Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Snoop schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:56:
Waar eerder de Samsung KS me vertelde dat de NL versie NFC had, zei Samsung Benelux me op twitter het tegenovergestelde.
Kijk ik net de twitter van SamsungMobileNL zie ik dit:

http://twitter.com/#!/Sam.../status/63163821530943490

[ Voor 80% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2011 23:18 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit is die van mij

http://twitter.com/#!/Sam.../status/62808782182416384

Maar dat was een dag eerder, zag ik net

[ Voor 34% gewijzigd door Snoop op 28-04-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Is wel vaag...Samsung_Benelux is alle afdelingen van Samsung. SumsungMobileNL is de afdeling van de foontjes.

Duidelijke communicatie heeft Samsung iig nog niet onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Inderdaad. Dit is wel erg slecht zeg, maar denk toch eerder dat SamsungMobileNL gelijk heeft.
Zal hem nog eens vragen of hij het 100% kan garanderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:34:
[...]

Is wel vaag...Samsung_Benelux is alle afdelingen van Samsung. SumsungMobileNL is de afdeling van de foontjes.

Duidelijke communicatie heeft Samsung iig nog niet onder de knie.
ik zou daarom die 2 berichten samen voegen en naar ze toe mailen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Gedaan... als het goed is zien ze de tweet nu allebei. Nu is het afwachten haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Snoop schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:40:
Gedaan... als het goed is zien ze de tweet nu allebei. Nu is het afwachten haha :P
Had ik net dus ook gedaan.

Kreeg een DM van benelux:

Samsung_Benelux
Vreemd ja.. tegen mij zeiden ze gisteren van niet bij de afdeling..doe t ff per DM ..omdat we al dicht zijn ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Vreemd dat er zo langs elkaar heen wordt gecommuniceerd. Ik ben benieuwd wat SamsungMobileNL hier op te zeggen heeft. We wachten af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Leuk, kunnen we straks, als de providers het toestaan, met zn allen videochatten met onze 2MP cam ;)

http://www.engadget.com/2...he-air-bringing-video-an/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
Verderf schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:15:
[...]

En met jou nog veel meer mensen, waaronder ik :P
Tel mij daar maar bij op! En ik haal ook nog wat vrienden over :9

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jo-hannes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:48:
[...]
Wat is het nut van dit filmpje? :p
De eerste serie van de Galaxy S(1) had GPS problemen. De eerste serie van de S2 blijkbaar niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Jo-hannes schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:48:
[...]
Wat is het nut van dit filmpje? :p
Het enige gejank wat je op fora terug leest, is over de GPS, dus vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Is er nou al bevestiging mbt tot eht nederlandse model over:
SAMLOED+: ja
exynoss 1,2: ja
NFC: nee

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Penetrator schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:39:
Is er nou al bevestiging mbt tot eht nederlandse model over:
SAMLOED+: ja
exynoss 1,2: ja
NFC: nee

?
Het heeft denk ik geen nut als iedereen dit continue blijft vragen. Als het bevestigd is wordt het hier vast gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
@allaboutphones: Nieuws: Nederlandse Samsung Galaxy S II krijgt geen NFC mee - Update http://t.co/jIg24YI #nieuws #toestellen”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Haha, wat een gejojo. Elke dag komt er weer een tegenstrijdig nieuwsbericht uit. Als iedereen nu gewoon eens wacht met speculeren tot het daadwerkelijk bekend is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Het enige minder positieve dat ik kan vinden is blijkbaar de Mali 400 GPU , die schijnt niet zo snel te zijn als een tegra2 (geforce) en helemaal niet als die van de Sensation (Adreno 220)... ik kan toch geen enkele positieve bench vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Kan iemand mij misschien wat vertellen over de navigatie op dit toestel. En dan vooral over het gebruik in het buitenland. Ik dacht dat htc een soort van google maps had waar je gedeeltes kunt downloaden ofs. Is er ook zoiets voor de galaxy s2? Of moet je dan echt een navigatie systeem "kopen"?

off-topic: Jammer dat android niet iets vergelijkbaars met Ovi heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Via twitter:

Samsung_Benelux3 hours @******** geen NFC krijg ik net nogmaals door
SamsungMobileNL4 hours @******** Beste ********. In de Samsung Galaxy S II zit voor alsnog geen #NFC-chip #GalaxyS2

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:14:
Via twitter:

Samsung_Benelux3 hours @******** geen NFC krijg ik net nogmaals door
SamsungMobileNL4 hours @******** Beste ********. In de Samsung Galaxy S II zit voor alsnog geen #NFC-chip #GalaxyS2
Als je toch met hun aan het communiceren bent kun je vragen wanneer de versie met wel uitkomt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Dat weten ze niet... dit was al moeilijk om eruit te krijgen bij ze. ;)

PS twitter is voor iedereen toegankelijk :9

[ Voor 25% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:24:
Dat weten ze niet... dit was al moeilijk om eruit te krijgen bij ze. ;)
Achja, waarom zou je ook NFC willen, de enige reden die ik kan bedenken die op dit moment bruikbaar zou zijn is OV-Chipkaart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 09:04
Mij kan die hele NFC eigenlijk ook niet boeien. Als het nou veel gebruikt werd en daarom ook echt bruikbaar is. Maar vooralsnog is dat in Nederland niet het geval, dus mogen ze hem er lekker uit laten en daarmee het toestel dunner en ook goedkoper houden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
s.v.seters schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:03:
Kan iemand mij misschien wat vertellen over de navigatie op dit toestel. En dan vooral over het gebruik in het buitenland. Ik dacht dat htc een soort van google maps had waar je gedeeltes kunt downloaden ofs. Is er ook zoiets voor de galaxy s2? Of moet je dan echt een navigatie systeem "kopen"?

off-topic: Jammer dat android niet iets vergelijkbaars met Ovi heeft :?
Google maps is google maps, of het nou op een HTC of een Samsung staat. Dat cachen van de kaarten is volgens mij niet iets specifieks van HTC, maar gewoon van google maps zelf. Correct me if I'm wrong.

edit:
Oeps dat waren twee reacties achter elkaar... Nou ja volgende keer weer alles in 1 bericht 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 29-04-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Dit voegt niets toe.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 29-04-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Caching is inderdaad een feature van Maps (oftewel Google) zelf. Daar hoef je niets voor te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 29-04-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
l3art schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:50:
[...]

Google maps is google maps, of het nou op een HTC of een Samsung staat. Dat cachen van de kaarten is volgens mij niet iets specifieks van HTC, maar gewoon van google maps zelf. Correct me if I'm wrong.

edit:
Oeps dat waren twee reacties achter elkaar... Nou ja volgende keer weer alles in 1 bericht 8)7
Download Locus Free. Kan je hele kaarten mee opslaan. Hele landen als je wilt. Gelukkig heeft de SGSII Genoeg ruimte want de kaarten kunnen behoorlijk groot zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
BPP schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:50:
[mbr]Dit voegt niets toe.[/]
vergelijking 1
vergelijking 2

Kortom waarom de twijfel? De sensation is op veel vlakken (zoals al vaker genoemd hier) minder dan de HTC. Goed de echte vergelijking kan pas op het moment dat de Sensation ook uit is. Dan zou het nog kunnen dat je de Sensation mooier vindt natuurlijk, maar goed dat is een kwestie van smaak. Wat betreft prestaties zou je, zoals het er nu uit ziet, logische wijs, uitkomen op de SGS2

edit:
Weet niet of hij al langs gekomen is, maar leuk is hij wel :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=788MeU_msMI]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SbzOBezx_cg]

[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 29-04-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 22:14

BPP

l3art schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:54:
[...]

vergelijking 1
vergelijking 2

Kortom waarom de twijfel? De sensation is op veel vlakken (zoals al vaker genoemd hier) minder dan de HTC. Goed de echte vergelijking kan pas op het moment dat de Sensation ook uit is. Dan zou het nog kunnen dat je de Sensation mooier vindt natuurlijk, maar goed dat is een kwestie van smaak. Wat betreft prestaties zou je, zoals het er nu uit ziet, logische wijs, uitkomen op de SGS2
Aan de ene kant heeft de SGS2 betere specs, aan de andere kant vind ik HTC Sense fijner/mooier, heeft de Sensation een Unibody en een betere resolutie. En inderdaad ik bind de Sensation persoonlijk ook mooier.

De GS2 heeft dan weer een beter scherm, meer geheugen (zowel Ram/Rom ?! als opslag), dunner, betere accu, betere frontcamera. :+

Vorig jaar was het dubben tussen de HTC Desire en de Nokia N900. Toen maar voor de HTC gegaan. Een perfecte keuze uiteindelijk, maar veel mensen in mijn omgeving hebben de SGS. En die werkt wel heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Wederom de bevestiging gekregen van de Samsung KS dat de NL versie met zekerheid over de NFC chip beschikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 29-04-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
Dit voegt niets toe.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 29-04-2011 17:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
....

[ Voor 208% gewijzigd door Snoop op 29-04-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
Snoop schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:12:
[...]

Ik geef alleen door wat ik te horen krijg omdat ik denk dat meeste mensen hier wel degelijk in geinteresseerd zijn en het dus iets toe kan voegen. Als jij dit niet wilt weten of lezen, kijk dan gewoon verder.
just wondering, wat is samsung ks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
ks= klanten service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Niet om het één of ander, maar van een KS heb ik nooit zo'n hoge pet op. Die lezen ook maar wat specs op die ergens vermeld staan. Mijn indruk van een KS is dat die over het algemeen nog minder weten dan wat de gemiddelde GoT'er hier weet over de SGS2... maar we zullen zien wat het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 29-04-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
l3art schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:54:
[...]

...De sensation is op veel vlakken (zoals al vaker genoemd hier) minder dan de HTC...
Dat lijkt niet te kloppen...
Snoop schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:04:
Wederom de bevestiging gekregen van de Samsung KS dat de NL versie met zekerheid over de NFC chip beschikt.
Nogmaals, volgens Eldar zit de chip er gewoon in, maar is in bepaalde gebieden (v.o. Rusland) niet geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:19:
Niet om het één of ander, maar van een KS heb ik nooit zo'n hoge pet op. Die lezen ook maar wat specs op die ergens vermeld staan. Mijn indruk van een KS is dat die over het algemeen nog minder weten dan wat de gemiddelde GoT'er hier weet over de SGS2... maar we zullen zien wat het wordt.
Ik weet ook wel dat medewerkers van een KS normaalgesproken weinig kaas hebben gegeten van de details van een specifiek toestel omdat zij over het algemeen minder diep in de materie zitten dan de echt 'freaks'. Maar ook via Twitter werd al aangeven dat de NL versie een NFC chip heeft. Dit antwoord geeft in mijn ogen aan dat we in ieder geval wat meer hoop hebben op NFC.

[ Voor 80% gewijzigd door Snoop op 29-04-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ook ik heb in dubio gezeten tussen de SGSII en de Sensation:

Het grootste minpunt lijkt mij toch weer TW als ik de recensie op slashgear lees.
De front camera boeit me niet (videobellen is leuk, maar hoe beter de video hoe meer data van mijn 1gb limiet afgaat, dus zul je de resolutie toch wel heel laag zetten)
Het SAMOLED+ scherm is wel super strak, maar ben benieuwd of die van de Sensation dan *zo slecht* is, maar wel hogere resolutie.

De grote pluspunten tov de Sensation die je in het dagelijks leven echt gaat merken is denk ik de batterij.. die gaat toch wel lekker lang mee bij de SGSII.. ligt dat dan aan Gingerbread, dual core processor of aan TW?

Al met al gaat alles wel gewoon super smooth en ben ik erg benieuwd hoe hij in de hand voelt, omdat hij zoooo dun en licht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Ik las in een review dat het scherm van SII iets gevoelig is voor het happen van stof. Ik heb mijn telefoon over het algemeen altijd in mijn broekzak en zou het jammer vinden als er stof onder het scherm terecht komt. Mijn iPhone 3GS heeft hier ook ietsje last van, echter is dit alleen te zien in het donker.

Daarnaast lijkt mij de achterkant wat slapjes aanvoelen en ben ik bang dat ik hem zo kapot heb. Maar gelukkig hebben we siliconen hoesjes voor $3.99 inc verzendkosten. Kan je er ook nog een vrouwen telefoon van maken in het knal roze/paars. Vind het persoonlijk ook nog mooier staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FZzhb.jpg

Ik kan niet wachten op dit toestel, zal mijn eerste android worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Baiko op 29-04-2011 16:03 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Baiko schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:01:
Ik las in een review dat het scherm van SII iets gevoelig is voor het happen van stof. Ik heb mijn telefoon over het algemeen altijd in mijn broekzak en zou het jammer vinden als er stof onder het scherm terecht komt. Mijn iPhone 3GS heeft hier ook ietsje last van, echter is dit alleen te zien in het donker.

Daarnaast lijkt mij de achterkant wat slapjes aanvoelen en ben ik bang dat ik hem zo kapot heb. Maar gelukkig hebben we siliconen hoesjes voor $3.99 inc verzendkosten. Kan je er ook nog een vrouwen telefoon van maken in het knal roze/paars. Vind het persoonlijk ook nog mooier staan.

