Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:49
Ewivis schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:00:
[...]

bijvoorbeeld YouTube: Samsung Galaxy S2 Browser Test ENG 1:50 als hij steeds pinch to zoom doet... ik weet even verder niet welk filmpje het precies was... maar dacht het ook gezien te hebben...en nu zeggen ze et ook in een review, wat ik best apart vind.
Zal wel aan mij liggen, maar daar is toch niet echt een lag te zien. Nu ben ik een N97 gewend dus misschien is dat het :/

in de review hebben ze het over een split second, zo snel ben ik ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 23:06 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Alle reviews zeggen toch dat dit net het eerste Android toestel is wat GEEN lag heeft, en dat hij bloedsnel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 14:21
Wat hij bedoelt is denk ik de delay die tussen het pinchen en het daadwerkelijk zoomen zit. Je ziet dat er een hele korte, maar merkbare tijd zit tussen de beweging van de vingers en de reactie van het toestel :) . Dat zeggen ze ook in de review van PhoneArena:
There is a very slight lag when scrolling, the screen starts following your finger a split second after movement, and you can't pan around the page, while you are doing pinch-to-zoom, like on the iPhone 4, or the new Sony Ericsson Android handsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ondersteunt de SGS2 SAP over bluetooth? Sim Access Protocol.Mijn auto heeft die optie .. zou wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
phobosdeimos schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:06:
Alle reviews zeggen toch dat dit net het eerste Android toestel is wat GEEN lag heeft, en dat hij bloedsnel is?
Het is niet dat hij hapert, maar dat hij pas later reageert, stroperig zeg maar... Daarna is het heel soepel ja...

Ik probeer ook maar negatieve punten te vinden hoor van de tel.. heb hem zelf ook besteld :+

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Daggie schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:10:
Ondersteunt de SGS2 SAP over bluetooth? Sim Access Protocol.Mijn auto heeft die optie .. zou wel interessant zijn.
Op de vorige pagina had ik dit gepost:
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
reyals schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:04:
[...]

en toch zegt hij steeds dat het erg "smooth"is en "no lag"
Al eens gehoord hoe hij engels praat? ;) lag is voor hem misschien heel wat anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/65517708439060480
http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/65519729917435904

Iemand dit gezien? (SamFirmware is NL vandaar).

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 03-05-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Credits 2 you!

Alleen geen 'echte' unboxing want hij had de seal al verbroken..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:49:
[...]

Credits 2 you!

Alleen geen 'echte' unboxing want hij had de seal al verbroken..
Die laatste zin is niet aan mij gericht, maar aan h_aka_r neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:53:
[...]

Die laatste zin is niet aan mij gericht, maar aan h_aka_r neem ik aan?
Aan jullie beide omdat jullie beide het filmpje gepost hebben.

Die kerel is zeker nogal ruig met z'n iphone4 omgegaan of niet? Ding ziet er helemaal afgeleefd uit!
Zo ziet mijn n96 er niet eens uit na een paar jaar gebruik.

P.S is nogal een apple fanboy als je het mij vraagt.

SGS2 locked op 60fps. Oud nieuws in een nieuw jasje:
http://phandroid.com/2011...d-at-60fps-but-who-cares/

[ Voor 14% gewijzigd door AtlAntA op 04-05-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Zit er standaard een hoesje meegeleverd bij de S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
NACBreda schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:25:
Zit er standaard een hoesje meegeleverd bij de S2?
Nee.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:05:
[...]
Die kerel is zeker nogal ruig met z'n iphone4 omgegaan of niet? Ding ziet er helemaal afgeleefd uit!
Zo ziet mijn n96 er niet eens uit na een paar jaar gebruik.
offtopic:
Valt wel mee, hij gebruik maakt van een screenprotector voor zijn display en een "screenprotector" aan de achterkant van de iPhone. Hierdoor lijkt de telefoon meer beschadigd.

Voor velen ook een reden om geen screenprotector te nemen. Ze zijn minder sterk dan het glas dat ze dienen te beschermen waardoor het lijkt of je display onder de krassen zit.
@ 2:32: "And it also supports NFC as well" :X

[ Voor 18% gewijzigd door Facer op 04-05-2011 00:36 . Reden: Offtopic tag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Facer schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:32:
[...]

offtopic:
Valt wel mee, hij gebruik maakt van een screenprotector voor zijn display en een "screenprotector" aan de achterkant van de iPhone. Hierdoor lijkt de telefoon meer beschadigd.

