Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:33:
[...]

Als je om de 6u je batterij wilt laden zou je de Desire HD best halen.. Heeft hele slechte batterij staat er om bekend.

SGS 2 vs. Sensation
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1032175

In real life is de speaker en de camera bij Samsung van hogere kwaliteit
Hier zal je wel gelijk in hebben, maar als ik bijvoorbeeld een video van de Samsung Galaxy S kijk en dan die van HTC.
Vind ik HTC sense veel mooier en lijkt meer mogelijkheden te hebben, of zijn die van Galaxy verborgen of zo iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
SGS2 heeft betere specs dan Sensation .Sense en TW is vooral persoonlijk al zullen de meeste wel een voorkeur voor sense hebben. Uiterlijk is ook smaak.

Welke mogelijkheden bedoel je?

[ Voor 80% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2011 18:11 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Kan je die htc sense niet gewoon op de s2 installeren?/ customrom
/androidnoobmodeoff :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verderf schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:59:
Niet "gewoon", het is veel werk om om te zetten. Er zijn op XDA wel mensen te vinden die dit gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verderf schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:59:
Launcherpro met een Sense skin kan een oplossing zijn om de looks te hebben van Sense UI, Maar het is vooralsnog niemand gelukt om de echte Sense UI op een andere phone te krijgen... Dit zit diep verwerkt in de HTC phones kernel ofzo (weet er niet zoveel van)

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 13-09 14:41
Het valt wel op te merken dat men er inmiddels al mee bezig is om Sense 3 Espresso (de T-Mobile USA versie, met WVGA support i.p.v. qHD) te porten naar de Galaxy S. Maar ja, dat ziet er dus zo uit:

Het is inderdaad zo dat heel veel van de Sense interface en elementen gebouwd zijn rondom het Rosie framework van HTC voor Android. Het framework is dan weer geïntegreerd met de kernel, wat alles een stuk moeilijker maakt. (Het is nou eenmaal niet makkelijk om een kernel te porten naar compleet andere hardware. Tussen telefoons die al een Snapdragon chipset hebben is dit iets makkelijker, maar zelfs dan zijn er best wel wat verschillen tussen de standaard kernels.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:10:
SGS2 heeft betere specs dan Sensation .Sense en TW is vooral persoonlijk al zullen de meeste wel een voorkeur voor sense hebben. Uiterlijk is ook smaak.

Welke mogelijkheden bedoel je?
Mogelijkheden zoals widgets, meerdere homescreens en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:33:
Ja het is inderdaad jammer dat de S2 geen widgets ondersteunt en maar één Homescreen heeft ;(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Brad Pitt schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:34:
[...]

Ja het is inderdaad jammer dat de S2 geen widgets ondersteunt en maar één Homescreen heeft ;(
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de SGS2 7! standby screens en op al die schermen kunnen widgets geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

nope.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zoals op alle filmpjes ook te zien is.. Je zou toch bijna zeggen dat Samsung dat zo onderhand wel onder de knie zou krijgen, maar blijkbaar zijn dit toch best geavanceerde en complexe onderdelen software.. Misschien bij de SGS3?
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Wat zal ik blij zijn als ik over enkele maanden van mijn iPhone 3G af ben. Ik wilde vandaag een zelfgemixt MP3-tje als ringtone gaan gebruiken op m'n iPhone. Voorheen was daar een manier voor via iTunes.

Maar dat heeft Steve J. eruit laten halen. Want Steve J. wil graag dat ik voor een ringtone een paar $-centjes aan hem geef, anders mag ik hem niet op MIJN iPhone zetten.
Na wat zoekwerk op internet een freeware proggie gevonden, die hem netjes voor me omzet, zodat ik hem alsnog naar de iPhone kan zetten en gebruiken. En jammer voor Steve J. : geen centjes voor deze ringtone (die mijn eigendom is).
>:)

Het zijn juist dit soort kruideniers-streken die mijn aversie tegen Apple steeds groter maken, bwah.

[ Voor 7% gewijzigd door wvexeltweakers op 02-05-2011 21:41 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:33:
[...]

is dit serieus???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
wvexeltweakers schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:40:
Wat zal ik blij zijn als ik over enkele maanden van mijn iPhone 3G af ben. Ik wilde vandaag een zelfgemixt MP3-tje als ringtone gaan gebruiken op m'n iPhone. Voorheen was daar een manier voor via iTunes.

Maar dat heeft Steve J. eruit laten halen. Want Steve J. wil graag dat ik voor een ringtone een paar $-centjes aan hem geef, anders mag ik hem niet op MIJN iPhone zetten.
Na wat zoekwerk op internet een freeware proggie gevonden, die hem netjes voor me omzet, zodat ik hem alsnog naar de iPhone kan zetten en gebruiken. En jammer voor Steve J. : geen centjes voor deze ringtone (die mijn eigendom is).
>:)

Het zijn juist dit soort kruideniers-streken die mijn aversie tegen Apple steeds groter maken, bwah.
Ja, dat soort kleine dingetjes ben ik ook een klein beetje zat. Wil vaak wat op mijn iPhone zetten maar geef het al snel op omdat ik dan weer speciale tools moet gaan downloaden naast iTunes, mijn iPhone is synced met mijn laptop. En ja ik weet dat je speciale codes uit text files over kan zetten zodat je op meerdere machines kan syncen.

Zo zijn er nog wel meerdere dingen waar ik mij aan erger met deze telefoon (lees: iPhone). Er zijn verschillende manieren om te communiceren met deze telefoon maar het veranderd iedere keer weer omdat Apple weer iets blokkeert of toevoegt aan de iOS.

Het is alsof Apple bepaald wat ik doe met mijn telefoon. Bij Android telefoons krijg ik niet dat gevoel, al helemaal niet bij de SII omdat Samsung de bootloader niet heeft gelocked.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik niet serieus zou zijn, had ik het ook niet gevraagd...
OT: bedankt voor de antwoorden allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:49:
[...]

Als ik niet serieus zou zijn, had ik het ook niet gevraagd...
OT: bedankt voor de antwoorden allemaal :)
Ik ben bang dat die antwoorden zijn gepost met de sarcasme mode op aan ;)
(behalve die van takkie.com dan)

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 02-05-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 19:15
wvexeltweakers schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:40:

Ik ben een hele tijd bij Samsung weg gebleven omdat ze het een tijdje onmogelijk hadden gemaakt om mp3's en foto's via Bluetooth of Infra-rood (IR, dus ja, zo lang geleden) naar andere telefoons te versturen. Dit om het gebruik van het dure MMS te pushen. Alle merken lijken zich hier schuldig aan te maken, als ze de kans krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Wat betreft het NFC verhaal hier nog wat quotes van xda forum.
You can see a slightly square on that NFC-battery, by the looks of it is the NFC
antenna. As it slightly raised I think it can account for the thicker spec of the NFC-version.... probably the battery cover is different too.

Now the only question remains..... is the NFC Chip also in the battery? if so it MAYBE that to get NFC you only need the battery and cover. (it´s more than likely that the chip is connected to the I2C bus that is available on all SGS-II's as the gauge inside the battery is connected to it as well)
Yep. you are right. The reason that SGS2 korea variant is slightly thicker than UK model is to integrate antenna into battery. you can not find any antenna connector at back cover. and you can find there are 4 - not 3 connectors like others - battery connectors in SGS2 korea variant.
I wonder UK SGS2 model also has 4 connectors or 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Polster schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:57:
[...]

Ik ben een hele tijd bij Samsung weg gebleven omdat ze het een tijdje onmogelijk hadden gemaakt om mp3's en foto's via Bluetooth of Infra-rood (IR, dus ja, zo lang geleden) naar andere telefoons te versturen. Dit om het gebruik van het dure MMS te pushen. Alle merken lijken zich hier schuldig aan te maken, als ze de kans krijgen.
Ik begrijp dit soort streken niet. Volgens mij levert dit ze meer afkeer op dan centjes.
Kortom: korte termijn denken, en volgens mij gewoon niet doen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
[...]

Wat heeft Samsung nu van voordeel om MMS te pushen? Ze verdienen daar niets aan, enkel de gsm-providers zouden dit kunnen pushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 19:15
glennl schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:25:
[...]

Wat heeft Samsung nu van voordeel om MMS te pushen? Ze verdienen daar niets aan, enkel de gsm-providers zouden dit kunnen pushen...
Vriendjes worden met providers/groot afnemers?

Ik heb het hier wel over ergens 2003 ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Polster op 02-05-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
[...]

Zover ik weet is dit ook niet mogelijk met mijn iPhone 3GS. Dus er zit een kern van waarheid in. Niet dat ik nog gebruik maak van bluetooth om even snel een foto door te sturen, maak wel gebruik van e-mail.

[ Voor 48% gewijzigd door Baiko op 02-05-2011 22:38 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De scherm valt goed te vingeren >:)

YouTube: Samsung Galaxy S 2 10 finger multitouch

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Weet iemand hier toevallig wanneer tweakers een exemplaar krijgt om op de pijnbank te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
partyondude schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:18:
Weet iemand hier toevallig wanneer tweakers een exemplaar krijgt om op de pijnbank te leggen?
edit: RoD hieronder geeft een veel meer bevredigend antwoordt dan ikke.. ;)

Filmpje van het browsen van de SGS2. Ik ben zeer onder de indruk. Op het kanaal van deze meneer zijn meerdere leuke en informatieve filmpjes te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door AtlAntA op 02-05-2011 23:58 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
partyondude schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:18:
Aan een review wordt al gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
RoD schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:54:
[...]

Aan een review wordt al gewerkt :)
Nou vooruit ik waag het erop; Wanneer mogen we die verwachten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou maar nu mag je er wel weer bij hoor. Samsung is nu de 'koning' qua connectivity. Wat dacht je bijvoorbeeld van Bluetooth 3.0 of Wifi-Direct? DLNA? MHL? HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps?
En volgens mij ook USB on the go, maar dit weet ik niet zeker.

Daarnaast is Samsung ook de 'koning' als het gaat om media ondersteuning. Speelt zowat alles af!

Ik heb medelijden met apple.. de iPhone 5 moet dit keer wel heeeel goed zijn wil die een beetje meekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:28:
[...]

Nou maar nu mag je er wel weer bij hoor. Samsung is nu de 'koning' qua connectivity. Wat dacht je bijvoorbeeld van Bluetooth 3.0 of Wifi-Direct? DLNA? MHL? HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps?
En volgens mij ook USB on the go, maar dit weet ik niet zeker.

Daarnaast is Samsung ook de 'koning' als het gaat om media ondersteuning. Speelt zowat alles af!

Ik heb medelijden met apple.. de iPhone 5 moet dit keer wel heeeel goed zijn wil die een beetje meekomen.
En toch al wat kleine probleempjes aan de horizon:
http://androidforums.com/...27685-lip-sync-issue.html

Als je zoekt op google vindt je meer voorbeelden. Ik heb het al eerder aaangekaart maar toen was het niet interessant genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:07:
[...]

Nou vooruit ik waag het erop; Wanneer mogen we die verwachten? 8)
Juist, daar ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar :Y

Vervelende baan lijkt me dat hoor, reviewer van dit soort gloednieuw en hightech telecom materiaal :P

[ Voor 18% gewijzigd door partyondude op 03-05-2011 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:35:
[...]

Als je zoekt op google vindt je meer voorbeelden. Ik heb het al eerder aaangekaart maar toen was het niet interessant genoeg?
Mwah anders gewoon een software update met audio delay instelling. Niks schokekends. Ik film toch nooit belangrijke dingen met mijn gsm.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Nieuwe Benchmark: Samsung Galaxy S2 vs LG Optimus 2X

http://dailymobile.se/201...laxy-s2-vs-lg-optimus-2x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 00:35:
[...]

Dit probleem had Samsung ook met hun Symbian toestellen de i8510 & de Omnia HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
LG kan volgende week stoppen met zijn reclame campagne "de snelste smartphone" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Social hub (b)lijkt een batterij vreter te zijn...

via XDA:
quote: Intratech
I've deleted the accounts from the social hub and not using the built in email client because they are draining the battery. You can delete the accounts in the settings --> accounts and sync.
Back to using K9Mail.
Gelukkig zijn er in de market genoeg alternatieven te vinden hiervoor. We zullen het waarschijnlijk pas echt weten als we het toestel zelf in gebruik hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Lijkt me niet zo heel vreemd, je behoud wel een zo goed als constante verbinding als de refresh rate een beetje hoog staat.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:23:
[...]

LG kan volgende week stoppen met zijn reclame campagne "de snelste smartphone" _/-\o_
Mwah, qua graphics ligt Samsung toch wel achter, zeker als de LG straks 2.3.3 krijgt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phusebox schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:27:
[...]

Mwah, qua graphics ligt Samsung toch wel achter, zeker als de LG straks 2.3.3 krijgt.
eeeh, sgs2 is gewoon locked op max 60fp/s (hij kan hardware matig veel meer aan), wat de prestaties alleen maar ten goede komt. Meer fp/s heeft totaal geen nut, dus ik deel je mening niet.

ps. In het vs filmpje hierboven zie je trouwens ook ergens in een bench dat de sgs2 59,?fp/s haalt (zijn max) en dat de LG dat niet haalt.(4.57m)

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/4848/sc20110503002328.jpg
Completely stock, not even rooted.

[ Voor 54% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:34:
[...]

eeeh, sgs2 is gewoon locked op max 60fp/s (hij kan hardware matig veel meer aan), wat de prestaties alleen maar ten goede komt. Meer fp/s heeft totaal geen nut, dus ik deel je mening niet.

ps. In het vs filmpje hierboven zie je trouwens ook ergens in een bench dat de sgs2 59,?fp/s haalt (zijn max) en dat de LG dat niet haalt.(4.57m)

[afbeelding]
Completely stock, not even rooted.
Ben ik met je eens, dat filmpje was het inderdaad 55 fps voor de LG en 59 voor de Samsung, ben benieuwd als de fpslock er niet op zit hoeveel het dan zou zijn.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Wat zijn de meeste benchmark tools slecht zeg.
Als je hem nog een keer executeerd dan komen er totaal andere scorens uit.
Dat klopt toch van geen kant.

Ook gpu testen slaat nergens op op het moment dat ze rond de 60 zitten.. Want volgens mij zijn ze dan gecapped. Dus ook die benchmarks vertellen ons eigenlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
joco schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Wat zijn de meeste benchmark tools slecht zeg.
Als je hem nog een keer executeerd dan komen er totaal andere scorens uit.
Dat klopt toch van geen kant.

Ook gpu testen slaat nergens op op het moment dat ze rond de 60 zitten.. Want volgens mij zijn ze dan gecapped. Dus ook die benchmarks vertellen ons eigenlijk niks.
verteld iig dat de games prima zouden lopen als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ewivis schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:56:
[...]

verteld iig dat de games prima zouden lopen als je het mij vraagt ;)
Dat is zeker zo, maar je kunt ze niet gaan vergelijk met ook een snelle andere telefoon, omdat ze totaal niet weer geven wat ze echt kunnen, De conclusie is alleen beide telefoons kunnen de games prima aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 12-09 14:32
Even heel wat anders.
Krijgen we onderstaande oordoppen bij het toestel?
Afbeeldingslocatie: http://dailymobile.se/wp-content/uploads/2011/05/Samsung-Galaxy-S2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
s.v.seters schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:15:
Even heel wat anders.
[afbeelding]
Dat zijn wel de dopjes die ik tot nu toe in alle unboxing video's gezien heb, dus de kans is heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Even heel wat anders.
[afbeelding]
Dezelfde als bij Galaxy S1 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:20:
[...]

Dat zijn wel de dopjes die ik tot nu toe in alle unboxing video's gezien heb, dus de kans is heel groot.
Was me nog niet opgevallen. Maar dat is mooi.
baronruud schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:22:
[...]

Dezelfde als bij Galaxy S1 dus
Zijn deze een beetje redelijk? Neem aan dat er ook een microfoontje aan zit? Grootste probleem van zelf oordopjes kopen vind ik altijd dat er geen microfoontje aan zit. Terwijl de geluidskwaliteit/ pasvorm van eigen gekochte oordopjes vaak beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
s.v.seters schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Was me nog niet opgevallen. Maar dat is mooi.

[...]

Zijn deze een beetje redelijk? Neem aan dat er ook een microfoontje aan zit? Grootste probleem van zelf oordopjes kopen vind ik altijd dat er geen microfoontje aan zit. Terwijl de geluidskwaliteit/ pasvorm van eigen gekochte oordopjes vaak beter is.
ach voor de oordopjes die je standaard bij een mobiel krijgt zijn ze zeker niet slecht :P Maaaaaaar het haalt het natuurlijk niet bij een goed setje oordopjes (die nog niet eens zo duur hoeven te zijn zoals de soundmagic serie >:) )
maar ze hebben inderdaad een microfoon eraan zitten (als ze hetzelfde als die bij mijn galaxy S1 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Samsung start met in-app billing
http://www.allaboutphones...rt-met-inapp-billing.html

Samsung laat gebruikers apps betalen via telefoonrekening
nieuws: Samsung laat gebruikers apps betalen via telefoonrekening

Vind ik persoonlijk een goede aktie.

[ Voor 55% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:02:
Samsung start met in-app billing
http://www.allaboutphones...rt-met-inapp-billing.html

Vind ik persoonlijk een goede aktie.
maar dit stond gisteren al op de tweakers homepage en daar zeggen ze dat android vooralsnog waarschijnlijk niet word ondersteund en de laatste keer dat ik keek draait de galaxy s2 toch echt op android ;)

bronnetje : http://tweakers.net/nieuws/74213/samsung-laat-gebruikers-apps-betalen-via-telefoonrekening.html

maar google was toch ook met zo iets bezig????

edit: zie net dat je ook de tweakers bron erbij hebt, het is nog vroeg :+

[ Voor 5% gewijzigd door Devilan op 03-05-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Devilan schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:08:
[...]

maar dit stond gisteren al op de tweakers homepage en daar zeggen ze dat android vooralsnog waarschijnlijk niet word ondersteund en de laatste keer dat ik keek draait de galaxy s2 toch echt op android ;)

bronnetje : http://tweakers.net/nieuws/74213/samsung-laat-gebruikers-apps-betalen-via-telefoonrekening.html

maar google was toch ook met zo iets bezig????

edit: zie net dat je ook de tweakers bron erbij hebt, het is nog vroeg :+
mmm dat van Android daar had ik overheen gelzen, en dat is dan weer jammer.

ps: Ik had mijn post al een edit gegeven met de tweakers link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
Ik heb op het moment een Desire HD, maar mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik heb de Desire HD destijds los gekocht, maar nu loopt m'n sim-only abonnement af en ik wil een abo+toestel, vandaar.
Het is erg subjectief, maar ik vind Sense er op een of andere manier veel gelikter en helderder uitzien dan de Touchwiz interface. Zijn er hier die van een Sense toestel afkomen en de overstap hebben gemaakt naar een Samsung? Hoe is dat bevallen kwa interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilan
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:14:
[...]

mmm dat van Android daar had ik overheen gelzen, en dat is dan weer jammer.

ps: Ik had mijn post al een edit gegeven met de tweakers link ;)
nouja er is nog hoop, android kan al via carrier billing werken..... alleen nog niet in europa, maar er is dus nog hoop :)

bron http://android-developers...g-options-on-android.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
stijnos1991 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:14:
Ik heb op het moment een Desire HD, maar mag binnenkort een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik heb de Desire HD destijds los gekocht, maar nu loopt m'n sim-only abonnement af en ik wil een abo+toestel, vandaar.
Het is erg subjectief, maar ik vind Sense er op een of andere manier veel gelikter en helderder uitzien dan de Touchwiz interface. Zijn er hier die van een Sense toestel afkomen en de overstap hebben gemaakt naar een Samsung? Hoe is dat bevallen kwa interface?
Ik heb op dit moment een desire. Heb al vaak custom roms geinstalleerd, ook zonder sense... maar ik installeer toch steeds weer een senserom, gewoon omdat die extra programma's toch handig zijn(de klok, stopwatch, timer etc etc) nu denk ik dat touchwich 4 dat ook wel zal hebben. De klok regel ik wel met Fancy Widget oid... Ik ben benieuwd of ik het ga missen.. sense... en anders zijn ze op dit moment ook bezig sense 3.0 te porten naar de GS1 dus wellicht ook wel voor de GS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit man, ik kan gewoon niet kiezen tussen de GSII en HTC Sensation... Neigde steeds meer naar de GSII vanwege NFC, maar dat zit er dus ook niet meer op...

Damn, nog nooit zoveel keuzestress gehad :P

GSII: Scherm is beter, maand eerder leverbaar, maar ik vind m erg dun (voor mij een nadeel, hoeft echt niet (mijn u600 is gewoon geknakt in mijn broekzak)) en gewoon niet erg mooi qua uiterlijk.

HTC Sensation: Sense is fijner, toestel veel mooier uiterlijk, maar moet er wel een maand langer op wachten,en is duurder

bah bah

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Kan iemand mij de verschillen tussen TW en Sense vertellen? Zie het verschil wel op de filmpjes maar kan er niet echt duidelijk uit opmaken wat de verschillen precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
De SGS2 zal echt niet zo snel knakken, de SGS1 heeft nl. een magnesium chassis, ik vermoed dat de 2 dat ook heeft :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel wat anders.
[afbeelding]
Dat zijn de oordopjes die standaard zijn bij elk Samsung toestel, dus waarschijnlijk wel. Waardeloos voor de audiophile, goed genoeg voor mensen die af en toe muziek willen luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:58:
Shit man, ik kan gewoon niet kiezen tussen de GSII en HTC Sensation... Neigde steeds meer naar de GSII vanwege NFC, maar dat zit er dus ook niet meer op...

Damn, nog nooit zoveel keuzestress gehad :P

GSII: Scherm is beter, maand eerder leverbaar, maar ik vind m erg dun (voor mij een nadeel, hoeft echt niet (mijn u600 is gewoon geknakt in mijn broekzak)) en gewoon niet erg mooi qua uiterlijk.

HTC Sensation: Sense is fijner, toestel veel mooier uiterlijk, maar moet er wel een maand langer op wachten,en is duurder

bah bah
Gevalletje, wachten dat ze alle twee in de winkel liggen zodat je ze zelf met elkaar kan vergelijken. In dit topic zal waarschijnlijk (bijna) iedereen zeggen dat je voor de SGS2 moet gaan.

Als ik objectief moet blijven (wat moeilijk is) dan heeft de SGS2 gewoon betere specs.
Sense is persoonlijk, en TW zal niet beter zijn. Uiterlijk is ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Over een poosje ontvang ik de SGS2 en dit wordt mijn eerste Android telefoon. Is het ook gebruikelijk en mogelijk om gekraakte sortware te downloaden en te installeren om te testen of het bevalt alvorens het aan te kopen? Of is het allemaal heel goed beveiligd en is er weinig gekraakte software te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat mag hier niet besproken worden, maar het is heel gemakkelijk. Gebruik google zou ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
nee dat is wel makkelijk te omzeilen, maar mag hier niet besproken worden.

wat heeft toch iedereen met NFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Blijkbaar vinden mensen het belangrijk om iets te hebben wat voorlopig in NL toch nog niet zal gaan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVEE
  • Laatst online: 07-06 08:25
418O2 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:55:
nee dat is wel makkelijk te omzeilen, maar mag hier niet besproken worden.

wat heeft toch iedereen met NFC?
snap ik ook niet. nergens waar je dit kunt gebruiken en vraag me af of dit de komende 2 jaar verandert. nfc wel of niet; sgs2 is de mijne (binnekort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

TVEE schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:57:
[...]

snap ik ook niet. nergens waar je dit kunt gebruiken en vraag me af of dit de komende 2 jaar verandert. nfc wel of niet; sgs2 is de mijne (binnekort).
Ik meen in deel 1 van dit topic gelezen te hebben dat het vooral interessant is voor Tweakers die dit bijvoorbeeld kunnen gebruiken voor de beveiliging van hun huis. Dus voor hobbyisten is het een leuk speeltje maar het wordt voorlopig inderdaad nog niet toegepast als betaaltechniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verderf schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:56:
Blijkbaar vinden mensen het belangrijk om iets te hebben wat voorlopig in NL toch nog niet zal gaan werken :P
Voor mij is het gewoon de nieuwsgierigheid of hij nu wel of geen NFC chip heeft. Dat je het voorlopig toch niet kunt gebruiken en dus eigenlijk onnodig zou zijn, begrijp ik ook. Het is aan de andere kant wel handig dat je weet dat je toestel in ieder geval NFC proof is want het kan snel gaan met dit soort technologieen. Ik zie het nog wel gebeuren dat dit bijvoorbeeld binnen een jaar al op een redelijke schaal gebruikt wordt en dan zullen er echt nog wel een heleboel mensen zijn die nog rondlopen met een SGS2.

[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 03-05-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
Snoop schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Voor mij is het gewoon de nieuwsgierigheid of hij nu wel of geen NFC chip heeft. Dat je het voorlopig toch niet kunt gebruiken en dus eigenlijk onnodig zou zijn, begrijp ik ook. Het is aan de andere kant wel handig dat je weet dat je toestel in ieder geval NFC proof is want het kan snel gaan met dit soort technologieen. Ik zie het nog wel gebeuren dat dit bijvoorbeeld binnen een jaar al op een redelijke schaal gebruikt wordt en dan zullen er echt nog wel een heleboel mensen zijn die nog rondlopen met een SGS2.
Daar ben ik het wel mee eens, mits er meerdere toestellen zouden volgen met NFC. Daarbij zou je ook kunnen denken aan in en uit checken/deur openen op werk, zoals het bij mij met RFID gaat. Wellicht kun je je OVchipkaart op je tel zetten of is dit weer anders omdat de kaarten passief zijn en je tel actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Het is natuurlijk een kwastie van smaak maar hoeveel van jullie gaan apps installeren zoals Beautiful widgets of bijv. de Android Agenda Widget? Ik kan me voorstellen dat TW4 ook dit soort widgets bevat waardoor het in principe niet direct nodig is. Of hebben dit soort apps ook veel essentiele extra's te bieden die TW4 niet bevat?

(Ik wil het graag vermijden om allerlij apps te installeren die ik later weer verwijder omdat ze niks toevoegen. Neem aan dat dit op ten duur de prestaties negatief beinvloedt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 12-09 21:27
MIQ schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:27:
Het is natuurlijk een kwastie van smaak maar hoeveel van jullie gaan apps installeren zoals Beautiful widgets of bijv. de Android Agenda Widget? Ik kan me voorstellen dat TW4 ook dit soort widgets bevat waardoor het in principe niet direct nodig is. Of hebben dit soort apps ook veel essentiele extra's te bieden die TW4 niet bevat?

(Ik wil het graag vermijden om allerlij apps te installeren die ik later weer verwijder omdat ze niks toevoegen. Neem aan dat dit op ten duur de prestaties negatief beinvloedt.)
Launcher Pro + Beautiful Widgets Smaller Home + Pure Calendar Widget + Extended controls = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ

MIQ

Grappig om te lezen dat veel reviewers proberen om een originele conclusie te schrijven ondanks dat elke conclusie op op hetzelfde neerkomt
In some ways the I’m really not happy with the Samsung Galaxy SII. I now feel bad for anyone I’ve recommended buy any other phone in the last 6 months… this device really is that good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaisie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-03 07:50
Ook een uitgebreide review, met een unboxing-rallycar-rit
http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Waar koop ik zon groene android figure? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Oh, ik wist niet dat er gezocht moest worden naar een plastic versie :)... Een knuffel versie kun je tenminste mee naar bed nemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Wizard schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:49:
Oh, ik wist niet dat er gezocht moest worden naar een plastic versie :)... Een knuffel versie kun je tenminste mee naar bed nemen :P.
Toch geen tijd om mee te spelen dan wel slapen als je een verse S2 in de grijpgrage handjes hebt hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Android Mini Collectible series 2 heten ze overigens lees ik net ;)
Heb zelf de Hexcode besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verderf schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:53:
Android Mini Collectible series 2 heten ze overigens lees ik net ;)
Heb zelf de Hexcode besteld :P
Verderf schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:21:
En dan zelf ff niet aangeven waar je hem koopt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Sorry, Ebay natuurlijk, leek me wel duidelijk :P O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 03-05-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 14:21
Die zijn fake ;) . De echte hebben het Android logo aan de achterkant staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Hij zegt in het filmpje over DLNA dat de SGII alleen werkt op tv's die DLNA enabled zijn... Mag hopen dat dit een grap is, want anders is het toestel niet echt meer interessant voor mij. Ik heb altijd begrepen dat de telefoon alleen niet oplaadt als het geen DLNA enabled tv is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Je haalt 2 dingen doorelkaar nu.

Je hebt het over MHL. Hij laad alleen op als je via de MHL- Hdmi kabel via de tv aansluit, en een tv hebt die MHL ondersteund.

DLNA kan iedere TV met een netwerkaansluiting aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
xavier! schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Hij zegt in het filmpje over DLNA dat de SGII alleen werkt op tv's die DLNA enabled zijn... Mag hopen dat dit een grap is, want anders is het toestel niet echt meer interessant voor mij. Ik heb altijd begrepen dat de telefoon alleen niet oplaadt als het geen DLNA enabled tv is.
DLNA is een techniek dat zowel het toestel als de tv moeten ondersteunen. Lijkt me logisch dat wanneer een van de twee het niet ondersteunt, dit niet mogelijk is.

Oplaadt? Volgens mij verwar je HDMI/MHL met DLNA...

[ Voor 0% gewijzigd door Snoop op 03-05-2011 16:44 . Reden: oops, RMX was me net voor ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ah ok. Bedankt voor de opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nuhvok schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:27:
Die zijn fake ;) . De echte hebben het Android logo aan de achterkant staan.
Mijn blijkbaar-nepdroid heeft geen 'achterkant', hoofd en armpjes kun je nl. draaien.

En fake? Ach.. dan verlies je maar wat street-credit als je met je nep-android over straat loopt 8)7

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
http://cgi.ebay.com/Andre...m3363338905#ht_2592wt_905

Officiele :P, wordt alleen wel een beetje offtopic zo.

Hier een nog goedkopere :P
http://cgi.ebay.com/Mini-...1c1b68fcc9#ht_3360wt_1139

[ Voor 28% gewijzigd door Koldur op 03-05-2011 17:32 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Een tijdje geleden vroeg iemand hier of de SGS2 ook Rsap zou ondersteunen:
Samsung Mobile NL

Rsap is supported op de Samsung Galaxy S ll.

Groeten,
Het Samsung Mobile Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
http://phandroid.com/2011...axy-s2-has-gorilla-glass/

stukje over gorilla glass op de sgs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Goede review! De minpunten zijn ook echte punten waar je wakker van ligt ;). Waarschijnlijk om gewoon wat minpunten te hebben.
Design could be a bit more differentiating
Automatic screen brightness adjustments are not smooth
Motion sensor-powered gestures could see more practical usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
The Wizard schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:30:
[...]

Goede review! De minpunten zijn ook echte punten waar je wakker van ligt ;). Waarschijnlijk om gewoon wat minpunten te hebben.

[...]
De lag in het scrollen van de browser vind ik wel zorgelijk eigenlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Everything is tweakable.....

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ewivis schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:51:
[...]

De lag in het scrollen van de browser vind ik wel zorgelijk eigenlijk.....
Ik heb heel wat filmpjes gezien van de browser, maar nergens lag. Wil het wel eens zien dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verderf schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:21:
Die plastic variant vind je hier [klik].

Hmmm, gezien de bijkomende verzendkosten, zou je beter bij Dealextreme kunnen kijken [klik].

[ Voor 19% gewijzigd door wvexeltweakers op 03-05-2011 22:34 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
alwaysleft schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb heel wat filmpjes gezien van de browser, maar nergens lag. Wil het wel eens zien dan
Soort van stroperig zoals ik al eens eerder had gezien in een filmpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Na lezing van the phonearena-review ben ik om en hebt de S 2 besteld.
Ik kan niet zien hoe HTC met zijn Sensation dit substantieel kan verbeteren t.o.v. de S 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ewivis schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Soort van stroperig zoals ik al eens eerder had gezien in een filmpje...
Link? Heb het echt nergens gezien, was juist in de filmpjes onder de indruk van de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
alwaysleft schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Link? Heb het echt nergens gezien, was juist in de filmpjes onder de indruk van de browser.
bijvoorbeeld YouTube: Samsung Galaxy S2 Browser Test ENG 1:50 als hij steeds pinch to zoom doet... ik weet even verder niet welk filmpje het precies was... maar dacht het ook gezien te hebben...en nu zeggen ze et ook in een review, wat ik best apart vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ewivis schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:00:
[...]

bijvoorbeeld YouTube: Samsung Galaxy S2 Browser Test ENG 1:50 als hij steeds pinch to zoom doet... ik weet even verder niet welk filmpje het precies was... maar dacht het ook gezien te hebben...en nu zeggen ze et ook in een review, wat ik best apart vind.
en toch zegt hij steeds dat het erg "smooth"is en "no lag"

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.