Toon posts:

[MMORPG] The Secret World

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Alcmaria
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-11 15:15

Alcmaria

Syntax Error in 10

Visgek82 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:16:
Ben sinds een paar dagen deze juweel van een game ook aan het spelen , maar mijn god.. wat een sfeer en gameplay :) beste mmo die ik ooit speelde. Wat ook erg leuk is aan deze game , zo af en toe moet je echt even nadenken of hints volgen om verder te komen, dit nodigt uit naar meer speel uren :)

Valt me alleen op dat de game op Tweakers niet zo hard lijkt te gaan , da's toch vreemd voor een game van dit kaliber.
Ja grappig, dat gevoel heb ik ook. Ik moet zeggen, ik had TSW helemaal niet op mijn netvlies staan, want: Funcom en slechte ervaringen met deze partij... en eigenlijk te weinig over gelezen.
Tot een collega tegen me zei, je zou TSW eens moeten proberen... dat zit wel goed in elkaar.
Dus ik met een lichte tegenzin toch eens geinstalleerd.. en nu .. ben ik helemaal hooked.. die sfeer is onovertroffen.. alles zit gewoon echt goed in elkaar...
Natuurlijk zijn er de occassional minpuntjes.. maar die wil ik ze met alle liefde vergeven als ze de kwaliteit die ze bij de launch hebben weten neer te zetten volhouden.

Ik ben erg benieuwd naar waar ze van hieraf verder gaan.. wat ze erbij gaan bouwen.. hoe endgame eruit gaat zien, wat we nog kunnen verwachten.
Ik hoop ook nog ergens dat dit spel bij wat groter publiek bekend wordt.. en dat ook de community op tweakers ze weet te vinden.

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08-09 15:03

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Endgame start bij Kingsmouth ;)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• _H_G_
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07-12 13:55
Alcmaria schreef op maandag 30 juli 2012 @ 09:37:
Ik ben erg benieuwd naar waar ze van hieraf verder gaan.. wat ze erbij gaan bouwen.. hoe endgame eruit gaat zien, wat we nog kunnen verwachten.
Het verhaal is wel het belangrijkst en IS, naar mijn mening, de "end-game". De bedoeling is dat men constant het verhaal uitbreidt.

Je kan in bepaalde mate hardcore raiden en pvpen, nadat je alle content gezien hebt, maar dat zal denk ik nooit het niveau van andere spellen halen, die daar wel op gericht zijn.

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Ja dat is wat Funcom en een hoop fans om het hardst roepen maar helaas is gebleken dat het niet zo werkt :/ Uiteindelijk draait ook TSW uit op een "get to max level, then farm gear so you can farm better gear"-spel. En door de bizarre regels rond de 16-uur lockout voor nightmare instances zijn er veel problemen met groups: als iemand in de groep onvoldoende blijkt qua kwaliteit/gear dan *kan* je de instance niet uit om vervanging te vinden. Daar moet je namelijk de instance voor uit. Maar de lockout kickt meteen in zogauw je dat doet dus dan kan je niet meer terug...

Gevolg: mensen zijn héél picky voor PUGs want het is einde oefening voor iedereen als er eentje matig blijkt. Veel groups willen je gewoon zien verschijnen in de gear waar je eigenlijk die instances voor in moet. Het is dus moeilijk om zonder cabal (guild) te beginnen met nm.

En dat er geen classes zijn doet ook niets af aan het feit dat de instances gewoon gebaseerd zijn op een tank + dedicated healer + dps. Dat blijkt al bij de "Gatekeeper" (een sologevecht waar je doorheen moet als tank, healer, of dps voordat je de hoogste moeilijkheidsgraad instances in mag) en ook de gevechten overleef je als groep niet zonder tank en healer. De "Holy Trinity" is dus gewoon aanwezig, behalve als je aan het questen bent maar dat doe je minder als je alle quests al een keer gedaan hebt.
_H_G_ schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:41:
[...]

Het verhaal is wel het belangrijkst en IS, naar mijn mening, de "end-game". De bedoeling is dat men constant het verhaal uitbreidt.

Je kan in bepaalde mate hardcore raiden en pvpen, nadat je alle content gezien hebt, maar dat zal denk ik nooit het niveau van andere spellen halen, die daar wel op gericht zijn.
De maandelijkse updates zijn cool maar ik heb niet het idee dat ze spelers een maand zoet kunnen houden met wat ze toevoegen. Wel wat quests die verhaal toevoegen maar het zullen vooral instances en raids zijn die mensne bezig gaan houden. Op een gegeven moment heb je dus spelers die alles gedaan hebben qua verhaal, hun gear op orde hebben in instances en dan....? Dan zijn ze weg tot er wat updates overheen zijn geweest denk ik.

Als laatste: ik heb het idee dat geen enkele zone na Kingsmouth ook maar in de buurt komt van de kwaliteit en verscheidenheid van dat gebied. Minder verscheidenheid in quests en npc's en bijvoorbeeld Egypte had zo in een fantasy mmo kunnen zitten qua verhaal en quests. Het feit dat het in het heden speelt kwam daar eigenlijk niet naar boven, het waren de te verwachten goden + tempels...

[Voor 11% gewijzigd door Bundin op 30-07-2012 13:24]

I like bacon!

• 4bit
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:18

4bit

Onward, to futility!

Bwa, PVP lijkt mij toch veel potentieel te hebben. 3-way PVP is nog steeds het beste en MMO devs zien dat nu blijkbaar terug in (TSW en GW2 gaan beide terug voor 3-way). Raiden kan ik nog niet zeggen want dat heb ik nog niet gedaan, ik heb zelfs nog geen dungeon gedaan :(. Tot nu toe eigenlijk vrij hard single player gespeeld. En levellen blijft nog steeds 1 van de betere ervaringen van de MMO's die ik gespeeld heb. Bakken sfeer en combat voelt gevuld aan. Quests worden mooi ingeleid en dergelijke.

Langs de andere kant denk ik niet dat ik dit langer dan 3 maanden ga spelen, dan ga ik het wel gezien hebben.

