Ja grappig, dat gevoel heb ik ook. Ik moet zeggen, ik had TSW helemaal niet op mijn netvlies staan, want: Funcom en slechte ervaringen met deze partij... en eigenlijk te weinig over gelezen.Visgek82 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:16:
Ben sinds een paar dagen deze juweel van een game ook aan het spelen , maar mijn god.. wat een sfeer en gameplaybeste mmo die ik ooit speelde. Wat ook erg leuk is aan deze game , zo af en toe moet je echt even nadenken of hints volgen om verder te komen, dit nodigt uit naar meer speel uren
Valt me alleen op dat de game op Tweakers niet zo hard lijkt te gaan , da's toch vreemd voor een game van dit kaliber.
Tot een collega tegen me zei, je zou TSW eens moeten proberen... dat zit wel goed in elkaar.
Dus ik met een lichte tegenzin toch eens geinstalleerd.. en nu .. ben ik helemaal hooked.. die sfeer is onovertroffen.. alles zit gewoon echt goed in elkaar...
Natuurlijk zijn er de occassional minpuntjes.. maar die wil ik ze met alle liefde vergeven als ze de kwaliteit die ze bij de launch hebben weten neer te zetten volhouden.
Ik ben erg benieuwd naar waar ze van hieraf verder gaan.. wat ze erbij gaan bouwen.. hoe endgame eruit gaat zien, wat we nog kunnen verwachten.
Ik hoop ook nog ergens dat dit spel bij wat groter publiek bekend wordt.. en dat ook de community op tweakers ze weet te vinden.