Acties:
  • 0Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:21
Compleet met Darth eens. Het spel is goed an sich, maar alle eenegzins goede dingen worden zo erg verpest door de slecht uitgewerkte dingen, het zit gewoon niet goed in elkaar.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:56
Toch blijf ik het spel wel in de gaten houden. Het is namelijk vooral de setting die mij heel erg aanspreekt. Maar een day-one aankoop zal het niet worden, daar ben ik nog niet genoeg voor overtuigd. Jammer, ik volg dit spel echt al zowat zes jaar en het lijkt wel alsof het zes jaar geleden is ontwikkeld, in plaats van gedurende zes jaar.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 04-12 16:51
Ik vind het idee echtsupertof...
Maar ik ben niet echt te spreken over de Beta Weekends....
Ik vind het een rare opzet van die beta :/ 2x achter elkaar Templars spelen YAY>... not :P
Er mist gewoon tering veel dingen en ja het is ook nog Beta maarjah... ik vind het heel veel dingen missen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 25-11 09:15

bstard

---------------

Nou dat was crap. Ga verder hiervoor ook niet de moeite nemen het te onderbouwen ;)

Blub

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-12 14:17
DarthDavy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:10:
Wat ik vreesde, is dit weekeinde werkelijkheid geworden.

TSW spreekt me aan en ik vond de setting geweldig in de game. Maar alles is zo slecht uitgewerkt. Alles wat goed en interessant is aan TSW wordt verkloot door iets anders. Ik bedoel: de voice-acting is goed, maar de slechte animaties storen enorm. Het is leuk en verfrissend om in het hedendaagse Londen rond te lopen, maar de technische beperkingen van de engine gooien roet in het eten. Een interessant skill systeem waarbij je je eigen klasse/karakter kan bouwen, maar het combat systeem werkt niet of half waardoor je eigenlijk maar mindless zit te butten bashen.

Dit is zo typisch funcom: een game met heel veel potentieel, maar het komt er langs geen kanten uit. In AoC was Tortage nog (half) goed uitgewerkt. Hier in TSW loopt het van de eerste minuut al mis.
Tortage was geweldig in AoC, de rest was gewoon pure schijt in het begin van het spel. Maps die eindigen zonder pardoes, bomen die niet echt waren, dit werd pas later & veel later allemaal aangepast.

Ik voorspel het zelfde voor TSW waarom? omdat het funcom is, funcom heeft in de jaren al bewezen dat het zelf met de meest gemakkelijke franchises de dingen nog kan verklooien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-11 11:52
Er worden al beta keys uitgegeven door Nvidia voor het beta weekend van 1 t/m 3 juni. Zie: http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/the-secret-world/deals-promotions

[Voor 22% gewijzigd door BinaryRun op 25-05-2012 08:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
RevenNL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:16:
Er worden al beta keys uitgegeven door Nvidia voor het beta weekend van 1 t/m 3 juni. Zie: http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/the-secret-world/deals-promotions
Ik heb net mijn client uninstalled :')

Naja, opnieuw installeren dan maar, wie weet hebben ze wat verbeterd.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-11 14:54
Iedereen schijnt te vergeten dat de build die we in BEta gebruiken, niet de final build is. Die is enkel intern getest, en wordt mondjesmaat aan de closed tester gegeven. Er wordt bijvoorbeeld nog steeds met man en macht aan de animations gewerkt. Bevestigd door Martin Brusgaard himself.

Zijn we zo een graphic whores geworden dat goede animations belangrijker zijn dan een goed verhaal en originaliteit?

En 1ste weekend van Juni zijn helemaal geen betatesten...Die gaan pas door rond de 15de juni

http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=31977

[Voor 20% gewijzigd door Acemath op 27-05-2012 22:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07-12 09:53
Acemath schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:56:
Iedereen schijnt te vergeten dat de build die we in BEta gebruiken, niet de final build is. Die is enkel intern getest, en wordt mondjesmaat aan de closed tester gegeven. Er wordt bijvoorbeeld nog steeds met man en macht aan de animations gewerkt. Bevestigd door Martin Brusgaard himself.

Zijn we zo een graphic whores geworden dat goede animations belangrijker zijn dan een goed verhaal en originaliteit?

En 1ste weekend van Juni zijn helemaal geen betatesten...Die gaan pas door rond de 15de juni

http://www.darkdemonscrygaia.com/showthread.php?t=31977
Nee, maar aan de game mechanics word niks meer gedaan en laat daar nou juist het grote probleem in zitten.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
Is er nog iemand bezig met de open beta van dit weekend? Ik ben het helemaal vergeten. Dubbel XP in MW3 :P

• Teunis
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 30-11 19:48
Van kennis die geen tijd had dit weekend een beta key gehad.
Moet eerlijk zeggen dat aangenaam verrast ben.

Combat systeem.
Heb alleen tijd gehad om de Shotgun en Hammer uitgeprobeerd, hammer heb binnen notime opgeven toen in één of andere meer, een ranged mob moest neer maaien, die door 100 andere mobs werdt om ringt niet te doen als melee (wist op dat moment nog niet van wapen switch af)
Op nieuw begonnen, en toen voor de shotgun gekozen dat beviel een stuk beter.
Targeting vindt in dit spel vrij irritant, maar dat kan komen door vrij kleine range op de shotgun, ik prevereer toch wel echt ranged. (maar als vergelijk met GW2 wat dicht in de buurt komt qua speelstijl vindt ik het in GW2 beter)

Questing
Nu ben persoonlijk gek op questen, maakt me niet zo veel uit of 100 monster van x is of halve map overrennen.
Wat daarin tegen wel miste is beetje hoofd/guide-lijn in welke volgorde je de quest zou moeten doen, zo af & toe voelde aan als kip zonder kop rond rennen op zoek naar quest die ik nog niet gedaan had,
Maar aan de andere kant had ik niet echt door dat ik aan levelen was en dat heeft toch wel groot voordeel.

Qua moelijkheid graad vondt ik het beetje raar (of ik liep weer te ver uit op quests), maar vaak met veel moeite mobs neergekregen, bijna half dood, en dan maar weer wachten tot je genoeg leven terug hebt om weer verderte gaan.

Aan eind van beta gewoon wat rond zitten neuzen, toen kwam ik decks tegen, nu begint het 2 wapens etc meer te logica te maken.

Zal waarschijnlijk dit spel wel gaan kopen afhankelijk van waarneer het uitkomt, waarschijnlijk puur als zombie shooter.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
WoW Khadgar: Palatank : Rest of Active Chars
GW2: Huni @ Gunnar's Hold

• Eagle_1
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 30-11 14:29
Vrijdag schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:21:
Is er nog iemand bezig met de open beta van dit weekend? Ik ben het helemaal vergeten. Dubbel XP in MW3 :P
Heb hem dit beta weekend gespeeld en het begint me steeds meer en meer te trekken.
Ik denk dat veel mensen in de eerste uurtjes een beetje moeite hebben met dit spel omdat het anders is..
Zoals hierboven ook al word beschreven,.. er zit geen echt volgorde in de quests. Je hebt een hoofdquest (in di het geval van kingsmouth onderzoeken en vragen stellen wat er aan de hand is met de mist) en daarnaast kun je zelf quests oppakken die je leuk lijken. Dit is prima te doen omdat je voor de hoofdquest de hele map langzaam maar zeker over gaat.