Voor velen ook een reden om geen screenprotector te nemen. Ze zijn minder sterk dan het glas dat ze dienen te beschermen waardoor het lijkt of je display onder de krassen zit.
+1

Is met Gorilla glass ook niet nodig, wat de Galaxy SII dus heeft. Tenzij je dus je sleutels en telefoon in dezelfde broekzak stopt.

Hier een demo van Gorilla Glass http://vimeo.com/8602963

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Een kleine review van een gebruiker van mobile-review.com. Leest lekker weg en maakt jaloers.

http://forum2.mobile-revi...al-thoughts-(Mini-Review)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marloh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05-2024
Is de accuduur vergeleken met andere smartphone's ook een stuk beter aangezien de SII een betere accu bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
marloh schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:46:
Is de accuduur vergeleken met andere smartphone's ook een stuk beter aangezien de SII een betere accu bezit?
Ik zou zeggen lees de laatste aantal pagina's even rustig door en je hebt je antwoord...

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Baiko schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:37:
[...]

+1

Is met Gorilla glass ook niet nodig, wat de Galaxy SII dus heeft. Tenzij je dus je sleutels en telefoon in dezelfde broekzak stopt.

Hier een demo van Gorilla Glass http://vimeo.com/8602963
De GS I heeft ook Gorilla Glass, desondanks heb ik een paar kleine krasjes in mijn scherm terwijl ik er echt normaal mee omgegaan ben. Dus failproof is het zeker niet, denk dat als ik een GS II neem, ik dan wel voor een protector ga. Mochten daar krassen in komen koop ik gewoon een nieuwe protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik plak altijd wel zoon ding op me scherm. Is altijd wel een moment dat je per abuis je sleutels in dezelfde zak stop oid. Gorilla glas of niet dan krijg je gewoon krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Heel erg bedankt voor de input. Ik had niet onmiddellijk de link gelegd tussen rSAP en SAP. Da's wel leuk nieuws, want dan kan ik zo de SGS2 en de auto 'pairen'. Zou als voordeel hebben dat je dan ook SMS edm. kan lezen. Niet echt selling point, want ik kan mijn auto ook gewoon instellen als 'headset', maar toch leuk dat je iets extra kan.

Hopelijk heeft Pdashop hem snel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraFris
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 15:43
Ik ben al even op zoek naar een opvolger van de n97 echter Android was tot nu toe voor mij geen optie aangezien, zover mij bekend, SGS1 de enige android mobile is die rSAP ondersteund. Vele uren gezocht naar mobieltjes die dit mogelijk ondersteunen maar op de SGS1 na kom je automatisch uit op (bepaalde) Nokia modellen. Laat ik net een carkit hebben die alleen goed werkt i.c.m. rSAP zodat o.a. het telefoonboek gesynchroniseerd kan worden en smsjes te lezen zijn via de carkit. Deze "premium" carkits zie je trouwens voornamelijk in de Volkswagen, Skoda, Audi en Seat modellen.

Voor mij dus zeker een selling point en nu ik dit zeker weet ga ik deze a.s.a.p. bestellen. Trouwens wel vreemd dat ze dit niet specifiek vermelden op de officiele SGS2 specs pagina's, dit is een feature waar mogelijk meerdere mensen op zitten te wachten lijkt me.

Thanks golf2vr6 voor het delen van deze info!
Daggie schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 07:52:
[...]

Heel erg bedankt voor de input. Ik had niet onmiddellijk de link gelegd tussen rSAP en SAP. Da's wel leuk nieuws, want dan kan ik zo de SGS2 en de auto 'pairen'. Zou als voordeel hebben dat je dan ook SMS edm. kan lezen. Niet echt selling point, want ik kan mijn auto ook gewoon instellen als 'headset', maar toch leuk dat je iets extra kan.

Hopelijk heeft Pdashop hem snel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:05:
[...]

Aan jullie beide omdat jullie beide het filmpje gepost hebben.
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb dat filmpje niet gepost en je quote mij waar ik verwijs naar Rsap???

