaar zou zijn
Het zou een optie zijn maar het was nog lang niet duidelijk welke landen wel en welke landen niet deze optie zouden krijgen. De fora staan nog steeds bomvol met mensen die vragen hebben over NFC. En dat is de schuld van Samsung. Als ze duidelijk hadden gecommuniceerd met welke opties voor welke landen beschikbaar zouden zijn, zou dit helemaal geen issue zijn. Ze veranderen nota bene de processorsnelheid nog in de laatste maand! Ze hebben zelf voor de verwarring gezorgd. Amazon en andere websites nemen gewoon klakkeloos de informatie over die ze zelf van Samsung of hun leveranciers krijgen. De consument is hiervan de dupe aangezien die aanneemt wat op de site van de verkopende partij staat.
Nee niet gek, maar als je dan antwoord krijgt van verschillende personen kun je het ook aanemen of zelf even op onderzoek uitgaan. Wat je nu ook gedaan hebt en hetzelfde antwoord hebt gevonden.
Ik wist het al lang dan NL geen NFC zou krijgen, dat was al duidelijk, maar wat betreft de overige EU landen was minder info over te vinden.
Ik heb nergens gezegd dat je alleen sim nodig had.
Dit was ook geen reactie op jou, meer een algemene informatieve opmerking over de werking van NFC in de S2.
Zo, laten we nu maar weer gaan wachten op de S2

. Wachten duurt al veel te lang.
Ik hoop alleen niet dat de S2 de beruchte suspend probleem heeft (de battery killer). Helaas heeft mijn S1 daar wel last van.
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=11126
[
Voor 6% gewijzigd door
The Wizard op 01-05-2011 20:14
]