Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:24:
[...]

In de commercial vind ik het er nog semi glanzend uitzien eerlijk gezegd.
Ach, volgens Matt Green heeft een veel betere grip. Dus ik blijf hopen op een soft-finish.

Semi glanzend is nog steeds geen matt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ik had Dom even gevraagd et voila:

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zou NFC gewoon met een app geactiveerd kunnen worden?
http://www.slashgear.com/...slashgear+%28SlashGear%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:37:
Hoe ongelooflijk jammer. Was zó blij met die niet Fisher-Price uitziende bobbelige achterkant en nu dit weer :'(

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:37:

[video]
Het ziet er wel heel licht geribbelt uit of heb ik het verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Brad Pitt schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:40:
[...]

Hoe ongelooflijk jammer. Was zó blij met die niet Fisher-Price uitziende bobbelige achterkant en nu dit weer :'(
Alles ziet er lelijk uit in een overbelichte filmpje :P Ik vind het er niet slecht uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mafiatounes schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:40:
Het ziet er wel heel licht geribbelt uit of heb ik het verkeerd...
Té licht IMHO ja ;)
Relief2009 schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:42:
Alles ziet er lelijk uit in een overbelichte filmpje :P Ik vind het er niet slecht uitzien.
Dit verrast mij niet. Ook met een gifgroene achterkant had ik dit antwoord verwacht :)

[ Voor 42% gewijzigd door Brad Pitt op 25-04-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
*knip*

[ Voor 114% gewijzigd door pven op 25-04-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 25-04-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Laat iedereen nou gewoon zijn eigen mening hebben. Ik kan best begrijpen dat iemand de textured achterkant mooier vind, eigenlijk vond ik dat zelf ook wel. Maakte de telefoon net iets minder generiek.

Dit is zo simpel en saai :( Maar hopelijk komen ze dan wel met andere backcovers ozo, aangezien het de hele achterkant betreft kun je ook wel eens een kleurtje wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:19
Ik kan niet goed volgens, het is toch nog steeds zo met zo'n ribbelachtige textuur? Alleja, in de filmpjes lijkt het althans wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jo... schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:55:
Ik kan niet goed volgens, het is toch nog steeds zo met zo'n ribbelachtige textuur? Alleja, in de filmpjes lijkt het althans wel zo.
Het lijkt iets van structuur te hebben, maar niet meer zo diep als bij de pre-productie modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:54:
Laat iedereen nou gewoon zijn eigen mening hebben. Ik kan best begrijpen dat iemand de textured achterkant mooier vind, eigenlijk vond ik dat zelf ook wel. Maakte de telefoon net iets minder generiek.

Dit is zo simpel en saai :( Maar hopelijk komen ze dan wel met andere backcovers ozo, aangezien het de hele achterkant betreft kun je ook wel eens een kleurtje wisselen ;)
je kan altijd nog wachten op de armani edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:57:
[...]

Het lijkt iets van structuur te hebben, maar niet meer zo diep als bij de pre-productie modellen.
Inderdaad, ziet er ietsje minder diep uit. Maar dat lijkt me net wel positief, denk niet dat zo'n diepe ribbels goed aanvoelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Van Dom in reactie op mijn vraag of het soft/rubberachtig was;
It's (slightly) textured plastic.
:( :( Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Is er al ergens een tijdsperiode genoemd voor de Nederlandse release? Ik weet dat Rusland en de UK zeer binnenkort zijn, maar ik heb niets kunnen vinden over de Nederlandse release.

Over 4 weken kan ik mijn abonnement verlengen en ik ben wel toe aan een groter, non-HTC, telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zAo schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:45:
Is er al ergens een tijdsperiode genoemd voor de Nederlandse release? Ik weet dat Rusland en de UK zeer binnenkort zijn, maar ik heb niets kunnen vinden over de Nederlandse release.

Over 4 weken kan ik mijn abonnement verlengen en ik ben wel toe aan een groter, non-HTC, telefoon. :)
Daar is ook een apart topic voor: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 25-04-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

zAo schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:45:

Over 4 5 weken kan ik mijn abonnement verlengen en ik ben wel toe aan een groter, non-HTC, telefoon. :)
QFT. 'T wordt of deze, of een Omnia 7, twijfel vooral nog over het formaat, en of ik me weer 2 jaar aan android wil binden. Op mijn Legend ben ik er nu wel een beetje klaar mee, en ik weet niet of de SGS2 voldoende verandering zal brengen, vandaar de twijfel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Sorbo schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:55:
[...]

QFT. 'T wordt of deze, of een Omnia 7, twijfel vooral nog over het formaat, en of ik me weer 2 jaar aan android wil binden. Op mijn Legend ben ik er nu wel een beetje klaar mee, en ik weet niet of de SGS2 voldoende verandering zal brengen, vandaar de twijfel....
Er bestaat ook nog zoiets als 'los toestel kopen'
Of als tweede optie een 1-jarig abonnement nemen

Niemand die jou verplicht om twee jaar aan Android vast te zitten |:(

Zoals ik al eerder schreef, heb ik in november een iPhone 4 los gekocht omdat ik wilde weten waarom die iPhone 4 zo gehyped wordt.
En die gaat straks weg als de SGS 2 leverbaar is.

Tot die tijd blijf ik m'n SGS en iPhone 4 gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

opzich kan je android nog een veranderen en Wp7 gewoon helemaal niet plus wp7 heeft weinig "apps"
dit is wel een echte toestel waarmee je lekker lang mee door kan, full hd opnemen, MHL noem maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:21:
[...]

Hij verteld ook dat het apparaat geen 1080p afspeelt maar 720p. Niet dat je het verschil ziet op zon schermpje maar toch. Of vertaal ik he nu verkeerd?

quote:

"I can’t seem to find an app limit, apart from the fact that it will only do 720 video, not full 1080. I have not really used it for long video’s yet, so cant confirm that it doesn’t have."
Kijk hier even voor voorbeelden en commentaar over de video mogelijkheden

Of voor de hele preview hier

[ Voor 8% gewijzigd door catt4u op 25-04-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:14:
[...]

opzich kan je android nog een veranderen en Wp7 gewoon helemaal niet plus wp7 heeft weinig "apps"
dit is wel een echte toestel waarmee je lekker lang mee door kan, full hd opnemen, MHL noem maar op
Ik zou nog even voor Android gaan. WP begint stevig aan de weg te timmeren, maar is wat dat betreft nog lang niet zo ver als Android. Ik denk dat dat over 1 a 2 jaar wel anders zal zijn dus ik zou pas bij de volgende telefoon een eventuele overstap overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
[...]

Hahah heel toevallig twijfelde ik bij de release van de Omnia 7 tussen SGS & Omnia 7. Heb voor de Omnia gekozen, aangezien het me wel een leuk mobieltje leek + een relatief fijn OS. Ik blijf erbij dat het een zeer fijn OS is, en mooier + handiger vergeleken met android op een Desire HD (van wat ik gezien heb). Maar heb mijn mobiel verloren B), en nu heb ik besloten om voor een SGS II te gaan. Aangezien het aantal apps voor mij toch enigszins doorslaggevend is + een fijnere GPS etc etc. Android heeft gewoonweg naar mijn opinie meer voordelen dan die WP7 daadwerkelijk heeft geboden. En de SGS II lijkt mij zeer stabiel, (dual-core etc) wat op de Desire HD niet zo was, waardoor ik zeeeeeeer zeker blij met een soepel werkende Android.

Ik kan dit natuurlijk pas allemaal duidelijk zeggen over een paar weken wanneer ik 'm binnen heb, maar vooralsnog ben ik denk eerder voorstander om voor de SGS II te gaan, nieuw OS is wel vet, maar de nadelen zijn toch gigantisch. Niet eens volledig gelanceerd in NL, plus voor Microsoft maken ze ook nog fouten. Zo had ik mijn Omnia 7 vervroegd geupdate via een kutmethode, waardoor ik mijn telefoon niet meer kon updaten met toekomstige updates. Ik weet niet of daar al een oplossing is voor gekomen, maar anders zou ik 'm moeten terugsturen naar Samsung oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
nieuwe review van een andere Samsung Mob!ler

YouTube: Samsung Galaxy S II review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
Eldars review staat volgens mij online. Maar nog wel in het Russisch :-)

http://mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Polster schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:49:

Gebruik Google Chrome, dan is ie direct vertaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

ge-wel-dig die vertaling... heb krom gelegen

"Het antwoord op waarom de achterkant is gemaakt van kunststof, geen metaal, vind je vrij snel. Met de actieve gebruik van de telefoon wanneer je video's bekijken, downloaden van grote bestanden, zendt deze, hij begint op te warmen. terug de metalen kap en tik op de machine zou niet, hij zou hebben verschroeid."

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
spanx schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:12:
ge-wel-dig die vertaling... heb krom gelegen

"Het antwoord op waarom de achterkant is gemaakt van kunststof, geen metaal, vind je vrij snel. Met de actieve gebruik van de telefoon wanneer je video's bekijken, downloaden van grote bestanden, zendt deze, hij begint op te warmen. terug de metalen kap en tik op de machine zou niet, hij zou hebben verschroeid."
Vertalen naar Engels lukt vrij aardig vind ik. Maar goed, terug ON TOPIC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
http://translate.google.n...2Fsamsung-galaxy-s2.shtml

Vind ik de Engelse vertaling toch beter. Mooi om te lezen dat de camera goed werk aflevert voor een camera in een smartphone. Jammer om te lezen dat de leesbaarheid buiten met felle zon minder is. Maargoed, er zijn volgens mij maar weinig toestellen die dat hoe dan ook kunnen. En de achterklep is dus in Rusland wel met puntjestextuur. Hangt misschien per land af hoe en wat? Enfin.. binnen afzienbare tijd komt de Engelse vertaling ook wel op de website. Ik weet in elk geval genoeg. De SGSII maakt de specificatielijst meer dan waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:36
glennl schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:50:
[...]

Gebruik Google Chrome, dan is ie direct vertaald :)
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Woei, helvetica als font. I'm sold.

Helaas gebruikt Eldar geen final versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:24:

Hij zegt van wel, maar afgaande op het uiterlijk zou je inderdaad zeggen van niet. Het maakt het er allemaal niet echt duidelijker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:24:

Zou je het font eenvoudig kunnen wijzigen? Ik heb liever het Droid Sans of Ubuntu font.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
glennl schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:40:
[...]

Zou je het font eenvoudig kunnen wijzigen? Ik heb liever het Droid Sans of Ubuntu font.
Wss bij een root wel... Bij mijn desire kon je ook zo andere fonts installeren (via een zip) en dan een app en dan kon je zo kiezen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 18:25

spanx

_Sp[A]nX_

Heerlijk, er zijn nog een paar zaken die wel/niet veranderd zijn in de S2....

Wel niet mat finish, welk font, Wel/geen NFC, wel geen samsung logo

dat maakt straks het uitpakken van de phone alleen maar spannend voor de early-getters.....

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
glennl schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:40:
[...]

Er zijn (als ik afga op de foto van Eldar) drie fonts die je kan selecteren, om er andere te kunnen selecteren zal je zoals iemand anders zei misschien wel moeten rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:13
catt4u schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:35:
[...]

Kijk hier even voor voorbeelden en commentaar over de video mogelijkheden

Of voor de hele preview hier
Zijn oudjes. Had ik al gelezen. GSMarena gebruikte daar een pre-productie model.
Maar lijkt me toch sterk dat de final geen 1080P kan afspelen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVEE
  • Laatst online: 07-06 08:25
Sinds post 1 over de galaxy sII volg ik dit topic al maar nog nooit de moeite genomen om te registreren of om bij te dragen aan dit topic. Zojuist kwam ik deze video met samsung logo tegen dus toen toch maar de moeite genomen om te registreren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
TVEE schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:50:
Sinds post 1 over de galaxy sII volg ik dit topic al maar nog nooit de moeite genomen om te registreren of om bij te dragen aan dit topic. Zojuist kwam ik deze video met samsung logo dus toen toch maar de moeite genomen om te registreren ;)

Welkom, maar check even een paar posts boven je! Het is een goede review, daar niet van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Sinds post 1 over de galaxy sII volg ik dit topic al maar nog nooit de moeite genomen om te registreren of om bij te dragen aan dit topic. Zojuist kwam ik deze video met samsung logo dus toen toch maar de moeite genomen om te registreren ;)

thnx! En welkom. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The video player had absolutely no trouble with any of the files we threw at it – starting with .WMV, through .AVI (DivX and XviD) and .MP4 to .MKV (H.264). Resolution wasn’t a problem either – the Samsung Galaxy S II played FullHD files. Large files of over 2GB worked as well."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:20:
"The video player had absolutely no trouble with any of the files we threw at it – starting with .WMV, through .AVI (DivX and XviD) and .MP4 to .MKV (H.264). Resolution wasn’t a problem either – the Samsung Galaxy S II played FullHD files. Large files of over 2GB worked as well."
Dat je een qoute hier neer zet geeft niks maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de bron. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:31:
[...]

Dat je een qoute hier neer zet geeft niks maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar de bron. ;)
De Gsmarena preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baterijduur:

Maximaal 520 min (3G)(bellen lijkt me)
Maximaal 610 uur (3G)

voor de baterijduur op de beginpagina(bron is site samsung nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Sinds post 1 over de galaxy sII volg ik dit topic al maar nog nooit de moeite genomen om te registreren of om bij te dragen aan dit topic. Zojuist kwam ik deze video met samsung logo tegen dus toen toch maar de moeite genomen om te registreren ;)

50% na twee dagen moderate usage...dat klinkt goed! Heb zelf heb een broertje dood aan autorotatie (vind het irritant) dus ik zet de bewegingssensoren wss. uit en denk dat ik ook wel android firewall ga instaleren om apps waarvan ik het nut niet zie te verhinderen dat ze een internetverbinding maken, ben benieuwd hoelang ie daarna meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Weer een andere MobIler met reviews!

http://www.andrewmcsweeney.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Goed gevonden! Begin toch een beetje te twijfelen aan de blogs van die samsung mob!lers. Krijg het gevoel dat ze te bang zijn om iets negatiefs te schrijven uit angst dat ze SGS3 oid niet zullen krijgen. En ben blijkbaar niet de enigste: http://forum.xda-develope...read.php?t=978200&page=55

Linkje naar XDA topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048010

edit:
De browser blijkt niet zo goed te zijn met HTML5.
Slechts 7 fps terwijl de nexus s er 11 haalt: YouTube: Samsung Galaxy S 2: "Microsoft HTML-5" - Browser Testing

[ Voor 41% gewijzigd door AtlAntA op 26-04-2011 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Polster schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:49:

ik geloof er niks van dat dat een final is, waarom is bij hem de back:

http://mobile-review.com/...xy-s2/live/high/live3.jpg

weer zo veel anders dan amstrong? (en de tv reclame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Daarnaast staat er geen Samsung logo op de voorkant. Lijkt mij inderdaad geen final.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Die gebruikten een pre productie model. De samsung mob!lers die zich een beetje aan het verzamelen zijn op XDA hebben een retail toestel en 1 daarvan kan al geen 1080p filmpje afspelen die blijkbaar op de laptop wel goed speelt.

http://forum.xda-develope...read.php?t=1050606&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 02:34:
[...]

Die gebruikten een pre productie model. De samsung mob!lers die zich een beetje aan het verzamelen zijn op XDA hebben een retail toestel en 1 daarvan kan al geen 1080p filmpje afspelen die blijkbaar op de laptop wel goed speelt.

Ik denk dat er tot nu toe nog niet zoveel retail toestellen in de omloop zijn, ook de Mob!lers hebben misschien retail toestellen qua hardware maar niet qua software. Het zou stom zijn dat je 1080p kan opnemen maar niet afspelen denk ik zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
Hmmm om de discussie over wel of geen retail toestellen nog wat te voeden.... Op de samsung site staat een toestel, gewoon met een duidelijk profiel klepje aan de achterkant, dit in tegenstelling tot sommige filmpjes waar het klepje toch weer een wat fijner profiel lijkt te hebben... Dit weet in tegenstelling tot dit filmpje.

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 26-04-2011 09:23 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:14
AtlAntA schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:57:
[...]

edit:
De browser blijkt niet zo goed te zijn met HTML5.
Slechts 7 fps terwijl de nexus s er 11 haalt: YouTube: Samsung Galaxy S 2: "Microsoft HTML-5" - Browser Testing
Best goed eigenlijk. De iMac met i5 processor en OSX waar ik nu achter zit rendert die website met 1fps onder Chrome 10 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Polster schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:16:
[...]

Best goed eigenlijk. De iMac met i5 processor en OSX waar ik nu achter zit rendert die website met 1fps onder Chrome 10 :9
Mijn i7 met chrome haalt ook maar 19-21 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 12-09 08:09
Hmm, hebben die toestellen die de 1080p video's niet kunnen afspelen soms een Tegra 2 chip in plaats van Samsungs eigen chip? Want Tegra 2 kan geen High Profile h264 content in 1080p afspelen als ik me niet vergis, dus wellicht kunnen die GSII toestellen het daarom ook niet? Wel enigszins een vergezochte theorie, want Samsung zou het toestel met haar eigen chip lanceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Interessant, op onderstaande site staat de SGII uit voorraad leverbaar:

http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
greenlizzard schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:38:
Interessant, op onderstaande site staat de SGII uit voorraad leverbaar:

http://www.misco.nl/produ...product.htm?affiliate=150
Is al eerder over gesproken, klopt (nog steeds) niet.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:40:
[...]

Is al eerder over gesproken, klopt (nog steeds) niet.
Inderdaad, zoals ook te lezen is in het andere topic: alwaysleft in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 02:34:
[...]

Ik weet het. Ben daar ook al een redelijk tijdje actief en volg alles daar op de voet ;)
Ze kan idd het bestand niet afspelen maar dat zou ook aan het bestand zelf kunnen liggen zoals de codec. Dat wil dus niet meteen zeggen dat hij geen enkel mkv bestand af kan spelen. Ik snap het probleem niet zo eerlijk gezegd. Hij kan toch gewoon 1080p afspelen? De camera neemt nota bene 1080p videos op.
Er zijn verder genoeg videos te vinden waarop te zien is dat hij wel gewoon mkv 1080p filmpjes afspeelt. Of het nu een preproduction model is of niet. Dathet op een preproductie model kan, maakt het bovendien juist aannemelijker dat het ook op de retail versie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Ik heb nu een samsung galaxy s2 besteld, maar zit nog met een vraag.

Deze telefoon moet mijn netbook gaan vervangen, en wel in de volgende setting:

Via micro-usb/hdmi uitgang verbinden met de hdmi poort van mijn tv, vervolgens een bluetoot toetsenbord + muis erop aansluiten en dan lekker vanaf de bank internetten.

Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Even over NFC: Eldar schrijft dat deze in sommige landen (waaronder Rusland) niet geactiveerd zal worden (niet beschikbaar in de menu), de module is volgens hem gewoon standaard aanwezig. Het zou dus de geruchten over de verschillende dikte van de toestellen met NFC moeten ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

gabn88 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:52:
Ik heb nu een samsung galaxy s2 besteld, maar zit nog met een vraag.

Deze telefoon moet mijn netbook gaan vervangen, en wel in de volgende setting:

Via micro-usb/hdmi uitgang verbinden met de hdmi poort van mijn tv, vervolgens een bluetoot toetsenbord + muis erop aansluiten en dan lekker vanaf de bank internetten.

Kan dit?
Ik zou zeggen ja, maar wat ik gisteren las (weet niet of dit echt betrekking heeft op jouw verhaal), was de als je de microUSB met je PC verbind, je dan geen Bluetooth kunt gebruiken. Stond ergens in de review van Eldar. Echter, jij verbind hem niet met een pc, dus kan er geen antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
RMX schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:10:
[...]

Ik zou zeggen ja, maar wat ik gisteren las (weet niet of dit echt betrekking heeft op jouw verhaal), was de als je de microUSB met je PC verbind, je dan geen Bluetooth kunt gebruiken. Stond ergens in de review van Eldar. Echter, jij verbind hem niet met een pc, dus kan er geen antwoord op geven.
Lang leve Google translate! :9 Nee, wat Eldar zegt is dat je bij het verbinden met PC via USB altijd BT aan moet hebben staan, anders maakt die geen verbinding.

Onlogisch en daarmee lichtelijk irritant m.i., misschien wordt het nog opgelost met een Android update.

[ Voor 23% gewijzigd door businka19 op 26-04-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
http://www.techradar.com/...g-galaxy-s2-930907/review
erg nice :D

even kort samengevat:
*clears throat* We liked nigh-on EVERYTHING on the Samsung Galaxy S2. It's rare we get to evangelise a handset so much – in fact we haven't managed to do so since we opened the box on the HTC Desire and realised a slick experience could live outside the iPhone.

Read more: http://www.techradar.com/...?artc_pg=14#ixzz1KdHo8yW0

[ Voor 68% gewijzigd door Verderf op 26-04-2011 14:43 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
One new novelty idea: the two finger accelerometer zooming was pretty cool but a little pointless. The idea is you hold two fingers on the screen for an internet page or photo (basically anywhere you might pinch to zoom) and tilt the phone backwards and forwards to zoom in and out.

It's cool and fun to show your friends, but ultimately a little pointless when pinching to zoom works so much better.
Ik vind het juist een erg goed idee. Het scherm is groot en zal dus echt met twee handen moeten worden vastgehouden in landscape modus. Als je dan kunt zoomen door je twee duimen op het scherm te plaatsen en het toestel vervolgens heen en weer te tilten dan vind ik dat juist een erg handige feature. Ik denk dat ik dat vaak zal gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
Ok de review van Techradar (een erg kritische site over het algemeen) maakt het officieel: de SGS2 is de beste smartphone van 2011. Eldar Murtazin had het al een paar maand geleden zien aankomen: wat Samsung hier uitbrengt daar zal geen enkele andere fabrikant in de loop van 2011 aan kunnen tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
phobosdeimos schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:38:
Ok de review van Techradar (een erg kritische site over het algemeen) maakt het officieel: de SGS2 is de beste smartphone van 2011. Eldar Murtazin had het al een paar maand geleden zien aankomen: wat Samsung hier uitbrengt daar zal geen enkele andere fabrikant in de loop van 2011 aan kunnen tippen.
Eerst nog de Iphone5 afwachten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:46:
[...]

Eerst nog de Iphone5 afwachten he ;)
Aangezien de onderdelen van samsung zelf komen denk ik niet dat de iphone 5 beter dan de gs2 wordt. Vooral kwa scherm heeft gs2 de overhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
businka19 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:16:
[...]

Lang leve Google translate! :9 Nee, wat Eldar zegt is dat je bij het verbinden met PC via USB altijd BT aan moet hebben staan, anders maakt die geen verbinding.

Onlogisch en daarmee lichtelijk irritant m.i., misschien wordt het nog opgelost met een Android update.
Dus kort samengevat: Mijn netbook kan de deur uit als de Galaxy s2 er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:55:
[...]

Aangezien de onderdelen van samsung zelf komen denk ik niet dat de iphone 5 beter dan de gs2 wordt. Vooral kwa scherm heeft gs2 de overhand.
samenwerking OS en Hardware kan wel verschil maken natuurlijk :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
quote: techradar
Then again, the fact that using a device a lot makes the battery run down quickly shouldn't be a shock to any human being – it just seems that a lot of people expect a phone to be able to do it all and then fight a Duracell bunny at midnight too.
:D
In real terms (i.e. four months in when you're used to having all the functions and don't feel the need to play with the S2 every seven seconds) you'll be laughing, as we actually managed to eke out nearly two days' use, even with accounts syncing in the background.
Dat is mooi om te horen. Dus na de eerste paar weken spelen kun je met "normaal" gebruik langer dan een dag op pad met de SGSII. Vind ik prettig om te weten want ja, 's nachts terwijl je slaapt de SGSII aan de oplader leggen is geen probleem. Maar toch doe ik dat zo min mogelijk ;)
We disliked
There's not much we didn't like if we're honest, which is testament to constant evolution of Samsung's phones.The keyboard is a little ropey, and the unlocking mechanism (swiping the screen to move it out of the way) looked a little cheap and nasty at times. The plastic construction might reduce the weight, but it still feels a bit inexpensive when people will be looking for the ultimate in phone design for the price.
The video recording can be a little patchy at Full HD with the focus going in and out a bit at times.
We're still perplexed about why Samsung Apps is still an option here –avoid it and go to the Android Market instead.
1. Toetsenbord kun je zelf kiezen met android dus aan de kant met dat standaard toetsenbordje.
2. Dito voor unlockscherm.
3. Tja, plastic fantastic kun je verwachten gelijk aan de SGS. Dat het goedkoop aanvoelt wil nog niet zeggen dat het dus ook goedkoop is.
4. Video recording met een android smartphone. Als je dat fatsoenlijk wil doen haal je een aparte videorecorder. Heb je meteen betere specs/kwaliteit video's.
5. Samsung app links laten liggen en een shortcut naar de android market plaatsen en klaar ben je.

Zijn natuurlijk persoonsgebonden die punten en ze geven het zelf toe dat geen minpunten opnoemen nogal vreemd staat. Voor mij is het in elk geval de bevestiging dat het wel goed zit met deze Galaxy SII. Nu wachten op het moment dat ik mijn abonnement kan verlengen dan wel het toestel los kopen tegen prijs x. Geduld is een schone zaak en de SGSII loopt niet weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dit is nogal wat van het positieve techradar:

The Samsung Galaxy S2 has not only set a new bar for smartphones in 2011; it's smashed the bar, recreated it in its own image and put it out of reach of the competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Laatst online: 12-09 14:32
De foto's zien er goed uit zeg. Ga ervan uit dat dit gewoon de camera is die we hier ook krijgen.
Kies Air ziet er ook wel mooi uit. Ben benieuwd! :D

[ Voor 52% gewijzigd door slvans op 26-04-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Als de vermoedens kloppen zal de Iphone 5 alleen maar een betere cpu hebben en een iets ander design.. dus dat zal niet gigantisch vernieuwend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Verderf schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:10:
Als de vermoedens kloppen zal de Iphone 5 alleen maar een betere cpu hebben en een iets ander design.. dus dat zal niet gigantisch vernieuwend worden :)
Ik vermoed dat ze in de iPhone 5 dezelfde CPU als in de iPad 2 gaan stoppen, lijkt me sterk dat ze er een 2GHz dual core insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik die Techradar review zo lees vinden ze eigenlijk niks goed aan het keyboard :S Jammer, toch wel een belangrijk onderdeel van een touchphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zoals Josie200 al aangeeft kan je die gewoon aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
En er zit toch ook Swype op of bij deze net weer niet?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:02:
[...]

4. Video recording met een android smartphone. Als je dat fatsoenlijk wil doen haal je een aparte videorecorder. Heb je meteen betere specs/kwaliteit video's.
Download eens een paar originele 1080p .mp4 bestanden (6 van MobileReview en 2 van Gsmarena) en bekijk ze dan eens op een hd tv. Ik ben zeer onder de indruk van de videokwaliteit van de camera, ook in het donker.
Bij snel bewegende objecten kan het er soms wat schokkerig uit zien op een pc, maar dit valt erg mee als je de filmpjes op je tv bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik probeer ook info te vinden over de kalender; maar ik zie die nergens op filmpjes of in de reviews. Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Phusebox schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:57:
Ik probeer ook info te vinden over de kalender; maar ik zie die nergens op filmpjes of in de reviews. Iemand hier meer info over?
Vraag anders eens aan de twee Samsung Mob!lers op het XDA forum of ze er een filmpje van willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
gabn88 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:58:
[...]

Dus kort samengevat: Mijn netbook kan de deur uit als de Galaxy s2 er is?
kort samengevat - wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Speaker volume:

Textured battery cover duidelijk zichtbaar:

En nog meer filmpjes van deze persoon:

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 26-04-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Laatst online: 12-09 08:09
Heeft iemand al ergens gelezen of je bestanden op je GSII kunt opslaan die groter zijn dan 4GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimineliz
  • Laatst online: 26-08 20:18
Zojuist bij de Vodafone winkel geweest om te informeren over de release van Samsung Galaxy S II. Misschien al eind deze week en anders volgende week is ie al op te halen in de winkel!

Ook in prijs behoorlijk gezakt. Twee weken geleden zou ik nog 200+ bij moeten leggen naast m'n abonnement bel+sms+web 200, nu is dat gezakt naar 89,-.

Hopen dat ze het waarmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Crimineliz schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:39:
Zojuist bij de Vodafone winkel geweest om te informeren over de release van Samsung Galaxy S II. Misschien al eind deze week en anders volgende week is ie al op te halen in de winkel!

Ook in prijs behoorlijk gezakt. Twee weken geleden zou ik nog 200+ bij moeten leggen naast m'n abonnement bel+sms+web 200, nu is dat gezakt naar 89,-.

Trap niet in de verkooptrucjes, hij is echt pas over 2 weken (week 19) leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Cinner schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:32:
Heeft iemand al ergens gelezen of je bestanden op je GSII kunt opslaan die groter zijn dan 4GB?
In de filmpjes die Phusebox postte, speelde hij een DVD af, en dat is wellicht groter dan 4GB, dus denk wel dat het gaat.

Edit: als je op het channel kijkt van jrinco11 op youtube kijkt zul je nog veel meer filmpjes van de SGS II vinden :D

[ Voor 15% gewijzigd door Jo... op 26-04-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
De reviews beginnen te komen. Het kan gewoon niet lang meer duren.

Slashgear:
http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/

JRin.net (van de filmpjes hierboven):
www.jrin.net/2011_04_24/samsung-galaxy-s-2-in-depth-review

[ Voor 7% gewijzigd door Snoop op 26-04-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
Snoop schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:58:
De reviews beginnen te komen. Het kan gewoon niet lang meer duren.

Slashgear:
http://www.slashgear.com/...axy-s-ii-review-26148446/

JRin.net:
jrin.net/2011_04_24/samsung-galaxy-s-2-in-depth-review
In de UK is hij morgen al te koop bij één winkel dacht ik. Vanaf 1 mei in meerdere winkels van de UK, dus lang duurt het niet meer.
Denk trouwens met deze twee reviews dat het bijna zeker is dat het retail model een Samsung Logo krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Jo... schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:00:
[...]

In de UK is hij morgen al te koop bij één winkel dacht ik. Vanaf 1 mei in meerdere winkels van de UK, dus lang duurt het niet meer.
Denk trouwens met deze twee reviews dat het bijna zeker is dat het retail model een Samsung Logo krijgt.
Neej idd ... 5Mei al tekoop bij algebeld...(hebben ze zelf gemeld!)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joco
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
techradar:
"The graphics are still a little underpowered, so we're waiting to see what titles really test that Adreno 205 GPU"

Daar zitten ze toch weer even flink mis..

daarnaast

"Google Maps is excellent and doesn't need a competitor on these sorts of devices"

daar ben ik dus niet mee eens, De laatste jaren gebruik ik eigenlijk nooit een maps applicatie in nederland, nee ik heb het echt over al in de wereld/europa gebruikt behalve echt in NL.
En daar zit hem nu net het probleem met Google Maps. Ze hebben nog steeds niet echt support voor offline maps wat je dan echt wel nodig bent...

Dit is op dit moment nog 1 van mijn issues nu ik over schakel naar android, ik moet een maps app hebben die als het kan over de hele wereld werkt.. Nokia/Ovi maps heeft me op dat gebied behoorlijk 'verpest'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
Crimineliz schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:39:

Ik neem aan dat dat een 2-jarig abonnement is. Is dat trouwens nieuw of verlengen? Ik moet namelijk al bijna 300 bijbetalen voor een LG 2X bij verlengen van een Bel+sms+web 275 (en dan durven ze nog te zeggen dat je als bestaande klant voordeel krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
joco schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:22:
techradar:
"The graphics are still a little underpowered, so we're waiting to see what titles really test that Adreno 205 GPU"

Daar zitten ze toch weer even flink mis..

daarnaast

"Google Maps is excellent and doesn't need a competitor on these sorts of devices"

daar ben ik dus niet mee eens, De laatste jaren gebruik ik eigenlijk nooit een maps applicatie in nederland, nee ik heb het echt over al in de wereld/europa gebruikt behalve echt in NL.
En daar zit hem nu net het probleem met Google Maps. Ze hebben nog steeds niet echt support voor offline maps wat je dan echt wel nodig bent...

Dit is op dit moment nog 1 van mijn issues nu ik over schakel naar android, ik moet een maps app hebben die als het kan over de hele wereld werkt.. Nokia/Ovi maps heeft me op dat gebied behoorlijk 'verpest'
Waarom zitten ze met die eerste stelling mis? Ze bedoelen dat er nog niet echt games zijn die volledig gebruik maken van de GPU, en daar hebben ze gelijk in. De GPU in de SGS II heeft veel meer potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:24
Jo... schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:26:
[...]

Waarom zitten ze met die eerste stelling mis? Ze bedoelen dat er nog niet echt games zijn die volledig gebruik maken van de GPU, en daar hebben ze gelijk in. De GPU in de SGS II heeft veel meer potentie.
Omdat er helemaal geen Adreno 205 GPU in de SGS2 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
phobosdeimos schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:44:
[...]

Omdat er helemaal geen Adreno 205 GPU in de SGS2 zit.
Ohja, heb je gelijk in, zit een Mali in toch? Maar snap wel wat ze ermee bedoelen :p Ze zullen zich vergist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Framoes schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:26:
[...]

Ik neem aan dat dat een 2-jarig abonnement is. Is dat trouwens nieuw of verlengen? Ik moet namelijk al bijna 300 bijbetalen voor een LG 2X bij verlengen van een Bel+sms+web 275 (en dan durven ze nog te zeggen dat je als bestaande klant voordeel krijgt).
Eigenlijk hoort dit in het abo-topic, maar ik heb nu 200 belminuten + internetblox. Ik maak mijn belminuten nooit op.

Via telefoon heb ik afgesloten 275 voor 39,50 per maand -> telefoon gratis. Door aanbieding van eerste jaar voor 34 euro, was ik hiermee goedkoper uit dan abo 200 (34,50 per maand) met toestel voor 89 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crimineliz
  • Laatst online: 26-08 20:18
Ik neem aan dat dat een 2-jarig abonnement is. Is dat trouwens nieuw of verlengen? Ik moet namelijk al bijna 300 bijbetalen voor een LG 2X bij verlengen van een Bel+sms+web 275 (en dan durven ze nog te zeggen dat je als bestaande klant voordeel krijgt)
Het gaat inderdaad om een 2-jarig abonnement. En het het is verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Deze gsm heeft nu ook sterk mijn interesse gewekt.
Als trouwe aanhanger van Nokia maak ik nu toch denk ik maar de overstap naar Samsung, waar ik eerst niks van moest hebben, maar Nokia loopt nu echt achter de feiten aan met hun besturingssysteem.
Moet nog een keuze maken tussen Vodafone, KPN of T-Mobile, maar denk toch aan Vodafone.
Maakt het qua snelheid trouwens veel verschil tussen 7.2 MB en 3.6 MB internet in de praktijk ?
De 7.2 MB internet pakketten zijn zo te zien ook alleen voor iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Aan iedereen hierboven: [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic

Graag weer ontopic aub

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.