[ Voor 39% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 02:24:
Ik plak altijd wel zoon ding op me scherm. Is altijd wel een moment dat je per abuis je sleutels in dezelfde zak stop oid. Gorilla glas of niet dan krijg je gewoon krassen.
Ik doe eigenlijk alleen een protector op/om mijn foon als ik op reis ga en mijn telefoon door mijn tast slingert. Bij normaal dagelijks gebruik krijg je echt geen krassen op je scherm als je per-ongeluk eens een keer je foon bij je sleutels stopt.. Nadeel van die screen protectors is, dat het een stuk moeilijker schoonmaken is en het scherm echt merkbaar stroever wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:57
Even een vraag: Heb je dus een tv nodig de mhl support om video's via hdmi op je tv te kunnen bekijken? Of laad je telefoon alleen op als die met mhl enabled tv is aangesloten, maar kun je dan wel gewoon kijken?
.
Ik dacht namelijk dat laatste, maar een paar posts terug kwam bij mij de verwarring ook weer terug;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
gabn88 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:36:
Even een vraag: Heb je dus een tv nodig de mhl support om video's via hdmi op je tv te kunnen bekijken? Of laad je telefoon alleen op als die met mhl enabled tv is aangesloten, maar kun je dan wel gewoon kijken?
.
Ik dacht namelijk dat laatste, maar een paar posts terug kwam bij mij de verwarring ook weer terug;)
Je haalt DNLA en MHL door elkaar. Voor DNLA moet je TV dit ondersteunen.
Bij MHL heeft je TV alleen HDMI ingang nodig.

Wikipedia: Digital Living Network Alliance
Wikipedia: Mobile High-definition Link

edit: Ik had je vraag niet helemaal goed begrepen: :z

Voor het opladen van je sgs2 als deze via MHL is aangelsoten heb je 1 van deze 3 nodig:
- Je telefoon lader
- MHL kabel (orginele samsung, tot nu toe)
- TV die via MHL kabel kan opladen (zijn er nog niet naar mijn weten, correct me if i'am wrong)

Kort gezegd: Het laatse !

[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-05-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stukje over de batterij, email enzo..

YouTube: Samsung Galaxy S2 - Battery , Benchmarks, E-Mail and More

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van plan om de S2 aan te schaffen maar heb nog een paar zaken die ik niet direct kan vinden. Ik heb al vrij veel ervaring met het programmeren van applicaties voor Android maar nog niet zo zeer met het alledaags gebruik er van.

Ik wil sowieso een SD kaart gaan kopen omdat, als ik het mij goed herinner, het niet mogelijk is om data (muziek, foto's, ...) op het intern geheugen te zetten. Nu heb ik van iemand die een Android heeft gehoord dat dat verschilt per toestel. Weet iemand dat hier toevallig? Google is niet zo behulpzaam..

Daarnaast vroeg ik mij af of de standaard ondersteuning van Exchange een beetje in orde is. Ik was al wel de app 'TouchDown' tegengekomen die veel features van Exchange ondersteunt. Is het gebruik van TouchDown i.p.v. de default android client aan te raden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

rSAP support is voor mij inderdaad ook de doorslag gevend feature. Op dit moment steeds 2 telefoons, gruwelijk irritant!

Hoewel er tegenwoordig wel het volgende in ontwikkeling is voor mensen met een HTC telefoon.

Maar goed, wanneer liggen ze in de winkel? Dan ga ik er meteen 1tje halen. ;) _/-\o_

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoo het gaat hard met de GS2:

"Samsung Galaxy S 2 heeft in Zuid-Korea het preorderrecord van de iPhone 4 overtroffen

Samsung heeft met de Galaxy S 2 het preorderrecord van de iPhone 4 in Zuid-Korea overtroffen. In de eerste 5 dagen werd de Samsung Galaxy S 2 meer dan 200.000 keer besteld. Samsung is een Zuid-Koreaans bedrijf. Het record van de iPhone 4 lag op 110.000 preorders. De eerste 10.000 preorders voor de Samsung Galaxy S 2 vonden plaats in slechts 29 minuten en de eerste 20.000 in slechts 64 minuten. Als Samsung in dit snelle tempo door weet te gaan, gaan ze hun doel van 10 miljoen verkochte exemplaren van de Galaxy S2 zeker halen. Verder hebben AT&T (de grooste aanbieder in de Verenigde Staten) en Samsung medegedeeld dat ze later deze week samen iets speciaals aankondigen. Dit is waarschijnlijk de lancering van de Samsung Galaxy S 2 in de VS."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier nog een stukje betreft de accu:

http://www.samsunggalaxys...bij-verschillend-gebruik/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dat ziet er veelbelovend uit zeg! Goed bezig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ewivis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:29:
Dat ziet er veelbelovend uit zeg! Goed bezig! 8)
Geloof alleen geen ruk van de omschreven manier van telefoon gebruik (as usual). Check zijn verhaal en vergelijk dat met de Screen on aanduiding. Ding heeft way meer uit dan aan gestaan. Op die manier red ik ook een lange accuduur. Al dat geneuzel over 100% brightness, veel games spelen, HD-films kijken en dergelijke is echt onzin.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Geloof alleen geen ruk van de omschreven manier van telefoon gebruik (as usual). Check zijn verhaal en vergelijk dat met de Screen on aanduiding. Ding heeft way meer uit dan aan gestaan. Op die manier red ik ook een lange accuduur. Al dat geneuzel over 100% brightness, veel games spelen, HD-films kijken en dergelijke is echt onzin.
Misschien wordt er met awake bedoelt wanneer je hem van de lockscreen afhaalt? Ik denk namelijk niet dat de telefoon zovaak word uit en ingeschakeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:53:
Misschien wordt er met awake bedoelt wanneer je hem van de lockscreen afhaalt?
Screen on heb ik het specifiek over. Da's wanneer het display actief is, dus zodra je de telefoon gebruikt en deze niet slaapt/scherm uit staat. Pas wanneer dié balk erg vol is ben ik impressed. Nu is het bullcrap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ga er maar van uit dat wanneer je twee uur lang non stop met je telefoon zit te spelen (internet games films), de batterij aardig snel leeg raakt. Dan hou je het geen halve dag vol hoor.

Check het batterij topic op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snoop schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:57:
Ga er maar van uit dat wanneer je twee uur lang non stop met je telefoon zit te spelen (internet games films), de batterij aardig snel leeg raakt. Dan hou je het geen halve dag vol hoor.
Precies. Dit overenthousiaste gedoe gaat echt nergens over. Fanboyism to the max werkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

Dat zal inderdaad zo zijn. Maar vind zelf dat zijn verhaal aardig overeen komt met wat je ziet op het plaatjes hoor. En over het GPS wordt er niet bij vermeld dat het scherm ook aan blijft staan, alleen dat de GPS aan staat. En dat klopt dan weer met als je naar het Awake plaatje kijkt. Ook heeft ihj het over 'veel op internet' wat is veel? Denk dat dit voor de meeste mensen inderdaad wel overeen komt met 'intensief' gebruik. Als ik aan het werk ben staat hij bij mij ook altijd uit en dus verbruikt hij niet veel. Er zullen maar weinig mensen zijn die inderdaad zoals jullie zeggen 2 uur achtereen games spelen, film kijken, etc. Dat is gewoon geen reëel beeld van hoe zo'n telefoon gebruikt wordt. Dan is het zoals in het artikel wat realistischer. En dan denk ik dat mijn HTC Desire inderdaad eerder leeg zou zijn, dan de SGS2.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Ik wilde het niet benoemen, maar idd ben het met brad pitt eens! Pas wanneer je screen on lang actief is en hij dan lang mee gaat kun je concluderen dat hij lang mee gaat. Lang standby staan is niet impressive. Maargoed, we zullen ongetwijfeld prima de dag halen. Snachts dat ding gewoon aan et sap en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:26:
[...]

Zal wel aan mij liggen, maar ik heb dat filmpje niet gepost en je quote mij waar ik verwijs naar Rsap???
Je hebt helemaal gelijk. Ik was even in de war.. :+

@bradpitt:

Dat stukje is een beetje populair overgeschreven en vertaald van een 1 van de samsung mobilers. De bron staat er wel bij. Als je het origineel leest komt het al wat anders over.

http://domarmstrong.blogs...-s-ii-2-battery-life.html

[ Voor 33% gewijzigd door AtlAntA op 04-05-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ben benieuwd naar accuduur inderdaad, met mijn Desire zit ik van 6.30u 's ochtends tot 23u 's avonds meestal rond de 30-40%.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch hoor je in alle reviews veel enthousiasme over het batterij verbruik. Dit komt toch ook niet uit de lucht vallen? Het is zeker een vooruitgang op vorige generatie Android telefoons.
Volgens Samsung is het scherm weer stukje zuiniger dan de 4 inch scherm van de SGS1 terwijl die kleiner is...

Als ik bijvoorbeeld nu naar mijn SGS1 kijk met Miui Rom erop.. Hij houdt het misschien 6-8 uur uit. Een ramp! Toch ben ik zo addicted aan de UI. Maar goed.
( toch maar weer de vertrouwde darky flashen.. hehe )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:39:
[...]
Voor het opladen van je sgs2 als deze via MHL is aangelsoten heb je 1 van deze 3 nodig:
- Je telefoon lader
- MHL kabel (orginele samsung, tot nu toe)
- TV die via MHL kabel kan opladen (zijn er nog niet naar mijn weten, correct me if i'am wrong)
MHL en de lader zijn alle twee USB dus je kan ze niet alle twee tegelijk aansluiten. Om te kunnen opladen terwijl het aangesloten is op de TV heb je of de speciale adapter of een MHL capable TV nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
.

