Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
Torrentus schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:10:
• Géén simlock
• Geen logo op de telefoon (hardwarematig)
• Geen logo's in de software van de telefoon, alsmede géén apps van vodafone.
• Standaard HTC software, Updates lopen gegarandeerd via HTC
• In engeland is dit anders; Daar zijn de telefoons wél branded.
Lets Hope So :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:56:
Wanneer komt ie nou ?
Ik zit toch wel errug te springen nu hahaha
Nou, hier nog 1... zou maandag dan dÚ dag zijn? :P

Iemand nog gehoord of ze vandaag echt bij Vodafone geleverd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:18
Als dit zo is, Hava nagila.

Ik heb gisteren overigens nog een gebeld. En er werd mij verteld dat de telefoon pas 1 week na de bezorgingen in de winkels zullen liggen.

Ik heb hier wel twijfels bij sinds er ook verschillende berichten zijn dat ze direct in de winkel zullen liggen.

Het is trouwens wel mogelijk dat er geen logo's of Vodafone apps etc. op komen.

Iemand op XDA heeft een Sensation van Vodafone zonder apps of logo's, en een andere firmware.

My phone is unbranded, no Vodafone apps, boot screens or restart screens.

My firmware is version 1.17.401.1

[ Voor 26% gewijzigd door We.are.cake op 21-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:08

-tom-562

Oliesjeik

Ben net naar de vodafone winkel geweest. Ze konden niks zeggen over de levertijd. Qua branded telefoon zei die gast dat er geen logo's op de telefoon fysiek zitten. Alleen een opstartlogo. Daar kan ik wel mee leven. Heb een sgs2 in mn handen gehad. Het leek wel een stuk speelgoed. Ik ga denk ik voor de sensarion

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GSMweb aan de lijn gehad en die leveren pas vanaf 17 juni en dat is zonder VF logo e.d.
En als je bij Belsimpel kijkt dan bieden die zelfs een gewone Sensation en een VF versie aan. De gewone staat bij hun ook op 17-06.
Ik vraag me af hoe die beste man op het XDA dan aan een Sensation komt zonder VF spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:10

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hoe zit het nu met die VF actie? Bestellen in mei betekent 50% korting op abo kosten en uitstel van het ingaan van je abo tot 4 maanden ofzo? Is dit ergens te vinden op de VF site?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:09
@Kohaku: Foutje van VF misschien. Maar wel een firmware versie die anders is dan .161. En dat is erg mooi! Hopelijk heeft de VF versie van NL ook de originele firmware. Dat zou super zijn ivm upgraden naar nieuwe Android versies.

Volgende week komen we er achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Goed nieuws mensen!
Net , bij wijze van proef, 5 telefoontjes gewaagd naar 0800-0200056.
5x een andere medewerker gesproken, en alle vijf gaven ze het volgende aan:

Alle Vodafone toestellen in Nederland zijn niet branded.
Toen ik ze vroeg wat 'niet branded' dan precies volgens hun inhield;

• Géén simlock

Ik heb alle 5 de gesprekken zo gestuurd dat de medewerkers alle bovenstaande punten behandeld & bevestigd hebben. Ze zijn dus gelukkig uniform en geven alle 5 aan dat de toestellen níet branded zijn. :)

I'm convinced; Ik ga een vodafone toestel bestellen! :)
Dit is wel heel goed nieuws!
Precies ook bang voor wat @Anteros zegt, als de telefoon 'branded' is, of updates dan ook nog langer opzich laten wachten. Maar met dit nieuws hoeven we daar misschien geen eens bang voor te zijn! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12:02
Ik blijf nog even afwachten of die Vodafone toestellen echt unbranded zijn. Ik zit eigenlijk nog steeds te kijken tussen Vodafone en Hi. Iemand vertelde me dat 1GB internet per maand niet genoeg zou zijn.

Ik neem aan dat de snelheid van (max) 3.6mb/s genoeg is voor internetten, want ik heb hier echt geen verstand van, omdat ik nieuw ben in de abonnementswereld.

//
Hi blijft echt volhouden dat het een exclusieve 16GB versie is. Ik zag wel een verschilletje tussen 2 smartphones:

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/TSEXPARCsi%5B2%5D.pngAfbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/THTSEN16gy%5B2%5Da.png

Bij de SE wordt duidelijk een 16GB kaartje gemeld terwijl ze dat niet doen bij de Sensation. Ik ga ervan uit dat het gewoon een foutje is.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik blijf nog even afwachten of die Vodafone toestellen echt unbranded zijn. Ik zit eigenlijk nog steeds te kijken tussen Vodafone en Hi. Iemand vertelde me dat 1GB internet per maand niet genoeg zou zijn.
Bij een T-Mobile Relax i.c.m. een 'Internet Plus Databundel' heb je een snelheid van 3,6 Mb/s maar dan met een max. van 2 Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 16 GB is het SD kaartje, standaard zou er een 8 GB bijgeleverd worden.

1GB per maand internet is afhankelijk van jouw internetgedrag of je er mee toekomt of niet.

http://www.vodafone.nl/in...et_op_je_telefoon/advies/

Hier kun je zien of het voldoende is of niet. Hou er rekening mee dat je thuis via wifi updates en apps binnen kunt halen, scheelt ook weer in data verbruik.

Volgens mij is het bij TM ook nogeens zo dat na 2 GB je snelheid omlaag gaat ipv dat je leegloopt op wat je extra moet gaan betalen bij VF.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Kan iemand mij met zekerheid zeggen tot wanneer de 50 % actie loopt, want hoor veel verschillende berichten van 31 mei tot half juni tot zelf 6 juli (dus hele zomer, heet ook zomeractie)

Ik zit namelijk nog tot 22 september vast aan T-Mobile en wil eigenlijk niet die actie mislopen met de sensation.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:56:
Die 16 GB is het SD kaartje, standaard zou er een 8 GB bijgeleverd worden.

1GB per maand internet is afhankelijk van jouw internetgedrag of je er mee toekomt of niet.

http://www.vodafone.nl/in...et_op_je_telefoon/advies/

Hier kun je zien of het voldoende is of niet. Hou er rekening mee dat je thuis via wifi updates en apps binnen kunt halen, scheelt ook weer in data verbruik.

Volgens mij is het bij TM ook nogeens zo dat na 2 GB je snelheid omlaag gaat ipv dat je leegloopt op wat je extra moet gaan betalen bij VF.
Ik kom hier rond de 2.1GB uit per maand, maar dan is wi-fi nog niet meegerekend.

@Rubman: De actie loopt nog voor een onbepaalde tijd. Ik had volgens mij ergens van 3 juli gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 21-05-2011 15:16 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt met bv mail zelf aangeven of dat je ook de bestanden wilt ontvangen, je hoeft dus niet perse foto's, filmpjes en PPS files te ontvangen. Dat kun je per mail zelf beslissen en scheelt een heleboel data. Om aan 2,1 GB te komen moet je erg je best doen. tenzij je de hele dag filmpjes en muziek via 3G loopt te streamen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vilitrius007
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:03
Goed nieuws mensen!
Net , bij wijze van proef, 5 telefoontjes gewaagd naar 0800-0200056.
5x een andere medewerker gesproken, en alle vijf gaven ze het volgende aan:

Alle Vodafone toestellen in Nederland zijn niet branded.
Toen ik ze vroeg wat 'niet branded' dan precies volgens hun inhield;

• Géén simlock

Ik heb alle 5 de gesprekken zo gestuurd dat de medewerkers alle bovenstaande punten behandeld & bevestigd hebben. Ze zijn dus gelukkig uniform en geven alle 5 aan dat de toestellen níet branded zijn. :)

I'm convinced; Ik ga een vodafone toestel bestellen! :)
We gaan het zien in de komende tijd of er wel/geen meuk opstaat van Vf. Ik had de mogelijkheid om binnen 7 dagen het toestel terug te sturen, mocht het mij niet bevallen, aldus de destijds lieftallige dame aan de lijn.

Afgelopen maandag gebeld met bovenstaande nummer van Vf en kreeg ik te horen, dat ik pas op 30 mei 2011 op de planning sta. :(

OMG, nog meer dan een week wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Maar hier rekenen ze gewoon de zwaarste apps, want per app gaat het gebruik 0,1 of 0,2GB omhoog.

Ik heb aangegeven dat ik 25 webpagina's per dag bekijk (weet het nog geen eens zeker), 1 app of game per dag (reken op 2-5 per maand, rest gaat via thuis) en 6 minuten Youtube (video). Dan kom ik uit op 2.1GB.

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 21-05-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
Ik deed voorheen alles via 3G met een FUP bij Vodafone en ik heb de dreigbrieven wel eens ontvangen! Nu heb ik geen FUP meer, maar de bekende limiet van 1 GB. Nu heb ik gewoon vaker wifi aan en blijf ik keurig onder de 1 GB. En dan internet ik veel, want daar heb ik nou eenmaal een smartphone voor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
RobinNL schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:24:
Maar hier rekenen ze gewoon de zwaarste apps, want per app gaat het gebruik 0,1 of 0,2GB omhoog.

Ik heb aangegeven dat ik 25 webpagina's per dag bekijk (weet het nog geen eens zeker), 1 app of game per dag (reken op 2-5 per maand, rest gaat via thuis) en 6 minuten Youtube (video). Dan kom ik uit op 2.1GB.
vrij heftige berekening of ligt dat aan mij?
Ik hoor idd van veel mensen dat 1GB gewoon genoeg is.
Lekker veel gebruik maken van wifi waar het mogelijk is (thuis, werk, school etc)
en ja, als je veel filmpjes en muziek streamt gaat t idd hard.

Denk dat voor mij die 1GB genoeg is. Hoor alleen hele wisselende verhalen over VF qua internet,
qua snelheid en bereik e.d. Zit nu bij Hi, maar ik denk dat ik de overstap maar gewoon ga wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Kid_Stevie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:26:
[...]

vrij heftige berekening of ligt dat aan mij?
Ik hoor idd van veel mensen dat 1GB gewoon genoeg is.
Lekker veel gebruik maken van wifi waar het mogelijk is (thuis, werk, school etc)
en ja, als je veel filmpjes en muziek streamt gaat t idd hard.

Denk dat voor mij die 1GB genoeg is. Hoor alleen hele wisselende verhalen over VF qua internet,
qua snelheid en bereik e.d. Zit nu bij Hi, maar ik denk dat ik de overstap maar gewoon ga wagen.
Ik heb vrijwel nooit problemen gehad met de snelheid en het bereik. Wat netwerk betreft zou Vodafone niet onder mogen doen voor KPN / Hi! Beiden hele grote spelers met erg goede infrastructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Kid_Stevie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:26:
[...]en ja, als je veel filmpjes en muziek streamt gaat t idd hard.
Ik neem aan dat zie hier 1080p filmpjes bedoelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
RobinNL schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 15:29:
[...]

Ik neem aan dat zie hier 1080p filmpjes bedoelen of niet?
Niet alleen, streamen in het algemeen verbruikt heel veel data... (Spotify over 3G is echt een afrader!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik kijk hooguit 6 minuten Youtube, dus ook soms dagen dat ik niet kijk. Ik ben eigenlijk geen Spotify mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 12:54
en de 5 euro extra per maand voor SMSoIP diensten zijn ook nog wel te overzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:40
Het is wel te overzien, maar je komt wel dicht tegen de 10 euro aan voor vrijwel onbeperkt smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Ik sms niet zo veel en de sms verdubbelaar is gratis =)
+ veel vrienden zitten op whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:08

-tom-562

Oliesjeik

gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:10:
en de 5 euro extra per maand voor SMSoIP diensten zijn ook nog wel te overzien
Wacht eens? Moet ik een apart abbo afsluiten om whatsapp te kunnen gebruiken??

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
als je de kleine lettertjes leest zie je dat VoIP en SMSoIP diensten buiten je internet bundel vallen,
wil je dat wel kost het 5 euro per maand extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:27:
als je de kleine lettertjes leest zie je dat VoIP en SMSoIP diensten buiten je internet bundel vallen,
Met het verschil dat VoIP actief belemmerd wordt (lage bandbreedte) en SMSoIP gewoon werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:27:
heb je het nu over VF, bij een huidig abo?
en al mensen die hier iets van merken dan?
Want hier word ik wel een beetje misselijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Je moet gewoon zorgen dat je Y5 installeert. Deze app onthoudt waar je verbinding maakt met Wifi en zal, als je weer in de buurt komt automatisch Wifi weer in- of uitschakelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Stokpaard schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:36:
[...]

Met het verschil dat VoIP actief belemmerd wordt (lage bandbreedte) en SMSoIP gewoon werkt :)
meen je dat nou?
bij de tarievenchart zag ik duidelijk dat SMSoIP ook geblokkeerd word, anderzijds buiten je bundel valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:41:
[...]

meen je dat nou?
bij de tarievenchart zag ik duidelijk dat SMSoIP ook geblokkeerd word, anderzijds buiten je bundel valt
Je hebt gelijk, beide diensten worden actief geblokkeerd! Zie artikel op Webwereld: http://webwereld.nl/nieuw...oipblokkade---update.html

Echter valt Whatsapp niet onder SMSoIP, dat wist ik niet, vandaar de verwarring.

In dit kader ook interessant, ICT-commissaris Kroes wil er snel iets aan doen: http://webwereld.nl/nieuw...m=website&utm_campaign=ww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
ach ik zie het wel wanneer mijn sensation binnenkomt,
anders kan ik altijd die 5 euro extra lappen, of Neelie Kroes een schop onder haar hol geven dat ze snel die verandering moet doorvoeren!

Eerst mobiel internet promoten,
en dan deels verbieden als het te populair word is echt zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 14:47

JasperVerbeek

Assistent Accountant

gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:54:
ach ik zie het wel wanneer mijn sensation binnenkomt,
anders kan ik altijd die 5 euro extra lappen, of Neelie Kroes een schop onder haar hol geven dat ze snel die verandering moet doorvoeren!

ik denk dat ik hetzelfde doe, ik zie wel of ik die 5 euro ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
gout schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:54:
het is voornamelijk dat ze nooit voorzien hebben dat het zo groot zou worden :F
in mijn ogen een stelletje oude mannen in pakken verhaal die eigenlijk nergens verstand van hebben en het best vonden (en nog steeds vinden) dat ze via eigenlijk goedkope systemen bergen geld binnen slepen.
Nu internet opeens voor de deur staat te rammelen, weten ze van schrik niet meer wat ze moeten doen, want mensen nemen lagere abo's en gaan niet of nauwelijks meer over hun limiet heen.

Props aan de provider die nu met een internet-only abo durft te komen incl samenwerking met bijvb skype.
Natuurlijk betaal je dan geen 10 euro voor je internet abo, maar ik denk dat dit toch wel de toekomst is. Maja, dat is natuurlijk minder makkelijk en überhaubt minder geld scheppen dan op de ouderwetse methode.
Ben heel benieuwd hoe dit verder zal verlopen, ben nu iig blij om te horen dat chat-diensten (zoals whatsapp) niet onder smsoip vallen! Stapje bij stapje word ik wijzer van VF en raak ik er meer van overtuigt om lekker naar VF over te stappen met een Sensation... volgende week de winkels maar weer eens overvallen lastigvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een update van een goede kennis die werkt in een VF winkel, de sensation is in de collectie genomen , de prijs is nu ook bekend voor de winkels (in het systeem) en dus issie er volgende week...

at last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:07:
even een update van een goede kennis die werkt in een VF winkel, de sensation is in de collectie genomen , de prijs is nu ook bekend voor de winkels (in het systeem) en dus issie er volgende week...

at last
*O* d:)b <+:) (offtopic: is dit trouwens Sinterkees of nog de 'echte' Bramklaas?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:07:

at last
weet je toevallig ook iets over de leveringen van de orders via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dat de nederlandse Sensations niet branded zijn kan goed kloppen. Van de ROM's die uitgelekt zijn zie je alleen voor VF UK en FR speciale ROM's hebben :)

Can't wait! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Laatst online: 19-04-2024
Waarom zit er een zondag tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Falencia schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:05:
Om het nog even spannend te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Falencia schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:05:
Haha! Ik hoop echt op een telefoontje maandag ochtend... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha stel dat de tnt ineens gaat staken maandag

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel bij tmobile, en ga over na vodafone. Heb op 15 mei de sensation besteld, met nummerbehoud. Na enig contact met vodafone over wanneer mijn toestel geleverd zou worden. Gaan ze eerst nummerbehoud regelen en dan opsturen of maakt het niet uit! Hij vertelde mij dat zodra mijn order was binnen gekomen (15 mei) Het nummer behoud gelijk zou zijn geregeld. Toen hij dit wou controleren kon hij mijn gegevens niet vinden! Ik moet maandag terug bellen met mijn ordernummer (Had ik toen even niet bij de hand omdat vodafone mij belde toen ik onderweg was...) kortom ik vind dit best raar... Vodafone kan mijn gegevens neit vinden? Maar ik heb al wel voor het toestel betaald (1,07).. Hebben meer mensen dit gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:50:
hahaha stel dat de tnt ineens gaat staken maandag

LOL
Dan ga ik em zelf wel halen bij TNT of VF ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:59:
Ik zit momenteel bij tmobile, en ga over na vodafone. Heb op 15 mei de sensation besteld, met nummerbehoud. Na enig contact met vodafone over wanneer mijn toestel geleverd zou worden. Gaan ze eerst nummerbehoud regelen en dan opsturen of maakt het niet uit! Hij vertelde mij dat zodra mijn order was binnen gekomen (15 mei) Het nummer behoud gelijk zou zijn geregeld. Toen hij dit wou controleren kon hij mijn gegevens niet vinden! Ik moet maandag terug bellen met mijn ordernummer (Had ik toen even niet bij de hand omdat vodafone mij belde toen ik onderweg was...) kortom ik vind dit best raar... Vodafone kan mijn gegevens neit vinden? Maar ik heb al wel voor het toestel betaald (1,07).. Hebben meer mensen dit gehoord?
Ik heb nog geen 1 rooie cent voor betaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 20:59:
Ik zit momenteel bij tmobile, en ga over na vodafone. Heb op 15 mei de sensation besteld, met nummerbehoud. Na enig contact met vodafone over wanneer mijn toestel geleverd zou worden. Gaan ze eerst nummerbehoud regelen en dan opsturen of maakt het niet uit! Hij vertelde mij dat zodra mijn order was binnen gekomen (15 mei) Het nummer behoud gelijk zou zijn geregeld.!
Vreemd dit, want nummerbehoud neemt minimaal 1 maand in beslag, ivm opzeg termijn van je huidige provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het al maandag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Als je straks wakker wordt, nog 1 nachtje slapen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is slashgear de enige met een paar fatsoenlijke reviews/video's? Ik liep te zoeken op internet maar het viel met toch tegen. Iemand nog een goede uitgebreide geschreven/gefilmde review gevonden?

EDIT: *Verkeerde topic*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:24
Vorige week alvast abbo afgesloten, aankomende week dan toch eindelijk de Sensation halen!

Er is inderdaad maar bar weinig naar buiten gekomen qua review 'dingen'.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:10

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Hoe zit het nu met die VF actie? Bestellen in mei betekent 50% korting op abo kosten en uitstel van het ingaan van je abo tot 4 maanden ofzo? Is dit ergens te vinden op de VF site? De 50% korting actie heb ik gevonden, maar dat uitstel van het ingaan van je abo niet.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MHz schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:14:
Hoe zit het nu met die VF actie? Bestellen in mei betekent 50% korting op abo kosten en uitstel van het ingaan van je abo tot 4 maanden ofzo? Is dit ergens te vinden op de VF site? De 50% korting actie heb ik gevonden, maar dat uitstel van het ingaan van je abo niet.
Je kunt 4 maand voordat je huidige abonement afloopt al wat afsluiten bij Vodafone. Het VF abonnement gaat dan pas in op het moment dat je huidige abonnement afloopt en je hebt dan wel de 50% korting op het eerste jaar. Dit is mij bevestigd in de VF winkel zelf. Ik kom van Hi af en wil met nummerbehoud overstappen. Maar er is hierover al wel flink wat gepost, dus lees anders dit topic een keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:24
Eerste jaar VF helft van de prijs. Easy as that.

Overstappen kan uiteraard, met nummerbehoud, duurt een maandje en betaal je eenmalig een euro of 23 voor (aansluitkosten).

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh...verlengen e.d. kan bij vodafone TWEE maanden voor dat je abbo afloopt....das dit jaar ff gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft verlengen is het inderdaad teruggedraaid naar 2 maand bij de providers... Bij Hi kun je nog wel protesteren door een sms te sturen en dan mag je nog 4 maand van te voren verlengen... weet niet of dat bij Vodafone kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, gaat niet meer lukken en je kan het misschien bij de VF proberen bij 2,5 maanden....maar dat is dan aan de shopmanager of hij dat doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:51:
eh...verlengen e.d. kan bij vodafone TWEE maanden voor dat je abbo afloopt....das dit jaar ff gewijzigd...
Ja, dat is echt zwaar niet relaxed... Betekent dat ik eind oktober pas kan gaan verlengen met deze HTC Sensation, terwijl ik had gerekend op de zomer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al enigszins bekend of morgen leveringen plaatsvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:28:
Is er al enigszins bekend of morgen leveringen plaatsvinden?
Was het maar zo dat we het wisten. Ik mis toch wel een medewerker van VF online shop hier tussen ons Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... dat zou wel ideaal zijn geweest haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:59:
Ja... dat zou wel ideaal zijn geweest haha.
We kunnen morgen ochtend wel Vodafone plat bellen en spammen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Ik kan wel een ''Sensatie'' gebruiken,
wat een taaie zondag xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Upbeat schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:16:
[...]

We kunnen morgen ochtend wel Vodafone plat bellen en spammen })
er kan ook gewoon één iemand bellen en hier posten wat er gezegd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JasperVerbeek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:29:
[...]

er kan ook gewoon één iemand bellen en hier posten wat er gezegd wordt
Ik vind het mooi dat jij je opofferd voor deze eervolle taak! Dank je wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Ik vind het mooi dat jij je opofferd voor deze eervolle taak! Dank je wel. :D
graag gedaan hoor, ook als iemand anders het had aangeboden had ik nog steeds gebeld hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik zit je maar wat te plagen hoor. ;) Maargoed ik ben zeer benieuwd naar de eerste leveringen in Nederland en ook naar de winkels, wanneer zij hun voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
MHz schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:14:
Geld dat ook als je van prepaid afkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:58:
Wat betreft verlengen is het inderdaad teruggedraaid naar 2 maand bij de providers... Bij Hi kun je nog wel protesteren door een sms te sturen en dan mag je nog 4 maand van te voren verlengen... weet niet of dat bij Vodafone kan. ;)
Bij Vodafone kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:52:
[...]

Geld dat ook als je van prepaid afkomt?
Nee want dan zit je niet aan een contract vast en dus ook geen einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Nog 42 minuten!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan.... ding dong... alstublieft, uw HTC Sensation. Hier tekenen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:19:
En dan.... ding dong... alstublieft, uw HTC Sensation. Hier tekenen graag.
Als dat zou kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Ik vind trouwens al dat gejank en geklaag op de htc sensation van die gs2 bezitters zo grappig

zo nerveus en onzeker dat hun toestel minder is:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Vanaf hoe laat zullen ze ongeveer bellen?

Ik denk dat we allemaal heel teleurgesteld zullen zijn en pas dinsdag of woensdag de telefoon krijgen

ik denk namelijk dat ze morgen pas naar de koeriers worden gebracht en die doen er nog wel een tijdje over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je inderdaad pas vanaf dinsdag kunt gaan hopen... en woensdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Falencia schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:24:
Ik denk dat we allemaal heel teleurgesteld zullen zijn en pas dinsdag of woensdag de telefoon krijgen
Zo, dat wordt een lange maandag als ze morgen niet bellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
maar vanaf hoe laat kunnen we VF bellen:p de klanten service dan:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Falencia schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:27:
maar vanaf hoe laat kunnen we VF bellen:p de klanten service dan:p
vanaf 9 uur staat op de orderstatus pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Gaan we maar doen dan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
0800 0200 043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Je kan beter 0800 0200 056 bellen. Daar zitten naar mijn idee mensen met meer verstand dan bij dat andere nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Ik spreek jullie morgen jongens:-) trusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy killer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48
morgen 14:30 sta ik in de vodafone winkel :D verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

happy killer schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:49:
morgen 14:30 sta ik in de vodafone winkel :D verlengen
Laat ff weten hoe dat ging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 16:20
Falencia schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:20:
Ik vind trouwens al dat gejank en geklaag op de htc sensation van die gs2 bezitters zo grappig

zo nerveus en onzeker dat hun toestel minder is:p
Hier een GS2 bezitter en ben het volledig met je eens, laat ieder in zijn waarde en welk van de 2 toestellen je ook hebt je gaat er ongetwijfeld erg veel plezier van hebben. :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:12

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb de knoop maar doorgehakt afgelopen weekend.
Ik heb de sensation besteld met een nieuw Vodafone abbo.
Wel heb ik gekozen voor nummerbehoud van m'n huidge telnr.
Hopelijk volgende week een nieuwe telefoon :D

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vodafone heeft nog steeds coming soon op de website :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
alwaysleft schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:43:
Vodafone heeft nog steeds coming soon op de website :X
Dat is natuurlijk niet verwonderlijk, de werkdag is nog niet heel lang bezig. Was het trouwens niet zo dat de telefoon vandaag in het distributiecentrum van Vodafone aankomt? Als het daar 's ochtends aankomt duurt het dus wel even voordat hij uitgeleverd kan worden en ook voordat hij in de winkels ligt. En dan gaan we er nog vanuit dat hij 's ochtends aankomt! ;)

Of heeft iemand bevestiging dat hij echt vanaf vandaag in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 22:01
Is het hier nu dan zo stil omdat iedereen aan de telefoon hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag is ook week 21 :)

Zou goed kunnen zijn dat de winkels in de ochtend bevoorraad worden en er vanmiddag al verkocht gaan worden. Ik wacht eerst even de firmware af voor ik besluit er ook een te gaan halen of nog te wachten tot half juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
assasinbats schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:07:
Is het hier nu dan zo stil omdat iedereen aan de telefoon hangt?
Stilte voor de storm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54
Ik wacht geduldig op een belletje van de vodafone winkel hier in de buurt, ik sta daar namelijk 2de bij de reservering van de Sensation.

Ik wacht dus nog even geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met 08000200043.
Ze zei het volgende: Kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar hij zou deze week
bij ons (VF dus) binnen moeten komen.

Snap ik het niet, of wat ? Overal staat 21 Mei, maar als je belt, weet niemand iets ......

Of ben ik nou te ongeduldig ? :+ 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff... slecht nieuws.

Ik heb 18-4 besteld (met verlenging abbo) en kreeg net van 08000200056 te horen dat ze nog niet weten wanneer het toestel binnen gaat komen. Als ik deze week niks hoor "moet ik volgende week nog maar eens bellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:50:
Ze zei het volgende: Kan het niet met 100% zekerheid zeggen, maar hij zou deze week

Snap ik het niet, of wat ? Overal staat Maandag 21 Mei, maar als je belt, weet niemand iets ......

Denk dat je te ongeduldig bent, 9 van de 10 keer weten die gasten achter de tel minder dan de mensen die bellen.
Probeer eens te bellen naar 0800 200 056 die weten vaak wat meer.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Je zou toch denken dat ze onderhand wel weten wanneer ze komen... dit is de week dat ze uitgeleverd moeten worden! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:50:

Snap ik het niet, of wat ? Overal staat Maandag 21 Mei, maar als je belt, weet niemand iets ......

Overal staat week 21, een week bestaat naast de maandag uit 4 andere werkdagen en 2 dagen weekend ;) Overigens was 21 mei natuurlijk geen maandag...

[ Voor 4% gewijzigd door Stokpaard op 23-05-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich erg vreemd dat niemand precies weet wanneer het toestel binnenkomt. Je zou toch denken dat er ergens nog wel een planner te vinden moet zijn die weet wanneer toestellen verzonden worden vanuit HTC en dus bij de klant aankomt. Auto's kunnen ze enkele maanden van te voren al aankondigen met een introductiedatum maar een telefoon schijnt lastig te zijn, al wist HTC vorig jaar voor de Desire wel een datum te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lurk al een tijdje mee op 't Mobile-forum hier en heb ook wel wat klachten gelezen over het bereik van Vodafone (ook 3G) ...maar dat lijkt niet echt meer relevant te zijn? Als ik het aantal pre-orders hier zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:01:
Ik lurk al een tijdje mee op 't Mobile-forum hier en heb ook wel wat klachten gelezen over het bereik van Vodafone (ook 3G) ...maar dat lijkt niet echt meer relevant te zijn? Als ik het aantal pre-orders hier zie ;)
Je bent in de war met T-Mobile? Voadfone heeft een uitstekend data netwerk
Pagina: 1 ... 10 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.