Wil helemaal niet zoveel zeggen, de LG optimus 2x heeft ook een dualcore processor. Toch loopt alles echt niet zo smooth als een Galaxy S2418O2 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:29:
Gozer, der zit een 1.2ghz Dual Core cpu met een dijk van een grafische chip inDan loopt alles wel soepel, ook niet-accelerated
LG Optimus 2x loopt nog op Froyo, dat maakt ook al een klein verschil. Al zal Samsung de software ook wel goed geoptimaliseerd hebben voor hun dual core processor.alwaysleft schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:32:
[...]
Wil helemaal niet zoveel zeggen, de LG optimus 2x heeft ook een dualcore processor. Toch loopt alles echt niet zo smooth als een Galaxy S2
Leuke filmpjes, vooral dat heavy usage... kan je goed zien dat mijn desire toch wel wat meer moeite heeft nadat ik bijvoorbeeld angry birds sluit e.d. Goed bezig! S2 wordt denk toch wel mijn volgende telefoon als ik het zo zie!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
De inhoud? Ik kan amper wat zien; out of focus, overbelicht ?Koen87 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:21:
[...]
Het gaat om de inhoudOok al zijn het crap filmpjes, ik vind et wel mooi de functionaliteiten en het kunnen weergeven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Stel je aan zeg, ga een bril kopen dan of koop een ander beeldscherm. Waarom ben jij de enige die hier over klaagt terwijl de rest hier wel gewoon commentaar op kan geven?Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:46:
[...]
De inhoud? Ik kan amper wat zien; out of focus, overbelicht ?
Ik deel de mening van Phusebox. Zet de camera op een statief of op een stapel boeken, dat scheelt al enorm.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb ook al toegegeven dat de filmpjes niet geweldig zijn, echter neemt dat niet weg dat de inhoud en de bedoeling van de filmpjes niet zichtbaar wordt. Het is niet continue overbelicht en out of focus.The Wizard schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:50:
Ik deel de mening van Phusebox. Zet de camera op een statief of op een stapel boeken, dat scheelt al enorm.
Tijd voor een nieuwe monitor en het mooie scherm van de S2 zal dan ook niet echt aan jou besteedt zijnKoen87 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:55:
Het is niet continue overbelicht en out of focus.
Nickname does not reflect reality
Ik vind dat een beetje mieren n.uken je mag al blij zijn dat die gozer filmpjes maakt! Ik (en andere) kan (kunnen) de inhoud zien het is niet perfect maar je bent ook niet verplicht om te kijken!The Wizard schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:50:
Verder ON-TOPIC dat beestje ziet er gelikt uit zowel hard als software lijken goed geoptimaliseerd samen te werken in tegenstelling tot andere android's, ook Touchwiz 4 ziet er niet slecht uit en ik neem mijn vooroordelen van TW 4.0 terug.
Multiple pc builds in progress
@golf: wat is het geheugen gebruik na een paar uur? En heb je al bugs gevonden
?
[ Voor 7% gewijzigd door spanx op 22-04-2011 11:33 . Reden: Slaat nergens op.... ]
Damn it's good 2b a Tweaker!
Dat toestel is niet van hem tochspanx schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:14:
@golf: wat is het geheugen gebruik na een paar uur? En heb je al bugs gevonden?
Gister even bij media markt geweest, even ouwe hoeren over telefoons, volgens de verkoper was eergister de bestelling voor de SII de deur uit gegaan en verwachting is dat eerste week van Mei de toestellen aankomen.
overigens wist T-Mobile mij te melden dat deze toestellen rond om Juni pas te leveren waren.
hopen dat media markt gelijk heeft/krijgt =), ik kan niet wachten
overigens wist T-Mobile mij te melden dat deze toestellen rond om Juni pas te leveren waren.
hopen dat media markt gelijk heeft/krijgt =), ik kan niet wachten
iMac 2020 i7
Mijn collega kreeg een sms van T-mobile:o.poulssen schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:24:
Trouwens mijn collega heeft bevesting van T-Mobile gekregen dat T-Mobile de SII vanaf Week 19 kan leveren, en in alle winkels beschikbaar heeft!
Hoort deze discussie over levertijden niet thuis in het levertijden topic?
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en..."
[ Voor 5% gewijzigd door XElD op 22-04-2011 11:57 ]
Met NFC kun je toch gebruiken bij RFID lezers?
Dus die groene bolletjes zijn satellieten? Gaat vrij snel dan inderdaad, weet toch dat het bij mij altijd vrij lang duurt om een gps fix te krijgen binnen met mijn HTC Desire.Snoop schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:08:
gps fix is ook lekker snel
YouTube: Samsung Galaxy S 2 GPS (indoors)
Net ook even diezelfde app op m'n HTC Desire geprobeerd, en het duurde toch wel een heel pak langer. Het satellieten vinden duurde al langer, en dan om nog 'n fix te krijgen duurde ook lang. Ziet er dus naar uit dat ze 'n goede GSP ontvanger in de SGS II hebben gestopt
[ Voor 23% gewijzigd door Jo... op 22-04-2011 14:21 ]
hier nog een paar aan elkaar geplakte 1080p filmpjes gemaakt met de s2
YouTube: Samsung Galaxy S II 1080p Videos
YouTube: Samsung Galaxy S II 1080p Videos
YouTube: Samsung GALAXY S II - Letters from the World Trailer
De s2 reclames die toen uit kwamen.....
De s2 reclames die toen uit kwamen.....
De vraag is hoe betrouwbaar dat filmpje is. Probeer maar eens 2x kort achter elkaar dezelfde app, dan heb je veel sneller een fix.Jo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:15:
[...]
Dus die groene bolletjes zijn satellieten? Gaat vrij snel dan inderdaad, weet toch dat het bij mij altijd vrij lang duurt om een gps fix te krijgen binnen met mijn HTC Desire.
Net ook even diezelfde app op m'n HTC Desire geprobeerd, en het duurde toch wel een heel pak langer. Het satellieten vinden duurde al langer, en dan om nog 'n fix te krijgen duurde ook lang. Ziet er dus naar uit dat ze 'n goede GSP ontvanger in de SGS II hebben gestopt
Als we hem mogen geloven is het niet 2x achter elkaar gedaan: "OK: so on my last one I think I'd run the GPS just before so it looked far too fast. I did this one after a fresh reboot and started GPS up"Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:47:
[...]
De vraag is hoe betrouwbaar dat filmpje is. Probeer maar eens 2x kort achter elkaar dezelfde app, dan heb je veel sneller een fix.
Maar zelfs als ik mijn telefoon reboot en gps aan zet. Is hij nog altijd sneller dan wanneer ik al 2 dagen mijn geps niet heb gebruikt. Op de een of andere manier onthoudt hij waar de sattelieten zijn o.i.d.
een review!
http://www.yugatech.com/b...-galaxy-s-2-i9100-review/
http://www.yugatech.com/b...-galaxy-s-2-i9100-review/
[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 22-04-2011 16:03 ]
2 augustus loopt mijn contract af. Zoals het nu lijkt wordt dit de opvolger. Wilde eerst de X10 houden maar deze S2 kriebelt
XXXVI
Inderdaad, ik las net onderaan dat het een pre production model is. Desalniettemin draait hij op 2.3.3 en een review is altijd leuk om te lezen, pre-production of niet.
het is trouwens dezelfde telefoon (uit de filipijnen) waarvan een aantal dagen geleden al een filmpje op youtube stond. deze zit erg dicht tegen het productiemodel aan.
het is trouwens dezelfde telefoon (uit de filipijnen) waarvan een aantal dagen geleden al een filmpje op youtube stond. deze zit erg dicht tegen het productiemodel aan.
[ Voor 36% gewijzigd door Snoop op 22-04-2011 16:17 ]
Op Super AMOLED Plus zie je zo te zien nog wat in tegenstelling tot op AMOLED: (Op mijn HTC Desire zie ik bijna niets in de zon)
Ook nog een filmpje van de muziekspeler/audiokwaliteit:
De musiccontrols in de notificatiebar lijken me wel handig, dit ontbreekt in HTC Sense. Geluid klinkt overigens ook vrij goed, al kan ik hier pas over oordelen als ik hem werkelijk heb. (Als het slechte microfoon is horen wij het ook slecht in deze video)
Ook nog een filmpje van de muziekspeler/audiokwaliteit:
De musiccontrols in de notificatiebar lijken me wel handig, dit ontbreekt in HTC Sense. Geluid klinkt overigens ook vrij goed, al kan ik hier pas over oordelen als ik hem werkelijk heb. (Als het slechte microfoon is horen wij het ook slecht in deze video)
[ Voor 50% gewijzigd door Jo... op 22-04-2011 16:53 ]
Dat is A-GPS, hij download een bestandje met de positie van de GPS satellieten waardoor de fix veel sneller verkregen kan worden. Meestal zitten er gegevens in van meerdere dagen. Tevens gebruikt hij de locatie van de GSM masten om een snellere fix te krijgen.s.v.seters schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:52:
Maar zelfs als ik mijn telefoon reboot en gps aan zet. Is hij nog altijd sneller dan wanneer ik al 2 dagen mijn geps niet heb gebruikt. Op de een of andere manier onthoudt hij waar de sattelieten zijn o.i.d.
Zie Wikipedia: Assisted GPS
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ligt het nou aan mij, of ziet de batterijklep bij het outdoor filmpje er iets minder diep geribbeld uit dan we met eerder modellen zagen? Zou dit misschien de (naar vernoeming iets dikkere) NFC versie zijn?
Ik lijk hetzelfde te zien bij de foto van het toestel zonder batterijklep en de foto van de achterkant die de man heeft geplaatst op zijn Twitter, al is dit dankzij de vreselijke camera kwaliteit moeilijk met zekerheid te zeggen.
Ik lijk hetzelfde te zien bij de foto van het toestel zonder batterijklep en de foto van de achterkant die de man heeft geplaatst op zijn Twitter, al is dit dankzij de vreselijke camera kwaliteit moeilijk met zekerheid te zeggen.
[ Voor 7% gewijzigd door M-en-M op 22-04-2011 17:32 ]
Is er ook iemand die zich druk maakt om de gesprekskwaliteit? Wat weten we daarvan?
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Het is een high-end smartphone, het flagship van Samsung. Ik denk dan toch wel dat de gesprekskwaliteit goed zal zijn, denk je niet?wiljums schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:35:
Is er ook iemand die zich druk maakt om de gesprekskwaliteit? Wat weten we daarvan?
Ik denk dat dat alleen maar zo lijkt vanwege de zeer wazige foto.M-en-M schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:30:
Ligt het nou aan mij, of ziet de batterijklep bij het outdoor filmpje er iets minder diep geribbeld uit dan we met eerder modellen zagen? Zou dit misschien de (naar vernoeming iets dikkere) NFC versie zijn?
Mwah wil niet altijd wat zeggen. Je streeft toch naar een bepaalde verkoopprijs en met zo'n specs moet je waarschijnlijk ergens bezuinigen.Jo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:54:
[...]
Het is een high-end smartphone, het flagship van Samsung. Ik denk dan toch wel dat de gesprekskwaliteit goed zal zijn, denk je niet?
Mwah, het is ook niet zo super goedkoop hé. Ze zullen waarschijnlijk vooral bezuinigen op de behuizing, die plastiek is. Maar van wat ik van de SGS II tot nu toe al heb gezien heeft Samsung toch wel geprobeerd op alle vlakken de beste te zijn, beste processor, beste scherm, goede GPS, goede software, ...Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:18:
[...]
Mwah wil niet altijd wat zeggen. Je streeft toch naar een bepaalde verkoopprijs en met zo'n specs moet je waarschijnlijk ergens bezuinigen.
kortom de beste telefoon out there!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
zoals?Mouki_9 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:22:
[...]
mis enkel de notification ledmaar daar zijn ook weer oplossingen voor
Je kunt dat toch ook wel zelf even opzoeken? Is meerdere keren vermeld in dit topic. Als ik het me goed herinner heet de app NoLED.
Excuses, maar ik ben nieuw hier... Bedankt voor de tip, ik zoek het even op!Jo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:27:
[...]
Je kunt dat toch ook wel zelf even opzoeken? Is meerdere keren vermeld in dit topic. Als ik het me goed herinner heet de app NoLED.
volgens mij heette dat ook noled ja, maar er was ook nog een andere variant die de knoppen (verlichting knoppen) gebruikt als notification led. Kan naam eventjes niet herinneren, maar er was wel een aparte kernel voor nodig volgens mijJo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:27:
[...]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Hmm volgens samsung mobile vertegenwoordiger kan het wel eens eind juni gaan worden!
Dude, hoe vaak is het al gezegd dat dat in het andere topic moet?Queros schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:05:
Hmm volgens samsung mobile vertegenwoordiger kan het wel eens eind juni gaan worden!
En dan nog klopt jou informatie niet, of eerder zijn informatie. In de UK komt hij 1 mei uit, en in NL/BE wellicht (vrij zeker) week 19. Aangezien hij in de UK 1 mei uitkomt, kan ik me niet voorstellen dat hij pas eind juni in NL/BE komt. Snap dus absoluut niet dat die Samsung Mobile vertegenwoordiger zo'n valse informatie zit te geven.
Nonsens... Het wordt week 19. Maar dit hoort hier thuis:Queros schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:05:
[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic
En weer een review:
http://www.electricpig.co...amsung-galaxy-s-2-review/
http://www.electricpig.co...amsung-galaxy-s-2-review/
Ik ben me aan het verdiepen in de SGS II maar ben de volgende zaken nog niet tegengekomen:
- is syncen van Outlook met de SGS II 'out of the box' mogelijk?
- zou syncen ook via WiFi werken (dus niet overzetten bestanden zoals Kies Air)
Samsung S23 Ultra 256GB
Beetje waar ik bang voor was. Mega specs / hardware, maar inferieure software. Pff ik heb echt nog nooit zo over een telefoon getwijfeld. Ben echt bang dat de overstap naar Samsung me tegen gast vallen, niet qua hardware, maar software. Plus dan nog de plastic behuizing.
Koop dan gewoon de Sensation...Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:57:
[...]
Beetje waar ik bang voor was. Mega specs / hardware, maar inferieure software. Pff ik heb echt nog nooit zo over een telefoon getwijfeld. Ben echt bang dat de overstap naar Samsung me tegen gast vallen, niet qua hardware, maar software. Plus dan nog de plastic behuizing.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
De review op www.electricpig.co.uk meldt: "Call quality was more than pleasing for a phone so slim: we were able to comfortably conduct speakerphone chats without our voice being scrunched up at the other end."wiljums schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:35:
Ik heb de review maar vrij vluchtig gelezen, maar zag hun toch niet echt iets negatief zeggen over de software. Ze vonden dat het een zeer snelle en soepele launcher was, die goed gebruik maakte van de hardware. Enkel waren ze niet zo blij met de hubs, maar er zijn genoeg alternatieven lijkt me. Wat was er dan negatief aan de software volgens jou?Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:57:
[...]
Daar zijn custom roms voor. Galaxy S1 is precies hetzelfde, maar met alleen al een lagfix en Samsung troep eraf heb je een prachtig toestel.Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:57:
[...]
Beetje waar ik bang voor was. Mega specs / hardware, maar inferieure software.
Inderdaad, ik wilde het net zeggen. Ze zijn alleen niet zo te spreken over de hubs (deathly dull) maar dit hoef je natuurlijk niet te gebruiken. De UI op zich lijkt me erg fijn werken en softwarematig werkt alles juist erg soepel.Jo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:03:
[...]
Ik heb de review maar vrij vluchtig gelezen, maar zag hun toch niet echt iets negatief zeggen over de software. Ze vonden dat het een zeer snelle en soepele launcher was, die goed gebruik maakte van de hardware. Enkel waren ze niet zo blij met de hubs, maar er zijn genoeg alternatieven lijkt me. Wat was er dan negatief aan de software volgens jou?
Het enige echte minpunt kan de bouwkwaliteit zijn, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Stond er nou dat er geen update gaat komen voor icecream? Dus android 2.x is dan gelijk het einde voor deze super telefoon??
Met zo veel snelle /nieuwe hardware ?
[ Voor 14% gewijzigd door spanx op 22-04-2011 23:07 ]
Wow, dat zijn een boel awards: Editor's Choice April 2011, Best Buy April 2011, 5/5 Stars
Voor zower ik weet biedt Kies de optie om met Outlook te syncen, maar hier heb ik me nog niet echt in verdiept.wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 22:41:
Ik ben me aan het verdiepen in de SGS II maar ben de volgende zaken nog niet tegengekomen:
Verder is Outlook en Exchange syncen niet extreem lastig met Android op zichzelf, dit kan men simpelweg doen door het te syncen met Gmail/Google Apps. Als men een alternatief zoekt die buiten Google om werkt zijn deze vrij makkelijk te vinden. Vrijwel al deze opties kosten echter wel wat. (Voor een aantal van de beste opties, zie deze thread)
Early adopters might want to think twice about the Samsung Galaxy S 2 – there’s no way this will be getting the next Android update, Ice Cream, before the Google Nexus S.spanx schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:05:
Stond er nou dat er geen update gaat komen voor icecream? Dus android 2.x is dan gelijk het einde voor deze super telefoon??
Misschien niet uitgesproken negatief, maar wat ze schreven over de softwarebeviel mij persoonlijk niet.Jo... schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:03:
[...]
Ik heb de review maar vrij vluchtig gelezen, maar zag hun toch niet echt iets negatief zeggen over de software. Ze vonden dat het een zeer snelle en soepele launcher was, die goed gebruik maakte van de hardware. Enkel waren ze niet zo blij met de hubs, maar er zijn genoeg alternatieven lijkt me. Wat was er dan negatief aan de software volgens jou?
Ik heb het gelezen, van wat ik begreep gaven ze aan dat vrijwel alles van TouchWiz 4.0 een goede toevoeging is op het standaard Android platform, met uitzondering van de Hubs (wat de previews, zelfs die van Eldar, ook al aangaven). Enkel dat deze skin niet zo goed is als HTC's Sense, wat inmiddels wel te verwachten viel.Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:16:
[...]
Misschien niet uitgesproken negatief, maar wat ze schreven over de softwarebeviel mij persoonlijk niet.
Ja precies, en ik vind de huidige Sense die ik heb al op veel punten voor verbetering vatbaar.M-en-M schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:19:
[...]
Ik heb het gelezen, van wat ik begreep gaven ze aan dat vrijwel alles van TouchWiz 4.0 een goede toevoeging is op het standaard Android platform, met uitzondering van de Hubs (wat de previews, zelfs die van Eldar, ook al aangaven). Enkel dat deze skin niet zo goed is als HTC's Sense, wat inmiddels wel te verwachten viel.
En er zijn geen custom roms beschikbaar die de meeste van die 'punten' voor je aanpakken?Phusebox schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:24:
[...]
Ja precies, en ik vind de huidige Sense die ik heb al op veel punten voor verbetering vatbaar.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Browser ziet er wel indrukwekkend snel uit moet ik zeggen...
Volgens mij is er überhaupt geen bugvrije custom rom.AtlAntA schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 01:04:
[...]
En er zijn geen custom roms beschikbaar die de meeste van die 'punten' voor je aanpakken?
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 23-04-2011 08:52 ]
Er is ook geen bug vrije windows. Zo kan je wel even bezig blijven natuurlijk.Phusebox schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 08:51:
[...]
Volgens mij is er überhaupt geen bugvrije custom rom.
Even wat anders. Tijdje geleden is er hier al gepraat over de eventuele SDXC ondersteuning van de SGS2. Nu schijnt het dat de telefoon (lees:hardware) deze kaartjes wel zou kunnen pakken/aanvaarden/accepteren maar dat de software het nog niet zou kunnen.
Zoiets staat ook op wikipedia beschreven: Wikipedia: Secure Digital
Maar het zou dus goed kunnen dat de SGS2 via een software update (android update denk ik dan..) SDXC gaat ondersteunen ook al zou het niet de maximale snelheid ondersteunen.
Als dit zo gaat zijn dan worden de media mogelijkheden nog veel groter.
edit: Kleine toevoeging: http://www.lexarmedia.com...ofessional-133x-sdxc-card
[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 23-04-2011 09:40 ]
Verwijderd
Tsja er zijn mensen die vinden de standaard Android experience veel beter. Maar ik zelf dus niet. Sense en Touchwiz voegen een heleboel functionaliteit toe aan Android. Kijk, er zijn van crap dingetjes zoals de Hubs en sommige "extra" programma' s.
Maar de Dialer, SMS, Browser, Agenda, Rekenmachine, Camera, E-mail, mijn bestanden, MP3 player, Notities, Video player en contacten applicatie en de notificatie bar enzo zijn zeker veel beter dan standaard dialer en contacten app van Android. De standaard Android launcher vind ik ook beperkt en niet zo boeiend. Het is allemaal veel te kaal.
Ik moet zeggen dat de SGS2 echt super smooth werkt op de filmpjes. Ik zou er zelf gewoon wel LauncherPro op gooien, maar de rest is dikke prima hoor!
Als ik kijk naar de Camera kwaliteit en de browser tweaks van Samsung en dat Samsung enorm veel "standaard" ondersteund.
Maar de Dialer, SMS, Browser, Agenda, Rekenmachine, Camera, E-mail, mijn bestanden, MP3 player, Notities, Video player en contacten applicatie en de notificatie bar enzo zijn zeker veel beter dan standaard dialer en contacten app van Android. De standaard Android launcher vind ik ook beperkt en niet zo boeiend. Het is allemaal veel te kaal.
Ik moet zeggen dat de SGS2 echt super smooth werkt op de filmpjes. Ik zou er zelf gewoon wel LauncherPro op gooien, maar de rest is dikke prima hoor!
Als ik kijk naar de Camera kwaliteit en de browser tweaks van Samsung en dat Samsung enorm veel "standaard" ondersteund.
Zijn voor dat noLed (als oplossing voor het missen van een notificatie led) eigenlijk ook skins, thema's of custom opties mogelijk?
Standaard is het allemaal maar erg lelijk, en als ik dan toch al met een halfbakken oplossing moet werken, dan liefst eentje die er nog ok uitziet.
Standaard is het allemaal maar erg lelijk, en als ik dan toch al met een halfbakken oplossing moet werken, dan liefst eentje die er nog ok uitziet.
als ik het goed heb begrepen wel ja.takkie.com schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:00:
Met NFC kun je toch gebruiken bij RFID lezers?
Weer een filmpje van de snelheid van de GPS fix binnenshuis. Verbonden met 5 satellieten in 24 seconden.
Is geen retail toestel wat er wordt gebruikt dus dat belooft alleen maar goede dingen. Met andere woorden, slechter zal het op het retail toestel niet zijn.M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 15:04:
Weer een filmpje van de snelheid van de GPS fix binnenshuis. Verbonden met 5 satellieten in 24 seconden.
met of zonder A-GPS.... dat maakt namelijk wel uit ja.....
Een nieuwe video review:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NvXzvHOEcCA]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NvXzvHOEcCA]
http://mattsgreen.com/2011/04/i-have-a-galaxy-s-ii/
[ Voor 66% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 15:55 ]
lees zo nu en dan wat over launcherpro en de standaard launcher. wat doet een launcher precies? vergeef mn onwetendheid. Ik ben in het bezit van een iOS device
Mag niks aanpassen van meneer Jobs
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Een Launcher zijn eigenlijk de homescreens en het appmenu bij elkaar. Dus de verschillende 'panels' met widgets erop kunnen verandert worden d.m.v. een andere launcher en het menu om apps te starten kan ook worden aangepast d.m.v. een launcher.Alekz87 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:05:
lees zo nu en dan wat over launcherpro en de standaard launcher. wat doet een launcher precies? vergeef mn onwetendheid. Ik ben in het bezit van een iOS deviceMag niks aanpassen van meneer Jobs
en een andere launcher is te downloaden uit de market? "My first android"Jo... schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:08:
[...]
Een Launcher zijn eigenlijk de homescreens en het appmenu bij elkaar. Dus de verschillende 'panels' met widgets erop kunnen verandert worden d.m.v. een andere launcher en het menu om apps te starten kan ook worden aangepast d.m.v. een launcher.
Ja Launchers zoals LauncherPro zijn te downloaden uit de Android MarketAlekz87 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:10:
[...]
en een andere launcher is te downloaden uit de market? "My first android"
naja geld heb ik er wel voorover. neem aan dat alles gewoon met een creditcard werkt. komt goed. ben beniewd. al die filmpjes zien er perfect uit iig. bedankt voor de info iigJo... schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:14:
[...]
Ja Launchers zoals LauncherPro zijn te downloaden uit de Android MarketSommige zijn gratis, sommige vragen geld voor extra functies, andere zijn dan weer volledig betalend, ...
Maar je bent ook helemaal niet verplicht om een andere launcher te gebruiken, dus als je de TouchWiz launcher goed vindt, dan moet je niet persé een andere gaan gebruiken.Alekz87 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:19:
[...]
naja geld heb ik er wel voorover. neem aan dat alles gewoon met een creditcard werkt. komt goed. ben beniewd. al die filmpjes zien er perfect uit iig. bedankt voor de info iig
En de Market werkt met Google Checkout, wat als ik het goed heb i.c.m. creditcard werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Jo... op 23-04-2011 16:25 ]
ik heb net even met de mobiel van mijn vrouw gespeeld (Galaxy S) en ik ben flabbergasted hoe snel dat werkt....
Straks met de S2 is de S nog een slak (met sommige games dan) in denk dat de laadtijden ook stukken korter zijn...
de S heeft volgensmij geen EXT4, maar dat laggy FS...
Straks met de S2 is de S nog een slak (met sommige games dan) in denk dat de laadtijden ook stukken korter zijn...
de S heeft volgensmij geen EXT4, maar dat laggy FS...
Kijk eens aan, met dat laatste filmpje wordt er toch best wel gecheat: De textures staan niet aan bij de 3D onderdelen van de test...
Ik heb hem gevraagd of textures uit stonden en of hij kon testen met textures aan.M-en-M schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 17:07:
Kijk eens aan, met dat laatste filmpje wordt er toch best wel gecheat: De textures staan niet aan bij de 3D onderdelen van de test...
Zijn antwoord: um, err... hmmm....what now? how?
Foto's in alle resoluties:
http://domarmstrong.blogs...-2-camera-quick-test.html
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 18:02 ]
Kloppen de resoluties wel?
De 8MP foto past gewoon op mijn scherm van 1920*1080.
Ik zou toch verwachten dat ik zou moeten scrollen met een resolutie van 3264*2448
Edit: Om te illustreren. Resolutie van 7020 bij 7228.
Ik zou toch verwachten dat ik zou moeten scrollen met een resolutie van 3264*2448

[ Voor 46% gewijzigd door yur400 op 23-04-2011 18:16 ]
Afbeeldings info: 1.600px × 965pxyur400 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:10:
Kloppen de resoluties wel?
[afbeelding]
/edit 1:Antwoord van hem: Ah, so something is resizing them...
/edit 2: Hij heeft ze nu ergens anders gehost.
[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 18:44 ]
http://twitter.com/#!/eldarmurtazinApple lawsuit against Samsung isnt about current/old products. Thats the battle between iPhone 5 and SGS3 (Autumn 2011). So similar phones
Zucht
samsung galaxy s2 quadrant advanced scores 1.2 ghz stock rom
Total 3381
Cpu. 7046
Mem 3823
I/o. 3929
2d. 888
3d. 1199
Total 3381
Cpu. 7046
Mem 3823
I/o. 3929
2d. 888
3d. 1199
Netjes... Dat kan in de volgende maanden hoger worden.... Keyword optimalisaties....
Alsof de iPhone 5 de hardware gaat kunnen overtreffen of zelfs nog maar evenaren van de SGS II...
Snap trouwens niet zo goed dat ze dan al de SGS III zouden uitbrengen, tussen de SGS en de SGS II zat bijna een jaar. Het stomme zou wel zijn als de SGS III enkel 3.1 krijgt, en ze de SGS II kopers in de kou laten staan met 2.3.3...
Verwijderd
Ik zou het wel jammer vinden als er na een half jaar al een opvolger geintroduceerd wordt. Vind één jaar een mooie tijd. Anders voel je je zo snel ingehaald worden
PS. Wordt eens tijd om een SGSIII topic te openen dan
iemand interesse?
PS. Wordt eens tijd om een SGSIII topic te openen dan
Precies... De sgs2 komt zo dichtbij dat we naar iets anders moeten gaan uitkijken, anders is het niet leuk meer.... ( geintje )
[ Voor 99% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 19:31 ]
Linpack Benchmark Test
BenchmarkPi
DLNA/Wifi connectivity
http://domarmstrong.blogs...-s-2-benchmark-tests.html
BenchmarkPi
DLNA/Wifi connectivity
http://domarmstrong.blogs...-s-2-benchmark-tests.html
[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 19:33 ]
Die video review ziet er goed uit, enige wat me een beetje zorgen baart is het feit dat hij hem constant met 2 handen vasthoudt. Beetje groot dus blijkbaar.
Verder is het Super Amoled+ scherm echt geweldig, je ziet bijna geen verschil tussen de zwarte rand en het scherm... super.
Verwijderd
aan de andere kant, hij is nauwelijks groter als de SGS. en die is met 1 hand toch wel bedienen?Phusebox schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:54:
[...]
Die video review ziet er goed uit, enige wat me een beetje zorgen baart is het feit dat hij hem constant met 2 handen vasthoudt. Beetje groot dus blijkbaar.
Ook handig, music player interface als het toestel ge-locked is:

Tetheren (of je provider er blij mee is, dat is een andere vraag):

[ Voor 50% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 22:16 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 23-04-2011 22:16 ]
Verwijderd
Dit is allemaal gewoon standaard AndroidGolf2vr6 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:33:
Ook handig, music player interface als het toestel ge-locked is:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.