Levels zijn er niet,... wel is er gear quality (gear level) wat denk ik de meter is of je iets wel of niet aan kunt.
Naast een enkele kill quest zijn de meeste quests toch net een tikje anders. Zo heb ik een moordzaak die gepleegt is in 2002 toch nog even opgelost :).
De quest zijn voor mij erg leuk en afwisselend...

Combat is... iets anders dan je gewend bent denk ik... altans dat was het iig voor mij. Een beetje tegen het eind van de beta kwam ik er achter door bv dubbel op s (achter) te drukken je een onwijkende rol naar achter maakt (werkt ook voor de andere richtingen). Erg handig om een bepaalde attack van een boss te ontwijken. Voor de rest is targeten en de combat zelf even wennen,... zou mogelijk iets beter kunnen... maar ik heb me er niet aan gestoord.

Ook nog even een dungeon gedaan met want andere nlers,... erg leuk... erg cool... best moeilijk... laatste baas niet neer gekregen omdat onze gear waarschijnlijk niet voldoende was om dit aan te kunnen.
Het was trouwens de dungeon die zich afspeeld in een gebied van een gestrand containerschip... ook hier trouwens een puzzel (vrij eenvoudig) gevonden en opgelost met de groep.

Het leuke aan tsw vind ik dat het zich in de huidige tijd afspeeld waarin alles waar kan zijn (mythes ed.).

Wat me ook opviel en wat ik erg cool vind is dat het niet uit maakt bij welke faction je hoort. Je kunt nogsteeds samen een quest doen of een dungeon afronden. Ook werkt dit als cross server (er vanuit gaande dat de 3 "servers" die je bij deze beta kon kiezen ook echt servers zijn), ik kon namelijk een vriend in mijn friendslist plaatsen die op een andere server zat, vervolgens een invite sturen en samen de dungeon in.. Top!

Ik denk dat dit wel eens de mmo voor mij kan zien die mij de afwisseling brengt die ik even nodig heb in mmo-land. Lekker questen,.. geen haast.. rustig aan puzzels (die soms best ingewikkeld zijn) oplossen. ik kijk uit naar de launch. :9

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zolang ze de combat niet aanpassen, zie ik niets anders dan een AoC poging 2, waar uiteindelijk het concept van combat best interessant was, de uitwerking gewoon matig. Het was juist Champions Online die zo slechte reviews kreeg over hun combat systeem, waar nu TSW regelrecht op afgaat.

De settings zijn enige wat mij nog 'benieuwd' houden richting de launch, geen elfjes of orcs, maar meer een 'realtime' scenery.
Acemath schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:56:
Graphics whore heeft absoluut niets te maken met animaties, laat staan het combatsysteem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GuardMoony
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 02-01-2020
Heb dit weekend ook even gespeeld. Was geen GW2 beta ;)

Nu kwa sfeer is deze game top. Alles pas goed samen. Ook een unique manier van transport tussen de zones.

De skills:
Het is een beetje gelijk GW2 je wapen bepaald ook je skills. Maar bij deze MMo mag je ze nog altijd zelf kiezen. Ook dat je 2 wapens draagt zorgt voor een leuke combinatie. Zo deed ik bv. Sword/Choas. En gebruikte ik een chaos aoe spell voor lichte schade en stacks op me swordskill terwijl ik een debuff op vijanden deed. En dan als me swordstack vol zat deed ik een aoe swordskill die veel schade doet ( ook door de debuff ). Dit werd allemaal in 1 vloeiende beweging gedaan. Dus nergens eerst van wapen wisselen. Dit was niet nodig. Ook ben je niet verplicht bij je wapenkeuze te blijven. Met je punten kon je altijd een andere weg in slaan.
Nog een laatste vermelding is dat je maar 1 elite skill in je passive en active kunt steken ;) En dat er vaak kleine subtiele verschillen in skills zitten.
Voor de iets minder creative mensen zijn er voorbeeld decks. Deze kan je nabouwen. En indien deze compleet zijn zou je ook een reward krijgen. ( uiterlijk van de deckbuild )

Levels:
Dit gebeurt eigenlijk door je gear. Je krijgt experience door questen/kills. Deze kan je dan gebruiken voor je max gearlevel te verhogen. Waardoor je betere gear kan dragen. Waarmee je moeilijkere mobs kunt killen.

Crafting:
Bijna alles kan je zelf maken. Dit doe je door een specifiek patroon in je crafting box te maken. Afhankelijk van de gebruikte materialen/quality en toolkit bekom je items. https://docs.google.com/d...JL2RLcfp7UJiKc/edit?pli=1 Hier vond ik de meeste info erover

Quests:
Zoals hier boven al is vermeld. Heb je 1 hoofdquest. Deze moet je vervullen. Daarnaast kan je nog 1 runquest doen ( rood ) en 3 kleine quest. Er waren nog 2 andere questiconen maar deze ben ik nergens tegen gekomen. ( heb wel geen dungeon gespeeld )
In de quests zelf is ook een leuke afwisseling. Zo vond ik de leukste quest ( en ook moeilijkste) een puzzlequest over de illuminatie. Hierbij moest je ook dingen op internet opzoeken. En daarvoor is een ingame webbrowser gemaakt. ( flashplayer werkte hier ook in ) Spijtig genoeg moest je ook wel wat Amerikaanse cultuur kennen. En was deze daarom voor sommige mensen te moeilijk

Combat:
Grotendeels is het gelijk WoW een goede rotatie vinden tussen jouw skills en speelstijl. Je handje word ook wel niet vastgehouden. Dus sta je te ver van je vijand heb je pech. Maar daarvoor hebben zij wel een training area. Waar je ook ineens alle wapens kunt uittesten voor je in de echte combat terecht komt.

Op zich een leuke MMO. Met een paar nieuwe elementen zoals de puzzles en koppeling naar het gewone internet gebeuren. Persoonlijk vind ik het niet waardig voor een maandelijks bedrag te betalen. Maar ik denk dat er wel mensen voor te vinden zijn

• Balthazear
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06-11 04:01
Ik heb een mailtje ontvangen van Funcom met 2 key's.

1 gebruik ik zelf, maar heb dus nog een key over voor een gegadigde.
De beta start vrijdag de 22e en eindigd Zondag de 24e.

Het is de laatste x dat je een beta kan mee wonen en ondanks het feit dat deze beta voor iedereen toegankelijk is heeft de funcom website nog wat kuren, dus mocht je intresse hebben in een key dan ben je iig zeker dat je direct een key hebt en niet na een paar uur wachten :)

DM me maar, ik zal hier posten wanneer ik de key heb vergeven.

Oh en de Client is al the downloaden.

• Jabba
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12-08 17:32

Jabba

Firkan

Heb een TSW lifetime sub gewonnen dus ik ga in ieder geval spelen of ik nu nog twijfels heb over de game of niet ;-)

• GuardMoony
Nog een beta key:

XEQXN258RL4UA7H4YNRQ

De eerste wie hem neemt heeft hem natuurlijk. Gelieve wel een bericht achter te laten ;)

• rafler
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:54
Ik heb ook beta toegang om 18:30 zou de servers up moeten gaan, maar tot heden krijg ik nog steeds unable to connect...

• GuardMoony
Gisteren avond toch nog eventjes gespeeld. Ik moet zeggen dat er toch heel wat verbetering in zit ten opzichte van vorige beta. O.A. Een extra quest die de crafting van items uitlegt. Waardoor je direct je 2de wapen gratis kan maken !!!

• Vrijdag
Guardmoony en Eagle, bedankt voor de info! Helaas kan ik ook dit weekend niet (tentamens) maar ik denk dat ik het spel wel zal aanschaffen als je er ook een maand trial bij krijgt. Kan ik het in elk geval proberen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend weer wat uurtjes gespeeld, ze hebben aantal aspecten aardig verbeterd. Crafting an sich is best uniek gedaan (met die vormpjes die je moet maken), maar als je dan uurtje of 4 verder bent, zie je ook meteen het nadeel.. de logica van de drops is compleet zoek. Bergen runes, dust en water, maar nagenoeg geen wapen-drops om nieuwe wapens te maken. En als je voor een QL4 wapen (normal metal) al 7x5x5=175 base metal moet hebben, duurt behoorlijk lang.

Of ik de game ga kopen? Denk het nog niet, combat is nog steeds 'lomp', animaties heb ik geen verbetering in gezien en de characters zelf zien er imho totaal niet uit. Meest domme aspect is dat ze bergen cinamatics hebben, maar je zegt geen woord..

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Terence(x)
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07-12 16:34
Heb deze game van het weekend mogen spelen via zo een beta invite, en ik vreesde het ergste van wat ik had verwacht naar aanleiding van Age of Conan, maar ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben, de sfeer en de setting in de game zijn echt gewoon geweldig, subtiele dingen zoals bijvoorbeeld op google naar kingsmouth zoeken, en dan gewoon een 'fake' website tegen komen die nog best wel damn echt lijkt tot je echt gaat zoeken naar de hints (dat sommige foto's toch wel op screenshots lijken).

Daarnaast de puzzels in de game zijn leuk, en nog best pittig, als niet kerkganger had ik wel even wat moeite met het invoeren van de juist code in het controle paneel vlak bij de kerk :)

Combat is een beetje raar, en heel erg wennen maar het speelt wel lekker weg. Loop nu zelf rond met pistols en moet zeggen dat het goed bevalt.

De cinematics zijn wel een beetje 'awkward' omdat je zelf daarin echt een mute bent, het had wel leuk geweest als characters gewoon ook respones hadden, maar als dat het ergste is in de game dan valt het wel mee.

Animaties en dergelijke zag ik nogal wat posts over dat mensen die houterig vinden, alleen bij de jump animatie heb ik dat gevoel, maar wederom niet iets wat make of break is voor een game.

Nu is het te hopen dat de content wat verder in ook deze kwaliteit heeft en niet zoals in AoC in een zwart gat valt na level20, ik ga zeker een subscription nemen, en kijken hoe het zich ontwikkelt al is het alleen maar voor de storyline :)

Na het debakel Tera online hoop ik dat dit wel iets word, beetje moe van nieuwe mmo's proberen :D

• _H_G_
  • Laatst online: 07-12 13:55
Terence(x) schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:19:
De cinematics zijn wel een beetje 'awkward' omdat je zelf daarin echt een mute bent, het had wel leuk geweest als characters gewoon ook respones hadden, maar als dat het ergste is in de game dan valt het wel mee.
Het voelt inderdaad wat vreemd aan, maar alternatieven zijn ook niet echt geweldig: Als je geen keuze hebt, dan is het geen RPG meer. Of van die spellen die je meerdere opties geven en dan een uiteindelijk resultaat wat totaal niet voldoet aan je keuze (o.a. bij swtor had ik daar wat last van).

Ik denk eerder dat het uiteindelijke gebrek de balancing is, waar leuke PvE de grond in wordt geboord door PvP tweaks. En dat het voor veel een beetje te veel van het goede is: én een abonnement én micro-transacties. Met daarbij geteld de belabberde marketing, denk ik dat er te weinig spelers zullen zijn om goede content te blijven leveren.

Maar de sfeer en setting lijken inderdaad geweldig en ik ga het zeker aanschaffen :)

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Ngangatar

Noob at heart

Aanschaf afgelopen weekend gedaan na 2 dagen testen. Het spel bevalt erg goed en is anders dan de "normale" MMO's. De setting doet erg prettig aan en compleet anders dan gebruikelijk en het skillen ipv class/levellen is iets wat ik al jaren mis nadat ik met Ultima Online gestopt ben en Darkfall Online te vroeg uitgebracht was.

Goede hoop en met nog 3 vrienden ga ik van het weekend starten.

Nu nog kiezen welke server en faction, weten jullie al welke jullie kiezen? Qua faction waren in ons groepje voorstanders van de Illuminari.

Amateur GenX ~confused~

• _H_G_
_/-\o_

Nog geen idee welke server. Ik heb ook nog maar enkel videotjes gezien :)

Maakt de factionkeuze nog wat uit (m.u.v. PvP)? Volgens mij is enkel de intro quest verschillend en zijn alle andere quests coop te doen met andere factions?

• GuardMoony
Je krijgt ook faction specifieke quests. Zo moest ik in laaste beta een mogelijke agent van een andere faction volgen. In hun startgebied :)

1 tip. Doe zeker en vast dungeon en sidequest voor gear. Het is onmogelijk met de mainquest alleen. Verder ga ik deze game niet spelen. GW2 ligt met nog altijd beter en leuker. En ga ik het daarbij houden.

• Terence(x)
Ngangatar schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:39:
Nu nog kiezen welke server en faction, weten jullie al welke jullie kiezen? Qua faction waren in ons groepje voorstanders van de Illuminari.
Ik heb ook ge pre-ordered, alleen voor het verhaal vind ik het de 49 euro wel waard, zelfs al blijkt er geen endgame of iets dergelijks te zijn, ik en een guildie uit WoW gaan allebij illuminati de hele mindset van die factie spreekt ons beide wel aan :D

• _H_G_
http://www.thesecretworld...ology_in_the_secret_world

Ik had dit nog niet eerder gelezen. Het maakt dus niet zo veel uit op welke server je start.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hopelijk doen ze nog een snelle makeover voor die gezichten, zeker female ziet er gewoon niet uit :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

Noob at heart

_H_G_ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:55:
[...]

_/-\o_

Nog geen idee welke server. Ik heb ook nog maar enkel videotjes gezien :)

Maakt de factionkeuze nog wat uit (m.u.v. PvP)? Volgens mij is enkel de intro quest verschillend en zijn alle andere quests coop te doen met andere factions?
UO, good old days... :).

Factionkeuze maakt niets uit. Templars is meer Europe en traditioneel, Dragons is Asia en Illuminarie is USA. Althans, zo komt het over.

Amateur GenX ~confused~

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

Noob at heart

Terence(x) schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Ik heb ook ge pre-ordered, alleen voor het verhaal vind ik het de 49 euro wel waard, zelfs al blijkt er geen endgame of iets dergelijks te zijn, ik en een guildie uit WoW gaan allebij illuminati de hele mindset van die factie spreekt ons beide wel aan :D
Illumininatie zal het bij ons ook gaan worden waarschijnlijk.

Amateur GenX ~confused~

• HaseMike
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Misschien nog net op tijd een tip voor degenen die het willen proberen : Bestel de game bij b.v. amazon, je krijgt dan direct een code voor de early start (vanaf nu) en kan de game tot een week na de release datum spelen. Als het niet bevalt, kan je de bestelling nog annuleren en kost het even proberen je niets.

Had hem vooraf besteld ivm een bekende die het ook gaat spelen, maar het viel mij zwaar tegen, het is meer een single player game waar je je suf beukt op de nummer toetsten om vijand naar vijand te verslaan. Met bergen cutscenes en nvp interactie. NIet mijn ding, ziet er wel aardig uit.

• Dembar
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:21
snap even niet hoe je erbij komt dan het een single player game is.

je ziet anderen mensen lopen je kan er mee praten questen kan je samen doen en je heb ook nog dungeons die je samen moet doen.

Battletag Vakasha#2284

• HaseMike
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Het voelt als een single player vanwege alle video's die je moet doorworstelen en de interactie met NPC's die toch een groot deel van de game in beslag nemen. Natuurlijk weet ik dat er anderen rondlopen. Wie weet wordt het beter verderop in de game, maar tot nu toe voelt het als een enorme lange intro waar je in groeps verband van A naar B loopt om aldaar weer een "prive" stuk video te moeten bekijken.

Zoals gezegd, tis niet mijn ding, maar ziet er goed geproduceerd uit. Ik ben iemand die de video's en verhaal lijn bij games overslaat en dat schijnt hier de hoofdmoot te zijn. Als ik zin heb ik een film, dan kijk ik er wel een, een game die hoofdzakelijk uit video's bestaat en op de cijfers 1 en 2 rammen zie ik niet zo zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Ben er een beetje mee bezig geweest de afgelopen anderhalve dag en de change of scenery compenseert voor mij voor de ietwat unpolished combat. Vooral de investigation quests zijn prima :)

I like bacon!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Echt een leuke game tot nu toe :)

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07-12 16:18

4bit

Onward, to futility!

Wanneer mijn paypal topped up is dan koop ik deze ook. Al is het maar voor 1 a 2 maand. Moet je overigens voor de 30 gratis dagen nog gametime kopen? of is het al meteen actief?
Ook geen server transfer ofzo betalen, je heb gewoon een homeserver maar ik geloof dat je met vrienden van op alle servers dungeons of whatever kan doen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Geen idee hoe het zit qua gametime, ik heb betalingsissues waar 4 GMs nu al niet uitkomen en kan ook ineens niet meer inloggen...

Je kan inderdaad met iedereen spelen, onafhankelijk van "server". Zelfs de faction maakt niet uit, behalve voor Cabals (guilds) en uiteraard pvp. De enige 2 anderen die spelen die ik ken zijn illu, ik templar, maar we hebben prima samen wat questjes gedaan :)

I like bacon!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij aankoop van client direct 30 dagen, geen onzin zoals bij SWTOR :P

Weapon pack is wel handig, duurdere pakket enkel als je moeilijk aan QL3 items kan komen.

[Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2012 18:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik zou voor de dragon faction willen gaan, het enige waar ik mij aan ga storen waarschijnlijk is het overdreven chinees accent. Ik vrees omsingeld te worden door Karate Kid's Miyagi. Wax on wax off.. Als ik mij daar te hard aan stoor wordt het waarschijnlijk templar, illuminati zegt mij niet veel.

Wel jammer dat er niet zo veel info over dit spel te vinden is, blijkbaar niet zo veel animo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Zijn er nog mensen die spelen?

Add me <-- Luciius "Brutii" Vorenii <-- Cerberus server.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben inmiddels in 3rde zone terechtgekomen (2 man party gaat bizar hard), je merkt wel enorm veel onlogica in de skills en de benodigde punten. Shotgun heeft een 8-tal 'resource' builders, enkele met 1,5sec cast tot instant-cast, maar vreemd genoeg doen ze bijna allemaal evenveel damage. Zelfde zit ook bij de finishers, 1 van de eerste finishers die je krijgt (icoon met doodskoop) blijft 1 van de meest krachtige. Ruime 60% van de 6 sub-tiers van shotgun zijn ook gewoon slechter, lagere damage, casttime, range of spread.

Het hele systeem van 'vrij in je abilities' komt eigelijk neer op 'spendeer 125 AP punten om die ene elite te halen'.

Enige wat er wel leuk aan in, beetje het GW1 gevoel van combineren, de attack-type matchen met je secondairy wapen (blast, focus, fury, strike etc).

[Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2012 10:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Terence(x)
Gisteren de eerste instance in savage coast gedaan, geen idee hoe ie precies heet, maar was wel super gaaf gedaan, de hele setting van gerushed worden om te moven en nog damage te doen, voor al de 2de boss, in de gang van ruins, met het vuur dat je op jaagt, en dan de zijkant die constant aoe pulses uitgeven.

We waren uit eindelijk op de 3rde boss gekomen, met de adds, maar na 2 attempts hadden we het maar er bij gehouden was vrij laat (00:30) en moest weer werken vandaag, beste attempt was iets van 5% toen bliezen er teveel adds op en was het een wipe.

Moet wel zeggen dat deze instance een stuk beter is als polaris, welke gewoon vrij simpel was, en min of meer een 1 shot was, (heb er wel 1x gewiped maar dat was omdat de healer er in rende zonder de rest van de party, en wij er niet meer op tijd in konden komen :D)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:34:
---snip---
Het hele systeem van 'vrij in je abilities' komt eigelijk neer op 'spendeer 125 AP punten om die ene elite te halen'.

Enige wat er wel leuk aan in, beetje het GW1 gevoel van combineren, de attack-type matchen met je secondairy wapen (blast, focus, fury, strike etc).
Dat laatste is inderdaad waar de winst te halen valt volgens mij: hetzelfde type attacks + passives die dat specifieke type buffen = winst. Voor inspiratie is het doorkijken van de 'predefined' decks een goed idee :)

I like bacon!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Is het mogelijk om de client al te downloaden alvorens ik een key heb? Kwestie dat mijn game morgen gereed sta als ik mijn key heb. Ik heb al gezocht maar vind alleen maar vele links voor de beta client. En durf niet te gokken dat deze dezelfde is.

[Voor 30% gewijzigd door 4bit op 03-07-2012 19:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _H_G_
Ik kreeg de download link na het registeren.

Je zou het eens kunnen proberen: http://cdn.funcom.com/tsw/live/setup.exe

Tot nu toe vind ik het een prima spel. Tuurlijk is de combat geen next-gen, maar dat boeit me ook niet. De quests/story-line zijn erg leuk om coop te doen en verfrissend. Het heeft imho weinig zin om er door heen te rushen: als je niet van het verhaal houdt (en/of alle spoilers gaat opzoeken), dan moet je dit spel compleet negeren. Indien wel, dan is het een aangename verrassing :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bundin schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Dat laatste is inderdaad waar de winst te halen valt volgens mij: hetzelfde type attacks + passives die dat specifieke type buffen = winst. Voor inspiratie is het doorkijken van de 'predefined' decks een goed idee :)
Plus de zoekfunctie, die ik gisteren pas ontdekte :P

Met bv shotgun gecombineerd met claw/hammer/ele/blood kan je best grappige dingen doen. Via shotgun weaken debuff, met weaken een hit buff krijgen, via crits een dot en via een dot weer penetration buff.

• corset
4bit schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:38:
Ik zou voor de dragon faction willen gaan, het enige waar ik mij aan ga storen waarschijnlijk is het overdreven chinees accent. Ik vrees omsingeld te worden door Karate Kid's Miyagi. Wax on wax off.. Als ik mij daar te hard aan stoor wordt het waarschijnlijk templar, illuminati zegt mij niet veel.

Wel jammer dat er niet zo veel info over dit spel te vinden is, blijkbaar niet zo veel animo.
Nadeel van het spel was dat het begin van de closed beta's 75% gewoon zeer, zeer slecht geregeld was. Letterlijk een half uur voordat de beta begon "cancelled without any future date" waarna je niks meer hoort van de devs voor 3 maanden, en dan een "soon-ish" etc.
De manier waarop er met de beta en de community werd omgegaan was ronduit slecht, en dat heeft ook een slechte naam opgeleverd.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, het is Funcom. Die Failcom heette in de tijd van Age of Conan, combat/game/support/comunicatie waren zeer laag.

Ze hebben de ingame support vrij goed lopen, andere kant zijn er ook aardig wat missies die slecht, half, of gewoon helemaal niet werken. Ze hebben natuurlijk een grote jongen achter de game zitten nu, dus is alles wel iets beter (qua server stabiliteit niets meer dan goed nieuws), maar ik hou m'n twijfels.

Het hangt/valt op de reviews, kritisch gezien zullen die niet de beste reviews krijgen (combat vanuit de mobs is matig, andere kant wel vleugje action-combat).

• corset
Het probleem wat ik vooral had is dat er teveel tegelijk werd geprobeerd. Hierdoor krijg je gewoon een random mess van vaagheid. Het werkt gewoon niet zoals het bedoelt is.

• Terence(x)
Gisteren eindelijk die hell risen instance afgemaakt in Savage coast, ging uit eindelijk vrij makkelijk, daarna nog maar ff snel een run gedaan, is in ieder geval vrij leuk tot nu toe...

Maar er is echt 1 super groot probleem met deze game op het moment, en dat zijn de quests die constant breken, en dus niet meer werken lijst van wat ik alleen de laatste 3 dagen al tegen ben gekomen :

1) Something wicked, raven breekt en vliegt niet van de politie wagen
2) Men in black vans, laatste deel werkt niet.
3) Quest bij de Junkyard waar je 15/15 mobs moet killen aan 2 kanten, er staat nergens dat je ook die assault quest moet doen, dus ik echt letterlijk 10m wachten op spawns en niks.....
4) Madam raven quest (ravens volgen), ik summon de raven lord op het eind, game crashed, ik kom er in terug iemand anders heeft raven lord gekilled, mijn quest is vast op kill raven lord, na 10m kwam er eindelijk iemand die de quest moest doen.
5) Lore item in the black house kan niet mee geinteract worden, dus kan me lore items niet compleet krijgen.
6) The black house quest, klik op de graveyard stone en de urn verschijnt niet met de ashes.

Er waren nog wel een paar quests die neit helemaal lekker werkte, maar daar had ik work arounds voor gevonden uit eindelijk. maar voor de 80 odd quests die ik heb gedaan, en er een 5 gewoon niet goed of lekker werken, vind ik toch wel erg veel.

• _H_G_
2) is gefixt door de patch. Bij 3) herken ik je probleem ook niet (al hebben we die pas na de patch gestart). 1) moet ik zelf ook nog kijken of ie gefixt is.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3 is combineren met andere mensen. In party haal je altijd die 15/15, staan er meer losse mensen bij zo'n punt waar Assault wordt gedaan, ga je het niet halen.

Zijn trouwens meer quests die soms bugged raken, afhankelijk wie op welk moment bij welk deel is. In Coast loop je daar wat vaker tegenaan, in principe gaat een summoned mob direct op jou af, maar iemand anders deze aanvalt krijg jij geen reward meer. Afhankelijk van hoevaak dit gebeurd, loopt de 'instance' dus vol en spawnt je mob voor jou niet meer (al helpt daar opnieuw inloggen wel vaak).

2 ligt dus ook aan de instance/server waarop je zit, veel mensen resurecten direct na de gevangenis, dat moment loopt de quest vast. Gebeurd dit te vaak, stopt voor iedereen dus de quest.

Ook werken sommige respawns zeer traag, zoals die cracks bij het schoolgebouw.

• Terence(x)
_H_G_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:32:
2) is gefixt door de patch. Bij 3) herken ik je probleem ook niet (al hebben we die pas na de patch gestart). 1) moet ik zelf ook nog kijken of ie gefixt is.
Bij 3 als je ALLEEN de quest accept voor kill 15/15 mobs, dan spawned er dus helemaal niks, alleen als je de storyline quest van hou de assault af van de barricades ernaast doet spawned er iets......

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En kleine tip, ga altijd even terug naar eerdere delen om easy-mode quests te doen, aantal ervan geven enorm veel Exp. Zoals Radiotower bij vliegveld, even 5 items zoeken, paar keer klik klik, naar de locatie, 3 mobs killen, cashen :)

[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2012 12:54]

• DoubleUm
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-08-2013
superleuke game,
maar een ingame store EN 15 euro per maand subscription?
vind dat wel een beetje moneygrabbing.

Als je items te koop aanbied, maak dan de sub een stuk goedkoper, of als je per se 15 euro wil vragen, gooi dan de store eruit en zet alles ingame.

• beve
  • Laatst online: 16-11 18:30
Ik twijfel om dit deze vanavond te gaan kopen, ik ben op zoek naar een nieuwe game na de grote DIablo 3 teleurstelling.
Kopen of niet?
:-)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DoubleUm schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:57:
superleuke game,

Als je items te koop aanbied, maak dan de sub een stuk goedkoper, of als je per se 15 euro wil vragen, gooi dan de store eruit en zet alles ingame.
Daar loopt al een flink topic over, pre-order pack goodies kan je maar 1x claimen (dus verwijderen = altijd weg), kleding heeft geen preview, clipping met aangekochte kleding, prijzen van packs die voorbij de maandelijkse sub gaan voor alleen een outfit.. tja, beetje dubbelop inderdaad.

Het zal toch naar het freemium systeem gaan, met 15 euro krijg je dan wat bonus tov f2p mensen, net zoals CoH of APB draaien.

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

beve schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:01:
Ik twijfel om dit deze vanavond te gaan kopen, ik ben op zoek naar een nieuwe game na de grote DIablo 3 teleurstelling.
Kopen of niet?
:-)
Ik vermaak me er tot nu toe mee, heb er genoeg uurtjes in zitten en vind het nog steeds leuk om te doen.

De quests zijn, grappig er zijn veel cinematics, de combat is redelijk snel (ondanks dat het 1-2-21 etc is, door veel lage cd ability's).

• Terence(x)
DoubleUm schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:57:
superleuke game,

Is toch gewoon een keuze die je zelf maakt, niemand verplicht jouw om kleding uit de store te kopen naast je subscription, het doet niks voor je character, is puur voor stijl elementen, en er zijn ingame opties op ook kleding te kopen, alleen als jij er 'wat anders' uit wil zien dan de rest, kan je in de store wat uitgeven, maar zoals ik zei, dat is je eigen keuze. :)

Is toch net als wow of menig andere gamen, met ingame pets/mounts enzo

• beve
Ben de game gaan kopen en nu aan het installeren.
Nog iemand die vanavond er aan begint?
lijkt me leuk in group te levellen :P

• Terence(x)
beve schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:53:
Ben de game gaan kopen en nu aan het installeren.
Nog iemand die vanavond er aan begint?
lijkt me leuk in group te levellen :P
En wat vind je ervan ? :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iemand toevallig tier 18 van story quest al gedaan?
spoiler:
Ik heb al tijdje rond gevraagt in general, maar niemand heeft dus decline gedaan. Iemand hier die voor decline gekozen heeft? Ben nog bezig met een 2de char die op 11/18 zit, daar ga ik zeker decline op doen :P

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik ben gisterenavond begonnen. Het bevalt me beter dan verwacht, ik had enkele video's gezien uit de beta, en daar leek combat maar zo zo, maar dat valt best goed mee. Combat is snel, je kan blijven bewegen, ook zwaardere aanvallen ontwijken enz. Wel lijkt mij het bouwen van een karakter onoverzichtelijk. Ik heb niet meteen een idee naar waar ik toe aan het bouwen ben ofzo.
- Het is wel zeer sfeervol, deftige graphics, spannende muziek die bijdraagt tot de sfeer.
- Het is eens iets totaal anders dan fantasy MMORPG's.
- Quests zijn leuk en hebben een goede invulling gekregen. Ook het automatisch verkrijgen van het volgende deel van een quest en inleveren van quests zorgt voor een goede snelheid in de gameplay.

De op het eerste zict meer negatievere punten:
- het beperkt aantal quests je op 1 moment mag hebben valt wat tegen.
- Niet alles wordt goed uitgelegd.
- Als je sterft heb je de typische WOW ghost walk, oftewel had ik een bug, of het is effectief ongelooflijk traag wandelen. Ik heb volgens mij toch ruim 10 minuten moeten wandelen tot aan mijn lichaam. Dit zorgt voor mij een nodeloze vertraging aan het spelplezier.
- Mijn eerste crash al gehad gisteren.

Al bij al een zeer toffe eerste avond gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kovrim
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 30-09 16:15
Backspace is de walk/run knop die je ineens heeeeeeeel traag liet lopen.

Er is geen resurrection sickness als je gewoon op de animawell klikt en aldaar resurrect.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17:54
Hey allemaal,

Speel het spel nu zelf ook met een paar vrienden en ben zeer onder de indruk. We hebben daarom ook een Cabal opgericht voor de nederlandse en belgische mensen. De cabal is alleen maar aan de dragon side. Dus wil je joinen kan je mij een pm sturen via het forum: gotcha1989 of via ingame: Gotcha

Meer informatie:

http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=40759

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beve
heeft nog iemand een 24 uur buddypass over?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-12 09:30
Zo, net klaar met een bezoek aan het pretpark, man wat een sfeer daar, net zoals the black house :9~ mocht een zich afvragen wat ik bedoel, je komt er vanzelf achter :+ morgen maar eens een boerderij opzoeken.

Met mijn Templar op Arcadia heb ik ondertussen al mijn rank 2 missie gedaan, dus ik heb nu mijn faction kleding! Nu nog een Cabal vinden die mij wilt erbij wilt hebben. :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 05-11 14:33

Plekuz

available in strong mint

Hier ook een Secret World newbie. Ik snap er nog niet zo heel veel van, maar vind het wel erg leuk. Heerlijk een MMORPG zonder elfjes, reuzen, dwergen en ander fantasy geneuzel. Daar was en ben ik enorm op uitgekeken. Heb wel GuildWars 2 op mijn lijst staan, maar om heel eerlijk te zijn trekt qua setting Secret World mij veel veel meer.

Gekozen voor een Dragon en Chaos magic. Dat laatste valt wat tegen, het is me iets te close combat. Maar goed, voor een eerste pupke waarmee ik toch nog vanalles moet uitzoeken is dat niet erg. Tot nu toe is het vooral button bashing geweest zonder dat ik weet wat ik nou echt aan het doen ben. Daar kom je eigenlijk nog best ver mee valt me op.

Komende tijd maar eens uit zien te vissen hoe het combat systeem nou echt in elkaar steekt, want je wordt nou niet echt mee aan het handje genomen bij de eerste stappen in TSW. Mis ik wel een beetje.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pretpark is zeker leuk, zeker die cutscene over de achtbaan is grappig :P

Eerste 50AP skill vrijgespeeld, wat een teleurstelling :/ 2sec cast/30 cooldown met 800 dmg. In diezelfde tijd doe ik met Safety Off (4 hits 60 dmg) al 10x meer damage.

@weak, combo's komen pas veel later als je je passives en actives hebt vrijgespeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:05:
@weak, combo's komen pas veel later als je je passives en actives hebt vrijgespeeld.
Ik heb de eerste twee blokken van mijn chaos tree al vrij gespeeld en daarmee de rest van de abilities unlocked. Mijn active en passive bars zitten al vol, maar nog niet heel erg gestudeerd op wat ze doen.

Wat ik me wel afvraag: ik kreeg het aan het begin niet voor elkaar om naast chaos nog een andere skill te selecteren in de "dojo", maar je zou wel moeten kunnen switchen tussen twee heb ik begrepen. Zou naast chaos er bijvoorbeeld blades bij willen hebben. Is mijn char nu borked, omdat ik in het begin niet die skill heb gekozen of kan ik die alsnog nemen door de tree te vullen?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die kan je altijd erna kopen, je krijgt SP voor dus wapens en AP voor abilities. Die kan je volledig vrij spenderen in je tree, als je dus al Chaos hebt, koop je bv 1 SP in pistol en koop je met AP wat pistol skills. Wapen in 2de slot, schieten maar :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ah mooi, tnx! Ik zat er niet op te wachten om opnieuw te beginnen, ondanks dat ik nog "maar" een uurtje of tien gespeeld heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beve
Hoi tweakers,

Ik vind de game zeer cool, maar zou graag wat in groep levellen,
Ik ben nu net de 2e zone binnen gekomen, zijn er mensen die +- even ver zitten en samen wat willen questen?
Ik heb ook een Cabal opgericht voor templars moesten er mensen geinteresseert zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weakling schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:46:
Ah mooi, tnx! Ik zat er niet op te wachten om opnieuw te beginnen, ondanks dat ik nog "maar" een uurtje of tien gespeeld heb.
Aan het begin is het makkelijker je even te focussen op 1 wapen, enkel een finisher of soortgelijke uit beginstukje van een ander wapen te nemen (zelf neem ik altijd Pistol, die channeled-finisher doet flink wat damage).

Verderop voelt het alleen al enorm snel als een grind, oude quests wéér opnieuw doen, weer AP/SP verzamelen om weer wat te unlocken (of alles wat er tussen zit, veelal nutteloos). Voordeel is dan wel, als je veel quests opnieuw doet, leer je langzaam een bepaalde volgorde waarmee je snel bergje exp binnen kan halen.

[Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-07-2012 12:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Het AP/SP verzamelen vind ik vooralsnog behoorlijk snel gaan. Misschien omdat het gevoel van levellen waarbij het steeds langer duurt voordat je een volgend level hebt in TSW ontbreekt. De hoeveelheid XP die je bij sommige missies krijgt is ook van de zotte. Staan die missies ook nog eens te boek als "hard", maar heb ik tot nu toe toch steeds het gevoel van: "uh, wat hier nou hard aan?". Komt ook nog wel gok ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snel is relatief, de laatste tier van een kant gaat enorm hard qua punten, denk dat je voor een volledige unlock richting de 100-150 AP nodig hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17:54
Misschien heb je zin om onze cabal te joinen volledig nederlands en altijd mensen die je graag willen helpen
Weakling schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:46:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07-12 08:30

Japser

Jeej!

Misschien een stomme vraag, maar ben wel geinteresseerd om dit spel uit te proberen. Heeft iemand een buddypass over die die mij per dm kan sturen? Kan ik ook even de sfeer proeven en beoordelen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-12 12:32
Japser schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:53:
Misschien een stomme vraag, maar ben wel geinteresseerd om dit spel uit te proberen. Heeft iemand een buddypass over die die mij per dm kan sturen? Kan ik ook even de sfeer proeven en beoordelen :)
Ik heb eigenlijk ook wel interesse. Wist helemaal niet dat deze game buddypasses had.

Wou hem eigenlijk aanschaffen omdat ik me verveel op het moment, maar probeer hem liever eerst om te kijken of het wel 50 euro waard is.
Dus mocht iemand er nog eentje over hebben, graag.

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 08-09 15:03

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Zo'n buddy pass lijkt me ook wel wat, nu ik ME3 eindelijk zo goed als uitgespeeld heb :)
In SW:TOR doe ik toch enkel voornamelijk raiding... Heb dus wel de tijd om deze eens uit te proberen!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-12 08:17

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Ik zou ook graag een buddy key willen.
Ik las net dat TSW een website nu heeft om je character te bekijken en ik hoorde ook dat ze bezig waren met een app!

• Equazor_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:49
Tot nu toe vind ik het een leuk spel, +/- 8 uurtjes gespeeld en alleen nog maar in Kingsmouth gezeten.
genoeg te doen (sidequests) en ook de storyquest is leuk.

Heb 1 buddypass over dus de eerste die een DM stuurt "met email adres" kan hem krijgen.

Edit: pass is weg.

[Voor 7% gewijzigd door Equazor_ op 10-07-2012 13:30]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb er ook eentje beschikbaar, eerste DM met email krijgt hem :)
edit, en hij is weg :)

[Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2012 11:17]

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07-12 08:17

Ryatzu

Bah natuurlijk weer te laat. Iemand nog over? stuur me ps een DM!

Edit: Nog steeds geen key kunnen krijgen. Zolang ik geen key ontvang blijft deze post geldig indien ik anders aangeef!

[Voor 50% gewijzigd door Ryatzu op 10-07-2012 13:34]

• Baiko
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07-12 12:48
SinergyX schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:24:
Ik heb er ook eentje beschikbaar, eerste DM met email krijgt hem :)
edit, en hij is weg :)
Vandaag een paar uur lopen spelen. Ik heb aardig wat mmo's gespeeld, maar dit is toch wel even wennen met al die skills. Ben voor dual pistol gegaan en ging vrij snel dood moet ik zeggen. Assault rifles zijn een stuk makkelijker gezien de range.

Kan nou nog niet echt zeggen of ik het een leuk spel vind, ik denk dat een buddypass van 24uur daar te kort voor is.

Ik twijfel nog of ik hem ga kopen, als ik hem koop krijg jij dan nog rewards aangezien de buddykey linked is aan mij?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Gotcha89 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:42:
Misschien heb je zin om onze cabal te joinen volledig nederlands en altijd mensen die je graag willen helpen
Lijkt me leuk! Ik zal binnenkort eens iets van me laten horen. Nickname Hanamizu in TSW... Tsja, Dragon he, dus snotneus in het Japans leek me wel leuk :P

Wat ik geweldig vind aan TSW vergeleken met andere MMO's is de relatief volwassen en realistische opzet van het spel. Er wordt niet flauw gedaan en je krijgt bij de missies niet alles in de schoot geworpen. Je moet zelf een stuk actiever op zoek gaan naar aanwijzingen en uitvissen waar je naartoe moet. Heerlijk.

Duidelijk dat er een hoop MMO spelers tussen lopen die dat niet gewend zijn. Gisteren kwam in de chat een hele klaagzang voorbij van iemand die het maar vervelend vond dat de antwoorden niet panklaar werden gegeven. "De hint Music for seasons? Wat moet ik daar nu weer mee?" Ja hoor, dat is ook echt moeilijk...

• _H_G_
Weakling schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:06:
Duidelijk dat er een hoop MMO spelers tussen lopen die dat niet gewend zijn. Gisteren kwam in de chat een hele klaagzang voorbij van iemand die het maar vervelend vond dat de antwoorden niet panklaar werden gegeven. "De hint Music for seasons? Wat moet ik daar nu weer mee?" Ja hoor, dat is ook echt moeilijk...
En? Ik moest het ook opzoeken. Net of iedereen alles weet zeg :) En ik ga ook geen morse code leren om verder te komen in een quest..

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_H_G_ schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:35:
En? Ik moest het ook opzoeken. Net of iedereen alles weet zeg :) En ik ga ook geen morse code leren om verder te komen in een quest..
Of het verhaal rond Salomon :P Al kom je daarna nog vrij weinig van zulke quests tegen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

_H_G_ schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:35:
Dan heb ik niet goed uitgelegd wat ik er mee bedoelde: het gaat er niet om dat je iets uit je hoofd weet of niet, het gaat er om dat die persoon er een probleem mee had dat ie iets moet opzoeken. Vond ie maar niks.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach die paar quests waarvoor je moet zoeken, sommige houden daar gewoon niet van, net als sommige niet houden van 'lucky drop quest item'. Ze hebben nu aparte channel voor mission hints, als ik zo'n vraag langs zie komen geef ik meestal een /w met het antwoord (ik weet er aardig wat uit mn hoofd nu :P).

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Het puzzelelement is in TSW in ieder geval stukken hoger dan ik in andere MMO's ben tegengekomen. Kingsmouth zit er vol mee. Al is het alleen maar dat je niet altijd rechtstreeks vertelt wordt waar je naartoe moet lopen. Ik hou er wel van. Net als ik het wel fijn vind dat je je (nog niet) door het spel heen kunt googlen. Informatie over TSW is op het net ook nog vrij spaarzaam. Je wordt haast verplicht om zelf dingen uit te zoeken en dat is in mijn ogen positief.

• _H_G_
Dat zeker :) Het scheelt ook dat je weinig/niet nutteloos hoeft te lopen/vliegen. Zelfs door het zelf op te lossen kan je in een paar uurtjes toch heel wat doen.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Death travel ftw :P Zeker in Blue Mountain moet je veel van links naar rechts, gewoon neer laten meppen en andere spawn kiezen :)

Kings zit er zeker vol mee, Coast dacht ik stuk of 5, Blue pas 2 tegen gekomen (die nog erg simpel zijn ook).

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Je kan ook gewoon /reset typen. ;) Instant death.

Onder andere die morse code heb ik ook gewoon de oplossing gezocht, het ging veel te snel om al dat morse op te schrijven. Maar je kan nog altijd deze quests gewoon links laten liggen. Er zijn genoeg vrij rechttoe rechtaan quests. Maar investigation missions zijn wel leuk en indien je ze zelf vind voel je je slim. Questing voelt in ieder geval gevarieerd en boeiend aan, nog steeds niet het gevoel dat ik aan het grinden ben.

Het gebrek aan uitleg stoort mij ook wel soms, en dan bedoel ik niet de quests. Maar gewoon bepaalde gamemechanics die niet worden uitgelegd. Zo ook skills, als ik nu een skill heb die al mijn pistol points consumed, wordt deze skill dan sterker per punt? Indien ja hoeveel sterker, is het de moeite om deze 5 points te laten gebruiken?

Ik vind het nu ook wel moeilijk schatten of ik geschikt ben om een dungeon te doen. Aangezien je progressie moeilijker te schatten is zo zonder levels.

• Bundin
  • Niet online
4bit schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:00:
Je kan ook gewoon /reset typen. ;) Instant death.

Onder andere die morse code heb ik ook gewoon de oplossing gezocht, het ging veel te snel om al dat morse op te schrijven. Maar je kan nog altijd deze quests gewoon links laten liggen. Er zijn genoeg vrij rechttoe rechtaan quests. Maar investigation missions zijn wel leuk en indien je ze zelf vind voel je je slim. Questing voelt in ieder geval gevarieerd en boeiend aan, nog steeds niet het gevoel dat ik aan het grinden ben.

Het gebrek aan uitleg stoort mij ook wel soms, en dan bedoel ik niet de quests. Maar gewoon bepaalde gamemechanics die niet worden uitgelegd. Zo ook skills, als ik nu een skill heb die al mijn pistol points consumed, wordt deze skill dan sterker per punt? Indien ja hoeveel sterker, is het de moeite om deze 5 points te laten gebruiken?

Ik vind het nu ook wel moeilijk schatten of ik geschikt ben om een dungeon te doen. Aangezien je progressie moeilijker te schatten is zo zonder levels.
Over de morse code (geen antwoord in de spoiler, alleen hoe ik 't aangepakt heb):
spoiler:
Ik heb de mic van mijn headset naast mijn speakers gehouden en het morse-gebeuren laten afspelen. Leverde een prima waveform in Audacity op die binnen een paar minuten vertaald werd met een simpel gegoogled plaatje van het morse alfabet.

Er zijn voor dungeons stiekem wel "levels", namelijk de Quality Levels van je gear. Veel skills zijn sidegrades (behalve de elites in de outer ring) dus wat je meehebt aan skills is minder relevant als je maar een beetje op synergie let. Je stats van je gear tellen zwaar mee. Ik ben nog niet heel ver maar je ziet vrijwel altijd dingen als "dps QL5-6 looking for Inferno" langskomen in LFG. Even vragen in chat welk QL ongeveer vereist wordt voor $dungeon moet je vraag dus wel beantwoorden :)

I like bacon!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vereist is ver overdone, zoals Polaris 'eisen' ze QL4-5, ik heb deze al regelmatig gedaan met zelfs QL2-3 mensen (dan heb je ook echt wat aan die gear). Je moet alleen een goede healer hebben (dus abilities én heal-items) en een tank die ook agro-spec (1 van de 3 'groene' tree) heeft en dus ook agro kan houden.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Vraagje, waaraan spenderen jullie je pax romana's? Gisterenavond een wapen gekocht, maar dat is aangekocht met de munten die je krijgt voor het completen van quests. Nog niet echt nuttige dingen gevonden om te kopen.

Voor de rest lijkt het wel vrij goed te gaan met dit spel.
So what will these updates contain? I'm glad you asked! I won't spoil too much, but here's an overview of some of the things we have in the pipelines:

Mission packs on a monthly basis! The first few packs will contain new investigations for every adventure zone in the game -- but we also have more action and sabotage missions planned for the near future. These missions will feature fully voiced cut-scenes and new media pop-ups, and will match the quality of the missions currently in the game
New weapons! We will be announcing our first auxiliary weapon soon (one clue: bigger, slower, more explosions) and new auxiliary weapons will be released on a regular basis. Combat in The Secret World will continue to evolve, and it will pay to expand your character in multiple directions!
Raids! We're well into production on our first raid, and there will be more information about that in August! But as a teaser: The Big Apple will never be the same
We've already announced our plans for expanding and improving character customisation: The Modern Prometheus and Ockham's Razor are opening in New York and London respectively in August, Execution later this year in Seoul. Pangaea in London will receive new stock, and we will add more accessories and clothing as rewards for both achievements and missions
Chronicle has entered public beta, and we'll keep enhancing and growing that service according to player needs and wishes! Our intent is for Chronicle to become a living, breathing community in itself, and a place where players will go to measure and compare themselves against others, to check out the profiles of their co-players and rivals, and -- in the long run -- to become a living chronicle (zing!) of their player characters
We have a player-versus-player dungeon in the early stages of planning -- in a brand new geographical area. More on this later this year!
And speaking of dungeons, we're also working on a dungeon finder tool, allowing players to more easily put together a team to handle the instanced content
Seasonal events won't go unnoticed in the secret world, and both Halloween and the Winter Solstice are important milestones for those who dabble (and dive deep into) the occult. Expect plenty of content to tie into both events -- including new missions, new characters, new monsters and some twists and turns that will keep players on their toes
We're in production on two large, new and incredibly exciting adventure zones -- both of which will be announced in August. New geographical regions, new characters, new missions, new drops, new challenges, new monsters, new lore that will carry the story past its first act and into its thrilling and shocking second act!
Improved cabal functionality is on the drawing board and will be seeing improvements later this year
And we're not forgetting about our social players! We have some cool functionality tied to the Albion in London coming up very soon, allowing role-players and would-be thespians to spread their wings
Pets will be updated and upgraded as we go along! More pets, better pets, and some cool surprises in store for pet owners!
And last but certainly not least: Combat will receive constant polish and tweaks to make things look and feel better. Keep an eye out for more revisions to our effects and animations this autumn -- and the inclusion of auxiliary weapons will make combat even more exciting!
Player vs Player dungeon, klinkt leuk.

• Elixyr
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07-12 14:01
Zit er bij elke gekochte game een buddypass?

• Svenoss
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 25-08-2012
ik weet niet of ik dat hier mag vragen,
maar heeft hier iemand een buddypass achter liggen die hij niet gebruikt? :)
alvast bedankt! :D
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee