gabn88 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:15:
[...]
Waar kan ik de speciale adapter kopen?
.
Ik ging er dus al vanuit dat hd-films kijken op mijn tv vanaf mijn SG2 onmogelijk werd doordat de batterij het niet lang genoeg vol houdt;)
Het gaat om deze adapter. Naast de kabel zit nog een USB connector waar de lader op gaat en aan de andere zijde zit een HDMI connector welke naar de TV gaat.
Bij de eerste pre-productie exemplaren zat hij in de doos erbij maar later is het er uitgehaald. Nu is het een officiële accessoire welke je los aan moet schaffen.
Tevens wordt de MHL adapter ook aangeboden door de MHL allience en door andere merken. Het is een standaard ding welke op alle MHL telefoons werkt. In het begin waarschijnlijk duur en moeilijk aan te komen maar later zal het waarschijnlijk mainstream worden naarmate het aantal MHL telefoons groeit.
Dit is een soortgelijke adapter van HTC.
Het enige wat zo'n adapter doet is de spanning van de voeding combineren met de data van de HDMI en die op de USB connector zetten. Niks anders dan draadjes combineren naar een grote draad dus, zit verder geen electronica tussen. Standaard ding, een adapter werkt op alle telefoons. Binnenkort zullen er goedkopere alternatieve beschikbaar zijn. Als je echt niet kan wachten had ik ergens gezien dat de officiële adapter van Samsung zelf 30 euro gaat kosten ofzo.
Oh mooi het is online. Ik had al maandag een account aangemaakt maar toen was er niet veel te beleven. Samsung heeft op het MWC gezegd dat dit nog maar de eerste stap is en dat ze van plan waren een hele reeks aan cloud diensten aan te bieden. De toespraak was veelbelovend, nu nog afwachten wat ervan terecht komt.
/edit: Hoe kom jij aan doe screenshot. Heb net weer ingelogd maar er valt niet veel te beleven. Alleen een grote knopen dat ik een telefoon moet registreren maar als ik daarop click dan gebeurt er niet veel.
[
Voor 79% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2011 01:50
]