[afbeelding]

Ik kan niet wachten op dit toestel, zal mijn eerste android worden.
Ik vind hoesjes een afbreuk doen aan de hele telefoon, en helemaal als je een hoesje van 3 euro om een telefoon van 600 euro doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
dangerousp schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:08:
[...]

Ik vind hoesjes een afbreuk doen aan de hele telefoon, en helemaal als je een hoesje van 3 euro om een telefoon van 600 euro doet.
489 euro ;)

Maakt het uit wat een hoesje kost dan???
Sommige mensen vinden het juist zonde als hun dure telefoon beschadigd oid.

Ik weet nog niet of ik er een hoesje/sok oid omheen doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:11:
[...]

489 euro ;)

Ik vind een pull-case ideaal. De telefoon is dan beschermt als ie in je zak zit, en als je er iets mee wilt doen dan trek je hem uit het hoesje. Ik heb er alleen een anti-glare screen protector opzitten, maar dit heeft meer te maken met mindere reflectie en vingerafdrukken op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:11:
[...]

489 euro ;)

Zo'n goedkoop siliconen hoesje flubbert vaak uit en wordt er naar een paar weken niet mooier op en de hele USP dat het het dunste toestel is gaat dan natuurlijk verloren.

Las op engadget dat de vingervlekken gelukkig meevielen, dat heb ik ook wel eens anders gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
dangerousp schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:08:
[...]

Ik gebruik mijn telefoon erg vaak en heb hem dan ook altijd op zak. Een hoesje van 2.6 euro of een hoesje van 40 euro zegt niet zo heel veel, tenzij de afwerking van het hoesje echt bagger is ten opzichte van de wat duurdere. Over het algemeen voel ik me er prettiger bij omdat ik weet dat ik hem laat vallen. En mijn gevoel zegt dat het hoesje een betere grip zal geven aan het toestel zelf. En dat voor 2.6 euro wil ik de gok wel nemen met gratis verzendkosten, kan het altijd nog in de prullenbak gooien.

[ Voor 14% gewijzigd door Baiko op 29-04-2011 16:18 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Baiko schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:16:
[...]
Over het algemeen voel ik me er prettiger bij omdat ik weet dat ik hem laat vallen.
Zelfkennis.......altijd makkelijk :+

[ Voor 32% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Baiko schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:16:
[...]
omdat ik weet dat ik hem laat vallen.
Dan is het inderdaad aan te raden ;)
Ik heb al zolang touchscreens en nog nooit een kras op het scherm gehad, daarbij heeft deze ook nog eens gorilla glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
De grote pluspunten tov de Sensation die je in het dagelijks leven echt gaat merken is denk ik de batterij.. die gaat toch wel lekker lang mee bij de SGSII.. ligt dat dan aan Gingerbread, dual core processor of aan TW?
waar heb je dat al echt gelezen/gezien dan?
Iedereen zegt nu net dat de SGSII net goed is op dat vlak..
Zelfs met flink wat spelen redden ze soms al bijna 2 dagen.

Maar zijn er al ergens een goeie vergelijking geweest tussen Sensation en SGSII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
joco schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:10:
[...]

waar heb je dat al echt gelezen/gezien dan?
Iedereen zegt nu net dat de SGSII net goed is op dat vlak..
Zelfs met flink wat spelen redden ze soms al bijna 2 dagen.

Maar zijn er al ergens een goeie vergelijking geweest tussen Sensation en SGSII?
tov betekend ten opzichte van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
dangerousp schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:48:
Ook ik heb in dubio gezeten tussen de SGSII en de Sensation:

Het grootste minpunt lijkt mij toch weer TW als ik de recensie op slashgear lees.
De front camera boeit me niet (videobellen is leuk, maar hoe beter de video hoe meer data van mijn 1gb limiet afgaat, dus zul je de resolutie toch wel heel laag zetten)
Het SAMOLED+ scherm is wel super strak, maar ben benieuwd of die van de Sensation dan *zo slecht* is, maar wel hogere resolutie.

Al met al gaat alles wel gewoon super smooth en ben ik erg benieuwd hoe hij in de hand voelt, omdat hij zoooo dun en licht is.
Kijk dat is met heel veel dingen zo. Als je ze niet naast elkaar legt dan zie je niet snel verschil in de kwaliteit van het scherm. En een hogere resolutie is leuk, maar Android maakt er zelf nog niet echt gebruik van, in de trant van dat je extra icoontjes kwijt kan oid. Je kan de resolutie net zo omhoog gooien als je wil, maar dat is dan een beetje nutteloos imho. Het scherm lijkt misschien wel iets scherper, maar het zelfde bereik je dus met technieken als amoled +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
hmm als de HTC Doubleshot echt een Sensation is (dus exact gelijk) maar dan met toetsenbord...
Dat maakt hem dan wel erg interessant..

Maar goed voor die hier in NL is, ga eerst wel voor de SII en als dan echt blijkt dat ik een fysiek tobo gaan missen kan ik wel weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
joco schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:52:
hmm als de HTC Doubleshot echt een Sensation is (dus exact gelijk) maar dan met toetsenbord...

Maar goed voor die hier in NL is, ga eerst wel voor de SII en als dan echt blijkt dat ik een fysiek tobo gaan missen kan ik wel weer verder kijken.
Waarschijnlijk niet aangezienhet scherm een andere resolutie heeft, en de camera minder megapixels. Lijkt me dus niet de Sensation+keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:41
Leuk dat Samsung ook met hun variant komt op MobileMe. (Het Samsung Dive gebeuren dat was aangegeven bij de interview van CoolBlue)
joco schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:52:

Dat is het niet, het is de MyTouch 4G Slide voor T-Mobile USA. Deze heeft dezelfde 1.2 GHz MSM8260, maar wel een WVGA scherm. Het heeft Sense 3.0, maar met de Glacier aanpassingen van T-Mo USA, welke meestal slecht ontvangen worden. Dit model zal hoogstwaarschijnlijk niet (in deze vorm) naar Europa komen, dat was ook niet het geval met de gewone MyTouch 4G.

De ROM is inmiddels ook al geport naar de HTC HD2 en Desire HD, welke dankbaar profiteren van de WVGA resolutie. (De geporte Sensation ROM werkte wel, maar de UI werd bij de randen afgesneden, aangezien qHD er niet helemaal op past)
Zie de ROM hier in actie op de Desire HD.

[ Voor 3% gewijzigd door M-en-M op 29-04-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 20:48
Ik heb er net 2 besteld bij Pdashop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloedsmoel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 03:57
Wat vrij uniek is bij de SGSII, is USB on-the-go: USB apparaten kunnen dan fungeren als "slave" van de SGSII. Heeft iemand hier al een demo/review van gezien/gelezen?

bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=o27OuK8Bggc

Wat me voornamelijk interesseert is: een USB stick of mijn fotoapparaat aansluiten, de fotos uitlezen en doorsturen via FTP. Leuk als ik op reis ben en wil bloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
bloedsmoel schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:29:
Wat vrij uniek is bij de SGSII, is USB on-the-go: USB apparaten kunnen dan fungeren als "slave" van de SGSII. Heeft iemand hier al een demo/review van gezien/gelezen?

Wat me voornamelijk interesseert is: een USB stick of mijn fotoapparaat aansluiten, de fotos uitlezen en doorsturen via FTP. Leuk als ik op reis ben en wil bloggen.
Ja dat is mogelijk, ik heb dat ergens gelezen in een review dat je dus ook een USB-stick kan uitlezen. Verder is dan bijvoorbeeld deze software beschikbaar voor het uploaden naar een FTP-server http://www.lysesoft.com/products/andftp/ en het is nog gratis ook.

Kabeltjes etc zullen wel op ebay staan voor een zacht prijsje. Edit: $2 dollar voor een kabel.

[ Voor 6% gewijzigd door Baiko op 29-04-2011 18:43 . Reden: Nederlands is mijn goedste vak! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Goed nieuws voor de mensen die straks hun SGS2 willen rooten:

And then there was ROOT !:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056334

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
bloedsmoel schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:29:

http://www.amazon.com/Mot...cro-Adapter/dp/B001E5FN20

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
1. Dat is micro to mini, niet erg nuttig toch?

2. Zou dit betekenen dat je ook een gewoon toetsenbord en muis via een usb kunt aansluiten om daarmee je phone te bedienen? (dit wil toch niet omdat je drivers nodig hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
NFC ook van Samsung NL site verwijderd:
http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 19:15
Ik denk dat we er nu dan wel vanuit kunnen gaan dat NFC er niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook appart is dat Samsung wel een van de eersten is op vele gebieden in de techniek.
Kijk ook naar bijvoorbeeld de Bluetooth 3.0. En Wifi met Wifi direct.. waarmee je geen router nodig hebt om een telefoon met een telefoon te kunnen connecten. Dit betekend dus dat je eigenlijk geen kabeltje meer nodig hebt maar gewoon leuk alle files draadloos op je telefoon kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Misschien al een keer gepost. Ik dacht misschien wel handig voor product codes als je straks orginele Samsung accessoires wil hebben:

http://blog.clove.co.uk/2...s-2-official-accessories/

Afbeeldingslocatie: http://androidcommunity.com/wp-content/uploads/2011/04/official_accessories_together.jpg

http://www.clove.co.uk/ac...samsung-galaxy-s-ii-i9100

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 20:16:
[...]

2. Zou dit betekenen dat je ook een gewoon toetsenbord en muis via een usb kunt aansluiten om daarmee je phone te bedienen? (dit wil toch niet omdat je drivers nodig hebt?)
Handiger is een Bluetooth toetsenbord en muis. Werkt perfect! Lijkt me wel handig. Zie je het al voor je?

Je hebt een Samsung TV. Sluit je je telefoon aan via MHL(usb to hdmi). En dan pak je je bluetooth keyboard erbij en je bluetooth muis. En dan open je de browser :) Lekker internetten!
Maar goed, meestal zit er al een browser in die nieuwste TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 19:15
Hoe zit het eigenlijk met zo'n auto-houder? Wat ik begrepen heb is dat de originele Samsung car-cradle er voor zorgt dat je automatisch naar car-mode gaat. Hoe doen ze dit en wordt dit ook geïmplementeerd door goedkope Ebay leveranciers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Polster schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:46:
[...]

Ik denk dat we er nu dan wel vanuit kunnen gaan dat NFC er niet in zit.
staat er anders nog gewoon op hoor,

Afbeeldingslocatie: http://img857.imageshack.us/img857/1103/screenshot20110429at101.png

Extra Feature Extra Feature Swype (text messaging), Layar Reality browser / Voice commander / Voice messaging / DiviX en XviD ondersteuning / Muziekherkenning / Samsung Kies Air / Near Field Communication (NFC)
Best of Google services / Twitter / Facebook / MySpace integratie / Music Hub, Game Hub, Social Hub, Readers Hub

[ Voor 7% gewijzigd door lightstyle op 29-04-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
lightstyle schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:11:
[...]

Extra Feature Extra Feature Swype (text messaging), Layar Reality browser / Voice commander / Voice messaging / DiviX en XviD ondersteuning / Muziekherkenning / Samsung Kies Air / Near Field Communication (NFC)
Best of Google services / Twitter / Facebook / MySpace integratie / Music Hub, Game Hub, Social Hub, Readers Hub
nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
lightstyle schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:11:
[...]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/5299/geennfc.png

O-)

edit: in opsomming niet meer en in tabel nog wel....

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Staat bij tabel, niet bij opsomming. Jullie zullen wel gelijk hebben maar het staat nog wel op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Afbeeldingslocatie: http://tapatalk.com/mu/52848be8-2029-3c59.jpg

http://domarmstrong.blogs...-s-ii-2-battery-life.html

[ Voor 39% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Zit NFC in/op de accu???

Plaatje van Koreaanse S2

Afbeeldingslocatie: http://cfile22.uf.tistory.com/image/1511B84D4DB99D7232E0EE

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 29-04-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:36:
Zit NFC in/op de accu???

Plaatje van Koreaanse S2

[afbeelding]
Zit bij de europese SGS2 de sdcard slot niet naast het sim kaart slotje ipv eronder?
Misschien dat je zo het verschil tussen toestellen met/zonder NFC kan herkennen.

Edit: Zie net bij de engadget review dat de SDcard slot inderdaad naast de simcard slot zit.

[ Voor 10% gewijzigd door AtlAntA op 30-04-2011 01:09 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:31

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Mensen doe nou niet zo moeilijk over wel/geen NFC, dit merk je gauw genoeg!
Ik kan niet wachten tot deze uit komt! Was (afgezien van de sloomheid) echt fan van de SGS1. Heb nu een Iphone 4 maar niets aan als je vanaf android kom, dus ik ga mooi weer terug :D Dit moet wel een toestel zijn waar ik even mee kan doen. Zat eerst te twijfelen over de Sensation en deze, maar met LP kom je een heel eind, en voor de SGS1 zijn er meer dan genoeg themes voor om het lekker te customizen, wat voor de SGS2 ook snel zo zou zijn vanwege nu al root toegang (neem ik aan) :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mother_Goozz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:53:
Mensen doe nou niet zo moeilijk over wel/geen NFC, dit merk je gauw genoeg!
Ik kan niet wachten tot deze uit komt! Was (afgezien van de sloomheid) echt fan van de SGS1. Heb nu een Iphone 4 maar niets aan als je vanaf android kom, dus ik ga mooi weer terug :D Dit moet wel een toestel zijn waar ik even mee kan doen. Zat eerst te twijfelen over de Sensation en deze, maar met LP kom je een heel eind, en voor de SGS1 zijn er meer dan genoeg themes voor om het lekker te customizen, wat voor de SGS2 ook snel zo zou zijn vanwege nu al root toegang (neem ik aan) :)
Met alle respect hoor maar dit vind ik nou een onzin post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:52:
[...]

Zit bij de europese SGS2 de sdcard slot niet naast het sim kaart slotje ipv eronder?
Misschien dat je zo het verschil tussen toestellen met/zonder NFC kan herkennen.

Edit: Zie net bij de engadget review dat de SDcard slot inderdaad naast de simcard slot zit.
Het ZKo model is een totaal ander model. Oorzaak is de dikke tv tuner waardoor het toestel dikker is en er bepaalde componenten anders geplaatst zijn. De led zit bijvoorbeeld ook op een andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:47:
Misschien al een keer gepost. Ik dacht misschien wel handig voor product codes als je straks orginele Samsung accessoires wil hebben:

http://blog.clove.co.uk/2...s-2-official-accessories/

[afbeelding]

http://www.clove.co.uk/ac...samsung-galaxy-s-ii-i9100
Niet teveel hoop daarop, die van de SGS1 zijn er volgens mij ook nooit gekomen in de winkel zover ik weet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net in de Engadget review dat ze de lockscreen ietsjes hebben aangepast. Het lijkt erop alsof de lock er nu makkelijk af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Snoop schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:21:
[...]

Het ZKo model is een totaal ander model. Oorzaak is de dikke tv tuner waardoor het toestel dikker is en er bepaalde componenten anders geplaatst zijn. De led zit bijvoorbeeld ook op een andere plek.
ehm.. sorry welke led bedoel je?
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 01:40:
Ik zie net in de Engadget review dat ze de lockscreen ietsjes hebben aangepast. Het lijkt erop alsof de lock er nu makkelijk af gaat.
Dacht ik ook al te zien ja. Hij drukt volgens mij gewoon op het scherm en de lock screen is weg. Toch niet echt de bedoeling van een lock screen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 02:17:
Dacht ik ook al te zien ja. Hij drukt volgens mij gewoon op het scherm en de lock screen is weg. Toch niet echt de bedoeling van een lock screen lijkt mij.
Nee dat zie je verkeerd. Eerst was het zo dat je het scherm helemaal tot aan de rand moest schuiven wat niet altijd even goed wil lukken qua detectie. Ze hebben de afstand welke je moet schuiven korter gemaakt waardoor hij makkelijker open gaat. Kijk maar eens goed, hij swipet over het scherm en hij gaat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 02:40:
[...]

Nee dat zie je verkeerd. Eerst was het zo dat je het scherm helemaal tot aan de rand moest schuiven wat niet altijd even goed wil lukken qua detectie. Ze hebben de afstand welke je moet schuiven korter gemaakt waardoor hij makkelijker open gaat. Kijk maar eens goed, hij swipet over het scherm en hij gaat open.
Ja inderdaad ik zie het nu. (beetje laat he..) Toch netjes dat Samsung zoiets op korte termijn kan veranderen nadat er al talloze previews over zijn verschenen. Dit geldt natuurlijk ook voor de 1.2Ghz bump etc..

Edit: heeft die vrouw aan de rechterzijde nu een SGS2 vast die een aluminium achtige rand heeft?
Doet me een beetje denken aan mijn N96. Lawsuit anyone? >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxy-s2.com/wp-content/uploads/galaxys2launchsamsung.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door AtlAntA op 30-04-2011 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Wat ik net ontdekt heb en wel spijtig vind is dat de home-button echt een fysische button is . Ik dacht dat dit een trackpad was...(had veel handiger geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DorkoTheBeast schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 08:31:
Wat ik net ontdekt heb en wel spijtig vind is dat de home-button echt een fysische button is . Ik dacht dat dit een trackpad was...(had veel handiger geweest)
Ik vind het niet erg. Me broertje heeft een LG optimus 2X en daarbij moet je hem aan zetten door boven in te drukken. Vind zo'n fysieke knop vooraan veel chiller. Maar goed dat moet je zelf maar testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:49:
[...]

Handiger is een Bluetooth toetsenbord en muis. Werkt perfect! Lijkt me wel handig. Zie je het al voor je?

Je hebt een Samsung TV. Sluit je je telefoon aan via MHL(usb to hdmi). En dan pak je je bluetooth keyboard erbij en je bluetooth muis. En dan open je de browser :) Lekker internetten!
Maar goed, meestal zit er al een browser in die nieuwste TV's.
Ja, maar als usb kan, dan doe ik er een 'normaal' draadloos toetsenbord en muis achter(die heb ik namelijk, een bluetooth versie niet) en dan met de tv connecten via mhl en een usb-hub (als dat werkt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:42:
[...]

Ik vind het niet erg. Me broertje heeft een LG optimus 2X en daarbij moet je hem aan zetten door boven in te drukken. Vind zo'n fysieke knop vooraan veel chiller. Maar goed dat moet je zelf maar testen :)
Die knop op de voorkant is de Home button, niet de standby/power knop.
Je toestel uit standby halen doe je dus met de knop aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 21-08 21:07
Die docking station op de foto, krijg je die erbij of kan je die apart kopen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
not2secure4u schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:48:
Laatste... :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Phusebox schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:48:
[...]

Die knop op de voorkant is de Home button, niet de standby/power knop.
Je toestel uit standby halen doe je dus met de knop aan de zijkant.
Hmm hebben ze dat verandert dan?

Bij de GS1 was het gewoon wakker maken dmv de knop onder het scherm in te drukken.!!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
not2secure4u schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:48:
In je dromen!
Uiteraard heeft de doos alleen telefoon, kabel, lader en doppies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 21-08 21:07
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:50:
[...]

In je dromen!
Uiteraard heeft de doos alleen telefoon, kabel, lader en doppies.
Haha tuurlijk, Is wel nice die dock. Ik wou eerste de LG 2X maar nu even gewacht te hebben denk ik toch dat de S2 de betere keuze word.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
ronaldm3 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:49:
[...]

Hmm hebben ze dat verandert dan?

Bij de GS1 was het gewoon wakker maken dmv de knop onder het scherm in te drukken.!!
Dat niet alleen. multi-task button ook namelijk. (home-button)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
not2secure4u schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:51:
[...]

Haha tuurlijk, Is wel nice die dock.
Heb zojuist de SII besteld.
En dat dock bevalt me heel goed eigenlijk.
Extra accu kan er ook in schijnbaar, dus als ze 'm betaalbaar maken bestel ik 'm asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:52:
[...]

Explain yourself. Want dit heb ik ook al op de SG1... Als je hem inhoudt. En de zoek knop zit ook op de SG1 al weten heel veel mensen dat niet. (inhouden van functie knop)

Dus de conclusie volgens mensen hierboven: De SGS2 kan niet uit standby gehaald worden door de fysieke knop vooraan zoals de SGS1? i doubt it... maar goed.
Want ik doe niks anders dan dat op de SGS1.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

silitek schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:52:
[...]

YouTube: Galaxy S2 搶先體驗影片與功能、操作介紹~ Secrets

Hieronder zie bij +- 1:35 dat je het toestel gewoon kan wakker maken dmv die knop onder het scherm in te drukken _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:55:
[...]

Heb zojuist de SII besteld.
En dat dock bevalt me heel goed eigenlijk.
Extra accu kan er ook in schijnbaar, dus als ze 'm betaalbaar maken bestel ik 'm asap.
Die met extra accu is deze:
http://www.clove.co.uk/sa...100-spare-battery-charger

Die op de foto is deze:
http://www.clove.co.uk/sa...y-s-ii-i9100-desktop-dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Ga zeker voor die met lader dan.
Prijs zonder is slecht voor m'n hart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
MyrddinLXXIIX schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:05:
Ga zeker voor die met lader dan.
Prijs zonder is slecht voor m'n hart :P
Nu nog een extra batt. zien te krijgen.
http://www.clove.co.uk/st...samsung-galaxy-s-ii-i9100

[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-04-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Zie dat het helemaal geen dock is.
Alleen een standaard voor de telefoon met een lader erin.
Telefoon zou niet worden opgeladen hierin.

Maar toch zou deze de voorkeur hebben, extra batterij is snel genoeg te regelen op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:42:
[...]

Ik had een nexus one met trackball en nu een iphone 4 (kuch) die gaat vervangen worden, maar het grootste nadeel vond ik scrollen in tekst om aan te passen. Was met die trackball van N1 wel heel handing en is k*t op de iphone... daarmee dat ik het spijtig vind dat het geen trackpad is. ( zoals b.v. op BB)

Voor de rest is S2 een beest :)
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.