[ Voor 98% gewijzigd door AtlAntA op 04-05-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Is zelfs op dezelfde pagina al gepost..... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door prutser387 op 04-05-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
prutser387 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:22:
[...]

[...]

Is zelfs op dezelfde pagina al gepost..... |:(
Gewoon over heen gelezen. Kan gebeuren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:24:
Gewoon over heen gelezen. Kan gebeuren toch?
Het is de eerste keer zullen we maar zeggen toch? *kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Begin nu op XDA toch wel wat slechte dingen te lezen, GPS die toch niet helemaal lekker werkt bijv. Net zie ik iemand die schrijft dat hij niet 2 gmail accounts kan gebruiken... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
vergeet niet dat mensen die geen problemen hebben ook niks posten.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Phusebox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:26:
Begin nu op XDA toch wel wat slechte dingen te lezen, GPS die toch niet helemaal lekker werkt bijv. Net zie ik iemand die schrijft dat hij niet 2 gmail accounts kan gebruiken... etc.
link?
zoals je het nu brengt is het nogal een sensatiepost ;)

* BasieP gelooft er niets van dat je maar 1 gmail acc. kan gebruiken. Ding is namelijk gewoon android 2.3 en dat werkt prima. Samsung is echt niet zo stom om daar iets op te begrenzen. Het brengt ze ook niets.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:24:
[...]

Het is de eerste keer zullen we maar zeggen toch? *kuch* ;)
Gesundtheit! ;)

Enthousiasme in toom houden.. O-)

Iemand al enig idee wanneer we de tweakers review mogen verwachten? Heb gelezen dat men er al mee bezig is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BasieP schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:28:
[...]

link?
zoals je het nu brengt is het nogal een sensatiepost ;)

* BasieP gelooft er niets van dat je maar 1 gmail acc. kan gebruiken. Ding is namelijk gewoon android 2.3 en dat werkt prima. Samsung is echt niet zo stom om daar iets op te begrenzen. Het brengt ze ook niets.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1062225

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1063036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Kan me niet voorstellen dat verschillende review sites over die 2 dingen heen gekeken hebben.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Lijkt mij ook volstrekte onzin dat je geen 2e google account kan toevoegen. Gewoon onwetendheid.
GPS fix niet krijgen kan aan zoveel verschillende factoren liggen..
Niet te druk maken om dit soort berichten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
macweeds schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:34:
Lijkt mij ook volstrekte onzin dat je geen 2e google account kan toevoegen. Gewoon onwetendheid.
GPS fix niet krijgen kan aan zoveel verschillende factoren liggen..
Niet te druk maken om dit soort berichten!!!
Het eerste XDA stukje gaat niet over de GPS fix maar over de GPS accuracy. En ik kan me niet een echte review herinneren waarin de accuracy werd besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Die gast heeft het over accuracy in de binnenstad, verschil van 20m maakt ook weer niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
YouTube: Broadcast Yourself.

wat korte filmpjes van de sgs2. vooral die multitouch is wel leuk

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:37:
Die gast heeft het over accuracy in de binnenstad, verschil van 20m maakt ook weer niet zoveel uit.
Ik zie nergens binnenstad staan :? En hij heeft het over 26-45 meter wat soms oploopt tot 60-70 meter. En dat terwijl zijn HTC hero het binnen 3 tot 12 meter houdt en dat ook blijft houden. Op de SGS2 fluctueerd dat nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb die hele thread over GPS accuracy gelezen en het lijkt nogal per persoon te verschillen, maar wat vooral van invloed lijkt te zijn is de nabijheid van gebouwen / bomen.

En een afwijking van 20-50 meter is best irritant met navigeren hoor, of als je ergens staat en je wil weten waar je bent in een stad. Regelmatig gebruikt in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Eerder 10-20 meter als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
YouTube: Samsung Galaxy S 2 Review - Web Browsing

ook hier zie ik trouwens weer dat stroperige scrollen, wel vloeiend maar 0,5 sec later dan dat hij zijn vinger beweegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iid, de grootste gebruiker is toch echt het scherm. Als ik mijn scherm +-2uur aan heb gehad dan is mijn batterij leeg. Dus eigenlijk is dat de maatstaf voor de capaciteit van de batterij; Hoe lang kan het scherm aan blijven?
Ik kan mijn batterij binnen 2 uur leeg maken, wanneer ik bijv. 2uur onafgebroken achter elkaar browse. Ik kan mijn batterij ook na 24uur leegmaken, dat betekent dat ik de 2uur 'screen on' tijd moet verspreiden over die 24uur.
Dus van die 35uur batterij tijd bij 'heavy use' ben ik niet overtuigd, want ik wil de screen on tijd zien. Aan de grafiek te zien is dat namelijk niet eens 1/10e geweest schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ewivis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:56:

ook hier zie ik trouwens weer dat stroperige scrollen, wel vloeiend maar 0,5 sec later dan dat hij zijn vinger beweegt...
Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ewivis schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:56:

Ik zie het echt niet ;) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Zou heel aardig zijn om eens het resultaat van een 'burn' te zien.

HD-film laten draaien totdat de accu leeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:56:
[...]
Aan de grafiek te zien is dat namelijk niet eens 1/10e geweest schat ik zo in.
Ben zo obsessief geweest om de blauwe pixels t.o.v. het zwarte gedeelte te gaan tellen en kwam uit op 20%, dacht ook dat het minder zou zijn. Dus het scherm heeft hier 3 uur aan gestaan ;) Da's wel weer okay dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:01:
[...]

Ben zo obsessief geweest om de blauwe pixels t.o.v. het zwarte gedeelte te gaan tellen en kwam uit op 20%, dacht ook dat het minder zou zijn. Dus het scherm heeft hier 3 uur aan gestaan ;) Da's wel weer okay dan.
3 uur zou een voorruit gang zijn ja, maar ik had liever 5uur gezien O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedsmoel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 03:57
nm

[ Voor 99% gewijzigd door bloedsmoel op 04-05-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verderf schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:00:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet :p
zal wel aan mij liggen dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:50:
[...]

MHL en de lader zijn alle twee USB dus je kan ze niet alle twee tegelijk aansluiten. Om te kunnen opladen terwijl het aangesloten is op de TV heb je of de speciale adapter of een MHL capable TV nodig.
Waar kan ik de speciale adapter kopen? :D
.
Ik ging er dus al vanuit dat hd-films kijken op mijn tv vanaf mijn SG2 onmogelijk werd doordat de batterij het niet lang genoeg vol houdt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
gabn88 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:15:
[...]

.
Ik ging er dus al vanuit dat hd-films kijken op mijn tv vanaf mijn SG2 onmogelijk werd doordat de batterij het niet lang genoeg vol houdt;)
Je batterij houdt het wel 2 uur vol hoor, zelfs op een HD-film ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
[...]

.
http://www.gsmpunt.nl/acc...t-microusb-naar-hdmi.html

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
AtlAntA schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Gesundtheit! ;)

Enthousiasme in toom houden.. O-)

Iemand al enig idee wanneer we de tweakers review mogen verwachten? Heb gelezen dat men er al mee bezig is namelijk.
De review samples zijn bij mijn weten nog niet uitgeleverd. Arnoud werkt zijn reviews meestal binnen een week of twee uit, soms zelfs minder. Ik zeg max. een week of 3.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij de SGS2 al met een nda heeft gekregen en binnen drie minuten de review plaatst natuurlijk :+

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zult geloof ik ook een kabel kunnen kopen waarbij je 2 hdmi kabels kunt aansluiten. 1tje voor geluid en beeld en 1tje voor het opladen van je telefoon. Moet je wel 2hdmi poorten gebruiken dus, maar dan laad je ook je gsm op. Dacht dat hier ergens gelezen te hebben.

Want om je telefoon opladen met één MHL kabel kan geloof ik pas als je ook een "MHL enabled" tv hebt. En die zijn er geloof ik nog niet.

Veel dingen die ik niet met zekerheid kan zeggen maar ik dacht dat ik dat hier op het forum had gelezen. Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
thijsje66 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:21:
[...]

De review samples zijn bij mijn weten nog niet uitgeleverd. Arnoud werkt zijn reviews meestal binnen een week of twee uit, soms zelfs minder. Ik zeg max. een week of 3.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij de SGS2 al met een nda heeft gekregen en binnen drie minuten de review plaatst natuurlijk :+
Zal wel het laatste zijn want RoD beweerde het volgende:

RoD in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
We wachten vol ongeduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Ziet er goed uit en mooie extra feature: Samsung Dive (htcsense.com voor samsung galaxy s 1/2)

Afbeeldingslocatie: http://v2.samsungdive.com/web/share/images/help/user_gallaxy2_img06.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Occy74 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:45:
Ziet er goed uit en mooie extra feature: Samsung Dive (htcsense.com voor samsung galaxy s 1/2)

[afbeelding]
Lijkt me erg handig voor als je telefoon gestolen is of als je hem kwijt bent geraakt.
Nu mijn vriendin ook 1 heeft besteld zie ik nog veel meer mogelijkheden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk als je de gegevens van iemand anders zijn account hebt. Kun je hem lekker lastig vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

De versie van de galaxy s2 die in nederland geleverd word, degene met super amoled+ en samsungs eigen cpu of de super lcd/nvidia chip? Kon het niet direct vinden, excuus als dit al eerder aan bod is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SAMOLED+ en eigen cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Mali400 quadcore graphics met de Exynos processor van Samsung

ARM Mali400: http://www.arm.com/produc...-hardware/mali-400-mp.php

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 03:07
Phusebox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:26:
Hmm mag het wel hopen aangezien ik er zelf 2 in gebruik heb...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Heb hier nog niets over gelezen, wellicht iemand hier wel ergens wat over gezien: ik heb bij mijn iPad1 een camera-connector (waar je een USB in kunt steken om een camera te koppelen, en zo je foto's overzetten).
Zou dat straks ook werken met de SGS2 aangesloten op de iPad1??

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
wvexeltweakers schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:19:
Heb hier nog niets over gelezen, wellicht iemand hier wel ergens wat over gezien: ik heb bij mijn iPad1 een camera-connector (waar je een USB in kunt steken om een camera te koppelen, en zo je foto's overzetten).
Zou dat straks ook werken met de SGS2 aangesloten op de iPad1??
Ik denk het wel. De SGS2 ondersteund USB OTG dus dan zou het op die manier moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb net nog wat filmpjes gezien op youtube uk gebruiker gaf aan dat bij normaal gebruik je er wel 2/3dagen mee moet kunnen doen. Ben benieuwd of ie dat haalt.

Zijn eral zon filmpjes?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Which Games Work and Dont Work
A list of games that are WORKING our new gs2:

Gurellia Bob HD
Hero of Sparta HD
Robo Defense HD
Jet Car Stunts
Shrek Karting HD
Gun Bros
All Angry Birds
Glyder 2 - working but the controls are back to front
Air attack HD
N.O.V.A HD
Stupid Zombies
Fruit Slice
Paper Toss
Rocket Bunnies

Games that are NOT WORKING:

N.O.V.A 2
Dungeon Defense
Dungeon Hunter 2
Eternal Legacy
Asphalt 6
Reckless Racing

Bron http://androidforums.com/...games-work-dont-work.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 21:59
Gaaaaaf!, de de size comparison tool op phonearena

http://www.phonearena.com...g-Galaxy-S-II_id5106/size

Eerst vergeleken met m'n huidige tel. (i8910), bleek even lang. Daarna 360 view aangezet...

Wow!

Grooot!

Dun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
XElD schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:33:
Gaaaaaf!, de de size comparison tool op phonearena

http://www.phonearena.com...g-Galaxy-S-II_id5106/size

Eerst vergeleken met m'n huidige tel. (i8910), bleek even lang. Daarna 360 view aangezet...

Wow!

Grooot!

Dun!
Heb hem even vergeleken met mijn nokia N96. De telefoon is net zo dun als het uitschuif schermpje van de nokia, De rest van de maten zijn totaal niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

.
Het gaat om deze adapter. Naast de kabel zit nog een USB connector waar de lader op gaat en aan de andere zijde zit een HDMI connector welke naar de TV gaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.handtec.co.uk/shopimages/products/normal/Sam_GalaxyS_II_MHL_Adapter_M.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.frequencytelecom.co.uk/templates/default/images/products/large/ACSAGALS2-MHLADP.jpg

Bij de eerste pre-productie exemplaren zat hij in de doos erbij maar later is het er uitgehaald. Nu is het een officiële accessoire welke je los aan moet schaffen.

Tevens wordt de MHL adapter ook aangeboden door de MHL allience en door andere merken. Het is een standaard ding welke op alle MHL telefoons werkt. In het begin waarschijnlijk duur en moeilijk aan te komen maar later zal het waarschijnlijk mainstream worden naarmate het aantal MHL telefoons groeit.

Dit is een soortgelijke adapter van HTC.

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/29367.jpg

Het enige wat zo'n adapter doet is de spanning van de voeding combineren met de data van de HDMI en die op de USB connector zetten. Niks anders dan draadjes combineren naar een grote draad dus, zit verder geen electronica tussen. Standaard ding, een adapter werkt op alle telefoons. Binnenkort zullen er goedkopere alternatieve beschikbaar zijn. Als je echt niet kan wachten had ik ergens gezien dat de officiële adapter van Samsung zelf 30 euro gaat kosten ofzo.
Occy74 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:45:

[afbeelding]
Oh mooi het is online. Ik had al maandag een account aangemaakt maar toen was er niet veel te beleven. Samsung heeft op het MWC gezegd dat dit nog maar de eerste stap is en dat ze van plan waren een hele reeks aan cloud diensten aan te bieden. De toespraak was veelbelovend, nu nog afwachten wat ervan terecht komt.

/edit: Hoe kom jij aan doe screenshot. Heb net weer ingelogd maar er valt niet veel te beleven. Alleen een grote knopen dat ik een telefoon moet registreren maar als ik daarop click dan gebeurt er niet veel.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIQ
  • Laatst online: 21-09-2024

MIQ

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 00:56:
[...Samsung Dive...]

Oh mooi het is online. Ik had al maandag een account aangemaakt maar toen was er niet veel te beleven. Samsung heeft op het MWC gezegd dat dit nog maar de eerste stap is en dat ze van plan waren een hele reeks aan cloud diensten aan te bieden. De toespraak was veelbelovend, nu nog afwachten wat ervan terecht komt.

/edit: Hoe kom jij aan doe screenshot. Heb net weer ingelogd maar er valt niet veel te beleven. Alleen een grote knopen dat ik een telefoon moet registreren maar als ik daarop click dan gebeurt er niet veel.
Ik zie net in de FAQ dat het voorlopig slechts nog maar te gebruiken is in de UK en Duitsland. Andere landen volgen snel.
http://www.samsungdive.com/about/forwardFaq.do#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
Topic doorgezocht maar niet gevonden: SGS2 heeft 16GB geheugen, betekent dat er een SD kaartje van 16GB in zit? Of is dit geheugen "onboard"?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Flash3d schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 07:59:
Topic doorgezocht maar niet gevonden: SGS2 heeft 16GB geheugen, betekent dat er een SD kaartje van 16GB in zit? Of is dit geheugen "onboard"?

Dank
Het zit ingebakken, dus je kunt het er niet uithalen. Van die 16gb heb je ca. 14 vrij om zelf wat om te dumpen en 1,2 gb voor je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Met mijn huidige telefoon (N97) gebruik ik al over de 20gb en wil eigenlijk niet met minder doen als ik de SGS2 heb. Maar ik heb nog helemaal niets gezien of gehoord over de 32gb versie. Iemand?

@Golf hieronder
Heb er in het begin veel problemen mee, maar nu helemaal niet meer. Of ik ben er aan gewend geraakt.
Ben in elk geval wel toe aan een nieuw speeltje merk ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Takkie op 05-05-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
takkie.com schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:26:
Met mijn huidige telefoon (N97) gebruik ik al over de 20gb en wil eigenlijk niet met minder doen als ik de SGS2 heb. Maar ik heb nog helemaal niets gezien of gehoord over de 32gb versie. Iemand?
Komt later. Wanneer/prijs? Geen idee.

Je kan ook gewoon nog een 32gb kaartje erbij plaatsen, dan heb je meer dan genoeg (uitgaand van die 20gb).

Nog gecondoleerd met de met aanschaf van de N97. Ik spreek uit ervaring, ben blij als ik hem vervangen heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-05-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Golf2vr6 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:28:
[...]

Komt later. Wanneer/prijs? Geen idee.

Je kan ook gewoon nog een 32gb kaartje erbij plaatsen, dan heb je meer dan genoeg (uitgaand van die 20gb).

Nog gecondoleerd met de met aanschaf van de N97. Ik spreek uit ervaring, ben blij als ik hem vervangen heb.
Sterker nog, ik heb hem al vervangen door mijn n82... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIQ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 02:18:
[...]

Ik zie net in de FAQ dat het voorlopig slechts nog maar te gebruiken is in de UK en Duitsland. Andere landen volgen snel.
http://www.samsungdive.com/about/forwardFaq.do#
Nee, je moet blijkbaar even op de telefoon ook inloggen om het toestel te registreren. Tracking diensten werken alleen in Engeland en Duitsland, de wipe functie heb ik wel maar of het werkt weet ik niet. :)

http://v2.samsungdive.com/help/guideRemoteControls.do

Nog meer cloud diensten.

http://socialhub.samsungmobile.com/

http://www.samsungapps.com/

http://www.samsungimaging.com/

Ziet er veel belovend uit alleen ben ik altijd voorzichtig met dit soort dingen. Het is maar even afwachten of de beveiliging goed genoeg is. De diensten rivaliseren. qua kwaliteit, aan die van Google.
Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.