I'll do what I can, but expect very little.

• Bundin
  • Niet online
Ik heb me tot nu toe verre gehouden van pvp (nooit mijn ding geweest) maar ik hoor van guildies dat het neerkomt op zerg 1 tegen zerg 2 en de grootste zerg wint. En omdat er geen population control is en op de ene server het merendeel Templar is en op de andere server het merendeel Illuminati lopen die grootste factions over de rest heen (in ieder geval in Fusang). 3-way wordt snel 2-way of zelfs eenzijdig als de factions niet even groot zijn.

Ik ben dan wel negatief over de toekomst in mijn laatste posts, maar ik wil nog wel even benadrukken dat de kwalitteit van de quests echt wel boven andere mmo's uitsteekt :) Ook de erg goede voice acting helpt daarbij. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop.

[Voor 23% gewijzigd door Bundin op 30-07-2012 13:48]

I like bacon!

• Alcmaria
  • Laatst online: 30-11 15:15

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik vind het zo apart dat bij andere MMO's de forumposts niet zijn bij te houden, en deeltje zoveel na deeltje zoveel wordt gemaakt...
Bij deze MMO zitten we op 11 pagina's en de TS is van 11 juni 2011..
Eigenlijk vind ik het jammer dat deze MMO niet de aandacht krijgt die het verdiend.
Ik heb SWTOR gespeeld en deze heeft me op geen enkele manier zo gegrepen als dat Secret World dat doet.

Hoe kan het nou toch dat er weinig interesse is in deze game op (bijv.) Tweakers.

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Alcmaria schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:15:
Ik vind het zo apart dat bij andere MMO's de forumposts niet zijn bij te houden, en deeltje zoveel na deeltje zoveel wordt gemaakt...
Bij deze MMO zitten we op 11 pagina's en de TS is van 11 juni 2011..
Eigenlijk vind ik het jammer dat deze MMO niet de aandacht krijgt die het verdiend.
Ik heb SWTOR gespeeld en deze heeft me op geen enkele manier zo gegrepen als dat Secret World dat doet.

Hoe kan het nou toch dat er weinig interesse is in deze game op (bijv.) Tweakers.
Waarschijnlijk omdat de 98% van de RPG community die geen TSW speelt op dit moment zit te wachten op WoW:MoP of GW2.

Ik heb TSW een paar uur gespeeld bij een maat van mij. Ik kan inderdaad beamen dat de quests heel goed in elkaar zitten. Het combat & talent systeem vond ik daarentegen tegenvallen, of anders gezegd; not my cup of tea. Maar dat kan komen omdat ik een aardig passieve speler ben :)

• _H_G_
Alcmaria schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:15:
Misschien komt er nog marketing. Veel marketing pre/tijdens launch heeft ook z'n nadelen.

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:58
Er komt iig nu een vrij grote patch aan , die content toevoegd en ook een auction house , dus het lijkt erop dat Funcom er dit keer wel bovenop zit, in tegenstelling tot hun eerdere avonturen.

Ben nog altijd erg tevreden met de game, al twijfel ik wel aan het feit of ik elemental wil houden of niet. Is er een manier waarop ik mijn AP's terug kan krijgen (allemaal tegelijk) , of moet ik maar doorspelen tot ik genoeg APs heb om een andere build te overwegen? En hoe gaat dat dan precies, want die ability's die ik dan kan kopen zijn dan toch te zwak voor het level monsters daar? gezien het feit dat het dan waarschijnlijk 1-2 punt ability's zijn.

Gigabyte Aorus B550 Pro / Ryzen 5 3600 / 6800 XT / 1 TB NVME / 16 GB 3600 C15

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07-12 12:48
Visgek82 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:07:
Er komt iig nu een vrij grote patch aan , die content toevoegd en ook een auction house , dus het lijkt erop dat Funcom er dit keer wel bovenop zit, in tegenstelling tot hun eerdere avonturen.

Ben nog altijd erg tevreden met de game, al twijfel ik wel aan het feit of ik elemental wil houden of niet. Is er een manier waarop ik mijn AP's terug kan krijgen (allemaal tegelijk) , of moet ik maar doorspelen tot ik genoeg APs heb om een andere build te overwegen? En hoe gaat dat dan precies, want die ability's die ik dan kan kopen zijn dan toch te zwak voor het level monsters daar? gezien het feit dat het dan waarschijnlijk 1-2 punt ability's zijn.
Nee hoor, ik gebruik ook een paar van die eerste abilities. Helaas zijn de AP/SP niet terug te krijgen, je zult door moeten spelen voor meer punten om een nieuwe build te maken. Hoe dieper je in de tree's komt heeft niet zo zeer te maken met hoeveel damage 1 ability doet, dit is afhankelijk van je gear en de combinatie van abilities en passives.

Ik speel bijvoorbeeld Assault Rifle/Shotgun, als mijn abilities penetraten krijg ik 10% extra penetration rating. Daarnaast krijgen ze een dot die damage doet, deze passives komen uit hele andere trees dan bijvoorbeeld Assault Rifle en Shotgun.

Kijk eens naar die Decks die Funcom heeft samengesteld, dan zie je een duidelijke combinatie van abilities en passives. Ga echter niet als eerste een deck unlocken omdat deze vrij slecht zijn en er betere combinaties zijn.

[Voor 7% gewijzigd door Baiko op 31-07-2012 13:14]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• dodendar
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 29-07-2014
Ik ben heel erg benieuwd naar het spel. Ik ben de game op dit moment aan het installeren. Na WOW, LOTRO, AION, RIFT, SWTOR gestopt met het hele MMO gebeuren. Nu GW2 eraan zat te komen toch weer eens in de MMO scene gedoken. Al snel vond ik het weer hetzelfde verhaal. Elfje hier, kasteeltje daar.

De setting van TSW spreekt me onzettend aan. Ondanks dat ik op veel verschillende websites lees dat er het één en ander mankeert aan het spel ga ik het toch proberen. Deze forumpost heeft me alleen maar meer zin gegeven in het spel.

• Plekuz
  • Laatst online: 05-11 14:33

Plekuz

available in strong mint

Hoera, de AH is er en issue #1 met nieuwe missies, nightmare dungeons en allerlei kleine wijzigingen die het een levende wereld laten lijken! Althans, die staat ie nu te downloaden. Ben benieuwd! Ik vind dit nog steeds de leukste MMO van de afgelopen jaren en dit soort ontwikkelingen maken het alleen maar beter hoop ik.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De AH is erg fijn om te hebben, eindelijk wat gerichter op zoek naar wapens en items :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bertus15
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 15:54
Zit er iemand in een leuk guild op Arcadia? De groep waar is nu in zit zijn aardige kerels, maar ze spelen wel heel erg weinig (en ik ben al niet zo fanatiek).

• Ahrnuld
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:20
Dit weekend dus gratis uitproberen :)

Niets...

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:58
Inmiddels ben ik al weer wat verder en net sprint rank 2 gekocht , bevalt nog steeds super. hoe verder ik kom en hoe meer ik doe, des te meer begin ik in te zien wat een geweldige game dit is.. werkelijk fantastisch.

Gigabyte Aorus B550 Pro / Ryzen 5 3600 / 6800 XT / 1 TB NVME / 16 GB 3600 C15

• Semmy
  • Laatst online: 06-02-2018
Zo heerlijk spel zeg.

alleen 2 vraagjes

hoe verander ik de positie van dingen in mijn hud.
en hoe krijg ik die starter pack? waarvoor ik betaald heb?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Semmy schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:29:
... en hoe krijg ik die starter pack? waarvoor ik betaald heb?
Via de in-game item store (via menu linksboven of de , toets). Daar staan de spulletjes tussen voor 0 punten (dus gratis). Heb ik in ieder geval mijn t-shirt en egyptisch poeske ook vandaan gehaald.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• garathane
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:40

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik ben me aan het inlezen, in dit draadje en op het net, maar ik kan nergens iets over de maandelijkse kosten vinden. iemand hier schreef dat het € 15,- per maand was. Klopt dat ?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

garathane schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:35:
Ik ben me aan het inlezen, in dit draadje en op het net, maar ik kan nergens iets over de maandelijkse kosten vinden. iemand hier schreef dat het € 15,- per maand was. Klopt dat ?
Ja, dat klopt.

Zo, net de laatste tier van Mortal Sins gedaan en ... ehrr ... whut? Ik snap er geen snars van, maar ach, het was lollig. Kom ik terug bij mijn Dragon baas en verwacht een lekker uitgebreid filmpje om het main verhaal af te sluiten, krijg ik alleen maar te horen
spoiler:
neem maar eens vakantie

Sjeez ...

Eens kijken wat er nu nog te doen is in TSW. Vast een hoop missies die ik overgeslagen heb.

• _H_G_
Vreemd dat je het niet gevonden krijgt: http://www.thesecretworld.com/gameplay

Bij wat langere abonnementen krijg je wat korting en wat bonus points (voor micro transactions). Niet veel bijzonders (of je moet een hele lange abbo nemen).

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Iemand die leuke dingen heeft gekocht met zijn bonus punten (als hij het voorbije weekend 30+ missies heeft gedaan)?

Ik zou eens moete zoeken of ik niet een Matrix-achtig plunje kan vinden in de shop :)

• garathane

garathane

_H_G_ schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:36:
Vreemd dat je het niet gevonden krijgt.
*bloos* Helemaal overheen gelezen......Toch bedankt.

• garathane

garathane

Leuk,ik ben in-game en kan gewoon reageren.... :)
Maar wat een vreselijke dungeon....In de kelder van het miningmuseum...boobytraps uitschakelen,bewaakt door twee camera's maar zonder stealth mogelijkheden....Ik ben al 10 keer ontploft :( .

Zo,dat moest ik even kwijt. Maar weer opnieuw proberen; ik ben niet voor niets al op driekwart gekomen.

Edit: gelukt...na nog eens vijf keer te zijn ontploft....pfff

[Voor 8% gewijzigd door garathane op 13-08-2012 22:24]

• Iozay
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-08 20:25
Probeer de camera's te ontwijken, zorgt er voor dat je minder boem gaat zeggen ;)

• Bundin
  • Niet online
Er komen meer van die missies. Alle guards en cameras volgen een vast patroon zodat je er altijd ongezien doorheen kan. Even in een donker hoekje de boel bekijken tot je de patterns doorhebt dus :)

I like bacon!

• garathane

garathane

Bundin schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:43:
Er komen meer van die missies. Alle guards en cameras volgen een vast patroon zodat je er altijd ongezien doorheen kan. Even in een donker hoekje de boel bekijken tot je de patterns doorhebt dus :)
Duidelijk,ik ben er ook door gekomen. Het was echter wel moeilijk...Ik ben waarschijnlijk niet handig genoeg.
Met een tweede character ging het al veel sneller ( slechts drie keer ontploft)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:24
Ik ben positief verrast door deze game.
Goede setting, verhaallijn en de gameplay bevalt ook prima.

Moet alleen nog een cabal vinden die meer bij mijn tijdzone past.

Zijn er mensen die interesse hebben in een dungeonfarm? Ik heb wat meer Ankh en de dungeon erna nodig. Nm dungeons ben ik denk ik nog niet klaar voor.

• garathane

garathane

Na ongeveer een uur spelen (kan wat korter of langer zijn) loopt SW vast. Eerst stottert het beeld,dan gebeurt er niets meer en moet ik een Ctrl-Alt-Del doen. Soms krijg ik de mededeling in beeld dat er een geheugenprobleem is en dat ik het beste kan overgaan naar win 7 64.Ik heb Win 7 32,maar 4GB plus 2 GB op mijn graka, dat moet toch voldoende zijn,lijkt me.
Dingen die ik gedaan heb: programma's uitgeschakeld om geheugen vrij te maken, drivers opnieuw geïnstalleerd en diverse settings in het spel omlaag geschroefd (Maar niet alles, het moet nog wel een beetje leuk eruitzien).
Desondanks gebeurt het nog steeds.

Herkent iemand dit ? En weet iemand een snelle,handige,goedkope en vooral feilloze :) oplossing ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

maar 4GB plus 2 GB op mijn graka, dat moet toch voldoende zijn,lijkt me.

Nee ;) 32bit kan maximaal maar iets van 3.7GB beschikbaar maken, inclusief je videogeheugen. Dus je hebt maar erg weinig normaal geheugen beschikbaar voor het spel (de rest is reservering voor je videokaart en wat systeemzut) en van de 4GB geheugen wordt dus goeie 2GB nooit gebruikt.

Simpel, neem 64bit windows en je bent er meteen vanaf :)
(nu kon je met een 64bit key wel een 32bit installeren, mischien dat dit ook andersom kan?).

[Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2012 00:08]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Suicyder
Bij mij gebruikt TSW een belachelijke hoeveelheid van 2,4 GB geheugen tijdens het spelen.
Denk dat voor jou Win 7 64 bit al kan helpen.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik heb dan toch maar men abbo voor TSW afgezegd, en van WoW hernieuwd in opwachting van de nieuwe expansion. TSW is verfrissend, sfeervol, soms aartsmoeilijk maar teveel gericht op solo.
Dus nadat ik zo goed als 99% van de quests heb gedaan ondertussen (mis enkel nog wat sidemissions en een paar dungeon missions), 50% van de skills heb vrijgespeeld en eigenlijk enkel nog 5 man dungeons kan doen voor gear (ben al full ql10 blue), is er niet super veel te beleven.
Misschien dat de NY 10 man raid uitkomt, of naar een paar nieuwe issues uit zijn, ik terug een kijkje kom nemen.
Het zal ook schelen dat er niemand van men oude guild mee TSW is komen doen... Anders was ik wellicht wel blijven hangen.

• Suicyder
@Blas
Herkenbaar probleem, ik ben nu een aantal mensen tegen gekomen die hetzelfde hebben. Zelf heb ik ook aardig wat gevuld, maar heb ik nog genoeg te doen omdat ik aardig wat missies dubbel gedaan heb (solo en later mensen v/d cabal helpen erbij).

Ik heb helaas nog maar weinig van dungeons kunnen genieten, te weinig mensen die het kunnen healen in mijn kennissenkring en de LFG spam in Agartha is onnavolgbaar, dus je moet geluk hebben met het vinden van een groep.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dungeons zijn leuk, maar ik zie nu steeds vaker 'random encounters' ipv dungeons komen, wat ik persoonlijk veel leuker vind. Je wordt met 5 man in een instance gegooid, encounters zijn compleet random op jouw niveau met hier en daar een boss-mob.

Juist de enorme dynamiek binnen deze game, had ik gehoopt zoiets in TSW te krijgen ipv dat klassieke dungeon gebeuren (wat weer faalt op het Trinity systeem).

• garathane

garathane

Weer iets wat ik niet begrijp: ik ben begonnen met 'pistols', en als deck wil ik dan bounty hunter nemen. Daar hoort een shotgun bij. Hoe kan ik die twee wapens combineren ? Ik las ergens dat je automagisch van wapen wisselt wanneer je een skill aanklikt die je met dat wapen doet. Dat gebeurt niet, de skill blijft grijs. Tijdens de combat in je inventory op het wapen klikken werkt ook niet, je kan tijdens de combat niet van wapen wisselen.

Heeft iemand enig idee ?

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

garathane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:52:
Weer iets wat ik niet begrijp: ik ben begonnen met 'pistols', en als deck wil ik dan bounty hunter nemen. Daar hoort een shotgun bij. Hoe kan ik die twee wapens combineren ? Ik las ergens dat je automagisch van wapen wisselt wanneer je een skill aanklikt die je met dat wapen doet. Dat gebeurt niet, de skill blijft grijs. Tijdens de combat in je inventory op het wapen klikken werkt ook niet, je kan tijdens de combat niet van wapen wisselen.

Heeft iemand enig idee ?
je moet wel een shotgun equippen, en er al abilities voor unlocked hebben natuurlijk ;) (je hebt 2 weapon equip vakjes daarvoor)

• garathane

garathane

Aha...
Maar in de andere hand zit de focus (de eerste die je maakt bij die mevrouw in de kelder). Die zou je dus niet meer kunnen gebruiken dan.
Er zit wel érg veel diepgang in dit spel. ik heb best wat MMO-ervaring,maar dit is erg anders als de rest.

[Voor 33% gewijzigd door garathane op 24-08-2012 10:16]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

garathane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:52:
Aha...
Maar in de andere hand zit de focus (de eerste die je maakt bij die mevrouw in de kelder). Die zou je dus niet meer kunnen gebruiken dan.
Er zit wel érg veel diepgang in dit spel. ik heb best wat MMO-ervaring,maar dit is erg anders als de rest.
Je focus is ook van een bepaald aanvalstype (dat kun je zien aan de beschrijving) en je kunt maar twee soorten tegelijk gebruiken. Dus bijvoorbeeld pistols en elemental, of pistols en blades, of blades en chaos etc. Het is verstandig om in het begin je te concentreren op maar twee soorten en niet je punten over de hele reeks van mogelijkheden te verspreiden.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

garathane schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:52:
Aha...
Je kan trouwens in de test ruimte in het begin waar je je eerste wapen krijgt, terug naar binnen lopen nadien en elk wapen dat je wil daar gaan looten.

Issue 2 is trouwens uitgesteld, mede door de ontslagen die gevallen zijn bij funcom. Issue 2 wordt nu rond 11 september verwacht, eventueel zonder barber shop.

[Voor 13% gewijzigd door BlaSfem0n op 27-08-2012 15:12]

• garathane

garathane

Speelt iemand dit nog ?
(ik wel,overigens)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg net nog mailtje over de grote ARG, ik heb tijdje terug nog gespeeld, dit lijkt me wel erg interessant.

• Vrijdag
  • Laatst online: 22:56
http://games.fok.nl/nieuw...cret-world-geschrapt.html

Mooi, kan ik het spel voor kerst/mijn verjaardag vragen :9 :)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan ik die ook weer even installeren, achteraf voelt het wel als AoC, concept en sfeer erg netjes, gametechnisch gewoon matig.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik zou het nu dan ook wel weer durven installeren.
Zelfde indruk als SinergyX. Sfeer en verhaal was geweldig, zaten zeer leuke quests in. Maar het voelt niet echt aan als een MMO en het is ook geen singleplayer game. IMO hadden ze beter een goede singeplayer game met dit verhaal/concept gemaakt.

• Kaw
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07-11 11:23
Kreeg net een mailtje dat je geen abbo meer nodig hebt.
Maakt voor mij niets uit. Vond het gewoon niets aan.

• corset
  • Laatst online: 21:21
grappige/domme reactie op Fok artikel:
Alweer een WoW sub leecher die het niet gehaald heeft.
Ik denk een WoW fanboy.

Mensen moeten echt leren dat een spel het niet meteen "niet gehaald" heeft als ze voor die sub optie gaan. TOR draait voor zover ik weet nog goed, is nu F2P, LOTRO precies hetzelfde. genoeg andere games ook.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Kaw
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 07-11 11:23
Het lijkt in de verste verte niet op WoW, waardoor die opmerking niet op gaat. Maar het spel kreeg mij niet te pakken, terwijl ik toch een zwak heb voor alles wat MMO & RPG genoemd mag worden.
Wat je wel kan zeggen is dat abbo's niet werken, want anders hadden ze dat systeem wel vastgehouden. F2P heeft zijn nadelen en de grootste is toch wel de aanwas van trollers en bots, omdat het je toch geen cent kost. Ben benieuwd of dit spel nu de zoveelste Pay2Win wordt, of dat ze creatief zijn en geld proberen te halen bij dingen die niet de gameplay direct beinvloeden.

[Voor 49% gewijzigd door Kaw op 13-12-2012 10:23]

• corset
Kijk, laat ik eerlijk zijn, ik heb in de closed beta gezeten, en het spel was voor mij niks. Maar ik vind het spel wel genoeg potentieel hebben om goed te worden. Echter kan ik niet tegen zulke wow trolls.

Maar ik moet zelf zeggen dat de WoW community erg verziekt is.

[Voor 13% gewijzigd door corset op 13-12-2012 10:25]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fok :')

Elke site die nu nog games vergelijkt met WoW, kan ik echt niet serieus meer nemen.

Maar het is echt weer een Funcom game, AoC was precies zo :P

[Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2012 10:38]

• corset
SinergyX schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:38:
Fok :')

Elke site die nu nog games vergelijkt met WoW, kan ik echt niet serieus meer nemen.

Maar het is echt weer een Funcom game, AoC was precies zo :P
anders gezegt:

WoW fanboys + mensen die alles wow clones noemen :p

Maar over Funcom, helaas wel. Veel potentie, uitwerking van 0 :( zo jammer. Ik ga het wel weer spelen als het in de budgetbakken ligt.

[Voor 6% gewijzigd door corset op 13-12-2012 10:42]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

An sich was de uitwerking nog best ok, het idee achter de gun-tree's werkt best aardig en geeft je een beetje een GW1 gevoel van skills samenstellen (tegenstelling hoe ze dat in GW2 compleet kapot gemaakt hebben). Er zit aardig wat denk en rekenwerk in om een leuke synergy te maken tussen de bepaalde wapens.

Grootste nadeel is de animatie en damage uitwerking. Ze hebben elk aspect van 'moderne' combat meegenomen, met een juiste focus op 'action combat' maar toch de elementen van traditioneel combat (defense/offense stats, trinity), maar de uitwerking hiervan is gewoon wat gaar.

Dit compenseert redelijk voor de 'RPG freaks' dat veel quests echt een geweldig systeem hebben om dingen te vinden, zo wordt de ingame browser soms 'overruled' naar een fictieve website, waar dus hints voor je quests staan, maar moet je soms ook wikipedia/google gebruiken om bepaalde hints op te zoeken (zelfs al vrij snel aan het begin). Helaaas ingame resulteerde dat onder de 'wow boys' veel gezeik was 'what is answer to quest XX', die wilden natuurlijk geen moeite doen voor de quests.

Dat ARG wat volgende maand begint is beetje een stap naar dat Google MMO gebeuren, je combineert reallife met ingame activiteiten, trekt mij enorm. Waar dus ook reallife aspecten impact hebben op ingame elementen, erg benieuwd hoe ze dat uitwerken.

Helaas weet ik nu al, groot deel van de spelers vind dat niets, moeite doen of puzzelen voor quests en gaan weer 'failcom' en 'wow fail clone' roepen.

• corset
Jep, ben ik dus ook bang voor. Ik zag de WoW community ook al in de beta (het niveau "kritiek op game = Gkick"), hierdoor werd de beta experience voor de mensen die ook echt testen erg verpest. Je kreeg namelijk 2 kampen:

1.) Beta forum werd volgepleurd met OMG WOW CLONE OMG ITS TO HARD
2.) Testers die ook echt moeite deden om bugs te vinden.

Als ze wat harder waren geweest voor de 1e groep, dan hadden de developers meer tijd kunnen besteden naar luisteren naar de 'echte' testers.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AH werkt in iedergrval, dat is al een plus. Verder nog weinig nieuws gevonden, maar is wel behoorlijk druk :)

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 07-12 11:21

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Gisteravond de knoop doorgehakt, en het spel via Steam gekocht. Uiteindelijk de client via TSW website gehaald. Want Steam crashte hier continu als ik het spel via Steam probeerde te downloaden. Beetje vreemd, want met de andere Steam games heb ik hier nooit geen last mee gehad.

Maar goed :)

Zit nu op de Deamon server met een Blood Magic / Assault Rifle karakter. Zoek me nog helemaal suf naar allerlei dingen. Maar dat gaat helemaal goed komen. Ik denk wel dat ik met dit spel een behoorlijk poosje zoet ben.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Bundin
  • Niet online
Ik heb me een tijd prima vermaakt, maar er zaten voor mij een paar grote nadelen aan:
De animaties zijn (waren?) wat matig, er zat geen echte "flow" in. Niet vloeiend bewegende poppetjes breken de immersion meteen voor me. Hetzelfde was voor mij één van de redenen om ooit ook Warhammer Online vaarwel te zeggen

Verder vond ik de dungeons maar matigjes. Veel fights (ik heb tot in Trans gespeeld) waren uiteindelijk een soort Nuke-em-down fest zonder veel toevoegingen. "Stay out of the red circle" en het komt wel goed.

Daarnaast vond ik de zones minder leuk worden naarmate ik verder in het spel kwam: Kingsmouth vond ik geniaal, references links, rechts en achter je. Dat werd alweer minder in de volgende map (hoewel de Stephen King schrijver een leuke questgiver was en de Academy ook goed gedaan was had ik niks met het "dorpje" of het pretpark. Ook de puzzle-missions werden minder goed uitgewerkt naar mijn idee.

Als laatste zag ik weinig/geen reden om ooit een alt te spelen. Of je dezelfde zone nou nog een keer doet (wat al saai is, maar 1 manier om te levelen schiet niet op) op een alt of op je al tricked out main om points te vergaren.. De factions leken meer een cosmetische keuze dan echt verschil te maken (ook in quests: copy/paste). Zonder alts ben ik er met een paar maanden echt wel klaar mee meestal.

Maargoed, ik zal binnenkort weer eens kijken :)

I like bacon!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel inderdaad nog op mijn eerste character, nog bezig met sand, red sun (ofzo) story, dus nog genoeg te doen :P

Dungeons zijn nog wel grappig uitgewerkt, het is meer beetje balans in alles wat rondloopt, iets wat in GW2 totaal niet kon vinden. Je kan gewoon 1 op 1 met een mob zonder veel problemen, iets wat in GW2 bijna onmogelijk was (naast de continue knockdown/stun/whatever). Het is allemaal wat 'vriendelijker' spelend, inderdaad met de standaard 'let op de grond' dingen.

Had beide geinstalleerd staan, uiteindelijk GW2 weer eraf gegooid, TSW is in dat opzicht wat leuker spelend, zeker als waardige vervanger van de skill-keuze systeem uit GW1 (iets wat in GW2 totaal niet meer aanwezig is).

1 ding moet ik ze toegeven, ze hebben de dialogen met bijna elke quest erg goed uitgewerkt, het is geen klik ja klik go, maar vaak met wat interessante dialogen. Maar gaat jouw character ooit nog een woord zeggen? :P

• corset
domme vraag: Maar sinds het B2P plan, hebben ze er nu ook een store ingegooid, of is het de 1e game die geen store gebruikt met B2P? (dus ik bedoel pay2win items, niet de cosmetic)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben wat kleine boosts erin zitten, runspeed en dacht exp gain, maar verder geen wapens of gear in welke vorm dan ook. (behalve de starterguns die je krijgt als je voor dec.2012 de game had gekocht).

Dat opzicht is het moeilijk p2w te maken, of ze moeten echt QL10 wapens toevoegen of direct unlock van die nieuwe auxility pools, mogelijk dat in de toekomst zulke unlock packs komen (net zoals de GW1 pvp unlock packs, dat je direct toegang hebt tot alle skils - die je dan nog wel moet kopen, maar je hoeft ze niet meer te cappen/unlocken -- al lijkt dit technisch wat moeilijker te worden in TSW).

[Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 20-12-2012 11:34]

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02-12 10:24
Tsk, heb ik dat spel twee dagen geleden voor 30 euro gekocht op steam, is ie nu in de aanbieding voor 22.50

Gigabyte Z77X-D3H/i5 3770K/Corsair Vengeance 1600/MSI Radeon 7850 2GB

• corset
En ik heb hem eerder vandaag voor 30 gekocht? >_> Kan ik iets terugkrijgen van Steam, of ben ik de lul? (boeit me in principe niet, maar goed is toch geld)

Templar met Fist Weapons echt geweldig. Keycodes in churches zoeken, gasoline laten branden om zombies af te slachten. Beste quests in een MMO ooit!

[Voor 49% gewijzigd door corset op 20-12-2012 22:37]

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 07-12 11:21

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

lanerios schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:36:
En ik heb hem eerder vandaag voor 30 gekocht? >_> Kan ik iets terugkrijgen van Steam, of ben ik de lul? (boeit me in principe niet, maar goed is toch geld)

Templar met Fist Weapons echt geweldig. Keycodes in churches zoeken, gasoline laten branden om zombies af te slachten. Beste quests in een MMO ooit!
Het wordt nog leuker :) Eerste investigation quest die ik gedaan heb. Vind je ook in het starters stadje. Ga het niet verraden. Maar is veel beter opgezet dan alleen maar zombies naar vuur leiden _/-\o_ Was zelfs zo moeilijk dat ik uiteindelijk google moest gebruiken om verder te komen. Want na tier 2 van de quest zat ik gewoon vast :X

Gisteren mijn 2e karakter gemaakt. Was begonnen met een Templar Blood Magic/Assault Rifle. Heb nu ook een Illuminati Pistols/Blood Magic :) Leuke combinatie :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

• corset
kan niet wachten :p ben voorlopig met 1 weapon bezig, is al genoeg om te leren.

Weer nieuwe patch zie ik. Schijnt om een quest te fixen

update:

Eerste investigate missie gedaan (Kingsmouth Murders oid) En wat was dat cool. Had alleen wel hulp nodig met die cell >_>

[Voor 33% gewijzigd door corset op 22-12-2012 12:16]

• Suicyder
Leuk om te lezen dat toch een paar mensen meer het spel kunnen waarderen.
Ik heb zelf een Templar character met meerdere weapon skills.
Gebruik meestal Shotgun/blade momenteel ivm damage. Alle SP volledig gevuld, maar het abilitywheel biedt nog ruimte aan een boel meer :P

Mochten mensen mij ingame zoeken, de naam is hetzelfde als hier op GoT.
Server maakt niet uit, omdat je kan switchen van server tijdelijk als de groep die je joint op een andere server zit (Het zijn maar instances, niet seperate servers).

Je mag natuurlijk ook toevoegen voor af en toe wat hulp, ik kan voornamelijk DPS of Tank in dungeon's. Het healen mis ik nog een enkele skill (en boel ervaring).

edit:
Zelf doe ik momenteel voornamelijk PvP, ik weet dat het niet het beste uitgewerkt is, echter kan ik aardig meekomen en is het een van de betere manieren om aan paarse ql10 items te komen.

Items heb je in 4 gradaties, van slecht naar goed = Wit > Groen > Blauw > Paars.
Bij iedere 'armor' heb je de keuze voor 'Heal Rating', 'Attack Rating' of 'Health'. Wat je verder toevoegd aan glyph of signet kan je altijd aanpassen.

[Voor 37% gewijzigd door Suicyder op 09-01-2013 10:36]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nog steeds AR/pistol :P Easy mode selfheal icm damage doen, werkt aardig netjes.

Nadeel dat die rocket launcher quest nog steeds amper te doen is, 1 mob solo gaat, 2 mobs gaat bijna niet meer. Eerste is wanneer je stacks van die healing-debuff krijg, in notime vliegt je healing met 50% naar beneden.

Vind het alleen raar dat je damage zo matig schaalt naarmate je hogere QL hebt. Ik weet nog dat ik op QL5-6 Season hunting deed (van elke mob in de buurt stuk of 10 neermaaien in 15 minuten ofzo), nu alles bijna QL9 met 1 QL10 wapen, gaat het niet bijzonder veel sneller.

• Suicyder
Gebruik je QL9/10 Groen of Blauwe wapens? Want de hoeveelheid weapon power kan aardig verschillen.
QL10 groen max was geloof ik 296
QL10 blauw max is 347
QL10 paars 397 up te graden naar 10.4 met geen idee hoeveel dmg :P

edit:
Is er eigenlijk iets van een playerlist van gotspelers in TSW? En wie nog 'actief' is.

[Voor 17% gewijzigd door Suicyder op 09-01-2013 12:39]

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02-12 10:24
Ik ben nog steeds bezig in elk geval, dat spel is zijn eenmalige kosten zowieso meer dan waard. Inmiddels in het eerste gebied van egypte. De quests in dit spel zijn goed uitgewerkt, vooral die investigation quests zijn leuk, hoewel best moeilijk soms. Ik ben nu bezig met assault rifle voor dps+leech en blood magic voor een stevige heal op de lastige momenten. Ik zit op een RP server, ben even vergeten welke precies

Gigabyte Z77X-D3H/i5 3770K/Corsair Vengeance 1600/MSI Radeon 7850 2GB

• Suicyder
Het maakt gelukkig niet uit op welke server je zit, je kan ondanks verschil van server (eigenlijk instance) zo wisselen en samen spelen.

• Northside
  • Laatst online: 27-11 16:14
Ook maar even melden dan. Dragon speler hier.

• ETzPliskin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-12 20:24

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik speel als illuminati. Ik ben wel nog niet zover :P

Ook heb ik naar mijn gevoel iets teveel vrijheid in skills waardoor het allemaal nogal veel zoeken is imo. Maar het spel zelf is erg vermakelijk. Heel interessante verhaallijnen enzo :)

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

SinergyX schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:47:
Ik ben nog steeds AR/pistol :P Easy mode selfheal icm damage doen, werkt aardig netjes.

Nadeel dat die rocket launcher quest nog steeds amper te doen is, 1 mob solo gaat, 2 mobs gaat bijna niet meer. Eerste is wanneer je stacks van die healing-debuff krijg, in notime vliegt je healing met 50% naar beneden.

Vind het alleen raar dat je damage zo matig schaalt naarmate je hogere QL hebt. Ik weet nog dat ik op QL5-6 Season hunting deed (van elke mob in de buurt stuk of 10 neermaaien in 15 minuten ofzo), nu alles bijna QL9 met 1 QL10 wapen, gaat het niet bijzonder veel sneller.
QL van glyphs en pure synergie van je build zijn nog altijd belangrijker dan puur AR/HR/Health.
Ik had die rocketquest op men altje op ql lvl 6 kunnen doen (met wel 2 blauwe ql10 wapens) maar hij was wel vet pittig. Quantum brace is vrij makkelijk te doen op QL5-6. Chainsaw nog niet gedaan.

• KnightX
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Ben er ook mee begonnen in December toen het B2P is gegaan.
Ik speel een Templar, en werk vooral met Blade, pistols en een chainsaw - ik ben momenteel bezig met de tweede zone van Transylvania.
Ik vind de missions echt goed uitgewerkt en kijk alvast uit naar update 6 met het veteran rewards system en de nieuwe storyline in Egypte.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• detheavn
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-11 12:18
Ola. Heb het spel eergisteren gekocht en gisteren voor het eerst echt serieus gespeeld. Eerder heb ik wel meegedaan aan een beta weekend, maar toen was het zo druk dat alles gewoon de pan uit leek te laggen.

Nu heb ik eindelijk eens een tijdle lekker kunnen spelen zonder problemen en moet zeggen dat het tot nu toe allemaal zeer vermakelijk is. Sommige zaken zijn misschien niet geheel intuitief, andere voelen af en toe wat clunky aan, maar als je hier eenmaal aan gewend bent is het echt heel leuk en vooral eens wat anders.

Ik vind voornamelijk de moderne setting, met een vleug fantasie heel cool. Weer eens heel wat anders dan een WoW, GW of SWToR :)

BattleTag® :: Detheavn#2198 | FFXIV :: Yuriel Ranazreth @ Lich

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:33
Na wat "druk" van een collega ben ik een paar dagen geleden begonnen met deze game.( ook omdat er geen subscription meer is)

En eerlijk gezegd wilde ik dat ik veel eerder begonnen was :)
Wat een heerlijke game zeg. Lekker ingewikkeld.

De setting (moderne tijd) is een verademing eerlijk gezegd na alle WoW, GW etc etc.
Ga me met deze game nog lang vermaken.

FUMES et CARNES

• RaymondG
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-11 12:00
Net ook de game aangeschaft voor €16,34 euro :))) Voor dat geld ga ik er mooi eens wat tijd in steken... Toe aan wat nieuws :) Zal me benieuwen.....

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-4HJD-T7SC

• Ervig
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 29-08 09:09

Ervig

ervig#2891

Er is nu een steam summer sale (€15). Waarschijnlijk toch eens proberen!

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• ETzPliskin

ETzPliskin

Zijn er nog veel mensen die nog spelen? :)

• Bram1337
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 02-04-2018
Als 't abonneemodel nooit bedacht en ingevoerd was hadden na beta wellicht meer mensen doorgespeeld.

[Voor 42% gewijzigd door Bram1337 op 29-09-2015 09:14]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Mensen die het spel gekocht hebben zouden het eens een nieuwe kans moeten geven na al de patches (zoals ik gedaan heb). Ik heb het gevoel dat het geheel toch wel een pak verbeterd is :)

• Bundin
  • Niet online
Zal het inderdaad weer eens bekijken binnenkort, ben ermee opgehouden na de eerste patch...

I like bacon!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik vind het nog steeds jammer dat de combat niet echt vloeiend voelt. (En ook wel de repetitieve combat muziek).
Voor de rest zit er bakken sfeer in dit spel gevuld met leuke quests en horror omgevingen.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ben begonnen (server Cerberus) en net de eerste questzone uit en nu in de Savage Coast. Wat een verfrissend en leuk spel: fantastische quests en mooie verhaallijnen! Ben ook helemaal fan van de manier waarop je zelf een eigen deck met skills samenstelt. In ieder geval het geld als Buy To Play met een hele faire cashshop (cosmetics en expansions) meer dan waard.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Suicyder
Ik zal het ook weer eens een keer installeren.
Heb me vooral met de storyline, puzzel en investigation quests kunnen vermaken.

Als je wil kan je me toevoegen. Nick ingame is hetzelfde als hier op het forum.

• oostland33
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-08 01:12
heeft iemand nog een trial key over?

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ha Oostland, stuur maar een pm met je mail adres.

Suicyder ik zal je toevoegen (zit pas in de savage coast; ik ben echt aan het genieten van de lore en niet aan het haasten!)

[Voor 56% gewijzigd door Ervig op 16-08-2013 14:33]

• Renquin
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10-08 19:34
Heb het spel vanmorgen gekocht, ga het nu even proberen.
Heb de beta gespeeld, maar dat is alweer een heeeeele tijd geleden :)
Zit ook op Cerberus, nick: Renquin.

Want a cookie?!

• Maupertus
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-12 00:07
Heb al heel lang lopen azen op deze game, maar GraKa hield het tegen. Nieuwe kaart en leuke actie dus gelijk gekocht. Ben nog maar in Kingsmouth en heel erg aan het klooien met AP en SP volgens mij, maar deze nieuw Dragon disciple is fijn met bloodmagic en shotgun aan het zombie moorden.

Erg fijne lore, mooie setting en tot nu toe best leuke quests

Jezus saves and takes half damage.

• oostland33
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-08 01:12
Heeft iemand nog een buddy key? zou graag even willen testen voordat ik 15euro neerleg

alvast bedankt!

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07-12 09:53
Net in de Steam sales (tm 2 jan) de massive Edition gekocht omdat ik wel eens trek had in iets anders dan WoW, ben benieuwd :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• CamelNLD
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 31-07 23:09
Nou vertel, is het wat?

• KnightX
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
oostland33 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:22:
Heeft iemand nog een buddy key? zou graag even willen testen voordat ik 15euro neerleg

alvast bedankt!
Een beetje laat, maar... ik heb nog buddy keys.
Mocht er iemand eentje willen pm mij dan even een email door die ik mag opgeven om de key naar te sturen.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• WaxWeazle92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 11-02-2019
Heb zelf ook The Secret World :)
Heel actief gespeeld de eerste maanden (incl. beta) maar na'n tijd niet meer gespeeld.. Wou nu opnieuw spelen en content bijkopen (Massive Upgrade voor 30 euro) maar als'k wil betalen met Paypal krijg'k een melding dat'k er een creditcard voor moet toevoegen... Kan het nergens niet omzeilen schijnbaar, dus heb een ticket gestuurd naar Funcom om te zien of ze dat kunnen fixen...
Heb zelf geen creditcard en ben niet van plan om daar nu eentje voor te kopen :/

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de week de Funcom games weer eens aangeslingerd, in deze game is nog bar weinig veranderd.

Hele damage/skills/items verhaal is nog steeds erg gaar, in die transfer-hub staat nog steeds het gros DPS te zoeken naar weet ik welke dungeon, is nooit echt een 'betere' game geworden.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Inderdaad, buiten nieuwe content is er niets beter aan geworden. Zeer jammer, want vele quests en de lore konden mij best wel boeien. Maar die belabberde combat haalt wel veel van de fun weg.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben er toch iets verder in gegaan, an sich is het allemaal nog wel redelijk te doen. Hele lore rond de quests is erg interessant.

• niiennke
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06-04-2014
Heeft iemand nog buddy keys ? Wil het graag uitproberen. Bvd

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je je email kan dm'en, kan ik er wel eentje sturen.

• Mirrordin
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01-12 11:03
Heeft iemand nog een buddy key?

• Erecura
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-01-2015
Iemand die nog speelt op Tweakers?

Heb zelf alle Issues en klaar gespeeld, en ben bijna 10.4.4.
En zoek nu raids en lairs (het liefst met nederlanders)

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:33
*wipes away the dust*

Game heeft een nieuwe " release" gekregen :
https://secretworldlegends.com/

Game volgt nu het Free to play model.
Game is een heel stuk toegankelijker gemaakt. Is ook een dikke aanrader, al speel je alleen het verhaal maar een keer door.
Het verhaal is namelijk echt briljant.

Misschien tijd voor een nieuwe thread :)

FUMES et CARNES

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee