No way dat music controls op je lockscreen een standaard android feature is.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 00:14:
[...]
Dit is allemaal gewoon standaard AndroidHoop maar van wel dat mijn provider er blij mee is, want ik gebruik het best vaak..
Dom heeft zich geregistreerd op XDA, voor eerste hand info/vragen kunt u zich hier melden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048010
Samsung Galaxy S 2: (Some) System Information
Some system information from the Samsung Galaxy S 2
Display:
Resolution: 480x800
Refresh Rate: 60.38Hz
GPU (OpenGL):
Vendor: ARM
Renderer: Mali-400 MP
Version: OPenGL ES-CM 1.1
Max Texture Units: 8
Max Texture Size: 4096
Max Lights: 8
VBO: Supported
Frame Buffers: Supported
Cube Maps: Unsupported
Texture Combiners: Supported
DOT3 Combiner: Supported
Crossbar Combiner: Unsupported
Memory:
Total: 853032 Kb
(Free: 38860 Kb)
(Available: 314924 Kb)
Sensors:
K3DH Acceleration Sensor
AK8975 Magnetic Field Sensor
AK8975 Orientation Sensor
CM 3663 Light Sensor
CM 3663 Proximity Sensor
K3G Gyroscope Sensor
Gravity Sensor
Linear Acceleration Sensor
Rotation Vector Sensor
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048010
Samsung Galaxy S 2: (Some) System Information
Some system information from the Samsung Galaxy S 2
Display:
Resolution: 480x800
Refresh Rate: 60.38Hz
GPU (OpenGL):
Vendor: ARM
Renderer: Mali-400 MP
Version: OPenGL ES-CM 1.1
Max Texture Units: 8
Max Texture Size: 4096
Max Lights: 8
VBO: Supported
Frame Buffers: Supported
Cube Maps: Unsupported
Texture Combiners: Supported
DOT3 Combiner: Supported
Crossbar Combiner: Unsupported
Memory:
Sensors:
K3DH Acceleration Sensor
AK8975 Magnetic Field Sensor
AK8975 Orientation Sensor
CM 3663 Light Sensor
CM 3663 Proximity Sensor
K3G Gyroscope Sensor
Gravity Sensor
Linear Acceleration Sensor
Rotation Vector Sensor
[ Voor 73% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 09:28 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
@Golf2vr6
Jij bent echt goed bezig de laatste paar dagen! +1
http://1.bp.blogspot.com/...5GiqjUo0/s1600/antutu.jpg
[ Voor 42% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 09:02 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Thnx, al doe ik ook niet meer dan de info die ik vind/lees hier posten zodat iedereen hier lekker mee kan kwijlenAtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 08:57:
@Golf2vr6
Ik wil de SGS2 gisteren hebben!!!
offtopic: Vrolijk Pasen!
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 09:42 ]
Ergens nu al bevestigd hoeveel geheugen er vrij is om apps op te installeren?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien een beetje off topic maar ik vraag het toch maar want wil het graag weten.
Zou de samsung verbinding kunnen maken met de nokia carkit (ck7w)? Deze heb ik namelijk ingebouwd in mijn auto na de aanschaf van mijn n96 en heb niet zoveel zin om hem er uit te halen.
Zou de samsung verbinding kunnen maken met de nokia carkit (ck7w)? Deze heb ik namelijk ingebouwd in mijn auto na de aanschaf van mijn n96 en heb niet zoveel zin om hem er uit te halen.
Ik heb al een case besteld, zoals reeds vermeld in het levertijden topic:
http://www.mobileden.co.u...-silicone-case-black.html
(Daar zijn ook nog andere cases te vinden... ze zijn wel de eerste was ook een nieuwsbericht over vandaar dat ik ze op het spoor kwam)
http://www.mobileden.co.u...-silicone-case-black.html
(Daar zijn ook nog andere cases te vinden... ze zijn wel de eerste was ook een nieuwsbericht over vandaar dat ik ze op het spoor kwam)
Dit had ik net gepost:Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 09:57:
Ergens nu al bevestigd hoeveel geheugen er vrij is om apps op te installeren?
Memory:
Of bedoel je wat anders?
Volgens mij was deze hier nog niet gepost.
De eerste video review van een retail SGS2:
http://mattsgreen.com/2011/04/i-have-a-galaxy-s-ii/
Dat is het werkgeheugen, ik bedoel opslagcapaciteit voor je apps. Er was sprake van ergens dat dit gelimiteerd zou zijn door Android.Golf2vr6 schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:10:
[...]
Dit had ik net gepost:
Memory:
Of bedoel je wat anders?
Overigens zit er blijkbaar ook een remote tracking functie op

M-en-M in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:19:
Volgens mij was deze hier nog niet gepost.
Golf2vr6 in "Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 2"
[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 10:24 ]
Yep, quote van XDA forum:Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:22:
[...]
Dat is het werkgeheugen, ik bedoel opslagcapaciteit voor je apps. Er was sprake van ergens dat dit gelimiteerd zou zijn door Android.
Overigens zit er blijkbaar ook een remote tracking functie op
[afbeelding]
Antwoord:Well I do not know how this works on SGS2. I did not have it on my SGS1
Basically imagine this: you have your SGS2 with a 32 GB SDHC card in it, with important stuff both on the phone and on the card. Then one day you lose your phone. If a thief takes out the card, I would like him to not be able to read data from it. I would also like to be able to fire up something remotely to "remote wipe" the whole phone of data and identity.
These features are done on SGS1 with third party software, but I hear SGS2 might have them out of the box.
Yup; they're out of the box. http://twitpic.com/4ooq1s
ah ok weer een fail vanaf deze zijde dus.. Iemand een antwoord op mijn vraag over de nokia carkit hierboven?
Nog een poging dan:Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:22:
[...]
Dat is het werkgeheugen, ik bedoel opslagcapaciteit voor je apps. Er was sprake van ergens dat dit gelimiteerd zou zijn door Android.
Bedoelde je dit?quote: sckc23
The prototype eldar reviewed has 2gb internal memory so its likely to be the same in the retail unit.
[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 11:32 ]
Ja thanks.
Heeft iemand trouwens ergens een video waar je ziet het bellen van een nummer werkt? Op de screens vind ik de dialpad erg groot en onoverzichtelijk. Er komt namelijk tijdens het toetsen van een nummer maar 1 naam in beeld? Dat is wel irritant, want als ik nu een aantal namen heb die op elkaar lijken, kan ik na 3 cijfers toch meteen op de goede naam klikken.
Ik neem overigens aan dat het ook zeg maar 'T9 bellen' is, dat als ik Piet wil bellen ik 7-4-3 kan toetsen.
ik dacht de sgs2 16 gb intern geheugen had.....?
Damn it's good 2b a Tweaker!
Waarvan 2gb beschikbaar voor apps.spanx schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:41:
ik dacht de sgs2 16 gb intern geheugen had.....?
En de rest is dus voor films, mp3, etc. Gewoon een interne SD kaart zeg maar :-)
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Helemaal mee eens.. Koop je een van de dunste telefoons ter wereld, doe je er vervolgens een of ander lelijk hoesje omheen waardoor hij dikker en lelijker wordt.. Ik heb mijn SGS nu bijna een jaar en het scherm is nog volledig krasloos en het achterkantje heb ik al een keer vervangen vanwege kleine krasjes. Nu ziet mijn toestel er dus nog steeds als nieuw uit..Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:05:
En de eerste (volgens mij) case video:
[video]
Persoonlijk ben ik niet zo van de cases om telefoons; beetje zonde om dan een dure/mooie telefoon te verstoppen in zo'n lelijk hoesje.
Root access op de SGS2 met gingerbreak.
YouTube: samsung galaxy s 2 how to root using gingerbreak 1.10
Het wordt ons wel makkelijk gemaakt he!
noob question: wat kan je met root access? (natuurlijk = root , root ) maar wat heb je er aan op je android? Ja kan toch al alles installeren of zie ik nog limitaties over het hoofd?
[ Voor 62% gewijzigd door spanx op 24-04-2011 12:36 ]
Er zijn zat apps die root (super user) rechten nodig hebben om te functioneren.spanx schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:36:
noob question: wat kan je met root access? (natuurlijk = root , root ) maar wat heb je er aan op je android? Ja kan toch al alles installeren of zie ik nog limitaties over het hoofd?
Bijvoorbeeld titanium backup en zo zullen er wel meer zijn.
Je kan ze wel vinden in de market.
mattsgreen (degene van de review met de retail unit) heeft me verteld dat het UK model geen NFC chip heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Snoop op 24-04-2011 13:09 ]
Weet iemand ook hoe die app heet waarmee je de screen van de phone kunt unlocken?
YouTube: Samsung Galaxy SII external view Demo
Bij 2.33 doet hij dat met de sgs2
Hij verteld ook dat het apparaat geen 1080p afspeelt maar 720p. Niet dat je het verschil ziet op zon schermpje maar toch. Of vertaal ik he nu verkeerd?Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:01:
mattsgreen (degene van de review met de retail unit) heeft me verteld dat het UK model geen NFC chip heeft.
quote:
"I can’t seem to find an app limit, apart from the fact that it will only do 720 video, not full 1080. I have not really used it for long video’s yet, so cant confirm that it doesn’t have."
Dat is toch gewoon de pattern unlock die gewoon standaard in Android zit?biepo schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:12:
Weet iemand ook hoe die app heet waarmee je de screen van de phone kunt unlocken?
Ik ga de sgs2 nog halen en ik ben new met android ^^l3art schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:34:
[...]
Dat is toch gewoon de pattern unlock die gewoon standaard in Android zit?
Dus ken dat hele os niet
Hij zou gewoon 1080p video's moeten kunnen afspelen.AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:21:
[...]
Hij verteld ook dat het apparaat geen 1080p afspeelt maar 720p. Niet dat je het verschil ziet op zon schermpje maar toch. Of vertaal ik he nu verkeerd?
quote:
"I can’t seem to find an app limit, apart from the fact that it will only do 720 video, not full 1080. I have not really used it for long video’s yet, so cant confirm that it doesn’t have."
YouTube: Samsung Galaxy S II Preview
vanaf 6:00 ongeveer spelen ze een full hd 1080p video af. Hij zou ook grote bestanden moeten kunnen afspelen.
Dat is een pre-productiemodel. Zou best kunnen dat het verandert is in de final versie. Ook al zou ik hier geen enkele reden voor kunnen bedenken.Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:41:
[...]
Hij zou gewoon 1080p video's moeten kunnen afspelen.
YouTube: Samsung Galaxy S II Preview
vanaf 6:00 ongeveer spelen ze een full hd 1080p video af. Hij zou ook grote bestanden moeten kunnen afspelen.
Dat weet ik. Maar het lijkt me toch vreemd als ze dat ineens weglaten. Volkomen onlogisch ook, omdat hij al 1080p video's kan maken.AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:45:
[...]
Dat is een pre-productiemodel. Zou best kunnen dat het verandert is in de final versie. Ook al zou ik hier geen enkele reden voor kunnen bedenken.
Dan zal die matt green die ik geqoute heb hierboven wel iets verkeerd doen. Misschien een filmpje gebruiken die qua codec oid niet ondersteund wordt. Zal zijn blog wel even in de gaten houden.Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 13:47:
[...]
Dat weet ik. Maar het lijkt me toch vreemd als ze dat ineens weglaten. Volkomen onlogisch ook, omdat hij al 1080p video's kan maken.
Dat is een hele makkelijke manier om te rooten! Dan zou het mogelijk zijn om het lockscreen te veranderen met root acces toch (Root Noob)? Vind hem niet zo goed werken op alle previews + heb liever de gingerbread lock zoals op de nexus sAtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:21:
Root access op de SGS2 met gingerbreak.
Launcherpro met gingerbread theme dan heb je een soort van kale gingerbread met toch wat functies van samsung klinkt heerlijk!
Multiple pc builds in progress
Dat is ook precies wat ik in gedachten had om te doen. Vind de lockscreen ook niet echt geweldig. Beetje teveel kleuren als je het mij vraagt. Verder wil ik die telefoon zowiezo rooten al was het alleen maar omdat ik dan Super User ben. En dat klinkt stoer!mafiatounes schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:15:
[...]
Dat is een hele makkelijke manier om te rooten! Dan zou het mogelijk zijn om het lockscreen te veranderen met root acces toch (Root Noob)? Vind hem niet zo goed werken op alle previews + heb liever de gingerbread lock zoals op de nexus s
Launcherpro met gingerbread theme dan heb je een soort van kale gingerbread met toch wat functies van samsung klinkt heerlijk!
Juist TW 4.0 vind ik niet slecht enkel de kleuren zijn wat kinderachtig volgens mijn smaak daarmee, Haha juist Super User klinkt wel leukAtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:22:
[...]
Dat is ook precies wat ik in gedachten had om te doen. Vind de lockscreen ook niet echt geweldig. Beetje teveel kleuren als je het mij vraagt. Verder wil ik die telefoon zowiezo rooten al was het alleen maar omdat ik dan Super User ben. En dat klinkt stoer!
een filmpje van de sgs2 browsing. Kon er zelf niet zoveel op uit maken omdat ik buiten zit met de laptop.
YouTube: Samsung Galaxy S2 predogled
Nog maar een filmpje gemaakt met de camera:
YouTube: Samsung Galaxy S2 Camera Quality TEST
YouTube: Samsung Galaxy S2 predogled
Nog maar een filmpje gemaakt met de camera:
YouTube: Samsung Galaxy S2 Camera Quality TEST
[ Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 14:34 ]
OMG... dat laatste filmpje... camera test... WHY upload je hem dan op 480p? Zo kan je de kwaliteit toch niet testen?
Jah had hem ook niet moeten delen zie ik nu.spanx schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:45:
OMG... dat laatste filmpje... camera test... WHY upload je hem dan op 480p? Zo kan je de kwaliteit toch niet testen?
edit: filmpjes waren al gepost.
[ Voor 61% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 15:32 ]
Zijn al oude filmpjes en waren volgens mij al eens gepost
Het scherm is echt zoveel beter. Prachtig.
Het scherm is echt zoveel beter. Prachtig.
Lockscreen is voor mij eigenlijk wel een dealbreaker evenals notificatieled. Lelijkste lockscreen ooit.
Dan koop je 'm niet, jankert. Haha
Dat je je eigen daar druk om kunt maken.
Dat je je eigen daar druk om kunt maken.
Dat laatste commentaar hoefde niet per se.
Ieder heeft zijn eigen redenen om voor een product te kiezen.
Ieder heeft zijn eigen redenen om voor een product te kiezen.
Begin vanaf een pagina terug maar even te lezen en je vindt je antwoord.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:49:
kun je een lockscreen eigenlijk veranderen?
oftewel: ja
https://market.android.co....teslacoilsw.widgetlockerVerwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:49:
kun je een lockscreen eigenlijk veranderen?
Heb even in dit topic gezocht op lock maar kan het niet echt vinden? Jammer dat ze geen oplossing als HTC hebben met shortcuts.op je lockscreen.AtlAntA schreef op zondag 24 april 2011 @ 16:51:
[...]
Begin vanaf een pagina terug maar even te lezen en je vindt je antwoord.
oftewel: ja
Edit: zie net de post hierboven, ai widgetlcker, da's niet echt een mooie oplossing. Werkt ook vaak met vertraging, maar goed op de sgs2 misschien beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 24-04-2011 17:05 ]
Daar zijn wel applicaties voor. Gewoon even zoeken in de market.Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:03:
[...]
Heb even in dit topic gezocht op lock maar kan het niet echt vinden? Jammer dat ze geen oplossing als HTC hebben met shortcuts.op je lockscreen.
Doet tw4 ook je contacten syncen met Facebook en twitter, zoals Sense dat doet? Dus dat profilepics geladen worden, en info als verjaardag etc.
En is het standaard android dat je contacten aan elkaar kunt linken? Of is dit iets van Sense?
En hoe is de mail app? Vind gmail app van Google gruwelijk nl.
En is het standaard android dat je contacten aan elkaar kunt linken? Of is dit iets van Sense?
Facebook sowieso. Twitter weet ik niet zeker, maar zou me niet verbazen als dat ook gekoppeld kan worden.Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:44:
Doet tw4 ook je contacten syncen met Facebook en twitter, zoals Sense dat doet? Dus dat profilepics geladen worden, en info als verjaardag etc.
Dat linken van de contacten is niet specifiek voor Sense. Dat kan ook in standaard vanilla Android (in mijn Roms in ieder geval)
Gmail app is gewoon standaard op de S2.
Ok thanks, maar ik bedoel (iOS autocorrect fail) dus dat ik de standaard gmail app vreselijk vind dus vroeg me af hoe de mail app was?Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:47:
[...]
Facebook sowieso. Twitter weet ik niet zeker, maar zou me niet verbazen als dat ook gekoppeld kan worden.
Dat linken van de contacten is niet specifiek voor Sense. Dat kan ook in standaard vanilla Android (in mijn Roms in ieder geval)
Gmail app is gewoon standaard op de S2.
Denk dat ik nu 70% zeker voor de Samsung ga. Is eens wat anders na 4 verschillende HTC 's.
Ik kan me niet herinneren een filmpje te hebben gezien van de mail app. Misschien dat iemand anders het precies weet, maar er zal vast een zelfde soort widget voor zijn als Sense.
Wat filmpjes van touchwiz4. Zijn hier al eerder gepost maar zo krijg je een beetje een idee.
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II UI demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface
YouTube: Samsung Galaxy S II - fem fede features
Filmpje van de gmail app uit 2.2. Weet niet of de gmail app is verandert in 2.3.3
YouTube: Android 2.2 Froyo gmail app
Wat andere e-mail apps voor android:
YouTube: Yahoo Mail Application for Android
YouTube: K9 Mail Android App Review
Lees ook net dat er in de social hub ook een e-mail client zit die weer anders is dan de standaard gmail app.
En zo zullen er nog wel meerdere zijn
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II UI demo
YouTube: Samsung I9100 Galaxy S II user interface
YouTube: Samsung Galaxy S II - fem fede features
Filmpje van de gmail app uit 2.2. Weet niet of de gmail app is verandert in 2.3.3
YouTube: Android 2.2 Froyo gmail app
Wat andere e-mail apps voor android:
YouTube: Yahoo Mail Application for Android
YouTube: K9 Mail Android App Review
Lees ook net dat er in de social hub ook een e-mail client zit die weer anders is dan de standaard gmail app.
En zo zullen er nog wel meerdere zijn
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 18:20 ]
Gamen op de SGS2:
YouTube: Samsung Galaxy S 2: Gaming - "Gangstar - Miami Vengeance" from Gameloft
YouTube: Samsung Galaxy S 2: Gaming - "Shrek Kart" from Gameloft
MultiTouch 2x:
YouTube: Samsung Galaxy S 2: MultiTouch Tests - "MultiTouch Tester"
YouTube: Samsung Galaxy S 2: MultiTouch Tests - "MultiTouch Visualiser"
Benchmark:
YouTube: Samsung Galaxy SII Benchmark Demo
Allemaal nieuw!
Edit: In de UK geen NFC. Zie de reacties op dit blog: http://mattsgreen.com/2011/04/i-have-a-galaxy-s-ii/
YouTube: Samsung Galaxy S 2: Gaming - "Gangstar - Miami Vengeance" from Gameloft
YouTube: Samsung Galaxy S 2: Gaming - "Shrek Kart" from Gameloft
MultiTouch 2x:
YouTube: Samsung Galaxy S 2: MultiTouch Tests - "MultiTouch Tester"
YouTube: Samsung Galaxy S 2: MultiTouch Tests - "MultiTouch Visualiser"
Benchmark:
YouTube: Samsung Galaxy SII Benchmark Demo
Allemaal nieuw!
Edit: In de UK geen NFC. Zie de reacties op dit blog: http://mattsgreen.com/2011/04/i-have-a-galaxy-s-ii/
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 18:34 ]
Verwijderd
UK is hetzelfde model als de rest van Europa?
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 18:41 ]
Ik heb daar nog geen echt duidelijk bewijs van maar denk eerlijk gezegd wel.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 18:40:
UK is hetzelfde model als de rest van Europa?
edit: Krijgen we nu toch een SGS2 zonder samsung voorop of heeft eldar (van mobile-review.com) weer een preview model in handen? Of krijgt rusland weer een andere versie?
Van XDA:
http://forum.xda-develope...?p=13166214&postcount=483
[ Voor 34% gewijzigd door AtlAntA op 24-04-2011 18:53 ]
Ik vermoed van wel, maar is het mogelijk om je google calendar volledig te integreren in de SGS2 kalender?
vraagje. ik ga overstappen van mijn iphone naar sgs2. hoe krijg ik mijn contacten van mijn iphone op de android? kan niet kopieren naar sim, want dat kan gewoon simpelweg niet. en syncen met outlook heb ik ook niet met mn iphone. heb niet eens itunes, want heb er een grafhekel aan
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Sync je iPhone met GmailAlekz87 schreef op zondag 24 april 2011 @ 20:46:
vraagje. ik ga overstappen van mijn iphone naar sgs2. hoe krijg ik mijn contacten van mijn iphone op de android? kan niet kopieren naar sim, want dat kan gewoon simpelweg niet. en syncen met outlook heb ik ook niet met mn iphone. heb niet eens itunes, want heb er een grafhekel aan
edit: Maar daar heb je ook iTunes voor nodig als ik me niet vergis.
[ Voor 7% gewijzigd door mavi op 24-04-2011 20:52 ]
Syncen met Gmail gaat gewoon met de ingebouwde mailclient op de iPhone. Hij synct zowel je kalender, mail als contacten.
Ik had een 3G hiervoor en alles werd netjes gesynct op mijn SGS.
@Phusebox
Je kunt ook vaak via xda met CWM extra lock-screens installeren op Android. Dat komt dan netjes bij Display als extra menu-optie.
@de rest
Het viel me op dat de balk in de laatste SGS2-software (Dom) nu ook zwart is? Of ligt het aan mijn ogen
It feels good to be back from a ban
Ik had een 3G hiervoor en alles werd netjes gesynct op mijn SGS.
@Phusebox
Je kunt ook vaak via xda met CWM extra lock-screens installeren op Android. Dat komt dan netjes bij Display als extra menu-optie.
@de rest
Het viel me op dat de balk in de laatste SGS2-software (Dom) nu ook zwart is? Of ligt het aan mijn ogen
It feels good to be back from a ban
[ Voor 40% gewijzigd door Relief2009 op 24-04-2011 21:15 ]
Jazeker, wordt standaard al mee gesynchroniseerd.glennl schreef op zondag 24 april 2011 @ 19:38:
Ik vermoed van wel, maar is het mogelijk om je google calendar volledig te integreren in de SGS2 kalender?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Heb gezocht bij xda op cwm maar ik kan niks vinden. Is een app ofzo?Relief2009 schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:03:
@Phusebox
ClockWorkMod, is een recovery imagePhusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:24:
[...]
Heb gezocht bij xda op cwm maar ik kan niks vinden. Is een app ofzo?
Ok dus een custom rom?
En nu nog een bruikbare dialer
Je bent wel een luie donder hePhusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:34:
[...]
Ok dus een custom rom?
Die zit er toch al in? Ten minste een dialer is in mij ogen al snel bruikbaar als deze via T9 de namen opzoekt in je contacten.Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:34:
[...]
Ok dus een custom rom?
Een dialer zit erin ja, maar je ziet maar 1 naam in beeld tijdens het zoeken, beetje useless dus.l3art schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:50:
[...]
Die zit er toch al in? Ten minste een dialer is in mij ogen al snel bruikbaar als deze via T9 de namen opzoekt in je contacten.
Ik zoek me de pleuris en besteed ongeveer een werkweek aan filmpjes kijken en op fora zoeken zoals got en xda.Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:36:
[...]
Je bent wel een luie donder heZoek (wat beter) en gij zult vinden!
CMW is geen custom ROM, maar een programma om roms te flashen. En als niet Galaxy gebruiker had ik dat in 5 minuutjes gevonden.
Ik vond alleen maar cmw rom dit cmw mod dat? Maar een programma om roms te flashen zorgt voor customizable lockscreens? Hmm, vaag.Snoop schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:03:
CMW is geen custom ROM, maar een programma om roms te flashen. En als niet Galaxy gebruiker had ik dat in 5 minuutjes gevonden.
Het is een recovery loader, net zoals Amon RA. Je kunt daarmee niet alleen een hele nieuwe rom er opzetten, maar je kunt ook enkel bepaalde onderdelen van bijvoorbeeld themes flashen: de batterij-indicator, de notificatiebalk etc. Op deze manier zou je ook een lockscreen kunnen veranderen.Phusebox schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:05:
[...]
Ik vond alleen maar cmw rom dit cmw mod dat? Maar een programma om roms te flashen zorgt voor customizable lockscreens? Hmm, vaag.
Zou Eldar van mobile-review deze week niet een definitieve review plaatsen? Zie nog niets......
Als het goed is morgen. Dat had ik ergens gelezen, alleen weet niet meer waar. Hij kan in ieder geval elk moment online komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Snoop op 24-04-2011 23:44 ]
Samsung Galaxy S 2: Browser Testing - Flash/Heavy use
http://domarmstrong.blogs...-s-2-browser-testing.html
[ Voor 25% gewijzigd door Golf2vr6 op 24-04-2011 23:53 ]
Morgen ochtend dan maar even kijken...... Ben benieuwd.
Mooi al die filmpjes maar kan hij in godsnaam die focus eens goed zetten? Erger me er de tiefus aan
Je bent niet de enigste! Het is opgenomen met een HTC met beroerde camera. Je zou zeggen dat hij als Samsung Mob!ler toch wel de beschikking heeft over een betere camera. Maar vooruit alle info is welkom op wat voor manier het ook gepresenteerd wordt.Occy74 schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:33:
Mooi al die filmpjes maar kan hij in godsnaam die focus eens goed zetten? Erger me er de tiefus aan
Nog maar een paar dagen en de eerste echte UK reviews staan online..
Wow dat ziet er goed uit! Vooral het youtube nomobile gedeelte was erg goed. Alleen hij had wat problemen om de kwaliteit in te stellen volgens mij? Was wel benieuwd hoe het page scrollen zou gaan onder de playback van 1080P video(ook al is het youtube compressed).Golf2vr6 schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:52:
Samsung Galaxy S 2: Browser Testing - Flash/Heavy use
edit: Voor iedereen die zich eventueel nog zorgen maakte over GPS in de SGS2:
http://domarmstrong.blogs...msung-galaxy-s-2-gps.html
[ Voor 12% gewijzigd door AtlAntA op 25-04-2011 01:11 ]
Hmm geen NL voice recognition dus... beetje een domper.
http://vlingo-en.custhelp...C9nMlVMSGxzaw%3D%3D/sno/0Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:43:
[video]
Daar beweren ze zelfs dat alleen engels ondersteund wordt.
Bij die translation app staat nederlands er wel bij(zoek even in de 1e preview van eldar).
Verwijderd
Denk wel dat het er komt. Ik kan al op me mobiel gewoon in het nederlands smsjes schrijven met mijn stem. Eigenlijk overal wel waar een toetsenbord tevoorschijn komtPhusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:43:
[video]
Werkt best lekker. Alleen je moet niet veel lawaai in je omgeving hebben. Dit heb ik bij de Gingerbread keyboard.
Dat is dan ook Vlingo (externe partij). Is Google Voice niet al in het Nederlands verkrijgbaar?Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:43:
[video]
Inmiddels is commercial n°4 online
YouTube: [GALAXY S II] 4th Commercial
Nogsteeds geen eldar review....
Ik wist niet dat hij russisch was.....
Ik wist niet dat hij russisch was.....
[ Voor 40% gewijzigd door spanx op 25-04-2011 11:18 ]
Dus het geribbelde achterkantje verdwijnt? Mat is ook wel mooi, maar geribbeld vond ik wel chiquer staan.mafiatounes schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:13:
Inmiddels is commercial n°4 online
Oplaadtijden van games zijn stukken sneller bij de SGS2. Dat is natuurlijk te verwachten, maar mooi om het "live" te zien.Snoop schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:15:
de filipino dude heeft ook weer een nieuw filmpje:
YouTube: Samsung Galaxy S II vs Galaxy S
Die livewallpaper van de stad + verkeer op de SGS2 is trouwens wel erg slick! Ik heb nu een SGS, maar me SGS lijkt net speelgoed vergeleken bij de SGS2.
[ Voor 41% gewijzigd door Relief2009 op 25-04-2011 11:54 ]
Ik zie bij dat filmpje niets van de achterkant? Hoe kom je erbij?Relief2009 schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:32:
[...]
Dus het geribbelde achterkantje verdwijnt? Mat is ook wel mooi, maar geribbeld vond ik wel chiquer staan.
[...]
Oplaadtijden van games zijn stukken sneller bij de SGS2. Dat is natuurlijk te verwachten, maar mooi om het "live" te zien.
Die livewallpaper van de stad + verkeer op de SGS2 is trouwens wel erg slick! Ik heb nu een SGS, maar me SGS lijkt net speelgoed vergeleken bij de SGS2.
Vanaf 0.13 kijken. Aan het einde van het filmpje draait de SGS2 en zie je de achterkant langskomen. Die is mat en glad. Het kan ook een hele slechte rendering zijn.Jo... schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:44:
[...]
Ik zie bij dat filmpje niets van de achterkant? Hoe kom je erbij?
Verder heb ik ook ergens in een live hands-on een matte achterkant langs zien komen.
Weet je zeker dat je naar het goede filmpje hebt gelinkt? Hij laat ze het hele filmpje lang op de tafel liggenRelief2009 schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:47:
[...]
Vanaf 0.13 kijken. Aan het einde van het filmpje draait de SGS2 en zie je de achterkant langskomen. Die is mat en glad. Het kan ook een hele slechte rendering zijn.
Verder heb ik ook ergens in een live hands-on een matte achterkant langs zien komen.
check youtube.com/mattsgreenukiklucas schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:52:
[...]
Weet je zeker dat je naar het goede filmpje hebt gelinkt? Hij laat ze het hele filmpje lang op de tafel liggen
hij heeft een UK retail unit en deze heeft een matte achterkant voor zover ik kan zien.
Mijn excuses. Heb twee keer hetzelfde filmpje gequote. Nu staat het wel goed.iklucas schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:52:
[...]
Weet je zeker dat je naar het goede filmpje hebt gelinkt? Hij laat ze het hele filmpje lang op de tafel liggen
Yep dat is hem! Hij zegt ook overduidelijk matt finish. Vraag me wel af waarom ze op het laatste moment hebben besloten om het geribbelde achterkantje te vervangen door een matte.Snoop schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:54:
[...]
check youtube.com/mattsgreenuk
hij heeft een UK retail unit en deze heeft een matte achterkant voor zover ik kan zien.
[ Voor 41% gewijzigd door Relief2009 op 25-04-2011 11:58 ]
Ahh ik zie het nu, en idd ook op de review van Matt Green.
mat finish vind ik wel toch iets mooier... minder bling bling... is ook niet nodig voor dit toestel...
Ik kon alleen niet goed horen of het dan ook makkelijker vasthouden is minder glad?
Ik kon alleen niet goed horen of het dan ook makkelijker vasthouden is minder glad?
Had het zelf niet opgemerkt, maar nu komt de vraag is het krasgevoelig en hoe is de houvast.
Bij nader inzien ziet het er wel goed uit!
Bij nader inzien ziet het er wel goed uit!
[ Voor 56% gewijzigd door mafiatounes op 25-04-2011 12:16 ]
Bij Dom heb ik nog geen achterkant gezien eerlijk gezegd.Jo... schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:07:
Hm, Dom Armstrong had ook een UK retail toestel en deze had wel een geribbelde achterkant dacht ik.
Bij nader inzien vind ik de matte achterkant toch wel wat hebben.
Ik vind het ook mooier.
Dom en Matt zijn trouwens allebei Samsung Mob!ler in de UK en ze hebben beide hetzelfde toestel.
Dom en Matt zijn trouwens allebei Samsung Mob!ler in de UK en ze hebben beide hetzelfde toestel.
Als mat ook betekend dat het een soort van soft-finish heeft, en dus meer grip heeft ben ik voor. Als het gewoon mat plastic is gaat het echt cheap uitzien IRL.
Ik ga ervan uit dat het een soft-finish is, anders heb je echt geen grip.Phusebox schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:13:
Als mat ook betekend dat het een soort van soft-finish heeft, en dus meer grip heeft ben ik voor. Als het gewoon mat plastic is gaat het echt cheap uitzien IRL.
In de commercial vind ik het er nog semi glanzend uitzien eerlijk gezegd.Relief2009 schreef op maandag 25 april 2011 @ 12:22:
[...]
Ik ga ervan uit dat het een soft-finish is, anders heb je echt geen grip.
Dit topic is gesloten.